Inhoud blog
  • Welkom in Tihany, bakermat van Hongaarse lavendel
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aranciata Rossa

    Beleef een Italiaanse zomer en aperitief met de frisse vruchtendrank Aranciata Rossa!

     

     

    Sanpellegrino staat voor de Italiaanse manier van leven. De elegante waterflessen van het merk zijn intussen uitgegroeid tot een vaste waarde, zowel thuis als op restaurant. Vandaag introduceert het Italiaanse label een nieuwe verfrissende vruchtendrank met bloedsinaasappel: Aranciata Rossa. Ideaal als aperitief tijdens warme dagen..

     

    In Italië wordt als aperitief meestal iets non-alcoholisch geschonken. Zo’n 80 jaar geleden lanceerde Sanpellegrino hiervoor twee vruchtendranken, gemaakt met zongerijpt fruit uit Sicilië en puur mineraalwater. In 2009 verbeterde het merk de formule van Aranciata (sinaasappelsmaak) en Limonata (citroensmaak). Naast de typische bolvormige 20 cl-flesjes, lanceerde het ook een 33 cl-blikje met vintagelook. Nieuw was ook de aluminium cap waarmee je het drankje beschermt tegen dorstige bijen.

     

    Frisse smaak met bloedsinaasappel. Deze zomer vult Sanpellegrino het assortiment aan met een nieuwe smaak: Aranciata Rossa of bloedsinaasappel. Door hun bitterzoete rode vlees staan de citrusvruchten aan de mediterrane kusten bekend om hun verfrissende eigenschappen. Ze vormen er ook al lang een populaire dorstlesser. Bovendien past de subtiele, bittere smaak perfect bij warme en koude hapjes. Zei er iemand aperitief?

    Anders dan bij de typische softdrinks zit in Aranciata Rossa geen enkel bewaarmiddel. Kwaliteitsvolle ingrediënten, het behoud van natuurlijke aroma’s en de nauwgezette opvolging van elke productiefase zorgt voor een onfeilbare kwaliteit. Elk stuk fruit voor het drankje wordt vandaag nog altijd met de hand geplukt, net als 80 jaar geleden!

    Beschikbaar in de supermarkt in blikjes van 33 cl; een sixpack kost € 4,29.







    03-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scandinavisch design

    Scandinavisch geïnspireerd topdesign zorgt voor woonkamergevoel op kantoor

     

     

     

    De ideale werkplek wordt anno 2013 gekenmerkt door een ongedwongen sfeer, omkaderd door knap vormgegeven design. De monotone, lelijke bureaus met ergonomisch onverantwoorde stoelen zijn vandaag dan ook voltooid verleden tijd. De nieuwe Authentic Nordic 101 van BuzziSpace sluit naadloos aan bij die innovatieve gedachtegang. Een van de eerste merken die het kantoor een designlook meegaven, is BuzziSpace. Met hun nieuwe Authentic Nordic 101 gaat het label verder dan ooit. Dankzij de klassevolle stoel geïnspireerd op de retrostijl geef je je bureau onmiddellijk een warme en huiselijke inrichting. Perfect om een knusse hoek te vormen middenin je werkruimte.

     

    Thuis op kantoor: De nieuwe Authentic Nordic 101-eenzitter is geïnspireerd op Scandinavisch design. Logisch, want de Deense topdesigner Stäffan Thomasen stond in voor de vormgeving. De stoel valt op dankzij zijn vintagelook, maar is ontwikkeld met de modernste technieken en wordt met veel zorg en kunde geproduceerd in de Verenigde Staten. Op die manier combineert BuzziSpace Belgische knowhow, Scandinavische feel en Amerikaanse productie.

     

    Innoverend, maar trouw aan de kernwaarden van BuzziSpace: De Authentic Nordic 101 is de eerste telg in de Authentic Nordic-lijn van nieuwe ontwerpen, geïnspireerd door het Hoge Noorden. De nieuwe collectie van BuzziSpace wijkt enigszins af van de gekende akoestisch isolerende meubels voor op kantoor die het merk doorgaans brengt. Niettemin herbergt ook deze reeks de voornaamste kernwaarde van BuzziSpace: meer comfort bieden op de werkvloer. De Authentic Nordic 101 is verkrijgbaar in de stoffen BuzziFabric (24 kleuren) en BuzziRough (23 kleuren). Bovendien bestaat de stoel in twee uitvoeringen: Flat en 3D. De Flat-versie heeft een vlak zitvlak, terwijl de 3D-uitvoering een zitvlak met ribbels meekreeg.



    03-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Contigo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Contigo introduceert herbruikbare flessen op festival

    Exclusief: vul je drinkfles gratis bij aan de waterbar op Rock Herk (12-13 juli)

     

    Dat er muziek in milieu zit, bewijst Contigo, het ecologische designmerk van waterflessen en drinkbekers. Op het alternatieve festival Rock Herk, op 12 en 13 juli in Herk-de-Stad, kunnen muziekfans gratis water bijvullen aan een speciale waterbar. Een primeur voor een festival in België! Met deze verfrissende actie wil Contigo consumenten oproepen om kraantjeswater te drinken met een herbruikbare fles, ook buitenshuis. “Bedoeling is om dit idee op termijn door te trekken naar andere festivals”, aldus Stijn Lowette, zaakvoerder van het Limburgse Kambukka, het bedrijf dat de exclusieve distributierechten van het Amerikaanse merk Contigo heeft voor Europa, Afrika, het Midden-Oosten en India.

    Contigo staat bekend om zijn trendy waterflessen en drinkbekers voor mensen met een actieve levensstijl. De herbruikbare flessen laten je bovendien toe om met één hand te drinken. Zo kan je makkelijk blijven meespringen op de alternatieve tonen van Rock Herk. Wie zijn Contigo-drinkbus meeneemt, of ter plaatse tegen promotieprijs de nieuwe waterfles Grace koopt -750 ml 6 euro (i.p.v. 19,95 euro)- verkrijgbaar in de kleuren Tangerine, Ocean Blue & Cobalt Blue - kan tijdens het tweedaagse festival gratis water bijvullen aan een speciale waterbar. Dit concept – een primeur voor een Belgisch festival – is een initiatief van Contigo, samen met de afvalmaatschappij Limburg.net en de watermaatschappij De Watergroep.

