Inhoud blog
  • Van New york naar landbouw op kasteeldomein
  • Michael Kors
  • Franke ziet het glas halfvol .. warm en gefilterd
  • Parador vakantieparken
  • Beosysteem 9000C
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hofleveranciers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe leden van de Vereniging

    van de Gebrevetteerde Hofleveranciers van België

     

     

     

    Traditioneel wordt elk jaar op 15 november, de dag van het Feest van de Dynastie, de lijst opgesteld van de personen die het Zijne Majesteit koning Albert II van België heeft behaagd de titel van Gebrevetteerd Hofleverancier van België te verlenen.

     

    Vijf personen verschijnen als vertegenwoordigers van vijf nieuwe huizen op de lijst: Peter Vavedin voor Ambiorix NV, Productie van schoenen en accessoires; Bernard Gustin  voor Brussels Airlines NV , luchtvaartmaatschappij; Louis-Pierre Denil voor Galerie Louis-Pierre BVBA, antiekhandel en oude verlichting; Tom Lorré voor Rentokil NV/SA, ongedierteverdelging en Patrick Descamps voor Wolfers 1812 SA , juwelen, edelstenen en kunstvoorwerpen.

    Verandering van maatschappij : Justin Onclin voor Val Saint-Lambert SA, kristal.

    Wijziging van de titularis van het brevet:

    Nieuwe titularissen : Olivier Borgerhoff voor Mary NV/SA, Patrick van Weddingen voor Sony Benelux en Eric Deprins voor Toyota Belgium SA

    Nieuwe afgevaardigd titularissen :  Pascale Collard voor  Sony Benelux, Koen Dekoning voor Toyota Belgium SA, Ruth Janssen voor Brouwerijen Alken-Maes NV en Laurent De Kerf voor Hôtel Plaza Brussels SA

     

    Vijf brevetten zijn niet vernieuwd: AEL Cruyplants Philippe Hanssens, Van Belle, Franco-Belge du Caoutchouc– Hubert De Houck, Maison du Chasseur Daniel Glineur en Seiko Eric Jaudon. RVH.

    05-12-2009 om 17:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.chocopresso

     

    Neuhaus vindt de warme chocomelk opnieuw uit

    Laat een ChocoSpresso-praline smelten in warme melk… en ontdek nieuwe smaken

     

     

     

    Het is misschien niet verwonderlijk dat meester-chocolatier Neuhaus, die in 1912 de praline uitvond, zich blijft wagen aan de verovering van nieuwe smaken. Neuhaus heeft net zijn gamma ganache-pralines, bestemd om te laten smelten in warme melk, uitgebreid. Dankzij ChocoSpresso wordt het mogelijk om een elegante en subtiele warme chocomelk te bereiden met Glenfiddich-whisky van 12 jaar oud, Cognac Remy Martin of Amaretto-extracten.

     

    Neuhaus vindt de warme chocomelk opnieuw uit om gezellige momenten te creëren onder vrienden en met familie. De zes smaken die eerder al door de meester-chocolatier werden ontwikkeld, worden uitgebreid met drie nieuwe delicate en verrukkelijke smaken: Cognac, Whisky en Amaretto. Om hiervan te genieten, moet u alleen maar 150 ml hete melk in een kopje schenken, er uw favoriete ChocoSpresso-praline in leggen en roeren. Vervolgens kunt u genieten van een heerlijk ontspannend winters moment.

     

    French ChocoSpresso

    Proeven van een French ChocoSpresso betekent een duik in de heerlijke smaken van ‘la douce France’. De warme chocolademelk, geparfumeerd met de vermaarde Cognac Remy Martin, ontwikkelt haar volle aroma en biedt u een onvergetelijke smaaksensatie.

    Irish ChocoSpresso

    Als u proeft van een kop Irish ChocoSpresso, ervaart u de feestelijke en hartelijke sfeer van een Ierse pub. Deze geraffineerde warme chocolademelk wordt naar een hoger niveau getild door de smaak van echte Glenfiddich-whisky van 12 jaar oud.

    Italian ChocoSpresso

    De Italian ChocoSpresso roept al de warmte en passie van Italië op. Een eenvoudig kopje met dit aroma geeft u de kans alle subtiele smaken te ervaren die ontstaan uit de combinatie van Amaretto en Neuhaus-chocolade.

     

    De zes andere onweerstaanbare smaken, voorgesteld door Neuhaus zijn melk, mokka, sinaasappel, sao Tomé, vanille en speculaas. RVH.





