Inhoud blog
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Bommel

    Hoste – Van Bommel

     

     

     

    Schoenfabrikant creëerde speciaal voor de nieuwe shows van Geert Hoste een zinderend schoeisel. RVH.





    10-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onder de kerstboom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor onder de kerstboom…

    Geen feest zonder ICI PARIS XL!

     

     

     

     

    De feestdagen kondigen zich weer aan. Met Kerstmis en het eindejaar in het vooruitzicht, is er niets leuker dan een dierbare in de watten leggen met het ideale cadeau. Toch is het niet gemakkelijk om jaar na jaar familie en vrienden te verrassen met dat bijzondere pakje.

     

    ICI PARIS XL brengt echter altijd soelaas voor zowel vroege shoppers als late beslissers. Met jaarlijks weerkerende favorieten zoals de parfum gift sets of nieuwigheden bij het exclusieve merk Qiriness, vind je bij ICI PARIS XL voor ieder wat wils… om te geven én om te krijgen!

     

    Parfum blijft een ideaal geschenk. Met de gift sets van ICI PARIS XL scoor je dus zeker goede punten. De setjes bestaan uit een flesje             parfum en een body milk, een deodorant, of nog een handig meeneemformaat van je favoriete parfum.

     

    Twijfel je nog wat of laat je de keuze graag aan de ander, dan zijn de Vivaboxen de perfecte oplossing! ICI PARIS XL biedt een grote keuze aan Vivaboxen aan die uitsluitend bij de keten in te wisselen zijn. Parfum voor Hem, Parfum voor Haar, Young Girls, Young Boys, Relaxing, Thermen of nog een Kenzoki Verzorging…

     

    Wat is er aangenamer dan je na de drukke eindejaarsperiode helemaal te herbronnen in een van de ICI PARIS XL Beauty for You instituten? Geef een ontspannen en frisse start voor 2010 cadeau met een Beauty for You verzorging. De keuze             is eindeloos: een intense verzorging van de oogcontouren, een luxueuze gelaatsverzorging Sisley,             balneotherapie voor een gerehydrateerd lichaam… De afslankende verzorging Orlane biedt zelfs een oplossing voor wie zich een beetje heeft laten gaan aan het feestdis!

     

    Het Zwitserse schoonheidsmerk Qiriness staat voor wellnessverzorging voor het gelaat om thuis van te genieten. De badkamer wordt een heuse oase van ontspanning met deze exclusieve en rijkelijke producten. Schenk een moment van rust en geborgenheid met een van de thuisverzorgingen van Qiriness. RVH.

    Info consumenten: ICI PARIS XL Infoline: 02/643 66 50 - www.iciparisxl.be 

     

     

    10-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beaujolais /cru2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Beaujolais - slot

     

     

     

    De Cru’s – 2

     

     

     

    Chiroubles

    De hoogst gelegen Cru van de Beaujolais: een stralend rode kleur en een weelderige neus waarin aroma's van pioenroos, lelietje-van-dalen, iris en viooltje wedijveren. Zacht en elegant in de mond, met een zeer fruitige afdronk. Eén van de meest typische Cru's van de Beaujolais. Oppervlakte: 360 ha.

     

    Morgon

    Het resultaat van een bijzondere terroir, met verbrokkelde rotsen en bros schiefer. De Morgon verleidt met zijn volheid in de mond, voorafgegaan door de dieprode granaatkleur en aroma's van rijp steenfruit: kers, perzik, abrikoos, pruim… Het is een rijkelijke wijn, vlezig en krachtig, die nog verbetert met de tijd. Oppervlakte: 1.100 ha.

     

    Régnié

    Deze wijnstreek produceert een soepele en goed gestructureerde wijn met een kersrode kleur waarin violet flonkert. Aroma 's van aalbes, braambes en framboos. Kenners fluisteren graag dat één enkele teug van deze bekoorlijke wijn veel meer vertelt over zijn land dan alle boeken van de wereld. Oppervlakte: 370 ha.

     

    Côte de Brouilly

    De wijngaard spreidt zich uit over de hellende, uitstekend georiënteerde glooiingen van de Mont Brouilly. Een uniek homogene terroir binnen de Beaujolais (graniet en schiefer). Een klasrijke wijn, haast purper, met aroma's van verse druif en iris. Hij vraagt enige rijping vooraleer hij al zijn elegantie ontwikkelt. Oppervlakte: 320 ha.

     

    Brouilly

    Een dieprode robijnkleur, een neus van rood fruit, pruim, perzik, met minerale toetsen. De meest verspreide van alle Cru's van de Beaujolais is kleurrijk, stevig en gecorseerd. Oppervlakte: 1.300 ha. RVH.

    www.beaujolais.com

     

     

     

     

     

    10-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chez Leon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leon komt uit zijn schelp

     

     

     

    Leon anticipeert op de beslissing van de regering

    en past de totale btw-verlaging vanaf 1 december 2009 toe op de kaart

     

     

    Rudy Vanlancker, baas van Frituur Leon, reageert enthousiast op de « halve maatregel » van de regering om de btw in de horecasector terug te schroeven. Bijna 10 jaar heeft deze sector in moeilijkheden die volop getroffen werd door de crisis van de laatste 15 maanden, op deze maatregel aangedrongen.