     
    Stijn Lowette van Contigo: “Bij Contigo houden we van duurzaamheid. We willen laten zien dat er goede drinkflessen bestaan waarmee je in stijl kan drinken en tegelijk het milieu kan sparen. Festivals, al snel geassocieerd met wegwerpbekertjes, zijn de perfecte plaats om herbruikbare flessen te promoten. Bovendien kan je ze thuis gewoon verder gebruiken, bij het sporten, op uitstap, tijdens je vakantie… We hopen de bezoekers van Rock Herk te overtuigen, want in de toekomst willen we ook op andere festivals onze waterbar introduceren.

     

     

     

    03-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lipfisch

    De vrolijke rugzakjes van Lipfish gaan mee naar school

     

     

    Spring de schoolbanken op met Janne de kikker of slinger rond de juf met Doris de aap. Lipfish fleurt de eerste schooldag op met zijn vrolijke rugzakjes. De stoffen knapzakken zijn zacht en licht en dus comfortabel om te dragen. Past voor klein en groot, dankzij de verstelbare riemen.

     

    Met het kleine lusje bovenaan kunnen jolige Janne en dolle Doris gemakkelijk aan de kapstok worden gehangen voor de kinderen de klas binnengaan. Zo kunnen ze zeker geen apenkuren uithalen… De rugzakjes worden gesloten met een touwtje én een velcrostrip. Beschikbaar in snoepkleuren (roze, rood, blauw) - adviesprijs € 15,95.

    www.lipfish.com

     





    02-07-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Melproducten

    Symposium Brussels : Wetenschappers onderschrijven het belang van melk en melkproducten als onderdeel van een gezonde voeding

     

     

     

    VLAM organiseerde in samenwerking met het European Milk Forum (EMF) in Brussel het symposium “De natuurlijke nutriëntenrijkdom en meerwaarde van melk en melkproducten als onderdeel van een gezonde voeding. Van wetenschap naar praktijk”.

    Het symposium bracht een stand van zaken over de nutriëntenrijkdom van melk en melkproducten in relatie tot voeding en gezondheid. Het is bekend dat melk rijk is aan calcium. Wat nogal eens wordt vergeten is dat melk van nature ook een goede bron is van andere essentiële voedingsstoffen zoals eiwitten, kalium en de vitaminen B2 en B12. Actueel wetenschappelijk onderzoek wijst op een verband tussen het verbruik van melk en melkproducten en een verminderd risico op cardiovasculaire aandoeningen en type 2-diabetes, een lagere bloeddruk en een gezond gewicht. Zuivelproducten dragen als onderdeel van een gezonde voeding ook bij tot gezonde botten en een goede spierconditie. Er werden ten slotte handvatten aangereikt over hoe we deze kennis kunnen omzetten naar de praktijk.

     

    Het Symposium Brussels was onderdeel van een uniek concept: drie internationale experten brachten een gemeenschappelijk programma in drie landen die participeren aan het EMF-informatieproject “Milk nutritious by nature”. Het programma bereikte zo voedingsdeskundigen, beleidsmakers, voedings-en gezondheidsorganisaties en artsen in Kopenhagen, Brussel en Den Haag.

     

    Dr Michaël Laurent (afdeling Gerontologie en Geriatrie, UZ Leuven) richtte zich op osteoporose, een frequente aandoening. Vanaf 50 jaar loopt 1 op 2 vrouwen en 1 op 5 mannen een fractuur op. Calcium, eiwitten en vitamine D zijn elementair voor een gezond skelet. Uit grote wetenschappelijke studies blijkt duidelijk dat de combinatie van calcium en vitamine D-supplementen nuttig zijn om osteoporotische breuken bij vrouwen na de menopauze die te weinig van deze bestanddelen innemen, te helpen voorkomen.

     

     

     

     

    01-07-2013 om 10:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis smaken

    Een tour door België in elf rijke smaken

     

     

    De hotelketen ibis, onderdeel van de Accor groep, lanceert het concept Beer Hopping in zijn bars. Op de menukaart staan elf uitgezochte speciaalbieren, die elk een Belgische provincie vertegenwoordigen. Met dit nieuwe concept wil het merk de klantenervaring optimaliseren.

     

    Stilaan kondigt de zomer zich aan en dus ook de periode voor aperitiefjes onder vrienden. Zin om een Antwerpse Tripel te proberen, vergezeld van een heerlijk stukje kaas? Of misschien bezwijk je voor de charme van een Houblon Chouffe of een Brusselse Blonde? 

     

    Sinds enkele jaren is er een sterke heropleving bezig van lokale producten. En bieren zijn geen uitzondering op deze regel. Volgens de Federatie van Belgische Brouwerijen omvatten speciaalbieren twintig jaar geleden 10% van de markt, terwijl dat vandaag niet minder is dan 30%. Inmiddels is het aantal bieren ‘made in Belgium’

    gestegen van zevenhonderdvijftig variëteiten tot duizendtweehonderd vandaag. Belgen maar ook toeristen tonen zich alsmaar nieuwsgieriger en ontdekken graag nieuwe smaken. De ibis hotels hebben zorgvuldig elf klassiekers geselecteerd, één per provincie, die nu beschikbaar zijn in de bars van het Belgische ibis netwerk.

     

    Dit nieuw concept verrijkt de unieke ervaring van ibis klanten, bezoekers slaan twee vliegen in één klap: regionale bieren ontdekken tijdens een bezoek aan België. Yves Fonck, Vice President Operations ibis België en Luxemburg, bevestigt: “Wij willen al onze klanten een unieke ervaring bezorgen, of ze nu in onze hotels verblijven of iets drinken in één van onze bars. Dit concept is onderdeel van een continue verbetering van onze service. Na onze bedden volledig vernieuwd te hebben met de Sweet Bed™ by ibis, om onze klanten ongeëvenaard comfort te bieden, wilden we hen de regionale rijkdommen van ons land laten ontdekken”.

