Inhoud blog
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
  • Ga voor een zonnige touch up met Bristol
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    19-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson

     

    Verruiming Radisson SAS Brand

     

     

    De Rezidor hotelgroep tekende zopas een contract voor de exploitatie van twee nieuwe Radisson SAS hotels. Het eerste hotel komt er op de internationale luchthaven van Kiev en krijgt naast een 300-tal kamers ook wellness faciliteiten en tal van meetingmogelijkheden. Dit nieuwe Radisson SAS dat het Kievs stadshotel Radisson vervoegt opent in 2009.

     

    Het CIS, Commenwealth van onafhankelijke staten, en de Emiraten zijn een andere doelgroep van Rezidor. Het kleine Emiraat van Fujairah, amper 90 minuten weg van Dubai maar omringd door indrukwekkende bergen en prachtige blauwe zeeën krijgt een hotel tegen eind 2009. Het Radisson Al Aqah Bach resort zal zich op leisure en watersportvakanties toespitsen. De Radisson traditie getrouw komen er eveneens vergaderfacilities en een spa en health club.

     

    19-01-2007 om 17:47 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verduyck
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Raymonda Verdyck aan het hoofd van Toerisme Vlaanderen

     

     

     

    Op voorstel van Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois duidde de Vlaamse Regering Mevr. Raymonda Verdyck aan als de nieuwe administrateur-generaal van het agentschap Toerisme Vlaanderen. Verdyck is momenteel waarnemend administrateur-generaal van het agentschap Onderwijsdienstencentrum Hoger- en Volwassenenonderwijs van de Vlaamse overheid. De opvolgster van Wim Vanseveren gaat al op 1 februari aan de slag.

     

    Minister Bourgeois is erg tevreden met haar aanstelling. "Mevrouw Verdyck verdiende haar strepen binnen de jeugd- en onderwijssector. Tijdens de selectieprocedure toonde ze zich als iemand met een duidelijke visie op de missie van Toerisme Vlaanderen, met strategisch inzicht. Ik ben bovendien erg blij dat we een dame aan het hoofd van het agentschap mogen verwelkomen. Dat past perfect in mijn inspanningen voor meer vrouwen aan de top van de Vlaamse overheid."

     

    Mevr Verdyck startte haar loopbaan als docent in het hoger onderwijs. In 1994 ging ze aan de slag bij de Vlaamse overheid. Ze startte bij de administratie Cultuur, waar ze zich voornamelijk bezighield met jeugdbeleid. Later werkte ze bij het departement Onderwijs, waar ze sinds augustus waarnemend administrateur-generaal is van het agentschap Onderwijsdienstencentrum Hoger- en Volwassenenonderwijs.

     

     

    19-01-2007 om 17:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lucthaven brussel

    Luchthaven Brussel breekt records voor lokale passagiers en vracht

     

     

    De groei in passagiers- en vrachtvolumes op Brussels Airport zette zich ook in 2006 verder. De luchthaven noteerde zowel recordcijfers voor lokale passagiers als voor vrachtverkeer. Meer dan 16,7 miljoen passagiers maakten in 2006 gebruik van Brussels Airport. Dat is een stijging van 3,3 % vergeleken met 2005. Het aantal passagiers binnen de Europese Unie nam toe met 4,5% en met 0,4% op vluchten van en naar luchthavens buiten de EU. Het aantal lokale passagiers (die hun vliegreis beginnen of eindigen op Brussels Airport) bedroeg 15,2 miljoen, een record voor de luchthaven en een groei van 3,3% ten opzichte van het vorige jaar.

     

    In 2006 werd 719.560 ton luchtvracht verstuurd via Brussels Airport. Met deze groei van 2,4% bevestigt Brucargo zijn sterke positie binnen de Europese luchtvrachtmarkt.

     

    Met een totaal van 254.772 bewegingen bleef het aantal aankomende en vertrekkende vluchten ook in 2006 ongeveer stabiel (+ 0.6%). Gezien de groei in passagiers- en vrachtcijfers, wijst dit op een betere bezettingsgraad van de vliegtuigen en het inzetten van grotere toestellen.

     

    Het aantal aangeboden bestemmingen vanaf Brussels Airport werd in 2006 gevoelig uitgebreid met rechtstreekse vluchten naar o.a. Beijing (4/w), Addis Abeba (3/w), Palermo (3/w), Krakow (4/w) en Durham Tees Valley. Ook op reeds bestaande bestemmingen werd het aanbod uitgebreid.

     

    Voor 2007 zijn reeds een aantal nieuwe bestemmingen of frequenties aangekondigd, waaronder US Airways dagelijks naar Philadelphia, Northwest Airlines dagelijks naar Detroit, en low cost carrier Sky Europe naar Wenen, Budapest en Praag. Brussels Airlines kondigde aan een vierde A330 toestel in te zetten op lange afstandsvluchten in 2007. Ook wordt in de loop van het jaar de opstart verwacht van een aantal andere initiatieven, zoals een rechtstreekse verbinding naar Mumbai en Newark door Jet Airways.

     

     

     

     

    19-01-2007 om 17:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.holding bcd

     

    Resultaat BCD Holdings 2006

     

     

     

    Door autonome groei en door de overname van TQ3 Travel Solutions Management Holding GmbH en van The Travel Company eerder dat jaar, is de omzet van BCD Holdings in 2006 toegenomen van U.S.$ 5 miljard naar een eigen omzet van nagenoeg U.S.$ 9 miljard. Inclusief de partners en franchisees die samenwerken onder het merk BCD Travel behaalde het bedrijf een omzet van ruim U.S.$ 13 miljard in 2006. Op vele terreinen is de integratie van het in 2006 nieuw gevormde zakenbedrijf BCD Travel voltooid, ook in de vijf landen waar voorheen drie aparte organisaties werkzaam waren.

