Inhoud blog
  • Marriott International: 9000ste exploitatie
  • Nieuw schooljaar
  • Marriott Executive Apartments Penang
  • IHG Army hotels: 15 jaar echte gastvrijheid
  • Hotel Indigo debuteert in Bandung Indonesië
  • Intercontinental San Antonio Roverwalk
  • Courtyard by Marriott Sapporo
  • Back to basics met Barbecook
  • MSC reduceert uitstoot
  • Ducati stel nieuwe Panigale V4 voor
  • MSC Cruises
  • Aqualex lanceert Pearl-reiniginsparels
  • Resto's duCoeur
  • Resto's duCoeur
  • HEMA en Nora Gharib: brooddoosactie
  • Sprezzatura in de badkamer
  • Swatch rond vierkant succesvol af
  • Back to school met Aqualex
  • American Vintage - autumn/winter 24-25
  • MSC ; winterprogramma
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ijsbeer

    Met een drie meter hoge ijssculptuur in het station van Brussel-Zuid trokken Coca-Cola en WWF hun nieuwe Europese campagne voor de bescherming van ijsberen op gang, onder de naam ‘Arctic Home’. Die heeft als doel steun en bescherming te vragen voor de ijsbeer in zijn steeds sneller wegsmeltende natuurlijke habitat. Boegbeeld en peter van de actie is de Belgische poolreiziger Dixie Dansercoer; de unieke sculptuur was van 18 tot en met 20 januari te bewonderen. www.arctichome.be


    Het noordpoolgebied krijgt het extra zwaar te verduren door de klimaatverandering: de temperatuur stijgt er twee keer zo snel als in de rest van de wereld. Als gevolg hiervan krimpt het zomerzee-ijs elk decennium met ongeveer 11 procent, veel sneller dan de meest pessimistische voorspellingen. Eerste slachtoffer van die desastreuze ontwikkeling is de pool- of ijsbeer, die zijn natuurlijke jachtgronden letterlijk als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen. Coca-Cola en WWF luiden nu samen de alarmbel en slaan de handen in elkaar met de ‘Arctic Home’-campagne, die na de VS nu ook in Europa wordt gelanceerd.



    Coca-Cola en WWF: “samen sterker”

    “De ijsbeer, Coca-Cola en WWF zijn geen onbekenden voor mekaar”, legt Gaetan Van de Populiere, Marketing Director Coca-Cola België uit. “Met WWF werken we al sinds 2007 samen aan belangrijke milieu-initiatieven. Door het wetenschappelijke netwerk van WWF en de marketingkennis en middelen van Coca-Cola te bundelen, hebben we meer armslag dan elke organisatie afzonderlijk. En natuurlijk is de ijsbeer al sinds 1922 een icoon in onze wintercampagnes, lang voor er sprake was van zijn precaire situatie.”


    De drie jaar durende campagne Arctic Home – waarin Coca-Cola jaarlijks 1 miljoen euro aan WWF zal schenken – wordt in meer dan 16 Europese landen gelanceerd. De campagne maakt deel uit van de internationale samenwerking die sinds 2007 bestaat tussen The Coca-Cola Company en WWF. Die samenwerking is gericht op de bescherming van belangrijke rivierbekkens zoals de Yangtze, de Mekong en de Rio Grande, op duurzame landbouw, maar ook op het verminderen van het waterverbruik en het verlagen van de CO2-uitstoot van het bedrijf.


    Naast de eigen donaties roept Coca-Cola via internet ook het publiek op om een duit in het zakje van Arctic Home te doen. In 2011 in Noord-Amerika heeft het bedrijf twee miljoen dollar binnengehaald via een gelijkaardige campagne. Het ingezamelde geld gaat naar verschillende terreinprojecten die het leefgebied van de ijsbeer beschermen, onderzoek doen naar de impact van de klimaatverandering op de ijsbeer en conflicten tussen lokale gemeenschappen en ijsberen trachten te voorkomen. Daarnaast wordt ook geïnvesteerd in de organisatie van een internationale conferentie die concrete engagementen wil voor de bescherming van de ijsbeer.

     

    Grootste ijsbeer ooit

    De ijssculptuur in Brussel-Zuid werd met zijn drie meter hoogte de grootste ijsbeer ooit die in ons land uit ijs gehouwen werd. Hij moest zoveel mogelijk mensen sensibiliseren en mobiliseren, de reizigers en passanten in het station “warm maken” voor de bescherming van zijn habitat.


    Sabien Leemans, woordvoerder WWF: “De symbolische vergelijking met de smeltende poolkappen ligt voor de hand. De Noordpool is de airco van onze planeet. De enorme laag ijs en sneeuw weerkaatst de zonnewarmte en speelt een belangrijke rol in de regulering van het klimaat. Maar het is ook een thuis voor tal van diersoorten en vier miljoen mensen en speelt een belangrijke rol als voedselleverancier voor de hele wereld. Als we dit enorme gebied van 30 miljoen km2 niet vrijwaren, verandert alles.”

     

    Om de campagne extra kracht bij te zetten, werd ervaren poolreiziger Dixie Dansercoer bereid gevonden het peterschap op te nemen. “Niemand kan de feiten ontkennen”, zegt Dansercoer. “Tijdens mijn expedities heb ik genoeg alarmsignalen gezien. Er is veel meer open water en veel minder meerjarig ijs. De poolbeer gaat steeds vaker z’n prooi aan land zoeken en zelfs verbasteren met de grizzlybeer. Allemaal bewijzen dat de zomerse afsmelting van de ijskap bittere ernst is. Het is vijf voor twaalf en we moeten nu actie ondernemen.”

     





    24-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk op het Vakantiesalon Brussel

     

    Van 31 januari tot 4 februari 2013 is Frankrijk aanwezig in paleis 4 van Brussels Expo. Kom en ontdek er alle Franse regio’s en verschillende departementen.

     

    Lorraine is de eregast van het Frankrijkdorp. Op een oppervlakte van meer dan 700 m² zal het publiek kunnen kennismaken met het Comité Régional du Tourisme van Lorraine en 70 professionals die hun gastronomische specialiteiten, de rijkdom van hun streek, de ambachten en suggesties voor een weekend in Lorraine zullen voorstellen.

     

    Lorraine, een bestemming voor de vrouwen! In partnerschap met de professionals uit het toerisme van de regio, lanceert het Comité Régional du Tourisme van Lorraine een communicatiecampagne om de vrouwen te verleiden. Omdat vrouwen een doorslaggevende stem hebben bij het kiezen van vakanties is het doel hen Lorraine voor te stellen op een levendige en luchtige toon, met gewaardeerde onderwerpen: schoonheid, woninginrichting, kinderen, shopping, koken… Deze aanbiedingen worden voorgesteld door een jonge vrouw met de naam Lorraine, die haar voorkeuren en geheime plekjes deelt met andere vrouwen.

     

    Elke dag op het programma: evenement ‘Happy Pink Hour’ van 16 tot 17 u op de stand van Lorraine: kom in een leuke sfeer alle speciale aanbiedingen voor vrouwen in de regio ontdekken en neem deel aan de wedstrijd waarbij u een weekend in Lorraine kunt winnen. Dresscode: roze…

    Er zijn ook culinaire demonstraties door chefs uit Lorraine, animatie met narcissen ter voorbereiding van het narcissenfeest van Gérardmer op 14 april 2013, een stand met circusmaquillage voor kinderen, het restaurant ‘Chez Lorraine’ presenteert elke dag authentieke recepten uit de regio bereid zijn met regionale producten, zoals quiche lorraine.