     

    Met zijn 85 personeelsleden – allen voltijds tewerkgesteld in de Beenhouwerstraat, de enige plek waar Leon actief is – investeerde Frituur Leon de laatste 30 jaar vooral in personeel. Leon heeft aangetoond dat het voor een restauranthouder mogelijk is om met de hulp van de vakbonden (Leon is het enige restaurant in België met een ondernemingsraad en een comité voor veiligheid en hygiëne) winst te maken en het personeel officieel voltijds te laten werken.

     

    MAAR om dit te mogelijk te maken moet het restaurant een omzet hebben die gevoelig hoger is dan wat de meeste restaurants in het land realiseren. Met deze helpende hand aan de sector zal eindelijk bewezen worden dat de theorie van Rudy Vanlancker klopt als een bus.

     

    Rudy Vanlancker rekent erop dat de maatregel een positieve wind door de horeca zal laten waaien, eerst met een btw-tarief van 12%, vervolgens hopelijk met 6% in 2011. « Minder taksen, minder fraude … » is zijn devies. Het was absoluut noodzakelijk de vicieuze cirkel te doorbreken: een btw-heffing van 21% in een gemiddeld restaurant is moordend en dwingt de restauranthouder om alternatieve middelen te zoeken om het hoofd boven water te houden.

     

    Wanneer het restaurantbezoek zal toenemen, zullen de stijgende winstmarges Leon in staat stellen in 2010 meer personeel aan te werven, maar ook om de nodige investeringen te doen om bijvoorbeeld een ISO 22000-cerificaat te halen. Indien de sector het spel meespeelt zullen sommige restauranthouders ongetwijfeld nieuwe banen scheppen, anderen zullen dan weer kunnen investeren in materiaal of in hun bedrijf, de prijzen kunnen laten dalen, of gewoon het hoofd boven water houden.

     

    Rudy Vanlancker heeft besloten de prijzen te laten zakken. Het is voor hem immers niet meer dan normaal dat de grotere winstmarge die deze maatregel zal geven, volledig ten goede komt van de klanten, dit als dank voor hun jarenlange trouw. Om de transparantie compleet te maken zal Chez Leon niet alleen anticiperen op de btw-daling, maar de prijsvermindering als een korting op de rekening verrekenen (menu’s en prijzen blijven onveranderd).

    Chez Leon - Beenhouwerstraat 18 – 1000 Brussel – 02/511.14.15

     

    10-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woontextiel

    Woontextiel ontworpen door Chris Janssens exclusief voor Blokker

     

     

     

     

    Na meer dan 15 jaar ervaring met haar Chris Janssens modecollectie was de passie ook groot om de kracht van mooie prints en warme kleuren te vertalen naar feestelijk woontextiel. Exclusief voor Blokker heeft Chris Janssens een collectie tafellinnen ontworpen van hoogstaande kwaliteit in een combinatie van felle tinten en warme klassieke kleuren. Dit werd verder aangevuld met gezellige plaids in mooie prints en bijpassende kussentjes om in een zetel weg te dromen tijdens de winterdagen.

     

    Hotel Collectie: De bloem van deze print is een plumblossum, een Chinese bloem met een legende, deze bloem overleeft alle seizoenen, ook in de winter. Daarom staat deze bloem voor ‘with strong personality’. Dit is de boodschap die we willen geven via de tafel aan de mensen: om ieder de kracht te geven, ieder zijn ding te doen.

     

    Samen eten is één van de mooiste momenten op een dag. Eten maken voor familie en vrienden is een mooi gebaar om je liefde voor hen te laten zien. Een mooi gedekte tafel is een ritueel, een gebaar van eerbied en respect. Het samen voorbereiden geeft ons ook een mooie tijd.

     

    Met een tafellaken kan je in een korte tijd je kamer meer kleur en gezelligheid geven. Rood is een mooie afwisseling tussen al de klassiekere kleuren. Er zijn eveneens uni lopers te verkrijgen. De klassieke kleuren ogen ook zeer mooi, daarom een uni taupe loper op het rode tafellaken wat een prachtig contrast geeft. Heel deze collectie is verkrijgbaar in mooie, klassieke kleuren. De hotelcollectie is in 100% katoen; tafelkleedjes, servetjes, lopers en placemats verkrijgbaar in fris wit, fungi, pumice stone en red chili pepper.

     

    De Damass Collectie: is speciaal voor de Bourgondische feestdagen. Feestelijk eten op blinkend, gladde tafelkleedjes met een geruite geweven tekening. Alles smaakt eens zo feestelijk. En daarbij is dit zeer gemakkelijk te onderhouden, hoeft niet gestreken te worden. Damass tafelkleedjes, servietten en lopers te verkrijgen in star white, beaujolais, fig en peote.

     

    De liefde van de zachte kussens die je weer kracht geven na een vermoeiende dag. De warmte van het zachte deken dat we in de koude winter zo nodig hebben. Met de dekens en kussens brengt Blokker een gezellige warmte, om zo van die donkerste dagen van het jaar de mooiste te maken. RVH.

     









    09-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.speculoos chocolade
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ONTDEK CÔTE D’OR SPECULOOS :

    DE INTENSE SMAAK VAN MELKCHOCOLADE MET KROKANTE SPECULOOS

     

     

    Vandaag de dag zijn we met z’n allen opnieuw op zoek naar zekerheden, naar het familiegevoel, zo ook naar authentieke smaken die nieuw leven worden ingeroepen. De chocoladerecepten van Côte d’Or maken delen uit van deze kleine, vertrouwde pleziertjes die voortdurend opnieuw worden uitgevonden en inspelen op de heersende trends.