    05-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snel, smakelijk, spannend

    Snel, Smakelijk én Spannend: je hele maaltijd op één plaat

    demeyere introduceert twee functionele teppanyaki/plancha

     

     

     

    Een volledig gerecht klaarmaken op één plaat? In Japan is het dagelijkse kost, maar ook bij ons wint de kookmethode Teppanyaki aan populariteit. Het gaat dan ook snel, smaakt lekker, is gezond én spannend om naar te kijken. Als culinair specialist lonkte Demeyere naar het oosten en ontwikkelde 2 uiterst functionele platen: Teppanyaki-Plancha.

     

    Teppanyaki is een japanse kookmethode waarbij je rechtstreeks op een ijzeren plaat (teppan) bakt. Met de nieuwe teppanyaki/plancha van Demeyere breng je deze oosterse ‘showcooking’ zo naar je eigen keuken. Snel en gezond, want bij de bereiding wordt weinig vet gebruikt.

    De teppanyaki/plancha zijn er in twee formaten: een klein model (35,4 x 32,5 cm – gastronorm 2/3) om op één vuur te plaatsen en een groter model (53 x 32,5 cm – gastronorm 1/1) om op twee fornuisbekkens of de uitbreidzone te plaatsen. Allebei zijn ze uiterst functioneel: je kan er een hele maaltijd op bereiden, gebruiken in de oven of op de barbecue zetten. Ook gemakkelijk: je kan de bereide gerechten rechtstreeks op tafel serveren.

     

    Bij teppanyaki bak je vlees of vis eerst op hoge temperatuur, zonder vetstof, om dicht te schroeien. Daarna blus je met sojasaus of ketjap, voeg je kruiden toe en stoof je op lagere temperatuur. Je kan ook rijst of mie toevoegen of een groentemengeling. De nieuwe Demeyere is niet alleen geschikt voor teppanyaki maar leent zich ook voor het bakken van meerdere steaks, satés, zeetongen, zalmfilets, scampi, pizza… of een complete brunch met eitjes.

    De teppanyaki/plancha zijn vervaardigd van 4 mm dik 7 lagenmateriaal tot aan de rand voor ideale warmtegeleiding en optimale antikleefeigenschappen. Ze zijn mat gepolijst en hebben roestvrijstalen grepen die met rivetten werden gemonteerd, ze zijn bovendien geschikt voor alle vuren, inclusief inductie en (stoom)oven. RVH.

     







    05-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.screwpull

    Screwpull viert ‘metalen jubileum’.

     

     

     

     

     

    Screwpull, de bekende producent van gebruikersvriendelijke wijnaccessoires, bestaat 30 jaar. Het merk viert dit met het uitbrengen van een aantal zeer fraaie jubileummodellen. Een deel van het assortiment is geheel in ‘platinium’ uitgebracht.

     

    Glanzend zilver zijn nu de paradepaardjes onder de kurkentrekkers: LM400 lever model met één arm, LM 350 levermodel in de vorm van een revolver, de GS 300, tafelmodel met het rode balletje en de Pop Bulle, opener voor schuimwijnen. De meest verkochte kleinere accessoires doen ook mee met het jubileum, zoals de wijnpomp, de stop voor schuimwijnen, de capsulesnijder en de hoge anti-druppelring XXL.

     

    Screwpull geeft 10 jaar garantie op levermodellen en 5 jaar op overige modellen als bewijs van kwaliteit, duurzaamheid en betrouwbaarheid van de producten. Screwpull producten zijn te koop bij de betere wijnhandelaar, kook- en huishoudwinkels, cadeauwinkels en warenhuizen. RVH.





    04-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beste business group

    Accor verkozen tot ‘Business Hotel Group 2009’

     

     

     

    Voor het derde jaar op rij kregen de hotels van de Groep Accor (Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, Ibis, All Seasons, Etap Hotel en Formule 1) de ‘Business Hotel Group’-award van Travel Magazine.

     

    Reeds twaalf jaar organiseert Travel Magazine, samen met het West-Vlaams Economisch Studiebureau (WES), jaarlijks een grote enquête bij reisbureaus. Op basis daarvan kennen zij 27 awards toe aan ondernemingen in toerisme en reizen, van cruise-organisatoren en luchtvaartmaatschappijen tot vakantiecentra en hotelgroepen.

     

    Dit jaar hebben de 800 ondervraagde reisbureaus Accor uit 41 voorgestelde hotelketens verkozen tot beste ‘Business Hotel Group 2009’, vóór Sheraton en Rezidor. Deze onderscheiding beloont de innovaties van de Groep op het vlak van logies, klantenservice en organisatie van seminaries, maar ze erkent vooral ook de kwaliteit van het onthaal bij de Accor-hotels. Daarom droeg Véronique Lapointe, Director Sales and Marketing Accor Hospitality Belux, de prijs op aan de teams van de Accor-hotels.

