Inhoud blog
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    30-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagne esterlin

    Champagne Esterlin ‘Le beau Geste’.

     

     

     

    De Champagne Esterlin creëerde « Le Beau Geste », een set waarvan de naam verwijst naar zijn karakter, een luxeverpakking op maat van de wijn. De sobere en elegante koffer bevat een Blanc de Blancs en 4 fluitglazen – voor het pure plezier van het geven en delen. VP: € 64 voor de set Le Beau Geste met een fles Champagne Esterlin Blanc de Blancs en 4 fluitglazen.

     

    Of je nu een rijke geschiedenis evoqueert, verwijst naar een legendarische figuur of een of ander alibi inroept om zijn vermaardheid en zijn edel karakter te rechtvaardigen, het doet er allemaal niet toe. Esterlin Champagne is groots op zich. In het hier en nu.

     

    De Esterlin champagne heeft genoeg aan zichzelf, staat an sich en wordt enkel verrijkt door de schoonheid van het ritueel die hem naar een hoger niveau tilt. Het gebaar en de champagne staan in elkaars verlengde. Dit gebaar voltrekt zich in de vluchtigheid van een ogenblik ; een eenvoudig gebaar, een uiting van elegantie, ogenschijnlijk eenvoudig en moeiteloos. In de verfijning van de bubbels is het ritueel een reflectie van het perfecte resultaat, verankerd in zijn herkomst en de veeleisende traditie die champagne maken tot de uitzonderlijke wijn die hij is.

     

    De schoonheid van het gebaar, onlosmakelijk verbonden met de Esterlin, verwordt tot kunst; ze wordt een lichtvoetige choreografie met een natuurlijke elegantie, waarin de identiteit van het merk, steunend op de waarden van de coöperatieve vennootschap, verscholen zit. In die optiek van « delen » schuilt ook de schoonheid van het gebaar ; de idee van gelijkheid en de menselijke dimensie laten zich duidelijk voelen.

     

    In een authentiek moment van elegantie maakt de Esterlin champagne een gevoel van gedeeld welbehagen los, een idee van samenhorigheid, net zolang tot de schoonheid van het gebaar het aura krijgt van een eed van trouw. Aan het leven, aan de liefde die hij verspreidt door de jubeling van de sprankelende bubbels.

     

    Champage Esterlin: 100 % Chardonnay

    Deze cuvée onderscheidt zich door zijn helderheid. Wanneer het bruisen is afgenomen, ontwaren we okernuances. De aanzet is levendig, maar niet agressief. De citrusvruchten (citroen en pompelmoes) en de minerale noten (silex vooral) domineren. Beetje bij beetje wordt de wijn wat rustiger en kunnen we genieten van volle ronde aroma’s van brioche en room.

     

    De combinatie met schaaldieren (langoustines zijn een must) is een garantie op succes. ` Deze wijn onderging geen malolactische fermentatie waardoor de frisheid van de expressie en het verouderingspotentieel gevrijwaard is.

     

     

     

     

    30-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frietkoten in de schijnwerpers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    FRIETKOTEN IN DE SCHIJNWERPER

     

     

     

     

    Het jaar van de gastronomie verdient een waardig orgelpunt, ook al staan ons nog enkele mooie verrassingen te wachten… Via Brusselicious brengt VISITBRUSSELS daarom hulde aan het symbool dat de hele wereld ons benijdt en waarop onze Zuiderburen zo tuk zijn dat ze het zich proberen toe te eigenen : de enige, èchte, onvergelijkbare frieten van bij ons !

     

    Wie frieten zegt, zegt ook frietkraam, friettent, maar vooral frietkot, een instituut dat in de Brusselse genen is ingebakken ! Van 1 november tot 4 december krijgen frieten in Brussel de ereplaats die ze verdienen…

     

    Om de Brusselse frieten in de kijker te plaatsen, richten we de schijnwerpers in de eerste plaats op de makers ervan. Frituristen zijn doorgaans persoonlijkheden die een belangrijke rol spelen in de buurt. We pikken een frietje mee bij Titine, bij Jean-Jacques of bij Henri… Het zijn mensen van hier, waarmee je altijd goed overweg kunt en die zoveel volk zien voorbijkomen dat ze over iedereen wel iets kunnen meevertellen… Al deze mensen maken deel uit van ons cultureel erfgoed (jawel) en hebben nu ook eens recht op aandacht.

     

    Het is de bedoeling om een origineel portret te maken van deze kleurrijke persoonlijkheden, in de vorm van ‘familiekiekjes’ in aanwezigheid van lokale mandatarissen, die zich wellicht zullen verdringen om mee op de foto te staan. De foto’s hebben wellicht al een cultstatuut nog vóór ze in onze magazines verschijnen. Het lijdt geen twijfel dat diezelfde foto’s over tien jaar nog steeds de deelnemende frietkoten zullen sieren !

     

    VISITBRUSSELS deelt lege frietzakjes uit, getooid met de kleuren van “Brusselicious”, in stations, in de luchthaven, aan kruispunten en op de toeristische infopunten van VISITBRUSSELS. Het doel ? Met de lege puntzak langsgaan bij één van de deelnemende frietkoten en deze voor een symbolische euro te laten vullen ! De saus is voor rekening van de klant.

     

    Wat is HET frietkot van de hoofdstad ? Een uitstekende vraag die ongetwijfeld een verhit debat op gang brengt. Hoe dan ook, iedereen kan stemmen op www.visitbrussels.be Het staat elk frietkot vrij om campagne te voeren, dat maakt deel uit van de lokale folklore. Het frietkot dat als winnaar uit de bus komt, krijgt een reuzepuntzak (benenfrietzak) die ongetwijfeld de ultieme attractie zal worden van het frietkot in kwestie. Gezien de omvang van de trofee wordt de plaatsing hiervan uiteraard besproken met de bevoegde gemeentelijke overheid.

     

    In ruil voor de inspanningen die de frietkoten zich getroosten, wordt voor hen plaats vrijgemaakt op de website van VISITBRUSSELS en in de advertenties van onze partnerdagbladen en -magazines.

     

     


    29-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagneparels

    VERBORGEN CHAMPAGNEPARELS IN DE AUBE

     

     

     

     

    Stel je eigen champagneroute samen langs kleine producenten met verrassende wijnen. Op 4 uur rijden van Brussel ligt de Aube-en-Champagne, met de historische stad Troyes als bruisend centrum: rijk aan glooiende heuvels, pittoreske dorpjes en mooie champagnehuizen.

     

    In dit deel van de Champagne vind je niet de grote merken, maar zijn het vooral de kleinere producenten die mooie champagnes maken voor aantrekkelijke prijzen. De wijnboeren zijn supertrots op hun wijnen en leiden je dan ook graag rond in hun kelders. Ontdek enkele verborgen Champagneparels en verras je vrienden met een minder bekende maar zeker zo lekkere wijn die je zelf hebt meegebracht van een champagnetour in deze streek. 

