:!:
SCHWEPPES, UITVINDER VAN DE BRUISENDE DRANKEN, LAAT EEN FRISSE WIND WAAIEN IN HET ZERO SEGMENT xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Innovatie zit bij Schweppes in de genen... allereerst hee!het merk de bruisende dranken uitgevonden. In 1783 slaagt pionier Jacob Schweppe er immers na jaren van onderzoek in om de laatste hand te leggen aan de eerste machine om water koolzuurhoudend te maken. Door zijn uitvinding zal hij een revolutionair product kunnen ontwikkelen: het Schweppes Soda Water, dat meteen een overdonderend succes zal kennen. Het merk Schweppes zag het levenslicht en bleef nadien innoveren!
In 2001 innoveert Schweppes opnieuw met Agrume. De sector van de frisdranken bestond voordien enkel uit colas en softdrinks met sinaasappel-of citroensmaken. Schweppes slaat een grote slag met een originele mix van 4 citrussmaken: sinaasappel, pompelmoes, mandarijn en limoen. Een onuitgegeven frisse en fruitige smaak, die meteen bekroond werd met succes!
Dit jaar innoveert Schweppes opnieuw door zijn hele Light gamma door ZERO te vervangen, een volledig suiker- en aspartaamvrij gamma. Het doel? Lekkere dranken aanbieden met 100% smaak en 0% schuldgevoel. De smaken Agrume ZERO, Indian Tonic ZERO en Lemon ZERO zijn een antwoord voor wie van frisheid houdt en op zijn of haar lijn let. De grote stijging van het segment ZERO in 2012 toont aan dat dit nieuwe segment alvast steeds meer harten verovert. Met ZERO blij! iedere vrouw en man dan ook volop het frisse plezier en de smaak behouden die Schweppes zo kenmerken.
Schweppes staat in 2013 volledig in de spotlights want het merk valt terug op haar populairste campagne What did you expect? Deze reclamespot verenigt de charme en elegantie van cinema-icoon Uma "urman met het lef van David LaChapelle. Een staaltje knap acteer-en filmwerk waar de onverwachte wendingen, de humor en xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />de esthetiek de centrale elementen vormen.
|