Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    29-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARLES LECLERC - FERRARI - SNELST IN FP3 IN OOSTENRIJK

    De Monegask Charles Lelerc heeft met Ferrari de snelste chrono gereden in de FP3. Hij was de enige coureur die onder de 1'03" geraakte. Met 1'03"987 bleef hij iedereen voor. Lewis Hamilton werd tweede (1'04"130), Valtteri Bottas met geheel herstelde Mercedes derde (1'04"221) en Sebstien Vettel (Ferrari) vierde met 1'04"250. Max Verstappen pakte de vijfde wijzerstand (1'04"446) waarover hij niet echt tevreden was. Nu komt al een hele poos het element naar boven dat in het contract van Max met Red Bull staat dat hij aan het eind van 2019 de renstal zonder problemen mag verlaten en elders beter zoeken. Er staat wel duidelijk vermeld dat dit is in geval Red Bull heem geen "winning-car" kan bezorgen. De Nederlander rijdt wel tussen de wereldkampioenen, maar telkens was er een detail waardoor hij een podium miste, laat staan een GP won. Straks gaat het in de kwalificaties om de pole. (Walter Rombauts)

    29-06-2019 om 13:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON IN FP1, LECLERC IN FP2, BOTTAS EN VERSTAPPEN CRASHEN DRAMATISCH

    De eerste vrije oefeningen voor de GP van Oostenrijk die zondag wordt gereden hebben Lewis Hamilton in FP1 en Charles Leclerc in FP2 als snelsten opgetekend. De tweede vrije trainingen deze namiddag draaiden uit op een drama. De Fin Bottas crashte zéér zwaar in bocht 5. Daarbij vernielde hij de Mercedes in die mate dat de mecaniciens wel een nachtje kunnen doorwerken om het ding rijklaar te hebben voor morgen. Evenzo voor Max Verstappen de de Red Bull-Honda - in overmoed ? - aan diggelen reed. Sebastien Vettel slipte ook in een gesimuleerde qualificatieronde, maar kon de Ferrarischade beperken.

    Zelf houdt hij d'r natuurlijk weer een psychologische opdoffer aan over. Voor Lewis Hamilton lijken FP3 en de kwalificaties van morgen een gezondheidswandeling te worden op de Alpenweide van de Red Bull Ring. Na de crash van Bottas deed hij geen moeite meer om van mediums over te gaan op rode zachtste banden en een kanontijd neer te zetten. Overigens bezocht de vijfvoudige wereldkampioen het voorbije World Motoring Council als afgevaargigde van de "Grand Prix Drivers' Association" om mee te spreken over hoe men de sport terug attractiever zou kunnen maken. Los daarvan heeft Bernie Ecclestone een héél speciaal plan. Maar dat vergt een aparte bijdrage. (Walter Rombauts)

    FP1:

    1. Lewis Hamilton (Mercedes)                      1'04"838

    2. Sebastien Vettel (Ferrari)                        1'04"982

    3. Valtteri Bottas (Mercedes)                       1'04"999

    4. Charles Leclerc (Ferrari)                          1'05"141

    5. Max Verstappen (Red Bull-Honda)            1'05"260

    FP2:

    1. Charles Leclerc (Ferrari)                          1'05"086

    2. Valtteri Bottas (Mercedes)                       1'05"417

    3. Pierre Gasly (Red Bull-Honda)                 1'05"487

    4. Lewis Hamilton (Mercedes)                     1'05"529

    5. Carlos Sainz (Mc Laren)                          1'05"545

     

    28-06-2019 om 17:23 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON VERSTERKT NOGMAALS ZESDE WERELDTITEL MET DOMINANTE ZEGE IN FRANKRIJK

    Voor de geschiedschrijvers zal de GP van Frankrijk als één van de saaiste races van 2019 ingeschreven worden. Trainingssnelste Lewis Hamilton reed van start tot finish aan de leiding. Niet één keer kon hij door iemand worden bedreigd. Twee ronden voor het einde ging Sebastien Vettel nog zachte banden halen om Lewis de snelste ronde te ontfutselen. Dat lukte met 1'32"400 en daardoor krijgt hij één punt meer bij de 10 verbonden aan de vijfde plaats.