     

    Stel je eigen champagneroute samen

    Breng bijvoorbeeld een bezoek aan het champagnehuis Drappier, dat flessen heeft van 0,2 tot wel 30 liter. Ga langs bij Remy Massin waar Carole Massin haar flessen fraai met de hand beschildert, bij de familiedomeinen van René Jolly of van Moutard Diligent. Stel je eigen champagnetour samen aan de hand van de “route touristique”, met overnachtingen in leuke hotelletjes of een chambre d’hôtes. Of vind je gading voor een volledig verzorgd verblijf in de streek op www.aube-champagne.com/fr/vos-sejours-en-champagne.html. 

     

    Rosé des Riceys: een bijzondere roze parel uit de Aube

    Vergeet op je champagneroute ook geen producent van de bijzondere Rosé des Riceys te bezoeken. Vaak worden er niet meer dan 50.000 flessen per jaar van gemaakt. De druiven moeten echt rijp zijn, waardoor de oogst voor de rosé later is dan voor de champagne. Bij deze bijzondere rosé gaat het om de karakteristieke smaak en het kenmerkend aroma van de Rosé des Riceys. “Op een zeker moment is het daar. Dan heb je de kracht van een rode wijn in combinatie met de lichtheid van een witte”, aldus Pascal Morel, een van de bekende wijnmakers. 

     

    Lekkers voor de feestdagen

    De feestdagen al in gedachten? Bereid je leuk voor met een bezoek aan de Aube met zelf ontdekte champagnes, Rosé des Riceys en zinnenprikkelend zoet van het chocolade-imperium van Pascal Caffet aan Rue de la Monnaie 2 in Troyes.

    www.aube-champagne.com 

    www.escapades-en-champagne.com

     

     





    29-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Didden konfijten

    De konfijten van Didden : een feestmaaltijd voor elke dag!

     

     

     

    De konfijten van Didden combineren de vier basissmaken met veel plezier : het zoete, het zure, het zoute en het bittere. Ze vormen een ideaal evenwicht van talrijke gerechten. Deze overheerlijke specialiteiten worden sinds jaar en dag in Azië gebruikt onder de vorm van chutneys of zoetzure bereidingen. Ook bij ons kennen ze een stijgend succes.

     

    Ze vergezellen traditiegetrouw ganzenlever en andere prestigieuze terrines, ook wild. Deze bijzonder smaakvolle bereidingen kunnen eveneens perfect samengaan met vele andere lekkernijen. Gaande van fijne vleeswaren tot kaas, van vlees-en gevogeltebereidingen tot desserten zoals roomijs, geven de konfijten een ware gastronomische toets aan zowel uw dagelijkse keuken als aan uw feestmaaltijden.

     

    Dankzij haar unieke ervaring, heeft de firma Didden een meer dan bewonderenswaardige reputatie opgebouwd in de bereiding van haar konfijten, die beschikbaar zijn in een ongelooflijk aantal smaken. Als pionier in het opzetten van een gamma gekenmerkt door een constant streven naar ambachtelijke kwaliteit, maakt het familiebedrijf –sinds vier generaties !-er een erezaak van om de allerbeste ingrediënten te kiezen voor de bereiding van zijn recepten.

    Naast vele andere producten wordt er geopteerd voor de beste soorten verse uitjes die perfect rijp worden geoogst, alsook voor even verse en ideaal gerijpte vijgen. Allemaal troeven die finaal een absoluut ongeëvenaarde textuur en smaak opleveren.

     

    Kortom, de konfijten van Didden zijn natuurlijk, zonder bewaarmiddel. Ze worden zowel in de dagelijkse keuken gesmaakt, zoals de uienkonfijten en de Ardense uienkonfijten, als bij uitzonderlijke gelegenheden, zoals de vijgenkonfijten en de konfijten met Grand Marnier. Zo wordt elke maaltijd een waar feest.

     

    Elf variëteiten, bijzonder smaakvol en die voor vele toepassingen kunnen worden ingezet. De voorgestelde combinaties zijn verre van uitgebreid en er is nog plaats voor creativiteit! Uienkonfijt: het bijzonder subtiele en traditionele recept met toetsen van roze peper en rozijnen. Perfect te combineren met zowel ganzenlever als gevogelte. Ardense uienkonfijt: de zachtheid van de uien samen met het fruitige van de framboos. Overheerlijk met wild – als gebraad of terrine-maar ook smaakvol met een goede boerenpastei. Uienkonfijt met sinaasappel: met een subtiele bittere toets dankzij sinaasappelschilletjes, een bereiding die onder andere perfect past bij eend. Uienkonfijt met peperkoek: zachte en tegelijk geparfumeerde toetsen om uw terrines maar ook koud vlees op een unieke manier te vergezellen.

     

    Sjalotkonfijt met speculaas: de licht uitgesproken sjalotsmaak met de kaneel-en kruidnageltoetsen van speculaas gaan ideaal samen met de licht gekruide wildterrines. Vijgenkonfijt: alle zachtheid van de verse vijg op smaak gebracht door een beetje azijn, met een zachte textuur die zowel ganzenlever als een hartige kaas kan vergezellen. Bosvruchtenkonfijt: aardbeien, blauwe bosbessen en braambessen gaan een perfecte combinatie aan met Xeres-azijn om een wildgebraad, een terrine of een goed gerijpte kaas op een overheerlijke manier te vergezellen.

     

    Sinaasappelkonfijt: op smaak gebracht met een toets van Grand Marnier, de combinatie van het fruitige en het bittere geven nog meer smaak aan eendefilet – of waarom niet?-aan gebakken Sint-Jakobsnoten. Bereide veenbessen: authentieke veenbessen die traditiegetrouw wild vergezellen maar dat ook perfect doen met gevogelte en zelfs harde kazen.

     

    Appel-peerkonfijt met kaneel: een uitzonderlijk evenwicht, de combinatie van appels-peren-kaneel die op een bijzonder smaakvolle manier subtiel vlees of blauwe kazen vergezellen. Mangokonfijt: dankzij de subtiele en exotische toetsen van goedgerijpte mango’s en een lekker gemberaccent, past dit konfijt onder andere bij gevogelte.

     

    Beschikbaarheid

    Konfijten in 150 gr: beschikbaar in fijne kruidenierszaken, slagerijen en traiteurzaken, konfijten in 220 gr: beschikbaar in de Belgische groothandel, van november tot december bij Carrefour, Champion; het hele jaar door bij Colruyt, Cora, Makro, Spar.

    Naargelang de soort, ligt de consumentenprijs van de konfijten tussen 2,05 € en 2,95 €.

     

     





    28-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amateursommelier

    AMATEURSOMMELIER 2012 VAN BELGIE IS EEN LUBBEKENAAR

     

     

     

    Carl Verheyden heeft de eerste wedstrijd voor Beste Amateursommelier van België gewonnen, een organisatie van Delhaize en Megavino. Op 21 oktober vond op het internationale wijnsalon Megavino de eerste wedstrijd plaats voor de Beste Amateursommelier van België, georganiseerd in samenwerking met Delhaize. In de hoop te kunnen doorstoten naar de finale hebben meer dan 400 personen een aantal wedstrijdvragen beantwoord op de website van Delhaize. 45 finalisten bleven over en zij hebben het afgelopen zondag tegen elkaar opgenomen in theoretische en praktische proeven. Een jury van experts heeft Carl Verheyden, informaticabediende uit Lubbeek uitgeroepen tot Beste Amateursommelier van België 2012.

