Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    02-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AUTOWERELD IS HET NOORDEN KWIJT

    Straks beginnen in Hongarije de eerste vrije trainingen voor de gelijknamige GP op de Hongaroring. Red Bull is door de prestatie van Max Verstappen in Duitsland door het dolle heen. Iets voorbarig wordt de 21-jarige wonderboy vooral in de Nederlandse pers al gezien als de wereldkampioen 2019. Mathematisch en met veel tegenslag voor Lewis Hamilton kan het. Maar het zal eerder vice-wereldkampioen worden zijn omdat Bottas murw is, psychologisch gebroken door zijn ploegmaat die al vijf titels heeft.

    Maar omdat Red Bull nu toch ter sprake komt. Het eens zo historische merk Aston Martin is zo goed als waardeloos geworden op de beurs. Het verdampt en is officieel sponsor van Red Bull. Twee dingen die niet te rijmen vallen. Andy Palmer, ceo, die in 2017 nog voor winst zorgde ziet de waarde van 4,3 miljard pond naar vandaag tot 1 miljard dalen. Een James Bondverhaal. Maar de hele automarkt ligt ondersteboven, is het noorden kwijt. Wereldwijd is 7% achteruitgang genoteerd. China, de grootste markt voor elektrische voertuigen valt bijna stil. China vraagt minder mangaan, nikkel en kobalt voor herlaadbare batterijen. In die mate zelfs dat Umicore er kopzorgen over heeft. Mercedes - Benz, Daimler dus, raakt niet onder het dieselschandaal uit en verkoopt minder auto's. BMW ook al. We kunnen nog een poos doorgaan.

    Zelfs Renault stuurt onheilsberichten over heel de wereld. Hoewel daar een vrolijke Vlaamse noot in zit. De Vlaamse regering - die van eeuwigdurend lopende zaken dan - heeft een groepsaankoop van 120 Renault ZOE's geplaatst. Een degelijke elektrische auto die zo om en rond €22.000 kost is een goede koop, al is de autonomie net als die van de Nissan Leaf beperkt. In dagelijks gebruik weten we dat we na 220 km dringend een stekker moeten vinden. Maar daarvoor is geen infrastructuur. Degene die er al is, is ondermaats.

    Zo grasduinen door de autowereld geeft een triest nostalgisch gevoel. Wat ooit de hoogte passie is geweest, de grootste liefde waarvoor de beste en mooiste vrouwen zijn opgegeven is voorbij. Met de zelfrijdende auto die nu al in Trier via Google in de stad rondrijdt, dreigt de laatste emotie te verdwijnen. De eenheid tussen mens en machine die verstandig kon bestaan is kille artificiële intelligentie geworden. Zoals in de zeer nabije toekomst seksrobots mannen zullen vervangen. Aristoteles heeft het 322 jaar voor onze tijdrekening gezegd: "als de vrouw gelijk wordt aan de man is ze per definitie de baas". We zijn zover. Morgen zal Max Verstappen met de Red Bull trachten Lewis Hamilton verder terug te dringen. Maar dat Hollands - gezond - chauvinisme zal nog even moeten wachten.(Walter Rombauts)

    02-08-2019 om 17:07 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON IN FP1 EN GASLY DOOR PLOTSE REGEN SNELST IN FP2 IN HONGARIJE

    De vrije vrijdagtrainingen voor de GP van Hongarije zijn snel verteld. In de FP1 hield Lewis Hamilton aanvaller Max Verstappen achter zich. Ploegmaat Valtteri Bottas reed niet wegens motorproblemen in Mercedes' kwetsbaar geworden sterrenhemel. Sebastien Vettel zette de Ferrari op een hoopvolle derde chrono en Kevin Magnussen (Haas-Ferrari) verraste opnieuw in de eerste vijf.

    De FP2 kreeg regen. Max Verstappen reed eerst de snelste tijd maar omzeggens direct stelde Hamilton die wijzerstand scherper. Als bij mirakel plofte Pierre Gasly net voor de regen op de rapste tijd. Precies om 15.18 uur. Eerder was de sessie al onderbroken door een ferme klap tegen de muur van Albon. Maar hij overleefde zonder letsel de smak. De regen bleef lichtjes vallen. Intermediaires werden ingezet maar daarmee kwamen de besten maar aan 1'36"... Dus bleef zogoed als alleman binnen.

