Inhoud blog
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    12-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.megavino 2006

     

     

    Megavino 2006 : Eerst proeven, dán kopen!

    GASTLAND: PORTUGAL

     

    De herlancering van het grootste wijnsalon van het land heeft vorig jaar zijn start zeker niet gemist. Oordeel zelf: 9.000 m2 tentoonstellingsruimte, 19 vertegenwoordigde wijnlanden, meer dan 8.000 wijnen te proeven, 220 exposanten, 16.896 bezoekers met bovenop een  indrukwekkende persbelangstelling.

    Dit jaar willen de organisatoren het nog beter doen! Er wordt o.m. gezorgd voor nog meer deelnemende landen, een nog groter wijnaanbod: 10.000 verschillende wijnen als objectief, nog meer animatie op het salon zelf met doorlopende proeverijen waarbij verschillende thema’s aan bod komen én met speciale aandacht voor de harmonie tussen wijn en gerechten

     

    Megavino 2006: in het teken van Portugal

     

    Voor deze 8e editie is Portugal gastland op Megavino. En dat zal de bezoeker geweten hebben! Een heus ‘Portugees dorp’ zal bestaan uit een 20-tal producenten en invoerders die u laten kennismaken met quasi alle Portugese wijnregio’s. Uiteraard bekenden als de Douro (die dit jaar zijn 250e verjaardag viert) en Dão, maar ook minder bekende wijngebieden als Colares, Estremadura, Ribatejo of pakweg Setubal komen ruimschots aan bod.

    De meeste aandacht gaat naar de gastregio binnen het Portugees dorp: Alentejo! Een vijftiental producenten zullen op een eigen stand van 108m2 hun mooiste wijnen voorstellen.

    En dan is er nog het Portugees restaurant waar u kunt genieten van typische Portugese streekproducten. Een samenwerking tussen de hotelschool CVO Elishout COOVI uit Anderlecht en hun collega’s uit Portugal. Kortom, het Portugees dorp staat garant voor het proeven én kopen van honderden Portugese wijnen in het gezelschap van de meest verfijnde gerechten!

     

    Nieuwe regio’s die voor het eerst hun opwachting maken op Megavino:

    * De Franse regio Corbières: een paviljoen met een tiental verschillende domeinen dat perfect de immense kwaliteitsverbetering én dynamiek van deze Zuid-Franse regio weet te illustreren.

    * Wokken met Cabernet d’Anjou en de betere Loire kazen met Sauvignon de Touraine. Natuurlijk is topchef Alain Trouba weer van de partij maar op een apart paviljoen zal u diverse wokgerechten kunnen proeven met de halfzoete en verleidelijke Cabernet d’Anjou rosé. En op nog een ander paviljoen maakt u kennis met een ganse resem sauvignonwijnen uit Tours, gekoppeld aan de fijnste Loirekazen. Wedden dat de Loire opnieuw één van de blikvangers wordt van Megavino 2006?

    * En de kleinere goden? Wijngebieden waar u quasi nog nooit van gehoord heeft maar toch staan ze op Megavino. We hebben het over Turkije, Marokko, Algerije tot zelfs Moldavië en Georgië! Juist die ruime verscheidenheid maakt Megavino zo attractief!

     

    Megavino 2006: de klassiekers!

     

    Uiteraard is Spanje opnieuw één van de grote blikvangers. In het Californisch paviljoen  staat de Cadillac klaar. De wereldwijnen met Chili, Zuid-Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland zitten gevoelig in de lift.

    Duitsland maakte vorig jaar met een prachtig paviljoen zijn première. Ook Oostenrijk komt terug, een beperkt paviljoen weliswaar maar met een kwalitatief bijzonder hoogstaand aanbod. Italië breidt uit! Quasi alle Italiaanse wijnregio’s tekenen present op deze 8e editie van Megavino. Bovendien staat de demokeuken in het teken van de beste Italiaanse chefs die er trendy gerechtjes uit hun kokmuts zullen toveren. Uiteraard in het gezelschap van een glas passende Italiaanse wijn!

     

    Megavino 2006 puilt uit van de animaties, maar biedt bovendien tal van themaproeverijen en kookworkshops. www.megavino.be  RVH.

     

     

     

    12-07-2006 om 22:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sofitel firenze

     

     

    SOFITEL FIRENZE

    BIEDT KUNSTLIEFHEBBERS EEN UNIEKE BUITENKANS.