     

    Drie ambassadeurs ondersteunen het Beer Hopping concept. Bob Hendrickx en Martin Cuelenaere, de auteurs van het boek ‘340 originele cafés in Vlaanderen’ en Nicolas Soenen, ambassadeur van de brouwerij Duvel Moortgat.

    De geselecteerde speciaalbieren: Brussels Hoofdstedelijk Gewest: brouwerij Lefebvre – Blonde van Brussel; provincie Antwerpen: brouwerij De Koninck – Antwerpse Tripel; provincie Henegouwen: brouwerij Dubuisson – Cuvée des Trolls; provincie Limburg: brouwerij en stokerij Wilderen – Tripel Kanunnik; provincie Luik: brouwerij de l’abbaye du Val-Dieu – Blonde Val-Dieu; provincie Luxemburg: brouwerij Achouffe – Houblon Chouffe; provincie Namen: brouwerij du Bocq – Gauloise Ambrée; provincie Oost-Vlaanderen: brouwerij Huyghe – La Guillotine; provincie Vlaams-Brabant: brouwerij Boon – Kriek Boon; provincie Waals-Brabant: brouwerij Lefebvre – Blonde Barbar en provincie West-Vlaanderen: brouwerij Huyghe – Blonde Sint Idesbald. Dit aanbod is geldig in 22 ibis hotels in België. www.ibis.com  

     

     

     

    30-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleurrijke kwarts

    Kleurrijke kwarts

     

     

     

    Kleur buiten de lijntjes met de badkamercollectie van Silestone by Cosentino®. Een blikvnger van een badkamer? Dat is helemaal op maat van de nieuwe badkamercollectie Silestone by Cosentino®, gekend om zijn innovatieve oppervlakken uit natuurlijk kwarts. Geef je verbeelding alle ruimte met gewaagde tinten als Rosso Monza en Magenta Energy. Of verras met een exclusief ontwerp, een wastafel helemaal van kwarts gemaakt.


    Baden in stijl, daar weet Cosentino® alles van. De nieuwe collectie met oppervlakken uit Silestone®-kwarts leent zich dan ook perfect voor de badkamer. Niet alleen omwille van de bacteriostatische eigenschappen, maar ook door de ruimte voor verbeelding. Want met deze platen van kwarts vindt Cosentino® de badkamer opnieuw uit. De Silestone®-kwartsoppervlakken passen zich aan de ruimte aan: met één materiaal bekleden ze instant een ruimte. Door met plaatmateriaal in groot formaat te werken, zijn voegen vrijwel onzichtbaar – mooi én praktisch. De nieuwe collectie telt zeven modellen voor douchebakken en acht voor wastafels. Daarbij is het wastafelmodel Exclusive, gecombineerd met een Integrity-spoelbak, een mijlpaal in de kwartsindustrie: de spoelbak is een driedimensionaal product uit één stuk Silestone® vervaardigd.


    En dat je met kleurrijk kwarts je badkamer allure kan geven, bewijzen de tinten Rosso Monza en Magenta Energy. Wat dacht je van een felrood accent met een strak wasmeubel? Of van een fuchsia wandbekleding over de hele badkamer? Zelfs de vloer kan je perfect uitrusten met een kleurrijk Silestone®-product. De badkamercollectie wordt op maat gemaakt. Uiteraard is er nog een waaier aan andere kleuren naast Rosso Monza en Magenta Energy. Zo is de collectie verkrijgbaar in alle Silestone®-kleuren en alle Eco by Cosentino®-kleuren (gerecycleerd oppervlak met exclusieve designs).







    29-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curcao

    Curaçao speelt in op trendy reiziger

    Upcoming: design, kunst, workshops, architectuur  en trendy places to be

     

    We reizen meer en meer op basis van een thema, is het niet slow travel, dan is het wel eco of actief. Echter komt ook het thema Trendy en Design meer en meer naar voren. Is Curaçao een trendy reisbestemming? Ja waarom niet. Hier vind je niet alleen maar zon, zee en strand, maar ook een hele reeks op en top trendy activiteiten, beach bars, restaurants en verblijven doe je natuurlijk in een trendy hotel.

    Voor een verblijfplaats op Curaçao zijn er mogelijkheden zat. Er is een fantastisch aanbod van prachtige, luxueuze resorts met alles erop en eraan tot appartementjes met uitzicht op zee. Maar je kunt ook voor een design en dus trendy logement, iets dat er echt helemaal uitspringt zoals het nieuwe Papagayo Beach & Design Hotel op een half uurtje van Willemstad. Er is in dit hotel een allesomvattende guest service, inclusief sport & wellness. Het sfeervolle Speciality Restaurant Papagayo staat aangeschreven als een van de beste restaurants van Curaçao.

     

    De trend van terug naar de natuur is al een tijd geleden ingezet, maar nog altijd gangbaar. Zoek je graag je heil in de kracht van de natuur? Dan moet je beslist naar de kruidentuin van Dinah Veeris die al sinds 1982 onderzoek doet op het terrein van geneeskrachtige kruiden. Op ‘Den Paradera’, zo heet haar botanische en historische tuin, is er een winkel waar je kruiden koopt en je kunt er terecht voor verschillende massages en healings.

     

    Er zijn geleide tours in het teken van de typische architectuur van Willemstad of een bezoek aan een van de landhuizen die verspreid liggen over het gehele eiland, de vroegere plantagewoningen dus, horen op het programma van de trendy reiziger thuis. Ieder landhuis heeft zijn eigen boeiende geschiedenis. Sommige van die landhuizen zijn verbouwd tot kleine, uiterst sympathieke hotels of worden gewoon in zijn geheel als vakantiewoning verhuurd.  

     

    Vergeten we tenslotte niet de vele trendy beach bars en restaurants, waaronder St. Tropez Ocean Club voor een sublieme cocktail met zicht op zee, of een exquise maaltijd in Zest, uitgebaat door Vlaamse chef Franky Vandierendonck. Het is even trendy om gewoon bij de locals te lunchen bv. Plasa Bieu of Jaanchies? Wat je ook kiest, het zal zeker ‘Dushi’ zijn, wat zoveel betekent als ‘goed of lekker!’

    www.bezoekcuracao.nl

    28-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wild West USA

    NIEUWE WEBSITE WILD WEST USA

     

     

     

    Schitterende natuur, volop mogelijkheden om te wandelen, te fietsen, paard te rijden en te watersporten, interessante historische bezienswaardigheden afgewisseld met geweldige stadjes met de sfeer van cowboys en indianen, dat is Wild West USA. Onder deze naam stellen de staten Idaho, Montana, South Dakota en Wyoming in het noordwesten van Amerika zich voor aan de Nederlandse en Belgische reiziger. Iedereen die op zoek is naar informatie over deze regio, kan hiervoor nu terecht op de website www.wildwestusa.nl.