    Sainz porbeerde het ongelooflijke....op slicks (mediums) 1000 pk overzetten op een spekgladde asfalt en amuseerde daarmee het weinige publiek met wat pirouettes die gelukkig voor Mc Laren zonder brokken afliepen. Slot van de FP2: Pierre Gasly onverwacht en bij mirakel snelste voor Max Verstappen. Voordeel van de vrijdagse mislukkende evenementen is dat er zondags wellicht een spannender race van komt. Iedereen doet dan zowat mee aan de bandenloterij. Morgen FP3 en de kwalificaties. Zondag de race. Een onvoorspelbare. (Walter Rombauts)

    FP1

    1. Lewis Hamilton (Mercedes)                                   1'17"233

    2. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                         1'17"398

    3. Sebastien Vettel (Ferrari)                                     1'17"399

    4. Pierre Gasly (Red Bull-Honda)                              1'17"942

    5. Kevin Magnussen (Haas-Ferrari)                           1'17"942

    FP2

    1. Pierre Gasly (Red Bull-Honda)                               1'17"854

    2. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                         1'17"909

    3. Lewis Hamilton (Mercedes)                                   1'17"995

    4. Valtteri Bottas (Mercedes)                                    1'18"184

    5. Daniël Ricciardo (Renault)                                    1'18"597

    02-08-2019 om 17:03 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAX VERSTAPPEN OVERSTIJGT IN ZIJN RED BULL-HONDA CHAOS IN GP VAN DUITSLAND

    Nat, droog, safetycar in de regen al voor de echte start. Slippende kampioenen, Charles Leclerc, Valtteri Bottas, Nico Hülkenberg, Sergio Perez, Lewis Hamilton..., allen gecrasht. Chaos. Een replica van de bijbelse zondvloed en de toren van Babel. Pitstops bij de vleet, tot zelfs sommige commentatoren er niet meer aan uit konden wie met welke banden reed. Zo'n veertien ronden voor het einde koos Max Verstappen voor de zachtste droogweerbanden en zette zich opnieuw als leider aan het veld. Velen volgden zijn voorbeeld, met in het bijzonder Sebastien Vettel die vanaf de laatste plaats startte en...tweede finishte.

    Mercedes verdween roemloos uit de Motodroom van Hockenheim. Bottas gecrasht, teamleider Toto Wolff woedend, Hamilton een slechte dag. Dat kan Mercedes van een vijfvoudige wereldkampioen nog verwerken. Hij eindigde elfde, mede door straftijd door verkeerd de pits in te rijden. In ieder geval won Max Verstappen zijn tweede GP van dit seizoen. En reed ook de snelste ronde. Dus 26 WK-punten geoogst !!! Zijn wapenfeiten maken hem op 21 jarige leeftijd al tot een levende legende die ongetwijfeld in de komende seizoenen wereldkampioen wordt. Aandacht moet ook uitgaan naar de Rus Daniil Kvyat die de Toro Rosso, ook met Honda-motor, op de derde podiumplaats zette.

    Los daarvan wordt hij een held in Japan. Hij brengt voor de tweede keer dit jaar Honda (waarmee Mc Laren voordien zo sukkelde) op het hoogste podiumtrapje. De jongeman leeft al tussen de wereldkampioenen, dat is zijn natuurlijke omgeving geworden. Volgende week op de Hongaroring is hij door diezelfde wereldkampioenen opnieuw te vrezen. En de "crashers", tja, die moeten zich daar maar op de baan te zien houden. (Walter Rombauts)

    1. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                          1 uur 44'31"275

    2. Sebastien Vettel (Ferrari)                                      + 7"333

    3. Daniil Kvyat (Toro Rosso-Honda)                           + 8"305

    4. Lance Stroll (Racing-Point)                                    + 8"966

    5. Carlos Sainz (Mc Laren-Renault)                            + 9"583

    WK-stand na 11 van 21 races:

    1. Hamilton                     223 punten

    2. Bottas                         184

    3. Verstappen                  136

    4. Vettel                          123

    5. Leclerc                        120

    WK-stand van de Constructeurs:

    1. Mercedes                407 punten

    2. Ferrari                    243

    3. Red Bull-Honda       191

    28-07-2019 om 18:33 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON IN POLE NA TOTALE AFGANG VAN FERRARI-BOLIDES

    Noch Sebastien Vettel, noch Charles Leclerc treft enige schuld dat de eerste op de laatste plaats vertrekt en de tweede vanaf de tiende. We gaan niet flauw doen en met de vinger wijzen naar teammanager Binotto, maar "drama" zoals de hele geschiedenis van het Steigerende Paard is geweest, speelde de hoofdrol in de kwalificaties voor de pole in Hockenheim. Viervoudig wereldkampioen Sebastien Vettel kon zelfs niet aan de Q1 deelnemen en start zo per definitie op de twintigste plaats. Leclerc raakte in de Q1, maar dan liet ook zijn Ferrari het afweten. Vettel rijdt voor eigen publiek, mogelijk zelfs zijn laatste GP in Hockenheim.

