:wink:
Activia Breakfast, een innovatieve yoghurt om uit te schenken of om te drinken xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Ter gelegenheid van de 25ste verjaardag van haar topyoghurt, lanceert Danone een nieuwe Activia Breakfast. Een heerlijke lopende yoghurt die met verschillende soorten granen, mueslis of vers fruit kan gegeten worden of simpelweg kan gedronken worden.
Activia is sinds het prille begin een bondgenoot van vrouwen en laat zich meer dan ooit gelden als de ideale partner van een evenwichtig ontbijt. Activia biedt immers een scala aan degustatiemogelijkheden. De heerlijke en gezonde yoghurt is een belangrijke bron van calcium wat onontbeerlijk is voor een evenwichtige voeding.
Activia is geen yoghurt zoals xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />de andere. De zachte, smeuïge en heerlijke yoghurt biedt een waaier aan van smaken en texturen die vrouwen sinds de lancering in België in 1988 kunnen bekoren. Reeds 25 jaar drukt Activia haar stempel op de wereld van de melkproducten, met verbondenheid en innovatie als belangrijkste troeven. Niemand kan nog om dit potje yoghurt met de kenmerkende groene kleur heen.
25 jaar verbondenheid
Activia heeft door de jaren heen een vertrouwensrelatie met de consument opgebouwd. Haar specifieke zachtheid en haar unieke smaken hebben dit mee verwezenlijkt. En het succes is te danken aan het plezier dat ieder lepeltje oplevert. Maar vooral de relatie met de vrouwen maakt van Activia veel meer dan enkel een consumptieproduct.
Deze lekkere yoghurt is een steun en toeverlaat van vrouwen geworden, altijd klaar met goede raad. De uitgekozen partner van vrouwen die zich goed in hun vel voelen. Het is geen toeval dat meer dan 60.000 mensen zich ingeschreven hebben op het programma voorgesteld door Activia op www.activiamagazine.be.
Vrouwen vinden er een informatief magazine, tips rond welzijn en weetjes over melkproducten... kortom een echte gemeenschap rond het paradepaardje van Danone.
In 2011 lanceerde het merk een exclusieve topper met knapperige granen: een yoghurt met een schaaltje granen als supplement. Ideaal voor een ontbijt uit het vuistje.
Wat krijgt Activia voor haar 25ste verjaardag ?
Een facelift
Activia rust niet op haar lauweren maar kijkt actief naar de toekomst. Daarom krijgen de potjes van Danone een facelift onder de projectnaam KISS. Het merk had 40 jaar geleden al het Erca formaat bedacht (vervolgens overgenomen door de hele zuivelafdeling). Nu heeft Danone een potje met ronde vormen uitgevonden om iedereen tot de laatste lepel van zijn yoghurt te doen genieten.
|