Inhoud blog
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brabantia was

    Berg was? Brabantia komt van pas!

    Ergonomische wasknijpers en inklapbaar wanddroogrek zijn innovatieve hulp

     

     

    De concurrentie knijpt ze! Dat weet Brabantia wel zeker, want met de nieuwe wasknijpers hang je de was in een mum van tijd op – zonder risico van wegwaaien, knijpafdrukken of zelfs roestvlekken. Om nog te zwijgen van het feit dat je was in alle stijl wappert! Waar je wilt trouwens, want met het inklapbare wanddroogrek van Brabantia kan je de was in de tuin laten drogen, maar evengoed op het balkon, onder het dakterras of in de garage.


    Zachtjes knijpen mag…

    De was ophangen wordt een stuk gemakkelijker én leuker met de nieuwe wasknijpers van Brabantia. Deze ergonomisch knijpers hebben een ‘soft touch’-design met glad oppervlak vanbuiten en antisliplaag vanbinnen. Zo houden ze je wasgoed stevig vast, zonder afdrukken achter te laten. Ook roestvlekken zijn verleden tijd, want de wasknijpers zijn gemaakt van 100% weerbestendig kunststof. Uitgevoerd in de kleurenmix lavendel/grijs, laten ze je was er stijlvol bij wapperen.

    Om je wasknijpers netjes op te bergen en toch bij de hand te hebben, ontwierp Brabantia een handig wasknijpertasje. Compleet met trekbandsluiting en ophanghaak, zodat je het makkelijk kan vasthaken aan een waslijn, droogmolen, droogrek of zelfs je broeksriem. Verkrijgbaar in vijf kleuren: aubergine, mosterdgeel, turkoois, paars en zwart.


    … en af en toe regenen ook

    Even slim ontworpen als de nieuwe wasknijpers, is het inklapbare wanddroogrek van Brabantia. In je tuin, op het balkon of onder je dakterras, de WallFix is met één handbeweging te openen en onthult uitgeklapt 24 meter drooglijn – genoeg voor een volledige machinelading. Uiteraard kan je het droogrek ook in de garage, berging of wasplaats aan de muur bevestigen. Met buitenlijnen van 120 cm lang is de WallFix geschikt voor grote stukken wasgoed.


    Wanneer je het wanddroogrek niet gebruikt, kan je het compact inklappen. Om de waslijnen droog en schoon te houden én het droogrek een stijlvol design mee te geven, ontwikkelde Brabantia ook een beschermbox in mat geborsteld roestvast staal. Makkelijk te openen (met een simpele druk op de knop) en eenvoudig te monteren.





    10-05-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stoere porto

    Stoere porto voor stoere papa’s.

     

     

     

    Hij heeft alles al en toch wil je hem op Vaderdag graag met iets origineels verwennen? Wat dacht je van een stoere porto van 10 (15.05€), 20 (43.50€), 30 (76.95€) of zelfs 40 jaar oud (124.45€) in zo’n strakke, robuuste fles? De Twany’s van Graham’s, zijn ongetwijfeld hét cadeau voor stoere papa’s.

     

    En een open fles blijft zeker 6 weken goed, dus zet hem in de koelkast en je hebt er wekenlang plezier van. Graham’s wordt in België verdeeld door The Nectar en het assortiment is o.a. te koop bij Delhaize, Makro en de betere wijnhandelaar.

     

    10-05-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lekker licht met ISIO4

    Lekker licht genieten met ISIO4

     

     

     

    Het lente-zomerseizoen staat voor lekkers op ons bord… Het is dé tijd van het jaar om even lichte als heerlijke gerechten te bereiden. De oliën van Isio 4 zijn de partner van uw gezondheid en laten u gezond genieten. Ze zijn de ideale gezel voor al uw culinaire bereidingen.

     

    De dagelijkse consumptie van Isio 4-olie en/of Isio 4-olijfolie biedt u immers: omega 3 en 6 , vetzuren die onmisbaar zijn voor de goede werking van het organisme, vitamine E die ons beschermt tegen antioxidanten en vitamine D die bijdraagt tot de natuurlijke weerstand.

     

    Naast hun voedingseigenschappen respecteren de Isio 4-oliën, die kunnen worden gebruikt in koude, in warme of voor gefrituurde bereidingen, perfect de natuurlijke smaak van de voedingsmiddelen, ongeacht het soort bereiding. Hun delicate smaken maken ze tot de perfecte gezel in de meest heerlijke bereidingen.

    Zo worden ze koud in het bijzonder aanbevolen voor het bereiden van vinaigrettes (om salades en rauwkost op smaak te brengen), maar ook in marinades en uiteraard voor de bereiding van emulsiesauzen zoals mayonaise en al haar varianten…

    Wat de warme bereidingen betreft, zijn de Isio 4-oliën geschikt voor verschillende bereidingswijzen: in de braadpan of stoofpan om zowel groenten als vlees, gevogelte of vis te stoven, te smoren of te sauteren of in de oven om te braden of te roosteren, maar ook voor de bereiding van gebak… Bovendien kan de Isio 4-olie perfect worden gebruikt in de friteuse voor elke bereiding, van frietjes tot hartige of zoete beignets.

     

    Verleid door de voedings- en culinaire kwaliteiten van de Isio 4-oliën bedacht Patrick Vandecasserie, welbekend bij de Belgische gastronomen, drie seizoensgebonden recepten waarin de seizoensproducten extra worden opgewaardeerd aan de hand van de Isio 4-oliën.

     

    Topchef Patrick Vandecasserie volgde zijn vader Freddy op aan het roer van de keuken van de prestigieuze Villa Loraine, en beoefent nu zijn kunsten achter het fornuis van restaurant ‘De Mayeur’ in Ruysbroeck. Hij laat zich graag inspireren door de waaier van aanlokkelijke producten die op de markt verschijnen met de terugkeer van het zomerseizoen, en stelt het volgende menu voor : Gebakken Mechelse asperges met smaakmakers, ribstuk van melkkalf met een aromatische emulsie en uitgelekte kwark met rode vruchten en kruidensorbet .