    Nogmaals ging Max Verstappen de viervoudige Duitse wereldkampioen vooraf en blijft een goede zaak doen in de stand om het WK 2019. Lewis Hamilton staat nu met 187 punten aan de leiding. Het moet voor zijn Finse ploegmaat een opdoffer zijn te zien dat hij met 151 eenheden steeds minder kans maakt op zijn zo gedroomde wereldtitel. Opmerkelijke accenten in deze GP van Frankrijk waren de twee Mc Laren's van Carlos Sainz en Lando Norris die in de punten reden. Binnen een weekis er de GP van Oostenrijk op de Red Bull Ring. Met Lewis Hamilton als favoriet en Sebastien Vettel in de slachtofferrol. (Walter Rombauts)

    Uitslag:

    1. Lewis Hamilton (Mercedes)                   1 uur 24"31"198

    2. Valtteri Bottas (Mercedes)                    + 18"056

    3. Charles Leclerc (Ferrari)                       + 18"985

    4. Max Verstappen (Red Bull-Honda)         + 34"905

    5. Sebastien Vettel (Ferrari)                      + 1'02"796

    WK-stand coureurs:

    1 Hamilton                          187 punten

    2 Bottas                              151

    3. Vettel                              111

    4. Verstappen                      100

    5. Leclerc                              87

    WK-stand Constructeurs

    1 Mercedes                  338 punten

    2 Ferrari                      198

    3 Red Bull-Honda          136

    4. Mc Laren-Renault       39

    5. Renault                     36

    23-06-2019 om 17:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON SCHIET IEDEREEN AF MET 86STE POLE IN LOOPBAAN, DRAMA VOOR VETTEL

    De vijfvoudige wereldkampioen Lewis Hamilton heeft in Le Castellet zijn 86ste pole-position uit zijn loopbaan gereden. Een kanontijd en nieuw ronderecord in 1'28"319 ! Hij verbeterde zijn eigen chrono iedere keer opnieuw en deed dat uiteraard op softs, net als ploegmaat Bottas die de tweede plaats inneemt. De Fin moet stilaan toch gaan wennen aan de idee dat de fenomenale Brit ten aanzien van vriend en vijand de fundamenten voor een zesde wereldtitel verstevigt.

    Charles Leclerc verzachtte de pil voor Ferrari door een nette derde tijd. Sebastien Vettel "sukkelde" met iets en kwam niet verder dan een zevennde chrono. Net zoals voor Bottas geldt dat ook Sebastien Vettel lijdt aan immense psychologische druk. Vier keer wereldkampioen en sinds vorig jaar stapelt het ene drama na het andere zich op. De schare jonge gasten zoals eigen ploegmaat Charles Leclerc of ook Max Verstappen rijden hem voorbij alsof de Duitser nog maar een voorlopig rijbewijs heeft gehaald. Daar gaf "snotneus" Lando Norris in zijn Mc Laren nog een opdoffer bovenop. Hij start vijfde. Dus drie uit de puberteit gegroeide jongens mengen zich schaamteloos onder de ouderwordende wereldkampioenen. Zelfs Kimi Räikkönen - wereldkampioen 2007 - haalde Q3 niet in zijn Alfa Romeo.

    Morgen is niet de start maar de bandenstrategie cruciaal voor de zege. Le Castellet is een rubbervretend circuit, met veel grip. Dus zijn de zachte rubbers waarop de eerste tien starten snel aan vervanging toe. Dan begint de echte strategie. Schaakgrootmeesters zijn door zowat alle teams aangeworven. Niemand wil een patstelling. Hoewel die voor de wereldtitel al in zicht is: Mercedes zeker voor de constructeurstitel en, ja, Lewis in de richting van de ongelukkig levende Michaël Schumacher die zeven titels oogstte. Morgen is het de moeite om het weerwerk tegen Hamilton te zien. Het is allen tegen één aan het worden. (Walter Rombauts)

    1. Lewis Hamilton (Mercedes)                      1'28"319

    2. Valtteri Bottas (Mercedes)                       1'28"605

    3. Charles Leclerc (Ferrari)                          1'28"965

    4. Max Verstappen (Red Bull-Honda)            1'29"409

    5. Lando Norris (Mc Laren)                          1'29"418

    STAND VOOR DE WERELDTITEL VOOR GP VAN FRANKRIJK:

    1. Hamilton            162 punten

    2. Bottas                133

    3. Vettel                 100

    4. Verstappen           88

    5. Leclerc                 72

     

    22-06-2019 om 16:30 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOTTAS EN HAMILTON - MERCEDES - BLIJVEN OOK IN FP3 STERKST !