     

    Accor is Europees leider en internationale groep in het hotelwezen, en wereldleider in de dienstverlening aan ondernemingen en openbare instanties. De Groep is met 150.000 medewerkers in nagenoeg 100 landen aanwezig, en biedt de klanten een ruim veertigjarige expertise aan in zijn twee belangrijke sectoren, enerzijds het hotelwezen, met de merken Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis, all seasons, Etap Hotel, Formule 1 en Motel 6 – die 4.000 hotels en zo’n 500.000 kamers tellen in 90 landen.

    Bovendien zijn er binnen de groep diverse complementaire activiteiten zoals Lenôtre, de voorafbetaalde dienstverlening: 32 miljoen mensen genieten in 40 landen van de prestaties van Accor Services (voordelen voor loontrekkenden en burgers, beloning en motivatie, professioneel onkostenbeheer). RVH.

     

     

    04-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijzondere kijk op Ierland

    EEN  BIJZONDERE  KIJK  OP  IERLAND

     

     

     

    Is er toeristisch nieuws over Ierland dan heeft het bijna altijd te maken met de natuur, de tradities, de rijke cultuur, de grote evenementen of met de hoofdstad Dublin. Voor één keer komt er uit het groene eiland een totaal ander geluid, namelijk dat het Ierse accent als super sexy wordt ervaren en dat Cork in de top tien staat van de citytrips 2010.

     

    Het is alom bekend dat Franse mannen met hun accent doux elke vrouw kunnen veroveren. Die tijd is evenwel definitief fini want volgens een recent onderzoek bij maar liefst 5000 vrouwen uit alle hoeken van de wereld heeft het Iers het Frans verdrongen als taal met het grootste sexy accent. Het Ierse brogue haalt het makkelijk van het zangerige Italiaans, van het Schotse burr én van de taal van Molière die van plaats één naar vier zakt. Dat het Frans zijn sexy imago verliest zou te maken hebben met het koude accent van Nicolas Sarkozy en dat Iers alsmaar sexier in de oren klinkt zou voor een groot deel te danken zijn aan steracteur Colin Farrell en aan zijn bekoorlijke accent in de film In Bruges. Hoe dan ook, de bezoeker aan Ierland zal nu ook nog kunnen genieten van het sexy klinkende Iers waarmee niet is gezegd dat de Ieren dat ook zijn want dat is tot op vandaag nog niet onderzocht.

     

    “Cork wordt een favoriete citytrip bestemming in 2010” zo beweert Lonely Planet, uitgever van de gelijknamige reisgidsenreeks. In de categorie Steden Top 10 – 2010 werd het Ierse Cork opgenomen: “Cork is in 2010 helemaal hot, een gesofisticeerde stad, bruisend, op en top vriendelijk, charmant, ontspannen en door de aanwezigheid van de University College Cork barstend van jeugdigheid. Cork heeft veel te lang in de schaduw van Dublin gestaan. Het is een even fascinerende stad met winkelmogelijkheden, goede restaurants en bars en omringd door prachtige natuur”, aldus Lonely Planet. RVH.

     

     

    Tourism Ireland - Louizalaan 66 - 1050 Brussel

    T 02 275 01 71

    info.be@tourismireland.com - www.discoverireland.com

     

     

    03-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sneuw verzekerd

     

    Sneeuw verzekerd met Pierre & Vacances!

     

     

     

     

    Skiseizoenen volgen elkaar op maar kennen nooit hun gelijke! Het kan gebeuren dat de sneeuw het laat afweten … maar geen nood, sneeuw verzekerd met Pierre & Vacances dankzij de Gratis Sneeuwgarantie: een annulerings-verzekering in geval van te veel of te weinig sneeuw voor u vertrekt op skivakantie. De annulering heeft betrekking op het verblijf & alle bijkomende services die bij Pierre & Vacances werden geboekt. De sneeuwgarantie is van toepassing op alle residenties van Pierre & Vacances in geval meer dan 2/3den van de skiliften gesloten zijn tijdens 2 opéénvolgende dagen binnen de 5 dagen voor vertrek, voor elk verblijf dat valt tussen de 3de zaterdag van december en de 2de zaterdag van april.

     

    In de Alpen is Pierre & Vacances aanwezig op de grootste en meest befaamde internationale skigebieden in het hart van prestigieuze resorts. Meer dan 80% van de appartementen bevinden zich op 1800m en meer en bieden rechtstreekse toegang tot de skipistes.  

     

    Sinds meerdere jaren is Pierre & Vacances bezig met het renoveren, moderniseren en vergroten van zijn residenties. Ze worden tevens uitgerust met extra services zoals verwarmde ski lockers, sauna, kinder corners, wifi, … RVH

    http://www.pv-holidays.be  : 0900 00 009

                                                                                     

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verjaardagsfeestjes

    EN VERJAARDAGSFEESTJE BIJ THE LITTLE GYM :

    EEN ONVERGETELIJK CADEAU !