     

    Voor Patrick Vandecasserie brengt het subtiele aroma van de Isio 4-olie het rijke smakenpalet van deze lentebereiding extra tot zijn recht.







    09-05-2013 om 15:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aperos Bordeaux

    Een nieuw seizoen ‘Apéros Bordeaax’.

     

     

     

    Dit seizoen op het programma: nieuwe thema’s, nieuwe bars en nieuwe wijnen uit de Bordeaux Coups de Coeur selectie om te ontdekken. Maar het idee blijft hetzelfde: een glas Bordeauxwijn in een ontspannen en feestelijke sfeer.

     

    In 2013 kunnen we wijnliefhebbers de unieke sfeer van de Apéros Bordeaux komen opsnuiven volgens de thema’s food, music  & art. Deze keer is het in Brussel en Antwerpen dat alles beweegt, steden waar alle animatie splaatsvinden.

    De Apéros zijn bovenal een uitnodiging om Bordeaux te (her)ontdekken en de vooroordelen omver te werpen dankzij een divers gamma van toegankelijke wijnen. Met de Apéros Bordeaux linkt Bordeaux zich aan een culinaire workshop, onverwacht hippe consumptiemomenten, een modeshow, een muzikale showcase of een tentoonstelling.

     

    Met deze thema’s bewijzen de Apéros Bordeaux, dat Bordeuax, ver van het traditionele gebeuren, innoveert en dat er voor elk moment een ideale Bordeauxwijn bestaat. De Bordeaux Coups de Coeur is een unieke wijnselectie, blind geproefd door een jury van wijnkenners, het is het bewijs van de diversiteit en de toegankelijkheid van Bordeaux op de Belgische markt. De aangeboden wijnen zijn allemaal verkrijgbaar voor prijzen tussen 4 en 20 euro per fles.

     

    Apéros Bordeaux, nieuwe wijnen met voor elk wat wils, een afwisseling van rood, droog wit, zoet wit, rosé en bubbels, een assortiment te proeven in de laatste nieuwe hotspots.

     

    08-05-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tahiti

    TAHITI en zijn eilanden

    IN HET SPOOR VAN JACQUES BREL EN PAUL GAUGUIN

     

     

     

    Wie voelt er zich niet aangetrokken tot een exotische bestemming aan de andere kant van de wereld?! Wie zou er niet graag één keer in zijn leven naar Tahiti reizen, in het midden van de Stille Oceaan?! Zelfs Jacques Brel en Paul Gauguin konden aan dit droomland niet weerstaan. Ze vonden er zelfs de eeuwige rust.

     

    De schilder Gauguin vertrok in 1891 naar Tahiti omdat hij genoeg had van de Europese beschaving en wellicht ook omdat hij in Frankrijk maar weinig erkenning genoot. Zijn absolute topwerken schilderde hij trouwens pas na aankomst in Frans-Polynesië en hij werd geïnspireerd door de indringende blikken van de Polynesische vrouwen. Paul Gauguin stierf er op 9 mei 1903, precies 110 jaar geleden en men kan zijn graf bezoeken op het eiland Hiva Oa dat tot de Markiezeneilanden behoort.

     

    Op enkele stappen van het graf van Gauguin werd zanger  Jacques Brel begraven. Hij die op een overweldigende manier zijn ‘Plat Pays’ bezong, kon evenmin weerstaan aan de aantrekkingskracht van Tahiti en zijn eilanden. Na zijn artistieke carrière trok hij met een zeilboot over de wereldzeeën en toen er bij hem longkanker werd vastgesteld, vestigde hij zich definitief op Hiva Oa. Hij stierf op 9 oktober 1978, en werd in zijn geliefde Polynesië begraven. Dat is precies 35 jaar geleden.

    De verjaardagen van het overlijden van Gauguin en Brel zijn een goede aanleiding om in hun spoor naar Tahiti en zijn eilanden te reizen.

     

    Tahiti behoort samen met de eilanden Moorea en Bora Bora tot Frans-Polynesië, een grote groep van 118 eilanden. Er zijn verschillende archipels waartussen men zich met vliegtuig of boot kan verplaatsen. De Markiezeneilanden, met Hiva Oa, het eiland van Brel en Gauguin, zijn op verschillende wijzen bereikbaar.

    Air Tahiti vliegt meerdere keren per week vanuit Tahiti (hoofdstad Papeete) naar en van Hiva Oa (www.airtahiti.com) . De reis duurt circa drie uur. Elke vliegreis in Frans-Polynesië is adembenemend met de panorama’s over de atollen en vulkanische bergketens.

     

    De Paul Gauguin Cruises zorgen voor een heel andere manier van reizen (www.pgcruises.com) . Aan boord geniet je van exclusief comfort en van Polynesische gastvrijheid. Een belevenis die je nooit vergeet is de tocht vanuit Papeete naar de Markiezeneilanden met op de reisroute tal van fascinerende eilanden: Fatu Hiva, Ua Huka, Huahine, Bora Bora, Taha’a Motu Mahana, Moorea en natuurlijk ook Hiva Oa.

     

    Ook de reis met de Aranui 3, een mix van passagier- en cruiseschip, is een aanrader (www.aranui.com) . De vaart tussen Tahiti en de Markiezeneilanden is continu puur genieten, van relaxen op het dek tot proeven van het lokale leven. Je gaat ook aan land in  Hiva Oa waar je de graven van Gauguin en Brel gaat bezoeken op de kleine Calvary begraafplaats. Er is daar ook een bescheiden Gaugain Museum en een Jacques Brel Space.

    www.tahiti-tourisme.be

    07-05-2013 om 09:28 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Restaurant Day

    Restaurant Day - Een culinair carnaval voor iedereen!

     

     

     

    Een nieuw internationaal concept komt op 18 mei 2013 naar Brussel. Restaurant Day is een burgerinitiatief opgebouwd rond het delen en elkaar ontmoeten in het kader van gastronomie.

     

    Restaurant Day is een evenement dat deelnemers de kans en de vrijheid biedt om gedurende één dag, hun eigen eet- en/of drinkgelegenheid te runnen. Iedereen die dat wenst kan die dag namelijk zelf een restaurant , een bar of een café openen. Thuis, in een atelier of bij vrienden. Een juice bar, een cookiesbakkerij, een zes-gangen maaltijd… Het kan die dag allemaal.