     

    Meer dan 400 kandidaten wilden kans maken op de titel van Beste Amateursommelier van België. De wedstrijd, die eind september gelanceerd werd door Delhaize en het grootste internationale wijnsalon van de Benelux, Megavino, was een groot succes bij de wijnliefhebbers. Na een strenge selectie die bestond uit een reeks vragen over de wijnwereld op de website van Delhaize, werden de 45 beste kandidaten uitgenodigd voor de grote finale op de wijnbeurs Megavino.

     

    Onder toezicht van een jury experts bestaande uit Eric Boschman (Belgische journalist en sommelier met veel onderscheidingen achter zijn naam waaronder “Beste sommelier van België 1988”), Andy De Brouwer (Meester-Sommelier van Frankrijk en beste sommelier op Wine World Taster 2011) en Dirk Rodriguez (journalist en hoofdredacteur van Vino Magazine) moesten de deelnemers binnen een bepaalde tijd een reeks kennisvragen beantwoorden over de wijnwereld.

     

    Vervolgens namen de 6 beste halvefinalisten het tegen elkaar op in drie theoretische proeven in de stijl van professionele sommelierwedstrijden, namelijk wijn opdienen, blind degusteren en de juiste wijnen met gerechten combineren.

    Carl Verheyden, een informaticabediende uit Lubbeek, heeft zich doorheen deze proeven van zijn concurrenten onderscheiden en werd bekroond tot de Beste Amateursommelier van België. Carl Verheyden, die zich al talrijke jaren volledig wijdt aan zijn passie voor wijnen, heeft de jury in het bijzonder verbluft met zijn kennis. Hij deelt ons zijn indrukken van de wedstrijd: “Ik ben in de wolken en heel erg trots dat ik de wedstrijd voor de Beste Amateursommelier van België heb gewonnen, vooral tegen zo’n geduchte concurrenten. Het was een fantastische dag, vol ontdekkingen en gepassioneerde gesprekken met andere wijnliefhebbers”.

     

    Jan Bosselaers, Aankoopdirecteur Dranken bij Delhaize, overhandigde de trofee ‘Beste Amateursommelier van België’ , samen met twee prachtige prijzen, met name een kist Château Magdelaine, eerste geklasseerde Grand Cru van Saint-Emilion en een heerlijk verblijf in de bordeauxstreek voor 2 personen met een bezoek aan verschillende grote wijndomeinen onder begeleiding van een expert. Tijdens deze reis kan hij genieten van de beste tips van deze expert, ontmoet hij wijnbouwers en krijgt hij de kans om zijn wijnkennis te verbeteren. De twee andere finalisten, Koen Daniels en Pascal Riche respectievelijk afkomstig uit Wuustwezel en Chaumont-Gistoux kregen ook grote Franse wijnen van Delhaize.

     





    27-10-2012 om 16:06 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Broken circle

    BROKEN CIRCLE BREAKDOWN BEKROOND MET GOUDEN AWARD

     

     

     

     

     ‘BROKEN CIRCLE BREAKDOWN’  werd door Filmfestival Oostende bekroond met een Gouden Award.  ‘THE BROKEN CIRCLE BEAKDOWN’ is de nieuwste film van Felix van Groeningen. .  Het is zijn vierde langspeelfilm na ‘STEVE + DE SKY’ (2004), ‘DAGEN ZONDER LIEF’ (2007) en ‘DE HELAASHEID DER DINGEN’ (2009). De film is gebaseerd op het gelijknamige theaterstuk van Johan Heldenbergh, in samenwerking met Mieke Dobbels, waarmee hij in Vlaanderen en Nederland alle parochiezalen, volkshuizen en culturele centra liet vollopen.

     

    In Kinepolis Antwerpen werd de symbolische 100.000ste bezoeker uit het publiek gehaald.  Regisseur Felix van Groeningen verwelkomde de 100.000ste bezoeker met een paar filmgoodies en twee tickets voor een optreden van The Broken Circle Breakdown Band (een unieke concertreeks o.l.v. Bjorn Eriksson met o.a. Veerle Baetens en Johan Heldenbergh die vanaf 16 november in verschillende culturele centra in Vlaanderen wordt opgevoerd). Tevens werd ook de Gouden Award aan Felix van Groeningen overhandigd.

    ‘The Broken Circle Breakdown’  is een productie van Menuet. Het is van Groeningens vierde samenwerking met producent Dirk Impens. De film werd verdeeld door KFD en kwam in de zalen op 10 oktober 2012. In slechts twee weken tijd lokte de film 100.000 bezoekers naar het grote doek. Opmerkelijk is ook het enorme succes van de soundtrack op iTunes waar het album al enkele dagen de nummer 1 positie bekleedt en daarbij alle internationale artiesten achter zich laat.   

     

    Synopsis

    ‘The Broken Circle Breakdown’ vertelt het liefdesverhaal van Elise en Didier. Zij heeft haar eigen tattooshop, hij speelt banjo in een bandje. Ondanks hun verschillende karakters is het liefde op het eerste gezicht. Hij praat, zij luistert. Hij is overtuigd atheïst en tegelijk ook een naïeve romanticus. In haar nek staat een kruis getatoeëerd, toch is ze de nuchterheid zelve. Wanneer hun dochtertje Maybelle geboren wordt, is hun geluk compleet. Maar als Maybelle zes is, wordt ze ernstig ziek. Didier en Elise reageren totaal verschillend. Maybelle laat hen echter geen keuze: Didier en Elise moeten samen voor haar vechten. Raken ze ondanks hun verschillen er samen door? Of laat de liefde hen in de steek wanneer ze haar het meest nodig hebben?

     

    ‘The Broken Circle Breakdown’ is een intens melodrama, vol passie en muziek. Over hoe liefde het noodlot overwint en soms ook niet.

    Filmfestival Oostende ondersteunt Talent van Eigen Bodem en de Vlaamse film in het bijzonder. De Gouden, Platina en Diamanten Award is een organisatie van vzw Les Films du Bord de Mer met steun van het VAF. Vlaamse filmproducties waarvan 100.000, 200.000 of 400.000 bioscooptickets zijn verkocht, worden beloond met een Gouden, Platina of Diamanten Award.



    27-10-2012 om 16:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grimbergen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Grimbergen lanceert een limited edition Grimbergen Winter!

    Met dit nieuwe abdijbier kan je in alle rust herbronnen tijdens de koude wintermaanden!

     

     

    Grimbergen,  het  bier van de feniks, lanceert Grimbergen  Winter,  een nieuwe variant en het eerste winterbier binnen het assortiment  van  Grimbergen.  Dit  abdijbier  heeft een ronde zoet-bittere smaak  met  kruidige  toetsen en zorgt voor een heerlijk, warm smaakgevoel.Met  Grimbergen Winter kan je geheel tot rust komen en jezelf herbronnen op een  koude  winterdag. Vlij je in een comfortabele zetel voor de open haard met  een  lekkere  Grimbergen  Winter en voel je als herboren, net zoals de feniks...