     

     

     

     

    Regen of zonneschijn, THE LITTLE GYM garandeert een geslaagde verjaardag voor uw kinderen van 12 maanden tot 12 jaar...Droomt u van een onvergetelijk verjaardagsfeestje voor uw kind zonder alles te moeten organiseren ? THE LITTLE GYM doet alles voor u : van uitnodigingen opmaken en versturen tot het versieren en opruimen van de zaal. Alles in een aangepaste omgeving onder toezicht van ervaren instructeurs. Terwijl de ouders rusten, leven de kinderen zich uit... Een onvergetelijke en niet te missen ervaring !

     

    Wanneer de dagen korter worden en de temperaturen een duik nemen, is een feestje bij u thuis organiseren vaak een moeilijke opdracht. Breek uw hoofd niet meer over originele ideetjes en kom gewoon naar THE LITTLE GYM. Hier wordt u in een aangepaste infrastructuur verwelkomd.

     

    Elk verjaardagsfeestje wordt in de beste omstandigheden gehouden en begeleid door 2 bekwame instructeurs die er een echt succes van maken en prioriteit verlenen aan de veiligheid van de kinderen. In de aangename omgeving van THE LITTLE GYM kunnen de kinderen vrij bewegen, springen en klimmen in de gymnastiekzaal terwijl de instructeurs de activiteiten en spelletjes begeleiden die afgestemd zijn op hun leeftijd.

     

    Kinderen hebben er meer dan ooit nood aan om zich uit te leven... Het juiste fysieke en psychische evenwicht vinden, is een echte behoefte geworden in een maatschappij vol stress waar elektronische spelletjes te vaak het dagelijkse leven van onze kinderen overheersen. THE LITTLE GYM biedt een curriculum gebaseerd op de totaalontwikkeling van de kinderen : mentaal, fysiek, sociaal en emotioneel. Dit ontplooiingsprogramma is aangepast aan elke leeftijdsgroep, zodat iedereen zich in eigen tempo kan ontwikkelen. RVH.

    www.thelittlegym.be

     

    .



    02-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Visit London

     

    Aan de vooravond van Kerstmis noteert British Airways een stijging van het aantal  reisaanvragen naar Londen dankzij het zwakke Britse pond

     

     

     

     

     

    British Airways kondigt een stijging van het aantal online reisaanvragen naar Londen aan met 20 procent. Londen, traditioneel gekend als een dure stad, is sinds de val van het Britse pond een héél aantrekkelijke bestemming geworden voor een uitgebreide kerstshopping.

    Met één pond dat 1,10972 euro waard is en met de belangrijkste ‘think tank’ van het Centrum voor Economisch en Zakelijk Onderzoek die voorspelt dat de koers nog zou kunnen zakken, om zo eventueel gelijk te komen met de Euro, is er zelden eerder een betere periode geweest om Londen te bezoeken.

    Jean-Pierre Martin, Sales Manager British Airways  België en Luxemburg: « Deze maand alleen al zien we een gemiddeld van 65.000 bezoekers per week op ba.com, onze site voor het boeken van vluchten en hotels. Dit is een stijging van bijna 10 percent in vergelijking met vorig jaar en we verwachten dat deze cijfers nog zullen stijgen.”

    Nieuwe cijfers van British Airways tonen aan dat reizigers waar krijgen voor hun geld in Londen! Tijdens de kerstperiode 2008 betaalden twee volwassenen voor een weekend met drie overnachtingen in Londen 700€. Inbegrepen:  overnachting, ngang voor de Tower of Londen en het Londen Eye, een diner voor twee avonden, tickets voor het openbaar vervoer voor twee dagen en een ticket voor een show.

    Door de sterkte van de Euro in vergelijking met het Pond, kunnen Belgische toeristen nu meer dan 80€ voor dezelfde trip uitsparen, en betalen ongeveer 618€. RVH.

    www.ba.com

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foodpairing
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Food-pairing : Een nieuwe wijnaanpak

     

     

     

     

    Delhaize België lanceert exclusief WAINS, dat ‘wijn’ betekent in het Japans. Deze vernieuwing ligt in de lijn van de wijnstrategie van Delhaize die de keuze voor de klanten wil vergemakkelijken. Van dit merk WAINS bestaan er vandaag twee wijnen, die allebei uit Spanje afkomstig zijn: een rode en een witte. De rode WAINS PASIÓN 2008 is ideaal bij rundvlees, gevogelte en koude schotels. De witte WAINS RADIANTE 2009, is geschikt als aperitief, maar ook bij voorgerechten en koude schotels. Deze wijn is vooral op een jong publiek gericht en werd door Delhaize gekozen voor zijn kwaliteit.