     

    Reeds enkele jaren vindt dit “culinaire carnaval”  spontaan  plaats in de straten van Helsinki.  Waar het als eenmalig initiatief begon, wordt het vandaag eenmaal per seizoen georganiseerd en groeide het  al vanaf zijn tweede editie uit tot een internationale happening, met vandaag bijna 20 deelnemende landen. Van Tokyo tot New York, van Helsinki over Parijs… alle deelnemers staan vermeld op dezelfde website beschikbaar in 15 talen.

     

    Gezien de overeenkomst tussen de door dit evenementen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest  verdedigde waarden, besloot VISITBRUSSELS de handen uit de mouwen te steken om van Brussel een  van de meest betrokken steden te maken bij dit project. Zo moedigt VISITBRUSSELS alle aspirant-koks die willen deelnemen aan dit avontuur aan om zich te registreren op de site www.restaurantday.org.  

     

    07-05-2013 om 09:26 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BergHoff stoom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    BergHoff Stoom- en hogedrukkoken:

    BergHOFF wok en snelkookpan

     

     

    Dat koken ‘hot’is, hoeven we u niet meer te vertellen. Tegenwoordig vindt iedereen z’n weg naar het fornuis. Met de Neo 5-PLY wok + stoominzet en de Eclipse snelkookpan van BergHOFF zijn nu ook stomen en snelkoken een fluitje van een cent. En het smaakt bovendien een stuk lekkerder.

    De Neo 5-PLY wok met deksel en stoominzet is dé norm qua design en kwaliteit. Door de handige stoominzet blijven de pure smaken van je ingrediënten bewaard. Een garantie op een heerlijke maaltijd, als het ware. De zilveren look van de roestvrijstalen wok staat bovendien heel erg elegant op elk fornuis. In het deksel is een draaiend stoomventiel verwerkt. Geschikt voor alle fornuizen.

    Prijs: 175,8 €

     

    Wat dan gezegd van de vernieuwende Eclipse snelkookpan? Eenvoudige innovaties zijn vaak de beste. Het deksel van de snelkookpan schuif je heel eenvoudig zowel op als van de pan in de ‘handige’ handvaten die niet warm worden. Veilig afgieten wordt zo kinderspel. Ook hier werd roestvrijstaal gebruikt, met een matte binnenzijde en glanzende buitenkant. Het deksel bestaat ook uit roestvrijstaal, maar dan met silicone ring en een nylon ventiel. Verkrijgbaar in 4L en 6L. Geschikt voor alle fornuizen.

    Prijzen: 175 € (4L), 182,3 € (6L)

     

     

     

    06-05-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietseiland Corsica

    FIETSEILAND CORSICA

    SNCM dé ideale reispartner voor fietsvakanties op Corsica

     

     

     

    De deelnemers aan de Ronde van Frankrijk trekken dit jaar naar Corsica, voor de eerste drie ritten van de Tour 2013. Fietsliefhebbers weten al langer dat Corsica een fantastische bestemming is. Voor de reis neem je de ferry van SNCM, handiger dan het vliegtuig, want fiets en alle toebehoren kunnen makkelijk mee!

     

    Ferrymaatschappij SNCM is de specialist voor reizen naar Corsica. Vanuit de Zuid-Franse havens Marseille, Nice en Toulon zijn er geregelde verbindingen met het mediterrane eiland. SNCM bedient verschillende Corsicaanse havens zoals Calvi, Ajaccio, Bastia, Propriano, Ile Rousse en Porto Vecchio. Dat is super handig voor een fietsrondreis waarbij de startplaats niet dezelfde hoeft te zijn als de aankomstplaats.  Vanuit elke haven waar SNCM aanmeert kun je fantastische fietstochten maken en op die manier de mooiste hoekjes van Corsica ontdekken. Er is voor elk wat wils, van zeer makkelijke, gezinsvriendelijke tochten tot aartsmoeilijke ritten met kuitenbijters die een ware uitdaging vormen voor de sportieve fietser.

     

    Reis je met SNCM naar Ajaccio dan kun je van daaruit heerlijk fietsen over vlakke wegen tot bij de mooiste stranden langs de Golf van Ajaccio. Kies je voor Bastia dan ga je zeker fietsen rond de Cap Corse, door schilderachtige vissersdorpen en langs prachtige baaien waar het heerlijk is om te zwemmen. Ook het wijngebied van Patrimonio is een haalbare kaart vanuit Bastia. Je moet wel een paar hellingen overwinnen eer je de rode of witte kwaliteitswijnen kunt proeven in een van de vele wijnkelders.

    De aankomsthavens Calvi en Ile Rousse liggen langs de westkant van Corsica en het zijn ideale uitvalsbasissen om te fietsen langs de grillige kust met zijn vele verscholen strandjes of door de imponerende bergen van het binnenland, door de regio Balagne. Let wel, dit zijn eerder parcours voor geoefende fietsers maar het is altijd mogelijk om je tot op grote hoogte te laten voeren met de auto om daarna heerlijk te genieten, te zweven op de fiets terug tot op zeeniveau. Dit zijn fietservaringen om nooit te vergeten.

    Om door het heerlijke zuiden van Corsica te fietsen reis je met de ferry van SNCM naar Propriano of Porto Vecchio. Het zuidelijke deel van l’Ile de Beauté is een geliefd vakantiegebied met tal van fietsroutes, makkelijk en moeilijk, en een hoogstaande toeristische infrastructuur met uitstekende hotels, vakantiewoningen en campings.

    www.sncm.be

     

    30-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Graskaas

    Eén kaas. Eén kans.

    Vanaf eind mei ligt Noord-Hollandse Graskaas een maand in de winkel

     

     

     

    Geduld een gave? Toch als het om Noord-Hollandse Graskaas gaat. De zachte, romige smaak is natuurlijk wel het wachten waard. Dus nog even volhouden, vanaf eind mei ligt deze seizoensgebonden delicatesse in de winkel. Graskaas, een seizoensgebonden delicatesse die je kan herkennen aan het kwaliteitskeurmerk van het Rode Zegel.