     

    Grimbergen, smaakt net zo rijk als zijn geschiedenis Grimbergen  Winter  weerspiegelt,  net  als  de andere Grimbergenbieren, de symboliek  van  de feniks. Zoals de abdij van Grimbergen, driemaal verwoesten   driemaal  herrezen,  staat  ook  de  feniks  voor  wederopstanding  en hergeboorte.  Met Grimbergen Winter kan je onthaasten en even stilstaan bij de  belangrijke  dingen  in  het  leven. Daarnaast ervaar je met Grimbergen Winter  de  inspirationele,  spirituele  beleving die zo typisch is voor de authentieke abdijbieren van Grimbergen.

     

    Met Grimbergen Winter ontdek je een nieuwe biersmaak. Het is een abdijbier met een volle, zoet-bittere smaak met toetsen van kruiden, karamel en zeste. Grimbergen Winter heeft een alcoholpercentage van 6.5% en is speciaal gemaakt voor de lange, koude winterperiode. Dit bier doet je genieten van een warm en aangenaam smaakgevoel waarbij je bovendien zijn subtiele densiteit en zacht sprankelend karakter ervaart. Ideaal om in alle rust te degusteren op een gezellige winteravond...

     

    "Met Grimbergen Winter verwelkomen we een nieuwe telg in onze familie van Grimbergenbieren. De verrassende smaak, met kruidige toetsen en een volle, warme afdronk, maakt het tot een zeer geslaagd seizoensbier. Perfect voor op een koude winteravond!", dixit abt Erik van de abdij van Grimbergen.

    Grimbergen Winter is verkrijgbaar in zowel de supermarkt, de drankenhandel alsook in de betere brasserie. In de winkel bedraagt de consumentenadviesprijs 4.99 € voor één clip Grimbergen Winter (5 + 1 flesjes van 33 cl). Het bier zal tot eind februari beschikbaar zijn. www.grimbergenbier.be

     

                                        

     

    27-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.center parcs Bostalsee

    Een nieuwe Center Parcs in Duitsland,

    aan de rand van de Bostalsee in het groene Saarland

     

     

    De werkzaamheden in het nieuwe park te midden van de idyllische omgeving rond de Bostalsee in Saarland, gaan goed vooruit. Een oase van rust op slechts een drietal uur rijden van Brussel. Ideaal voor elk gezin dat er even tussenuit wil: een weekendje, een hele vakantie of misschien wel veel langer … Bovendien kunt u voor het eerst in Duitsland ook eigenaar worden van een volledig ingerichte Center Parcs cottage!

     

    Vanaf juli 2013 zal het beste van wat Center Parcs al 40 jaar te bieden heeft ook in Nohfelden, vlakbij de Bostalsee, te vinden zijn: 500 uiterst comfortabele en volledig uitgeruste cottages, superdeluxe vrijetijdsvoorzieningen (Aqua Mundo helemaal heruitgevonden, de gezellige Market Dome met diverse bars, restaurants en winkels …) en tal van recreatiemogelijkheden in de buurt. Zo kunt u bijvoorbeeld een dagje naar het strand, watersporten in en op het meer, of op fiets- of wandeltocht doorheen het groene, heuvelachtige landschap. Ook liefhebbers van cultuur en geschiedenis komen aan hun trekken in Trier, dat op enkele kilometers van het domein ligt.

    Dit 21e Center Parcs vakantiepark, goed voor een investering van 130 miljoen euro, zal plaats bieden aan 2.490 bezoekers en vormt een heuse meerwaarde voor de nu al erg populaire (650.000 bezoekers per jaar) en toeristische Duitse deelstaat Saarland.

     

    Een van de eigenschappen die Center Parcs Bostalsee zo uniek maken, is dat u de trotse eigenaar kunt worden van een van de 500 cottages in het vakantiepark. Bovendien kunt u tijdens uw afwezigheid een aardig centje van de huurprijs meepikken. Er staan zelfs nu al een honderdtal cottages te koop. De Groep Pierre & Vacances Center Parcs werkt volgens de formule ‘sale and lease-back’. Zo wordt de verhuur van uw cottage voor u geregeld, ontvangt u gegarandeerd een deel van de huurprijs, wordt uw cottage onderhouden en profiteert u van heel wat andere voordelen.

     

    Ideaal om u zonder zorgen in uw eigen cottage te nestelen, op een warme zomeravond volop te genieten van het prachtige uitzicht op het meer of u ‘s winters lekker knus rond de open haard neer te vlijen.

    U kunt nu al enkele modelcottages bezichtigen en de eerste afgewerkte cottages wachten al op hun eigenaar. U heeft de keuze uit drie types cottages: Comfort, Premium en VIP.

    Er zijn twee koopformules mogelijk. Met de ‘Security’-formule ontvangt u een gegarandeerd netto rendement van 5 % en met de ‘Profit +’-formule ontvangt u minimaal een netto rendement van 3 % én kunt u mee delen in de omzethuur van het park.







    26-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nissan Learf

    Europcar introduceert de Nissan Leaf,

    derde elektrisch model in wagenpark

     

     

     

    Nissan Belux en Europcar, Europese leider in autoverhuur, kondigen de introductie aan van de Nissan Leaf in het Belgisch wagenpark van Europcar. De Nissan Leaf, die verkozen is tot ‘Auto van het Jaar 2011’, staat voor het rijgedrag van morgen: duurzaam en functioneel. Zonder uitlaatpijp, zonder uitlaatgassen maar met een autonomie van 175 kilometer – de gemiddelde afstand tussen Brussel en de meeste andere grote steden van het land.

     

    De auto is 100% elektrisch en gemakkelijk op te laden via het gewone elektriciteitsnet. Zijn ultra-aerodynamisch design laat toe nog meer energie te besparen en beperkt het geruis van de wind. De Nissan Leaf bestaat voor een groot gedeelte uit gerecycleerde materialen zoals plastic flessen, oude bumpers en achterbanken, en is zelf voor 95% recycleerbaar. Het is een ruime familiewagen en daarmee een verrijking voor het elektrische wagenpark van Europcar. De gps, ten slotte, maakt ontspannen rijden mogelijk door de dichtstbijzijnde elektrische laadpaal aan te geven. 

     

    Europcar verhuurt de Nissan Leaf voor de prijs van 9 euro per uur. De wagen kan ook getest worden tijdens VIP-testritten, die Europcar en zijn partners bij verschillende wedstrijden aanbieden.

     

    Europcar België werkt hard aan het promoten van een groenere mobiliteit en van een duurzamer en verantwoordelijker rijgedrag. Daarom bieden zij binnen hun vloot van 7.500 voertuigen hybride wagens en wagens met een lage CO2-uitstoot aan, alsook verschillende elektrische modellen zoals de Nissan Leaf, de Peugeot Ion en de Opel Ampera. Dankzij Europcars netwerk van vijf elektrische laadpalen in België (Brussel Luchthaven, Brussel Zuid, Gent, Waterloo en Zaventem Centrum) kunnen klanten hun auto gemakkelijk opladen.