     

    Delhaize is een dynamische onderneming die voortdurend evolueert. Om haar klanten nog meer van dienst te zijn, start men een nieuw systeem van merchandising voor de wijnafdeling op. De wijnen zullen in de rayon geplaatst worden volgens de gerechten waar ze best bij passen (food pairing). Dit zal de klanten toelaten om gemakkelijker hun keuze te maken in het ruime kwaliteitsvolle assortiment.

     

    www.Delhaizewineworld.com is een elektronische wijnbijbel die dicht bij alle liefhebbers staat en zijn succes dankt aan de efficiënte en gebruiksvriendelijke bestelprocedure. Daarnaast bevat de site heel veel informatie. Zo heeft elke wijn een eigen technische fiche en wordt de site regelmatig aangevuld met wijndossiers. RVH.

     

     

    02-12-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delhaize eindejaar

    DELHAIZE BELGIE:

    EINDEJAARSFEESTEN MET EEN NIET TE EVENAREN WIJNASSORTIMENT

     

     

    Delhaize, de onbetwiste wijnexpert, heeft voor haar klanten een ruim assortiment uitgekozen en biedt sterke promoties aan.

     

    Met meer dan 135 jaar ervaring is Delhaize de onbetwiste wijnspecialist van België. Ongeveer één wijnfles op vier die verkocht wordt in de Belgische grootdistributie komt van Delhaize. Dit betekent dat Delhaize 53 miljoen flessen verkoopt op een totaal van 195 miljoen verkochte flessen op de Belgische markt. Delhaize biedt wijnen aan uit meer dan 25 verschillende landen, meer dan 700 referenties, een ruim wijnassortiment dat beantwoordt aan de smaak van elke liefhebber.

    Bovendien verkoopt Delhaize exclusief 5 van de 10 meest wereldberoemde wijnmerken, namelijk Concha y Toro (Casillero del Diablo), Mondavi, Beringer, Lindemans en Jacobs Creek. En Delhaize blijft niet achter inzake de champagnes en schuimwijnen.

     

    « We evolueren voortdurend mee met onze klanten, we weten wat ze willen. In die zin vernieuwen we ook voortdurend ons assortiment, zeker in de feestperiode, waarbij we traditie en vernieuwing combineren », stelt Stefaan Wauters, Director Buying Wine and Alcoholic Beverages bij Delhaize België.

     

    Dit jaar een exclusieve selectie van kwaliteitsvolle feestwijnen gemaakt, waarbij Franse, Italiaanse en Spaanse wijnen op onze tafels pronken. Vermits een feest niet is geslaagd zonder bubbels, biedt Delhaize haar klanten nieuwe champagne- en schuimwijnmerken aan tegen prijzen die aangepast zijn aan elk budget. Er is met name een exclusieve aanbieding: de champagne Louis Delder die Delhaize lanceert tegen een competitieve prijs van 9,99€. RVH.





    01-12-2009 om 21:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.artificieel vuur

    Artificieel vuur

     

     

     

    Vuur uit het stopcontact. Wie daarbij denkt aan kortsluiting heeft de jongste ontwikkeling op haardengebied gemist. Nieuw is de ledhaard. En nog nieuwer de Vario-flame. Een gloednieuw ontwikkelde technologie om realistisch ogende vlammen te creëren met ledverlichting. Geeft evenveel licht dan een gloeilamp en brengt meer sfeer dan 20 schemerlichten. Een artificiële houthaard is geboren!

     

    DRU, haardenspecialist, introduceert de haard van de toekomst. Venteo-e is de naam. De haard vlamt op led en oogt als een houtvuur met een hoog en wervelend vlammenspel. Anders dan de haard ooit bedoeld was, hoeft Venteo-e echter geen warmte af te geven. Het sfeerbeeld voldoet. De vraag naar vuur neemt toe terwijl tegelijk die naar warmte afneemt. Centrale verwarming in combinatie met superisolatie maakt in nieuwbouw een toegevoegde warmtebron overbodig. Vaak zelfs ongewenst. Met Venteo-e kan worden gekozen, want elke kachel heeft een verwarmingselement dat naar believen kan worden aan- of uitgezet. Wat in alle gevallen blijft, is de optische bron van vuur.

     

    Verbondenheid met natuur en zorg voor het milieu zijn kernwaarden anno nu. Net-echt vachtjes en meubels van hout waarin groeiringen en takken nog herkenbaar zijn gaan samen met een lichte omgeving vol nieuwe technologieën die optimisme over de toekomst weerspiegelen. In die sferen past Venteo-e. Praktisch bezien past de ledhaard overal. Want behalve een stopcontact is niets nodig. Geen schoorsteen, geen gastoevoer, geen toestemming om hout te stoken en geen brandgevaar. Wel een breed wervelend vuurzicht. Plus het tevreden gevoel milieu noch portemonnee te belasten. RVH.

    www.dru.nl

     







    01-12-2009 om 21:27 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    PRIMARK ZET VOET AAN WAL IN BELGIË

     

     

     

     

    De Ierse retailer Primark zal op 1 december 2009 de allereerste Primark shop in België openen. De teller van het aantal winkels staat daarmee op 195. Primark koos het shopping center Mediacité te Luik als toplocatie.