    Lewis Hamilton (Mercedes) swingde naar de pole in 1'11"767. Na ook wat technische donderwolken voor Max Verstappen plaatste het stuurwonder zijn Red Bull op de tweede plaats voor Bottas (Mercedes). Deze laatste wordt onzekerder met de minuut. Dat komt omdat hij in Lewis zijn meerdere moet erkennen, maar nog meer omdat in augustus zijn Mercedes-contract wordt heronderhandelt. Daar speelt ook Ocon in mee. Iemand die bij Toto Wolff hoog aangeshreven staat en mogelijk minder zal kosten dan de Fin. In barre tijden voor Mercedes-Benz op de automarkt kan dat welkom zijn. 

    De gisteren zwaar gecrashte Pierre Gasly kreeg van Red Bull een splinternieuwe bolide en dankt het team met een vierde tijd. Voor ouwe rat Kimi Räikkönen kon de vreugde niet op. Hij klokte de vijfde tijd in de Alfa Romeo die met een Ferrari-motor rijdt. Zo rehabiliteerde hij toch het Italiaanse iconisch merk iets.  Dat Red Bull "Aston Martin" als sponsor voert en een Hondamotor middenin heeft is dus ook geen probleem. In een tijd van vrije genderkeuze. Ondergetekende kiest voorlopig nog voor de "homo erectus", maar weet dat hij daarmee voorbij is gestreefd. Maar als ik zag hoe FIA-president in de Ferrari-pit ongelovig naar de hem zo bekende machine keek, wist ik dat hij ook nog aan een definitieve keuze toe was.

    Morgen is er de GP van Duitsland als elfde race van éénentwintig. Op de affiche staat een inhaalrace van Vettel en Leclerc, gesteld dat de auto's aan de praat te krijgen zijn. Er hangen duels in de lucht. Zelfs tussen Lewis Hamilton en Max Verstappen. Misschien ook met Charles Leclerc die terug naar het front zal dringen. Eén ding staat al vast. Vijfvoudig wereldkampioen Hamilton werkt naarstig verder aan zijn zesde wereldtitel. Hij telt nu 223 punten voor Bottas met 184. Dan volgt Max...Voor het wereldkampioenschap van de constructeurs leidt Mercedes met 407 eenheden voor Ferrari 243. Het staat nu al vast dat Mercedes voor de zesde keer sinds 2016, toen men met deze V6 Turbo Hybrid-krachtbronnen is beginnen racen in de F1, ongenaakbaar zal blijken. Morgen koers. (Walter Rombauts)

    1. Lewis Hamilton (Mercedes)                        1'11"767

    2. Max Verstappen (Red Bull-Honda)              1'12"113

    3. Valtteri Bottas (Mercedes)                         1'12"129

    4. Pierre Gasly (Red Bull-Honda)                    1'12"522

    5. Kimi Räikkönen (Alfa Romeo-Ferrari)          1'12"538

    27-07-2019 om 17:08 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FP3: SNELSTE LECLERC OP HIELEN GEZETEN DOOR MAX VERSTAPPEN

    Om precies 12 uur 40' van de één uur durende "Free Practice 3" in Hockenheim gingen alle piloten over op softs. De eerdere tijden werden op mediums neergezet. Met het oog op de kwalificaties straks is het uitproberen daarvan een noodzaak. Een "soft" is 0,6" sneller dan een "medium". De uitslag van de FP3 vanochtend wijst in de richting van een nieuw duel tussen Charles Leclerc en Max Verstappen. Vandaag om de "pole" en morgen mogelijk om de zege in de GP van Duitsland.(Walter Rombauts)

    1. Charles Leclerc (Ferrari)                     1'12"380

    2. Max Verstappen (Red Bull Honda)       1'12"548

    3. Sebastien Vettel (Ferrari)                   1'12"644

    4. Valtteri Bottas (Mercedes)                  1'12"890

    5. Kevin Magnussen (Haas-Ferrari)         1'12"893

    27-07-2019 om 13:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FP2: LECLERC - FERRARI - SLAAT NIPT PLOEGMAAT VETTEL

