Inhoud blog
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    28-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.urban colors
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    Elegante krachtpatser zet mode op tafel

    Combineren met appel, aubergine en pink

     

     

    ‘An apple a day keeps the doctor away’. Emile Henry, de Franse aardewerk-specialist lanceert nu de Franse versie van dit gezegde. Op tafel en in de vorm van een reeks kommen, borden, theepotten, bekers en schalen. Jawel, in vrolijk appelgroen. Bijzonder is de combinatie met de kleuren pink en aubergine. Oogt bovendien lekker gezond. Dus dress your table.

     

    De aarde waarmee Emile Henry haar aardewerk produceert heeft andere, hoogwaardiger eigenschappen dan elders ter wereld. En Emile Henry voegde daar in de loop der jaren innovatieve technologie aan toe. Resultaat wordt gevormd door ovenschalen waarin het gebraad moeiteloos kan worden gesneden zonder dat er een krasje in de schaalbodem komt. Ook kunnen de vuurvaste schalen zo van de diepvries in de microgolfoven en vervolgens in de vaatwasmachine.

     

    Eenmaal klaar met de technologische verfijning, werpt Emile Henry zich nu op kleur en vormgeving. Het landelijk karakter is gebleven maar tegelijk is de vormgeving strakker en eigenzinniger. Alles in de volle kleuren aubergine, appelgroen en uitnodigend pink. RVH.

     

     

    28-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ouest congres
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    OUEST CONGRES :

    9 bestemmingen met een gemeenschappelijke toekomst

     

     

     

    Ouest Congrès is een professionele groepering die 9 congrespaleizen omvat. De partners beslisten om voor hun drie regio’s in het westen van Frankrijk een gemeenschappelijke toekomst uit te tekenen op het gebied van zakentoerisme en dit volgens het principe van de territoriale logica. De regio’s Pays de la Loire, Poitou-Charentes en Bretagne hebben een voor Europa unieke en originele samenwerking opgezet, die tegelijk als actief en meervoudig kan bestempeld worden.

     

    Ouest Congrès biedt 9 complementaire bestemmingen, met gemeenschappelijke waarden, die bewust zijn van het feit dat hun klanten tijd willen winnen. Ze willen zich aanpassen aan de marktevoluties en zich, met een coherent aanbod waarbij de partners een uitstalkast voor de regio’s vormen,  positioneren tussen de grote Franse bestemmingen.

    Doelstelling van het aanbod blijft een globale kwaliteit inzake dienstverlening met een meerderheid van gecertificeerde sites en aangepaste aanbiedingen, die dankzij nieuwe gecoördineerde beheersinstrumenten die de deugdelijkheid van het eenvormig gemaakte aanbod bewijzen.

     

    Het zakentoerisme heeft ontegensprekelijk een positieve weerslag op deze regio’s omdat het activiteiten meebrengt die niet seizoengebonden zijn. In 2002 haalden deze regio’s slechts 5 tot 7% van de congressen binnen die jaarlijks in Frankrijk worden gehouden, marktaandeel dat in 2006 met 456.000 congresdagen, goed voor ruim 240.000 werd opgekrikt tot bijna 9%, hetgeen een economische injectie van 110 miljoen euro betekent.

     

    Ouest Congrès legt de lat hoger en mikt op een aanzienlijke groei op de internationale markt. Brussel en België hebben nauwe banden en meerdere vergelijkbare punten waardoor de Belgische bedrijven een bijzondere aantrekkingskracht uitstralen.

     

    De internationale positionering is volgens de initiatiefnemers meer dan verantwoord, alle  bestemmingen komen tegemoet aan 5 belangrijke criteria voor de organisatie van een evenement. Vooreerst beantwoorden de onthaalinfrastructuren voor elke grootte en type van evenement, aan internationale maatstaven, naast de 20 auditoriums, zijn 4 van de 9 sites gecertificeerd als ‘Qualicongrès’, er is 20.000 m² expositieruimte en ook 14.000 couverts.

    Alle bestemmingen zijn bereikbaar met het vliegtuig (met rechtstreekse verbindingen naar de Europese grootsteden), met de HST en via autosnelwegen. Verder is er een kwaliteitsvol en aangepast logies met nagenoeg 15.000 kamers waarvan 40% in 3 en 4 sterrenhotels en 60% in de stadscentra.

    Diverse regio’s bieden een grote toeristische aantrekkingskracht. Enkele items: Brest, St Malo, la Baule… het zijn bekende namen. La Rochelle en zijn île de Ré en île d’Oléron, Angers en zijn Loirewijnen, de zoutmoerassen en het park van la Brière, beschermd door Unesco, de baai van Cancale en haar schitterende landschappen… In elk seizoen gebeurt er wel iets in het Westen, onder meer dankzij grote publieksevenementen die het dynamisme van onze drie regio’s weerspiegelen: Premiers plans, Océanopolis, Jumping international de la Baule, 24 U van Le Mans, Francofolies, Festival Interceltique, La Folle Journée, Futuroscope of nog de Route du Rhum….

    Tot slot verwijzen we naar enkele uitzonderlijke centra die wereldwijd bekend zijn. Maar er worden ook al heel wat professionele manifestaties van formaat opgezet, waarvan de organisatoren aangetrokken werden door ons uitmuntend kennisniveau en de uitstraling van onze regio’s: de nautische filière of stadsecologie voor La Rochelle, gewassen en Loirewijnen voor Angers, aeronautica en scheepswerven voor de kust van La Baule, maritieme technologie voor Brest en onder meer de competiviteitspool ‘beelden en netwerken’, mobiliteit en transport, en ook voeding in Poitiers, 2e nationaal platform voor de financiële en luchtvaartsector, Nantes kapitaliseert op de gezondheidssector, onder meer met biotechnologie. 

     

    Het Franse Westen en België:

     

    De regio Ouest Congrès telt 7,7  miljoen inwoners, wat gelijk staat aan ¾ van de Belgische bevolking. In het internationale wetenschappelijke comité voor de volgende Cyclotron (hoge-energie scanner voor medische research inzake kanker) die in 2008 in het Westen zal gebouwd worden (in Nantes) zetelen Europese en Amerikaanse onderzoekers. Het comité koos onlangs een bouwfirma voor de conceptfase en de bouw van deze voor Europa unieke infrastructuur. Een Belgische onderneming, nl. IBA, werd weerhouden als hoofdaannemer voor een bedrag van 13,96 miljoen euro zonder BTW.