     

    Primark is al langer een gevestigde waarde in Ierland en het Verenigd Koninkrijk. Maar het succes reikt verder, ook in Europa werden diverse winkels geopend. Nu is eindelijk  België aan de beurt. Het shopping center Mediacité te Luik kwam na diverse marktonderzoeken als favoriete locatie uit de bus. Primark biedt er maar liefst 3.345 m² shoppingplezier voor vrouwen, mannen en kids. Verder kan je er terecht voor schoenen, accessoires, lingerie, allerlei soorten kousen en panty’s en homewear.

     

    Primark staat garant voor een zeer sterke prijs/kwaliteitverhouding in zijn volledige aanbod. ‘Look Good, Pay Less’ is dan ook hun credo.

    In november opent Primark nog winkels in het VK (Cambridge en Wood Green in het

    noorden van Londen), Ierland (Waterford) en Duitsland (Frankfurt). Eerder dit jaar konden shoppaholics ook al terecht bij de nieuwe Primark in Barcelona en Algeciras. RVH.

     

     

    26-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gevulde feesttafel

    Delhaize biedt heerlijk gevulde feesttafel

     

     

     

    Voor de eindejaarsfeesten zijn de aankopers van Delhaize België andermaal op zoek gegaan naar nieuwe smaken en traditionele gerechten die de feesten tot een waar succes zullen maken. Het uitgebreide eindejaarsassortiment biedt voor ieder wat wils binnen elk budget.

     

    Bij het opbouwen van het assortiment werden twee belangrijke items in aanmerking genomen. Vooreerst ligt het accent op de prijsgunstige kwaliteitsproducten uit eigen land en regio naast lokale producten. Anderzijds spelen de eindejaarsuggesties in op de forse stijging van het aspect ‘home cooking’. Het assortiment ‘taste of inspiration’ biedt de bewuste consument een uniek gamma hoogstaande kwaliteitsproducten. Hierdoor kan hij zijn feestrecepten omtoveren tot culinaire meesterwerken. RVH.











    25-11-2009 om 18:12 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage Pessac Leognan 2009

    Vintage Pessac-Léognan 2009./5 en slot

     

     

     

     

    Patrick Monjanel runt het 8ha grote wijngoed Château Le Pape en werkt op een erg traditionele manier met rijping in betonnen vaten. De wijnstokken zijn hier 30 à 40 jaar oud en groeien in een rotsige bodem. De wijn komt tot stand door een mengeling van 80% Merlot en 20% Cabernet Sauvignon. De traditionele bereiding maakt het mogelijk om deze wijnen 25 à 30 jaar te bewaren zonder dat ze aan stevigheid of karakter moeten inboeten. Een must is het decanteren, best enkele uren, vooraleer ze te degusteren

    In de neus verrassen de wijnen met rode vruchten, cacao toetsen en violettegeuren, in de mond bieden ze een mooie vol ronde textuur met delicate tannines die evenwel geen enkele agressiviteit met zich brengen.

     

    In 1350 worden de eerste sporen van de molen van Bardins of Bardey teruggevonden, het wijngoed Château Bardins ontstond in dezelfde periode. Het is sinds 1903 in handen van de familie de Sigoyes en staat momenteel onder leiding van Stella de Sigoyes-Puel.

    In totaal zijn er 35 ha ter beschikking met wijnstokken die gemiddeld zowat 30 jaar oud zijn. Toch blijft de globale productie eerder beperkt, 450hl rode wijnen en 14 hl witte wijnen. Voor de rode wijnstruiken heeft men 30% Cabernet Sauvignon, 30% Merlot, 30% Cabernet franc, terwijl de resterende 10% wordt opgevuld door Malbec en Petit Verdot. Voor de witte wijnen heeft men 1/3 Sauvignon, 1/3 Semillon en 1/3 Muscadelle.

    In de neus, erg elegante wijnen met een tikkeltje rode vruchten, maar ook een harmonieuze overgang naar bloemen, laurier en licht mineraliteit. In de mond zorgen deze wijnen voor fruitige noten van rijpe vruchten met sympathieke afdronk en fijne delicate tannines.

    Hier werden de traditionele kartonverpakkingen van 3 en 5 liter vervangen door houten kistjes die na de wijndegustatie als vogelnestje kunnen dienst doen. Een modeloplossing inzake ecologisch wijnbeheer.