    Gisteren domineerde Mercedes de ganse vrije trainingen met het oog op de GP van Frankrijk. Lewis Hamilton in FP1, Valtteri Bottas in FP2 en vandaag ook de FP3 met 1'30"159. Straks in de kwalificaties zullen de Ferrari's met Vettel en Leclerc het zéér moeilijk hebben "de Ster" van de pole te houden. Een ongewoon beeld was dat Vettel halverwege de FP3 zojuist van zitje wisselde en beter reed. Maar zijn tijd van 1'30"633 was wel genoeg om ploegmaat Leclerc vooraf te gaan. De kloof met Mercedes kan vooralsnog niet echt worden gedicht. Memorerend naar de nu 128 jaar autosportgeschiedenis heeft (Daimler) Mercedes altijd geschitterd.

    Tot de tweede wereldbrand de competitie lam legde. De voor-oorlogse F1 luisterde naar de naam "European Drivers Championship". Rudolf Caracciola, Mercedes, had in die tijd heroïsche duels met o.a. Tazio Nuvolari, Alfa Romeo. Daarover zijn boeken te vullen. In de moderne F1 geschiedenis moeten we dan herinneren aan de betreurde Gilles Villeneuve (Ferrari) en René Arnoux (Renault) die in Dijon tijdens de GP van Frankrijk rondenlang letterlijk tussen elkaars wielen koersten. Terug naar de realiteit. Straks de kwalificaties voor de GP van Frankrijk met wellicht Mercedes op de eerste lijn.

    Er moet toch nog iets worden verteld over Ferrari. De Scuderia heeft het verzoek om Vettel's straf in Canada te annuleren, afgewezen gezien. Hamilton reed een paaltje omver waardoor hij een vlammende Max Verstappen in zijn snelle ronde hinderde. Voor Lewis werd niet aan een tijdstraf gedacht. "Het was maar spielerei, in de FP2. Onbelangrijk. (Walter Rombauts)

    1. Valtteri Bottas (Mercedes)                     1'30"159

    2. Lewis Hamilton (Mercedes)                    1'30"200

    3. Charles Leclerc (Ferrari)                        1'30"605

    4. Sebastien Vettel (Ferrari)                      1'30"633

    5. Max Verstappen (Red Bull-Honda)         1'31"538

    22-06-2019 om 13:34 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON EN BOTTAS - MERCEDES - SNELST IN FP1.....PPFFF...

    Mercedes heeft de eerste vrije oefeningen gedomineerd. Zondag wordt de GP van Frankrijk gereden op Paul Ricard nabij Marseille. Charles Leclerc was derde in de Ferrari, terwijl Max Verstappen in de Red Bull-Honda (geupdated zegt men) viervoudig wereldkampioen in de tweede Ferrari achter zich hield. Vettel's tijdstraf van Canada zou deze namiddag herbesproken worden. Waarom ? Daarop kunnen alleen de geldstromen die de F1 sturen op antwoorden. Wat je ziet is niet altijd de werkelijkheid. Ook al is het reglement duidelijk. 't Is zo'n beetje als met Belgische verkiezingen. Eigenaar van de F1, het Amerikaanse Liberty Media, heeft gezegd dat vanaf 2021 het maximum jaarlijks budget op 135 miljoen dollar per seizoen moet worden bepaald. Daarmee hopen ze meerdere autoconstructeurs aan te trekken. Die zitten nu - bijna - allemaal in de Formula E.... Tja, straks zijn er ook de tweede vrije oefeningen, voor wie ze nog kan boeien. (Walter Rombauts)

    21-06-2019 om 12:45 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALONSO WINT TWEEDE KEER LE MANS, VANDOORNE DERDE !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Behoudens mechanische of elektronische pech was de zege van de Toyota's TS050 een voorspelbaar iets. Fernando Alonso behaalde zijn eerste WEC-titel en won voor de tweede keer de 24 Uren van Le Mans. Samen met de Zwitser Sebastien Buemi (3 x wereldkampioen in Formula E) en de Japanner Nakajima. De grootste autoconstructeur ter wereld en pionier in de dagdagelijkse hybrid-technike in o.a. de Prius, bracht een TS050-Hybrid in lijn die 750 kW (1000 pk) opbracht, vierwielaandrijving in de bochten had en gewoon 350 pk sterker was dan alle andere concurrenten in de LMP1. In aanwezigheid van Porsche was zo'n solorit niet mogelijk geweest.