     

    AANWEZIGE EXPOSANTEN

    REGIO’S : Alsace, Aquitaine, Bourgogne, Bretagne, Champagne-Ardenne, Corsica, Languedoc-Roussillon, Limousin, Lorraine en zijn 4 departementen (Eregast), Midi-Pyrénées, Normandie, Picardie, Riviera Cote d’Azur

    OFFICES DE TOURISME : Arras, Destination Beaujolais, Boulonnais, Chamonix, Comité des stations de Maurienne, Les Montagnes du Jura, Le Voyage à Nantes, Saint-Omer.

    DEPARTEMENTEN : Anjou, Ardêche, Cher, Coeur Val de Loire, Drôme, Eure-et-Loir, Hautes-Alpes, Indre, Loire, Loiret, Nord en Pas-de-Calais, Var en Vaucluse.

    ANDERE EXPOSANTEN : ATOUT France, Best Western Hotel La Marina, B&B Hôtels, de kastelen van Chenonceau en Amboise, La Coupole, Gites de France – Charente Maritime, Lagrange, Nausicaa, Novasol, Hôtel Plaisir Ile de Ré.

     

    En er is nog veel meer… ! Ontmoet alle specialisten van het Franse toerisme op onze stand van Atout France en aarzel niet alle vragen te stellen voor uw volgende vakantie in Frankrijk. Tot binnenkort in ons Frankrijkdorp!

    Voor meer informatie over Frankrijk…

    Dienst informatie voor het grote publiek Persdienst van Atout France:

    T. 02 505 38 28 - info.be@franceguide.com - www.rendezvousenfrance.com

    24-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Beal international

    BEAL INTERNATIONAL VERWENT INTERIEURLIEFHEBBERS MET NIEUWE AFWERKINGEN

     

     

     

    BEALMortex® en BEALStone®, innovatieve en unieke materialen die in elk interieur passen. Een ruwe, glanzende, gladde of minerale look, kleurcontrasten en heel uiteenlopende materialen... Voor elk interieur – klassiek, landelijk, hedendaags of strak – is er een perfecte oplossing. De mogelijkheden zijn eindeloos met de pleisters van de Belgische kmo BEAL International, waaronder BEALMortex® en BEALStone®. Voor deze pleisters heeft BEAL International heel wat research verricht, maar vooral geluisterd naar de input van zijn klanten. Dankzij de nieuwe afwerkingen en grafische effecten van deze producten kan het bedrijf inspelen op de diverse visies van interieurvormgevers en particulieren. 

     

    De ogen zijn de spiegel van de ziel, zegt men wel eens. En het interieur? Dat weerspiegelt ongetwijfeld de persoonlijkheid van de man of de vrouw die de materialen en kleuren heeft gekozen. Daarom beschouwt BEAL International het als zijn missie om zo veel mogelijk producten aan te bieden voor elk interieur.

     

    BEALStone® : Back to the 60’s !

    BEALStone® is een minerale bekleding die tijdens de laatste editie van Batibouw gelanceerd werd. Deze decoratieve coating is geschikt voor vloeren, muren en meubilair, en kan zowel binnen als buiten gebruikt worden. Het is een goed alternatief voor beton van het type granito/terrazzo, een materiaal dat zijn glorietijd kende na de Tweede Wereldoorlog en daarna in de vergetelheid raakte. Vandaag doet BEAL International deze voorouderlijke techniek opnieuw alle eer aan, zij het in een veel modernere variant. BEALStone® wordt in een fijn laagje aangebracht en daarna droog geschuurd.

     

    De basis van BEALStone® is een poedervormig bindmiddel dat moet mengen met een ‘vulstof’. De vulstof is het materiaal dat je kiest om je gepersonaliseerde BEALStone® coating te maken. Deze decoratieve bekleding is uniek omdat ze minerale effecten kan creëren die er niet alleen fantastisch uitzien, maar die men ook volledig naar eigen smaak kan aanpassen. De coating kan gemaakt worden op basis van kwarts, metaal, marmer, terracotta, glas, strandkeitjes, stukjes spiegel, kiezelsteentjes, zandkorrels en zelfs halfedelstenen. Vandaag vervolledigt BEAL International zijn gamma met een glanzend vernis waarmee het eindproduct afgewerkt wordt.

     

    BEALMortex® Color: een uitgebreide waaier van afwerkingen, effecten en texturen. Het multifunctionele en waterdichte BEALMortex® Color blijft zich onderscheiden met zijn unieke look. De pleister is zeer trendy, heeft ontelbare toepassingen en kan in grote mate gepersonaliseerd worden. En misschien wel het belangrijkste: het resultaat is subliem. Van zijn oorspronkelijke sobere karakter is niets meer overgebleven, wel integendeel: de bekleding heeft een veel modernere uitstraling met diverse mogelijkheden.

    www.beal.be   

     

     

    24-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel - slot: reisbijstand
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De uitvinder van de reisbijstand

     

     

     

    Op het Vakantiesalon kan je niet alleen inspiratie opdoen voor droomvakanties, je kan je er ook verzekeren tegen het tegenovergestelde: reizen die omslaan in nachtmerries. Een vulkaan die uitbarst, een huurauto die niet wil starten, bagage die gestolen wordt, een medisch noodgeval, een onverwacht herexamen... : je weet nooit wat er kan mislopen. Volgens Touring, de marktleider in én de uitvinder van de reisbijstand, vragen per jaar maar liefst 140.000 Belgen hulp voor problemen die zich voordoen tijdens hun vakantie.

     

    Tijdens de zomer van 2012 liepen er bij Touring 41.000 meldingen binnen met de vraag voor hulp. Daarvan werden 11.000 interventies op het terrein gerealiseerd, werden 890 mensen en 920 voertuigen gerepatrieerd. En de prijs voor zo’n interventie kan hoog oplopen. Voor een ziekenhuisopname van 5 dagen in Spanje of Italië tel je tussen de 3.500 en 44.500 euro neer, een repatriëring van een voertuig van Spanje naar België kost je minstens 2.000 euro en een medische repatriëring bijna 10.000 euro. Dossiers van ongevallen met een lange revalidatie ter plaatse kunnen zelfs oplopen tot 150.000 euro.

     

    Deze indrukwekkende cijfers tonen aan dat je best goed beschermd op vakantie vertrekt. Daarom ging het Vakantiesalon een partnership aan met Touring. Touring neemt namelijk al deze kosten voor zijn rekening, zonder franchise of limiet voor medische bijstand, net als de nazorg in het thuisland en de medicatie. En dat hebben de Belgen goed begrepen. Touring verzekert in dit land ieder jaar 300.000 families die op vakantie vertrekken, met of zonder auto. Deze gezinnen kunnen met een gerust hart op reis gaan, want Touring staat garant voor gespecialiseerd advies en medische, technische en personenbijstand. Bovendien kan je bij hen de klok rond terecht: de reisbijstandcentrale telt permanent veertig medewerkers (in het hoogseizoen zijn er dat zelfs tachtig), die 7 dagen op 7 ter beschikking staan. Voor elk probleem wordt er een oplossing gezocht ter plaatse en worden de betrokkenen permanent begeleid door medewerkers van Touring of op de vakantiebestemming zelf.