    Belgische toeristen vertegenwoordigen het 3e internationaal cliënteel in deze regio’s met meer dan 700.000 overnachtingen (na de Britten en de Duitsers), een stijging met 20% in de afgelopen jaren. Er is een homogene verdeling tussen kust, stad en platteland. Dit cliënteel illustreert zijn gehechtheid aan de Franse levenskunst: authenticiteit van de bestemming, kwaliteit van het onthaal en gastronomie. RVH.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    28-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.urban wellness
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     ‘Urban Wellness Oasis-concept’.

     

     

     

    Quick dankt haar rol van trendsetter aan haar inspanningen voor een permanente analyse van de markt- en consumentenbehoeften. De consument wil in het beleven van nieuwe smaken omringd worden door een zeker gevoel van luxe: luxe in de mond, maar ook in de originaliteit van het aanbod, in de dienstverlening en bovenal ook in het interieur en de decoratie.

     

    Traditiegetrouw trekt Quick de bewoners van grote steden, de Urban People aan. In alle aspecten van een Quick Hamburger Restaurant wordt dan ook bijzonder veel aandacht besteed aan de behoeften van dit specifieke segment bezoekers, opdat ook zij zich thuis voelen in ‘hun’ Quick. Samen met Carré associates werd een concept ‘op maat’ uitgetekend voor deze ‘Urban People’.

     

    Vanuit de gedragsprofielen van de consumenten kwam men tot vier shopperprofielen, nl. de snelle lekkerbek, de sociale lekkerbek, de hongerige en de bescheiden genieter. Binnen het Urban Wellness Oasis-concept leidt dit tot drie zones die Quick thans in een aantal vestigingen introduceert.

    De Urban-Wellness-zone is bestemd voor de snelle lekkerbek en de hongerige. Hier wordt gebruik gemaakt van een houten vloer, blauwe, warme muren en olijfgroene tafeltjes. Beide groepen krijgen de indruk dat het ‘vooruit’ gaat, dank zij de strakke belichting, levendige kleuren en modern gevoel in de omgeving van de toonbank. De sociale lekkerbek kan tot rust komen in de Urban Friendly-zone. Hier wordt bijzondere aandacht besteed aan het weergeven van kwaliteit, en dit zowel inzake meubilair als wat betreft de producten. Voor de muren werd geopteerd voor een grijze verf, in combinatie met een betegeling met leer-effect. Voor de sociale lekkerbek werden grotere blauwe en zebrano-tafels voorzien om gezellig met vrienden samen te zitten. Voor de bescheiden genieter tenslotte, werd de Urban Oasis-zone ontwikkeld. Deze zone straalt ruimte uit, terwijl de groene muren en donkerbruine tafels zorgen voor een gezellige sfeer.

     

    Het Urban Wellness Oasis-concept vormt een aanvulling op het reeds bestaande ‘Pop Home Nature’-concept. Het is aldus Annick Van Overstraeten, Algemeen directeur Quick Belux, de bedoeling dat Quick diverse concepten aanbiedt, waar niet alleen  kinderen en jongeren, maar ook volwassenen hun leefwereld terugvinden. Na Quick Louise en Quick Kappelen, worden momenteel ook Quick Luik en Quick Aarlen met een Urban Wellness Oasis-concept uitgerust. RVH.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    28-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jet airways

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    ‘Jet Airways (India) vestigt European hub op Brussels Airport, in partnership met  Brussels Airlines’.

     

     

     

    Jet Airways kondigt de vestiging aan van zijn Europese hub in Brussel, die zal instaan voor een geïntegreerde verbinding tussen India en Europa, Afrika en Noord Amerika.  Jet Airways zal daarbij nauw samenwerken met Brussels Airlines en biedt zijn klanten naadloze verbindingen naar Europa, de VS, Canada, Afrika en India.

     

    Jet Airways zal dagelijkse non-stop vluchten verzorgen van Brussel naar Mumbai en New York (Newark) vanaf 5 augustus 2007 en later dit jaar een bijkomende dagelijkse verbinding naar Delhi en Toronto. Jet Airways voorziet in de toekomst in totaal tien dagelijkse lange-afstandsvluchten vanaf Brussels Airport, naar steden in India, de VS en Canada. Mits goedkeuring van de betreffende overheden voorziet Jet Airways via de hub op Brussels Airport bijkomende dagelijks vluchten tussen Bangalore, Ahmedabad en Chennai, en Los Angeles, Chicago en New York (JFK).

     

    Jet Airways en Brussels Airlines ondertekenden een Memorandum of Understanding met betrekking tot codeshare, frequent flyer partnership en through-check faciliteiten. Brussels Airlines is codeshare partner op de Jet Airways routes Brussel-Mumbai, Brussel-Delhi en Brussel-Toronto. Vanaf de opstart van deze operaties is Jet Airways codeshare partner op vluchten van Brussels Airlines naar Stockholm, Oslo, Birmingham, Genève en Madrid. Na goedkeuring van de betreffende overheden wordt deze codeshare uitgebreid tot 25 routes van Brussels Airlines vanuit Brussel.

     

    Naresh Goyal, voorzitter van Jet Airways, bevestigt een ingrijpende vlootuitbreiding van 20 breedromptoestellenn waarvan de eerste vliegtuigen nu geleverd zijn. De eerste B777-300 en Airbus A330-200 toestellen werden in Brussel in ontvangst genomen.

     

    Wilfried Van Assche, CEO van The Brussels Airport Company benadrukt : “Als luchthaven van de hoofdstad van Europa willen we onze reizigers meer directe verbindingen aanbieden naar de rest van de wereld. De aankondiging van dit uitgebreide vluchtenaanbod voor lange afstandsvluchten is een mijlpaal in de geschiedenis van deze luchthaven en we zijn bijzonder verheugd Jet Airways te mogen verwelkomen. Deze operatie betekent niet alleen een uitzonderlijke ondersteuning van het zakenverkeer en toerisme tussen België en India, maar in samenwerking met Brussels Airlines maakt dit van Brussels Airport meteen een belangrijke toegangspoort tussen Europa en Afrika, en het Indische subcontinent en Noord Amerka." RVH.

     

    28-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beaumes de venise
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    Les Beaumes de Venise

     

     

    Er zijn restaurants met indrukwekkend decor, restaurants met arrogante bediening, blikvangers of gewoonweg restaurants zonder meer. Les Beaumes de Venise staat wars van al deze tegenstellingen, het is een gezellig en charmant restaurant nabij de Brugmannplaats in Elsene.

