Inhoud blog
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    24-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel chic picnic
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CHIC PICNIC & I LOVE CHOCOLATE,

    EEN HEERLIJKE WERELDREIS BIJ SOFITEL

     

     

     

    Omdat een verblijf in een Sofitel-hotel altijd een gelegenheid vormt om te genieten van een zinnelijke belevenis, tovert Sofitel elke reis om tot een originele, heerlijke trip en worden de gasten uitgenodigd om wereldwijd twee exclusieve aanbiedingen te ontdekken: Chic Picnic in het noordelijke en I Love Chocolate in het zuidelijke halfrond.

     

    In het noordelijke halfrond biedt Sofitel zijn gasten tijdens de zomerperiode voor hun verblijf een chique picknick aan, hét verfijnde idee van deze zomer…

    Chic Picnic van Sofitel is de ideale gelegenheid om op een andere manier van de lunch te genieten terwijl u de stad of de streek ontdekt. De gasten kunnen kiezen tussen natuur en cultuur op de meest charmante of pittoreske plekjes in de buurt: het strand van Santa Monica (Los Angeles), het Londense Hyde Park, de Jardins des Tuileries in Parijs of een boottocht op de beroemde Amsterdamse grachten… Stuk voor stuk zeer verschillende locaties, stuk voor stuk Sofitel-bestemmingen.

     

    De aanbieding Chic Picnic is geldig van 1 juni tot 31 augustus 2010 bij een verblijf van minstens 3 nachten en omvat: Overnachtingen met één gratis nacht per verblijf van vier nachten of twee gratis nachten per verblijf van acht nachten; een  verlengde uitchecktijd (tot 16.00 u.) en een heerlijke picknickmand om tijdens het verblijf van te genieten.

     

    I Love Chocolate, rijkelijk en heerlijk

    Iedereen houdt van chocolade. Klassiek of bereid op een andere, verrassende wijze: de smaak van chocolade symboliseert sensueel eetgenot en herinneringen aan de kindertijd. Liefhebbers van chocolade zullen smelten als ze de Sofitels heerlijke verblijfsformules in het teken van chocolade ontdekken in het exotische kader van hotels in Brazilië, Colombia, Australië en Frans-Polynesië.

    Pure chocolade, melkchocolade, subliem gebak, heerlijke koekjes of als warme drank: onze chef-koks verleggen de grenzen van hun creativiteit om de gasten te laten genieten van een chocoladebelevenis in alle mogelijke vormen, kleuren en bereidingen. Om deze aanbieding nog onweerstaanbaarder en verleidelijker te maken, biedt Sofitel een gratis derde overnachting aan.

     

    De aanbieding I Love Chocolate is geldig van 1 juni tot 31 augustus 2010 bij een verblijf van minstens 2 nachten en omvat: Een verfijnd verblijf van drie nachten in een van onze luxueuze hotels voor de prijs van twee; elke ochtend een heerlijk ontbijt in het restaurant; een chocoladetraktatie: warme chocolademelk, gebakjes en andere lekkernijen; verlengde uitchecktijd (tot 14.00 u.).

    In het kader van Sofitels unieke gastvrijheid zullen onze chef-koks deze aanbiedingen naargelang de bestemming op hun eigen wijze verzorgen en alle producten aan de specifieke wensen en smaken van de gasten aanpassen. RVH.

    www.sofitel-chicpicnic.com

    www.sofitel-ilovechocolate.com

     

     

    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philips audioproducten

     

    NIEUW PHILIPSGAMMA VAN VASTE EN DRAAGBARE AUDIOPRODUCTEN: ONGELOOFLIJKE DETAILWEERGAVE EN AUTHENTIEKE KLANK

     

     

     

    Klank is iets kostbaars. Het is dus van kapitaal belang dat de zuiverheid ervan vastgelegd wordt. Pas als je het geringste detail kunt horen, hoe subtiel ook, kun je de passie van de artiest delen. We luisteren graag naar de authentieke, natuurgetrouwe details van klank, om er volledig te kunnen in opgaan tot we er kippenvel van krijgen.

    Een geluidssysteem zou de visie van de uitvoerder op zijn compositie getrouw moeten weergeven en je oren moeten laten zinderen wanneer je naar je favoriete muziek luistert of films bekijkt. Een hoogstaand geluidssysteem waakt erover dat wat je hoort altijd trouw is aan het origineel: authentiek, natuurlijk, kristalhelder en ongelooflijk zuiver.

     

    De jongste resultaten van het Philips expertteam zijn gebundeld in onze 2010 collectie, met technologieën die helemaal opgevat zijn rond authentieke klank. Technologieën als Soundsphere, met een audio crossover die interferenties tot een minimum beperkt voor een natuurlijker klinkend geluid; 360Sound, voor een onvergelijkbare cinematografische ervaring dankzij uniek gepositioneerde drivers die de hele kamer vullen met klank; AmbiSound, een dermate verfijnde technologie dat ze voor een diepere surroundklank zorgt met minder speakers; Bass Management-technologie voor diepe tonen zonder vervorming bij een hoog volume; en FullSound™ die geluidsdetails helder en evenwichtig overbrengt, wat de muziek een rijke en levendige dimensie verleent.

     

    Het Philipsgamma van hifi-microsystemen met SoundSphere-luidsprekers geeft je dat onbeschrijfelijke gevoel dat je enkel ervaart met authentieke muziek. Een zwevende tweeter, die niet langer in speakerbox zit, straalt de klank in alle richtingen uit, wat een ruimere, diepere klankindruk schept en je toelaat exact te horen waar de verschillende muzikanten staan. De SoundSphere-speakerdrivers staan op een unieke locatie opgesteld om interferenties tot een minimum te beperken. De muziek wordt bijgevolg natuurlijk weergegeven, trouw aan de manier waarop ze opgenomen werd. Je voelt dus alle emoties van een life-optreden alsof je er echt bij was.

     

    De nieuwe Philips Immersive Sound home theater met 360Sound, met ingebouwde blu-raydiscspeler laat je thuis de originele filmervaring beleven en vult de impact en de effecten van je vlakke televisie verder aan. Je gaat helemaal op in hetzelfde gevoel dat je in de bioscoop ervaart.

    Philips SoundBar home theater met Ambisound brengt de adembenemende klank van de bioscoop recht naar de huiskamer, dankzij de blu-raydiscspeler en state-of-the-arttechnologie. Resultaat: een hoogstaande klank zonder de gebruikelijke wanorde door luidsprekers en kabels. Philips heeft een compacte vormgeving ontwikkeld die de HD-klank door de hele kamer stuurt, wat een ruimere ideale luisterpositie creëert waar je van elke klank in zijn originele glorie kunt genieten.