     

    Dankzij een wereldwijd netwerk van bijstandverleners voorziet Touring (samen met zijn zusterorganisaties) technische en medische hulp aan in totaal 45 miljoen leden, en dat alleen al in Europa. Via dit imposante internationale netwerk beschikt de marktleider in reisbijstand over 12.000 pechverhelpingsvoertuigen, meer dan 70 helikopters en 8 ambulancevliegtuigen. Ook voor informatie over medicatie (bijvoorbeeld als je een bepaald medicijn nodig hebt in het buitenland) of over veilig rijden in het buitenland kan je terecht bij de infolijnen van Touring.

     

     

     

    24-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Velux

    VELUX vindt dakvensters opnieuw uit

    Nieuwe standaard voor daglicht, comfort en energiebeheer

     

     

     

     

    Op Batibouw 2013 lanceert VELUX® zijn nieuwe generatie dakvensters en   introduceert het een nieuwe standaard op de markt. Zowel consument als      installateur zullen kunnen genieten van de vele verbeteringen. Enkele uitschieters:   meer glasoppervlakte, een verbeterde isolatie, standaard veiligheidsbeglazing en een moderner design. Kortom, met deze nieuwe generatie dakvensters is VELUX meer dan ooit synoniem voor meer daglicht, meer comfort én een lager energieverbruik.

     

    “Wij investeren continu in innovatie om als marktleider de richting aan te geven”, zegt Christian Fosseur, Algemeen directeur VELUX Belgium. “Met 18 gedeponeerde patenten op deze nieuwe dakvensters drukken wij onze visie uit voor ‘bouwen voor morgen’. En dat met het oog op de noden van de eindgebruiker, van vakmensen en van maatschappelijke veranderingen. Met de nieuwe generatie zetten we een nieuwe mijlpaal in daglicht, comfort, design en isolatie. We willen de consument stimuleren om niet enkel in termen van isolatie te denken, maar hem aansporen om bij zijn bouw- of renovatieprojecten ook rekening te houden met het concept van de       energiebalans. Met zijn nieuwe generatie dakvensters levert VELUX producten met een uitstekende energiebalans, die bijdragen tot de Europese 2020-doelstellingen.”

     

    Dankzij de smallere raamkaders wordt de glasoppervlakte tot 10% groter. Meer glas betekent meer natuurlijk daglicht, wat onontbeerlijk is voor de gezondheid en energie bij de mens. Een stevige winst aan daglicht dus, zonder de buitenafmetingen van het raamkader te veranderen. En dat is van groot belang voor de vervanging van oude dakvensters, zeker nu renovatie steeds vaker een alternatief wordt voor nieuwbouw.

     

    Voor het design van zijn dakvensters nam VELUX zowel het binnen- als het       buitenaspect onder de loep. Zo is de nieuwe generatie dakvensters uitgerust met een nieuwe ergonomische handgreep waarmee je met speels gemak het venster in 3 posities brengt: open, gesloten of vergrendeld met constante ventilatie. Het slankere design van de buitenprofielen en vernieuwde afdekkap vormt dan weer een esthetische troef in het dakvlak. VELUX heeft zich bij de elektrisch of op zonne-energie bediende vensters INTEGRA® ook heel sterk gefocust op gebruiksgemak en comfort.

    Naast de winst aan zonnewarmte heeft VELUX de lat ook hoger gelegd qua isolatie dankzij de Thermo TechnologyTM, een waaier aan productverbeteringen die de isolerende kracht verder verhogen.

    Nog een vernieuwing van formaat: de gelaagde dubbele veiligheidsbeglazing Energy & Comfort wordt standaard voorzien op elk type dakvenster. Deze beglazing biedt een verhoogde veiligheid voor de bewoners, in combinatie met een uitstekende energieprestatie.

    www.velux.be

      



    23-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bergen op maat

    Bent u niet van de latten af te krijgen en op zoek naar de perfecte gezinsvakantie, of laat u zich liever verleiden door de bergen zonder langs hun flanken te glijden? Bij Pierre & Vacances is er voor ieder wat wils.

     

    DE PASS VOOR NIET-­-SKIËRS

    De “Pass voor niet-­-skiërs” is beschikbaar in 15 residenties van Pierre & Vacances en werd ontwikkeld in samenwerking met 4 stations. De pass vormt een eenvoudig alternatief voor vakantiegangers die volop van de bergen willen genieten zonder de latten aan te binden, en bestaat uit 3 activiteiten: Waterpret, wellness en sneeuwpret zonder ski's.

    Alpe d’Huez 3 residenties: 7 dagen toegang tot het openlucht én het binnenzwembad van het station; 7 dagen toegang tot wellnessactiviteiten: aquagym, relaxatiesessies en een relaxerende massage van 15 minuten (benen, rug, buik of hoofd-nek); 7 dagen toegang tot de schaatspiste en een waaier van 26 activiteiten naar keuze (tennis, bodybuilding, stretching …). Toegang tot het 'Musée d'Huez et de l'Oisans'. € 70 per persoon

     

    Les Ménuires 2 residenties : 6 dagen toegang tot het binnenzwembad van het station; 6 dagen toegang tot de wellnessruimtes: sauna, hamam, jacuzzi, zwembad, solarium en mogelijkheid tot lessen aquagym. Sneeuwschoenwandelingen. € 75 per persoon;

     

    Avoriaz 7 residenties : 6 dagen toegang tot Aquariaz, het tropische waterparadijs midden in de bergen. Toegankelijk tot 16 u; 6 dagen toegang tot het wellnesscentrum Altiform: fitness, sauna, hamam, jacuzzi, lichttherapie. (sessie van 1 uur, reserveren is nodig). Open vanaf 14 u; 6 dagen toegang tot de schaatsbaan van het station. Open vanaf 14 u. € 75 per persoon

     

    Val d’Isère : 3 residenties : Toegang tot het binnenzwembad van het station; Toegang tot de wellnessruimtes van het station en een ontspannende massage van 30 minuten. Een cursus squash of 2 toegangstickets voor de schaatsbaan. € 60 per persoon

     

    WELLNESS

    De 12 Pierre & Vacances premium residenties in de bergen bieden diensten op maat, ruime appartementen, uitrustingen van topkwaliteit en vrije toegang tot wellnessruimtes en buitengewone kuuroorden.

    Arc 1950 - Le Village "Deep Nature Spa®" by Cinq Mondes: Een mineraal universum van meer dan 1000 m2 zwembad, verschillende avonturendouches, vulkanische grot, ijsgrot, hamam-en relaxatieruimte. Verzorgingsruimtes. Te reserveren samen met uw verblijf.