     

    Kaasliefhebbers kijken er elk jaar naar uit. En vanaf eind mei ligt hij in de winkel: de enige echte Noord-Hollandse Graskaas met het Rode Zegel. Deze seizoensgebonden kaas – maar één keer per jaar verkrijgbaar, ongeveer één maand lang – herken je aan zijn zachte, romige smaak.

     

    Dat is te danken aan het sappige lentegras. Na een lange winter met ingedroogd gras op het menu, kunnen de Noord-Hollandse koeien straks weer volop genieten van jong, mals gras met een minder vezelige structuur. Precies dat voedzame gras zorgt voor een bijzondere weidemelk (met zachter melkvet) die de typische smaak van Graskaas geeft: lentefris.

     

    Noord-Hollandse Graskaas met het Rode Zegel is te koop via grootwarenhuizen, kaasspeciaalzaken, slagers, bakkers…

     

    Noord-Hollandse Gouda is een 48+ kaas in verschillende leeftijden van jong tot overjarig. Elke kaas wordt met de grootste zorg gemaakt volgens eeuwenoude methodes. En krijgt vervolgens het enige echte Rode Zegel. Dit staat garant voor topkwaliteit en traditie. Alleen kaas van een Noord-Hollandse kaasmaker, gemaakt met Noord-Hollandse weidemelk van plaatselijke koeien, mag het Rode Zegel dragen. De Beschermde Oorsprongsbenaming of l’Appellation d’Origine Protégée garandeert dat de kaas uniek is in de wereld. Als u kaas koopt, let dan op het Rode Zegel: hét kwaliteitszegel voor echte Noord-Hollandse Gouda.

     

     

     





    30-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pack & Go
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Center Parcs lanceert uniek concept in 4 landen: Pack&Go Vakanties.

     

     

     

     

    Center Parcs lanceert een innovatie voor wie zijn vakantie extra bijzonder wil maken. Bijvoorbeeld voor wie voor het eerst met zijn baby op vakantie gaat. Of speciaal voor

    vissers. Of wie iets te vieren heeft. Dat zijn de Pack&Go Vakanties – een compleet pakket voor elke denkbare vakantie. Aan alles is gedacht: speciaal geselecteerde accomodaties, services en leuke extra’s, samengesteld voor 8 types gasten. En dat voor een aantrekkelijke prijs.

     

    Als dé expert op het gebied van korte vakanties en short breaks merkte Center Parcs dat verschillende doelgroepen steeds meer op zoek zijn naar verschillende types vakantie. “Onderzoek leerde echter dat bestaande elementen van een Center Parcs-vakantie niet altijd bekend zijn bij deze doelgroepen, terwijl ze heel goed bij hen zouden passen. Daarnaast bleek nog eens duidelijk dat de vakantiebehoeftes sterk verschillen van groep tot groep. Met grootouders en kleinkinderen op vakantie gaan vraagt bijvoorbeeld ook een heel andere organisatie ter plaatse” preciseert Paul Geraeds, Marketing Director Center Parcs. “Met de Pack&Go Vakanties spelen we naadloos op deze behoeftes in. Elke Pack&Go bestaat daarom uit een unieke combinatie van cottage, services en leuke extra’s.”

     

    Vanaf nu verkrijgbaar : Pack&Go Baby vakantie

    Een voorbeeld hiervan zijn jonge gezinnen met een pasgeboren baby. Door goed te luisteren naar deze gasten weten we dat het grootste obstakel om op vakantie te gaan het gesjouw is met alle babyspullen. Daarom zijn er bij Center Parcs veel zaken al standaard aanwezig: gratis babyvoeding in de restaurants en magnetrons om potjes en flesjes op te warmen, een stoeltje en babybedje in de cottage en boxen in de Aqua Mundo. De Pack&Go Baby vakantie gaat nog verder. Daarmee neemt Center Parcs de praktische organisatie uit handen van jonge ouders én zorgen we ervoor dat baby, mama én papa volop genieten van hun eerste vakantie samen. Naast gratis babyzwemmen vóór de Aqua Mundo opengaat voegt de Pack&Go Baby Vakantie extra’s toe als een verwen-zonnebank voor mama en gratis wi-fi en tijdschriften voor papa. Zo kunnen de ouders ook lekker relaxen.

     

    Dit succes zet Center Parcs ertoe aan om in totaal 8 pakketten samen te stellen. Vanaf half april zijn de eerste 3 extra pakketten al verkrijgbaar. Het gaat om de Pack&Go Kids Vakantie, de Pack&Go Visvakantie en de Pack&Go Drie generatie vakantie. Telkens wordt de interesse van de gast centraal gesteld, om daar omheen een totaalbeleving uit te werken.

    Doelstelling is om tegen eind september 2013 alle 8 packages beschikbaar te hebben. Alle informatie is te vinden op http://www.centerparcs.be/pack-go

     

     

     

    29-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delta giftbox

    Delta giftBox

     

     

     

    Sinds 35 jaar zetten de culinaire Deltagidsen een aantal uitgelezen restaurants in de kijker. Hierbij gaat heel wat aandacht naar die horecazaken die het leven aangenamer maken en via creatieve en inventieve bereidingen, een brede schare van fijnproevers laten kennismaken met streekproducten en internationale gerechten.

     

    De culinaire Delta box bevat een selectie van 38 restaurant waar gasten met z’n tweeën kunnen genieten van een 4-gangen menu. De lanceringprijs van deze box bedraagt 99.90€ (4 gangenmenu zonder dranken), prijs die nadien tot 129.90€ wordt verhoogd. De bon uit deze giftbox moet bij de afrekening na de maaltijd worden aangeboden. Slechts twee van de 38 geselecteerde restaurants bevinden zich in Vlaanderen, nl Brugge.

    www.deltaweb.be

    29-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepslessen Dolce La Hulpe

    Hotel Dolce La Hulpe Brussels : groepslessen die uw geest en lichaam een winnende combinatie van cardio-en krachttraining bieden.

     

     

     

     

    Hotel Dolce La Hulpe Brussels verhoogt verder haar inzet voor het welzijn van uw lichaam en geest met een nieuw programma van groepslessen, een « challenging » weekend, en afslankende & versterkende rituele behandelingen.