    Alle andere LMP1's waren gedoemd met hun 650 pk per ronde 2" in te boeten tegenover het Japanse geweld. Meteen overtreft het merk uit Nagoya in Japan, in wiens fabriekstuin een daadwerkelijke copie van onze "manneke-pis" staat, Mazda die in 1991 als eerste Japanse auto de 24 Uren van Le Mans wonnen met Volker Weidler, Bertrand Gachot en Jonnhy Herbert. Met een rotary-engine, de erfenis van Felix Wankel die door Kenichi Yamamoto in het hoofkwartier in Hiroshima doorontwikkeld werd. Totyoa heeft er meer dan twintig jaar over gedaan om tot deze dominantie te komen.

    Als we de twee auto's zonder tegenstand wegdenken is onze landgenoot Stoffel Vandoorne eigenlijk met een derde plaats de eigenlijke winnaar van de etmaalrace. Hij reed in gezelschap van Vitaly Petrov en Mikhalil Aleshin in de BR Engineering BR1-AER van het SMP-racing. Hun regelrechte concurrent, de Rebellion R13-Gibson van André Lotterer (3 x LM winnaar), Neel Jani en Bruno Senna (ja,ja, die...) kenden in het eerste derde van de wedstrijd allerlei tegenslag en alleen hun individuele stuurgenius kon de LMP1 terug op de vierde plaatst brengen. De Toyota's overheerstten in die mate, op een lekke band na, dat de vraag rijst op de Automoble Club de l'Ouest niet dringend zijn reglement moet herzien. De verwachte H24 - waterstofauto - reed wel een demonstratierondje, maar is niet competitieklaar. Le Mans heeft altijd borg gestaan voor technische vernieuwing. Laat ons hopen dat de 88ste editie van 2020 een evenwicht brengt tussen de LMP1's.

    Ferrari vierde in Le Mans zijn zeventigste overwinning in de eerste na-WOII etmaalrace. Die werd gewonnen door de Italiaan Luigi Chinetti die de Ferrari 166 met het nummer 22 als winnaar over de eindstreep reed. Opmekelijk is dat de man liefst 21 uur en 51 minuten de race alleen afrondde... Pas in 1950 zou Ferrari in de tweede race van de Formule in 1950 op 21 mei in Monaco als merk verschijnen. In Le Mans heeft het evengoed als Porsche, Bugatti en om ook Jaguar maar te noemen een ongemeen boeiende geschiedenis. Iets over de LMP2 die door Alpine is gewonnen, en de dominerende Gibson motoren die voor €1250 per uur worden gehuurd en in een Oreca of Dallarachassis worden gemonteerd. Zo'n koolstofchassis kost zo'n €483.000. Zonder taksen. Op de LMP1 staat geen prijs. Dat is een heel jaar doorontwikkelen. Vanaf morgen, als de coureurs nog altijd verzuipen in champagne. (Walter Rombauts/Foto's:wr)

    16-06-2019 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOYOTA #7 START IN POLE IN 24 UREN VAN LE MANS

    Bizar genoeg liet men Sebastien Buemi in de Toyota #8 samen met Fernando Alonso enKazuki Nakajima in de laatste nachtelijke stint die hij afwerkte niet de snelste tijd bedingen. Die eer liet men aan de gelijknamige #7 van Kobayashi die dus meteen samen met Mike Conway en  José Maria Lopéz in pole staat voor de 87ste editie van de etmaalrace die zaterdag om 15 uur van start gaat. Alonso beoogt de WEC-titel in deze finale maar ook het gevoel dat Toyota kwetsbaar is met hun ingewikkelde hybridtechnik - zoals in de F1 en in de...Prius - maakt de teambazen wat voorzichtiger. Want als is de tegenstand van de Rebellion's wat zwakker omdat ze 2" per ronde trager zijn, hun zegekansen blijven gaaf. Ze moeten minder pitstops maken en hun motoren zijn bedrijfszekerder. Het kan een bijzondere editie worden.(wr)

    14-06-2019 om 00:20 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOBAYASHI - TOYOTA - SNOEPT SNELSTE CHRONO AF VAN STOFFEL VANDOORNE IN 1STE VRIJE TRAINING LE MANS

    Niet zozeer de verwachte Toyota TSO50 Hybrid #8 domineerde het 13,626 km lange circuit voor de eerste vrije oefeningen in Le Mans. Waar Fernando Alonso zijn WEC titel hier wil behalen, is het eerder het trio Kobayashi-Conway-Lopéz in de #7 dat vooraan reed. Héél even haalde Stoffel Vandoorne de snelste tijd in de BR Engineering BR1-AER, maar de hogergenoemde Japanner pkte die snelle chrono terug af. Toyota heeft in de "24 Uren van Le Mans" (15-16 juni a.s.) twee doelstellingen: de WEC-titel nehalen voor Alonso, maar nog iets belangrijker een tweede keer winnen in La Sarthe zodat het alleenrecht van Mazda uit 1991 zou zijn gebroken.(wr)