     

    De Philips Heritage audio hifi-microsystemen, in een compact design, zijn gebaseerd op onze jarenlange obsessie met klankkwaliteit en getuigen van ons authentieke erfgoed op het vlak van klank. Ultramoderne audiotechnologie en hoogstaande materialen zorgen voor een zuiverdere muziekexpressie en een kwaliteit die verbluffend veel op het origineel lijkt.

     

    De collectie van Philips Fidelio dockingspeakers strekt zich uit van compacte tot centrale systemen die gelijk welke kamer vullen met een authentieke klank vanaf een iPhone of iPod. Het opvallende design verleent je ruimte niet alleen een noot van elegantie, maar biedt je tegelijk sensationele audioprestaties dankzij een zorgvuldige selectie van componenten, geluidstechnologieën en akoestische architectuur: de klank is verfijnd en gedetailleerd, zonder vervorming, ongeacht het volume, en vrij van interferenties van mobiele telefoons.

     

    Zelfs onderweg biedt de Philips GoGear Muse mp4-speler met Fullsond™ je een ongeëvenaarde meeslepende audiobeleving, met een rijke, levendige klank vol details. Voor deze speler zijn we nog een stap verder gegaan: het apparaat geeft elk

    geluidsdetail weer, maar blijft perfect helder en zuiver zelfs bij het hoogste volume. RVH.

     

     

     

     

     

     







    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Shanghai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    EEN PRACHTIG NIEUWE LOCATIE IN SHANGHAI

     

     

     

    Sofitel Luxury Hotels heeft recent een nieuwe beheersovereenkomst gesloten in China voor zijn toekomstig vlaggenschip in Shanghai, het Sofitel Shanghai Jing'an, dat in 2011 de deuren zal openen. Dit adres wordt het derde Sofitel in Shanghai, met nog een vierde aan de rand van de stad in Sheshan, en zal een van de meest luxueuze hotels van de stad worden met een iconisch ontwerp.

     

    Sofitel Shanghai Jing’an zal een ideale locatie genieten in het stadscentrum, op de kruising van de Pekingstraat (Beijing Lu) en de Jiangningstraat (Jiangning Lu), op slechts een paar stappen van de beroemde Nanjingstraat (Nanjing Lu). Deze zeer centrale locatie is omgeven door internationale hoofdkantoren, luxeboetieks en de populairste winkelcentra van de stad, zoals Puxi's vermaarde Plaza 66. Vlakbij vind je ook het voormalige Franse concessieterrein, musea en het congrescentrum van Shanghai. Tevens beschikt het gebouw op een aantal verdiepingen over de meest geavanceerde kantoorruimtes, waar de perfecte oplossingen worden geboden aan zowel lokale bedrijven als multinationals.

     

    Het toekomstige Sofitel Shanghai Jing’an zal 32 van de 61 verdiepingen van het gebouw innemen, met 515 kamers waarvan 82 suites, van verdieping 29 tot 55. Op de benedenverdieping en eerste verdieping komen de Lobby Lounge en twee restaurants, het ene internationaal, het andere gewijd aan de gevarieerde Chinese keuken. Op de 55e en hoogste verdieping komen een bar en een restaurant met een vernieuwend concept dat het strakke, moderne decor van het hotel perfect weerspiegelt, met hangende tuinen en een buitengewoon uitzicht op het oostelijke en westelijke stadsdeel.

     

    Sofitel Shanghai Jing’an zal tevens 1.500 m2 wijden aan wellness, met So SPA, So FIT, een overdekt zwembad en een schoonheidssalon. Ten slotte zal op de tweede verdieping 2.900 m2 worden ingericht voor zaken, met een grote en een kleine balzaal, een waaier van moduleerbare ruimtes en een zakencentrum.

     

    “Ik ben bijzonder opgetogen om dit heuse vlaggenschip te mogen verwelkomen in het Sofitel-netwerk. Sofitel Shanghai Jing’an zal dankzij de uitstekende ligging een waardevolle aanwinst zijn voor het merk, zowel in China als daarbuiten. Na Sofitel Wanda in Peking zal dit hotel ons tweede pronkstuk zijn in een land waar Sofitel al sterk aanwezig is", aldus Robert Gaymer Jones, COO van Sofitel Monde. RVH.

    www.sofitel.com

    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Didier Boehlen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DIDIER BOEHLEN NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR VAN HET Radisson BLU Astrid hotel en het Park inn IN ANTWERPEN

     

     

     

     

     Didier Boehlen werd benoemd tot Algemeen Directeur van het Radisson Blu Astrid Hotel en het rechtover gelegen Park Inn hotel in Antwerpen.

     

    Didier Boehlen (°1977) heeft een uitgebreide ervaring in de hotelindustrie. Hij was o.a. Operations Manager in het Radisson Blu Resort in Taba (Egypte) waar hij meehielp bij de opening van het hotel in 2002. In 2003 werd hij getransfereerd naar het Radisson Blu Hotel in Muscat (Oman) als F&B Manager, in 2004 werd hij er gepromoveerd tot Executive Assistant Manager. In 2006 werd hij Algemeen Directeur van het Park Inn Thurrock in het Verenigd Koninkrijk. In 2007 keerde hij terug naar België, zijn thuisland, als Algemeen Directeur van het Radisson SAS Hotel in Hasselt.

     

    Vanaf 1 juni 2010 staat hij, als Algemeen Directeur in voor het dagelijks beheer van het Radisson Blu Astrid Hotel en het rechtover gelegen Park Inn in Antwerpen. Hij rapporteert aan Willem van der Zee, Regionaal Directeur Benelux & Frankrijk Rezidor.

     

    Didier Boehlen: “Ik ben blij, als Antwerpenaar, terug te komen in mijn geboortestad en zie er naar uit om samen met mijn team beide Rezidor hotels verder uit te bouwen tot dé referenties in hun markten.”

     

    Didier Boehlen behaalde een diploma “Hotelmanagement” aan de Hotelschool in Lausanne. Hij spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels. Didier woont in Antwerpen, is getrouwd en heeft 2 kinderen.

     

    Hij volgt Frank Cops  op die zijn hotelcarrière verder uitbouwt als owner representative voor Elbit Hotel Division Europe, eigenaar van verschillende hotels in Europa onder de merknamen Radisson Blu, Park Inn, Park Plaza en B-Apart. RVH.

     www.rezidor.com.