     

    De meeste goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn vroegtijdig afgebroken door de lange koude winter, die enkel deed verlangen naar zachtere momenten. De lente is dus nu de perfecte tijd om u zelf weer in de hand te nemen en levenslust en kracht op te doen voor een sublieme zomer.

     

    Het rijke en gevarieerde programma ontdekt u volgens uw wensen: Addicted to Sweat is geïnspireerd door de training die werd door de coaches van Madonna bedacht. Lichaam en geest versterken en verfrissen met de Aqua Burner die de weldaden van aqua gym combineert met een intensieve cardiovasculaire training. Dynamische cursussen die bouwen aan het uithoudingsvermogen en de ademhaling, Aqua Yoga herinterpreteert de klassieke yoga bewegingen en past ze aan het water aan. In het water kan het lichaam zich optimaal stretchen. Gebruikmakend van het ritme van de ademhaling werkt Barre à terre aan de soepelheid en lichaamshouding door klassieke grondoefeningen totdat een intense staat van ontspanning bereikt wordt. In de Dans Studio kan u elke maand de basis ontdekken van een nieuwe dans, ...een grote selectie aan activiteiten maar hier slechts een klein voorbeeld van alle beschikbare programma's.

     

    Groepslessen in Dolce La Hulpe Brussels onderscheiden zich door de kleine groepen die een optimale coaching en bewegingscorrectie garandeert. Als lid van de club, en afhankelijk van de gekozen formule, geniet u van vele voordelen: 10% korting op behandelingen in Spa Cinq Mondes en het restaurant, conditietesten, gezichtsbehandelingsritueel voor elk lid en zijn vriendenkring, toegang tot de tennisbanen en mountainbike paden, uitnodigingen om te delen ... waardevolle attenties die uw welzijn garandeert.

     

    Hotel Dolce La Hulpe Brussels stelt u een compleet sportief initiatief voor. Op 1 en 2 juni vindt het Dolce Fitness Challenge Weekend 2013 plaats, dit is beschikbaar vanaf 110 euro per persoon in tweepersoonskamer, 75 euro voor de twee dagen zonder overnachting en 25 euro voor het dagprogramma op zondag.

    Om de sportieve sessies nog dieper te laten inwerken stelt Spa Cinq Mondes het Afslankend en Versterkend Braziliaanse Ritueel « Crème de Café® » en het Afslankend en Drainerend Indisch Ritueel « Afslankcrème Udvartana® » voor.

    www.dolcelahulpe.be

     

    29-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Louis Vuitton

    Louis Vuitton: Zéphyr, de koffer met vier wielen.

     

     

     

    De nieuwe vierwielige koffer van Louis Vuitton sluit zich aan bij de iconische Pegasse familie, waarbij flair en functionaliteit elkaar ontmoeten voor een optimale gebruiksvriendelijkheid tijdens het reizen.

     

    De trolley op vier wielen is de nieuwe ster onder de koffers van het huis Louis Vuitton. Deze reistas in Monogram Canvas straalt een subtiele retrolook uit, met ronde afwerkingen en vier wielen. De Zéphyr blijft trouw aan de traditie en combineert vakmanschap met gedurfde moderniteit.

     

    Elegant en ergonomisch belichaamt het Monogram Canvas de tijdloze elegantie en de legendarische stevigheid waar de bagage van Louis Vuitton om bekend staat.





    27-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolce hotels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dolce Hotels and Resorts - Spring and Summer Break

     

     

     

     

    De hotelketen Dolce Hotels and Resorts lanceert Spring Break en Summer Break. Ter gelegenheid van de lente en de zomer, biedt de hotelketen een korting aan tot en met 50%, inclusief ontbijt voor twee volwassenen en hun kinderen tot en met 12 jaar.

     

    Een ideale gelegenheid om u gedurende een kort verblijf te ontspannen en te genieten van de natuur in een groen kader en dit steeds op enkele kilometers van de grote steden.

     

    De Spring Break offerte is geldig voor elk verblijf tot 15 mei 2013, terwijl de Summer Break offerte geldig is voor elk verblijf tussen 15 mei 2013 en 30 september 2013. Deze actie loopt in Dolce Bad Nauheim, Duitsland, Dolce Chantilly en Dolce Frégate Provence, beide in Frankrijk, Dolce La Hulpe Brussel, Dolce Sitges in Spanje en Dolce The Alexander in de Verenigde Staten.

    27-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grahams port

    Graham’s Port declareert Vintage 2011

     

     

     

    Met gepaste trots kondigt Graham’s Port aan dat het 2011 als Vintage gedeclareerd heeft. De familie Symington, eigenaar van Graham's, is overtuigd van de uitstekende kwaliteit van deze jaargang.

     

    Het is de vierde declaratie in twaalf jaar tijd. Een combinatie van voldoende regen in de winter en ideale weersomstandigheden zowel in de aanloop naar als tijdens de oogst, zorgde voor klassieke Vintage condities. Hierdoor konden opmerkelijke Vintage Ports worden geproduceerd die nog vele decennia uitstekend kunnen rijpen op fles.

    De Graham's 2011 Vintage Port is uitzonderlijk te noemen en is het resultaat van een

    streng selectieproces. In totaal worden er slechts 8.000 dozen van 9 liter op de markt gebracht, een zeer beperkte hoeveelheid, die aanzienlijk lager is dan eerdere jaren. Hiervan zullen 7.000 dozen in 75cl flessen worden gebotteld.

    De familie Symington heeft alleen de allerbeste wijnen van Graham's vijf Quinta’s (wijngaarden) in de Upper Douro geselecteerd voor de 2011 Vintage Port. Het karakter en de kwaliteit van Graham’s Port is verbonden aan deze vijf Categorie A Quinta’s, die door hun verschillende ligging en terroir elk hun unieke bijdrage leveren aan de karakteristieke Graham’s stijl. Quinta dos Malvedos, het kloppend hart van Graham’s, levert de belangrijkste bijdrage (iets meer dan een derde) aan de 2011 Vintage Port. De andere vier Quinta’s : Tua, Lages, Vila Velha en Vale de Malhadas, zorgen voor balans.

