Inhoud blog
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    11-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.valentijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Leonidas presenteert

    ‘Forever Valentijnpralines’

     

     

     

    Valentijn, feest van de liefde en van al wie verliefd is. De gelegenheid bij uitstek om uw liefde te uiten aan wie u het allerdierbaarst is. Ook dit jaar hebben de meester-chocolademakers van Leonidas duizend en één manieren bedacht om uw tedere geliefde te verwennen.

     

    Zij ontwierpen dit jaar het gamma “forever”, chocolade lekkernijen in hartvorm, heerlijk aromatisch, origineel en vervaardigd met de allerbeste ingrediënten.

    Het “forever” assortiment bestaat uit: Forever Café met melkchocolade en gekarameliseerde koffiecrème, Forever Kers: de lekkernij met melkchocolade, huisgemaakte kokosmelkcrème en kers, Forever Munt-Citroen: witte chocolade met botercrème, melkcrème vulling, heerlijke mint- en citroensmaak en op de bodem een fijn laagje amandelcrème, Forever Passievrucht: pure chocolade met caramelcrème, Maracuja-pulpvulling en passievruchtsmaak, de Forever Praliné tenslotte is een versmelting van melkchocolade en praliné.

     

    Niet alleen de lekkernijen kregen een Valentijnsextraatje, maar ook de pralinedoosjes steken in een feestelijk Valentijnskleedje.

     

    11-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.neuhaus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De laatste trends van Neuhaus in primeur

    bij Sofitel Brussels Europe

    Een hedendaags ingerichte Neuhaus-boetiek in het hotel

     

     

    Sofitel Brussels Europe besliste om samen te werken met de vermaarde chocolatier Neuhaus om de klanten een typisch Belgisch luxeproduct te kunnen aanbieden: chocolade! In een moderne en tezelfdertijd ook gezellige ruimte opende het hotel het nieuwste boetiekconcept van Neuhaus.  In een ruimte op twee niveaus en een hypermodern kader met koraalrode en chocoladebruine tinten maakt de klant kennis met het gamma Neuhaus-pralines.  In de etalage aan het Jourdanplein ontdekt men een ruime keuze aan doosjes, geschenkkoffertjes en andere combinaties.

     

    Met zijn loungesfeer, de indirecte verlichting en de grote rode canapé vormt deze boetiek een regelrechte uitdaging voor klanten van het hotel en voorbijgangers om heerlijke ontdekkingen te komen doen.  De boetiek is 7 dagen van de week geopend en vormt de ideale plaats om de dagelijkse sleur af te schudden met een chocolaatje of om op zondag een verfijnd geschenk uit te zoeken wanneer alle andere winkels gesloten zijn. 

     

    In de bar en het restaurant van Spud’s worden bij de thee en de koffie Neuhaus-pralines geserveerd.  Verder ligt in de vipkamers ook een chocoladegeschenkje van Neuhaus op de gasten te wachten.  De verfijning van de Neuhaus-pralines en hun elegante presentatie passen wonderwel bij de delicate luxe van het hotel.

     

    Sofitel Brussels Europe maakt deel uit van het Sofitel-netwerk dat in België 6 hotels oftewel 885 kamers telt.

     

     

    10-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.imperial
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Duo Dessert van Imperial

    Verfijning zonder uw tijd te “verslinden”

     

    U nodigt vrienden uit voor een diner dat u snel in elkaar bokst en u wil daarbij uitpakken met het dessert? Komen uw kinderen naar huis voor het weekend en u wil ze verwennen zonder urenlang in de keuken te moeten staan? Imperial heeft bij de creatie van Duo Dessert gedacht aan die momenten, waarbij verfijning niet gepaard moet gaan met tijdverlies.

     

    Denk aan een mooi designglas, gevuld met chocoladepudding zoals iedereen hem wel lust. Daarop een lichte kokosmousse met een exotisch tintje en, waarom niet, een blaadje munt voor de finishing touch. Het goede nieuws: dit verfijnde duo dessert vraagt slechts vijf minuten voorbereiding en geen kooktijd. U hoeft niet langer uren in de keuken te staan voor uw gasten komen om pudding te maken of een uur op de elektrische klopper te staren om perfect schuim te verkrijgen. Verkiezen uw genodigden zoete afsluiters met een klassiekere toets? Imperial heeft dit duo ook in een versie met vanillepudding en chocolademousse, ook klaar in vijf minuten.

     

    Gemakkelijk en zelfs goed voor de lijn…

     

    Vijf personen voor het diner en u raakt in paniek? Niet als u zakjes Duo Dessert bij de hand heeft. Een uur voor uw gasten aan tafel gaan bereidt u de pudding door 40 cl magere melk en 40 gr suiker toe te voegen aan het poeder van Imperial. Klop alles op met de elektrische klopper. Terwijl de crème rust, laat u de mousse opkomen door 10 cl koude melk en 15 gr suiker toe te voegen aan de basis van Imperial. Zet uw klopper op maximumsnelheid en klop hooguit twee minuten. Dat is alles. Nu enkel nog het duo samenbrengen door 2/3 van uw glas te vullen met de pudding en bovenop af te werken met de mousse. Na een uur in de koelkast kunt u de glazen versieren naar keuze en ...imponeert uw gasten! Wie een dieet volgt, zal versteld staan van uw attentie als u er zoetmiddel aan toevoegt in plaats van suiker. En of het in de smaak zal vallen!