    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Last minutes

    Thomas Cook pakt uit met Quality Last Minutes

     

     

     

     

     

    Thomas Cook is in volle voorbereiding van het last minute seizoen. Ze trekken deze zomer de kaart van de kwaliteit en pakken uit met de Quality Last Minutes. Dit zijn aanbiedingen aan vlijmscherpe prijzen, maar met kwaliteitsgarantie.

     

     


    Wat zijn Quality Last Minutes?

     

    De reisaanbiedingen onder de noemer Quality Last Minutes bieden altijd minstens 15% korting t.o.v. de brochure prijs. Wekelijks op donderdag wordt een top 5 gepubliceerd met een korting van minstens 25%.


    Belangrijk bij de Quality Last Minutes is dat hier enkel hotels in opgenomen worden waarvan de klantentevredenheidsscore minimum 7/10 bedraagt. Deze score wordt gemeten via de quality afdeling van Thomas Cook en houdt tevens rekening met de scores van Zoover, een onafhankelijke instantie die de tevredenheid over accommodaties wereldwijd afficheert op basis van consumentenscores.


    Na afloop van de reis ontvangt de klant van Thomas Cook een tevredenheidenquête. Jaar na jaar worden die scores bijgehouden en de hotels geëvalueerd. Thomas Cook hecht heel veel belang aan de mening van de klant en stuurt waar nodig bij zodat je zeker kan zijn van een kwalitatieve welverdiende vakantie.


    Bij de reisagent of via www.thomascook.be kan je nu al Quality Last Minutes reserveren met afreizen tot eind juni. Die met afreis in juli worden binnen 2 weken bekendgemaakt. Wil je op de hoogte blijven van de Quality Last Minutes, schrijf je dan in op de nieuwsbrief van Thomas Cook en je zal wekelijks het lijstje in je mailbox ontvangen. RVH

    www.thomascook.be

     

     

    23-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canadees oorlogsdrama
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Canadees oorlogsdrama over Wereldoorlog I

     

     

     

    Op 29 juni komt The Battle of Passchendaele uit op DVD en Blu-ray. Dit indrukwekkende oorlogsdrama van de Canadese regisseur Paul Gross is gebaseerd op de verhalen van zijn getraumatiseerde grootvader. Die vocht tijdens Wereldoorlog I in de gruwel van een van de bloedigste veldslagen ooit: de Slag bij Passendale.

    November, 1917. Na vier maanden van keiharde gevechten tegen de Duitsers weten de Canadese troepen het Belgische stadje Passchendaele in te nemen. De strijd die daarvoor geleverd werd, staat tegenwoordig symbool voor zowel de ongelooflijke gruwel als de heldenmoed die de Eerste Wereldoorlog kenmerkten.

     

    Regisseur Paul Gross, vertelt zijn grootvaders verhaal door de ogen van de jonge sergeant Michael Dunne (Paul Gross), die naar het front reist om aan de zijde van zijn zwager te vechten.

    Passendale, een landelijk dorpje in West-Vlaanderen, is sinds de Eerste Wereldoorlog  een begrip: honderdduizenden soldaten sneuvelden er op het slagveld. Getuige daarvan is de begraafplaats Tyne Cot Cemetery, de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland, met 11 952 graven, waarvan 70% van onbekenden en vier met een Duitse nationialteit. Passendale heeft ook nog een New British Cemetery, een Canadian Memorial en een New Zealand Forces Memorial.

     

    Omdat het Britse leger stafkaarten gebruikte met de oude schrijfwijzen van de Vlaamse plaatsnamen, is Passendale in de internationale  oorlogsliteratuur bekend als Passchendaele.

     

    Gedurende de Eerste Wereldoorlog werd het dorp totaal verwoest. De Slag om Passendale werd beschreven als een hel van modder en vuur, één der bloedigste veldslagen aller tijden, die duurde van 4 oktober tot 6 november 1917. Op 28 september 1918 werd het dorp definitief op de Duitsers heroverd door het 4e Regiment Karabiniers en door de Grenadiers.

     

    De totale Britse verliezen aan het Westelijk Front bedroegen 448 614 man aan doden, gewonden, zieken, deserteurs, vermisten en krijgsgevangenen. De totale Duitse verliezen in Vlaanderen gedurende dezelfde periode bedroegen 270 710 man. Bij de Fransen vielen ongeveer 8 500 doden, de overige verliezen zijn niet bekend. In totaal verloren dus een ruwe 450.000 man het leven in de slag bij Passendale. Een overweldigend aantal slachtoffers in verhouding tot de slechts acht kilometer die het front verschoven is, maar helaas geen uitzondering in deze oorlog.

     

    The Battle of Passchendaele ontving wereldwijd positieve reviews. De levensecht gefilmde gevechtscenes werden zelfs vergeleken met de openeningsscene van Saving Private Ryan (Steven Spielberg, 1998). Een absolute aanrader! RVH.

     

    Distributor Dutch Film Works

    Product: DVD & Blu-ray

    Release Date: 29 June 2010

     

    23-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380

    De eerste Airbus A380 van Lufthansa op bezoek in Brussel

    Het pronkstuk van de Lufthansa vloot tilt comfort, technologie en ecologie naar een

    hoger niveau.

     

     

     

    De eerste Airbus A380 van Lufthansa, die voor de passagiers en hun comfortervaring aan boord een volledig nieuw tijdperk inluidt, bezocht Brussel. Sinds 31 mei doet het vliegtuig tijdens zijn oefenvluchten verschillende Europese luchthavens aan, en bij elk bezoek trekt het daar duizenden toeschouwers.

     

    “Brussels Airlines is een zeer belangrijke partner voor Lufthansa en de luchthaven van Brussel is de ideale draaischijf voor vluchten richting Afrika, een continent dat binnenkort ook met de A380 van Lufthansa bereikbaar zal zijn. De Europese hoofdstad moest dus wel een van de eerste bestemmingen van onze nieuwkomer zijn”, zegt Dr. Karsten Benz, Vice President Sales & Services. “We hebben wereldwijd verschillende exclusieve technische oplossingen bedacht voor het design en de materialen van de cabine. Onze piloten, technici en servicepersoneel hebben een intensieve opleiding gekregen en zijn bijzonder goed voorbereid op deze vluchten van een totaal nieuwe dimensie. Door zijn bijzonder lage brandstofverbruik (3 liter per 100 kilometer per passagier) en zijn stillere Rolls-Royce Trent 900 motoren, kan de A380 comfort combineren met respect voor het milieu.”