     

    De chocolatier had het idee om twee all-time favourite smaken van de Belgen te combineren : melkchocolade en speculoos. Côte d’Or verenigt meteen twee juwelen van het Belgische fijnproevererfgoed, de melkchocolade van Côte d’Or en speculoos, in een nieuwe tablet dat ons herinnert aan al het lekkers van onze kindertijd. De combinatie is uiterst geslaagd en overheerlijk.

    Het nieuwe recept Côte d’Or Melkchocolade met Speculoos is tegelijkertijd krokant en hartig en geeft een authentiek recept een geheel nieuw kleedje. Een tablet van 180 gram om met het hele gezin van te genieten. Het opperste genot voor klein en groot ! Côte d’Or brengt met deze wederom nieuwe combinatie de intense smaak van zijn melkchocolade eindelijk samen met deze andere, voor ons zo herkenbare lekkernij.

     

    Côte d’Or Melkchocolade met Speculoos is een nieuwe, innoverende smaak. De combinatie van cacaobonen en een rijke waaier aan met zorg geselecteerde ingrediënten zullen de smaakzinnen van de meest kieskeurige lekkerbekken weten te strelen. Met elk hapje duikt u onder in een heerlijk smaakuniversum.

    De krokante, amberkleurige stukjes speculoos verrassen zonder meer, tegelijkertijd smelt de chocolade op de tong waarbij men de rijkelijke mix ontdekt van enkele gekarameliseerde smaakaroma’s: kaneel, kruidnagel, nootmuskaat, gember… en cacao. Kortom, een creatief en sterk geparfumeerd recept zoals enkel Côte d’Or dat kan bedenken! RVH.

    Tabletten van 180 gram - Aanbevolen verkoopprijs: 2,39€.

    08-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beaujolais de cru's!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Beaujolais – 3

     

    De Cru’s

     

     

     

    Wie het woord Beaujolais uitspreekt, denkt vaak niet aan Cru's. Bij de meeste consumenten doen Juliénas, Morgon, Fleurie, Chénas en andere appellations wel een belletje rinkelen, maar de associatie met Beaujolais behoort zelden tot de parate wijnkennis. En toch ligt dit tiental mooi gespreid langs de Saône, zuidwaarts van Mâcon. Die verspreiding verklaart de nuances tussen elke terroir en dus ook tussen de wijnen.

     

    Saint-Amour

    Deze zeer levendige, verfijnde en evenwichtige wijn bevat alle fruitigheid van de gamay. Hij toont een robijnrode kleur en aroma's van kirsch, kruiden en reseda. Zijn visitekaartje is echter de zachte, harmonieuze body. Geen wonder dat zijn aanhangers alsmaar talrijker worden. Oppervlakte: 320 ha.

     

    Juliénas

    Onthult meteen een aangenaam bouquet van perzik, rood fruit en florale aroma's. Zijn diep en intens robijnrood is een genot voor het oog. De Juliénas komt voort uit een wat kleiachtige bodem. Hij laat zich graag jong drinken, maar verdraagt evenzeer enkele jaren op fles. Oppervlakte: 580 ha.

     

    Chénas

    De kleinste Cru van de Beaujolais geldt als een bewaarwijn die genereus en zacht is in de mond. De Chénas onderscheidt zich door zijn robijnrood dat naar granaat neigt, een stevige body, florale en houtachtige toetsen. Oppervlakte: 250 ha.

     

    Moulin-à-Vent

    Hij dankt zijn edel karakter aan het mangaanrijke graniet in de bodem. De dieprode robijnkleur belooft aroma's van iris, van verwelkte rozen, kruiden en rijp fruit. Deze stevige bewaarwijn behoort zonder meer tot de grote klasbakken. Oppervlakte: 650 ha.

     

    Fleurie

    De Fleurie bekoort meteen met zijn fluwelen zachtheid, zijn elegantie en zijn bloemrijke en fruitige aroma's: iris, viooltje, verwelkte roos, perzik, zwarte bes en rood fruit. Mede door zijn bevallig karmijnrode kleur wordt hij soms de meest vrouwelijke Cru van de Beaujolais genoemd. Oppervlakte: 860 ha. RVH.

    www.beaujolais.com

    08-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feesten voor elk budget
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Carrefour: feesten voor elk budget!

     

     

     

    Net als de andere grootwarenhuizen besteedt ook Carrefour speciale aandacht aan de eindejaarsfeesten.

    In het verleden werd ten overvloede aangetoond dat de feestperiode elk jaar enkele nieuwe tendenzen meekrijgt; terwijl anderzijds de klassiekers erg hoog scoren. Tot de belangrijkste kenmerken van de komende feesten behoren de aksenten ‘verfijning’ en ‘exclusiviteit’. Dit segment slaat niet alleen op de dure luxeproducten maar ook ‘gewone’” producten kunnen best enige verfijning meekrijgen. Anderzijds wil Carrefour zijn consumenten beschermen en hen via een aantal ‘exclusiviteiten’ laten kennismaken met het uitzonderlijke aanbod dat ze ter beschikking hebben, zoals gekonfijt fruit, miniperen, tartinades of mayonaise met truffels of diverse groentesausjes, maar ook ijs, Luikse siroop eva.

     

    Convenience heeft reeds enkele jaren zijn intrede gedaan in de professionele keuken maar staat nu ook, net als de miniatuurgerechten centraal in het aanbod. Typische producten zijn Pic& Croc apero, verse pompoenpuree, ovenklare gerechten, zoals hapjes, hoofdgerechten en desserts, maar ook aperitiefglaasjes of dessertjes, serveerklaar. Carrefour biedt de klant anderzijds de kans om, ondanks de economische crisis,  bewust te consumeren o.m. met Carrefour Bioproducten en het keurmerk Max Havelaar.