     

    Gratis brochures aanvragen

    Op de website is uitgebreide informatie per staat te vinden, worden reissuggesties gegeven en vindt men een lijst met Tour Operators bij wie reizen naar deze regio geboekt kunnen worden. Ook is het mogelijk om een gratis brochurepakket van de Wild West USA staten te bestellen. Uiteraard is de website ook gekoppeld aan een Wild West USA Facebook pagina waar nog veel meer nieuwtjes, foto’s en filmpjes gedeeld worden. 

     

    'Real America' 

    De meeste reizigers beginnen hun ontdekking van Amerika in Florida of Californië, maar iedereen die geïnteresseerd is in het 'echte' Amerika mag deze regio niet overslaan. Zo is in Wild West USA Yellowstone te vinden, het allereerste National Park ter wereld. Maar ook Grand Teton, Glacier en Badlands National Park zijn een bezoek meer dan waard. En wat te denken van toeristische hoogtepunten als Mount Rushmore, Craters of the Moon, de Black Hills en Devils Tower? Er is meer dan voldoende te zien en te ontdekken tijdens een vakantie in dit prachtige gebied. Of de interesse nu uitgaat naar natuur, historie en cultuur, naar sportieve activiteiten als skiën, mountainbiken, paardrijden en golfen of naar puur genieten, deze vier staten zijn in alle seizoenen even mooi!

     

    28-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolle pret met Travelbird

    DOLLE PRET MET TRAVELBIRD

    Online reisaanbieder zet Europa's grootste pretparken in de kijker

     

     

    TravelBird, een online reisaanbieder actief in de Benelux en Duitsland, heeft een aantal speciale pretparkarrangementen uitgewerkt. Deze omvatten steeds een pretparkbezoek gekoppeld aan een overnachting in een nabijgelegen hotel. Op die manier hoopt TravelBird gezinnen en grootouders te inspireren om tijdens de zomermaanden er met de kinderen op uit te trekken naar een paar van Europa’s meest tot de verbeelding sprekende pretparken. Boeken kan via www.travelbird.be.

     

    Iedere zomer is het zover: ouders die zich in de haren krabben en afvragen hoe de kinderen gedurende twee maanden te entertainen. Een bezoek aan een pretpark kan meestal op heel wat bijval rekenen, zowel bij kinderen als ouders. Maar terwijl de meeste mensen het houden bij een daguitstap naar een pretpark in eigen land biedt TravelBird nu ook de mogelijkheid een paar van Europa’s coolste pretparken te bezoeken, inclusief een overnachting. Zo kan je nog langer genieten van alle attracties en hoef je je geen zorgen te maken in verkeersdrukte of files onderweg. ’s Avonds kan je dan nog gezellig tafelen of de streek verkennen met het ganse gezin. Of hoe een pretparkbezoek uitdraait in een mini break. 

     

    Europa-Park: Duitslands grootste attractiepark

    Een absolute topper in het aanbod van TravelBird is het Europa-Park in Duitsland. Dit park dat opgebouwd is rond de verschillende landen en culturen van Europa is met zijn meer dan 100 attracties en shows het grootste pretpark in Duitsland. Voor amper € 109 -, per persoon verblijf je 2 nachten in Straatsburg, niet toevallig een stad met een rijke Europese geschiedenis, en krijg je een toegangsticket voor één dag tot het nabijgelegen Europa-Park. 

    Naast het Europa-Park heeft TravelBird ook een meerdaags arrangement uitgewerkt voor Movie Park Duitsland (inclusief één overnachting en toegangstickets voor twee dagen), Disneyland Parijs, Toverland in Sevenum en Legoland in Oberhausen. In dit unieke attractiepark, opgebouwd uit meer dan 4 miljoen legoblokjes, mogen kinderen tot en met 15 jaar trouwens gratis binnen. 

    www.travelbird.be

     

     

     

     

    27-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ibis

    IBIS LANCEERT VIDEO MET KONIJNTJES

    OPTIMAAL GENIETEN AAN DE BESTE PRIJS

     

     

    Ibis, Europa’s grootste hotelketen en onderdeel van de wereldwijde hotelgroep Accor, heeft een filmpje gelanceerd met snoezige konijntjes om het comfort van zijn ‘Sweet Bed™ by ibis' onder de aandacht te brengen.

     

    De video werd opgenomen in het ibis’ London Blackfriars hotel - het paradepaardje van ibis in Londen - en laat dertig losgelaten konijntjes zien in een hotelkamer op de dertiende verdieping. In het filmpje onderbreekt een pluizig neusje het licht dat binnenvalt door de deur, waarna meer en meer konijntjes de kamer betreden. Eén van hen pauzeert zelfs om te geeuwen. De konijntjes huppelen naar het bed vooraleer ze samen gelukzalig in slaap vallen.

     

    Karelle Lamouche, VP Marketing ibis Brands Noord-Europa: “De video is een vrolijke manier om de essentie van het ibis merk te benadrukken – het uniek ontworpen ‘Sweet Bed™ by ibis’ – en herinnert mensen eraan dat een goede nachtrust centraal staat in ons aanbod. Bijna een jaar geleden zijn we gestart met de revolutie van het ibis megabrandproject, met als objectief een nieuwe en unieke hotelervaring te bieden aan onze klanten, met een herpositionering van onze merken en een moderne en vernieuwende service. Binnen dit kader zijn ibis, all seasons en Etap Hotel geëvolueerd naar een groep van sterke, vernieuwende en gemoderniseerde merken: ibis, ibis styles en ibis budget. Het comfort, moderne karakter en eenvoud die we integreerden in de ibis hotels hebben de ervaring van de klant zodanig veranderd dat ze een unieke ervaring kunnen beleven in het economy-segment. Ibis’ nieuwe bedden – centraal in de ibis megabrandcampagne – bevatten hoogtechnologische matrassen, een luxe matrasbeschermer en een professioneel ontworpen boxspring bed. In België en Luxemburg is de meerderheid van de ibis-family hotels reeds met zo een heerlijk bed uitgerust en het aanbod wordt gestaag uitgebreid.”