    Avoriaz 1800 - L’Amara "Deep Nature Spa®" by Algotherm Kuuroord met terras dat uitgeeft op de vallei. Sensorische douche, sauna, hamam, relaxatieruimte met uitzicht over de vallei, bubbelbad in open lucht en verzorgingsruimtes. Op voorhand of ter plaatse te reserveren.

    www.pierreetvacances.be – 070/246 100 (€.015/min)

    22-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.evian speelt voor droomfabriek

    Met de start van het nieuwe jaar engageert evian zich om de meest “Live Young” kinderdromen naar de werkelijkheid te helpen vertalen. Daartoe bedacht het merk opnieuw een originele wedstrijd, ‘Maak uw kinderdroom waar’, waarbij het zich richt op jong en oud, maar vooral op diegenen die jong van geest zijn. De jury zal hierbij letten op het anti-conformistische, optimistische en vrolijke karakter van de inzendingen, en dus de conformiteit met evians Live Young-imago.

     

    De ene droomt er al sinds jongs af aan van om te trouwen in een sprookjeskasteel, de andere om reuzenschildpadden te gaan verzorgen in Brazilië en nog een andere om te paard de steppes van Patagonië te doorkruisen. In de realiteit blijkt dat niet altijd even gemakkelijk maar nu besluit evian een handje toe te steken en de meest “Live Young” kinderdromen te helpen verwezenlijken in haar wedstrijd ‘Maak uw kinderdroom waar’.

     

    Geïnteresseerde dromers kunnen zich inschrijven via de sociale netwerksite Facebook en hun wildste en fantasierijke dromen delen met de buitenwereld. De actie loopt van 3 januari tot 28 februari 2013, waarna uit alle inzendingen vier gelukkigen gekozen worden. Voor de realisatie van de dromen voorziet evian telkens in een budget van 3.000€ per winnaar. Het is bovendien in het belang van de deelnemers om zoveel mogelijk Facebook-vrienden uit te nodigen om eveneens deel te nemen aan de actie. Van de vier winnaars krijgt degene met het meeste aantal deelnemende Facebook-vrienden, immers niet minder dan 6.000€ in totaal ter beschikking om zijn/haar droom waar te maken.

     

    Deze nieuwste promotieactie van evian kadert in haar populaire Live Young-campagne – denk hierbij aan de bekende ‘Baby Rollers’-commercials. Naar goede gewoonte zit het merk niet om een stunt verlegen en beklemtoont het opnieuw haar imago van een hip, origineel en dynamisch bedrijf.

     

    “Naar aanleiding van het nieuwe jaar 2013 willen we de fans van evian stimuleren om het kind dat in hen schuilt wakker te maken en opnieuw te gaan dromen. Kortom, met een jonge geest wordt alles mogelijk. Dit is tevens weerspiegeld in de lijfspreuk van evian: Live Young!”, aldus Sandrine Swolfs, Marketing Director van Evian.

     

    Het concept werd bedacht door het agentschap Good Morning en de online applicatie gerealiseerd door het bedrijf Most Wanted.

     

    Voor meer informatie over de wedstrijd, surf naar de facebookpagina van evian Belgium of naar www.evian.be

     

     

     

    22-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Marlux

    MOOISTE KLINKER = BESTE KLINKER

    Marlux innoveert met unieke collectie Stonehedge Hydro-M

     

     

     

     

    Op Batibouw pakt Marlux uit met een revelatie van formaat: Stonehedge Hydro-M. Dankzij een innovatief recept neemt deze populaire klinkercollectie minder water op dan om het even welke betonklinker. En dat vertaalt zich naar de mooiste én meest duurzame terrassen, tuinpaden en opritten. Jaar na jaar, ontelbare Belgische buien later…

     

    Of je nu een landelijk terras in gedachten hebt, een strakke oprit of een speels tuinpad, met Marlux richt je ook in 2013 je buitenomgeving duurzaam in. Zo heeft de tuinspecialist een vernieuwend productierecept ontwikkeld – uniek in de sector – voor de Stonehedge-klinkers: Hydro-M. 

     

    Dankzij de slimme samenstelling nemen de klinkers beduidend minder water op. En dat leidt tot heel wat kwaliteitstroeven: de klinkers zijn sneller droog, ze nemen minder vuil op, vertonen minder groenaanslag én zijn minder gevoelig voor kalkuitslag. Anders gezegd: op-en-top duurzame en onderhoudsvriendelijke klinkers. Maatvast bovendien en van sterk beton, BENOR-gekeurd. 

     

    Uiteraard heeft de vertrouwde Stonehedge-collectie niets van haar charme verloren. Met 11 kleuren, 7 formaten en een Cahors-wildverband geven deze klinkers je alle ruimte tot verbeelding. De getrommelde klinkers zijn op authentieke wijze verouderd: met het ruwe uitzicht van afgevlakte kasseien leent Stonehedge zich dan ook perfect voor een terras of oprit in verweerde natuursteenlook. 

    www.marlux.com  

     





    22-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantieslaon Brussel: topbestemming Frankrijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Topbestemming Frankrijk: niet te onderschatten aantrekkingskracht

     

     

     

    Als typische autobestemming is onze zuiderbuur in winter en zomer de uitgelezen vakantiebestemming. Citytrips, nature breaks, skivakanties, sportieve reizen, gastronomisch genieten of zonnekloppen... Frankrijk blijft een van de Europese koplopers en topbestemming bij de Belgische reiziger – en dat in alle segmenten.

     

    Naar goede gewoonte neemt Frankrijk zelfs heel paleis 4 voor zijn rekening. Franse overzeese territoria als Martinique, Ile de la Réunion, Nieuw-Caledonië en Guadaloupe zijn eveneens vertegenwoordigd, maar die kan je terugvinden bij de verre bestemmingen (paleis 7).

     

    De gastregio voor de editie van 2013 is La Lorraine. Zo’n 70 lokale professionals presenteren op een stand van meer dan 700 m² alle troeven van deze regio in Noordoost-Frankrijk. En dat zijn er heel wat: animaties rond legendes en verhalen, een parade in renaissancekostuums, beeldhouwen, kaarsen maken, luitspelers, dans, ... Zoals het een Franse streek betaamt, staan er daarnaast een hele resem gastronomische presentaties op de agenda. Lorrainse chefs toveren smakelijke streekgerechten op tafel en restaurant “Chez Lorraine” brengt de beste regionale producten mee om bezoekers van het Vakantiesalon te laten proeven van hun authentieke recepten. Niet te missen? Hun quiche lorraine, natuurlijk.

     

    Verder maakt het ‘Comité Régional du Tourisme de Lorraine’ van de gelegenheid gebruik om vrouwen tot een bezoekje te verleiden. Met outletshopping, vijf (!) steden waar de thermale bronnen en wellness centraal staan, een zeer kindvriendelijke sfeer en een stevige reputatie op het gebied van zoete banketbakkerij is La Lorraine immers dé vrouwenbestemming bij uitstek. Die vrouwelijke toets bereikt dagelijks zijn hoogtepunt van 16 tot 17 uur. Dan daalt er een roze sluier over de La Lorraine-stand en geniet je van het Pink Happy Hour. Heren zijn welkom, maar dienen zich wel aan de roze dresscode te houden...