    Sensatiezoekers hebben voer gekregen in de knallende crash van Pierre Gasly. Er schiet niet veel over van de Red Bull. Precies zoals in FP1 Georges Russell die kwalijke geoonte voordeed in de Williams. Het is een mirakel dat teambazin Claire Williams nog een zelfmoord heeft gepleegd als je 2019 analyseert. Als dochter van de levende legende Frank Williams, is ze echter verstandiger maar in haar binnenste woedt er droefheid om dit seizoen met klungelaars als "heroptredende" Robert Kubica en Georges Russell te moeten afronden. Morgen FP3 en de kwalificaties vor de "pole". (Walter Rombauts)

    1. Charles Leclerc (Ferrari)                         1'13"449

    2. Sebsatien Vettel (Ferrari)                       1'13"573

    3. Lewis Hamilton (Mercedes)                     1'13"595

    4. Valtteri Bottas (Mercedes)                      1'14"111

    5. Max Verstappen (Red Bull-Honda)           1'14"133

    26-07-2019 om 17:03 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL - FERRARI - SNELST IN FP1 VOOR GP VAN DUITSLAND

    Met een tijd van 1'14"013 heeft de viervoudige Duitse wereldkampioen Sebastien Vettel in zijn Ferrari de beste tijd gezet in FP1 in Hockenheim. In een draagbare warmte gaande van 's ochtends 31°C tot 35°C tegen de middag zette Charles Leclerc de tweede Ferrari op de tweede plek. Voor Vettel is het zo'n beetje éein wiedergütmachung" voor eigen publiek. Vorig jaar gleed hij onder de regen in de eerte links stadiumbocht weerloos in de banden. Een bocht die zo gemakkelijk is en door niemand kon worden gemist... Toch gebeurde het.

    De Mercedessen kregen een nieuwe "vintage"-kleur voor de Duitse GP. Vijfvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton reed er de derde tijd mee. Het is nog te vroeg om daar enige betekenis aan te geven. Terloops zij wel opgemerkt dat het Daimler, bekender van Mercedes-Benz, het tweede kwartaal afsloot met 1,6 miljard verlies wegens een mank lopende autoverkoop (-11.000) exemplaren tegenover vorig jaar. Dat er "slechts" 821.666 auto's aan de man en vrouw werden gebracht in het tweede kwartaal 2019 is vooral te wijten aan een stroeve handel in China en de USA. Maar ook een terugroepactie in verband met airbags beschadigde het imago. Mercedes in de F1, wiens jaarbudget ongeveer 510 miljoen dollar is, heeft daar weinig last van.

    Max Verstappen die de vierde chrono klokte beweert dat winnen er stilaan in zit. De 21-jarige jongeman is daarin te geloven. De Hondamotor die de Red Bull aandrijft wordt steeds beter. De iconische naam Honda saat in die auto meteen in schril contrast met de beursgenoteerde merknaam Aston Martin die overal op helmen en wagens is te zien. Ook dat historische merk zag in het tweede kwartaal -22% in het UK en EU tot -28% in het Midden Oosten en Afrika. Gisteren daalde het aandeel met - 26% nadat het al eerder bij de beursintroductie in oktober al eens -60% had verloren. Ook dat zijn geen zorgen voor Max. Hij weet waarschijnlijk ook niet dat de aanvankelijke beurswaarde van 4,3 miljard pond (4,8 miljard euro) al is verdampt tot 2,8 miljard Euro. 

    Alles staat blijkbaar veraf van de Formule 1, maar de vertraging van de wereldeconomie zal zeker binnen afzienbare tijd ook de autosport raken. Ook na de Brexit voor de in Engeland gebaseerde teams als Mercedes, Renault, Honda. Het initiatief van nieuwe F1 eigenaars (maart 2017) om de budgetten voor 2021 te beperken tot 135 miljoen dollar voor een seizoen, zal mogelijk nog een pleiste op het houten been worden. Héél misschien kunnen/willen dan ook meerdere automerken eraan deelnemen. Hoewel die nu veelal al geborgen zitten in een Formula E die stijgende populariteit kent. Maar géén Formule 1 is. (Walter Rombauts)