    De video is terug te vinden op het Youtubekanaal van ibis www.youtube.com/ibis.

     

     

    27-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Douchecomfort

    Allround douchecomfort in één toestel

     

     

    Met de nieuwe Raindance Select E 300 3jet Showerpipe introduceert Hansgrohe een allround comfortprogramma in de douchewereld. Door het combineren van high-end elementen met de nieuwe Hansgrohe Select-technologie heeft de sanitairspecialist een harmonieus douchesysteem ontwikkeld waarbij je waterplezier onder controle houdt met een eenvoudige druk op de knop.

     

    De ShowerTablet Select 300 is zowel een intelligent douchecontrolesysteem als een mooi tablet voor je zeep en shampoos. De knoppen en bedieningsgrepen bevinden zich vooraan, waardoor je zelfs in de kleinste douche makkelijk alles kunt bedienen. Via de knoppen zet je de hoofd- of handdouche aan of uit, met de draaiknop stel je nauwkeurig de temperatuur in, zelfs met ingezeepte handen.

    De hoofddouche Raindance Select E verwent je met een keuze tussen drie verschillende stralen: een zachte RainAir, de verkwikkende Rain of de nieuwe RainStream, waarbij twaalf aparte jets een heerlijke watervalstraal creëren over je hele lichaam. De Rain en RainAir bedien je via de Selectknop op je hoofddouche zelf, de RainStream-knop zit geïntegreerd in je ShowerTablet.

     

    Ook de handdouche Raindance Select E 120 heeft drie verschillende stralen: de verkwikkende Rain, de zachte RainAir en de stevige massagestraal Whirl. Switchen doe je dankzij de ergonomische Select-knop, ter hoogte van je duim. De Raindance Select E 300 3jet Showerpipe is ook beschikbaar met een hoofddouche zonder de RainStreamstraal (Raindance Select E 300 2jet), of met een ronde hoofddouche: het tijdloze S-design van Hansgrohe. Je kunt kiezen tussen een volledig verchroomde versie en een duotoonversie die wit combineert met chroom.

    27-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.palm parkies

    PALM PARKIES maakt zich op voor meer dan 500.000 bezoekers

     

     

    PALM PARKIES programmeert deze zomer in 18 steden en gemeenten, 13 in België en 5 in Nederland, gedurende 7 weken zo’n 128 gratis festivalconcerten. PALM PARKIES ontstond lokaal in 1991 en groeide uit tot hét grootste ‘dichtbij’ festival van Vlaanderen/Nederland! Een veelbelovende affiche staat garant voor kwaliteit en gezelligheid. De festivals zijn uniek in hun soort omdat ze 7 weken lang, tijdens de week, buiten de concurrentie van de weekendevenementen, worden georganiseerd.

     

    Veranderende consument doet de biermarkt verschuiven ! De aankoop en de consumptie van bieren verschuift voor een stuk van de traditionele horeca en winkelkanaal naar een derde pijler: evenementen. Sinds 2005 is Brouwerij PALM trouwe partner van deze gratis concerten die haar naam dragen. PALM slaagt er met PALM PARKIES in om zich, in een krimpende markt actueel, eigentijds én geloofwaardig te positioneren.

     

    PALM onlosmakelijk verbonden met PARKIES

    PALM is een tevreden naamsponsor. Peter Buelens PR & Events Manager van PALM: “Het partnership tussen de organisatie, vzw Divers, en PALM is een duidelijke win-win samenwerking. De waarden van beide merken sluiten naadloos op mekaar aan en de positionering van beide is in perfecte harmonie. Samen brengen we een sfeervol vakantiegevoel naar zo’n  500.000 consumenten, naast het zeer sterke artistiek luik laten we de consument PALM ontdekken en vooral genieten.”

     

    Dé namen voor de zomer van  PALM PARKIES 2013:

    Raymond Van Het Groenewoud, Sioen, VOF De Kunst, Kate Ryan, Afi & the Hitman, Udo, Billy Leyers, Cloud Nine, Ape Not Mice, Cookies and Cream, Frimout, Dallas, Jim Cole, Level Six, The Wolf Banes, Laura Vane & the Vipertones, Misses big Stuff, Moelparkee, Please!, Mrs. Hips, Poppy, Royal Funk Force, The Amazing Flowers, The Expendables & Isabelle A.

    www.palmparkies.net 

     

     

    25-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floralientime

    Floraliën Gent zetten Stadhuis en Grote Markt van Brussel in de bloemetjes

     

     

    Met Floraliëntime, krijgt Brussel er deze zomer een internationaal planten- en bloemsierkunstevenement van formaat bij. De Stad Brussel, de vzw Bloementapijt van Brussel en de Floraliën Gent bundelen de krachten voor een tweejaarlijkse florale happening in het Brusselse Stadhuis en op de Grote Markt. De eerste editie van het nieuwe zomerevenement vindt plaats van 15 tot 18 augustus.

     

    Tijdens Floraliëntime worden het Stadhuis en de Grote Markt van Brussel vier dagen lang omgetoverd tot een paradijselijke wandeltuin vol kleuren en geuren. De hoofdrol is weggelegd voor het majestueuze 15de-eeuwse Stadhuis dat de bezoekers op een nooit geziene manier kunnen (her)ontdekken. Internationaal gerenommeerde bloemenkunstenaars van de Floraliën Gent zullen de verschillende vertrekken ervan versieren met de nieuwste creaties en decoratieve tendenzen. De groene draad doorheen de expo is Colours of life, een verwijzing naar de kleuren van het historische decor die als inspiratiebron dienden voor de artiesten.