     

    De twee gedelegeerde bestuurders van Brussels Airlines feliciteren Lufthansa met het nieuw paradepaardje en zijn zeer blij met het bezoek aan de Europese hoofdstad. “Het bezoek van de eerste A380 van Lufthansa aan onze hub geeft aan dat Brussel een zeer belangrijke draaischijf is, die vanaf nu zeker zijn plaats heeft in de ‘multihubstrategie’ van Lufthansa.

     

    Een van de vier A380's die de Duitse luchtvaartmaatschappij vanaf dit jaar zal inzetten, zal naar Johannesburg vliegen, een bestemming die ons aanbod richting Afrika uitbreidt en die in samenwerking met Brussels Airlines aangevlogen zal worden", legt Bernard Gustin uit.

    "De A380 komt voor de eerste keer naar België en dat bevestigt alleen maar dat Brussels Airlines als Europese luchtvaartmaatschappij in Brussel een belangrijke rol speelt in het wereldwijde netwerk van de Lufthansa groep en haar Star Alliance partners", voegt Michel Meyfroidt daar nog aan toe.

     

    De Airbus A380 van Lufthansa telt in totaal 526 plaatsen. De First Class, met 8 grote zetels op het bovendek, geeft individualiteit weer en biedt grote technische innovaties en een maximum aan comfort, zodat vliegen een aangenamere belevenis wordt. Op het bovendek kan ook de Business Class Lufthansa voor 98 plaatsen terecht, die een verschillende prijs kennen. Tot slot telt het hoofddek 420 plaatsen die, verdeeld over de uitermate ruime Economy Class, ook voor een ongezien comfort zorgen.

     

    Vanaf vrijdag 11 juni wordt de A380 gebruikt voor het wereldwijde Lufthansanetwerk voor de verbindingen tussen Frankfurt en Tokio. Tussen nu en de komende herfst zal Lufthansa 4 nieuwe Airbus A380’s in gebruik nemen om vluchten naar Peking en Johannesburg te kunnen aanbieden. RVH.

    22-06-2010 om 08:29 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rezidor snel groeiend

    Rezidor: Eén van de snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld

     

     

     

    Het SAS Royal Hotel Kopenhagen was de sleutel tot succes voor The Rezidor Hotel Group – in de beginjaren gekend als SAS Catering & Hotels en later als SAS International Hotels (SIH). In 1980 opende de groep zijn eerste hotel buiten Scandinavië, in Koeweit. In 1994, tekende SIH een Master Franchise Akkoord met Carlson Hospitality Worldwide en creëerde de eerste hotelketen met een gecombineerde naam: Radisson SAS. In 1999 opende het eerste hotel in Afrika en in 2000 bereikte de groep de mijlpaal van 100 hotels in beheer of ontwikkeling.

     

    In 2002, breidde Rezidor SAS Hospitality zijn akkoord met Carlson verder uit en ging het multi-merken – het werd exclusieve franchisé van Carlson voor de merken Radisson SAS, Country Inn, Park Inn en Regent in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Het vijfde merk werd gecreëerd in 2005 toen Rezidor een wereldwijde licentie ondertekende met het Italiaanse modehuis Missoni voor de creatie van Hotel Missoni.

     

    Toen SAS zijn hoteltak in 2006 verkocht, werd Rezidor een beursgenoteerde onderneming op de Beurs van Stockholm en kreeg het een nieuwe naam: The Rezidor Hotel Group. Carlson is vandaag hoofdaandeelhouder met 51% van de aandelen. Groei is nog altijd de drijvende motor achter Rezidor: in september 2007 bereikte de groep 300 hotels in beheer en onder ontwikkeling – drie jaar later, in 2100 staan 400 hotels in beheer en onder ontwikkeling op de teller. De belangrijkste markten voor verdere ontwikkeling zijn Rusland en de Gemenebest (CIS) landen en Afrika waar Rezidor met zijn indrukwekkende portfolio van bijna 60 hotels met meer dan 14.400 kamers (Rusland/CIS) en bijna 30 hotels met meer dan 6.100 kamers (Afrika) tot de leidende internationale hotel operatoren behoort.

     

    De langst dienende CEO in de hotelindustrie

    De man achter het succesverhaal van Rezidor is Kurt Ritter, aan het hoofd van het bedrijf sinds 1989 – hij is de langst dienende President & CEO in de hotelindustrie. Kurt Ritter, geboren in 1947 in Zwitserland, spendeerde zijn jeugd in de hotel van zijn ouders en gradueerde aan de prestigieuze Hotelschool van Lausanne. Hij begon zijn carrière bij Rezidor in 1976 als Algemeen Directeur van het SAS Luleå Hotel in Zweden, en had verschillende leidende posities in Koeweit en Singapore vooraleer hij President & CEO benoemd werd.

     

    Kurt Ritter is een visionair en echte gentleman. Hij gelooft in de “Yes I Can!” visie en missie van Rezidor en is een bezielende leider voor zijn medewerkers. Hij wordt doorheen de hele hotelindustrie gewaardeerd voor zijn toewijding aan de hotelindustrie, zijn doortastende aanpak, en zijn charismatische en dynamische persoonlijkheid. Hij ontving twee Eredoctoraten en verscheidene prijzen als “Corporate Hotelier of the World”, “International Hotel Investment Forum Lifetime Achievement Award” en “MKG Lifetime Achievement Award”. RVH.

    www.radissonblu.com/royalhotel-copenhagen



    22-06-2010 om 08:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tour de France in Meise

    Volg de Tour in Meise op 4 juli,

    PALM Breweries & Eddy Merckx Cycles trakteren!

     

     

     

    Op zondag 4 juli trekt de Tourkaravaan van Rotterdam (NL) naar Brussel (BE) voor de eerste rit in lijn van de 97ste Ronde van Frankrijk. Als hommage aan Eddy Merckx en diens 65ste verjaardag komt de Tour langs in Meise, op een steenworp afstand van de fietsenfabriek van de Kannibaal. De Brabantse brouwer PALM Breweries en Eddy Merckx Cycles trakteren er die dag zo’n 4.000 wielerliefhebbers op een heus volksfeest.