     

    De enorme verscheidenheid van de Pessac-Léognanwijnen vergroot op sublieme wijze hun aantrekkingskracht. De meeste wijnhuizen zorgen voor extra activiteiten en houden begin december een uniek opendeur-weekend waarbij men naast het bezoek aan de installaties ook de meest uiteenlopende wijnen kan degusteren. De fijnproevers krijgen bovendien een uniek menu, boordevol regionale specialiteiten, aangeboden.

    www.pessac-leognan.com





    24-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage Pessac Leognan 2009


    Vintage Pessac-Léognan 2009./4

     

     

     

     

    Aan de voordeur van de stad Bordeaux, ontplooit zich de wijngaard Château Pique Caillou, een domein van circa 20 ha. Opgericht in 1780 door architect Etienne Laclotte, viel het enkele decennia later in de smaak van de keizer. Napoleon noemde de Château Pique Caillou immers zijn uitgesproken lievelingswijn.

    De keizerlijke belangstelling is voor de actuele exploitanten Isabelle en Paulin Calvet een leuke opsteker maar zij concentreren zich op wijnen met hedendaags karakter en dito stijl. Hun exploitatie bezit inzake rode wijn 45% Merlot, 45% Cabernet Sauvignon en 10% Cabernet Franc. De witte wijnen van het domein worden gemaakt uit 60% Sauvignon en 40% Semillon.

    De rode wijnen vertonen fijne tannines, een sterk karakter, mooi evenwicht met harmonieuze afdronk terwijl ze in de neus gevoelens van rode vruchten, kruiden en vanille achterlaten. De degustatie van de Château Pique Caillou 1947 had een rond, mollig en uitgesproken karakter met eindeloze afdronk die de rode vruchten en vanille die eerder de neus beroerden, op het achterplan drongen.

    Château Smith Haut Lafitte in 1990 aangekocht door de Franse skikampioenen Daniel en Florence Cathiard, groeide de laatste 20 jaar permanent. Daniel stond voordien aan het hoofd van een keten van supermarkten terwijl Florence haar eigen PR-bureau bezat.

    De wijnstronken voor de rode wijn zijn gemiddeld 38 jaar oud en dus in optimale productie. Hun opbrengst van 33hl/ha komt uit 60% Cabernet Sauvignon, 34% Merlot 5% Cabernet Franc en 1% Petit Verdot. Na vinificatie is de minimale rijpingstijd ca. 18maand in eiken vaten. De rode wijn is erg klassiek en een topproduct van de Gravesstreek. Hij is elegant en karaktervol waarbij de licht gerookte toetsen voor een harmonieus samengaan van de diverse druivensoorten zorgt. De klassewijn behoort tot de Cru Classé de Graves.

    De witte wijn heeft een opbrengst van 30 hl/ha afkomstig van 90% struiken Sauvignon blanc, 5% Sauvignon gris en 5% Semillon. Ondanks het overwicht van de Sauvignon blanc is deze in blinddegustaties moeilijk te herkennen door de ouderdom van de struiken. Het geheime wapen is de Sauvignon gris die de wijn toetsen van perzik, abrikoos en pompelmoes meegeeft terwijl hij toch een minerale frisheid behoudt.

    www.pessac-leognan.com







    22-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rust in de keuken

    Rösle brengt rust in de keuken

     

     

     

     

     

    De snelle hap uit de jaren ’90 is uit beeld. Verse producten, smaak en uitgebreide maaltijden vormen het credo in de nieuwe eeuw. Koken tot kunst verheven, een rustpunt op de dag, een moment dat alle beslommeringen wegvallen. Belangrijk, zoals bij alles, is het gereedschap. Rösle ondersteunt creativiteit en functionaliteit  door vernieuwing in keukentools. Niet voor niets kijken Rösle-fans elk jaar weer reikhalzend uit naar de nieuwste handige hulpjes voor de jongste culinaire trends.

     

    Vernieuwend is het vrolijke inklapvergiet. Opbergruimte in kastjes wordt vaak enorm gereduceerd door het vergiet. Groot, lomp en onhandig. Rösle zou Rösle niet zijn als de oplossing niet nabij was. Het vergiet heeft een middenrif van vrolijke gekleurde buigzame siliconen. Op die flexibele delen wordt het vergiet ingedrukt en simpel platgevouwen. 

    Opgeruimd staat netjes. Maar als het keukengerei achterin lades ligt wordt het niet snel gevonden. Het open keuken systeem van Rösle is steeds weer gereed voor expansie. Verandering in de keuken? Van haken tot magnetische strips en van op te hangen pannen tot dito messen. Alles past en wordt functioneel decor. RVH.