     

    Op de Grote Markt komt er een relaxtuin waar de bezoekers ongedwongen kunnen flaneren door een woud van majestueuze laurieren, planten die ideaal zijn om voetpaden, voordeuren en balkons in de stad mee op te fleuren. Deze lauriertuin is dan ook een geknipte teaser voor de meesterwerken binnenin het Stadhuis. Door de subtiele verwijzing naar groen in de stad en het Brusselse Zoniënwoud worden de groenliefhebbers bijna ongemerkt binnengeleid in het bloeiende en florale rumoer.

    Met dit nieuwe initiatief willen de organisatoren België en de hoofdstad verder op de kaart zetten als het gaat om bloemen, planten en de creativiteit waarvoor ze bekend staan. Het gaat om meer dan gewoon bloemen en planten: het gaat om groen naar de stad brengen, en naar het centrum van Brussel, de hoofdstad van Europa.

     

    Floraliëntime moet een tweejaarlijks gebeuren worden, afwisselend met het Bloementapijt op de Grote Markt. Zo krijgen de liefhebbers van het betere bloemen- en plantenwerk hun vaste jaarlijkse afspraak in de zomer. De eerste editie vindt plaats in het verlengde Hemelvaartsweekend, van donderdag 15 tot zondag 18 augustus, telkens van 10 tot 22 uur.

    www.floralientime.be

    25-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corsica

    PRIJSGUNSTIG (NA)ZOMEREN OP CORSICA

     

     

    Van Corsica hoor je wel eens dat het een dure vakantiebestemming is maar dat klopt geenszins met de werkelijkheid. Zij die l’Ile de Beauté beter kennen weten dat een reis met ferrymaatschappij SNCM prijsgunstig is en dat je op Corsica kunt ‘logeren en genieten on a low budget’.

     

    Wat de bestemming zelf betreft is er geen twijfel mogelijk, op Corsica voelt elk type reiziger zich thuis. Wie houdt van natuurschoon, van een unieke culturele identiteit, van zee en bergen, heeft op Corsica alles naar wens. Op de ontelbare mooie plaatsen kun je daarenboven genieten van de zon die het zelden laat afweten, ook niet tijdens het heerlijke en lange najaar.

     

    En dus kies je voor Corsica en ga je op zoek om die reis op een prijsgunstige manier te organiseren. Dat gaat makkelijk met ferrymaatschappij SNCM, de vaste partner voor een trip naar het mediterrane eiland. SNCM vaart vanuit Marseille, Toulon en Nice naar diverse havens op Corsica. De Zuid-Franse steden zijn overigens makkelijk en snel bereikbaar via de autoroutes. SNCM heeft comfortabele schepen in de vaart en het is perfect mogelijk om een overtocht te maken op een prijsgunstige manier, bijvoorbeeld reizen in een zetel.

     

    Ook voor het verblijf op Corsica zijn er tal van prijsgunstige mogelijkheden, bv. op campings of in een gîte (www.gites-corsica.com). Er zijn ook appartementen en kamers te huur, in de steden, aan het strand of in het bergachtige binnenland. Corsica heeft wat dit soort voordelige logies betreft een aanbod van maar liefst 683 plaatsen (www.airbnb.com/s/Corsica--France).

     

    SNCM Brussel is een ferry broker en dat betekent dat je bij deze maatschappij ook reizen kunt boeken met ferrymaatschappijen La Meridionale, Viking Line, Brittanny Ferries, DFDS Seaways, Condor Ferries, Tunisia Ferries, GNV Maroc en Algérie Ferries.

     

    www.sncm.be : hier kunnen de brochures van 2013 gedownload worden van zowel de ferries van SNCM (dienstregeling en prijzen) alsook de verblijfsmogelijkheden van Via Corsa Reizen.

     

     

    24-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostende staat voor zomer vol festivals
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    OOSTENDE STAAT VOOR ZOMER VOL FESTIVALS!

     

     

    Deze zomer zal er geen week voorbij gaan of er zullen één of meerdere topevenementen plaatsvinden in Oostende. Het wordt een ware festivalzomer met het Ostend Beach Dance Festival, Woosha!, Theater aan Zee, de Paulusfeesten, nieuwkomer Polé Polé Beach en het Filmfestival Oostende!

    Daarenboven is de Stad aan Zee ook gaststad voor heel wat nieuwe evenementen zoals diverse hoogstaande tentoonstellingen, het Europees Kampioenschap Bridge, à l’Ostendaise, de musical Cats, het Wereldkampioenschap Inline Skating en het Belgisch Kampioenschap Barbecue.

     

    Door de veelheid aan evenementen en activiteiten die georganiseerd worden, is Oostende uitgegroeid tot de levendige Stad aan Zee zoals we haar nu kennen. In de stad valt er wel altijd iets te beleven, en dit is één van de troeven waardoor zoveel toeristen de weg vinden naar Oostende.

     

    Begin juli is het tijd voor de jongsten onder ons: Kids@Oostende zal de eerste week van juli opnieuw bruisen van de activiteiten. Topper blijft natuurlijk het LEGO Paleis in Kinepolis Oostende, maar ook het straattheater, familietheater, de optredens en workshops zullen zeker in de smaak vallen. Op zaterdag 6 juli wordt het Leopoldpark omgevormd tot een Kids Park en op zondag 7 juli sluiten we Kids@Oostende spetterend af met de “I Love Disney Channel Summer Tour” op het Strandplein in Mariakerke.

     

    Het Filmfestival Oostende brengt van 6 t.e.m. 14 september heel wat nationale en internationale avant-premières. Met de nieuwe internationale competitie LOOK! focust het festival op het werk van diegenen die achter de schermen werken: Product Design in combinatie met het werk van de D.O.P. (Director of Photography).

    Met "De Jonge Helden" stelt master Johan Heldenbergh 4 mensen aan het publiek voor die aanstormende talenten zijn in hun vak. De Vlaamse filmwereld wordt opnieuw in de bloemetjes gezet tijdens de vierde editie van de Ensors.