     

    Deze nieuwe, zoete delicatesse is verkrijgbaar in de twee smaakversies: chocoladepudding / kokosmousse en vanillepudding / chocolademousse. En als u beide duo’s klaarmaakt, kunnen uw gasten kiezen… Net als op restaurant!

     

    Imperial is een Belgisch dessertenspecialist met meer dan 100 jaar ervaring. We moeten al terug naar het jaar 1903 om de roots van Imperial te ontdekken. Toen maakte J. Collin-Verelst in Antwerpen de eerste, echte Imperial-pudding. Een echte revolutie, aangezien pudding tot dan steevast uit Engeland geïmporteerd werd. De populariteit van de Imperial-producten steeg snel, het was echter pas na de Tweede Wereldoorlog dat de gouden jaren van Imperial begonnen. Met succesvolle producten als vanille- en chocoladepudding, vanillesuiker en bakpoeder, bleef de groep snel groeien. Dat leidde in 1968 tot een fusie met de NV Devos-Lemmens, samengevoegd onder de noemer Continental Foods. In 1985 verkochten de hoofdaandeelhouders van Continental Foods hun belang aan de multinational Campbell Soup Company, die tot vandaag de trotse eigenaar is van een breed gamma merkproducten waaronder Imperial, Liebig, Oxo, Lacroix, Aïki Noodles, Royco Minute Soup, Devos Lemmens, Campbells DéliSoup en V8. De productie van Imperial en Devos Lemmens gebeurt in nog steeds in Puurs, waardoor de ontwikkeling volgens de typische Belgische smaken gegarandeerd blijft.

     

     

    09-01-2007 om 21:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sn virgin

     

    SN Brussels Airlines en Virgin Express verwelkomden acht procent meer passagiers in 2006

     

     

    In totaal vlogen 5, 942 miljoen passagiers met de grootste Belgische luchtvaartgroep vanuit of naar Brussels Airport. Dat zijn er ruim 416.000 meer dan in 2005. 3, 957 miljoen klanten kozen voor het full service aanbod van SN Brussels Airlines terwijl de lowfare vluchten van Virgin Express 1, 985 miljoen  passagiers aantrokken.

     

    SN Brussels Airlines zag het aantal klanten aan boord van de eigen vluchten en op de vluchten uitgevoerd door partnermaatschappijen in 2006 stijgen van 3, 697 naar 3, 957 miljoen. De low fare tickets van Virgin Express werden in 2005 door 1, 830 miljoen klanten gekocht en in 2006 door 1, 985 miljoen.

     

    In totaal verwelkomde de grootste Belgische luchtvaartgroep dus meer dan 416.000 extra passagiers op de vluchten van en naar Brussels Airport. Dit is een stijging met bijna acht procent in vergelijking met het jaar 2005. Met deze groeiresultaten zet de Brussels Airlines groep duidelijk de toon in haar thuisbasis Brussels Airport.

     

    De passagiersgroei werd gerealiseerd dankzij de introductie van zeer concurrentiele low fare prijsacties, een optimalisatie van het vluchtaanbod en een beter gebruik van de vliegtuigvloot van beide maatschappijen. De inspanningen leidden niet alleen tot een toename van het aantal passagiers, ook de bezettingsgraad aan boord van de vliegtuigen steeg.

     

    Op 25 maart 2007 maken SN Brussels Airlines en Virgin Express plaats voor Brussels Airlines dat twee nieuwe productformules, de b.flex ‘all in’ reisoplossing voor de tijdsgevoelige zakenreiziger en b.light voor wie lowfare wil vliegen, lanceert. Het lowfare aanbod vanaf 49 euro one way wordt door Brussels Airlines op een vijftigtal Europese bestemmingen aangeboden en dat wordt duidelijk gewaardeerd door de klanten. De eerste boekingsresultaten van de nieuwe reisformules zijn alvast zeer positief. Brussels Airlines verwacht dan ook dat in 2007 de passagiersaantallen verder groeien.

     

    Oost-Europa

     

    Het vluchtaanbod wordt in 2007 verder uitgebouwd. Zowel voor het Europese als het intercontinentale netwerk zijn er groeiplannen.

    Omdat Duitsland sinds 1 janauri 2007 voorzitter is van de Europese Unie komen er vanaf volgende week al dagelijkse vluchten bij tussen Brussel en de Berlijnse stadsluchthaven Tempelhof. In totaal wordt Berlijn Tempelhof vijf keer per dag verbonden met Brussel. Voorts wordt het aantal vluchten naar Oost-Europa gevoelig verhoogd.  Vanaf februari worden er dagelijks extra frequenties aangeboden en grote vliegtuigen ingezet op de route Brussel-Boedapest. Ook op de populaire Brussel-Praag verbinding worden de vluchtfrequenties verhoogd. Brussels Airlines onderzoekt verder de mogelijkheid om vanaf de zomer de Europese hoofdstad met Krakow (Polen) te verbinden.

     

    09-01-2007 om 21:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.serveonline

    ServeOnLine:

    Revolutie in de restaurantreservatie

     

     

    Als klant telefonisch een tafel reserveren tijdens de daluren is soms een hele heksentoer … en dan moet je al geluk hebben om niet de hele tijd een bezettoon te horen te krijgen. De restaurateur van zijn kant, moet die reservaties dan verwerken, vaak op de onmogelijkste momenten. Gemiddeld is die daar zelfs zowet 52 uur per maand mee zoet, en dan tellen we er de mails niet eens bij. Een tafeltje reserveren betekent dus heel wat hoofdbrekens voor beide partijen. De restaurateur is daarbij het vaakst de pineut, vooral in het weekend of tijdens bepaalde evenementen, die eigen zijn aan de sector. Het tijd- en geldverlies zijn vaak niet mis.