    13-06-2019 om 14:14 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOBAYASHI EN TOYOTA BOVENAAN IN NACHTELIJKE Q1 IN LE MANS

    Zowel Kobayashi als Toyota hebben de eerste nachtelijke avonturen in Le Mans als snelsten overleefd. Dat laatste is bijna letterlijk te nemen want met nog driekwart uur te rijden slipte de Dragonspeed Oreca van Robert Gonzaléz in de Ford-chicane. Deze wilde terug de baan op maar had de aanstrormende Toyotaa #7 niet gezien waar op dat moment Mike Conway in zat. Die reed vol over de #31 en beide boliden konden zwaar beschadigd de pits in. Morgen meer.(wr)

    LMP1

    1. Toyota #7                       3'17"161 - Mike Conway -Kamui Kobayashi - José Maria Lopez

    2. SMP #17                         3'17"633 - Egor Orudzhev - Stéphane Sarrazin - Sergey Sirotkin

    3. Rebellion #3                    3'19"603

    4. Toyota #8                       3'19"632

    5. DragonSpeed #10            3'20"200 

    13-06-2019 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOOP NOOIT DE BESTE AUTO VAN DE WERELD, WANT EENS JE HEBT BETAALD MINACHTEN ZE JE

    Ik ben ouder dan het merk Porsche officieel is. Door het toeval heb ik twee van de meest uitzonderlijke Porsche's te kunnen/mogen kopen en in het verleden rijden zoals de legendarische Porsche 959 waarmee ik samen met Pierre Dieudonné, elks apart welteverstaan, onder 10' doken op de groene hel met zijn 176 bochten, 22,4 km lang. Het zijn de beste auto's ter wereld. De boxermotor van dewelke de resultante "nul" is na een arbeidsslag kan niet worden verbeterd.

    Moderne klanten bij Porsche staan daar niet bij stil en het in dienstzijnde personeel nog minder. Het is spijtig dat Porsche van luchtkoeling naar vloeistofkoeling is overgegaan. Vandaag Posrche-klant zijn is dramatisch. Mocht wijlen Roland D'Iederen nog leven, ik zou hem verslag uitbrengen. Als je niet in smoking komt vervallen zelfs gemaakte afspraken, al kom je er van 155 km ver van. Ik ga de naam niet citeren: maar de begoede klant is er lucht. De beste auto ter wereld in handen van onbenullen. Nieet van Weeissach natuurlijk, maar die in wat men België noemt. (wr)

    10-03-2023 om 23:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN GROTESKE GP VAN MIAMI, HELEMAAL VOLGENS LIBERTY MEDIA KERMIS

    Onecht water, onecht decor, eerste keer op de WK-F1-kalender. Amerikaans zoals ze zijn. Een blinde haarspeldbocht, terwijl men op de - inderdaad - dodelijke Raidillon in Francorchamps afgeeft, of in Sauodi Arabië op de blinde bochten. FIA-Parijs, nu met de nieuwe President Arabisch georiënteerd zwijgt. Een nobele sport wordt politiek gekleurd. Vrijdag zijn er de eerste vrije oefeningen. Misschien is het deze organisator bekend dat de wereld er zo virtueel zal uitzien als "de Bom" is verspreid. Ik heb het me in Hiroshima én Nagasaki door overlevenden laten vertellen. Kwaad wint nooit van eerlijke goedheid. Zo begint de GP van Miami, de vijfde GP van een bedenkelijk F1 seizoen 2022. Omwille van de mislukte technische inslag van het zogenaamde nieuwe "groudeffect". Omdat de FIA iets is vergeten. Dat vertel ik morgen. Slaapwel wereld. PS: Dit is een proefkladje op een nieuwe computer die op Linux én Windows draait. (wr)

    02-05-2022 om 23:58 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VERLOEDERING VAN DE NIEUWSWAARDE

    Als iedereen elkaar begint af te schrijven, met al dan nite "bronvermelding", dan zijn we zéér slecht bezig op site's, kranten, magazines. Ze hebben natuurlijk hun eigen lezerspubliek. Maar de gouden regel v

    04-09-2019 om 23:22 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!