     

    De eerste rit in lijn van De Ronde 2010 eindigt in Brussel. Op zo’n 10 km van de finish, dus in volle finale, voert het parcours langs Meise, de thuishaven van Eddy Merckx. De brouwerij van PALM en Eddy Merckx Cycles trakteren die dag zo’n 4.000 gelukkigen op een waar wielerfeest. Daarom worden langs het traject in Meise twee gigantische tenten met reuzenschermen opgesteld en kunnen gasten de passage van op de talrijke PALM terrassen volgen.

     

    Gratis

    Kaarten voor het Eddy Merckx Cycles Tour Event zijn niet te koop, maar kunnen enkel worden gewonnen via wedstrijden georganiseerd door de organisatoren en partners. Zo organiseert PALM in een 75-tal horecazaken in de buurt acties om duo tickets in de wacht te slepen. Naast de tenten waar de winnaars worden getrakteerd, zal Meise omgedoopt worden in een echte feestgemeente, op het parcours zullen verenigingen, zorgen voor frisse PALM én animatie. 

    Op 4 juli, vanaf 11u, worden de gelukkigen getrakteerd op eten en drinken en tal van animaties. Rond 14u zal ook Eddy Merckx er zelf arriveren. Om half vier komt vervolgens de publiciteitskaravaan voorbij en rond 17u zullen de renners door Meise denderen; waaronder Tom Boonen die dan voor het eerst – en als enige van het hele peloton - zal rijden met zijn nagelnieuwe EMX-7 van Eddy Merckx Cycles!1

     

    GabyGaby on Tour

    Naast de animatie op het terrein zelf, zal de Nederlandse kunstenaar Gaby Zwaan ter hoogte van het evenement ook een portret van Eddy Merckx op het asfalt tekenen. Een exploot dat kadert binnen het GabyGaby on Tour project van Zwaan en waarmee hij dit jaar op 11 iconische Tourlocaties evenzoveel kunstwerken op de weg zal schilderen. Wat vorig jaar begon met een tekening van Lance Armstrong op de Col du Petit-Saint-Bernard, krijgt dus dit jaar een vervolg op ietwat grotere schaal. RVH.

    www.gabygabyontour.com.

     

     

     

    22-06-2010 om 07:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Algarve
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Stranden in de Algarve nog veiliger en schoner: 69 x Blauwe Vlag

     

     

     

     

     

    De gouden zandstranden van de Algarve zijn nog veiliger en schoner dan ooit. Dit jaar telt de zuid Portugese regio 69 stranden die bestempeld zijn met het exclusieve eco-label: Blauwe Vlag. Deze milieuonderscheiding is een internationaal herkenbaar kwaliteitssymbool voor schone en veilige stranden.

     

    Met de aanwinst van 15 Blauwe Vlag stranden ten opzichte van 2009, is de Algarve koploper in eigen land. Deze Blauwe Vlag status is een goede aanvulling op de huidige reputatie; de kust staat namelijk bekend om haar adembenemende brede zandstranden met fascinerende rotspartijen in combinatie met het hoogste aantal zonne-uren in Europa.

     

    Albufeira, die veruit van de meeste Blauwe Vlag stranden is voorzien, te weten 19, is al jaren populair bij vakantiegangers. Vooral bij families is de badplaats in trek. Dit komt mede dankzij de diverse restaurants en bars en vele winkels en watersportmogelijkheden die Albufeira biedt.  

     

    Na Albufeira volgen de regio’s Vila do Bispo met 9 en Loulé met 7 Blauwe Vlag stranden. Faro, Lagoa, Tavira en Vila Real de Santo António tellen elk 4 Blauwe Vlag stranden. En dit is enkel een greep uit de reeks kwaliteitsstranden die de Algarve rijk is.

     

    De Blauwe Vlag organisatie stelt strenge eisen om het eco-label te mogen voeren. De belangrijkste criteria zijn toegespitst op onderwerpen als milieu, de kwaliteit van het (zwem)water, goede sanitaire voorzieningen en een hoge mate van veiligheid. Elk jaar wordt aan de hand van controles opnieuw beoordeeld of de stranden en jachthavens nog voldoen aan de vereisten. RVH.

    www.visitportugal.com of www.visitalgarve.pt.

    22-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sofitel faubourg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SOFITEl PARIS LE FAUBOURG ONTHULT

    NIEUWE SUITECOLLECTIE EN COUTUREFLAT

     

     

     

    Elegantie en een aangename drukte… In het hart van de befaamde Faubourg Saint-Honoré, midden tussen de meest emblematische haute-couturemerken, ligt Sofitel Paris Le Faubourg, dat altijd al een sterk gevoel voor mode heeft uitgestraald. Vandaag onthult het hotel zijn suitecollectie, de coutureflat en zijn schitterend gerenoveerde gangen. Dit is allemaal het werk van de beroemde designer Didier Gomez, die van mening is dat elke uiting van creativiteit thuishoort in een bepaalde omgeving. Hij heeft voor dit hotel dan ook creaties bedacht die hulde brengen aan de modewereld. Vandaar de gesigneerde foto’s van dé topdesigners van de laatste decennia, die de gangen tussen de gastensuites en de lobby opluisteren.

     

    Via de keuze van materialen, meubels en kleuren weerspiegelt de uitstraling van de 21 suites de harmonie en elegantie van de salons in de toonaangevende modehuizen. Ivoor, grijs en zwart zijn de dominante tinten en zorgen ervoor dat goud, kristal en amethist beter tot hun recht komen. De decoratieve stijl van Didier Gomez houdt subtiel het midden tussen de 18e eeuw en het heden. Terwijl kroonlijsten, pilasters, leunstoelen en spiegels refereren naar de eeuw van de Verlichting, huist het moderne contrast in het eigentijdse houtwerk, bepaalde decoratieve objecten en vooral de organisatie van de ruimte zelf, met een 'wellnesskamer' die overgaat in de slaapkamer.

     

    Op de bovenste verdieping van het hotel weerspiegelt de coutureflat de harmonie en de rust van een luxueus Parijs interieur. De uitzonderlijke aandacht die aan elk detail werd besteed, zoals de originele en uiterst sierlijke lampen, geeft de flat onmiskenbaar de uitstraling en het karakter van een haute-couturecreatie.

    In de gigantische zitkamer, bestaande uit een werkruimte en een eetkamer waar tien gasten kunnen genieten van een prestigieus middag- of avondmaal, is ivoor de geprefereerde kleur. Het tapijt met zwarte, geografische patronen en de modefoto’s van Cathleen Naundorf die bepaalde muren volledig bekleden, verlenen de flat een duidelijke designerlook. Haar foto’s in een stijl die de schilderkunst benadert, versterken het vakmanschap van de modewereld en leiden de gast haast naar een droomwereld.