     

    ServeOnLine pakt nu uit met een revolutionair online reserveringsoplossing die automatisch aan de slag gaat zoals alleen een topsecretaresse dat kan. Behalve dan dat ServeOnLine een globale en interactieve oplossing biedt die de klok rond actief is: de restaurateur wordt meteen via een scherm en via SMS op de hoogte gebracht van een reservatie en hij heeft een reeks services ter beschikking waarmee hij zeer kostbare tijd kan winnen dankzij een optimale interactiviteit.

     

    Bedenker van ServeOnLine is Jacques Theate, een zakenman die zich al vrij snel heeft gespecialiseerd in de internetcommunicatie en in België als één de pioniers bekend staat. De interactieve agenda van het nieuwe systeem omvat de hosting van de site en/of toepassing, het reservatiesysteem voor de internetters, de online-bevestigingen voor de klanten, het verwittigingsysteem via SMS voor de reservaties van de dag, de voorinstallatie betalingen, het control panel van de restaurateur en de evolutieve maintenance van de oplossing met specifieke updates.

     

    Naast de inschrijving in de enige interactieve agenda ServeOnLine, biedt het systeem nog drie bijkomende mogelijkheden:

    -          trade in-oplossing: de toepassing wordt gekoppeld aan een krachtige homepagine met ServeOnLine-reservatiesysteem. Op de vragen “wat staat er op het menu” en “is er nog plaats”  wordt hier meteen een antwoord gegeven

    -          Premium-oplossing: dit systeem draait rond de creatie van een compleet nieuwe site waarin het revolutionaire ServeOnLine-reserveringsysteem naadloos wordt geïntegreerd. De bezoeker krijgt een virtuele rondleiding door de zaak, de site biedt een fraaie lay-out en kwalitatief hoogstaande inhoud.

    -          Alfa-oplossing: optionele op maat uitgewerkte oplossingen. De Alfa-oplossing van haar kant, beperkt zich tot het integreren van de interactieve agenda in een bestaande site.

    www.serveonline.eu

     

    09-01-2007 om 21:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.salon auto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET SALON, EUROPA EN DE KINDEREN.

     

     

    Het 85ste Salon van lichte bedrijfs-, vrijetijdsvoertuigen en moto’s loopt dit jaar van 13 tot 21 januari. De locatie is zoals steeds Brussels Expo, het Tentoonstellingspark aan de Heizel. Maar in 2007 vieren de Europeanen ook de vijftigste verjaardag van het Verdrag van Rome waar de oprichting van de Europese Economische Gemeenschap een feit werd. De aanvankelijke ondertekenaars van “het Europa van de Zes”, waaronder België – zijn anno 2007 immers uitgegroeid tot een unie van 27 lidstaten. Redenen te over dus om deze beide gebeurtenissen te koppelen, de kinderen, de toekomst van Europa, vormen hiertoe de perfecte link.

     

    De meeste kinderen zijn dol op auto’s en tekenen vinden ze heel tof. De organisatoren van het Salon organiseren dan ook een kleurenwedstrijd waarbij de affiche van het Salon, een ganse serie getekende voertuigen bevat die een slingerdans maken rond een mooie vrachtwagen. De wedstrijd is eenvoudig en speels en staat open voor kinderen van 3 tot 10 jaar. Zij krijgen op de stand van het Salon tussen de Patio en Paleis 5, een zwart-wit affiche met het Europese logo, affiche die ze mogen inkleuren en waarvoor ze in ruil een prachtig diploma krijgen. Bovendien worden 10 winnaars weerhouden die op zondagvoormiddag 21 januari een helikoptervlucht boven Brussel krijgen aangeboden.

     

    09-01-2007 om 21:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gouden friet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    GOUDEN FRIET

     

     

     

    De gelukkige winnares van de Gouden Friet ter waarde van maar liefst 20.000 EUR komt uit Waals Brabant. Mevrouw M.D. kreeg de hoofdprijs Friet' ter gelegenheid van wedstrijd 'Win de Gouden Friet' 20 jaar McCain in België uit handen van Franck Rouseau, sales & marketing directeur McCain foods Belgium. De overhandiging van de check vond plaats bij het grootwarenhuis Carrefour in Bierges, waar de winnares de verpakking met de winnende unieke code kocht.

     

    McCain Foods is wereldwijd de grootste producent van diepgevroren aardappelproducten (frietjes, kroketten en aardappelspecialiteiten) en een grote speler in de markt van andere diepvriesproducten (kant-en-klare maaltijden en pizza's). Bij de Belgische gezinnen is McCain als nummer één in frietjes niet weg te denken.

     

    09-01-2007 om 21:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce munchen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DOLCE INTERNATIONAL BLIJFT UITBREIDEN IN EUROPA

     

     

    Vanaf maart 2007, neemt Dolce International het beheer over van het conferentie-, congres- en evenementencentrum BallhausForum in Unterschleißheim. Bovendien start Dolce International in samenwerking met KCL AG met de bouw van een nieuw hotel (233 kamers) en conferentiecentrum op het aangrenzende terrein.

     

    De voorlopige overeenkomst voor het BallhausForum werd ondertekend door Andy Dolce, oprichter van de onderneming, chairman & managing partner, en Rolf Zeitler, burgemeester van de stad. De overeenkomst voor de bouw van het nieuwe hotel werd medeondertekend door Volker Schuhmacher, vertegenwoordiger van de investeerdersgroep, en Andy Dolce.