     

    Het bedrijfsresultaat (EBITDA) is in 2006 gestegen naar een recordhoogte van U.S.$ 123 miljoen. Dit is een stijging van 35%, in vergelijking met het bedrijfsresultaat van 2005, dat U.S.$ 91 miljoen bedroeg. “In 2007 zal er een verdere bescheiden autonome groei van de omzet worden gerealiseerd. Tevens zullen er door voortgaande automatisering in Europa mogelijk verdere aanpassingen in de organisatie mogelijk zijn” spreekt Joop Drechsel, CEO van BCD N.V. uit als zijn verwachting voor de ontwikkelingen in dit jaar.

     

    “Wij zijn verheugd op dit moment in 24 landen met eigen vestigingen actief te zijn en een partnernetwerk te hebben in 96 landen, hetgeen een goede positie vormt om in de toekomst verder uit te breiden”, aldus John Fentener van Vlissingen, chairman van BCD Holdings.

     

    BCD Holdings N.V. is een familiebedrijf, in 1975 opgericht door de heer John Fentener van Vlissingen. Het bedrijf is een marktleider in de reisindustrie en een succesvolle “niche player” in de financiële dienstverlening. BCD Holdings bestaat uit: BCD Travel (zakenreizen), Park ‘N’ Fly (parkeren nabij luchthavens), TRX (reistechnologie), Airtrade (toeristische reizen) en Primary Capital (onroerend goed financiering). Het bedrijf is actief in 96 landen met 14.000 medewerkers en een omzet, inclusief franchising, van U.S.$ 13 miljard.

    www.bcd-nv.com

     

    19-01-2007 om 17:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wellness nieuw zeeland

     

     

    Heerlijk ontspannen met schitterend uitzicht

    Spa & Wellness in Nieuw-Zeeland

     

     

    Ideaal om tijdens een avontuurlijke reis door Nieuw-Zeeland even bij te komen van de indrukwekkende ervaringen: heerlijk ontspannen in een warmwaterbron met uitzicht over het adembenemende landschap of lekker relaxen in een luxe wellness-resort. Nieuw-Zeeland groeit uit tot belangrijke bestemming voor ‘spa-toeristen’: vijf masseuses of masseurs tegelijk aan je lijf, wie wil dat niet?

     

    Doordat de Pacific Rim of Fire (band van vulkanen in de Stille Zuidzee) door Nieuw-Zeeland loopt, kent het land vele natuurlijke warmwaterbronnen en zwavelhoudende modderpoelen. Vooral rond Rotorua op het Noordereiland treft de reiziger veel spa’s. De beroemdste is ongetwijfeld de Polynesian Spa, met 35 mineraalrijke bronnen, die in temperatuur variëren van 36 tot 42 graden Celcius. In Hell’s Gate kun je een geneeskrachtige kuur ondergaan in een één meter diep modderbad.

     

    Kijk uit over prachtige landschappen

    Ook het Zuidereiland heeft thermale bronnen zoals Hanmer Springs (ten noorden van  Christchurch) en diverse opties in de West Coast Region. Nieuw vanaf januari 2007 zijn de zes privé bronnen bij Queenstown. Als je daarin dobbert, kijk je uit over een prachtig landschap met ravijnen, rivieren en bergen zoals Arthurs’s Point . En ’s avonds heb je door het uitschuifbare open dak, zicht op de prachtige sterrenhemel.

    Voor budgetreizigers kunnen we de 60 gratis te bezoeken, niet-commerciële bronnen en poelen aanbevelen. De meeste liggen ‘in the middle of nowhere’; puur natuur. Kijk op www.nzhotpools.co.nz voor de Top 5. Op één staat de Welcome Flat Hot Poole in het Westland National Park. Met uitzicht over een vallei, die wordt omringd door besneeuwde bergtoppen en oerbossen.

     

    Melk- en honingbad

    Midden in de natuur, in een poel warm water. Heerlijk! Maar het kan ook superluxe!  Trek eens een paar dagen uit voor het Paihia Beach Resort & Spa bij de Bay of Islands. Het behoort tot de Top 10 van spa & welnesscentra in Australië & South Pacific. Laat je wegzakken in een superzacht melk- en honingbad, dat dankzij de Manuka honing een helende werking heeft.

    Voor een superbehandeling kun je ook terecht in het Takaro Peace Resort. Hier staat een ‘tien handen energie massage’ op het welnessmenu. Vijf masseurs/masseuses die in volledige harmonie werken om je lichaam en geest nieuwe energie te geven.

    www.newzealand.com

     

     

    19-01-2007 om 17:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pannenkoeken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Al is het vrouwke nog zo arm, met Lichtmis zet zij haar (pannenkoeken)panneke warm"

     

    Op 2 februari is het Lichtmis, het feest van het sterker wordende daglicht. Deze aloude traditie gaat hand in hand met de goede gewoonte om op die dag knus met de hele familie samen te zitten en de heerlijke pannenkoeken te verorberen die 'moeder de vrouw' met liefde heeft klaargemaakt. Culinair specialist Demeyere houdt deze oergezellige traditie in ere en stelt haar pannenkoekenpannen voor.

     

    Pannenkoeken bakken wordt een waar genoegen met de Ecoglide+pannenkoekenpannen van Demeyere. Deze pannen - beschikbaar in de afmetingen 24 cm en 28 cm - zijn gemaakt uit een 5-lagenmateriaal tot aan de rand van 3 mm dik. Dit materiaal verzekert een optimale warmtespreiding vanop de bodem tot aan de rand.  De pannen zijn blinkend gepolijst en voorzien van een Excalibur® antikleeflaag die zeer goede antikleefeigenschappen heeft en toch hard is.

     

    De Ecoglide+ pannenkoekenpan is gunstig geprijsd, gemakkelijk in gebruik en voldoende performant. Door de lage lichthellende randen is de vormgeving bovendien perfect afgestemd op het bakken van pannenkoeken.