    In de slaapkamer is het gigantische hoofdeinde van glanzend kastanjekleurig satijn omgeven door met de hand beschilderde vergulde panelen, bedekt met glazen cabochons die de zon en de maan afbeelden. De slaapkamer gaat over in een buitengewone badkamer met gepolijste marmeren muren versierd met zwart-witte mozaïeken en uitgerust met een stoomdouche en een balneotherapeutisch bad.

     

    Dankzij deze nieuwe creaties bestaat Sofitel Paris Le Faubourg nu voor een derde uit suites: een modieus en verfijnd charmeoffensief dat inspeelt op de toenemende eisen van de hedendaagse reizigers, die comfort, prachtige materialen en een meesterlijke indeling van de ruimte verlangen. Elk detail creëert momenten die doordrongen zijn van verfijning. RVH.

    www.sofitel.com

     

    21-06-2010 om 22:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gezond zonnen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Gezond zonnen doe je zo

    Alleen het beste van de zon, met Kruidvat

     

     

     

    Drogisterijketen Kruidvat helpt je veilig genieten van de zon. Ben je een zonneklopper, maar hou je niet van roodgebrande schouders? Lig je graag in de zon, maar denk je niet altijd aan de schadelijke gevolgen op latere leeftijd? Ben je geen 16 meer en heb je behoefte aan een zonnemelk afgestemd op jouw huidtype? Spring dan snel even binnen bij Kruidvat voor je richting de zon trekt. Nieuw is de anti-age zonnemelk die ervoor zorgt dat de huid ook in volle zon beschermd blijft en gevoed wordt. Laat je verleiden door een stralend bronzen huid. Toch net iets te overmoedig geweest, blus dan na met de heerlijk zachte zonneblaasjesgel.

     

    Kruidvat Solait SPF15 zonnebrandmelk is verkozen door Test-Aankoop als Beste Prijs/kwaliteit, ofwel het voordeligste en beste zonnebrandmiddel van België. De Solait zonnemelk biedt een optimale bescherming tegen zowel UVA-als UVB-straling. De melk is bijzonder vochtinbrengend. Solait is waterresistent, dus ideaal voor bij het zwembad of op het strand. 

    Solait Sunmilk en Sunspray zijn er niet alleen met de populaire SPF15, maar met een

    beschermingsfactor van SPF6 tot en met SPF50. Speciaal voor de allerkleinsten is er daarnaast een babycrème met factor SPF50+, de hoogste bescherming mogelijk volgens de Europese normering.

     

    Een ouder wordende huid heeft nood aan extra verzorging, zeker in de zon. Solait Anti-Age zonneproducten gaan vroegtijdige veroudering van de huid en het ontstaan van zonnerimpeltjes tegen. Ze hebben een vochtregulerende werking, voelen niet vet aan en worden snel door de huid opgenomen. 

     

    Alsof je net terug bent van vakantie. Zit zonnen er niet in, maar wil je toch een gezond kleurtje? Speel dan lekker vals met Solait Self Tan. Zo zorg je voor een prachtig gebronsd effect. En niemand die het ziet. Ze geven een parelmoer bronze effect dankzij lichtweerkaatsende bestanddelen en zorgen voor een stralende, egaal bruine teint. De Solait Self Tan bevat vitamine E en provitamine B5 om je huid soepel en zacht te houden. Naast de spray is ook een intensief vochtinbrengende Solait Self

    Tan Gel. Voor onderweg zijn de Solait Tan Tissues ideaal. Ze zijn te gebruiken voor je gezicht, hals en decolleté, maar ook voor je armen en benen.

     

    Voor het ultieme vakantiegevoel is er tenslotte de melk en de crème uit de Notenserie Bruin Zonder Zon. Even insmeren, je ogen sluiten en je hebt geen vliegtuig meer nodig om op een zonovergoten strand in Rio te komen. Bruin Zonder Zon is verkrijgbaar in een crème voor de droge huid en een melk voor de normale tot vette huid. Beide hebben als basis dezelfde werkzame stoffen als de andere zonneproducten van Kruidvat. Ze voldoen aan de voorgeschreven UVA/UVB-verhouding, zijn verrijkt met vitamine E om huidveroudering tegen te gaan en bevatten Allantoïne voor de broodnodige hydratatie. Uiteraard zijn ze waterbestendig en dermatologisch getest. RVH.

    21-06-2010 om 22:54 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blomus

     

    GO FRESH

     

     

     

    Heerlijke verse zomerse salades serveer je in de Blomus saladeschaal. Voor het op smaak brengen ontwierp Blomus een mooi en handig oil & vinigair setje. RVH.

    Meer producten en verkoopinformatie: www.blomus.com.

     





    20-06-2010 om 17:19 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WWF Delhaize
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BELGIE LANCEERT NIEUWE ZOMERACTIE IN PARTNERSCHAP MET

    WWF EN BEKRACHTIGT HAAR ECOLOGISCH ENGAGEMENT

     

     

     

    Om in te spelen op de verwachtingen van al haar klanten, presenteert Delhaize België het hele jaar door tal van commerciële acties. Van 10 juni tot 8 september loopt de grote zomeractie in de Delhaize-winkels. Tijdens deze periode stelt Delhaize haar klanten voor om 216 dierenspeelkaarten te verzamelen en wil hen zo sensibiliseren om zorg te dragen voor onze planeet. Met deze actie steunt Delhaize een WWF-project in de Democratische Republiek Congo voor een bedrag van 200.000€.

     

    Dankzij deze actie toont Delhaize zich opnieuw de koploper op technologisch vlak. Zo geven de gouden kaarten die zich in de zakjes kunnen bevinden, de klanten de kans om, voor de eerste keer in België, de “augmented reality” te ontdekken op www.delhaize.be. Door de kaarten voor een webcam te houden, kan de gebruiker een hele 3D-wereld tot leven zien komen.

     

    Europa heeft beslist om tegen 2020 de verdwijning van zo veel mogelijk diersoorten een halt toe te roepen. In partnerschap met WWF gaat Delhaize de uitdaging aan om de Belgische consument bewust te maken via haar nieuwe zomeractie. Van 10 juni tot 8 september zullen klanten kunnen spelen met verschillende diersoorten en hiermee onze planeet beschermen: van de ijsbeer, de blauwgele ara, de laaglandgorilla en de piranha tot de roodoog-makikikker en nog tientallen andere soorten. De kaarten kunnen opgeborgen worden in een verzamelalbum dat verkrijgbaar is met een gratis bon (via plus-punten) of voor 4,99 €. Met dit album kunnen klanten de spelregels ontdekken, informatie vinden over de dieren en eenvoudige tips leren die onze planeet beschermen. Omwille van dit educatief spel, de informatie over dieren en het advies om onze planeet te helpen, plaats Delhaize deze actie onder de noemer ‘edutainment’.