    De totale productie in 2011 van deze vijf Quinta’s bestond uit 1.454 vaten (88.855 dozen van 9 liter), en na maanden van intensieve proeverijen heeft de familie slechts 131 vaten (8.000 dozen van 9 liter) geselecteerd voor de Graham's 2011 Vintage Port. De Graham's 2011 is dus de optelsom van de allerbeste wijnen gemaakt op deze verschillende Quinta’s, en vertegenwoordigt slechts 9% van hun totale productie.

     

    Graham's 'The Stone Terraces' 2011 Vintage Port: Voor de eerste keer ooit bottelde de familie Symington naast de klassieke Vintage Port een zeer kleine hoeveelheid (250 dozen van 9 liter, oftewel 3.000 75 cl flessen) Vintage Port van twee zeer bijzondere wijngaardpercelen met traditionele steenhoudende terrassen op Quinta dos Malvedos. Vandaar de naam Graham's 'The Stone Terraces' Vintage Port. Deze twee 18e eeuwse terrasvormige wijngaarden hebben consequent buitengewone ports voortgebracht. Een van de twee percelen kreeg oorspronkelijk de naam Port Arthur en bestaat uit elf terrassen met leisteen, waarvan tien met slechts een enkele rij wijnstokken. De andere wijngaard staat bekend als Vinha dos Cardenhos en samen beslaan ze slechts een fractie (1,8 hectare) van de totale wijngaard op Malvedos (89 hectare). De laatste ligt overwegend op het zuiden, terwijl de Port Arthur en Vinha dos Cardenhos wijngaarden op het oosten en noorden liggen.

     

    Graham's 'The Stone Terraces' 2011 Vintage Port is een zeer bijzondere en uitgesproken Vintage Port van buitengewone intensiteit en kwaliteit. Het Graham’s assortiment is o.a.te koop bij Delhaize, Macro en de betere wijnhandelaar en wordt verdeeld door The Nectar.

    www.thenecatar.be





    27-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Europcar in het nieuw

    -          Een nieuwe slogan voor het merk: “Moving your way”

    -          Een nieuw websiteontwerp: europcar.be

     

     

    Europcar, Europees leider op het vlak van autoverhuur, onthult een nieuwe slogan: “Moving your way”. Daarmee wil Europcar een nieuwe visie op autoverhuur overbrengen aan de klanten. De diensten, processen en communicatie van Europcar zullen voortaan perfect aan alle mobiliteitsbehoeften van elke klant beantwoorden. “Moving your way” vertaalt de ambitie van Europcar om in de komende jaren een belangrijke speler te worden op het vlak van mobiliteitsontwikkeling.

     

    Dankzij verschillende marketingcampagnes en via de website www.europcar.be kunnen de klanten kennis maken met “Moving your way”, de nieuwe identiteit van Europcar, en het vernieuwde, intuïtieve en meer complete reservatiesysteem.

     

    “De nieuwe slogan van het merk Europcar weerspiegelt het engagement van de onderneming om vandaag en morgen aan alle mobiliteitsbehoeften van haar klanten te voldoen. Met ‘Moving your way’ willen we ons dienstenaanbod, dat de klanten voortaan meer vrijheid biedt, in de kijker plaatsen. Meer vrijheid betekent immers meer plezier. Europcar staat voortaan altijd voor u klaar, ongeacht het tijdstip, de plaats of het vervoermiddel,” aldus Didier Fenix, Algemeen Directeur van Europcar België.

     

    De nieuwe slogan “Moving your way” gaat gepaard met een nieuw logo, dat niet alleen de mobiliteit en toegankelijkheid symboliseert, maar ook een kwaliteitsgarantie vormt voor alle dochterbedrijven en diensten van Europcar. De nieuwe identiteit van het merk wordt in de grootste Europese steden doorgevoerd via marketing- en reclamecampagnes en ook op alle utilitaire voertuigen van het merk zullen de veranderingen te zien zijn. De nieuwe kantoren krijgen alvast de nieuwe kleuren mee, terwijl de bestaande kantoren geleidelijk aan in een nieuw kleedje zullen worden gestopt.

     

    Een nieuwe website die de boodschap “Moving your way” weerspiegelt

    Vanaf vandaag kunnen de klanten de nieuwe website europcar.be ontdekken.

    Op de vernieuwde website werd het reservatieproces sterk vereenvoudigd en het grafisch ontwerp laat de klanten toe om de website op een intuïtieve manier te raadplegen:

    -          Via een “drag button” kan de gewenste wagen snel gekozen worden.

    -          Een geavanceerde zoekfunctie moet de klanten helpen de wagen te vinden die het best aan hun noden voldoet.

    -          De klanten kunnen hun favoriete zoekopdrachten bewaren (maximaal 10) en ze op elk moment terug opvragen.

    -          Dankzij de vereenvoudigde toegang tot de persoonlijke pagina “My Europcar” kunnen klanten hun profiel aanmaken en beheren, waardoor ze heel wat tijd kunnen besparen wanneer ze de wagen van hun keuze ophalen.

    -          Bovendien kunnen klanten een vouchercode invoeren waarmee ze een korting kunnen krijgen vóór ze hun reservatie bevestigen.

    -          Tot slot kan vanaf eender welke pagina een reservatie worden gestart, waardoor de klant in slechts één minuut tijd zijn ideale wagen kan reserveren.

     

    Het nieuwe ontwerp werd op 16 april 2013 op de vijftien belangrijkste websites van de Groep doorgevoerd.

     

    26-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiewoningen

    Groeiende vraag naar vakantiewoningen

    Belvilla: aanzienlijke plus mei-boekingen en Elite Collection

     

     

     

    Vakantiewoningenspecialist Belvilla ziet in de eerste maanden van 2013 een omzetgroei van +8% op de vakantieboekingen van Belgen. Opvallend in deze economisch mindere tijden zijn de vele boekingen voor mei, de populariteit van vakantiewoningen voor de zomermaanden en de groei op de Belvilla Elite Collection. In 2012 realiseerde Belvilla een omzetgroei op de Belgische markt van ruim 9%. Dat jaar kende voor de vakantiewoningenspecialist een sterke start en vooral ook een goed najaar, grotendeels door de vele wintersportboekingen. Dat is een voordeel van een vier-seizoenen-aanbieder als Belvilla.