     

    25-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michelin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe Managing Director voor Michelin Benelux 

     

     

     

     

    Paul Perriniaux is tot Managing Director benoemd voor Michelin in de Benelux. Hij volgt hiermee Øyvind Emblem op.  Paul Perriniaux, 41 jaar, heeft een Frans-Britse achtergrond en is al ruim 15 jaar werkzaam binnen de Michelin Groep. Zo was hij onder meer verantwoordelijk voor de marketing & salesactiviteiten in Engeland en Ierland. Tevens werkte hij in Japan en Korea als directeur marketing & sales. 

     

     

    25-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ladychef

    wie wordt de BRU Lady Chef of the Year 2013?

    STEMMING GEOPEND OP WWW.LADYCHEF.BE

     

     

     

    De jaarlijkse zoektocht naar de nieuwe Lady Chef is opnieuw van start gegaan. Welke vrouwelijke chef-kok verrast het meest met haar creativiteit in de keuken? Wie kan haar passie voor koken het best in haar gerechten weergeven en zo haar klanten overtuigen met haar smaak? De beslissing ligt in de handen van het publiek. Tot 30 november middernacht kan iedereen op de volledige vernieuwde website www.ladychef.be zijn of haar favoriete Bru Lady Chef kiezen of nomineren. Leuk om te weten: wie meestemt, maakt kans op een etentje voor vier personen in het restaurant van de winnares!

     

    Welke vrouwelijke chef door het publiek en een vakjury van culinaire recensenten tot winnares verkozen is en zo de opvolgster wordt van onder meer Lisa Calcus (2012 – Les Gribaumonts, Bergen), Yanaika Skrzyszkowiak (2011 – Exquisa, Hasselt), Ingrid Neven (2010 – Pazzo, Antwerpen) en Sofie Dumont (2009 – Les Eleveurs, Halle), wordt eind januari 2013 dan onthuld.

     

    De vorige winnares kijkt met trots op haar overwinning terug. “Maar eigenlijk stond het in de sterren geschreven dat ik vroeg of laat Lady Chef of the Year zou worden, met initialen als de mijne…. L.C., met andere woorden: Lady Chef”, aldus een lachende Lisa Calcus.

     

    De verkiezing Lady Chef of the Year is een initiatief van Green Seed Belgium en wordt dit jaar voor de 23ste keer georganiseerd. Voor het vierde jaar op rij koppelt het Belgische gastronomische mineraalwater Bru, aanbevolen door de beste chefs en sommeliers, zich opnieuw aan de prestigieuze titel.

     

     

    25-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bubbels in Brussels

    Bubbles in Brussels : Verleidingsoperatie in de hotelbars van de hoofdstad

     

     

     

    Van 1 november tot 31 december doet “Bubbles in Brussels” enkele van de beste Brusselse hotelbars sprankelen. Gedurende twee maanden bieden zij een aantrekkelijke en gezellige formule voor champagnedegustatie aan. Na geproefd te hebben van 3 verschillende cuvées, kan de klant zijn of haar favoriete champagne kiezen, die vervolgens in een fluitglas zal worden opgediend, vergezeld van een amuse-bouche.

     

    De initiatiefnemers van deze actie zijn de Brussels Hotels Association (BHA), de overkoepelende organisatie van de Brusselse hotelsector, en Food for Thought (& Drinks for Fun), dat de Restauratiedirecteurs van de hotelrestaurants met sterren groepeert. De ludieke actie kadert in het Fijnproeversjaar Brusselicious 2012., dat op deze manier in een festival van bubbels wordt afgesloten.

     

    De hotels die over een bar en/of een restaurant beschikken, kunnen hun kandidatuur stellen bij de BHA. Volgens de initiatiefnemers heeft de verleidingsoperatie als duidelijk doel de hotelbars in hun essentiële rol als uitgangs- en ontmoetingsplaats in Brussel te bevestigen. Voor de zesde editie van “Bubbles in Brussels” stellen de hotelbars een degustatie voor aan 19 euro per persoon. Carte d’Or, Brut nature en Rosé: drie Drappier cuvées worden aangeboden.  In overeenstemming met de voorgestelde champagnes, bestaat de amuse-bouche uit witloof, grijze garnalen en/of speculaas; drie ingrediënten, die tijdens Brusselicious 2012 alom werden geprezen. Redenen te over om uw smaakpapillen te laten genieten in een feestelijke omkadering!

     

    De Brussels Hotels Association (B.H.A.) is de beroepsorganisatie van de hotelsector. Haar leden vertegenwoordigen samen 12.000 arbeidsplaatsen en 14.500 kamers in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en zijn economisch hinterland. Meer informatie: www.brusselshotelsassociation.be.

    « Food for Thought (& Drinks for Fun) » is de vereniging van Restauratiedirecteurs van de hotels met sterren in Brussel. Opgericht als VZW is het voornamelijk een club die reflecteert over … en oplossingen zoekt voor de uitdagingen waarmee de hotelsector momenteel te maken krijgt. Meer informatie: www.food4thought.be.

    Bubbles in Brussels loopt met de steun van VISITBRUSSELS en Maison Drappier.

    www.brusselicious.be

     

    24-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kookgerei

    DEMEYERE INDUSTRY, AMERIKAANS ÉN EUROPEES GEÏNSPIREERD

    Stefan Schöning ontwerpt nieuwe serie kookgerei

     

     

     

    Of je nu wil koken, bakken, sauzen maken of een gebraad bereiden, met Demeyere Industry haal je het beste uit je culinair talent. Deze serie combineert al het goede van twee werelden: robuust, stevig ‘American style’ kookgerei met Demeyere-technologie en Europees erfgoed. Voor de industriële look tekende de Belgische designer Stefan Schöning.

     

    ‘American style’ kookgerei 

    Goed koken begint bij goed materiaal. En dat vertaalt zich in de praktijk naar een gelijkmatige warmtespreiding en stabiele bodem. Dankzij het 5-lagenmateriaal tot aan de rand voldoet de nieuwe reeks Demeyere Industry aan alle kwaliteitseisen. De speciale combinatie van verschillende legeringen met o.a. aluminium zorgt ervoor dat de hitte niet op één plaats geconcentreerd wordt, maar zich gelijkmatig verspreidt over de hele oppervlakte van de pan. De bodem is vlak en blijft stabiel zodat olie of andere vetstof gelijkmatig over de bodem kan worden verdeeld. Alle producten uit de Industry-reeks kregen ook een handige gietrand. 

     

    Europees design

    Stefan Schöning ontwierp de reeks Industry voor Demeyere. In 2008 werd hij uitgeroepen tot Belgisch designer van het jaar. Schöning is de man achter de huisstijl van de Belgische spoorwegen en ontwikkelt ook meubelstukken en keukengerei. Zijn werk wordt tentoongesteld in New York, Parijs, Londen en Milaan en werd al meermaals bekroond met gerenommeerde awards.