     

    De klassiekers zijn en blijven voltreffers van formaat met o.m. fondue, gourmet, steengrill, foie gras, oesters, kreeft, kalkoen, wild, champagne en schuimwijn. Vooral in dit laatste segment een opmerkelijke evolutie mede door de alcoholcontroles. Feesten gebeurt voornamelijk in familiale kring waarbij figuurlijk enkele ‘zatte’ cijfers tijdens deze periode worden opgetekend: de setjes luxebieren groeien met ruim 30%, de sterke bieren zoals Duvel kennen een verkoopstijging van 12 à 15%, terwijl de mousserende wijnen aan een duideleijke inhaalbeweging bezg zijn t.o.v. de champagnes.

     

    Carrefour gaat er prat op, dat de keten zowel in de hypermarkten, de supermarkten als de buurtwinkels, de consument een package kan aanbieden, waarbij elk feest ongeacht het beschikbare budget; een geslaagd feest wordt. RVH.

     

     

    07-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enolah

    ENOLAH HERST-WINTER 2009

     

     

     

     

    Kleur en optimisme, daar draait het allemaal om bij de Belgische Griet Verhoeven, de enthousiaste ontwerpster achter het label Enolah. De collectie splitst zich uit in 4 kleurenthema’s: aquamarijn, aubergine, kersenrood en nachtblauw. De milde kleurenpracht komt prima tot zijn recht in de milde glans van fluweel. Dankzij de veelkleurige bedrukkingen zijn de vier thema’s onderling combineerbaar.

     

    De eerste groep, aquamarijn, vormt rijke contrasten met donkerbruin, oudroze en aubergine. Korte pittige jasjes met een oversized kraag in ribfluweel worden gecombineerd met zwierige fluwelen rokken, bedrukt met grote rozen in aquamarijn. Comfortabele en elegante ribfluwelen pantalons worden gecombineerd met een wikkeltop in een mix van superzachte mohair en wol. Kleurige GSM-tasjes in fluweel of wol maken het silhouet compleet. Zijden foulards en leuke charleston hoedjes gaan de nostalgische toer op en nodigen je zo uit voor «A cup of tea».

     

    Aubergine zoekt het gezelschap op van oudroze en violet. Zijden jurkjes in een grote paarse rozenprint worden gecombineerd met gebreide bolerootjes en contrasterende wanten. De vrouwelijke en anderzijds stoere dubbel geknoopte katoenen stretchjas wordt gecombineerd met een T-shirt met grote rolkraag en een legging in “retro”-print. Het contrast tussen stoer en teder vormt de rode draad doorheen de collectie: Enolah is op en top vrouwelijk, maar wordt op een eigenzinnige manier gemixt tot een sterk vrouwbeeld. « Ceci, n’est pas une fuite… »

     

    Kersenrood komt nog sterker tot zijn recht in combinatie met asterroze, aubergine en warm oranje.  De rode fluwelen mantel in rozenprint wordt gedragen over een rode jersey jurk. Een guitige pet en heerlijk warme wollen wanten zorgen voor de finishing touch. La Parisienne is weer helemaal terug in het modebeeld. Koket als ze is, gaat ze voor een zijden rok op elegante knielengte en een cardigan van wol. Een baret en handschoenen maken haar look compleet. « Je pense donc je suis…. »

     

    De vierde groep rond nachtblauw wordt versterkt door oudroze, aquamarijn en paars. De stoere lange mohairen gilets worden gecombineerd met supervrouwelijke zwierige jurken in de bloemenprint “maxisweet night”. Fluwelen blazers worden gedragen met sexy pantalons in stretchsatijn. Zijde en mohair laten zich van hun zachtste kant zien. Wollen accessoires in een brede kleurenwaaier nodigen uit tot eindeloos combineren. De vrouw maakt de look en niet andersom. « Stijlvol als een prinses en dansend als een ballerina in de plassen van geluk. »

     

    Enolah staat deze herfst-winter door zijn brede waaier van warme kleuren, exclusieve prints en de gedurfde mix van uiteenlopende materialen, garant voor HOPE, HAPPY, FUN en STRONG! RVH.

    Consumenten info : 016/35.35.22





    07-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN & TAP

    Brussels Airlines en TAP Portugal starten codeshare samenwerking

    Alle vluchten tussen Brussel en Lissabon gezamenlijk gecommercialiseerd

     

     

     

     

    Brussels Airlines en TAP Portugal gaan opnieuw commercieel samenwerken. Beide luchtvaartmaatschappijen verkopen voortaan gezamenlijk alle vliegtuigzetels die meerdere keren per dag worden aangeboden op de routes tussen Brussel en Portugal (Lissabon, Porto, Faro). Deze codeshare samenwerking komt er aan de vooravond van de toetreding van Brussels Airlines tot de Star Alliance familie waar ook TAP Portugal lid van is.

     

    De samenwerking beperkt zich niet tot de vliegroutes tussen België en Portugal. In een tweede fase gaat Brussels Airlines ook zetels verkopen op aansluitende binnenlandse vluchten van TAP. Op haar beurt gaat TAP haar passagiers via Brussels Airport en Brussels Airlines ook vlotte connecties aanbieden naar talrijke Europese bestemmingen in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk.