     

    19-01-2007 om 17:42 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carestel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Carestel Plaza.

     

     

    De Carestel Group specialiseert zich op het vlak van commerciële restauratie langs de Belgische en Luxemburgse autosnelwegen enerzijds en op de Internationale Luchthaven van Brussel en op een aantal andere middelgrote Europese luchthavens (vandaag aanwezig in London City Airport, Rijsel-Lesquin, Basel-Mulhouse, Stuttgart en Hamburg) anderzijds.

     

    Carestel heeft twee business units: Carestel Motorway Services voor de food service langs autosnelwegen, en Restair voor de food service op de luchthavens.

     

    De business unit Carestel Motorway Services beheert 19 sites langs snelwegen in België en Luxemburg. Het gaat om 33 restaurants en 1 motel in België, en 2 restaurants in Luxemburg. Op deze locaties heeft Carestel ofwel een subconcessie bij het opererende tankstation ofwel de hoofdconcessie. Carestel heeft al meer dan 25 jaar ervaring in dit specifieke segment.

    De business unit Restair is een vernieuwende operator van kwalitatieve cateringservices in 6 middelgrote luchthavens (Brussel, London City Airport, Rijsel-Lesquin, Basel-Mulhouse, Stuttgart en Hamburg) waarvan Zaventem de belangrijkste is. Sinds de verschillende vernieuwingen in Zaventem werden doorgevoerd vertonen de Carestel catering outlets op de luchthaven een duidelijke stijging van de omzet. Restair heeft meer dan 10 jaar relevante ervaring en beheert haar verschillende locaties met concessie- of managementcontracten.

     

    Een aantal cateringconcepten werd al gelanceerd: het partnership met Pizza Hut resulteerde in het concept Pizza Hut Express, waarvan reeds 8 units geopend werden in verschillende Carestel-vestigingen.

     

    De joint venture met Quick, CaresQuick, is een aparte entiteit die uiteraard in nauwe relatie staat met Carestel Group. Quick en Carestel zijn in deze 50/50 joint venture gestapt omdat zowel Quick als Carestel vonden dat dit de juiste strategie was, waarbij Carestel de know-how en ervaring van Quick kan aanwenden in haar vernieuwingsstrategie, en Quick captive markets kan aanboren door op strategische locaties Hamburger Restaurants te openen via de concessies van Carestel. Het Quick-restaurant in Zaventem was het eerste resultaat van deze samenwerking en werd geopend op 1 februari 2006. Deze vestiging lost zonder meer de hoge verwachtingen in. Groot-Bijgaarden is het eerste autowegrestaurant waar een Quick werd ingepast en werd eind oktober van dit jaar geopend. De planning is om elk jaar een nieuwe vestiging te openen.

     

    De ontwikkeling van vernieuwende concepten, waarvan sommigen al zeer concreet zijn en andere dit op zeer korte termijn zullen worden, betekent een nieuwe, belangrijke stap voor het merk Carestel, evenals een uitbreiding van Carestel’s portfolio van cateringconcepten. Deze portfolio van merken, concepten en diensten langs autosnelwegen en in luchthavens werd dit jaar verder uitgebouwd met Carestel Plaza, een nieuwe benadering van foodservice. In dit concept is ook ruimte voor de al bestaande business corners en kinderhoeken.

     

    Naar de toekomst toe is het Carestel’s bedoeling om de klemtoon te blijven leggen op zijn core business, namelijk foodservice voor people on the move op autosnelwegen en in middelgrote luchthavens. Op de luchthavens van Brussel en Stuttgart zullen verschillende catering outlets op korte termijn verder worden vernieuwd.

    In december 2006 zag de eerste Carestel Plaza het levenslicht. De Carestel Plaza Groot-Bijgaarden (E40 vanuit Brussel, richting Gent) is de eerste Carestel Plaza die haar deuren opent.  De “Shining Experience for People on the Move” wordt hiermee werkelijkheid. Restaurantbezoekers kunnen nu duidelijk hun keuze maken uit één van de foodconcepten die door Carestel Plaza wordt aangeboden.

     

    De Carestel Plaza Groot-Bijgaarden biedt onderdak aan een Quick Quality Burger Restaurant, een Deliway, de Brasserie en een Light & Delight. Voor de zakenman en -vrouw is de Carestel Plaza Groot-Bijgaarden uitgerust met een Business Corner waar hij/zij probleemloos kan werken met laptop, gsm of pda. Bovendien is de Carestel Plaza een Telenet Hotspot, iedereen kan er moeiteloos en draadloos het internet op.

     

    Eind oktober 2006 verwierf Autogrill S.p.A., de op wereldvlak grootste aanbieder van food & beverage en retaildiensten voor reizigers, een belang van 65,2% in Carestel Group. Momenteel loopt overigens het openbaar bod van Autogrill op Carestel Group voor de resterende aandelen. In welke mate de overname door Autogrill de verdere uitbouw van de diverse concepten van de Carestel Group zal beïnvloeden, zal pas binnen enkele maanden duidelijk worden.

     

     

     

     

     

    15-01-2007 om 08:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sofitel lespa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ‘LeSpa at Sofitel’ in Colombia

     

     

     

    Het Sofitel Santa Clara in Cartegena Columbia, is het eerste Sofitel op Zuid Amerikaanse bodem dat het concept ‘leSpa at Sofitel’ aanbiedt. De diverse behandelingsruimten slorpen een oppervlakte van meer dan 8600m² op, naast de luxueuze spacabines, is er ook een fitnessruimte, hamman en een relax buitenterras met zich op de Caraïbische zee.

     

    LeSpa at Sofitel maakt gebruik van traditionele franse producten zoals Décleor en Carita, maar evenzeer van Zuid-Amerikaanse schoonheidsproducten zoals Amazone Secrets en Loto.