     

    Industriële look

    De extra large grepen van Demeyere Industry zijn uniek: gemaakt van geparelstraald

    roestvrij staal 18/10 voor een stevige grip en afgewerkt met Silvinox. Bovendien zijn ze krasbestendig en blijven ze voldoende koel op alle types van vuren. De grepen zijn gelast en dus niet met rivetten of schroeven vastgemaakt, waardoor optimale hygiëne verzekerd is. Vuil, vet en bacteriën krijgen geen kans om zich te hechten.

     

    Made in Belgium

    Met Demeyere Industry teken je voor een leven lang koken in stijl. De speciale oppervlaktebehandeling Silvinox – door Demeyere ontwikkeld – verzekert dat het roestvrij staal zilverwit blijft, zelfs na jaren gebruik. Dit unieke systeem van elektrochemische oppervlaktebehandeling verrijkt het roestvrij staal door ijzer en onzuiverheden van de oppervlakte te verwijderen. Het materiaal is dan ook gemakkelijk te reinigen. De producten van de reeks Industry zijn ideaal voor gebruik op een gasfornuis maar ook voor alle andere kookplaten, inclusief inductie, zijn ze geschikt. Het kookgerei kan ook zonder probleem de oven in. 

    www.demeyere.be

     





    23-10-2012 om 17:35 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bernard Massard

    Nieuwe etiketten, modernere capsules, een nieuwe campagne, een verjongd imago, een gloednieuwe website…

     

     

    Bernard-Massard stak voor zijn eigen verjaardag de handen grondig uit de mouwen. Het Luxemburgse merk is zelfs luid en duidelijk : ‘er staat geen leeftijd op een nieuwe look’. De reclamecampagne zet in de verf dat iedere prestatie, klus of overwinning de moeite loont en gepast mag gevierd worden.

     

    De nieuwe campagne en het nieuwe imago van Bernard-Massard benadrukken hoe ‘bubbels’ ons vrolijk kunnen maken en het ideale gezelschap zijn om iedere overwinning, groot of klein, te vieren. De kwaliteit, toegankelijkheid en authenticiteit van Bernard-Massard geven iedere gelegenheid een vleugje vrolijkheid en lichtheid.

     

    De finale van ‘Belgium’s got talent’, een vlotte verhuizing, met glans slagen voor een examen of juist met de hakken over de sloot, je favoriete voetbalploeg in de finale ? Iedere gelegenheid is goed om een fles feestelijke bubbels te laten knallen. Met Bernard-Massard in huis worden de kleine dagelijkse overwinningen onsterfelijk gemaakt, zo sprankelend en vrolijk mogelijk.

     

    Het bekende Luxemburgse huis blaast dit jaar 91 kaarsjes uit… maar dat zou je niet zeggen ! Bernard-Massard is een authentieke Luxemburgse waarde die traditie en moderniteit weet te verzoenen. De mousserende wijnen worden volgens de ‘méthode traditionnelle’ gemaakt (vroeger toen dat nog kon, ‘méthode champenoise’ genoemd), waarbij iedere fles een tweede gisting krijgt, gedraaid wordt,… . Het resultaat is een wijn van hoge kwaliteit met overvloedige bubbels en een grote finesse. De bijna honderdjarige knowhow van Bernard-Massard is nu nog steeds sprankelend jong.

    Er bestaat geen klein geluk. Bernard-Massard, sinds 1921.

     

     

     

     

     

     

     

    23-10-2012 om 17:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pleister Bealmortex

    INNOVATIEVE PLEISTER BEALMORTEX® VEROVERT HOTEL- EN WELNESSMARKT

     

     

    Steeds meer hotels en wellnesscentra doen een beroep op de technische en decoratieve eigenschappen van BealMortex®, de innovatieve pleister van de Belgische KMO Beal International. Beal presenteert twee cases die illustreren hoe deze pleister de gewenste verfijning én soberheid in zich verenigt. Zowel voor professionelen als particulieren zijn deze twee uitzonderlijke locaties een kostbare schat om de producten uit het BealMortex®-gamma te ontdekken, voor zowel renovatie als nieuwbouw.

     

    Even zalig wegdromen en de wereld vergeten op hotel of een relaxatiecentrum: het is voor steeds meer mensen een basisbehoefte. En met de groeiende vraag naar dit soort oases van ontspanning, vult zich ook het orderboekje van Beal International. De innovatieve pleister BealMortex® is dan ook perfect geschikt om de juiste omgevingssfeer te creëren, zoals volgende referenties aantonen.

     

    In maart 2012 opende WU WEI haar deuren in het stadscentrum van Kortrijk. De oude drukkerij werd omgebouwd tot een hotel met een spa, een gastronomisch restaurant, kookateliers, en vergader- en seminariezalen. Op deze unieke locatie werden de sporen van het industriële verleden bewaard en met succes gekoppeld aan de allernieuwste bouwtechnieken. Zo werd BealMortex® niet alleen in de badkamers gebruikt, maar ook in de spa en in de 32° warme baden in de mooie binnentuin, waar de gasten even heerlijk tot rust kunnen komen.

     

    Een ander opvallend voorbeeld is NE5T. Dat is een discrete oase van luxe, gelegen in de groene omgeving van de Citadel van Namen. Deze unieke locatie is volledig gewijd aan natuurlijke schoonheid, welzijn en gastronomie. Gasten kunnen er een uitgebreid herbronningsprogramma en kookateliers volgen. De vele kamers zijn authentiek of in “high tech”-stijl ingericht. BealMortex® werd hier gebruikt om de badkamers een bijzonder geslaagde designlook mee te geven. Ook voor het zwembad genoot de pleister van de Beal-groep de voorkeur op andere merken, enerzijds omwille van de waterdichtheid van het product, maar anderzijds door de esthetische soberheid ervan. 

     

     







    22-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gebak met stevia

    DELHAIZE LANCEERT INNOVATIEVE PRIMEUR - HET EERSTE GEBAK MET STEVIA

    90% minder suiker in chocoladegebakjes

     

     

    Delhaize en banketbakker Gaelens, die de trends op smaakgebied altijd een stapje voor zijn, hebben samen een nieuw chocoladegebakje gecreëerd dat gezoet is met zoetstoffen afkomstig uit stevia. Een primeur op de Belgische distributiemarkt, waartoe ook Barry-Callebaut zijn bijdrage heeft geleverd.

     

    Vanaf deze week vinden lekkerbekken in de bakkerijrayon van hun Delhaize-supermarkt een duo van gebakjes met chocolademousse waaraan geen suiker is toegevoegd. Stevia-extract, afkomstig van de plant met dezelfde naam, garandeert een even zoet product als één met suiker. Het gebakje, dat de naam ‘Délice’ kreeg, is een innovatie van Delhaize en haar partner sinds vele jaren, banketbakker Paul Gaelens, in samenwerking met Barry-Callebaut.