     

    Abdel Bouassab heeft samen met zijn echtgenote Sabine Reinard, bij de opstart van het restaurant gekozen voor een aantal waardevolle parameters. Hij gaat resoluut voor dagverse kwalitatieve producten met hoge culinaire waarden, producten die hij op traditionele manier bewerkt en verwerkt om als dusdanig gastronomen en lekkerbekken vakkundig te verwennen. Geen look alike gerechten, maar volwaardige smaak- en aromarijke bereidingen.

    Echtgenote Sabine selecteert met kennis van zaken de huiswijnen waardoor gerechten en dranken een subtiel evenwicht vormen en uitgroeien tot heerlijke degustatiemomenten.

     

    Culinair genieten in Les Beaumes de Venise is vertoeven in een aangename sympathieke sfeer van een rasecht Frans restaurant, een bistro gourmand zoals we in hartje Parijs terugvinden of anderzijds een Belgische bouchon volgens Lyonese traditie. Les Beaumes de Venise zorgt nochtans niet voor een uitgesproken rustiek kader, integendeel, het oogt eerder modern, biedt ruime zitplaatsen en etaleert zich met klasrijk getooide tafels met perfect witte tafelrokken.

    Het interieur werd recentelijk aangepast en kreeg een nieuw kleurtje, de lichtgrijze tinten hebben inderdaad voor een wedergeboorte gezorgd. Het resultaat is verbluffend, brengt licht en ruimte maar zorgt ook voor verjonging. Het subtiele licht en kleurenspel werpt trouwens een gans bijzonder accent op enkele schilderijen die een dominerende bloemenweelde tentoonspreiden.

     

    Het restaurant wordt nog steeds in twee delen opgesplitst, vooraan een ietwat intiemere atmosfeer met accenten op de bereidingen, achteraan iets ruimer, luchtiger o.m. door de veranda en de kleine tuin die wanneer de klimatologische omstandigheden het toelaten, als sfeervol binnenterras wordt aangewend. Ook in dit kader overweldigende smaken en aroma’s die in schitterende presentaties aanrukken. Het warme onthaal van Les Beaumes de Venise vloeit feilloos over in een attentievolle bediening, die het nodige respect voor de klant opbrengt en toch een ruime luisterbereidheid voor zijn wensen aan de dag legt.

     

    Een Franse keuken met klassieke producten en hedendaagse smaken, inderdaad Les Beaumes de Venise, zorgt voor een fijne alliantie tussen al deze elementen. Vis, vlees, gevogelte, schaaldieren, … de keuken van Abdel Bouassab is vooral op smaakcombinaties afgestemd, combinaties die terdege rekening houden met de eigenheid van de producten. Voor Abdel trouwens de enige manier om alle smaakaccenten tot hun recht te laten komen. Hij verzorgt gerechten voor fijnproevers en gastronomen, gerechten die naar hij beweert, voorbestemd zijn om door ‘lekkere vorken’ te worden gedegusteerd. Zijn gerechten worden met een perfecte synergie uitgebouwd tot topmomenten. Het zijn gerechten die de gulden middenweg bewandelen tussen wat men vulgariserend ‘canaille gerechten’ noemt die volgens eeuwenoude traditie werden bereid, en deze die getuigenis brengen van delicate hedendaagse smaakfacetten.

     

    Enkele suggesties: bospaddestoelen met olijfolie en verse look, aardappelmousseline met grijze garnalen, filet van wilde tarbot hetzij gegrild hetzij met mousseline, Ardeense hazenrug met Britse mosterd, wilde patrijs gebraden met rozemarijn en geserveerd met gecarameliseerde witloofstronkjes of nog eendenlever met verse kruiden en muskaatwijn Beaumes de Venise. Dit laatste gerecht is trouwens een voltreffer die loopt sinds de opening van het restaurant.

     

     

    Meerdere van deze gerechten behoren tot de absolute huisklassiekers terwijl de klant naar eigen goeddunken een menu aan 30€ kan samenstellen. Hierin zijn de proevertjes, een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert begrepen. Dat een degelijke formule het nodige succes oogst hoeft nauwelijks onderlijnt.

     

    De wijnkaart op zich, met ruim 200 referenties is een bezoek aan Les Beaumes de Venise overwaard. Nochtans bevat ze uitsluitend Franse wijnen, maar het echtpaar gepassioneerde oenologen zoeken in diverse Franse regio’s naar wijnen die de gerechten een optimale ruggesteun geven. Les Beaumes de Venise biedt niet altijd de allergrootste – en dus ook niet de duurste wijnen - maar alleszins een degelijk en leuk assortiment dat talrijke ontdekkingen suggereert. De wijnen geven het pittige karakter van Les Beaumes de Venise extra ondersteuning, voor Abdel meteen de gelegenheid om elke maand, een nieuwe witte en rode wijn te lanceren. RVH.

     

    Les Beaumes de Venise biedt ruime mogelijkheden om volop nieuwe culinaire ontdekkingen te degusteren.

    Les Beaumes de Venise – Darwinstraat 62 – 1050 Elsene

    Tel 02/343 82 93

    28-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.flame
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

                                                                                                                           

    Onthaasten begint in de keuken

    Flame zet nieuwe culinaire trend

     

     

    In een maatschappij waar de lat steeds hoger komt te liggen en stress om elk hoekje loert, bestaat meer dan ooit de behoefte om te ontsnappen aan de dagelijkse ratrace. Onthaasten, heet dat in een duur woord. Een lekker glaasje wijn, voeten op de bank, lachen en ontspannen met wat goede vrienden…. meer moet dat niet zijn. Of toch. Als we onze Bourgondische naam alle eer willen aandoen, ontspannen we het liefst met een hapje en een drankje.

     

    De Flame-serie van Emile Henry biedt een reeks aardewerken potten, tajines en caquelons die inspelen op deze trend. In de tajine-schotel, bijvoorbeeld, pruttelen de heerlijkste stoofgerechten heerlijk gaar, nog voor de eerste gast aan tafel schuift. Terwijl het eten warm in de oven of op het vuur staat, heeft de gastvrouw/-heer nog ruim de tijd om mee te aperitieven.

     

    De Flameserie omvat behalve de Tajine in twee maten en de fondueset ook een ovalen en ronde cocotte. De Flame-serie van Emile Henry is geschikt voor alle vuren (behalve inductie), microgolf en houtvuur. Het aardewerk van Emile Henry is makkelijk te reinigen en het mag zelfs in de vaatwasmachine. RVH.