     

    Het Sofitel Santa Clara is ondergebracht in een historisch, 17de eeuw klooster van de zusters Clarissen, een door de Unesco beschermd gebouw. Naast de 119 kamers en suites is er een aangepaste, business- en meetingruimte die in de voormalige kapel van het klooster een onderkomen vond.

     

    15-01-2007 om 08:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sofitel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Grand Sopot Sofitel

     

     

     

    De Franse architect Fréderic Yzermann kreeg als opdracht een historisch gebouw uit 1927 in het Poolse Pomorski te renoveren en uit te bouwen tot een prestigieus Sofitel hotel. Het Grand Sopot Sofitel hotel heeft 126 kamers en suites, alle met een 5-sterren kwalificatie, maar biedt evenzeer een volledige technische infrastructuur, casino, spa- en healthclub.

    Het gastronomisch restaurant Art Deco, serveert naast meerdere Poolse specialiteiten ook een ruime internationale keuken, het menu werd samengesteld door Executive Chef Lech Liczbanski.

    Naast het hotel ligt een bijzonder ruim park waar tal van wandel- en sportmogelijkheden worden aangeboden. Als extra aantrekking biedt het hotel Europa’s oudste en langste houten pier.

     

    15-01-2007 om 07:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson

     

    Verruiming Radisson SAS Brand

     

     

    De Rezidor hotelgroep tekende zopas een contract voor de exploitatie van twee nieuwe Radisson SAS hotels. Het eerste hotel komt er op de internationale luchthaven van Kiev en krijgt naast een 300-tal kamers ook wellness faciliteiten en tal van meetingmogelijkheden. Dit nieuwe Radisson SAS dat het Kievs stadshotel Radisson vervoegt opent in 2009.

     

    Het CIS, Commenwealth van onafhankelijke staten, en de Emiraten zijn een andere doelgroep van Rezidor. Het kleine Emiraat van Fujairah, amper 90 minuten weg van Dubai maar omringd door indrukwekkende bergen en prachtige blauwe zeeën krijgt een hotel tegen eind 2009. Het Radisson Al Aqah Bach resort zal zich op leisure en watersportvakanties toespitsen. De Radisson traditie getrouw komen er eveneens vergaderfacilities en een spa en health club.

     

    15-01-2007 om 07:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fruit & form
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lekker licht genieten met de nieuwe

    Fruit & Form van Sultana

     

     

    Fruit & Form is het nieuwe tussendoortje van Sultana. Met deze nieuwkomer slaagt Sultana erin om lichtheid te combineren met extra veel smaak. Het unieke recept combineert een extra laag vetgehalte met superveel fruit in nieuwe verrassende smaken. Sultana's Fruit & Form is dé oplossing voor licht, lekker en gezond genieten!

     

    Met zijn nieuwe Fruit & Form lanceert Sultana een koekje dat nog meer smaak en afwisseling biedt. Met massa's echt fruit heeft de Sultana Fruit & Form het beste van de natuur samengebracht in een onweerstaanbaar koekje. Sultana Fruit & Form is verkrijgbaar in twee nieuwe, verrassende smaakcombinaties: ananas met kokos, en cranberry met framboos.

     

    Dit nieuwe koekje is een perfecte bondgenoot in onze strijd tegen de kilo's. Fruit & Form is een ideale snack voor wie actief aan zijn lijn en gezondheid werkt. De Fruit & Form koekjes zitten telkens per twee in meeneemzakjes verpakt. Voor het maken van 100 gram Fruit & Form gebruikt Sultana 64 procent echt fruit. Maar meest opvallend is het superlage vetgehalte. Met slechts één grammetje vet per koekje respecteert Fruit & Form je lijn volledig en genieten doe je evenveel.

     

    15-01-2007 om 07:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bocuse d'Or
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CHEF-KOK PATRICK BONNE HOOPT OP BOCUSE D’OR

    FIGUURLIJKE LAATBLOEIER IN TOPVORM.

     

     

    De “Bocuse d’Or” en de “Wereldbeker Patisserie” dit eind januari tijdens het SIRHA-salon in Lyon worden betwist, krijgen andermaal geduchte Belgische deelnemers.

     

    Chocolade en algemene culinaire savoir-faire en savoir-vivre, maakt Brussel hartelijk en aantrekkelijk voor buitenlanders. Leonidas en friet voor de ene, maar ook Marcolini-chocolade-orgasmes en Comme chez Soi voor de andere …

    Laat het duidelijk wezen dat ze onverbrekelijk verbonden zijn met onze reputatie in het buitenland, en dat dit voor kenners losstaat van de discussie ‘french-fries’ of oer-belgische friet, maar alles te maken heeft met het doorgedreven enthousiasme voor gastronomie tout-court die we in de diverse geledingen van onze Belgische culinaire wereld terugvinden.

     

    Patrick Bonne verdedigt de Belgische kleuren tijdens de Bocuse d’Or. Geboren in Leuven in augustus 1967 leek Patrick aanvankelijk geenszins voorbestemd voor een job in de Horeca. Na zijn humaniora gaat hij in avondschool in St Louis in Brussel, handelsingenieur studeren. Het is pas op zijn 22ste dat hij eerder toevallig, in de keuken van Kasteel de Rivieren in Ganshoren verzeilt. Een vlotte aanpassing, smaakgevoelens en organisatorisch talent in deze cateringunit zijn noodzakelijk bij tal van evenementen waaraan soms enkele duizenden deelnemen. Patrick verwerkt evenwel probleemloos deze facetten en wordt terecht als een figuurlijke laatbloeier bestempeld.

     

    In 1997 wordt Patrick Chef-kok in restaurant Le Stelle in Schaarbeek, positie die hij vrij snel inruilt voor een gelijkaardige functie in restaurant City Park in Zaventem. Typerend op beide locaties is de fijngevoeligheid en de charme die Patrick uitstraalt in de Italiaanse en Zuiderse keuken.