     

    Om wegwijs te geraken in dit enorme aanbod werd de Zomerevenementenbrochure in een volledig nieuw kleedje gestoken. Iets groter dan vroeger, maar nog steeds een handig formaat, goed voor 72 pagina’s boordevol toeristische evenementen. De brochure heeft een oplage van 110.000 exemplaren en wordt onder de oostendse bevolking en toeristen verdeeld. www.visitoostende.be

    23-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op vakantie naar school

    Op vakantie naar school

    Belvilla geeft schoolvakantie andere betekenis

     

    Op vakantie en toch naar school? Dat kan! Steeds meer oude gebouwen krijgen een nieuwe functie. Zo ook vroegere scholen die je bij Belvilla kan huren als vakantiewoning. Je vindt ze in vele Europese landen. Beleef ook jouw vakantie op school en geef het woord ‘schoolvakantie’ een heel andere betekenis!

     

    In het Waalse Bovigny, bijna tegen de Luxemburgse grens, staat een oude basisschool. Vanaf begin 1900 tot het eind van de Tweede Wereldoorlog kregen de jongens uit het dorp hier les. De school bestond destijds uit één zaal voor leerlingen van alle klassen. Nu kun je op vakantie in groepswoning L’Ecole de Jadis. De vakantiewoning is als geheel te huur voor 22 personen, maar ook als kleiner gedeelte voor 12 personen onder de naam La Petite Ecole de Jadis.

     

    In het Zeeuwse Kattendijke vind je vakantiehuis De Domus, een basisschool uit 1882. Het is een aangename, ruime vakantiewoning voor tien personen met diverse authentieke elementen. In de keuken/eetkamer vind je bijvoorbeeld nog oude landkaarten aan de muren en de kenmerkende schoolse ramen zorgen voor veel licht in huis. De oude school biedt dan ook alles aan wat je van een vakantiewoning mag verwachten, aangevuld met extra’s, zoals een sauna en pingpongtafel.

     

    In de Noord-Italiaanse regio Emilia-Romagna staat een voormalige school uit ‘800 die tegenwoordig plaats biedt aan maximaal tien gasten. Het vakantiehuis Casale Pietre Antiche dankt zijn naam aan de antieke stenen waarmee het is gebouwd. De school is volledig gerenoveerd, maar ademt nog steeds een zeer authentieke sfeer uit. Houten balken, diverse nisjes en meerdere open haarden zijn aangevuld met hedendaags comfort, waaronder een zwembad en een ruim terras met prachtig uitzicht.

    Het Groene Spanje, in het noordwesten van het Iberisch Schiereiland, is een relatief onontdekt gebied. Hier staat een voormalige plattelandsschool genaamd Casa Rustica op wandelafstand van een klein dorp. Het gebouw is meer dan 200 jaar oud en heeft de charmante, traditionele architectuur van de regio Galicië. In de tuin vind je onder meer een groot zwembad en een speelhuisje voor kinderen. De vakantiewoning is verdeeld in twee appartementen, één voor vier personen en de andere voor zes. Beide appartementen zijn los van elkaar, maar ook gezamenlijk te huur, bijvoorbeeld voor een vakantie met twee gezinnen.

     

    Belvilla biedt nog veel meer vakantiewoningen in scholen, bijvoorbeeld ook in Oostenrijk, Duitsland, Tsjechië en Groot-Brittannië. Je vindt ze door *school* in te geven in het vrije zoekscherm op www.belvilla.be.

     

     

    23-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe streekproducten

    Nieuwe streekproducten

     

     

     

    Zes streekproducten, waarvan vier uit Oost-Vlaanderen, krijgen het Vlaams erkenningslabel STREEKPRODUCT.BE van de sectorgroep Streekproducten.
    Het gaat om Reynaertgebak uit Sint-Niklaas, hopjenever uit het Waasland, droge worst uit het Meetjesland, Vlaams ovengebakken spek, Antwerpse droge ringworst en cervela uit Midden-Brabant.


    Drie maal per jaar neemt de Beoordelingscommssie Vlaamse Streekproducten de erkenningsaanvragen voor traditionele Vlaamse streekproducten onder de loep. De uiteindelijke toekenning gebeurt door de sectorgroep Streekproducten van VLAM. Voor de voorjaarsronde van 2013 levert dit zes nieuwe erkenningen op. Sommige producenten kiezen er voor om de pure traditie voort te zetten, anderen hebben het oorspronkelijk recept al wat aangepast en produceren al minstens 25 jaar volgens deze wijze. Wat ook de keuze van de producent is, het terugkerend element is steeds zijn know-how. De klanten weten dit duidelijk te appreciëren, want de vraag naar deze producten is groot.


    Het Reynaertgebak wordt aangeboden door de Meesterbakkers uit Sint-Niklaas: Stevens-Decock, Chris De Visscher, Patisserie Stefan, Patisserie Thierens.
    Geïnspireerd op een veel oudere “gâteau de Saint-Nicolas” ontwikkelden de Meesterbakkers van Sint-Niklaas in 1973 hun Reynaertgebak. De lokale bakkers hebben deze traditie dan ook 40 jaar volgehouden met de hulp van de zoet gebekte inwoners van Sint-Niklaas natuurlijk.

     

    De Antwerpse droge ringworst wordt aangeboden door Slagerij Wannes. Droge worsten of worsten om te drogen “that is the question”? Feit is dat de ene ze graag vers en mals eet, de andere liever medium en sommigen goed gedroogd. Bij Slagerij Wannes werkt men nog zoals vroeger en maakt men kleine ringworsten van 200 g met vrij grof gemalen vlees. Deze kleine ringworsten verdwenen uit de meeste beenhouwerijen omdat ze iets meer werk vragen dan de standaard rechte worstjes.

     

    Cervela aangeboden door Slagerij Coppens-Dirix, reeds vernoemd in de 16de eeuw door Rabelais, maakt de “cervela” ook deel uit van het Brabants en Antwerps gastronomisch erfgoed. In Zemst verwerkt deze slagerij varkensvlees, paardenvlees en restjes charcuterie tot een traditionele rood gekleurde cervela. Gekruid met onder andere muskaatnoot, foelie, gember, … en een stevige teen look, dit alles volgens het originele recept uit de jaren ‘ 50. Gerookt en bruin van kleur wordt een cervela een ”chasseur” genoemd. Cervela is onlosmakelijk verbonden met de frietkotcultuur en vereeuwigd in volkse liedjes à la “viva m’boma”. www.streekproduct.be

     







    22-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brussels airlines

    Brussels Airlines vliegt naar Washington

     

     

     

    Vanaf 19 juni vliegt Brussels Airlines vijf keer per week tussen Brussels Airport en Washington Dulles. De nieuwe lijndienst trekt passagiers aan die de Amerikaanse hoofdstad willen bezoeken maar ook klanten die via Washington doorreizen naar andere bestemmingen in de Verenigde Staten.