     

    27-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gateau breakfst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    Delacre presenteert “Gâteau Breakfast”.

     

     

    De nieuwe ontbijtkoek van Delacre ‘Gâteau Breakfast’ maakt het mogelijk om elke ochtend met volle teugen van de ochtendstond te genieten. Met deze heerlijke sticks boordevol granen, vitamines en mineralen kan men elke dag fit en vitaal beginnen.

     

    De dagelijkse ochtenddrukte is er meermaals de oorzaak van dat de belangrijkste maaltijd van de dag, het ontbijt, wordt overgeslagen. De ontbijtsticks ‘Gâteau Breakfast’ zorgen ervoor dat men voortaan geen ontbijt meer hoeft te missen.

     

    Gâteau Breakfast is verkrijgbaar in twee smaken: de variëteit ‘chocolade en hazelnoten’ is een gechocolateerde stick met stukjes chocolade en hazelnoot. Gâteau Breakfast ‘rode vruchten’, bevat een mengeling van aardbei, framboos, rode en blauwe bessen. Dankzij de handige stickvorm en dito verpakking, is Gâteau Breakfast zelfs een leuk meeneemontbijt. RVH.

     

    27-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tropicana
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    TROPICANA ESSENTIALS ANTIOXIDANTS

    HELPT BIJ DE STRIJD TEGEN DE CELVEROUDERING

     

     

     

    Tropicana lanceert een nieuw recept met verfrissende smaak in een purperrood kleedje: Tropicana Essentials Antioxidants. Dit pure sap van vijf vruchten bevat druiven, zwarte bessen en cranberries, gekend om hun natuurlijke rijkdom aan antioxidanten, en meer bepaald aan polyfenolen, die helpen bij de strijd tegen de celveroudering.

     

    Tropicana Essentials Antioxidants Grape Blackcurrant Cranberry is rijk aan natuurlijke polyfenolen. Deze staan gekend om hun antioxiderende werking en helpen bij de strijd tegen de celveroudering. De antioxidanten nemen het in het verdedigingssysteem van het lichaam op tegen de vrije radicalen die bij een overdreven aanwezigheid de gezonde cellen aanvallen. Te veel vrije radicalen zijn het gevolg van stress, onevenwichtige voeding, roken, enz. Antioxidanten zijn te vinden in talrijke voedingsmiddelen, onder andere in groenten en fruit.

     

    Een glas van 250 ml Tropicana Essentials Antioxidants bevat 0,5 g polyfenolen en biedt al het goede van één van de 5 dagelijks aanbevolen porties groenten en fruit. Een nieuwe manier om gezondheid en genot te combineren! RVH.

     

    27-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cuisin'easy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    Soubry, twee minuten en basta:

    Een heerlijke pasta!

     

     

    Soubry weet hoe gejaagd het leven er aan toe kan gaan en ontwikkelde daarom een slimme nieuwigheid : Cuisin’Easy. Vier verschillende pasta’s, individueel verpakt, die je twee minuten in de microgolfoven moet zetten en klaar. Als snack op zich of in combinatie met vis, vlees of groenten, de pasta’s zijn gewoon op maat van onze drukke agenda’s.

     

    Met Cuisin’Easy brengt Soubry een gamma pasta’s op de markt voor wie weinig tijd en /of zin heeft in boodschappen doen en koken. Het recept is simpel: plaats de handige, rechtopstaande verpakking in de microgolfoven, stel in op twee minuten, duw op start. Resultaat is een pasta ‘al dente’, helemaal naar jouw smaak van het moment.

    Naast de natuursmaken ‘spirelli’ en ‘spaghetti’ zonder saus, zijn er de varianten ‘spaghetti napolitana’ en ‘spirelli arrabiata’. Beide versies zijn een maaltijd op zich maar kunnen gegeten in combinatie met groenten, vis of vlees. Bovendien kan je de natuurversie extra op smaak brengen met een saus naar keuze.

    Cuisin’Easy brengt dus vier heerlijke pasta’s die je eenvoudig als maaltijd of stand-alone snack kan eten, maar ook kan combineren met tal van extra’s. RVH..

    26-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delichoc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

     

    Délichoc viert z'n vijftigste verjaardag met 'limited edition' jubileumtrommel!

     

     

     

    Met Délichoc zijn generaties groot geworden, en er zullen er nog veel volgen. Deze klassieker onder de koekjes, ongeëvenaard en onweerstaanbaar, viert feest. De Délichoc was het eerste koekje met een chocoladetablet dat bovendien groter was dan het krokante koekje zelf. Een bijzonder genoegen, en nog steeds uniek dankzij de krokante stukjes in de chocolade.

     

    In 1957 maakt de eerste Délichoc - toen nog Bichoc geheten - zijn feestelijke entree op de koffietafel. De Délichoc verscheen samen met de televisie en de rock-and-roll in de huiskamers. Délichoc was direct een hit door de combinatie van de krokante koek met het nog grotere, krokante chocoladetablet. Het sublieme koekje ging moeiteloos mee met de tijd.

     

    Om het gouden jubileum passend te vieren, lanceert Délichoc in beperkte oplage een exclusieve jubileumtrommel in popart-design, de kunststijl die opgang maakte in de jaren vijftig. Popart - popular art - was de artistieke reactie op de alomtegenwoordigheid van reclame en de opkomende massamedia. Niet toevallig ontstond op nagenoeg hetzelfde ogenblik de popmuziek. De felle kleuren van de trommel verwijzen naar de zeefdrukkleuren die de de popart-beweging graag gebruikte. Tinten en technieken die rechtstreeks refereren aan de stripverhalen van toen.

     

    Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van de Délichoc loopt gedurende vijf maanden een wedstrijd. Elke week zijn er 25 stripcheques te winnen ter waarde van tien euro. De actie wordt aangekondigd op de standaardverpakking, samen met het '50 jaar'-logo dat speciaal voor deze gelegenheid werd ontwikkeld. RVH.

     

     

    26-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.europcar

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    Reis de zomer verstandig

    tegemoet met Europcar

     

     

    Elk jaar gaan tijdens de maanden juli en augustus duizenden vakantiegangers de weg op om hun vakantieoord op te zoeken. En elk jaar gaan de voorbereidingen voor het vertrek gepaard met een heleboel beslommeringen:  kan de wagen al die kilometers wel aan?  Zal de koffer groot genoeg zijn voor alle bagage?