     

    De ideale ontmoetingsplaats

    Het BallhausForum, omgedoopt tot BallhausForum Munich – A Dolce Conference Destination Unterschleißheim, kan met zijn oppervlakte van 10.000m² tot 4000 mensen ontvangen. Een ideale ontmoetingsplaats voor conferenties, evenementen, beurzen, toneelvoorstellingen, tv-uitzendingen, concerten en tentoonstellingen. Het gebouw heeft een indrukwekkende glazen koepel van 13m hoog waarlangs een zee van licht binnenstroomt en een grote foyer met een receptieruimte van meer dan 700m².

     

    Het nieuwe hotel zal ook over een grote vergaderruimte beschikken van ongeveer 3000m². Zodra de bouw eind 2008 voltooid is, zal Dolce International het beheer ervan op zich nemen. Het hotel zal overigens uitgerust zijn met de nodige recreatieve- en wellness faciliteiten en zal voldoen aan de hedendaagse designvereisten die kenmerkend zijn voor Dolce International.

     

    “De nabijheid van de luchthaven van München, die voortdurend uitgebreid wordt, de uitstekende ligging, de unieke infrastructuur en het nabijgelegen centrum van München waren allemaal doorslaggevende factoren voor ons,” verduidelijkt Andy Dolce. “München is een strategisch sleutelgebied dat al sinds het begin van onze Europese expansie op ons verlanglijstje staat. Met vestigingen even buiten Parijs, Barcelona, Frankfurt, de Provence en weldra Brussel is deze vestiging een nieuwe belangrijke troef in onze portefeuille. Dit zal de positie van Dolce op de markt van vergader- en conferentiecentra nog versterken en nieuwe kansen bieden voor onze internationale klanten.”

    09-01-2007 om 21:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussel philadelphia

    Nieuwe dagelijkse transatlantische vlucht vanuit Brussel

    Met US Airways vanaf 2 juni rechtstreeks naar Philadelphia

     

     

    De Amerikaanse luchtvaartmaatschappij US Airways voorziet vanaf 2 juni 2007  rechtstreekse dagelijkse vluchten tussen Brussel en Philadelphia. De vluchten worden uitgevoerd met Boeing 757 toestellen die 180 seats bieden in economy class en het bekende Envoy business product.

     

    Door de recente fusie tussen US Airways en America West ontstond de vijfde grootste luchtvaartmaatschappij in de VS. Deze luchtvaartgroep verzorgt zowat 3.800 vluchten per dag en bedient meer dan 230 bestemmingen in de VS, Canada, Europa, de Caraïben en Latijns Amerika. US Airways is lid van de Star Alliance. Philadelphia is de belangrijkste hub van US Airways, wat reizigers toelaat gemakkelijk over te stappen op een aansluitende vlucht naar één van de vele binnenlandse VS-bestemmingen uit het netwerk van de maatschappij.

     

    Philadelphia bevindt zich aan de Amerikaanse oostkust, in de staat Pennsylvania. Het is de op één na grootste stad aan de oostkust, en de vierde stad in de Verenigde Staten.

     

    Door deze aankondiging wordt het aantal dagelijkse non-stop vluchten van Brussels Airport naar de VS vanaf het volgende zomerseizoen opgetild van zes naar negen. Onlangs kondigde Nortwest Airlines de opstart aan van dagelijkse rechtstreekse vluchten tussen Brussel en Detroit. Vanaf deze zomer voorziet de Indische maatschappij Jet Airways dagelijkse vluchten tussen Mumbai (Bombay) en Brussel, en vliegt verder van Brussel naar New York/Newark.

     

    Momenteel biedt Brussels Airport reeds zes dagelijkse vluchten naar de VS: American Airlines – in code-share met SN - verbindt Brussel met New York (JFK) en Chicago, Continental Airlines biedt New York (Newark), Delta Air Lines vliegt op New York (JFK) en op Atlanta en United Airlines biedt een Washington-vlucht.

     

    Tijdens het volgende winterseizoen (eind oktober 2007 tot eind maart 2008) wordt deze route verzorgd met vier wekelijkse vluchten, met Boeing 767 toestellen die plaats bieden aan 203 reizigers.

    09-01-2007 om 21:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.belasia

    15de ASIA  FAIR  

     

     

    De Asia Fair is een informatie & contactbeurs rond Azië. Aan de fair nemen naast officiële delegaties, toeristische diensten, luchtvaartmaatschappijen en touroperators een groot aantal sociaal-culturele verenigingen en organisaties rond ontwikkelingssamenwerking deel. Je vindt er ook verkoopsstanden met artisanale producten en Aziatische eetstandjes. Aan praatstanden kan je bij ervaren reizigers terecht voor informatie.

    De Volksrepubliek China is in 2007 het gastland. “Special guest” is de Vereniging België - China

     

    BELASIA is een v.z.w. opgericht in 1992. Doel van de vereniging is het bevorderen van de sociale, culturele en economische relaties met Aziatische landen en hun bevolking. Samenwerking, vriendschap en wederzijds begrip staan daarbij centraal.

    Tot de activiteiten van Belasia behoren onder meer de realisatie van een informatieve website, de organisatie van een jaarlijkse Asia Fair en de uitgave van een magazine naar aanleiding van deze fair.

     

     

     

    15de ASIA FAIR, zaterdag 24 (11 - 19u.) en zondag 25 (10 - 18u.) februari 2007

    Gemeenschapscentrum De Zandloper te Wemmel.