     

    “Lissabon, Porto en Faro zijn belangrijke bestemmingen voor zowel zakenreizigers als voor vakantiegangers”, zegt Brussels Airlines Executive Vice President Network & Strategy Erik Follet. “We zijn dan ook zeer verheugd dat we dankzij dit partnership met TAP Portugal onze klanten nog meer keuze en afreisflexibiliteit kunnen aanbieden.” RVH.

     

    07-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kikkoman
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KIKKOMAN, KEIZERLIJKE SOJASAUS

     

     

     

    Kikkoman, de traditionele Japanse sojasaus, innoveert met een nieuwe zoutarme variant. De nieuwe versie bevat 43 procent minder zout dan de originele Kikkoman, zonder daarbij aan smaak of kwaliteit in te boeten. De zoutarme Kikkoman komt tegemoet aan de behoeftes van zij die om gezondheids-of-andere redenen hun dagelijkse zoutinname wensen te beperken en toch met volle teugen van de heerlijke

    typische smaak van Kikkoman willen genieten.

     

    Kikkoman is de keizer van de sojasaus. Liefhebbers van de Oosterse keuken en topchefs weten dat er niets op kan tegen de traditionele Japanse sojasaus van graan, soja, water en zout. Dankzij een natuurlijke fermentatie van ongeveer zes maanden, krijgt Kikkoman sojasaus haar typische, amberkleurige uitzicht en diepe smaakpallet. Kikkoman sojasaus weet haar plaatsje te veroveren in niet alleen de Chinese en Japanse keuken maar ook in de Europese kookpotten. Ook vandaag nog wordt de sojasaus bestemd voor het keizerlijk hof manueel bereid zoals de traditie voorschrijft.

     

    Recente studies hebben aangetoond dat het Westerse dieet teveel zout bevat. De gemiddelde Belg eet met ongeveer 10g zout per dag te zout, al zijn we ons daar niet altijd van bewust. De dagelijks aanbevolen hoeveelheid bedraagt immers slechts 7g zout per dag.

     

    Daarom brengt Kikkoman, naast haar traditionele sojasaus, nu ook een nieuwe versie met minder zout en slechts 3,57g sodium per 100ml op de markt. Dankzij een natuurlijke procedure van dubbele fermentatie, behoudt deze Kikkoman haar smaak met een verlaagd zoutgehalte. 43 procent minder zout maar wel 100 procent aroma, zonder toevoeging van kleurstoffen of aroma’s. De nieuwe, zoutarme variant is de oplossing voor wie zijn dagelijkse zoutinname onder controle wenst te houden. De zoutarme Kikkoman staat voor zorgeloos culinair plezier.

     

    Sojasaus is geen recente uitvinding: de saus werd meer dan 2500 jaar geleden uitgevonden door boeddhistische monniken in China, die uit geloofsovertuiging geen vlees of vleessaus mochten eten. Om extra smaak aan hun maaltijden te geven, creëerden ze een saus op basis van soja, water en zout.

     

    Chef-koks en lekkerbekken wereldwijd waarderen de sojasaus van Kikkoman om haar zachte smaak, die oosterse schotels maximaal tot hun recht laat komen, maar die ook in perfecte harmonie is met lokale en nationale specialiteiten. Kikkoman leent zich uitstekend voor de bereiding van vlees-of visschotels, pasta, gevogelte, groenteschotels of salades.

     

    De traditionele Kikkoman sojasaus is vanaf nu verkrijgbaar in een nieuwe 250ml fles voor de aanbevolen verkoopprijs van € 3,59. Kikkoman met verlaagd zoutgehalte is verkrijgbaar bij Colruyt aan een aanbevolen verkoopsprijs van € 3,59 voor 250ml. RVH.

    www.kikkoman.com

     

    06-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beaujolais primeur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Beaujolais - 2

     

     

     

     

    Mis dit jaar de Primeur niet!

     

    Zoals elk jaar kijken we in november uit naar de Beaujolais Primeur. Dit jaar zal zelfs de grootste scepticus onder de proevers niet onverschillig blijven! Deze uitzonderlijke millésime van volrijpe druiven zal de glazen vullen! Begerenswaardig fruitig, zachte tannines, smakelijke frisheid, alles is aanwezig om ook de delicaatste dorst te lessen. Bij een uitzonderlijk jaartal hoort een bijzondere aankondiging. Zonder afbreuk te doen aan de vorige jaargang, schreeuwt de Beaujolais Nouveau het dit  jaar uit in popartkleuren.

     

    Eén wijnstokvariëteit, twaalf appellaties

     

    De Beaujolais verdeelt zijn productie over 3 categorieën: bijna de helft behoort tot de 'gewone' Beaujolais, terwijl de rest van de oppervlakte verdeeld is over de Beaujolais Villages en de tien Cru's. Constante factor in de productie van al deze rode wijnen is de Gamaydruif. Daarnaast is er nog de witte Beaujolais die volledig vertrouwt op de Chardonnaydruif. De Gamay wordt ook in andere regio's in Frankrijk en wereldwijd verbouwd, maar de Beaujolais is en blijft zijn streek bij uitstek: 20.000 ha of 55% van de 36.000 aangeplante ha. De Gamay gedijt hier ook het best! De granietachtige bodems genereren massa's nuances die met elkaar wedijveren in smaak en elegantie.Tonaliteiten die zich vertalen in de zo karakteristieke fruitigheid en floraliteit.