     

    Gezinnen met meerdere kinderen moeten naast de gebruikelijke koffers ook nog het materiaal meezeulen voor de verzorging van de baby, speelgoed voor de kinderen en natuurlijk ook de onontbeerlijke luchtmatras.  Jonge vakantiegangers die in groep wegtrekken moeten naast het bagageprobleem ook nog de verdeling van de kosten vastleggen: alleen maar brandstof en tol volstaan niet om de reële slijtage van het voertuig te dekken.

     

    Voor al deze problemen biedt Europcar de ideale oplossing: huur een auto voor de vakantie!  Vakantiegangers huren wel hun accommodatie, fietsen, surfplanken edm. waarom dan ook niet hun transportmiddel?  Alles verloopt eenvoudig en praktisch: de klant kiest het voertuig dat het best met zijn behoeften overeenstemt qua comfort, ruimte en uitrusting.  Hij kent de kosten op voorhand en geniet van een recente wagen (maximum 4 maanden) met internationale bijstand 24 uur per dag, 7 dagen per week.

     

    Naast de bijzonder voordelige voorwaarden van Europcar voor de zomerverhuur, organiseert de verhuurder nu van 22 juni tot 31 augustus een grote actie waarbij de klanten kans maken om hun zomervakantie terugbetaald te krijgen en brandstofcheques van Q8 te winnen. 

    Op de website www.europcar.be kunnen klanten onmiddellijk kijken of een voertuig beschikbaar is en berekenen hoeveel de huur gaat kosten. Online reserveren is gewoon kinderspel.

     

     

    26-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sirop de liège
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    “Echte Luikse stroop” bestaat 60 jaar.

                                                       

                                                                             

     

    Het merk 'Echte Luikse Stroop' viert dit jaar zijn zestig lentes. In 1947 werd 'Du Vrai Sirop de Liège' een gedeponeerd merk. Vanaf dat moment werd het geassocieerd met het tijdloze blauwe potje met bloeiende fruitbomen en het recept waar klein en groot dol op is.

     

    Omdat de originele verpakkingen fel gegeerd zijn bij verzamelaars, brengt Siroperie Meurens ter gelegenheid van deze 60e verjaardag een exclusieve witte metalen pot in beperkte oplage op de markt. De voorbije decennia is 'Echte Luikse Stroop''een vaste waarde gebleven op onze tafels en in onze keukens. Hij prijkt op de ontbijttafel, smaakt heerlijk bij karaktervolle kazen en is een uitstekende smaakmaker in de bereiding van de lekkerste stoofschotels, zowel in de familiale keuken als op het fornuis van de beroemdste chefs van het land.

     

    Het was Clement Meurens II die het recept van de 'Echte Luikse Stroop'' in 1937 ontwikkelde en patenteerde. Kenmerkend was het tijdloze blauwe potje met bloeiende fruitbomen, dat werd ontworpen door de bekende Brusselse tekenaar Jean-Léon Huens. Dit betoverende beeld van de bloeiende fruitbomen uit Aubel is al die tijd onveranderd gebleven.

     

    Om beter te beantwoorden aan de smaak van de Belgische en de Europese liefhebbers, is 'Echte Luikse Stroop' tegenwoordig ook verkrijgbaar in 3 verschillende smaken met of zonder toegevoegde suikers: peren/appelen en dadels, abrikozen of pruimen. De stroop is bereid met minimum 400g vruchten per 1000g en verpakt in potjes van 25 g, 80 g, 300g, 450g, 900 g, 4 kg of 12,5 kg. Hij wordt verkocht in 11 verschillende landen.

     

    Siroperie Meurens produceert 4 producten voor de Belgische consumptiemarkt: 'Du Vrai Sirop de Liège'', Pomona, Poiret en Chocofruit. Ze zijn verkrijgbaar in de meeste kruidenierszaken en supermarkten. Daarnaast verkoopt het bedrijf een ruim gamma geconcentreerde fruitsappen en extracten (appelen, peren, dadels, vijgen, pruimen, abrikozen, druiven) voor de industrie.

    De stroperij 'Siroperie Meurens' werd in 1902 opgericht in het Waalse Aubel en is nog steeds in handen van de familie Meurens. Het bedrijf produceert dagelijks gemiddeld 50.000 potten stroop op basis van 8.000 ton fruit realiseerde in 2006 een omzet van 7,3 miljoen euro. RVH.

     

    25-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ode aan de gastronomie

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    Ode aan de gastronomie

     

    Op al zijn bestemmingen maakt Dolce er een erezaak van om zijn gasten naast de perfecte meetinginfrastructuur, een gastronomische keuken met een lokale toets te serveren. In Dolce La Hulpe Brussels ontvangt chef-kok Pascal Marcin zijn gasten in het restaurant “L’Argan”.

     

    Dit restaurant heeft ook een à la carte ruimte voor 50 personen. In het gastronomische restaurant “Tree O“ kunnen tot 54 personen tafelen. Een multifunctionele zaal van 750 m² is voorzien voor privé- of bedrijfsbanketten. Het complex telt ook twee bars: de lobby bar “Badian” met bibliotheek, open haard en tv-salon en de “Oak bar” met spelen (biljart, darts, flipperkast,…), flatscreen tv’s en gelegenheid tot dansen.

    In de “Tree O” kunnen tot 54 personen tafelen. Chef-kok Pascal Marcin verwent hier zijn klanten met een originele, smakelijke en natuurlijke fusion keuken. Als ware liefhebber van marktproducten, verwerkt hij deze op een voortreffelijke manier in zijn gerechten zodat ze al hun smaken prijs geven. 

    Pascal Marcin bereidt een vlees- of vissoort op drie verschillende manieren en presenteert de drie varianten op één degustatiebord dat als voorgerecht of hoofdgerecht kan worden genomen. Op dezelfde manier worden ook de desserts geserveerd. De naam “Tree O” werd gekozen omdat het een homoniem is van ‘trio’, wat verwijst naar het concept van het restaurant. Bovendien is het ook een woordspeling die verwijst naar het thema ‘boom’ dat we in alle andere bars/restaurants en vergaderzalen van Dolce La Hulpe Brussels terugvinden. De restaurants van Dolce La Hulpe Brussels staan bovendien open voor het brede publiek dat in deze rustige omgeving van culinaire topprestaties wil genieten.