     

     “Het is geen toeval dat dit gebak bij Delhaize wordt gelanceerd”, verklaart Ann Van Vooren, Aankoopster Bakkerij bij Delhaize. “Wij nemen altijd het voortouw in culinaire trends om onze klanten originele producten aan te bieden. Dit gebak op basis van stevia-extract is het nieuwste wapenfeit van het duo Delhaize-Gaelens”. Paul Gaelens voegt eraan toe: “Het is het eerste gebak met stevia-extracten dat in ons land beschikbaar is in de supermarkt. Dit dessert is een sleutelmoment in de gebakgeschiedenis”!

     

    Dit originele gebak is de vrucht van de lange samenwerking en gedeelde zin voor innovatie van Delhaize en banketbakker Gaelens. Om het allerlekkerste, zoete gebak te maken met een krachtige chocoladesmaak heeft Gaelens zich laten omringen door de experts van Barry-Callebaut om de vulling op basis van chocolademousse en het chocoladeglazuur van de ‘Délice’ te ontwikkelen.

     

    Zoetstof uit stevia, 100% natuurlijk en – per definitie – arm aan calorieën, wordt uit de steviaplant gehaald, die oorspronkelijk uit Latijns-Amerika komt. De Europese Unie heeft eind december 2011 dit alternatief voor suiker goedgekeurd.

     

     “Dankzij stevia hebben we een dessert kunnen maken dat ongeveer 90% minder suiker bevat dan een gelijkaardig dessert op basis van traditionele suiker, en dat dubbel zoveel vezels bevat! Dit gebak is dus ideaal voor mensen die hun suikeropname willen verlagen en toch van een smakelijk gebakje willen genieten” legt Ann Van Vooren uit, Aankoopster Bakkerij bij Delhaize.

     

    Dit gebak heeft vele troeven. Het bevat twee keer zoveel vezels als vergelijkbare producten met suiker en het is een alternatief voor suikerrijk gebak. Het gebruik van stevia-extract in dit gebak illustreert perfect de inspanningen van Delhaize om haar klanten gezondere en evenwichtigere producten aan te bieden. In dat kader legt Delhaize zich er al een tijdje op toe om het zout-, suiker- en vetgehalte van de producten van haar huismerk zoveel mogelijk te beperken, zonder aan smaak in te boeten.

    Het duo van gebakjes ‘Délice’ wordt verkocht tegen € 4,65 in de bakkerijrayon.





    21-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koffiebreak

    STIJLVOLLE KOFFIEBREAK MET RANDOLPH EN FULTON

     

     

    Contigo lanceert handige koffiebekers voor op kantoor en onderweg. Producent van drinkbekers Contigo brengt met Randolph en Fulton twee nieuwe modellen van koffiebekers op de markt. Beide zijn uitgerust met de gepatenteerde Autoseal®-technologie, die garant staat voor een 100% lek- en morsvrije drinkervaring. De vacuümisolatie zorgt er dan weer voor dat de warme inhoud nog langer warm blijft. Randolph en Fulton worden elk gelanceerd in 3 verschillende uitvoeringen. Koffie drinken ‘on-the-go’.....piece of cake. 

     

    Je hebt het ongetwijfeld al eens meegemaakt: een vers kopje koffie gehaald en net op dat moment botst een onvoorzichtige collega tegen je op. Of terwijl je achter je bureau zit gooi je per ongeluk je kop koffie omver over je toetsenbord. Vervelende situaties die voortaan voorgoed tot het verleden behoren. Want met de Autoseal®-technologie van Contigo word je koffiebeker vanzelf afgesloten tussen het nemen van verschillende slokjes. Daarnaast is de nieuwste generatie koffiebekers uitgerust met een extra sluitsysteem, geïntegreerd in het Autoseal®-systeem waardoor je koffiebeker makkelijk in je handtas kan liggen zonder dat er ook maar één druppel uitlekt. 

     

    Randolph, koffie slurpen tijdens het pendelen 

    Eén van de nieuwste modellen van Contigo is de Randolph. Een koffiebeker die speciaal ontwikkeld is voor de pendelaar of outdoor avonturier. Dankzij het speciale reservoir kan men namelijk makkelijk zijn hete drank slurpen, zonder zijn tong te verbranden. En dat is nodig, want met de vacuüm isolatietechnologie blijft de warme inhoud maar liefst 4u warm. De Randolph is ook uitgerust met een handvat, dat flexibel gehanteerd kan worden door zowel links- als rechtshandigen. Het deksel kan volledig opengedraaid worden voor een makkelijke reiniging en dit zonder gepruts met losse onderdelen. Zowel het deksel als de roestvrijstalen beker mogen overigens in de vaatwasmachine. De Randolph heeft een formaat van 470ml en wordt gelanceerd in drie uitvoeringen: rood, gunmetal en stainless steel.  Dankzij zijn slimme design past de Randolph ook makkelijk in de bekerhouder van de auto.

     

    Fulton, koffiekletsen achter je bureau 

    Niet alleen voor wie iedere dag onderweg is heeft Contigo een nieuw model ontwikkeld. Ook aan de thuisblijver of kantoorbediende is gedacht met de creatie van de Fulton, een handige beker die qua design gelijkenissen vertoont met de klassieke koffiemok. De Fulton heeft dezelfde eigenschappen als de Randolph, inclusief Autoseal, reservoir, handvat en vacuüm isolatie. Maar met een inhoud van 360 ml is de Fulton de ideale compagnon voor op kantoor. Drie uur lang warme koffie, zonder dat je constant naar het koffieapparaat hoeft te lopen. Een effectieve oplossing dus voor de ware koffieliefhebber. De Fulton heeft drie verschillende uitvoeringen: gunmetal, stainless steel en een frivole limited edition. 

     

    Beide modellen zijn, samen met het volledige gamma aan Contigo-producten, verkrijgbaar in de winkels van AS Adventure, alsook in meer dan 200 onafhankelijke sport en huiswaren speciaalzaken. Een groot deel van het gamma vind je terug in de winkels van Media Markt en Saturn. Bestellen kan ook steeds via de online shop www.mycontigo.com





    21-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRIMEUR!

    PRIMEUR IN BELGIE:

    Kruidvat en HotelMoment.be bieden hotelovernachting voor maar 12,49 euro

     

     

     

    Kruidvat en hotelspecialist HotelMoment.be lanceren vanaf 9 oktober een nooit eerder geziene prijsaanbieding in de Belgische hotelgeschiedenis: een overnachting in een 3- of 4-sterrenhotel in België of Nederland voor slechts 12,49 euro per persoon.

     

    Ruim 50 hotels nemen deel aan de actie. De bijzondere Kruidvat-aanbieding bestaat al in Nederland. Daar profiteerden intussen enkele honderdduizenden consumenten van de zeer voordelige hotelprijs. Het effect van de crisis versterkt het succes nog, omdat consumenten zeker nu prijsbewust keuzes maken.

     

    De actie werkt eenvoudig: consumenten kunnen vanaf 9 tot 21 oktober in elk Kruidvat-filiaal in Vlaanderen een activatiecode kopen waarmee ze op de website www.hotelmoment.be voor slechts 12,49 euro per persoon een overnachting kunnen boeken (prijs gebaseerd op een overnachting in een tweepersoonskamer, per kamer zijn dus twee activatiecodes vereist). De overnachting moet hebben plaatsgevonden voor 31 mei 2013. De boeking tegen de speciale actieprijs moet voor 28 februari 2013 zijn gemaakt.