    RVH.

    www.beaujolais.com

    06-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Art de vivre
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SOFITEL brengt hulde aan de parijse mode en 'art de vivre' samen met 'SOLDES By paris'

     

     

     

    Voor het tweede jaar op rij is Sofitel partner van “Soldes by Paris”, het charmeoffensief van het Parijse Office du Tourisme et des Congrès. Een unieke kans om op een andere manier van de modehoofdstad te genieten, en shoppen en cultuur tijdens de winterkoopjes te combineren.

     

    Dit partnerschap is Sofitel op het lijf geschreven. Ze streven er immers naar bijzondere, unieke luxehotels te openen, waarbij een harmonieus evenwicht wordt gezocht tussen de Franse roots en het beste van de lokale cultuur in elk land. Elk hotel is anders, maar toch is er een onzichtbaar gemeenschappelijk element: de Franse stijl, die tot uiting komt in de resolute keuze voor elegantie, savoir-faire en aandacht voor detail, passies die Sofitel deelt met de modewereld.

     

    Januari is een uitstekende maand om de bruisende metropool Parijs te ontdekken. Overal glinstert nog de eindejaarsverlichting. De straten zijn vol leven en vooral: het zijn winterkoopjes! De vijf Sofitel-hotels in Parijs liggen in het hart van de Triangle d’Or, vlakbij boetieks die u onmogelijk links kunt laten liggen, en zijn zo ideaal voor een weekendje shoppen.

     

    Het exclusieve Shop & Choc Addict-aanbod van Sofitel omvat plezier, luxe, lekkers en elegantie voor wie smelt voor mode… en voor chocolade! Dit aanbod geldt van 6 januari tot 10 februari 2010 en omvat 3 overnachtingen voor de prijs van 2, inclusief een heerlijk ontbijt, een origineel chocoladetussendoortje, een laat vertrek… om te genieten tot de laatste minuut, een Personal Shopper op afspraak bij Printemps met levering van uw aankopen aan het hotel. RVH.

    www.sofitel-ShopandChocAddict.com

     

     

     

     

    05-11-2009 om 21:35 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naf Naf

    Enkele prettige collectiestukken voor een schitterend eindejaar!!















    04-11-2009 om 16:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leffe kerstbier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leffe Kerstbier: voor een warm moment in koude winterdagen.

     

     

    De feestdagen smaken eens zo lekker met een feestelijk abdijbier. Wie ‘eindejaar’ zegt, zegt warme, intense en gezellige momenten onder vrienden en familie. Ideale momenten om te genieten van Leffe Kerstbier, een amberkleurig bier met een fruitig en kruidig boeket. Met een speciaal kerstbier brengt Leffe, het favoriete abdijbier van de Belg, voor het 2de jaar op rij opnieuw een aloude brouwerstraditie tot leven... voor de ‘warmste’ periode van het jaar.

     

    Het brouwen van kerstbier gaat terug op een eeuwenoude traditie om de beste gerst en hop te bewaren om eenmaal per jaar een uniek bier te brouwen. Na het succes in zijn eerste lanceringsjaar, blaast Leffe de traditie van de kerstbieren voor een tweede maal nieuw leven in met het Leffe Kerstbier, een amberkleurig kerstbier van 6,6%. Leffe Kerstbier verwent de liefhebbers van abdijbieren met een rijk, fruitig en tegelijk kruidig boeket.

     

    Van Leffe Kerstbier kan je zowel voor als na de maaltijd genieten. Bij het aperitief smaakt Leffe Kerstbier heerlijk met een toastje of een stukje kaas erbij. Liefhebbers kunnen er best zo snel mogelijk van proeven, want het Leffe Kerstbier is slechts tijdelijk beschikbaar, tot vlak na de Kerst.

     

    Leffe Kerstbier is beschikbaar in de meeste grootwarenhuizen in België en wordt verkocht in een verpakking van 6 x 33 cl. aanbevolen verkoopprijs: 5,49 euro. In de horeca is Leffe Kerstbier ook beschikbaar van het vat.

     

    Leffe is één van de oudste Belgische abdijbieren, met wortels die teruggaan tot 1240. Het is een authentiek Belgisch degustatiebier, dat tot vandaag de dag gebrouwen wordt met respect voor zijn diepgewortelde traditie. De specifieke mengeling van ingrediënten als mout, maïs en hop, creëert een rijke, volmondige, maar toegankelijke smaak die van Leffe het degustatiebier bij uitstek maakt. Met zijn uitgesproken en fris karakter, is het ook een bier waar steeds meer mensen van genieten bij het aperitief.

     

    De bieren van de Leffe-familie zijn rijke en volle bieren. Ze worden gebrouwen met ingrediënten van de hoogste kwaliteit en bieden een recept voor de aangename momenten in het leven, waarvan mensen moeten genieten. Leffe wordt vandaag gedeeld en gesmaakt door consumenten in meer dan 60 landen over de hele wereld. In België is Leffe marktleider in het segment van de abdijbieren. RVH.

    04-11-2009 om 16:06 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste sommelier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Beste Sommelier van Belgie-Sommelier Trophy-Bollinger 2009 

     

                                                                                                                    

     

     

     

     

    De wedstrijd »Beste Sommelier van België -SommelierTrophy-Bollinger »2009 kan terecht worden aangestipt als een »grand cru »van de sector.

    Het  Radisson Blu Royal Hotel was reeds voor de zesde opeenvolgende maal het prachtige kader voor deze wedstrijd. Niet minder dan 15 kandidaten, allen werkzaam in hoogstaande restaurants, namen deel aan de theoretische en praktische proeven van de halve finale. In het bijzonder is de aanwezigheid van enkele jonge elementen uit de juniorwedstrijd verheugend en veelbelovend voor de toekomst van het beroep.