     


    22-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel: villages en Holiday Forum
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Villages van het Vakantiesalon en Holiday Forum

     

     

     

    Tijdens de editie van 2011 bundelden verschillende exposanten voor het eerst hun krachten in het Caribbean Village, Asian-Pacific Village, Nordic Village en African Village. Samen met de Cruise Village stonden ze toen als een rode draad doorheen het Salon opgesteld. In 2012 werd deze conceptuele aanpak verder uitgebouwd met het Latin American en North American Village en ook in 2013 staan de villages er opnieuw. Dit jaar wordt het bestaande aanbod verrijkt met het Wallonia Village en het

    Flanders Village, een initiatief ondersteund door de vzw Logeren in Vlaanderen, inclusief een mooie informatieve stand gewijd aan Brussel.

     

    Dat het Vakantiesalon ook in 2013 weer opteert voor deze thematische groepering van de bestemmingen, is logisch. Zowel voor de exposant als voor de (professionele) bezoeker schuilen er immers grote opportuniteiten in dit soort samenwerking. De exposanten profiteren van de groepsdynamiek om meer visibiliteit te verwerven. De bezoekers vinden in deze opstelling dan weer snel en gemakkelijk hun weg naar wat ze zoeken. Bovendien zorgen alle villages afwisselend voor animatie, wat de gezellige sfeer van het Salon alleen maar ten goede komt. Met muziek, traditionele dans, cocktails, hapjes en nog veel meer, kunnen bezoekers zich helemaal onderdompelen in de couleur locale van de bestemmingen. En er is natuurlijk niets zo leuk als een – letterlijk en figuurlijk – voorproefje van een potentiële toekomstige reis!

     

    Voor het vijfde jaar op rij stelt het Vakantiesalon in 2013 het Holiday Forum voor. Dit platform van reisinformatie geeft het woord aan televisiepersoonlijkheden, bekende Belgen en ervaren reizigers, die graag hun expertise en ervaringen delen met de bezoekers van het Vakantiesalon.

     

    Vorig jaar stonden onder andere Vlaanderen Vakantieland-madammen Cath Luyten en Erika Van Tielen, VRT-nieuwsanker Wim De Vilder en chocolatier Dominique Persoone op het podium van het Holiday Forum. In 2013 zullen opnieuw bekende en onbekende Vlamingen vertellen over wat hen boeit op hun favoriete bestemmingen. Met sessies door mediapartners Radio 2 en Vlaanderen Vakantieland belooft het weer een boeiende interactie te worden. Het Holiday Forum is dé draaischijf van reisnieuws, dus wie helemaal up-to-date wil zijn moet zeker een kijkje komen nemen. Wedden dat je meteen aan deze ervaren vertellers hun lippen hangt?

     


    20-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onweerstaanbaar skiaanbod

    Nu de eindejaarsfeesten achter de rug zijn, lanceert de Groep Pierre & Vacances -Center Parcs haar Onweerstaanbaar Skiaanbod ‘LES IRRESISKIBLES’. Van 4 tot 21 januari 2013 maakt de Groep een skivakantie betaalbaar voor iedereen. P&V biedt kortingen tot € 400 op een verblijf in de bergen, aanbod dat ook geldt voor verblijven aan de Franse, Spaanse en Antilliaanse kust.

     

    Skiliefhebbers kunnen een vakantie boeken in de bergen voor één week in een residentie van Pierre & Vacances en Pierre & Vacances premium midden in de skigebieden -Alpes-Maritimes, Haute-Savoie, Isère, de Pyreneeën en de Savoie. De Groep biedt kortingen tot €400 op verblijven tussen januari en april.

     

    Ook wie in de winter liever de zon opzoekt, is bij de Groep aan het goede adres: een verblijf vanaf 2 nachten aan zee of op het platteland, in residenties en vakantieparken van Pierre & Vacances, in Frankrijk, Spanje of op de Antillen. Heel wat vakantieplezier dus aan de Middellandse Zee, de Costa Del Sol of in Guadeloupe ...

     

    VAKANTIETIPS:

    Savoie -Valmeinier 1800 - Pierre & Vacances residentie Le Thabor

    Gedeeltelijk autovrij station, ideaal voor jong en oud, residentie aan de voet van de skipistes, met een buitengewoon uitzicht, keuze uit studio's voor 4 personen tot appartementen met 3 of 4 kamers voor 7 tot 8 personen, verwarmd buitenzwembad en sauna's.  

     

    Haute-Savoie -Flaine MontSoleil Pierre &Vacances premium Les Terrasses d’Eos (Vijf sterren) Midden in de Vallée du Grand Massif, residentie bestaande uit twee grote chalets, aan de voet van de pistes, verwarmd buitenzwembad. Warm en gezellig ingerichte appartementen met uitzicht op de vallei of het bos. Keuze uit appartementen met 2 kamers, voor 4 personen, of 4 kamers, voor 8 personen.

     

    Bestemming winterzon Antillen -Guadeloupe Pierre & Vacances village club Sainte-Anne: dit volledig gerenoveerde Pierre & Vacances vakantiepark ligt op slechts 5 km afstand van het centrum van Sainte-Anne, op onnavolgbaar creoolse wijze worden activiteiten moeiteloos gecombineerd met "dolce farniente" in de zon.

    502 gerenoveerde verblijven, met keuze uit twee formules: Select en VIP. De VIP-formule omvat 104 verblijven, van studio's voor 2/3 personen, of appartementen met 3 kamers, voor 6 personen. Bouw van een wellnesscentrum "Deep Nature Spa Algotherm®"met massageruimtes, fitnesszaal en theebar. Gratis kinderopvang met 5 nieuwe animatiethema's: avontuur, sport, creatief, vrienden of wetenschap.

    www.pierreetvacances.be

    070/246100 (€0,15/min)

     

     

    19-01-2013 om 12:19 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.primeur in vlaanderen

    PRIMEUR IN VLAANDEREN : DELHAIZE SHOP&GO OPENT HAAR DEUREN IN HET UNIVERSITAIR ZIEKENHUIS VAN ANTWERPEN

     

     

     

    Een buurtwinkel voor de patiënten, de bezoekers en het personeel van het ziekenhuis. Nadat in 2002 de allereerste Shop&Go werd geopend in een ziekenhuisomgeving, het Erasmus ziekenhuis in Anderlecht, opende Delhaize België in samenwerking met Sodexo op 9 januari 2013 een nieuwe Shop&Go in het universitair ziekenhuis van Antwerpen.

     

    Deze winkel is de eerste in zijn soort in Vlaanderen. Dankzij deze buurtwinkel geeft Delhaize de mogelijkheid aan de patiënten, de bezoekers en het personeel van het ziekenhuis, maar ook aan de personen uit de woonwijken in de buurt om snel hun boodschappen te doen tijdens de ruime openingsuren. Naast een assortiment van 1250 producten biedt de winkel ook verschillende extra diensten aan zoals de verkoop van producten van de Nationale Loterij, fruitmanden, een specifiek productassortiment (glutenvrij, zoutarm, biologisch,...) om te beantwoorden aan de dagelijkse wensen en behoeften. Aangezien de winkel in een ziekenhuis is gelegen, zal er geen tabak worden verkocht.