     

    Het team van Dolce La Hulpe Brussels besloot om de locatie ook een artistieke toets te geven. Hiervoor werkten ze  rond het werk van Jean-Michel Folon (de Stichting Folon is een buur). Zo prijkt er een bronzen beeld van de Belgische kunstenaar en  sieren 5 zeefdrukken, die gemaakt werden op basis van postkaarten, de muren van het gastronomische restaurant. Pascal Marcin putte er overigens inspiratie uit voor zijn Menu Découverte Folon. Zijn culinaire interpretatie zet aan tot reizen en neemt u mee naar de mooiste landschappen van Jean-Michel Folon.

     

    Dolce La Hulpe Brussels wilde deel uitmaken van het plaatselijke cultuurleven en wilde zijn professionele infrastructuren ook een culturele dimensie geven. Daarom lanceerde het centrum in samenwerking met Idée Fixe de idee om een nieuwe ruimte te creëren voor de opera van de Franse Gemeenschap. De ruimte beantwoordt volledig aan de verwachtingen van het publiek en is een springplank voor beginnende operazangers.

     

    Het unieke en groene kader van Dolce La Hulpe Brussels, zijn ideale geografische ligging en zijn uitzonderlijke onthaalinfrastructuren, maken het complex ideaal voor een dergelijk artistiek project. De eerste reis gaat naar Sevilla en de verrukkelijke Carmen. Muziek- en operaliefhebbers kunnen elke vrijdag, zaterdag en zondag genieten van deze voorstellingen. Vanaf september staan vier nieuwe bestemmingen op het programma van het eerste seizoen.

     

    De groep Dolce International telt wereldwijd 23 locaties waarvan 7 in Europa. Sinds enkele jaren vertrouwen American Airlines, General Electric, IBM en Bank of Montreal op Dolce International om hun opleidingscentra te beheren. Bij de opening van Dolce Brussels, verklaarde COO Andy Dolce, binnen de vijf jaar, het aantal vestigingen tot 40 te willen verhogen. Binnen de Europese context komen momenteel Rome, Londen, Madrid en Munchen in aanmerking. De overstap naar het voormalige Oostblok met locaties zoals Praag, Moskou, Budapest e.a. zal aldus de h. Dolce, pas na 2010 worden gemaakt. RVH.

    Dolce La Hulpe Brussels – Brusselsesteenweg 134 – 1310 La Hulpe – tel 02/290 98 00

     

     

    25-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sterling

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    STERLING AIRLINES KOMT NAAR BRUSSEL.

     

     

    Sterling Airlines, de grootste low-cost luchtvaartmaatschappij in Scandinavië en de 4de in Europa, positioneert zich in Brussel met de lancering van drie lijnvluchten naar Denemarken, Zweden en Noorwegen.

     

    Vanaf 28 oktober zal een Boeing 737-700 met plaats voor 148 passagiers op maandag, woensdag, vrijdag en zondag van Brussel naar Oslo en Stockholm vliegen. Daarnaast zal een Boeing 737-500 met 126 plaatsen, dagelijks naar Kopenhagen vliegen. De Scandinavische bestemmingen hebben aldus Carole Arnaud-Battendier, International marketing Manager van Sterling, voor leisure, maar vooral voor zakenreizigers heel wat verrassingen in petto. RVH.

     

    25-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik smelt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    Ik smelt …

    Het lekkerste boek over chocolade

     

     

    Wanneer aten mensen voor het eerst chocolade ? Hoe maakt je brownies? Zin in een chocolademassage? Is chocolade verslavend?  Wat is een chocoladehuis ?

     

    Laat jij je ook vaak verleiden door een overheerlijke chocoladereep? Ben je een echte chocoholic. Dan zal je genieten van deze smakelijke reis langs de geschiedenis en het productieproces van dit verrukkelijke lekkers, alle mogelijke soorten chocoladeproducten tot grappige en interessante chocoladeweetjes uit boeken, films, muziek en musea.

    Daarna kan je zelf aan de slag in de keuken. Als toetje kan je smullen van enkele verrassende chocoladeverhalen.

     

    Kolet Jansen en Sara Jonkers zijn zo dol op chocolade dat ze er een boek over schreven. De zoetste weetjes over dit goddelijk snoepgoed, vroeger en nu. En de lekkerste chocoladerecepten. Om je vingers bij af te likken. RVH.

     

     

    ‘Ik smelt … Het lekkerste boek over chocolade’ is een uitgave van het Davidsfonds en is  geschikt voor lezers vanaf 10 jaar.

    Gebonden – circa 128p - €17.5 – ISBN 978 90 76830 82 7

    Met illustraties van Ilah.

     

    24-06-2007 om 20:06 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.canard duchene
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    CANARD-DUCHÊNE

     

     

    Canard-Duchêne is een champagnemerk dat dicht bij de mensen staat om grote en kleine gelegenheden in het leven te vieren.  De overname in oktober 2003 door de onafhankelijke groep Thiénot uit de Champagnestreek en de komst van Jean-Louis Malard, afkomstig uit Epernay en wijnkenner, in de algemene directie, verstevigde de positie van het Huis Canard-Duchêne en creëerde nieuwe toekomstverwachtingen.

     

    138 jaar na de oprichting is het Huis Canard-Duchêne trouw gebleven aan Ludes, een pittoresk klein dorpje in het hartje van de wijngaarden van de Montagne de Reims. Alles begint in 1860 met liefde op het eerste gezicht tussen kuiper Victor Canard en Léonie Duchêne, stammend uit een wijnbouwersfamilie, die hun namen verenigen en in 1868 een champagnehuis oprichten. Hun zoon Edmond verzekert de internationale bekendheid van het merk en dringt door tot de gesloten kringen van het hof van tsaar Nicolaas II. Vandaar trouwens de tweekoppige adelaar, het embleem van de Russische tsarenfamilie, die sinds die periode de flessen siert. Uit deze periode dateert ook het sabreren, een kunst die bijdraagt tot de symboliek van het merk. Zo wordt Canard-Duchêne, de champagne die staat voor jeugdigheid en enthousiasme. Canard-Duchêne triomfeert nog elke avond in bruisende kringen, namelijk in de Paradis Latin, het vermaarde Parijse cabaret.