     

    20-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blonde chocolade

    Uit onze unieke expertise is een nieuwe Wereld van Creaties en Smaken geboren

     

     

     

    8 jaar geleden, op een mooie lentedag, begint Frédéric Bau vroeg in de ochtend op de Ecole du Grand Chocolat Valrhona, terwijl hij de demonstratie van een recept voor patissiers uit de hele wereld voorbereidt, Ivoire chocolade au bain-marie te smelten.

     

    Een deel ervan zal hij gebruiken voor zijn recept, maar hij is verstrooid en vergeet volledig zijn bain-marie. 10 uur later is de witte chocolade blond geworden, een kleur die hij niet kende. De geur is buitengewoon, als van “een geroosterd Bretoens zandkoekje”, “gekarameliseerde melk’ of “ruwe suiker”, het heeft iets ovenvers en is gewoonweg onweerstaanbaar. Hij proeft: de chocolade smaakt overheerlijk, het is een puur genot, een lekkernij die hem onmiddellijk terugvoert naar zijn kindertijd en hem ontzettend blij maakt. Hij sluit de ogen en geniet, hij is in extase, woorden schieten te kort: hij heeft, per ongeluk, iets nieuws uitgevonden.

     

    De volgende dag probeert hij zijn fout te herhalen. Het lukt en hij is door het dolle heen. Deze blonde chocolade, met een natuurlijke kleur, die met geen enkele andere chocolade kan worden vergeleken, is een openbaring. Hij praat erover met de directie en met de ingenieurs van het huis. Iedereen proeft en valt voor de charme van deze nieuwe chocolade. Maar ondanks de mobilisatie van iedereen, blijkt het onmogelijk om het recept in grote hoeveelheden te reproduceren. De ingenieurs van Valrhona laten zich echter niet ontmoedigen.

     

    Dag na dag, maand na maand, jaar na jaar proberen alle ingenieurs van Valrhona, onder leiding van Frédéric Bau, de nieuwe, heerlijke smaak en de aparte kleur van de blonde chocolade terug te vinden, en zoeken ze naar een recept dat op grote schaal kan worden bereid zodat iedereen ervan kan genieten. Ze moeten dikwijls opnieuw beginnen, ze zijn veeleisend, geduldig. Ze gaan verder. Ze vinden uit, vinden nog meer uit. Ze testen een proces, en nog een, en ze vinden nog meer uit.

     

    Acht jaar later is het recept eindelijk klaar. Deze eerste blonde chocolade, geïnspireerd op het originele recept van Frédéric Bau en verfijnd door de experts van Valrhona, heeft unieke eigenschappen. Er gaat een nieuwe wereld open voor patissiers, chocolatiers, fijnproevers, voor de gastronomie van de hele wereld: Dulcey, de vierde chocolade.

     

    Na de pure chocolade, de melkchocolade en de witte chocolade, is er vanaf nu ook de blonde chocolade. Met de creatie van blonde chocolades, en gesterkt door 90 jaar expertise in dienst van de smaak, biedt Valrhona een nieuwe wereld van smaken en creaties.

    Dulcey is blond van kleur en heeft een verleidelijk romige textuur. Deze chocolade is krokant en niet al te zoet, en laat daarmee ruimte voor de rijke tonen van lichtgezouten biscuits.

     

    Deze nieuwe chocoladefamilie van hoge kwaliteit, met een nieuwe smaak en optimale textuur, wordt verkregen dankzij zorgvuldig geselecteerde ingrediënten en geconcheerd op een manier die we ons nooit hadden kunnen voorstellen. Een uniek aromatisch profiel verrijkt het smakenpallet van Valrhona en opent nieuwe smaaksensaties.

     

     

     





    20-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Resposible young drivers

    Responsible Young Drivers kiest Europcar als structurele partner

    Europcar ondersteunt Europese Nacht Zonder Ongevallen en Nieuwjaarsactie

     

     

     

    Responsible Young Drivers (RYD), de stichting van openbaar nut die jonge automobilisten stimuleert om verantwoord te rijden, heeft Europcar – Europees leider in autoverhuur – gekozen als structurele partner om een aantal sensibiliseringsacties te organiseren omtrent verkeersveiligheid in België.

    Europcar België wil zich positioneren als maatschappelijk verantwoorde onderneming in de brede zin van het woord. Het bedrijf was al heel betrokken op het vlak van milieubescherming, maar werkt nu dus ook mee aan acties van Responsible Young Drivers om jonge bestuurders bewust te maken van een verantwoord rijgedrag. “De mobiliteit van morgen berust niet alleen op het bevorderen van oplossingen voor een vlotter verkeer en op nieuwe technologieën die de impact van verplaatsingen op het milieu verlagen, maar ook op veranderingen in de houding en mentaliteit van de automobilisten,” meent Didier Fénix, Algemeen Directeur van Europcar België.

     

    Op 20 oktober heeft de 18e Belgische editie plaats van de Europese Nacht Zonder Ongevallen. Daarnaast organiseren de Responsible Young Drivers zoals elk jaar hun Nieuwjaarsactie in de nacht van 31 december 2012 op 1 januari 2013. Dan voeren zij duizenden jonge automobilisten in alle veiligheid naar huis. Europcar ondersteunt deze acties door klassieke en elektrische wagens ter beschikking te stellen aan de vereniging, door aangepaste formules en voorkeurstarieven aan te bieden aan de 19- tot 21-jarigen en door sensibiliseringsacties te organiseren, onder andere op de eigen Facebook-pagina.

     

    De 600 actieve vrijwilligers van Responsible Young Drivers (RYD) zijn tussen de 17 en 29 jaar oud. Zij organiseren het hele jaar door vormingen in scholen, preventieacties met alcoholtests aan discotheken en sensibiliseringsacties met de Promillekart of met een crashtest tijdens grote evenementen. Elk jaar organiseren zij de Europese Nacht Zonder Ongevallen (in oktober), de nieuwjaarsactie, en de Europese Dag van de Hoffelijkheid in het Verkeer (in maart). De RYD zijn actief in de Benelux en zijn coördinator van het Europees Jeugdforum voor Verkeersveiligheid.

     

    Europcar is de Europese nummer 1 in autoverhuurdiensten, die zijn klanten toegang biedt tot ’s werelds belangrijkste autoverhuurnetwerk. Dankzij zijn eigen activiteiten en die van franchisenemers en partners is Europcar in meer dan 140 landen aanwezig. Het bedrijf, met zijn 6.500 medewerkers die allen streven naar klanttevredenheid, en een gemiddelde vloot van 190.000 voertuigen, streeft ernaar maatschappelijk verantwoord te ondernemen. In 2010 en 2011 won Europcar opnieuw de World Travel Award als meest groene bedrijf in de transportsector (‘World's Leading Green Transport Solution Company’). Europcar maakt deel uit van Eurazeo.

     

     

    18-10-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!