     

    Belvilla ziet vanuit de Belgische markt een aanzienlijke groei van +40% in verblijven tijdens de maand mei. Deze maand biedt door de lange weekends van Hemelvaart en Pinksteren extra goede mogelijkheden voor een (korte) vakantie. Vakantie in eigen land is dan veruit de favoriet, gevolgd door Nederland en Frankrijk. Bijna 40% van alle meiboekingen tot nu toe is relatief last minute vastgelegd in maart en april.

    Vakantiewoningen zijn ook voor de zomer in trek. Belvilla noteert tot nu toe een groei van 12% op de zomerboekingen. Bestemmingen Frankrijk, België en Italië zijn voor de komende zomer koplopers. Grootste groeiers zijn Oostenrijk (+33%), België (+25%), Portugal (+24%) en Italië (+23%).

     

    Opmerkelijk in deze economische tijden is de zeer sterke groei op het luxe aanbod van Belvilla. De Belvilla Elite Collection laat in 2013 tot nu toe een omzetgroei zien van ruim +50%. De wens naar zeer exclusieve vakantiewoningen is blijkbaar nog steeds actueel. Deze zeer strikte selectie van superdeluxe huizen lanceerde Belvilla begin 2012 om tegemoet te komen aan de behoefte van een ultiem luxe vakantiebeleving. De woningen hebben niet alleen zeer uitgebreide faciliteiten, maar zijn daarnaast ook tot in de puntjes afgewerkt en beschikken veelal over extra service, zoals een kok of babysit.

     

    Belvilla verklaart deze groeicijfers mede uit de consumentenbehoefte naar zekerheid, vrijheid en de gunstige prijs/kwaliteitsverhouding van vakantiewoningen. De vakantiehuizenmarkt maakte de laatste jaren een sterke ontwikkeling door, van een nichemarkt naar een volwassen markt. www.belvilla.be/zekerheden.

     

    Belvilla is specialist in de online verhuur van vakantiehuizen. De reisorganisatie is marktleider in de Benelux en één van de grootste Europese spelers in de vakantiehuizenverhuur en bestaat ruim 30 jaar. www.belvilla.be.

     

     

    26-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brouwerij Boon

    Brouwerij Boon neemt nieuwe brouwzaal in gebruik

     

     

    Lembeek, de voormalige ‘vrijstad’ tussen het Hertogdom Brabant en Henegouwen, gelegen in een meander van de Zenne, telde ooit 43 spontane gisting brouwerijen. Afgeleid van de plaatsnaam ‘Lembeek’ kreeg het bier dat er gebrouwen werd de naam ‘Lambiek’. Net geen 40 jaar geleden werd er Brouwerij Boon opgericht, het was de nieuwe benaming van de vroegere Geuzestekerij van René De Vits.  René was in 1975 de laatste lambiekbrouwer van Lembeek en hij was gekend voor zijn uitmuntende Geuze, het had als enig nadeel dat het  zo zeldzaam was net zoals een gekend trappistenbier uit West-Vlaanderen. Frank Boon zette deze traditie met veel passie en respect verder. De brouwerij groeide uit tot een  lambiekbrouwerij  met een sterke reputatie:  Enerzijds de kleinste tussen de grote fruitbierbrouwers maar anderzijds de grootste van de authentieke lambiek-producenten. In de kelders van Boon ligt de grootste Lambiekvoorraad op eikenhouten vaten, meer dan 1 miljoen liter!

    Een nieuwe brouwzaal: Brouwerij Boon b(r)ouwt verder aan traditie!

    Tot op heden werd in Brouwerij Boon lambiek gebrouwen in de gietijzeren roerkuip uit 1896,  deze voldeed niet meer aan de eisen van de arbeidsveiligheid. Ook was de capaciteit niet toereikend voor de toenemende vraag ! Daarom werd de laatste jaren, een hele winter door – ook zelfs op zaterdag en zondag – gebrouwen en nog kon niet aan de vraag worden voldaan.  Brouwerij Boon neemt op 19 april haar nieuwe brouwzaal in gebruik. “Wij staan hiermee klaar  om - op basis van de kwaliteitseisen van zowel de bierliefhebbers als van de overheid - een nieuw hoofdstuk in de Lambiek-geschiedenis te schrijven !” zegt brouwer Frank Boon. Deze investering is volledig in lijn met de strenge wetgeving op de voedselproductie en – veiligheid.

    Het koelschip van de oude brouwzaal blijft in dienst.  Via dit koelschip vinden de wilde gisten hun weg naar het wort, zonder deze wilde gisten geen lambiek! De nieuwe, volautomatische, brouwzaal werd speciaal ontworpen voor het brouwen van Lambiek. Ze heeft een maximum capaciteit van bijna 3 keer deze van de oude brouwzaal en er kunnen ook meerdere brouwsels per dag gemaakt worden.

    Ecologisch en energiezuinig!

    Deze brouwzaal is een ‘groene’ brouwzaal. Ze verbruikt de helft aan energie dan de oude. Via een warmtewisselaar worden de dampen gecondenseerd en de energie gerecupereerd, op deze manier komen ‘brouwerijgeuren’ minimaal in de omgevingslucht terecht. Het energie-recuperatie systeem is dus zowel een economisch als een milieuvriendelijk systeem.