     

     “Dankzij de samenwerking tussen Delhaize en Sodexo hebben we een uniek buurtwinkelconcept op poten kunnen zetten. De patiënten, de bezoekers en het personeel van het universitair ziekenhuis van Antwerpen, maar ook de personen uit de woonwijken in de buurt kunnen hier gemakkelijk en snel hun boodschappen komen doen op meerdere momenten van de dag. De waarden van het Shop&Go-concept liggen volledig in lijn met die van Moment’to. Het is onze prioriteit om de levenskwaliteit van onze klanten te verbeteren door hen kwaliteitsvolle voeding en diensten aan te bieden,” vertelt Denis Knoops, Senior Vice President bij Delhaize België en verantwoordelijke voor het departement van zelfstandige winkels.”Daar zijn we met deze winkel volgens ons zeker in geslaagd.”

     

     “Deze winkel is een primeur in de ziekenhuiswereld. Alle personen die in het ziekenhuis moeten zijn maar ook de buurtbewoners kunnen gebruik maken van de verschillende diensten die de winkel aanbiedt. Geschenken, food en non-food zijn voor iedereen beschikbaar. Dit is een mooie samenwerking die de kloof tussen het ziekenhuisleven en het echte leven aanzienlijk verkleint,” verklaart Michel Croisé, CEO Sodexo.

     

    Om de klanten ten slotte de mogelijkheid te geven hun boodschappen op eender welk moment te doen, zal de Shop&Go van het universitair ziekenhuis van Antwerpen iedere dag geopend zijn, van 8 uur tot 19 uur van maandag tot vrijdag en van 12 uur tot 18 uur op zaterdag, zondag en feestdagen.

     

     

    19-01-2013 om 12:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Facq

     

    FACQ is al generaties lang dé Belgische specialist op het vlak van badkamerinrichting en verwarming en neemt nu voor de 48ste keer deel aan Batibouw. Ter gelegenheid van Batibouw 2013 heeft de onderneming haar beursstand onder handen genomen en volledig anders ingedeeld.

     

    De nieuwe stand omvat nu drie verschillende ruimtes: een benedenverdieping, een eerste verdieping en een centrale zone of ‘desk’. Elke ruimte is aan een thema gewijd. In het bovenste gedeelte van de FACQ-stand wandelen bezoekers binnen in ‘Het Groene Huis’. Op de benedenverdieping staat comfort centraal, met een badkameroplossing voor elke behoefte en smaak. In de ‘deskzone’ stelt FACQ verschillende mogelijkheden voor om water te besparen, dankzij enkele praktische en originele oplossingen.

     

    Op de benedenverdieping draait alles rond comfort in de badkamer. Aan één kant van de grote centrale trap zijn 18 badkamers opgesteld, die elk een ander thema belichten: comfort en veiligheid, innovatie, terugkeer naar de natuur, kleine stadsbadkamer, ruime luxebadkamer, combinatie badkamer-slaapkamer-dressing met hoog ‘zen-gehalte’, ... Meer en meer zie je hoe bad- en slaapkamer tot één ontspanningsruimte versmelten: een ruimte waarin bad en bed zij aan zij staan, de ‘Italiaanse douche’ vrij spel krijgt en grote glaspartijen voor veel licht zorgen. Het is duidelijk dat badkamers vandaag vooral een moment van rust moeten bieden, ver weg van alle drukte. De tentoongestelde badkamers zetten met hun sfeer aan om te ‘ontstressen’ en helemaal tot zichelf te komen.

     

    De FACQ-stand zet ook nog een andere trend in de kijker: na een jarenlange ‘uittocht’ naar het platteland, is de stadsomgeving meer en meer in trek. In stadswoningen is de ruimte vaak beperkt en zijn de leefruimtes dus ook kleiner. Waar mogelijk, worden muren tussen ruimtes gesloopt, waardoor het samenleven opnieuw volop centraal staat, met alle plezierige momenten maar ook moeilijkheden van dien. Aangezien de plaats beperkt is, moeten badkamers op een beperkte ruimte het nodige comfort kunnen bieden. Sommigen nemen dan genoegen met enkel een bad, in andere woningen wordt gekozen voor één grote ruimte, die tegelijk slaapkamer, dressing, badkamer en opbergruimte is. In 2013 komen daar tal van nieuwe oplossingen bij om zowel kleine als grote ruimtes gepast in te richten.

     

    Op de bovenverdieping van de FACQ-stand wandelen Batibouw-bezoekers dit jaar binnen in ‘Het Groene Huis’. Ze krijgen er een overzicht van negen ecologische en kostenbesparende oplossingen, zaken die helpen om een evenwicht te bereiken tussen ecologie en besparingen. Batibouw is de ideale gelegenheid om de aanwezige ‘Groene Huis’-experten aan te spreken. Zij staan particulieren graag bij met allerlei tips & tricks om minder te verbruiken.

     

    De Belg gaat tevens op zoek naar manieren om zijn waterverbruik te beperken. Hij is er zich van bewust dat de energiebronnen niet eindeloos voorradig zijn, en dat het ‘blauwe goud’ ook niet onbeperkt vloeit. Meer en meer Belgen kiezen dan ook voor zuinige sanitaire installaties, die het waterverbruik helpen terug te schroeven. Daarom stelt FACQ tijdens Batibouw acht manieren voor om het waterverbruik te beperken, door middel van enkele praktische en mooie designuitrustingen.

     

     

     

     

     

     

     

     

    18-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel: cruises
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gastthema: cruises

     

     

     

    Voor het eerst heeft het Vakantiesalon geen gastland, maar een gastthema. In 2013 staan cruises centraal. Een bijna vanzelfsprekende keuze, want de cruise-industrie is superhip. Met de innovaties die de sector doorvoerde zijn vooroordelen als ‘cruises zijn oubollig’ of ‘cruises zijn onbetaalbaar’ nooit verder weg geweest.

     

    Dankzij een groeiende awareness bij het grote publiek, groeit deze voormalig wat ondergewaardeerde sector elk jaar exponentieel. Volkomen terecht, want cruises bieden een unieke ervaring. Wanneer de boot vaart kan je immers heerlijk relaxen en uitgebreid genieten van alle faciliteiten aan boord. Wanneer de boot aanmeert krijg je dan weer de kans om de stad te verkennen, door de mooiste havens te flaneren en van lokale specialiteiten te proeven. Bovendien is het schip niet alleen de ideale plek om te herbronnen, het is ook een vervoermiddel. Je ziet dus geen twee keer dezelfde horizon verschijnen. Ideaal voor reizigers die staan te popelen om te blijven ontdekken, en dat zonder tijd te verspillen in grijze luchthaventerminals!

     

    De cruise-industrie verwelkomt alle soorten reizigers. Er zijn gespecialiseerde cruises voor senioren, maar net zo goed cruises die gericht zijn op twee-tot tienjarigen. Cruises voor jonge twintigers, maar ook cruises voor jonge vijftigers. Elke consument vindt zijn gading. Bovendien kàn je tegenwoordig nog wel aan boord gaan van de zeer exclusieve, luxueuze cruiseschepen van weleer, maar hoèf je helemaal niet zoveel geld uit te geven. De gemiddelde cruise is qua prijs vergelijkbaar met een gewone vakantie. Kortom: er is een cruise voor iedereen. Kom dus zeker een kijkje nemen in het Cruise Village, waar de exposanten van het Vakantiesalon je graag wegwijs maken in de ‘zee’ van informatie.