     

     

    www.belasia.be

    09-01-2007 om 21:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux golf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Relais & Châteaux

    Golf, spa’s en gastronomie, nieuwe uitstapjes met twee.

     

     

    U bent niet de man of de vrouw van één passie! U geniet graag van verschillende dingen tijdens een uitstapje. Golf en gastronomie, verkenning en ontspanning, Relais & Châteaux biedt twee nieuwe verblijfthema's  om volop te genieten van uw passies.

     

    Forfait Golf & Gastronomie: het huwelijk van golven en fijnproeven

     

    Als liefhebber van golf en gastronomie hoeft u voortaan geen keuze meer te maken tussen één van beide. Het forfait Golf & Gastronomie biedt u de mogelijkheid uw swing te verbeteren en te genieten van een verfijnde keuken. Geef u volledig over aan uw liefde voor de golf op de mooiste fairways in een buitengewoon kader, en geniet van dit verblijf om een fantasierijke gastronomie te ontdekken.

    Honderdjarige eiken en de Pyreneeën als achtergrond in Anglet, een zuiderse keuken op tafel met uitzicht op de golf van Saint Tropez, het heuvelachtige golfparcours van Feucherolles en diner voor de open haard van een mooie woning...Frankrijk, Portugal, Zwitserland, Duitsland, Spanje, Italië of Canada, van de vele Relais & Châteaux wereldwijd met een golfparcours ter plaatse of in de buurt, werden er 24 geselecteerd voor hun combinatie van golven en fijnproeven: greens en tafels vinden elkaar met groot genoegen.

     

    Het forfait Golf & Gastronomie biedt een overnachting in een klassieke of business tweepersoonskamer, een diner voor 2 personen (zonder drank), de ontbijten en 2 green fees.

     

    Forfait Spa & Détente: van verkenning tot ontspanning

     

    Ontspanning in zijn zuiverste vorm, dat is het principe van het Forfait Spa & Détente. Proef de weldaden van ontspannende massages, stone therapie, shiatsu, aromatherapie of een schoonheidsverzorging in oases van rust, volledig gericht op uw welzijn.

     

    Relais & Châteaux nodigt haar gasten uit te herbronnen en te genieten van ontspannende momenten in een buitengewoon kader. Kuuroord met toegang tot Engelse tuin in Saulieu; jacuzzi, sauna, in de tuinen van een Provençaalse boerderij uit de XVIIIe eeuw, zoutgrot of Turks stoombad aan de voet van de bergen in Gstaad, kuren in een paleis in Wenen...voor deze uitstapjes die charme en sereniteit combineren heeft Relais & Châteaux 36 vestigingen geselecteerd in 14 landen van Frankrijk tot Duitsland, van Marokko tot Italië...

     

    Het forfait Spa & Détente biedt een klassieke of business tweepersoonskamer, een diner voor 2 personen (zonder drank), de ontbijten, 2 verzorgingen en vrije toegang tot alle faciliteiten van het kuuroord

    05-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Relais & Châteaux:

    de trofeeën voor uitmuntendheid

     

     

     

    Relais & Châteaux heeft kwaliteit tot een essentiële deugd gemaakt, die gedeeld wordt door al zijn leden. Voor elk van de 5 C's, de uitmuntendheidscriteria van de keten, worden een of meer trofeeën toegekend aan de hotels die inzake kwaliteit de perfectie benaderen.

     

    Courtoisie (hoffelijkheid)

    De "Welcome Trophy", of onthaal verheven tot kunst. Al meer dan 17 jaar belonen Relais & Châteaux en Moët & Chandon twee hotels die zich hebben onderscheiden door hun uitmuntende onthaal en hun service.  De winnaars van de trofee 2007 zijn restaurant Relais Gourmand "Ristorante Da Vittorio" in Italië en hotel "Lucknam Park" in het Verenigd Koninkrijk.

     

    Charme

    De "Passion Trophy", de passie voor een vak. In samenwerking met Hennessy cognacs wordt deze trofee voor het derde jaar toegekend aan de eigenaars die er door hun passie, hun persoonlijke inzet en hun creatieve visie in geslaagd zijn hun zaak een uniek karakter te verlenen. De bekroonde zaken in 2007 zijn  " L'Hostellerie de Levernois" in Beaune en "Londolozi Private Game Reserve" in Zuid-Afrika.

     

    Caractère (karakter)

    De "Louise Trophy", een eerbetoon aan de vrouw. Niet alleen het karakter van de hotels, die allemaal een bijzondere uitstraling hebben, maar ook het karakter van de eigenaars is belangrijk. Voor de tweede keer brengt Relais & Châteaux hulde aan de team- en lokale animatrices die charisma en charme in zich verenigen. Deze onderscheiding staat onder de hoge bescherming van een uitzonderlijke vrouw, die jammer genoeg van ons is heengegaan, m.n. Louise Pommery, oprichtster van het beroemde champagnehuis. Dit jaar werden twee vrouwen bekroond: Christine Guérard van "Les Prés d'Eugénie - Michel Guérard" en Anne-Sophie Pic van "Pic".

     

    De "Lounge Bar Trophy", omdat iedere plek zijn eigen sfeer heeft. Het land, de geschiedenis en de traditie geven vorm aan deze plaatsen met een sterke persoonlijkheid, waar men zich lekker kan terugtrekken of discussiëren onder vrienden. De winnaars dit jaar zijn "Whatley Manor" in het Verenigd Koninkrijk en "Le Jardin des Sens" in Montpellier.