     

    Bij deze actie heeft Delhaize zich ertoe verbonden een WWF-project in de Democratische Republiek Congo te ondersteunen. WWF lanceert een nieuw project van boomkwekerijen in scholen in het nationale Virungapark, in het oosten van het land. Het doel is om 200.000 kinderen te bereiken met dit project: de schoolkinderen ontvangen zaadjes van fruitbomen die zij kunnen zaaien, verzorgen en beschermen. RVH.

     

     

     

    17-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Manneke Pis

    Manneken Pis wordt Maltese ridder

     

     

     

     

    Manneken Pis, het bekende standbeeld in Brussel, krijgt er op 19 juni een nieuw kostuum bij, namelijk dat van een Maltese ridder. Bovendien plast hij dit keer bier, Maltees bier nog wel.

     

    De voorbijgangers kunnen van dit bier proeven, want Cisk Lager, de producent van het Maltese bier, deelt gratis bier uit. De festiviteiten worden geopend door een kostuumpresentatie in het Stadhuis van Brussel, in aanwezigheid van de burgemeester, de ambassadeur van Malta en genodigden. Nadien wordt Manneken Pis omgetoverd in de kleinste ridder van Malta.

     

    De garderobe van Manneken Pis bevat ondertussen al meer dan 700 verschillende kostuums waaronder nationale kostuums, uniformen, T-shirts met slogans erop,...  De volledige garderobe is permanent tentoongesteld in het stadmuseum op de Grote Markt van Brussel. Na 19 juni is ook het Maltese ridderkostuum daar te bezichtigen.

     

    De Maltese ridders: Feniciërs, Carthagers, Romeinen, Arabieren, Normandiërs, Spanjaarden, de Ridders van Sint Jan, Fransen, Britten,... Ze hebben allen bijgedragen tot de Maltezer cultuur. Het zijn nochtans de Ridders van de Orde van Sint Jan die de grootste stempel hebben gedrukt op Malta gedurende meer dan 250 jaar, van 1530 tot 1798. Hét symbool voor de ridders is het Maltezer kruis, dat je nu ook nog overal op Malta tegenkomt.

     

    De Maltezer archipel bestaat uit drie eilanden: Malta, Gozo en Comino. De talen zijn Maltees en Engels. De eilanden liggen strategisch in het hart van de Mediterranee: 93 km ten zuiden van Sicilië en 288 km ten noorden van Afrika. Ruim zevenduizend jaar geschiedenis heeft geresulteerd in een fascinerende cultuur van eclectische tradities en gebruiken. Langs de romantische straatjes van Malta's steden en dorpen staan talloze kathedralen en paleizen. Op het platteland tref je 's werelds oudste ruïnes. Tel daarbij op het zonovergoten klimaat, de gastvrije bevolking en een bruisend nachtleven en het wordt duidelijk waarom Malta zo'n interessante en aantrekkelijke bestemming is. RVH.

    www.visitmalta.com

    17-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WK Voetbal

    SUNPARKS  HELPT VROUWEN HET WK VOETBAL TE VERGETEN

    DANKZIJ HET WK-ONTSNAPPINGSPLAN

     

     

     

     

    Lekker keuvelen onder vrouwen, uitrusten in de sauna of je volledig laten verwennen door een kapper- en make up-team. Allemaal dingen waar een man tijdens het WK voetbal niet aan denkt! Terwijl hij thuis helemaal in het voetbal opgaat, geeft Sunparks vrouwen de kans om het schip een paar dagen ongecontroleerd te verlaten. Lijkt dit je wat? Verzamel dan al je vriendinnen en boek een weekendje vrouwenplezier in Sunparks De Haan.

     

    Van 25 tot 28 juni kunnen alle vrouwen volledig onbezorgd en voetballoos genieten van een driedaags weekend vol vrouwelijk plezier! Op vrijdag kan men genieten van bubbels en een Vijftv-quiz. Die dag zijn er leuke prijzen te winnen zoals een Coca Cola Light-Vespa en een persoonlijk shoppingadvies.

     

    Op zaterdag staat er naast Aquazumba, een Coke Light verjaardagsfeest met DJ duo Bread&Butter op het menu. Overdag staat er een Kreatos-kappersteam en een make upstudio ter beschikking die de vrouwen zullen bijstaan met stylingtips.

    Op zondag kan men een dagje gezellig shoppen in Knokke of Oostende.

     

    Voor de eerste 100 boekers is er een goodiebag ter waarde van 250 € met onder andere: theatertickets, draagbare dvd-speler, cd’s, boeken, etc. voorbehouden.

    Bij reservatie van het WK-ontsnappingsweekend en op vertoon van de saunabon op de uitnodiging, heeft men recht op 1 gratis saunabeurt voor de boeker en al haar vriendinnen! RVH.

    www.sunparks.be/vrouwen

    16-06-2010 om 18:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luik - Marokko

    Een nieuwe lijnvlucht tussen Luik en Marokko

    Jetairfly vliegt naar Tetouan

     

     

     

    Liege Airport heeft een nieuwe lijnvlucht naar Marokko voor de zomer 2010. Van 26 juni tot 4 september zal Jetairfly (TUI) elke zaterdag tussen Luik en Tetouan vliegen. Deze lijnvlucht voldoet aan de grote vraag vanuit de Marokkaanse gemeenschap in de Luikse regio, Limburg, Nederland en Duitsland.

     

    Tetouan is de hoofdstad en het culturele centrum van de regio van Tanger in het noorden van Marokko, in het westelijk gedeelte van de Rif. Deze stad wordt beschouwd als de meest Andalusische stad van het koninkrijk. Sinds 1999 is het de zomer residentie van Koning Mohammed VI. De stad ligt vlakbij Ceuta in het Land Jebala op ongeveer 60 kilometer ten oosten van de stad Tanger en vlakbij de Straat van Gibraltar. Ze bevindt zich in een vallei (de kloof van Tetouan), uitgesleten door de wadi Mhannech in het noorden en zuiden van het kalkachtige Rifgebergte. Vlakbij Tetouan zijn er verschillende toeristische steden aan de kust zoals Mediek en Martil.