    Bij de millennium wissel besluit Patrick resoluut zijn eigen parcours uit te stippelen en gaat solo in restaurant Le Fellini in Elsene. Ook hier een zonovergoten keuken met tal van Zuiderse bereidingen en accenten.

     

    Tijdens de editie 2007, de 20ste verjaardag van het tornooi Bocuse d’Or, moeten de deelnemers een dubbel visgerecht en een vleesgerecht klaarmaken. Voor de visschotel is er enerzijds witte heilbot uit Noorwegen en anderzijds een schotel Noorse koningskrab. Bij het vleesgerecht hoort een kip uit Bresse AOC. Beide gerechten moeten vergezeld gaan van 6 garneringen.

     

    De voorbereidingen op de wedstrijd verliepen vrij vlot en op een demonstratie-tornooi in Singapore bewees Patrick klaar te zijn voor dit belangrijk treffen.

     

    Toch kijkt hij ietwat beangstigend uit naar het toptreffen, veel is immers van kleine details afhankelijk. De hoop van de Belgische horeca dat België eindelijk de allerhoogste onderscheiding zou bemachtigen, rust evenwel als een zware taak op Patricks schouders.

     

     

     

    15-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.truffels lemonnier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    ZEG HET MET TRUFFELS

     

     

    De traditie is er en vanaf nu kijken we er elk jaar reikhalzend naar uit: in februari brengt Eric Martin een eerbetoon aan de truffel in zijn Maison Lemonnier.

     

    Zo wordt het rustige dorpje Lavaux-Ste-Anne dé ontmoetingsplaats voor de echte liefhebbers, zij die weten dat de smaak van de zwarte truffel uit de Périgord, de meest nobele, van eind januari tot begin maart op zijn hoogtepunt is.

    De echte liefhebber weet ook dat de goddelijke smaak van de truffel Sint-Valentijn nóg bekoorlijker maakt…

     

    De Tuber Melanosporum is de lieveling van de chef van het Restaurant Lemonnier. Zwarte parel, zwarte diamant, ‘rabasse’, koningin der truffels, de schone die sinds het Romeinse verval in de vergetelheid raakte (behalve onder heren) en dankzij de Pausen in Avignon weer modieus werd. De koninklijke hoven volgden en haar ‘exotisme’ maakte haar tot een luxeproduct en een manier om met rijkdom te pronken. François de Eerste en in zijn kielzog alle Bourbons vielen voor de charme van de truffel. Een nieuwe stap in haar gastronomische erkenning kwam er toen beroemde chefs als Carême of Brillat-Savarin vonden dat ze een gerecht op zich waard was. Bovenop de mysterieuze alchemie bij de geboorte van de truffel komt het feit dat ze zo zeldzaam is, ze werkt als een afrodisiacum waar zelfs Cupido voor bezwijkt,  niets symboliseert zo goed de lust als deze goddelijke champignon.

     

    De natuur bepaalt op haar eigenzinnige manier de kaart van Restaurant Lemonnier. De natuur als muze of orkestleider die de smaak in al haar varianten tot haar recht laat komen, van seizoenen tot ‘terroirs’, helemaal in overeenstemming met de keuken van Eric Martin. Het credo van de chef: terugkeren naar de essentie, op zoek gaan naar de meest intense én subtiele harmonieën.

     « De truffel is een cadeau voor de kok, ze kruipt zowel in de rol van de diva in de meest gesofisticeerde bereidingen, maar ze flirt evengoed met een boerengerecht of een goed stuk brood ! »,  vertelt Eric Martin. De chef heeft een menu in vier gangen als een offergave samengesteld, waarbij hij alle registers van de truffel bespeelt en al haar charmes uitspeelt.

     

    Aan echte verliefden, ook aan lekkerbekken, stelt Eric Martin een initiatieparcours rond de truffel voor, een cursus als preludium voor het spektakel van het avondmaal, om crescendo van alle variaties te genieten.

    Onuitgegeven uitnodiging in de coulissen van de keukens die door een simpele deur met glasraam gescheiden worden van het sterrenrestaurant – u krijgt nochtans wel degelijk de indruk in een geheime plek door te dringen! « Neem vijf truffels van dezelfde variëteit, ze zijn allemaal verschillend » : de chef en de mens erachter hebben de mond vol over de natuur.

    Op zoek gaan naar parfums, rijpheid, aroma’s herkennen, allianties bedenken, leren een bereiding vingervlug te doseren, buitenstappen met enkele recepten om snel thuis voor vrienden te bereiden .... kostbare momenten en culinaire hoogtepunten die u als een goudschat met z’n tweeën deelt. Met liefde.

     

    Het Truffelmenu loopt 17 januari tot 28 februari 2007 en wordt eventueel verlengd tot begin maart in functie van de markt. Dit menu omvat een Carpaccio van licht gerookte zeebaars, veldsla met truffel en aardpeer, gevogeltegelei. Een soep van wortels van schorseneren met truffel, krokant brood met Schotse zalm, varkenspoot en borquin. Het hoofdgerecht is het beste van de eend in drie truffelbereidingen, van een stevige jus... tot een consommé, vergezeld van een Gegrilde brioche met de smaak van appels, koffie, rabasse.