    Advies verkoopprijs: vanaf € 19,95.

    www.cookand.eu

     





    21-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage Pessac Leognan 2009


    Vintage Pessac-Léognan 2009./3

     

     

     

     

    De aanplantingen in Château Le Sartre neemt in totaal zowat 36 ha in beslag met gemiddeld 6500 pieds/ha. Het is wel een wijngoed dat uit uiteenlopende percelen bestaat met vooral 12ha Cabernet Sauvignon en 12.7 ha Merlot. Verder zijn er aanplantingen van Sauvignon blanc, Semillon blanc en Cabernet Franc. De mix van de druiven uit de diverse percelen zorgt dan ook voor een erg aparte maar lekkere wijn die alle typische kenmerken van de Pessac Léognanwijnen in zich draagt.

    De witte wijn, 4 tot 24 uur gemacereerd moet minimaal 9 maand rijpen, nadien geurt hij naar witte bloemen en witte perzik terwijl de lange afdronk meer dan een toets van agrumes met zich draagt.

    De rode wijn, die na maceratie in cuvaison terechtkomt gedurende 20 à 30 dagen, krijgt zijn narijping van minimaal 12 maand in nieuwe vaten en weerspiegelt inzake kleur een intense granache. In neus valt hij op door zijn rijpe zwarte vruchten, terwijl hij in de mond ondanks de rijpe vruchten toch soepel en elegant blijft, met een fijn aroma en zelfs een vleugje pivoine.

    Het domein van het gerenommeerde Château Haut Brion omvat 42 ha wijnstokken, de rode wijnen bestaan uit 45% Cabernet Sauvignon, 37% Merlot en 17% Cabernet Franc, terwijl bij de witte wijnen er 63% Semillon en 37% wijnstokken Sauvignon blanc worden weergevonden. De wijnen staan bekend als krachtig, diepe nasmaak, speels fruit dat toch romig genuanceerd overkomt.

    Château Haut Brion is ongetwijfeld één van de meest bekende wijnhuizen uit de regio dat op oude Romeinse sites werd gebouwd, terwijl de eerste geschreven bronnen uit 1423 dateren. Ook de Britse koning Karel II maakte reeds gewag van deze wijnen in zijn persoonlijke kelders.

    www.pessac-leognan.com







    20-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malta digitaal

    Een 'digitaal' voorproefje van Malta?

    De Toeristische Dienst van Malta lanceert podcasts

     

     

     

    De Toeristische Dienst van Malta heeft een eerste reeks podcasts gelanceerd op haar website www.visitmalta.com . De Visitmalta podcast is bedoeld om de bezoeker op een originele en innovatieve manier kennis te laten maken met de geschiedenis, cultuur en tradities van deze archipel in de Middellandse Zee. Door middel van deze podcasts krijgt de bezoeker een goede impressie van wat Malta zoal te bieden heeft. De podcasts kunnen online worden gedownload en op Mp3 speler of smartphone gezet worden.

     

    De podcasts, die zich concentreren op Malta’s werelderfgoedsites (UNESCO), bieden een lokale kijk en benadering die niet mogelijk zouden zijn in een reisgids. Ze vormen het eerste deel van twee reeksen die de Toeristische Dienst van Malta dit jaar lanceert. De tweede reeks is binnenkort beschikbaar en zal zich concentreren op Malta’s vele filmlocaties.

     

    Elke episode bestaat uit interviews met lokale deskundigen, van de Maltezer Order en de kunstenaar Caravaggio tot Maltese muziek. Dit zorgt voor een buitengewoon authentieke en persoonlijke kennismaking met Malta en de Maltese bevolking. De podcasts vormen zo niet alleen de perfecte aanvulling op de klassieke reisboeken of de lokale gids voor wie op vakantie is in Malta, maar zijn ook een fantastisch hulpmiddel voor wie thuis meer over de eilanden wil vernemen alvorens een vakantie te boeken. Ook wie de Maltese eilanden al bezocht heeft, zal de podcasts een interessante en leuke manier vinden om zijn vakantiebestemming optimaal te beleven.

     

    De podcasts zijn beschikbaar op www.visitmalta.com/podcasts, waar ze gratis gedownload kunnen worden. Binnenkort zullen de podcasts ook beschikbaar zijn op iTunes en Youtube. RVH.

     

     

    20-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dienbladen

    Point-Virgule lanceert eigentijdse collectie dienbladen

     

     

     

    Deze prachtige collectie vormt een mooie toevoeging op de reeds bestaande collecties binnen het merk Point-Virgule. De dienbladen zijn vervaardigd uit multiplex en verkrijgbaar in houtlook of in zwart/wit/rood (strakkere look). Ze hebben een Scandinavisch geïnspireerd design en passen daardoor zowel in een klassieke als in een moderne omgeving.

    De collectie bevat een 20-tal referenties, in verschillende formaten en vormen, met enkele leuke extra’s zoals een gebogen dienblad voor ontbijt op bed of een dienblad op staander. Prijzen afhankelijk van het model. RVH.





    20-11-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!