    Na een onderbreking van 12 jaar landt er met Brussels Airlines vlucht SN515 opnieuw een Belgisch passagiersvliegtuig in Washington Dulles Airport. En dat is niet de enige nieuwigheid: SN515 van Brussels Airlines is immers de eerste en enige late namiddagvlucht vanuit Brussels Airport richting de Verenigde Staten. De eerste vlucht werd op Brussels Airport feestelijk uitgewuifd en wachtte een warm onthaal in de Amerikaanse hoofdstad.

     

    Met de nieuwe lijndienst verbindt Brussels Airlines niet alleen de Europese en Amerikaanse hoofdstad rechtstreeks met elkaar, Brussels Airport en Washington Dulles zijn immers ook twee belangrijke hubs van het Star Alliance netwerk en worden dankzij deze lijndienst met tientallen vluchtconnecties gevoed. Het ideale tijdschema van de vluchten laat passagiers toe om na een korte tussenstop in Washington Dulles meteen met andere Star Alliance partners door te vliegen naar vele andere bestemmingen op het Noord-Amerikaanse continent. Veel passagiers combineren de Washington vlucht bijvoorbeeld met een aansluiting naar de Amerikaanse Westkust of naar een grootstad in het binnenland. Zo waren er aan boord van de eerste vlucht naar Washington bv. passagiers die doorreizen naar San Francisco, Mississippi, Chicago, Indianapolis en Kansas City. Op de eerste vlucht vanuit Washington vertrokken passagiers die via Brussels Airport met Brussels Airlines doorvliegen naar o.m. Oslo, Kinshasa, Abidjan, Kopenhagen en Douala.

     

    Dit zomerseizoen vliegt Brussels Airlines vijf keer per week tussen Brussels Airport en Washington Dulles. Alle vluchten worden uitgevoerd met Airbus A330-200 of A330-300 toestellen die de voorbije maanden met nieuwe, super comfortabele Business- en Economy Class cabines werden uitgerust. 

     

    De nieuwe lijndienst naar Washington wordt exact een jaar na de succesvolle start van Brussels Airlines’ eerste trans-Atlantische route, Brussel-New York JFK, gelanceerd. Washington is de tweede bestemming aan de Amerikaanse Oostkust die Brussels Airlines aanvliegt. De eerste commerciële resultaten beantwoorden aan de verwachtingen. 

    “Het lange afstandsaanbod van Brussels Airlines is de voorbije vier jaar flink gegroeid”, zegt Brussels Airlines CEO Bernard Gustin. “In vier jaar tijd verdubbelde onze vloot van vier naar acht toestellen. We voegden vier intercontinentale bestemmingen toe aan ons netwerk en verhoogden de vluchtfrequenties op talrijke andere verbindingen. De lancering van Washington past in onze strategie om de belangrijkste intercontinentale bestemmingen vanuit Brussels Airport zélf aan te vliegen zodat passagiers comfortabel en rechtstreeks kunnen reizen.” 

     





    21-06-2013 om 08:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Petrossian caviar

    Petrossian Caviar opent winkel in  Brussel

     

     

     

    Petrossian opent in Ukkel zijn eerste boetiek in België. Een intiem adres in een straat waarin zich de handelszaken bevinden die gespecialiseerd zijn in high-end voedingszaken.

     

    De opening van de Petrossian-boetiek in Brussel, de twaalfde in de wereld, maakt deel uit van de internationale ontwikkelingsstrategie van Caviar Petrossian. De voorbije jaren opende het Franse bedrijf jaarlijks minstens één winkel. De laatste was de Petrossian-boetiek in het Dubaï Mall in Dubaï, die enkele weken geleden werd ingehuldigd in aanwezigheid van Armen Petrossian.

     

    In Europa koos het familiebedrijf, dat in 1920 werd opgestart, ervoor om zich te vestigen in Brussel. De boetiek in Ukkel biedt alle paradepaardjes van het huis: alle soorten kaviaar, in Frankrijk gerookte zalm, die volgens de familiemethoden van het Huis Petrossian wordt bereid en die met de hand wordt gesneden voor de klant, evenals verschillende gerookte visspecialiteiten, foie gras, truffels, en allerhande zoute en zoete lekkernijen. Men vindt er eveneens geschenkdozen en exclusieve tafeldecoratie. Het beheer van de winkel werd toevertrouwd aan Dimitri Bourrigault, die voordien het restaurant en de Petrossian-boetiek leidde in New York en gedurende tien jaar werd opgeleid bij Petrossian in Parijs.

     

    Caviar Petrossian werd opgericht in 1920 in Parijs en staat onder leiding van Armen Petrossian. In Frankrijk bevinden de Petrossian-boetieks zich in Parijs (18, Bd de Latour Maubourg, in Lafayette Gourmet en in Publicis Drugstore), op de luchthaven van Charles de Gaulle in Roissy, en in Lyon (in de Halles Paul Bocuse). Het Huis Petrossian ontwikkelde de voorbije jaren een internationale strategie en exploiteert de buitenlandse boetieks hetzij via gecertifieerde partners, hetzij rechtstreeks zoals in Brussel. Sinds 2011 bevinden zich Petrossian-boetieks in de Verenigde Staten (in New-York, Los Angeles, Las Vegas), in Brazilië (Sao Paulo) en sinds 2012 in Dubaï. De Petrossian-restaurants worden geroemd om hun specialiteiten (in Parijs, New-York en Los Angeles).

    Boetiek Petrossian Brussel - Vanderkinderestraat 418 – 1180 Brussel (Ukkel)

    Tel : +32 (0)2 344 39 90 - www.petrossian.be

     

    21-06-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!