     

    Het grote publiek kan in Ludes het parcours “van aarde tot wijn” volgen, de glas-in-loodramen van de kapel van het oude kasteel van Ludes bewonderen en de oenotheek met de oude millésimes ontdekken. Meer dan tien miljoen flessen rijpen in deze krijtkelders die uitgehouwen werden in de XIXe eeuw. Zij strekken zich uit over 6 kilometer en tellen 4 verdiepingen tussen 12 en 38 meter diep. Het hoogtepunt van het bezoek zijn de gangen die versierd werden voor de 125e verjaardag van het Huis door beeldend kunstenaar Michel Le Brun die zijn kijk op Canard-Duchêne geeft met allegorische werken over de streek, de assemblage, de druifluis, de oorlogen, de grote scholen…

     

    De stijl van het Huis Canard-Duchêne is in de eerste plaats gebaseerd op de pinot noir van de Montagne de Reims en Aube, die structuur en bewaarpotentieel geeft, de pinot meunier van de Montagne de Reims, bekend om zijn soepelheid en fruitigheid, en de chardonnay die de assemblages finesse en elegantie geeft. De filosofie van Canard-Duchêne bestaat uit drie waarden : authenticiteit verbonden aan 138 jaar geschiedenis in het hartje van de wijnstreek, de gezelligheid van een warm huis en de elegantie van de champagnes.

     

    Het Huis Canard-Duchêne produceert naast een klassiek assortiment champagnes ook enkele Grandes Cuvées. Het klassiek assortiment bestaat uit: Canard-Duchêne Brut zonder jaartal, een evenwichtige en mooi opgebouwde champagne, samengesteld uit 40% pinot noir, 40% pinot meunier en 20% chardonnay. Canard-Duchêne Demi-Sec: dezelfde assemblage als de brut, maar met een hogere dosage : 42 gram suiker per liter. Canard-Duchêne Cuvée Léonie : Cuvée Brut Premium, uitsluitend ontworpen voor restaurants en wijnspeciaalzaken, dezelfde assemblage als de Brut, bijzondere dosage en langdurige rijping in kelders.

    Canard-Duchêne Millésime 1999 : de eerste champagne met jaartal sinds de overname,  stelt frisheid op de voorgrond. Zijn assemblage, gedomineerd door blauwe druiven, geeft hem pit. Canard-Duchêne Rosé : rosé champagne die volgens de traditie van de Champagnestreek, een assemblage is van de Brut met toevoeging van een beetje rode wijn van de pinot noir.

     

    De Grandes Cuvées beschikken over een grote finesse en een subtiele elegantie. Voor de exportmarkt worden ze aangeboden in mooie metalen dozen geïnspireerd op de wereld van de “single malts”. La Grande Cuvée Charles VII Brut: een lichtgouden kleur en groene weerspiegeling, mooi evenwicht uit tussen maturiteit en frisheid met een verrassend contrast:  zijn fijne, fruitige en florale neus doet denken aan de chardonnay. La Grande Cuvée Charles VII Rosé : onderscheidt zich door een diepe kleur met een mooie koperkleurige tint, paart volheid aan finesse en brengt rode vruchten tot uitdrukking. Past perfect bij alle intieme momenten. La Grande Cuvée Charles VII Blanc de Noirs : uitsluitend samengesteld uit blauwe druivensoorten: 70% pinot noir en 30% pinot meunier; krachtige champagne met waardevolle secundaire aroma’s, vooral geserveerd bij gestructureerde maaltijden.

    24-06-2007 om 20:04 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delitraiteur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    Daily Delices Light

     

     

     

     

    De  « Daily Delices Light » gerechten bij  Delitraiteur combineren op een harmonieuze manier “tafelgenot” en dieet. Delitraiteur stelt 8 verschillende gerechten voor aan minder dan 400 Kcal per gerecht.

     

    Ver van saaie diëten of trends, zijn die light gerechten vooral de overwinning van de smaak. De terugkeer van verse en ambachtelijke producten op het bord. Smaakvolle gerechten bovendien die personen die gewicht willen verliezen zullen bevallen, maar vooral gerechten voor iedereen die volop wil genieten van een smaakvolle en gezonde voeding, in alle eenvoud.

     

    Een keuken waar verse producten in ere hersteld worden met respect van de culinaire tradities. Geen enkel additief, bewaarmiddel of kleurstof  tast de smaak aan van de voedingswaren.  De gerechten kunnen dus ook ingevroren worden zonder probleem.  Verse en lichte gerechten, zonder welke additief dan ook, die toch de goede smaak hebben van de familiale keuken. Bovendien beantwoorden alle gerechten aan 4 vormvereisten, vooreerst is elke maaltijd in schaaltje samengesteld uit 200 gr. groenten, 150 gr.  proteïnen (vis, vlees of gevogelte) en 50 gr. saus met 310 à  400 calorieën per schotel. Anderzijds moeten de gerechten smaakvol blijven zonder extra toevoegingen terwijl tot slot, deze artisanale bereidingen ook een esthetisch verantwoorde uitstraling moeten bezitten.

     

    Het assortiment Daily Delices Light bestaat uit: rundsstrogonoff, kalfshamburger of een gehakte steak, gevulde paprika, balletjes op niçoise wijze, exotische kip, kabeljauw op florentijnse wijze, trio van vis en een scampipannetje. De kostprijs van de gerechten varieert tussen de 7.95€ en 9.5€. Daily Delices Light worden momenteel in de 22 verdeelcentra van Délitraiteur aangeboden, maar het is aldus Jean-Marie Van Cutsem, afgevaardigd bestuurder NV Delitraiteur, de bedoeling om op middellange termijn in België tot 70 verkooppunten te komen. Dit jaat worden er nog 5 extra verkooppunten geopend.

     

    Aangezien de consument zich tegenwoordig zorgen maakt over de traceerbaarheid van de producten die gebruikt worden in de bereiding van kant – en - klare maaltijden,  vertoont de gamma Daily Delices een onberispelijke striktheid.  De gerechten worden niet alleen gecontroleerd door een diëtist op basis van referentietabellen, maar ze worden ook achteraf nog gecontroleerd door een onafhankelijk laboratorium.

    Ander sterk punt van deze gamma producten : de bewaarmethode onder gecontroleerde atmosfeer van de gerechten. Een slim proces die de lucht in de verpakking vervangt door Inertal, een gas gebruikt voor voedingswaren die de bewaring ervan mogelijk maakt gedurende 10 dagen. De etiketten vermelden zorgvuldig de juiste samenstelling van het gerecht en zijn keuringsnummer, dit om de meest veeleisende consumenten gerust te stellen.