     

    Calme (rust)

    De "Environment Trophy", of de eerbied voor de natuur. Deze trofee beloont twee hotels die bijzonder interessante initiatieven hebben genomen om de eerbied voor het milieu en de natuur te bevorderen. Winnaars zijn "Bushmans Kloof Wilderness Reserve" in Zuid-Afrika en "The Little Nell" in het Amerikaanse Aspen.

     

    De "Spa Trophy", de sleutel van het welzijn. Met een unieke collectie van 129 spa’s heeft Relais & Châteaux de relaxatie tot een essentieel onderdeel van het verblijf gemaakt. Deze trofee wordt toegekend aan twee hotels die beschikken over een uitzonderlijke herbronnings- en wellnessinfrastructuur. De bekroonde kuuroorden zijn "L'Albergo Giardino" in Zwitserland en "Domaine de la Rochevilaine" in Frankrijk.

     

    Andere prijzen worden uitgereikt voor de rust en de schoonheid van de omgeving, zoals: de "Garden Trophy", toegekend aan "Manoir aux Quat ' Saisons" in het Verenigd Koninkrijk en "Casa Velha do Palheiro" op het Portugese eiland Madeira; de "Tranquillity Trophy", toegekend aan "La Torre del Visco" in Spanje en  "Matahari Beach Resort & Spa" in Bali.

     

    Cuisine (keuken)

    De "Relais Gourmands Trophy": de prijs voor uitmuntendheid Ze zijn jaarlijks maar met een handvol, de restaurants die toegelaten worden tot de bijzonder selecte club van de Relais Gourmands. Soms wordt er maar één enkele grote chef gekozen die het prestigieuze label mag delen met zijn gelijken. Passie, ervaring, creativiteit, knowhow en volkomen ongedwongenheid zijn maar een paar van de vele kwaliteiten waarover een Relais Gourmand moet beschikken. Dit jaar pakten drie Relais & Châteaux uit met een keuken en een service waarvan de kwaliteit de toekenning van het label Relais Gourmands rechtvaardigde. Het gaat om twee hotels in Oostenrijk, "Palais Coburg Hotel Residenz" in Wenen en "Hanner" in Mayerling, en "L'Hostellerie de Plaisance" in Saint-Emilion.

     

    De 5 C's vormen samen het kwaliteitscharter van Relais & Châteaux, maar getuigen ook van de bijzondere instelling van de leden.

     

    03-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste wensen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    BESTE WENSEN

     

    HAPPY NEW YEAR

     

    BONNE ANNEE

     

    01-01-2007 om 21:19 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux uitmuntendheid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux

    Een geschenk uit de hemel

     

     

    Een uitzonderlijk moment geven aan iemand, met de mogelijkheid plaats en datum zelf te kiezen, dat is de vrijheid die wordt geboden door de Chèque Invitation Relais & Châteaux. Ze zijn verkrijgbaar vanaf €100, cumuleerbaar en 2 jaar geldig en kunnen gebruikt worden in meer dan 460 vestigingen wereldwijd, in hotel of restaurant.

     

    De Forfaits Lys, de 'à la carte' droom, omvat een collectie verblijven voor twee personen in meer dan 300 vestigingen van Relais & Châteaux en Relais Gourmands wereldwijd, vanaf €220 voor een diner of een lunch (zonder drank) of vanaf €340 voor een overnachting in half pension.

     

    Realais & Châteaux voegt dit jaar, bij de 6 bestaande verblijfs- of geschenkvoorstellen van Lys de Cristal, Lys de Bronze, Lys d'Argent, Lys Duo d'Argent, Lys d'Or en Lys de Platine, drie nieuwe suggesties toe die eveneens geldig zijn voor twee personen:

     

    Ÿ         Lys Duo de Bronze Semaine, met: twee overnachtingen in een tweepersoonskamer, twee ontbijten, een diner zonder dranken. Dit forfait is geldig van zondag tot en met donderdag , in een selectie van 152 vestigingen wereldwijd. De heel toegankelijke prijs bedraagt 495 euro incl. taksen voor 2 personen.

     

    Ÿ         Lys Gourmand omvat een lunch of een gastronomisch diner met de dranken (aperitieven; een fles mineraalwater; een fles wijn met keuze uit ten minste 10 verschillende wijnen, of naar keuze van de klant, twee halve flessen, of indien mogelijk binnen het etablissement, een selectie wijnen per glas; 1 koffie). Dit forfait is  uitsluitend geldig in de vestigingen van Relais Gourmands . Hij wordt aangenomen in een selectie van 65 vestigingen wereldwijd en kost €520 incl voor 2 personen.

     

    Ÿ         Lys Spa & Bien-être, omvat een overnachting in een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt, een diner zonder dranken, een gelaatsverzorging of een lichaamsverzorging of een massage van ten minste 30 minuten, en ten slotte vrije toegang tot de spafaciliteiten van de vestiging. Dit forfait is geldig in een selectie van 60 vestigingen wereldwijd en kost 590 euro incl. voor 2 personen.

     

    Deze nieuwe producten zijn verkrijgbaar op de Franse, Duitse, Britse, Spaanse en Benelux-markt. Ze vullen het gamma Chèques Invitation in euro en talrijke andere Lys forfaits aan die al worden aangeboden door  Relais & Châteaux.

    www.relaischateaux.com

     

     

    01-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.arabella starwood
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ArabellaStarwood

     

     

     

    Arabella Hotel holding en Starwood Hotels gingen in 1998 een joint-venture aan tussen de Arabella hotels en de Sheratonhotels, joint-venture die thans tot 2037 wordt verlengd. Bovendien brengt Starwood nu ook andere hotels van de groep, nl. The Westin, Le Méridien en St. Régis in de joint- venture en dit vanaf 1 januari 2007.