    1. Sebastien Vettel (Ferrari)                          1'14"013

    2. Charles Leclerc (Ferrari)                            1'14"268

    3. Lewis Hamilton (Mercedes)                        1'14"315

    4. Max Verstappen (Red Bull-Honda)              1'14"330

    5. Valtteri Botttas (Mercedes)                        1'14"660

    26-07-2019 om 14:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REGENKANS VAN 80% IN GP VAN HOCKENHEIM...VETTEL'S ZORG

    Vorig jaar verspeelde de Duitser Sebastien Vettel definitief zijn kansen op een vijfde wereldtitel voor eigen publiek in Hockenheim. Aan de leiding stuurde hij zijn Ferrari in de eerste bocht van het stadium de muur in. Gewoon rechtdoor geleden tegen 80 km/h. Een bocht die je niet kan missen... Lewis Hamilton won daarna gemakkelijk zijn vijfde titel, statistisch gelijk aan Juan Manuel Fangio. Een verdere vergelijking tussen de twee gaat in geen geval op. Nu staat Vettel in de kwalificaties én de race voor hetzelfde dilemma van vorig jaar. De weerstations voorspellen én voor zaterdag én zondag 26°C en zeker 80% op regen. Zo wordt het opnieuw een bijzondere GP van Duitsland, elfde race in het WK F1. Vrijdag beginnen de eerste vrije trainingen om 11 uur. (Walter Rombauts)

    25-07-2019 om 01:20 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOOP NOOIT DE BESTE AUTO VAN DE WERELD, WANT EENS JE HEBT BETAALD MINACHTEN ZE JE

    Ik ben ouder dan het merk Porsche officieel is. Door het toeval heb ik twee van de meest uitzonderlijke Porsche's te kunnen/mogen kopen en in het verleden rijden zoals de legendarische Porsche 959 waarmee ik samen met Pierre Dieudonné, elks apart welteverstaan, onder 10' doken op de groene hel met zijn 176 bochten, 22,4 km lang. Het zijn de beste auto's ter wereld. De boxermotor van dewelke de resultante "nul" is na een arbeidsslag kan niet worden verbeterd.

    Moderne klanten bij Porsche staan daar niet bij stil en het in dienstzijnde personeel nog minder. Het is spijtig dat Porsche van luchtkoeling naar vloeistofkoeling is overgegaan. Vandaag Posrche-klant zijn is dramatisch. Mocht wijlen Roland D'Iederen nog leven, ik zou hem verslag uitbrengen. Als je niet in smoking komt vervallen zelfs gemaakte afspraken, al kom je er van 155 km ver van. Ik ga de naam niet citeren: maar de begoede klant is er lucht. De beste auto ter wereld in handen van onbenullen. Nieet van Weeissach natuurlijk, maar die in wat men België noemt. (wr)

    10-03-2023 om 23:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN GROTESKE GP VAN MIAMI, HELEMAAL VOLGENS LIBERTY MEDIA KERMIS

    Onecht water, onecht decor, eerste keer op de WK-F1-kalender. Amerikaans zoals ze zijn. Een blinde haarspeldbocht, terwijl men op de - inderdaad - dodelijke Raidillon in Francorchamps afgeeft, of in Sauodi Arabië op de blinde bochten. FIA-Parijs, nu met de nieuwe President Arabisch georiënteerd zwijgt. Een nobele sport wordt politiek gekleurd. Vrijdag zijn er de eerste vrije oefeningen. Misschien is het deze organisator bekend dat de wereld er zo virtueel zal uitzien als "de Bom" is verspreid. Ik heb het me in Hiroshima én Nagasaki door overlevenden laten vertellen. Kwaad wint nooit van eerlijke goedheid. Zo begint de GP van Miami, de vijfde GP van een bedenkelijk F1 seizoen 2022. Omwille van de mislukte technische inslag van het zogenaamde nieuwe "groudeffect". Omdat de FIA iets is vergeten. Dat vertel ik morgen. Slaapwel wereld. PS: Dit is een proefkladje op een nieuwe computer die op Linux én Windows draait. (wr)

    02-05-2022 om 23:58 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VERLOEDERING VAN DE NIEUWSWAARDE

    Als iedereen elkaar begint af te schrijven, met al dan nite "bronvermelding", dan zijn we zéér slecht bezig op site's, kranten, magazines. Ze hebben natuurlijk hun eigen lezerspubliek. Maar de gouden regel v

    04-09-2019 om 23:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!