      

    Hoe dan ook is het bijzonder moeilijk om je gading niet te vinden in deze gerechten, die trouwens variëren volgens de seizoenen. Favoriet is het vispannetje met scampi’s of de gehakte kalfssteak die de fijnproevers erg appreciëren.  De gerechten  Daily Delices Light maken het mogelijk op elk moment op de lijn te letten, en zich goed te voelen, zonder frustratie.  RVH.

    24-06-2007 om 18:18 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dominican
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

     

    ELLEN DE BOER WORDT GENERAL MANAGER VAN

    THE DOMINICAN BRUSSEL

     

     

     

     

     

    Ellen de Boer wordt General Manager van The Dominican, luxe design hotel dat in oktober 2007 in het hartje van Brussel haar deuren opent en het eerste design hotel™ in België is. Zij heeft haar sporen reeds ruim verdiend in de hotelsector.

     

    Ellen de Boer begint eerstdaags General Manager van The Dominican. Zij heeft ruim 15 jaar ervaring in de hotelsector en is afgestudeerd aan de Middelbare Hotelschool in Groningen. In 1993 begon zij haar carrière bij de Carlton Hotel Collection. Binnen deze groep bekleedde ze verschillende functies, o.m. Sales Executive in het Carlton Beach Hotel in Scheveningen en Salesmanager en General Manager in het Carlton Oasis hotel in Spijkenisse. Vanaf 2003 tot heden was ze General Manager bij het Carlton Ambassador Hotel in Den Haag. Ellen is Nederlandse en 42 jaar.

     

    Als General Manager van The Dominican zal Ellen instaan voor het neerzetten van een onderscheidend product in een competitieve markt. Hierbij speelt gastvrijheid een essentiële rol. Eén van de belangrijkste voorbereidende taken is dan ook het aanstellen van een operationeel team in de bediening en in de front office die deze onderscheidende gastvrijheid kunnen en willen uitdragen.

     

    Ellen: "Brussel heeft veel hotels, het merendeel behorend bij de bekende internationale hotelketens. We zullen met The Dominican een uniek en onderscheidend product in deze competitieve markt neerzetten voor onze gastvrijheid is hierbij een belangrijke rol weggelegd.  The Dominican wordt een ideale combinatie van luxe, design en vooral comfort".

     

    The Dominican en Carlton Hotel Collection

     

    The Dominican is een hotel van Carlton Hotel Collection die het hotel zal inrichten en uitbaten. Momenteel exploiteert deze groep negen luxehotels met ongeveer 1000 hotelkamers, verspreid over Nederland en het Verenigd Koninkrijk. De groep werd opgericht in 1985, als onderdeel van het Engelse Hotel Management International Ltd, en heeft haar hoofdzetel in Utrecht. Carlton Hotel Collection streeft ernaar haar sterke positie in de hotelbranche te verstevigen door voortdurend te investeren in de kwaliteit en innovatie van huidige en toekomstige hotels.

     

    The Dominican krijgt 150 luxekamers en suites, een gym en een Grand Lounge en Brasserie. Met name met dat laatste richt The Dominican zich ook op de Brusselaar. Eten en drinken in een zeer eigentijdse omgeving, een combinatie van een moderne bar en een stijlvolle lounge, die de gehele dag en avond toegankelijk is. The Dominican wordt het eerste hotel in België dat het kwaliteitslabel van design hotels™krijgt toegewezen.

    24-06-2007 om 18:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.finettes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    Finettes®: nieuwe en verrassende varkenssneetjes

     

     

     

     

    Hoezo, varkensvlees is vet, ongezond, alledaags en saai? Met de nieuwe Finettes zet VLAM op een originele manier het mes in het imagoprobleem van varkensvlees. Deze kleine hapklare varkenssneetjes spelen perfect in op de snel veranderende eet- en kookgewoonten van de hedendaagse consument.

     

    Finettes beantwoorden perfect aan de wensen van de moderne consument. Die is vooral op zoek naar producten die snel en zonder moeite op tafel staan, gezond zijn en niet te vergeten: lekker. Niet alleen investeert men steeds minder tijd in het bereiden van gerechten, maar hecht men steeds meer belang aan een evenwichtige voeding. De naam ‘Finettes’ maakt meteen duidelijk dat deze nieuwe versnijdingen  een perfect alternatief vormen voor de traditionele varkenssvleestukken.

     

    Finettes worden versneden uit het middenstuk van de varkensrug, zonder de heup of de spiering. Het zijn kleine, hapklare lapjes, 5mm dik die op verschillende manieren aangeboden kunnen worden: natuur, gekruid, gemarineerd, gepaneerd, vers of bereid.

    Omdat Finettes uit het magere rugstuk van het varken gesneden worden, zijn ze niet vet, bevatten ze weinig cholesterol en zitten er een massa essentiële voedingsstoffen in. Zo bevatten 100 gram Finettes: 22 gram eiwitten met een hoog aandeel essentiële aminozuren, slechts 3% vet waarvan meer dan de helft onverzadigd, slechts 40 milligram cholesterol, 119 Kcal en 700 microgram ijzer. RVH.

     

    16-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

     

    TONGEREN IN HASPENGOUW

     

     

     

    Het Davidsfonds organiseert deze zomer voor de 21ste keer een cultuurhistorische zomerzoektocht en neemt bezoekers mee naar één van de mooiste streken van het land: Tongeren en Haspengouw.

     

    Met de zomerzoektocht ontdekken de deelnemers het rijke en woelige verleden van Tongeren en kunnen ze genieten van het authentieke landschap van Haspengouw. Zoals steeds combineert de zomerzoektocht, die bij vorige edities meer dan 20.000 deelnemers noteerde, de ontspanning van een dagje uit met het competitieve van een zoeketcht en de ontdekking van tal van culinaire streekgerechten.

    De zoektocht kan met de auto of met de fiets afgelegd worden. Voor de kinderen is er een speciale kinderzoektocht ontworpen. De stad Tongeren, met haar gezellige bedrijvigheid, is het begin- en eindpunt van de tocht. Elke deelnemer ontvangt gratis het boek ‘Met de Romeinen door Haspengouw” van Limburgkenner Herman Clerinx.

    Deze zomerzoektocht loopt van 2 juni tot 30 september. Antwoorden dienen voor 4 oktober te worden ingeleverd op het Nationaal Secretariaat van het Davidsfons. Voor inschrijvingen en het deelnemeningspakket kunnen belangstellenden terecht bij Toerisme Tongeren, Stadhuisplein 9 te 3700 Tongeren. RVH.  info@toerismetongeren.be

     

     

     

     

    16-06-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!