     

    Een bundeling van de sales en marketing krachten enerzijds en een verdere dynamisering van alle deelnemende hotels anderzijds, zijn volgens Stefan Schörghuber, CEO van de Duitse partner, niet te verwaarlozen voordelen.

    Ook Roeland Vos, CEO Starwood Europa, Africa en Middle East, is opgetogen over de nieuwe overeenkomst. Klanten van beide hotelgroepen genieten extra voordelen en kunnen hun keuze maken uit een aanzienlijk ruimer aanbod.

     

    31-12-2006 om 14:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.arabella starwood
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ArabellaStarwood

     

     

     

    Arabella Hotel holding en Starwood Hotels gingen in 1998 een joint-venture aan tussen de Arabella hotels en de Sheratonhotels, joint-venture die thans tot 2037 wordt verlengd. Bovendien brengt Starwood nu ook andere hotels van de groep, nl. The Westin, Le Méridien en St. Régis in de joint- venture en dit vanaf 1 januari 2007.

     

    Een bundeling van de sales en marketing krachten enerzijds en een verdere dynamisering van alle deelnemende hotels anderzijds, zijn volgens Stefan Schörghuber, CEO van de Duitse partner, niet te verwaarlozen voordelen.

    Ook Roeland Vos, CEO Starwood Europa, Africa en Middle East, is opgetogen over de nieuwe overeenkomst. Klanten van beide hotelgroepen genieten extra voordelen en kunnen hun keuze maken uit een aanzienlijk ruimer aanbod.

     

    31-12-2006 om 14:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hervekaas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HERVEKAZEN

     

     

    Met ingang van 1 januari 2007 verruimen de kaasmakerijen Herve Société en Leconte hun samenwerking. De kazen “Les Beaux Prés” en “Le Grand Maître » worden niet langer in Battice, maar wel in Herve vervaardigd.

    De familiale onderneming Leconte kaasmakerij werd in 1933 opgericht door Philippe Leconte die de fakkel doorgaf aan zijn zoon Pierre. Deze laatste zorgde voor een forse ontwikkeling van het assortiment kazen “Beaux Prés”. Ook Herve Société is een familiale onderneming die in 1981 door de gebroeders Cabay werd opgericht. Hun oorspronkelijk assortiment Herve Société, l’Exquis en Le Gourmet, werd in 1998 uitgebreid met Val-Dion, Bouquet des Moines, Bleu des Moines en Casse-Croûte na de overname van de activiteiten van de Laitière Régionale de Herve. In 2003 werden ook de activiteiten van de firma Vanderheyden overgenomen met als aanwinsten de Trou d’Sottai, Bou d’Fagne en Fleur de Fagne.

     

    Door de nieuwe samenwerking wordt de traditionele kaasbereiding uit de Hervestreek verder gezet zoals dit vele generaties lang gebeurde. Meteen kan ook een gerichte en gezamenlijke promotie van de Hervekaas, de enige Belgische kaas die een AOC bezit, worden uitgebouwd. Tegelijkertijd wordt de essentiële vakkennis verzekerd waardoor de consument gegarandeerd is én van de kwaliteit van de Hervekaas én van de authenticiteit van elk van deze kaassoorten op zich.

     

    31-12-2006 om 14:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux passies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux

    De kunst om uw passies te ontwikkelen

     

    De Relais & Châteaux, ideale oorden van rust, luxe en gezelligheid, zijn locaties waar men zich kan ontspannen en de batterijen kan opladen, in optimale omstandigheden. De aangeboden keuzemogelijkheden zijn divers en spreken naast cultuurliefhebbers en de fijnproevers, ook de gezinnen aan.

     

    Liefhebbers van gastronomie

     

    Het Forfait Découverte & Saveurs. Gastronomische uitmuntendheid maakt al 50 jaar integraal deel uit van de filosofie van Relais & Châteaux. Dit forfait combineert de charme van een verblijf in een Relais & Châteaux hotel met een verkenning van de gastronomie. Deze formule voor twee personen omvat een overnachting in een tweepersoonskamer, een diner (dranken inclusief) en de ontbijten.

     

    Kooklessen Relais & Châteaux. Welke kokamateur droomt er niet van de beste chefs van de wereld te ontmoeten? Ze bezig te zien en naar hen te luisteren, te letten op het kleinste gebaar dat iets van hun geheimen en hun kennis zou kunnen onthullen... In meer dan 150 vestigingen worden er kooklessen aangeboden.

     

     

    Wijnproeven  Champagne proeven met uitleg van sommeliers, voorstelling van een wijngaard door de wijnbouwer en de combinatie met gerechten in Val de Loire, inwijding in de smaken van  Cognac in Charente Maritime...Relais & Châteaux biedt in Frankrijk en in Europa 22 uitstapjes om onvergetelijke domeinen te ontdekken en de meest  prestigieuze kelders te bezoeken.

     

    Speciale aanbiedingen: Culturele en culinaire reis van de Bresse in Beaujolais, weelderige schatten van de keurvorsten van Sachsen in Dresden, reis naar de fantastische wereld van Louis II van Beieren, of langs de route van de Katharen in Spanje, 49 Relais & Châteaux delen wereldwijd hun rijkdommen en hun verleden met u.