    18-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw DDG

    DDG stelt ‘PIO’ voor op Batibouw 2013: een geheel nieuwe reeks cv-haarden voor passief- en lage-energiewoningen.

     

     

     

    Op Batibouw 2013 pakt DDG uit met een nieuw project dat niet alleen een sterk staaltje technologie toont, maar ook bewijst dat de fabrikant continu blijft inspelen op de nieuwste woontrends. De fonkelnieuwe ‘PIO’ is een compact en goed geïsoleerd kacheltje dat zich perfect leent voor passief- en lage energieconstructies. Het basisprincipe van DDG blijft gelden: de haard kan op de centrale verwarming worden aangesloten, brandt op de ecologische en hernieuwbare brandstof hout en draagt bij tot zowel de verwarming van de woning als de sanitaire warmwatervoorziening.

     

    Nieuw is dat de stralingswarmte van deze kachel sterk wordt teruggedrongen en dat de door de verbranding vrijgekomen warmte voor lange tijd kan worden opgeslagen in een buffervat, om te worden vrijgelaten wanneer de gebruiker er behoefte aan heeft.

    DDG is een Belgische fabrikant die bekendstaat als producent van kachels en inbouwhaarden die worden aangesloten op de centrale verwarmingssystemen in particuliere woningen. Terwijl DDG traditioneel bekend is om zijn krachtige toestellen (tot 58 kW), anticipeert het met PIO op de trend van kleinere en sterk geïsoleerde woningen met lagere verwarmingsbehoeften. De PIO-reeks staat voor een minimale uitstoot, een vernieuwd design en de ideale verhouding tussen directe stralingswarmte en opgevangen warmte (hydraulische/waterzijdige warmte). Met deze aanvulling heeft DDG voortaan een oplossing voor elk type woning en biedt het – als enige speler op de markt – cv-haarden en kachels in alle gewenste vermogens.

     

    Technologisch innovatief aan het ontwerp is de volledig nieuwe, uitgekiende verbrandingstechniek met intelligente luchtverdeling. De gegenereerde warmte wordt opgeslagen in een buffervat, om op het gewenste moment voor verwarming of sanitair warm water te worden ingezet. In de meeste gevallen zal PIO met een thermisch zonnesysteem of warmtepomp worden gecombineerd, waardoor geen klassieke brandstoffen (gas, stookolie …) nodig zijn. En dankzij het elegante, slanke design past het kacheltje bovendien feilloos in elk interieur, waar zijn gezellige vlammenspel ieders hart zal verwarmen. 

    www.ddg.be

     

    16-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vakantiesalon Brussel 2013  

     

     

     

    Op 31 januari opent het Vakantiesalon 2013 in Brussels Expo voor de 55e keer zijn deuren. Van donderdag 31 tot en met maandag 4 februari 2013 kan de bezoeker er telkens terecht van 10u tot 18u. Met cruises als gastthema belooft het opnieuw een schitterende editie te worden.

     

    Vier paleizen staan ter beschikking van de leergierige reiziger. Paleis 4 staat naar goede gewoonte helemaal in het teken van Frankrijk, nog steeds de belangrijkste toeristische bestemming voor de Belgische toerist. Gastregio van deze editie is La Lorraine. Paleis 5 is voorbehouden voor de Europese bestemmingen en de Middellandse Zee. In paleis 6 vindt de bezoeker het Holiday Forum met de Benelux Zone terug. Dit jaar in première in paleis 6: de Belgische villages, waar de mooiste plekjes van ons land worden ondergebracht in het Flanders Village en het Wallonia Village en onze fraaie hoofdstad een eigen stand krijgt. In paleis 7 worden de verre bestemmingen ondergebracht en kan je ook het Cruise Village vinden. En dat laatste zou dit jaar weleens dé trekpleister van het Salon kunnen worden, want cruises zijn het gastthema in 2013. Alle grote namen uit de cruisesector staan er klaar om je te informeren over hun nieuwste formules en natuurlijk ook om je te inspireren met hun creatieve invullingen van de traditionele cruise.

     

    Informeren en inspireren is het motto van alle standhouders op het Vakantiesalon. De ‘veteranen’ van het Salon weten hoe dat moet. Heel wat van hen tekenen ook in 2013 present, zoals topbestemmingen Frankrijk en Spanje, die naar jaarlijkse gewoonte een groot deel voor hun rekening nemen. Maar ook de nieuwkomers hebben veelbelovende plannen voor hun stand. Zo verwelkomt de beurs voor het eerst bestemmingen Brazilië en Macedonië en wordt de Nordic Info-stand uitgebreid.

     

    Onder de nieuwkomers vinden we ook Jetaircenter, dat een heus boekingkantoor meebrengt naar het Vakantiesalon. Ook bij de standen van Gigatour en Neckermann kan je je droomreis reserveren. De touroperators voorzien voor deze snelle beslissers bovendien aantrekkelijke condities en vroegboekkortingen. In de categorie ‘informeren’ ging het Vakantiesalon dit jaar een partnership aan met Touring, de marktleider in reisbijstand. De twee sterke merken hebben zich verenigd om zo meer aandacht te kunnen vestigen op het belang van een goede reisverzekering, een onderwerp dat élke reiziger aangaat.

     

    Ten slotte stelt het Vakantiesalon opnieuw het Holiday Forum voor. Zowel bekende Belgen, televisiepersoonlijkheden als de reizigers zelf vinden hier een platform voor het uitwisselen van reisadvies.

     

    Donderdag 31 januari t.e.m. maandag 4 februari 2013 telkens van 10 tot 18 uur

    www.vakantiesalon.be, www.brusselstraveltop.eu

    Kaarten : Kinderen < 12 jaar: gratis, vanaf 12 jaar: 8 euro met kortingsbon: 4 euro

    16-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IJsbeer geseind!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    IJSBEER GESEIND!

    COCA-COLA ZET LEGENDARISCHE POOLBEER OPNIEUW CENTRAAL IN

    WINTERCAMPAGNE

     

     

     

    Deze winter haalt Coca-Cola een van zijn meest geliefde iconen uit de ijskast: de poolbeer. Na de allereerste printadvertentie in 1922, duikt de sympathieke ijsbeer vanaf 1 januari weer op in de reclamecampagne van het frisdrankmerk. Coca-Cola en de ijsbeer, dat is meer dan een coole vriendschap...

     

    Negentig jaar geleden verscheen de ijsbeer voor het eerst in een Franse advertentie van Coca-Cola. Sindsdien is hij uitgegroeid tot een icoon voor het merk. En tot een oprecht engagement, want Coca-Cola trekt zich al decennialang het lot van de kwetsbare ijsbeer op de Noordpool aan.

     

    Vandaag staat hij dus opnieuw centraal in de reclame. Met evenveel stijl als in de beginjaren, bij de introductie van de ‘Always Coca-Cola’-campagne. In 1993 ging de tv-spot ‘Northern Lights’ – waar ijsberen naar het poollicht kijken en een flesje Coca-Cola drinken – de wereld rond. De innovatieve animatiebeelden maakten de reclame revolutionair én maakten de Coca-Cola-ijsbeer geliefd bij een groot publiek.