     

     

    Van donderdag 1 februari tot donderdag 22 februari is er enkel na reservatie een speciaal Ontdekkingsverblijf « Truffel in het hart ». Dit concept omvat een verblijf in het Hotel Lemonnier – dubbele charmekamer. Versnapering. Kookles door Eric Martin, Chef van Restaurant Lemonnier over de truffel, van 15 tot 18 uur. Diner Truffelmenu, aperitief, geselecteerde wijnen, waters, koffie inbegrepen. Overnachting.

    info@lemonnier.be  of www.lemonnier.be

     

     

     

    15-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantiesalon antwerpen

     

     

    6 DAGEN INTERNATIONAAL VAKANTIESALON ANTWERPEN.

     

     

    De 29ste editie van het Internationaal Salon voor Vakantie, Toerisme & Caravanning in Antwerpen gaat van start op vrijdag 26 januari 2007 en loopt tot en met woensdag 31 januari 2007, beurs die doelbewust kiest voor kwaliteit en een gevarieerd aanbod. Net als bij de vorige uitgave werd ook nu het aantal dagen op 6 gehouden. Een bewuste keuze.

     

    Organisator Sinva Exhibitions kreeg vorig jaar niets dan positieve reacties op de beslissing om de duur van de beurs terug te brengen tot 6 dagen. “Het is een internationale trend”, aldus organisator Emmanuel Rubens. “Collega-beursorganisatoren in binnen- en buitenland opteren eveneens voor kortere salons. Daarmee komen we tegemoet aan de vraag van de exposanten en dan vooral van de bureaus voor toerisme.”

     

    Exposanten hebben baat bij een doelgericht, geïnteresseerd publiek. Ook hier wordt de vernieuwing verder gezet, aldus Emmanuel Rubens: “Sedert vorige editie maken we er werk van het beter geïnformeerde publiek te bereiken. Met het gerichte beursaanbod bezoeken heel wat interessante doelgroepen het Vakantiesalon.”

     

    Gastland Kroatië pakt zijn deelname aan het salon bijzonder dynamisch aan met een engagement dat verder gaat dan enkel de aanwezigheid op de beurs zelf. De centrale stand van Kroatië in hal 4 van Antwerp Expo zal voor vele bezoekers trouwens een verrassende ontdekking zijn van de vele vakantiemogelijkheden die bekende en minder bekende regio’s van het land bieden.

     

    Inspelend op de actuele trend naar meer outdoorvakanties, is er een uitbreiding van het aanbod camping, caravanning en motorhomes.  En ook liefhebbers van de duiksport op reis vinden op het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen een schat aan informatie. RVH.

     

     

     

    29ste editie van het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen

    Gastland Kroatië

    Van vrijdag 26 januari t.e.m. woensdag 31 januari 2007.

    Antwerp Expo – Jan Van Rijswijcklaan 191 – 2020 Antwerpen

    Alle dagen open van 10.00 tot 18.00 u

    !!! Nocturnes op vrijdag 26 en dinsdag 30 januari:  open van 12.00 tot 21.00 u !!!

     

     

    www.vakantiesalon-antwerpen.be      

     

    15-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.valentijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Leonidas presenteert

    ‘Forever Valentijnpralines’

     

     

     

    Valentijn, feest van de liefde en van al wie verliefd is. De gelegenheid bij uitstek om uw liefde te uiten aan wie u het allerdierbaarst is. Ook dit jaar hebben de meester-chocolademakers van Leonidas duizend en één manieren bedacht om uw tedere geliefde te verwennen.

     

    Zij ontwierpen dit jaar het gamma “forever”, chocolade lekkernijen in hartvorm, heerlijk aromatisch, origineel en vervaardigd met de allerbeste ingrediënten.

    Het “forever” assortiment bestaat uit: Forever Café met melkchocolade en gekarameliseerde koffiecrème, Forever Kers: de lekkernij met melkchocolade, huisgemaakte kokosmelkcrème en kers, Forever Munt-Citroen: witte chocolade met botercrème, melkcrème vulling, heerlijke mint- en citroensmaak en op de bodem een fijn laagje amandelcrème, Forever Passievrucht: pure chocolade met caramelcrème, Maracuja-pulpvulling en passievruchtsmaak, de Forever Praliné tenslotte is een versmelting van melkchocolade en praliné.

     

    Niet alleen de lekkernijen kregen een Valentijnsextraatje, maar ook de pralinedoosjes steken in een feestelijk Valentijnskleedje.

     

    11-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.neuhaus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De laatste trends van Neuhaus in primeur

    bij Sofitel Brussels Europe

    Een hedendaags ingerichte Neuhaus-boetiek in het hotel

     

     

    Sofitel Brussels Europe besliste om samen te werken met de vermaarde chocolatier Neuhaus om de klanten een typisch Belgisch luxeproduct te kunnen aanbieden: chocolade! In een moderne en tezelfdertijd ook gezellige ruimte opende het hotel het nieuwste boetiekconcept van Neuhaus.  In een ruimte op twee niveaus en een hypermodern kader met koraalrode en chocoladebruine tinten maakt de klant kennis met het gamma Neuhaus-pralines.  In de etalage aan het Jourdanplein ontdekt men een ruime keuze aan doosjes, geschenkkoffertjes en andere combinaties.

     

    Met zijn loungesfeer, de indirecte verlichting en de grote rode canapé vormt deze boetiek een regelrechte uitdaging voor klanten van het hotel en voorbijgangers om heerlijke ontdekkingen te komen doen.  De boetiek is 7 dagen van de week geopend en vormt de ideale plaats om de dagelijkse sleur af te schudden met een chocolaatje of om op zondag een verfijnd geschenk uit te zoeken wanneer alle andere winkels gesloten zijn. 

     

    In de bar en het restaurant van Spud’s worden bij de thee en de koffie Neuhaus-pralines geserveerd.  Verder ligt in de vipkamers ook een chocoladegeschenkje van Neuhaus op de gasten te wachten.  De verfijning van de Neuhaus-pralines en hun elegante presentatie passen wonderwel bij de delicate luxe van het hotel.

     

    Sofitel Brussels Europe maakt deel uit van het Sofitel-netwerk dat in België 6 hotels oftewel 885 kamers telt.