     

    Gezinnen : meerdere Relais & Châteaux bieden programma's en diensten die zijn aangepast aan kinderen, vergezeld door hun ouders of grootouders: bezoek aan het Maison Champenoise dat het leven schetst van een familie wijnbouwers in de XIXe eeuw, toegang tot de Zoo van Doué la Fontaine bij Angers, of een waaier van sporten voor de allerkleinsten.

     

    Pas getrouwd

     

    Huwelijksreis in Martinique of in de Provence, in Venetië of in Polynesië, op het eiland Mauritius of in Wenen, romantische bestemmingen troef. Een charmehotel op locaties waar tijd van geen belang is, de ideale site om een leven als koppel te beginnen.

    www.relaischateaux.com

     

     

     

     

    30-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.relais chateaux withof
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Relais & Châteaux

    KASTEEL WITHOF

     

     

     

    In Collection Relais & Châteaux 2007 verwelkomt Relais & Châteaux en Relais Gourmands 21 nieuwe leden, waarmee hun internationale uitstraling nog toeneemt. De "Guide 2007" staat namelijk in het teken van de voortgezette internationalisering van Relais & Châteaux en de uitbouw van Relais Gourmands.  Deze nieuwe adressen vergroten de waaier aan vestigingen van de keten. Ze combineren luxe, rust, gezelligheid en gastronomie.

     

    Tussen deze nieuwkomers vinden we het Kasteel Withof in Brasschaat terug, de enige Belgische nieuwkomer trouwens.

    In de Antwerpse voorstad, centraal gelegen in een schitterend park met vijver en kruidentuin, beleeft Kasteel Withof, opgetrokken in 1902 in een sobere, neoclassicistische stijl, een terechte revival. Kasteel Withof kiest voor hedendaagse decoratie en biedt de extreme luxe en verfijning van een hotel uit de topklasse. Kamers met het comfort van de mooiste vakantiebestemmingen. Voor gastronomen stelt chef Peter Coucquyt de smakelijkste gerechten samen, gecombineerd met een keuze van 2500 wijnen uit 40 landen!

     

    Zes kamers (55 tot 65m²) met uitzicht op vijver of kruidentuin wachten op de bezoekers. Twee verblijven bieden zelfs een privé terras. Walda Pairon zorgde bij de inrichting voor een persoonlijke, warm en eigentijdse kleurentoets. Een half flesje champagne Pol Roger staat steeds complimentary op de kamer te wachten. Vrij gebruik van Nespressomachine en minibar zijn eveneens standaard. Liefhebbers van een aromatisch tasje thee hebben de keuze uit o.m. een aantal primeurs waarvan de selectie tijdens het jaar uiteraard voortdurend verandert. De chefpatissier van het restaurant zorgt elke morgen voor knapperende broodjes en zoets op basis van vers gerold bladerdeeg.

     

    In de kamers vinden de gasten o.m. een kussenmenu, volwaardig echt linnen, dikke knuffel handdoeken en de volledige verzorgingslijn van Bvlgari voor dames én heren. Uiteraard beschikken alle kamers over gratis internettoegang en is het gehele gebouw uitgerust volgens de strengste veiligheidsvoorwaarden.

     

    In de lounge kunnen gasten wegdromen bij zachte pianomuziek of zich verdiepen in een boeiend boek uit de privé bibliotheek. De barman waakt over een collectie unieke rum, oude madera’s en uitgelezen porto’s met in totaal meer dan 700 likeuren en sterke dranken. In het restaurant  kan je kiezen voor een twee gangen lunch waarmee chef Peter Coucquyt en zijn keukenbrigade de toon zetten. Uiteraard is er naast de suggesties à la carte, ook een fijnproevers menu met vier bereidingen waarbij de sommeliers een formule met drie aangepaste wijnen voorstellen.

    Na de lunch of het diner vormt de loungebar andermaal een rustpunt waar men heerlijk kan genieten van een tasje koffie of thee. Voor de sigarenliefhebbers is er een gans aparte selectie met ruim 120 variëteiten.

    www.relaischateaux.com/withof

     

     

     

    30-12-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vis & seizoen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vis & seizoen

     

     

    Vis & seizoen is een interessant en leerrijk kijk- & doe-boek. Een 25-tal internationale chefs brengen enerzijds een professioneel recept over een van hun topproducten, maar zorgen anderzijds voor een eenvoudig recept dat makkelijk door elke amateurkok kan worden bereid. Deze suggesties betreffen zowel vissen uit onze eigen zee als specialiteiten van het zuidelijk halfrond. Bovendien werden ook alternatieve vissoorten, schelpdieren en kweekvissen in diverse recepten verwerkt.

     

    Het boek wordt bovendien verrijkt met uiteenlopende maar waardevolle tips o.m. over de aangewezen aankoopperiode, de bewaring, de behandeling om het visvlees niet te kwetsen edm.

     

    Speciaal aanbod voor u als trouwe bezoeker van Seniorennet

     

    Vis & seizoen. Topkoks stoeien met de zee voor € 18 (excl. € 4 verzendingskost)  i.p.v. € 34,50

     

    Het volstaat om alle identiteitsgegevens ( naam, adres, tel/fax eventueel e-mail) aan de Boekhandel Davidsfonds te bezorgen.

     

    Boekhandel Infodok/Davidsfonds, Blijde-Inkomststr. 79-81, 3000 Leuven,

    016/310.650, fax 016/310.608, informatie@davidsfonds.be

    Betaling na ontvangst van de factuur (bij levering).Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt.

     

     

     

     

     

     

    29-12-2006 om 15:36 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!