    De Medina (oude stad) van Tetouan staat op de werelderfgoedlijst van de UNESCO. Volgens deskundigen is het de voornaamste Medina van Marokko. RVH.

    www.jetairfly.com of uw reisbureau - vliegtickets vanaf €49,99.

     

    16-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.smaakvol ierland/2

    SMAAKVOL  IERLAND: 2

     

     

     

     

     

    Dublin, levendig en rijk aan bezienswaardigheden, is in de maand juni bij uitstek een reisbestemming voor foodlovers. Eten, drinken en muziek zijn de ingrediënten van het Taste Festival Dublin, van 10 tot 13 juni in het mooie kader van de Iveagh Gardens (www.tastefestivals.ie). Van 13 tot 20 september moet je naar Skibbereen reizen. Daar wordt het festival A taste of West-Cork georganiseerd. Als je het programma leest dan krijg je meteen zin om erbij te zijn: levendige markten met streekproducten, kookcompetities, speciale brunches, kinderevenementen, geleide wandelingen en uiteraard Ierse live-muziek.

     

    Nog meer smaken en geuren tijdens het najaar op het Kinsale Food Festival in oktober en op het Galway Oyster Festival dat georganiseerd wordt van 23 tot 26 september, bij de start van het oesterseizoen (www.galwayoysterfest.com). Ook in Noord Ierland, wordt een oesterfestival georganiseerd.

    Even talrijk en verspreid over alle streken van Ierland zijn de Farmer’s Markets, uitgelezen locaties voor de beste streekproducten. Kwaliteit en authenticiteit, dat beogen ook de leden van Slow Food Ireland, als antwoord op fast food en massaproductie (www.slowfoodireland.com).

    Wil je zelf achter het fornuis staan en op die manier vertrouwd geraken met allerlei specialiteiten van de Ierse keuken dan kan je aankloppen voor een cursus in een kokschool. Bijvoorbeeld in Noord-Ierland waar je in de Belle Isle Cookery School niet alleen kan deelnemen aan kooklessen maar bijvoorbeeld ook aan Picnic-days in een overigens schitterende omgeving.

    Mocht je reis in het teken van smaken en geuren eindigen in Dublin dan moet je als afsluiter zeker de Happy Pear Natural Food Market bezoeken. Het is de kers op de taart van een reis door Ierland in het teken van Irish food is good, in het teken van de verrassende Ierse gastronomie. RVH.

     

    Tourism Ireland - Louizalaan 66 - 1050 Brussel

    T 02 275 01 71

    e-mail : info.be@tourismireland.com

    www.discoverireland.com

     

    15-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reisgaranties

    Niets dan reisgaranties met Selectair

     

     

     

    In een tijd van digitale communicatie is het logisch dat het voortbestaan van reiskantoren in vraag wordt gesteld. Maar die vraag is snel beantwoord: fysieke reisagentschappen hebben wel degelijk een reden van bestaan, tenminste als ze hun sterke troeven uitspelen: persoonlijke service, ervaring in de sector, grondige kennis van het product, investeren in klantvriendelijke relaties en in opbouwen van vertrouwen, onafhankelijke informatie. Selectair, een samenwerkingsverband die 108 onafhankelijke reiskantoren vertegenwoordigt, draagt deze principes hoog in het vaandel. En dus kan de reiziger maar beter langs één van deze reiskantoren passeren, temeer omdat men op die manier ook geniet van de zogenaamde ‘uitvoeringsgarantie’. Het betekent dat wat je ook boekt via de reisagent met zekerheid zal gerealiseerd worden. Zo zijn bijvoorbeeld het huren van een niet-bestaande vakantiewoning en andere bedrieglijke praktijken uitgesloten.

     

    De leden van Selectair kan je omschrijven als gedreven zelfstandigen die zich 100 % inzetten voor hun job. Ze zijn onafhankelijk, hetgeen betekent dat zij de producten van alle touroperators kunnen aanbieden. Ook belangrijk is de interactie tussen de leden, de uitwisseling van informatie, zeker van gespecialiseerde informatie die over alle vakantiebestemmingen en vakantievormen binnen dit netwerk van reisagenten voorhanden is.

     

    In de praktijk betekent dit charter ondermeer dat eventuele klachten punctueel worden opgevolgd, dat reiservaringen worden verzameld via een welcome home mail, dat die ervaringen naar de leden van Selectair worden doorgespeeld, dat de leden minstens één keer per jaar op studiereis gaan, dat de aangesloten reisagenten ook buiten de kantooruren te bereiken zijn, dat er tijdens de reis een noodnummer kan gebruikt worden, enz. RVH.

    www.selectair.be

     

     

     

    15-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cocktailmaster
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Geef uw ogen de kost en wordt Cocktailkoning!

     

     

     

     

    Blenders, doseurs en shakers kenden we al.Houdt u nu klaar voor de  Cocktailmaster !

    Hoe uw gasten verbluffen in een handomdraai?

     

    Girbal – Le Soin du Vin stelt de Cocktailmaster voor, een ludiek apparaat om cocktails in verdiepingen te maken in enkele seconden.

     

    Hoe werkt dat ?

    U maakt de vlotter nat en plaatst de Cocktailmaster op het glas. U giet vervolgens de verschillende drankjes door het apparaat en klaar is kees! Het enige waar u op moet letten is het verschil in densiteit van de dranken.

     

    Moeilijk ? Helemaal niet. Voor siropen en sappen geldt : hoe zoeter hoe zwaarder. Voor alcoholische dranken geldt : hoe meer alcohol hoe lichter. U kan ook zelf met deze densiteit spelen door suiker of alcohol toe te voegen. Een zeer duidelijke handleiding is inbegrepen!

     

    Recept : Cocktail lijn 4: 2cl watermeloen siroop, 5cl ananas sap, 5cl banaan nectar, Een beetje munt siroop, 3cl gin en 3 schijfjes citroen

    Voorbereiding : mengsel 1 > meng een beetje munt siroop met 3 cl gin. Bereiding : plaats de citroen schijfjes in het glas. Giet de watermeloen siroop in het glas. Daarna met behulp van de cocktailmaster giet de ananas sap, en dan de banaan nectar en eindig met het mengsel nummer 1. Presentatie: versier met een takje munt .

     

    VKP : Cocktailmaster : 25€, Sjieke versie in chrome : 35€, Receptenboek, nu ook in het Nederlands : 20 €. Onmisbaar voor een geslaagde en kleurige cocktail! RVH.

    12-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!