     

     

    10-01-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.imperial
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Duo Dessert van Imperial

    Verfijning zonder uw tijd te “verslinden”

     

    U nodigt vrienden uit voor een diner dat u snel in elkaar bokst en u wil daarbij uitpakken met het dessert? Komen uw kinderen naar huis voor het weekend en u wil ze verwennen zonder urenlang in de keuken te moeten staan? Imperial heeft bij de creatie van Duo Dessert gedacht aan die momenten, waarbij verfijning niet gepaard moet gaan met tijdverlies.

     

    Denk aan een mooi designglas, gevuld met chocoladepudding zoals iedereen hem wel lust. Daarop een lichte kokosmousse met een exotisch tintje en, waarom niet, een blaadje munt voor de finishing touch. Het goede nieuws: dit verfijnde duo dessert vraagt slechts vijf minuten voorbereiding en geen kooktijd. U hoeft niet langer uren in de keuken te staan voor uw gasten komen om pudding te maken of een uur op de elektrische klopper te staren om perfect schuim te verkrijgen. Verkiezen uw genodigden zoete afsluiters met een klassiekere toets? Imperial heeft dit duo ook in een versie met vanillepudding en chocolademousse, ook klaar in vijf minuten.

     

    Gemakkelijk en zelfs goed voor de lijn…

     

    Vijf personen voor het diner en u raakt in paniek? Niet als u zakjes Duo Dessert bij de hand heeft. Een uur voor uw gasten aan tafel gaan bereidt u de pudding door 40 cl magere melk en 40 gr suiker toe te voegen aan het poeder van Imperial. Klop alles op met de elektrische klopper. Terwijl de crème rust, laat u de mousse opkomen door 10 cl koude melk en 15 gr suiker toe te voegen aan de basis van Imperial. Zet uw klopper op maximumsnelheid en klop hooguit twee minuten. Dat is alles. Nu enkel nog het duo samenbrengen door 2/3 van uw glas te vullen met de pudding en bovenop af te werken met de mousse. Na een uur in de koelkast kunt u de glazen versieren naar keuze en ...imponeert uw gasten! Wie een dieet volgt, zal versteld staan van uw attentie als u er zoetmiddel aan toevoegt in plaats van suiker. En of het in de smaak zal vallen!

     

    Deze nieuwe, zoete delicatesse is verkrijgbaar in de twee smaakversies: chocoladepudding / kokosmousse en vanillepudding / chocolademousse. En als u beide duo’s klaarmaakt, kunnen uw gasten kiezen… Net als op restaurant!

     

    Imperial is een Belgisch dessertenspecialist met meer dan 100 jaar ervaring. We moeten al terug naar het jaar 1903 om de roots van Imperial te ontdekken. Toen maakte J. Collin-Verelst in Antwerpen de eerste, echte Imperial-pudding. Een echte revolutie, aangezien pudding tot dan steevast uit Engeland geïmporteerd werd. De populariteit van de Imperial-producten steeg snel, het was echter pas na de Tweede Wereldoorlog dat de gouden jaren van Imperial begonnen. Met succesvolle producten als vanille- en chocoladepudding, vanillesuiker en bakpoeder, bleef de groep snel groeien. Dat leidde in 1968 tot een fusie met de NV Devos-Lemmens, samengevoegd onder de noemer Continental Foods. In 1985 verkochten de hoofdaandeelhouders van Continental Foods hun belang aan de multinational Campbell Soup Company, die tot vandaag de trotse eigenaar is van een breed gamma merkproducten waaronder Imperial, Liebig, Oxo, Lacroix, Aïki Noodles, Royco Minute Soup, Devos Lemmens, Campbells DéliSoup en V8. De productie van Imperial en Devos Lemmens gebeurt in nog steeds in Puurs, waardoor de ontwikkeling volgens de typische Belgische smaken gegarandeerd blijft.

     

     

    09-01-2007 om 21:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sn virgin

     

    SN Brussels Airlines en Virgin Express verwelkomden acht procent meer passagiers in 2006

     

     

    In totaal vlogen 5, 942 miljoen passagiers met de grootste Belgische luchtvaartgroep vanuit of naar Brussels Airport. Dat zijn er ruim 416.000 meer dan in 2005. 3, 957 miljoen klanten kozen voor het full service aanbod van SN Brussels Airlines terwijl de lowfare vluchten van Virgin Express 1, 985 miljoen  passagiers aantrokken.

     

    SN Brussels Airlines zag het aantal klanten aan boord van de eigen vluchten en op de vluchten uitgevoerd door partnermaatschappijen in 2006 stijgen van 3, 697 naar 3, 957 miljoen. De low fare tickets van Virgin Express werden in 2005 door 1, 830 miljoen klanten gekocht en in 2006 door 1, 985 miljoen.

     

    In totaal verwelkomde de grootste Belgische luchtvaartgroep dus meer dan 416.000 extra passagiers op de vluchten van en naar Brussels Airport. Dit is een stijging met bijna acht procent in vergelijking met het jaar 2005. Met deze groeiresultaten zet de Brussels Airlines groep duidelijk de toon in haar thuisbasis Brussels Airport.

     

    De passagiersgroei werd gerealiseerd dankzij de introductie van zeer concurrentiele low fare prijsacties, een optimalisatie van het vluchtaanbod en een beter gebruik van de vliegtuigvloot van beide maatschappijen. De inspanningen leidden niet alleen tot een toename van het aantal passagiers, ook de bezettingsgraad aan boord van de vliegtuigen steeg.

     

    Op 25 maart 2007 maken SN Brussels Airlines en Virgin Express plaats voor Brussels Airlines dat twee nieuwe productformules, de b.flex ‘all in’ reisoplossing voor de tijdsgevoelige zakenreiziger en b.light voor wie lowfare wil vliegen, lanceert. Het lowfare aanbod vanaf 49 euro one way wordt door Brussels Airlines op een vijftigtal Europese bestemmingen aangeboden en dat wordt duidelijk gewaardeerd door de klanten. De eerste boekingsresultaten van de nieuwe reisformules zijn alvast zeer positief. Brussels Airlines verwacht dan ook dat in 2007 de passagiersaantallen verder groeien.