     

    In de finale moesten de 3 finalisten, de juiste combinatie bespreken tussen wijnen en gerechten, de techniek van het decanteren van een fles rode wijn beheersen, fouten uit een wijnkaart aantonen en 3 wijnen en 5 brandewijnen proeven en identificeren. De wedstrijd stond verder onder toezicht van Meester Victor Van den Mooter, gerechtsdeurwaarder.

     

    Meer dan 200 genodigden namen deel aan van het traditioneel banket waarvoor Yves Mattagne, Chef van het gerenommeerd restaurant Sea Grill een heerlijk menu had voorzien. Tijdens de maaltijd dankte William Wouters, President van de Gilde van Belgische Sommeliers iedereen die een steentje bijdroeg tot het welslagen van de wedstrijd.

     

    De Beste Sommelier van Belgie-Sommelier Trophy-Bollinger 2009 is Tim Vande Put van  restaurant  Vintage Hôtel te Brussel, de 2de plaats gaat naar Wouter  De Bakker van  restaurant Dôme te Antwerpen terwijl Kris Lismont van restaurant Ambrozijn  te Borgloon de 3de plaats behaalde. RVH.

     

    04-11-2009 om 16:01 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beaujolais
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BEAUJOLAIS - 2009, een uitgelezen jaargang

     

     

     

     

    Een koude winter, een regenachtige lente, een zonnige zomer: dat zijn de drie doorslaggevende parameters voor een uitzonderlijke oogst! De druiven die we een maand geleden recht van de wijnstok proefden, deden al dromen. En de degustatie van enkele 'hemelse' en nog héél jonge wijnen bevestigt dat 2009 een jaar wordt om te onthouden!

     

    De sappen tonen een donkere kleur: violet, purper tot bijna zwart. De zeer zuivere tannines maken zich op om over te gaan tot prachtige aromatische ontwikkelingen. Het alcoholgehalte overtreft de verwachtingen: bij sommige cru's bereiken we tot 14,5°, terwijl de meeste rond de 12,5° schommelen, op natuurlijke basis! De druiven zijn bijzonder lekker, het smakelijke vruchtvlees kauwt heerlijk weg. Er is kruidigheid voor het nodige reliëf, en ook de gewenste frisheid is aanwezig, ook al deed de uitzonderlijke zonneschijn van deze zomer af en toe vrezen voor het tegendeel.

    Het is eigenlijk heel eenvoudig: de fruitige geuren van de oogst bleven hangen in de vinificatieruimtes. Die fruitigheid blijft aanwezig in de wijn, zowel in de snel beschikbare Beaujolais als in de geduldigere cru's.

     

    Het collectieve wijnbouwersgeheugen voert ons terug tot het uitzonderlijke jaar 1976 voor vergelijkbare buitengewone parameters. De klimatologische volgorde was nagenoeg perfect en leidde tot optimale rijpheid van de druiven, zonder enige sanitaire druk. De druivenschil heeft een zelden geziene dikte die diepe en intense kleuren genereert, naast een uitermate complexe aromatische persing. Het zoete sap vraagt zelfs niet de minste verzoeting!

    Ook wat evenwichten betreft, is alles perfect in orde. De structuren zijn verankerd in minerale densiteit en aromatische diepgang; de alcohol zorgt voor rondheid en dat bekoorlijke extra boven op de fruitigheid; het delicaat florale aspect versterkt de elegantie. De tannineachtergrond omvat met fluwelen hand al die elementen en kondigt een uitstekend bewaarpotentieel aan. Alles heeft echter – helaas – zijn prijs: het jaartal 2009 zal slechts 800.000 hectoliter opleveren in plaats van het gebruikelijke miljoen. RVH.

    www.beaujolais.com

    04-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een millésime in het verschiet

    2009: EEN MILLESIME IN HET VERSCHIET

     

     

     

    De jaren volgen elkaar op, het ene al helemaal anders dan het vorige… Maar dit jaar zijn alle parameters optimaal voor een zeer goede champagneoogst!

     

    Het Centre Vinicole – Champagne Nicolas Feuillatte analyseert het resultaat van de oogst 2009 in alle sereniteit en houdt aciditeit, alcoholontwikkeling en de gezondheid van de druiven zorgvuldig in het oog.  

     

    « Kwaliteit is dit jaar het sleutelwoord. De volgende maanden bestaat mijn werk erin de kwaliteit in alle fasen van het productieproces te bewaken – dus al vanaf het proeven van de vins clairs waarmee we de assemblages maken. Pas hierna nemen we de beslissing om een millésimé op de markt te brengen », vertelt keldermeester Jean-Pierre Vincent. « Met wat we oogsten en na de eerste analyses en smaaktests wordt 2009 zeker een uitzonderlijk jaar. Binnen 10 jaar weten we of dit jaar een plaats zal krijgen bij de grote millésimés », voegt hij eraan toe.

     

    De oogst 2009 toont nog maar eens aan dat het Centre Vinicole - Champagne Nicolas Feuillatte geniet van een van de beste bevoorradingen uit de hele Champagnestreek. Niet minder dan 5000 wijnbouwers met ongeveer 2250 hectaren (of 7% van de appellation) zijn aangesloten. De keldermeester en zijn team van oenologen beschikken op die manier over een ongeëvenaarde mozaïek van terroirs waarmee ze de assemblage van de Champagnes Nicolas Feuillatte en de Palmes d’Or kunnen realiseren.