     “Oude Geuze Boon  VAT 44”: een uniek feestbier

    Speciaal voor de inhuldiging van de nieuwe brouwzaal heeft Brouwerij Boon op 3 en 4 december 2008 een speciale, een iets zwaardere dan de normale, lambiek gebrouwen.  Frank Boon verduidelijkt: “Deze lambiek rijpte gedurende 2 jaar in foeder nr 44. In totaal werden er in augustus 2010 zo’n 20.520 flessen van 37,5 cl afgevuld.  Dit bier onderging een rijping van bijna 3 jaar op fles, deze heel speciale Oude Geuze, doopten we met de naam Oude Geuze Boon  VAT 44

     

    26-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schweppes

    SCHWEPPES, UITVINDER VAN DE BRUISENDE DRANKEN, LAAT EEN FRISSE WIND WAAIEN IN HET ZERO SEGMENT

     

     

     

    Innovatie zit bij Schweppes in de genen... allereerst hee!het merk de bruisende dranken uitgevonden. In 1783 slaagt pionier Jacob Schweppe er immers na jaren van onderzoek in om de laatste hand te leggen aan de eerste machine om water koolzuurhoudend te maken. Door zijn uitvinding zal hij een revolutionair product kunnen ontwikkelen: het ‘Schweppe’s Soda Water’,  dat meteen een overdonderend succes zal kennen. Het merk Schweppes zag het levenslicht en bleef nadien innoveren!

     

    In 2001 innoveert Schweppes opnieuw met Agrume. De sector van de frisdranken bestond voordien enkel uit cola’s en softdrinks met sinaasappel-of citroensmaken. Schweppes slaat een grote slag met een originele mix van 4 citrussmaken: sinaasappel, pompelmoes, mandarijn en limoen. Een onuitgegeven frisse en fruitige smaak, die meteen bekroond werd met succes!

     

    Dit jaar innoveert Schweppes opnieuw door zijn hele Light gamma door ZERO te vervangen, een volledig suiker- en aspartaamvrij gamma. Het doel? Lekkere dranken aanbieden met 100% smaak en 0% schuldgevoel. De smaken Agrume ZERO, Indian Tonic ZERO en Lemon ZERO zijn een antwoord voor wie van frisheid houdt en op zijn of haar lijn let. De grote stijging van het segment ZERO in 2012 toont aan dat dit nieuwe segment alvast steeds meer harten verovert. Met ZERO blij! iedere vrouw en man dan ook volop het frisse plezier en de smaak behouden die Schweppes zo kenmerken.

     

    Schweppes staat in 2013 volledig in de spotlights want het merk valt terug op haar populairste campagne ‘What did you expect?’ Deze reclamespot verenigt de charme en elegantie van cinema-icoon Uma "urman met het lef van David LaChapelle. Een staaltje knap acteer-en filmwerk waar de onverwachte wendingen, de humor en de esthetiek de centrale elementen vormen.

     

    25-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dorel Europe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Charles de Kervénoaël aangesteld als President en CEO van Dorel Europe

     

     

     

     

    Dorel Europe, toonaangevend bedrijf voor baby-en kinderartikelen en bekend vanwege zijn merken Maxi-Cosi, Bébé Confort, Quinny en Safety 1st, kondigde een verandering in het topmanagement aan. Per direct volgt Charles de Kervénoaël, Jean-Claude Jacomin op als president en CEO van Dorel Europe. De heer Jacomin werd afgelopen augustus tot president en CEO van de Dorel Juvenile Group gepromoveerd.

     

    Charles de Kervénoaël heeft uitgebreide ervaring op het gebied van internationaal leiderschap. Hij begon zijn carrière bij de Danone-groep, waar hij diverse posities op het gebied van marketing en verkoop bekleedde in China, de Verenigde Staten, Tsjechië en Frankrijk. Vervolgens vervulde hij een pan-Europese rol bij het algemene management van Scotts Company, waar hij de initiatieven voor wereldwijde merken aanstuurde. Korte tijd geleden stond hij aan het hoofd van Stanley Black & Decker in Frankrijk en op het Iberische schiereiland.

     

    “Ik ben zeer blij om Charles de Kervénoaël te mogen verwelkomen als president en CEO van Dorel Europe. Hij brengt veel internationale ervaring met zich mee, wat een aanwinst voor Dorel vormt. Ik ben er zeker van dat hij, samen met onze sterke Europese teams, onze leidende positie op de Europese markt voor baby-en kinderartikelen zal uitbreiden”, stelt Jean-Claude Jacomin, president en CEO van de Juvenile Segment Group.

     

    Charles de Kervénoaël is enthousiast om Dorel Europe te leiden: “Als president en CEO van Dorel Europe ben ik vastbesloten om bij te dragen aan onze visie: Care for Precious Life. Ik kijk uit naar de komende uitdagingen en ik geloof dat wij met onze rijke geschiedenis, sterke teams, innovatieve kracht en onze bekende merken een wezenlijk verschil kunnen maken in de levens van ouders en kinderen.”

     

    Dorel Europe is een toonaangevend bedrijf voor baby-en kinderartikelen met als doel ouders te voorzien van de meest geavanceerde producten en diensten. Bekende en zeer sterke merken, zoals Maxi-Cosi, Bébé Confort, Quinny, Safety 1st en Baby Art, zijn in niet minder dan 80 landen rondom de wereld te vinden. 

     

    Dorel Europe heeft momenteel 1300 mensen in 13 landen in dienst. Wij onderzoeken, ontwerpen, ontwikkelen en testen onze producten binnen het bedrijf. Dit geeft u mogelijkheden om interdepartementale ervaring op te doen. Wij zijn onze leidende marktpositie aan het uitbreiden en wij geloven dat teamgeest, persoonlijke gedrevenheid en verantwoording een wezenlijk verschil kunnen maken bij het bereiken van duurzame groei. www.doreleurope.com

     

    Dorel Europe, onderdeel van Dorel Industries, is een toonaangevend bedrijf voor baby-en kinderartikelen en fietsen. Dorel combineert stijl en spanning met veiligheid, kwaliteit en nut. De leidende positie van het bedrijf op het gebied van lifestyle is te danken aan zowel de kinderproducten als de fietsen, met diverse toonaangevende producten in beide categorieën. De krachtige merken van Dorel zijn Safety 1st, Quinny, Cosco, Maxi-Cosi en Bébé Confort bij de kinderproducten en Cannondale, Schwinn, GT, Mongoose, IronHorse en SUGOI in het segment recreatie/vrije tijd. Dorel is ook actief op het gebied van woninginrichting, voornamelijk binnen Noord-Amerika, met een breed assortiment aan meubilair. Dorel heeft een jaaromzet van $2,5 miljard en heeft wereldwijd 5400 medewerkers in dienst in 24 landen.

    www.dorel.com

     

     

    25-04-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!