     

    Oost-Europa

     

    Het vluchtaanbod wordt in 2007 verder uitgebouwd. Zowel voor het Europese als het intercontinentale netwerk zijn er groeiplannen.

    Omdat Duitsland sinds 1 janauri 2007 voorzitter is van de Europese Unie komen er vanaf volgende week al dagelijkse vluchten bij tussen Brussel en de Berlijnse stadsluchthaven Tempelhof. In totaal wordt Berlijn Tempelhof vijf keer per dag verbonden met Brussel. Voorts wordt het aantal vluchten naar Oost-Europa gevoelig verhoogd.  Vanaf februari worden er dagelijks extra frequenties aangeboden en grote vliegtuigen ingezet op de route Brussel-Boedapest. Ook op de populaire Brussel-Praag verbinding worden de vluchtfrequenties verhoogd. Brussels Airlines onderzoekt verder de mogelijkheid om vanaf de zomer de Europese hoofdstad met Krakow (Polen) te verbinden.

     

    09-01-2007 om 21:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.serveonline

    ServeOnLine:

    Revolutie in de restaurantreservatie

     

     

    Als klant telefonisch een tafel reserveren tijdens de daluren is soms een hele heksentoer … en dan moet je al geluk hebben om niet de hele tijd een bezettoon te horen te krijgen. De restaurateur van zijn kant, moet die reservaties dan verwerken, vaak op de onmogelijkste momenten. Gemiddeld is die daar zelfs zowet 52 uur per maand mee zoet, en dan tellen we er de mails niet eens bij. Een tafeltje reserveren betekent dus heel wat hoofdbrekens voor beide partijen. De restaurateur is daarbij het vaakst de pineut, vooral in het weekend of tijdens bepaalde evenementen, die eigen zijn aan de sector. Het tijd- en geldverlies zijn vaak niet mis.

     

    ServeOnLine pakt nu uit met een revolutionair online reserveringsoplossing die automatisch aan de slag gaat zoals alleen een topsecretaresse dat kan. Behalve dan dat ServeOnLine een globale en interactieve oplossing biedt die de klok rond actief is: de restaurateur wordt meteen via een scherm en via SMS op de hoogte gebracht van een reservatie en hij heeft een reeks services ter beschikking waarmee hij zeer kostbare tijd kan winnen dankzij een optimale interactiviteit.

     

    Bedenker van ServeOnLine is Jacques Theate, een zakenman die zich al vrij snel heeft gespecialiseerd in de internetcommunicatie en in België als één de pioniers bekend staat. De interactieve agenda van het nieuwe systeem omvat de hosting van de site en/of toepassing, het reservatiesysteem voor de internetters, de online-bevestigingen voor de klanten, het verwittigingsysteem via SMS voor de reservaties van de dag, de voorinstallatie betalingen, het control panel van de restaurateur en de evolutieve maintenance van de oplossing met specifieke updates.

     

    Naast de inschrijving in de enige interactieve agenda ServeOnLine, biedt het systeem nog drie bijkomende mogelijkheden:

    -          trade in-oplossing: de toepassing wordt gekoppeld aan een krachtige homepagine met ServeOnLine-reservatiesysteem. Op de vragen “wat staat er op het menu” en “is er nog plaats”  wordt hier meteen een antwoord gegeven

    -          Premium-oplossing: dit systeem draait rond de creatie van een compleet nieuwe site waarin het revolutionaire ServeOnLine-reserveringsysteem naadloos wordt geïntegreerd. De bezoeker krijgt een virtuele rondleiding door de zaak, de site biedt een fraaie lay-out en kwalitatief hoogstaande inhoud.

    -          Alfa-oplossing: optionele op maat uitgewerkte oplossingen. De Alfa-oplossing van haar kant, beperkt zich tot het integreren van de interactieve agenda in een bestaande site.

    www.serveonline.eu

     

    09-01-2007 om 21:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.salon auto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HET SALON, EUROPA EN DE KINDEREN.

     

     

    Het 85ste Salon van lichte bedrijfs-, vrijetijdsvoertuigen en moto’s loopt dit jaar van 13 tot 21 januari. De locatie is zoals steeds Brussels Expo, het Tentoonstellingspark aan de Heizel. Maar in 2007 vieren de Europeanen ook de vijftigste verjaardag van het Verdrag van Rome waar de oprichting van de Europese Economische Gemeenschap een feit werd. De aanvankelijke ondertekenaars van “het Europa van de Zes”, waaronder België – zijn anno 2007 immers uitgegroeid tot een unie van 27 lidstaten. Redenen te over dus om deze beide gebeurtenissen te koppelen, de kinderen, de toekomst van Europa, vormen hiertoe de perfecte link.

     

    De meeste kinderen zijn dol op auto’s en tekenen vinden ze heel tof. De organisatoren van het Salon organiseren dan ook een kleurenwedstrijd waarbij de affiche van het Salon, een ganse serie getekende voertuigen bevat die een slingerdans maken rond een mooie vrachtwagen. De wedstrijd is eenvoudig en speels en staat open voor kinderen van 3 tot 10 jaar. Zij krijgen op de stand van het Salon tussen de Patio en Paleis 5, een zwart-wit affiche met het Europese logo, affiche die ze mogen inkleuren en waarvoor ze in ruil een prachtig diploma krijgen. Bovendien worden 10 winnaars weerhouden die op zondagvoormiddag 21 januari een helikoptervlucht boven Brussel krijgen aangeboden.

     

    09-01-2007 om 21:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!