     

    De oogst van 2009 is tevens een ideale gelegenheid om de 500 miljoenste fles te vieren die door Jean-Pierre Vincent in het Centre Vinicole - Champagne Nicolas Feuillatte werd samengesteld – 32 oogsten, 32 jaar kennis, innovatie, creativiteit en zin voor perfectie in dienst van Nicolas Feuillatte. Het gamma van de Champagnes Nicolas Feuillatte bestaat uit achttien wijnen die te herkennen zijn aan hun frisse en elegante stijl en hun kwaliteit die door professionals geprezen wordt en door Franse en internationale jury’s bekroond werd met verschillende medailles en prijzen. RVH.





    04-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dageraadsimulator

                                 

     

    HOMEDICS LANCEERT EEN NIEUWE DAGERAADSIMULATOR DIE ONS, DANKZIJ HET BEDLAMPJE, OP EEN GEZONDE MANIER DOET ONTWAKEN.

               

     

    Tal van wetenschappelijke onderzoeken hebben aangetoond dat de traditionele wekmethodes nefaste gevolgen hebben. HoMedics, nr. 1 van de wellness, verwelkomt de dageraadsimulator om 100% zen wakker te worden. De knowhow is bereikbaar voor iedereen door het bedlampje via een draadloze zender om te toveren tot een dageraadsimulator of schemerlicht voor ’s avonds. Als wereldleider in zijn vakgebied van huiswellness denkt HoMedics aan de zintuigen en de gezondheid met een dageraadsimulator die niet alleen van het ontwaken een aangenaam moment maakt, maar ook de harmonie van uw slaapkamer niet breekt !

     

    De grote evenwichten van ons organisme worden geregeld door een interne
    biologische klok. Dit is het geval voor de afwisseling slaap/waken die wordt berekend op de afwisseling van licht en donker, dat wil zeggen, van dag en nacht. Het ontwaken, een kapitaal overgangsmoment voor een goed verloop van de dag, is voor 99% afhankelijk van de gebruikte methode. Medisch onderzoek heeft de “luminotherapie” op punt gesteld, een therapie gebaseerd op het gebruik van helder of blauw licht om bijvoorbeeld een winterdepressie, problemen met de verandering van het uur en bepaalde slaapproblemen te vermijden.


    De dageraadsimulator creëert dit signaal “kunstmatig” en begint de kamer te verlichten op het uur waarop u wil wakker zijn, min 15 of 30 minuten naargelang de keuze van de gebruiker in het geval van HoMedics. Dit licht stuurt de hersenen de informatie dat de zon aan het opgaan is. De volgende minuten neemt de productie van melatonine af en wordt men in alle zachtheid geleidelijk wakker.

     

    Naast de gebruikelijke FM-radiokanalen biedt de dageraadsimulator van HoMedics
    6 natuurgeluiden die de meest gunstige sfeer voor ieders welbehagen creëren: oceaan, waterval, zomernacht, regen, vochtig woud of onweer. Deze versmelten met de gedempte sfeer van de kamer. De Soundspa Sunrise 5500 van HoMedics kan ook in siësta-functie worden gebruikt en is voorzien van een tijdschakelaar om in slaap te vallen. In “ON”-functie schrijft zijn projectortje in rustgevende blauwe cijfers het uur op het plafond.

    De dageraadsimulator voor bedlampje SS5500 van HoMedics is verkrijgbaar
    in elektroafdelingen en -winkels tegen de prijs van € 99,90. RVH.

    www.homedics.be





    03-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toerisme Cuba
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    TOERISME CUBA: nieuw kantoor in Benelux

     

     

     

    Met een nieuw aanspreekpunt in de Benelux en met een nieuwe PR-partner voor de Belgische en Luxemburgse markt wil Cuba zijn toeristische markt activeren en de drie grote peilers van zijn toeristische product promoten. 

     

    Het toerisme richting Cuba is in sterke mate gericht op het exotische, eigen aan de Caraïben. Enerzijds is er het uitzonderlijke klimaat waardoor men zowat het ganse jaar van zon, zee en van alles wat daarbij komt kijken, kan genieten. Anderzijds is er het imago van de Caraïben, een bestemming die geassocieerd wordt met vrolijkheid, muziek en zorgeloosheid. Dat resulteert in strandvakanties aan de Caribische Zee maar ook in een grote belangstelling voor de hoofdstad Havana en dus in cultuurtoerisme. Deze twee troeven heeft Cuba in de voorbije decennia weten te commercialiseren. 

     

    Er is een derde peiler. Recente verklaringen van toeristische beleidsmakers, o.m. op de internationale meeting Turnat in september jl., wijzen op nóg een toeristisch potentieel dat Cuba in de komende jaren voluit wil aanboren en promoten. Het betreft de natuurlijke rijkdom, nu reeds beschermd in tal van nationale parken en voorzien van een toeristische infrastructuur. Ecotoerisme in Cuba wordt, naast het exotische toerisme, een nieuwe krachtlijn in het Cubaans toeristisch promotiebeleid. RVH.

     

    Het nieuwe Cuba-kantoor, Bierstraat 12b, 3011 XA Rotterdam staat onder leiding van de heer Fidel Henrique Rodriguez Rodriguez.  Tel 0031 102 136 403

    info@nunaarcuba.nl

    02-11-2009 om 17:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!