     

    En zo ging de poolbeer, samen met zijn familie, steeds vaker de hoofdrol spelen in de reclamecampagnes van Coca-Cola. Al glijdend op de skipiste, om te supporteren voor de Olympische Winterspelen of al spelend met berenwelpen.

     

    Wist je trouwens dat...

    ...de witte, pluizige Labrador Retriever-puppy van de artistiek directeur het reclamebureau inspireerde tot de computergeanimeerde ijsbeer?

     

    ...aan de tv-spots heel wat studiewerk voorafging? Zo analyseerden de makers tal van foto’s en films om inzicht te krijgen in het gedrag van de ijsbeer: hoe beweegt hij zijn hoofd, lichaam en poten?

     

    ... de muziek in de ijsbeerspots zo beperkt mogelijk werd gehouden, om de magische sfeer niet te verstoren? Aan de zeer korte ‘dialogen’ – enkele ‘oohs’, aahs’ en speels gegrom – hadden de reclamemakers anders hun handen vol om ze zo authentiek mogelijk te laten klinken.

    www.cocacolabelgium.be

     

     

    15-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw Isover
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Geen enkel excuus meer om dak en gevel niet te isoleren

     

     

    Nog steeds is 24 % van de daken niet geïsoleerd. Voor buitenmuren is de situatie zelfs nog schrijnender: 59 % van de woningen heeft totaal geen muurisolatie. Onvergeeflijk eigenlijk, als u weet dat 24% van onze warmte via het dak verloren gaat en 26% via de muren. Dak- en gevelisolatie zijn nochtans investeringen die onmiddellijk renderen: u geniet van meer comfort, een lagere energiefactuur, bewijst het milieu een dienst en u verhoogt de waarde van uw woning. Bovendien kan u beroep doen op heel wat premies!  Maar tussen droom en daad staan in de isolatiewereld te vaak financiële overwegingen en praktische bezwaren in de weg. ISOVER, Belgisch marktleider in na-isolatie voor zoldervloer, hellend dak en muren, maakt komaf met deze excuses door twee gemakkelijke én betaalbare oplossingen voor te stellen: de nieuwe Suspente Integra 2, een ophangstang die van het aanbrengen van dakisolatie en dampscherm kinderspel maakt, enerzijds en Comfortpanel 32 voor buitenmuurisolatie langs de binnenkant anderzijds. Zowel op financieel als op praktisch vlak liggen dak- en gevelisolatie nu echt binnen ieders handbereik.

     

    Isoleren aan de binnenzijde, door minerale wol aan te brengen tussen de kepers of spanten, is de meest eenvoudige en goedkoopste oplossing om het dak te isoleren. Omdat minerale wol makkelijk op maat kan worden gesneden en het kleinste hoekje kan opvullen, is het trouwens een klus die u makkelijk zelf kan doen.

     

    Om de plaatsing van isolatie in hellende daken zo makkelijk en efficiënt mogelijk te maken, brengt ISOVER al sinds jaar en dag 2  totaalsystemen op de markt. Met de nieuwe Suspente Integra2 gaat ISOVER nog verder in het vergemakkelijken van de plaatsing van dakisolatie. Deze innovatie maakt komaf met de extra houten structuur tussen gordingen die moet uitgetimmerd worden om dikkere isolatiepakketten in 2 lagen aan te brengen. Een gemak en een hoop tijdswinst dus, en dit zowel voor de doe-het-zelver als voor de professionele aannemer.

     

    De Suspente Integra2 -ophangstangen zijn combineerbaar met alles soorten dakisolatie van ISOVER: Isoconfort 32/35 (deel van het ISOVER Integra Vario-systeem voor daken met kepers of spanten) en Comfortpanel 32 (deel van het ISOVER Optima-systeem voor daken met kepers en gordingen).

     

    14-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw : Niko

    Niko op Batibouw

     

     

    Niko verlegt graag de grenzen. Ook op Batibouw presenteert het innovatieve bedrijf twee vernieuwende producten die weer een belangrijke evolutie betekenen binnen hun specifieke gebied: NikoHydro–spuitwaterdicht schakelmateriaal nu ook in zwart en wit, Stopcontact wordt USB-lader en Schakelmateriaal in lijn met de buitenarchitectuur

     

    Met de lancering van het witte en zwarte spuitwaterdichte schakelmateriaal speelt Niko volledig in op de vraag van de markt om meer kleurkeuze te hebben in de outdoorcollectie. Onze buitenleefruimte krijgt vandaag bijna net zoveel aandacht als onze binneninrichting. Ook op het terras moeten verlichting, sfeer, zitcomfort en muziek in balans zijn.

    We kiezen ook meer en meer voor een zwarte gevelsteen of een witte stuclaag op de façade. tot nog toe was er echter één knelpunt in de knap ingerichte buitenkamer: het stopcontact en de schakelaar waren alleen in grijs verkrijgbaar. Met het nieuwe schakelmateriaal in zwart en wit zorg je voor een kameleoneffect en wordt een schakelaar of stopcontact eindelijk één met zijn omgeving.

     

    Niko hydro is een assortiment spuitwaterdicht schakelmateriaal dat zijn mannetje staat in veeleisende omgevingen. De stopcontacten en schakelaars zijn zowel geschikt voor vochtige ruimtes als voor buiten. Met zijn strakke, industriële look is Niko hydro ook ideaal voor wie houdt van een loftstijl of van een industriële aankleding voor zijn woning.

     

    USB-lader als stopcontact

    Niko maakt ook komaf met de chaos van opladers. smartphone, gps en tablet maken ons leven stukken gemakkelijker, maar helaas vragen die apparaten heel wat stroom. Stopcontacten in huis zijn dan ook vaak bevolkt met opladers. Geen fraai gezicht. bovendien moeten we zo het sfeerlampje, het koffiezetappartaat of een ander toestel enkele uren buiten dienst zetten. Vandaag kunnen steeds meer mobiele toestellen opgeladen worden via een USB-kabeltje. Niko introduceert daarom een USB-stopcontact met strakke look dat je toelaat om via Usb twee apparaten tegelijk op te laden.

     

     

     

    12-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DFDS Seaways

    DFDS Seaways

    Promoties Groot-Brittannië voor reizen met caravan of camper !

     

     

     

    Plannen om in 2013 met camper of caravan naar Groot-Brittannië te reizen? Zo ja, boek dan nu en profiteer van voordeeltarieven aangeboden door DFDS Seaways.

     

    DFDS Seaways vaart vanuit Duinkerke en Calais richting Dover, 7/7 dagen, 24/24u en met talloze verbindingen in beide richtingen. De schepen van DFDS Seaways zijn comfortabel, bieden veel ruimte en een oversteek naar de andere kant van Het Kanaal is zo voorbij.

     

    Je geniet van een super tarief voor een reis met caravan of camper als je boekt voor 28 maart 2013 (enkel nieuwe boekingen): camper + 4 personen, enkele reis vanaf € 35 (max. 5 m lang/2,35 m hoog), vanaf € 47 (max. 8 m lang/4,35 m hoog), auto en caravan + 4 personen, enkele reis vanaf € 47 (totale lengte 11 m), vanaf € 57 (totale lengte 14 m).

    www.dfdsseaways.be Tel 02/ 514 09 91* - * € 5 toeslag voor telefonische boekingen.

     

    11-01-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!