     

     

    Tot 6 janauri 2007 biedt het Sofitel Firenze, de kunstliefhebbers een unieke buitenkans om de "Leonardo da Vinci" tentoonstelling in de Uffizi Gallery te bezoeken.

     

    Het package omvat twee overnachtingen in een superior kamerf met ontbijt, een exclusief boek overhet werk van Leonardo da Vinci, een welkomsdrink in de ‘Il Michelangelo’-bar, de taksen en twee VIP-toegangsbewijzen tot snelle toegang van het museum. De Uffizi Gallery bezit een enorm rijke collectie van werken van de meest vooraanstaande Italiaanse kunstenaars zoals Botticelli, Leonardo da Vinci, Michelangelo, en anderen. De eerste verdieping van het museum laat dagelijks slechts enkele duizenden bezoekers toe, met de VIP-tickets van Sofitel behoort men alvast tot de gelukkigen.

     

    De centrale ligging in het Oude stadsgedeelte maakt bovendien een ontdekking van Firenze mogelijk. Naast het museum liggen ook de katedraal, de shopping area en de meeste historische momumenten op nauwelijks een boogscheut afstand. Sofitel Fizence biedt met zijn benadering ‘art de vivre à la française’ een schitterende combinatie van kunst, cultuur, geschiedenis en culinaire geneugten. www.sofitel.com RVH.

     

    12-07-2006 om 22:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.siedle

     

     

    Nieuwe functies voor Siedle-camera’s en -monitoren

    Nieuwe kwaliteit videocommunicatie

     

    De deurcommunicatiesystemen van Siedle zijn sinds kort voorzien van nieuwe camera’s en monitoren. Naast nieuwe functies bieden de nieuwe modellen een betere beeldkwaliteit en zijn de montage- en installatietijd verkort.

     

    Door de nieuwe functionaliteiten is het aantal modellen teruggebracht; twee monitoren en één inbouwcamera dekken het gehele toepassingsspectrum af.  De kenmerkende zoom-, zwenk- en knikfuncties van het camerabeeld van Siedle blijven behouden. De functies worden echter niet meer door de camera maar m.b.v. software door de monitor gerealiseerd. Net als een digitale camera kan het beeld worden vergroot en verschoven. Een verkeerd ingestelde camera door andere gebruikers behoort daarmee voorgoed tot het verleden.

    De nieuwe, hoogwaardige camera- en displaytechniek biedt verder een aantal bijkomende voordelen.  Zo ontbreken kwetsbare mechanische delen, gaan er geen stuursignalen meer over de busleiding en blijft de bekabeling dankzij de 1+n-techniek tot een minimum beperkt.

     

    Nieuwe parlofoons van Siedle

     

    Siedle vervangt de parlofoons voor de 1+n-techniek, de in-home-bus en Siedle-Multi door een nieuw gamma en is daarbij grondig te werk gegaan. De nieuwe telefoons ogen modern, zonder trendy te zijn. Volgens goede Siedle-traditie is hun design afgestemd op de functie en duurzaamheid van de toestellen. Saai is het design daarom niet bepaald, integendeel! Het designconcept biedt nagenoeg onbegrensde mogelijkheden voor de individuele vormgeving. RVH.

    12-07-2006 om 22:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gouden muts

    GOUDEN MUTS:

     

    Het zomermenu van restaurant De Gouden Muts in Aarschot loopt tot 15 augustus en brengt andermaal een ruime keuze aan streekproducten en zonnige groenten. De broers Rudy en Ralph van de Seylberg verrassen hun gasten o.m. met een Cannelloni van Gandaham met ricotta, geitenkaas en dragon in een vinaigrette van zongedroogde tomaten, een op Vlaamse wijze gebraden kabeljauwhaasje met tomaat en sjalot op een brandade en een parelhoenborst met een fondue van ganzenlever, gekarameliseerde worteltjes, een pomme Dauphine in een sausje van cassis en blauwe besjes.

    Het restaurant is gesloten van woensdag 16 augustus tot en met woensdag 6 september.

    De Gouden Muts, Jan van Ophemstraat 14 – 3200 Aarschot tel 016-562608

    12-07-2006 om 22:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ideal standard

     

    Onderzoek brengt nieuwe Europese trend op de voorgrond:

    wellnessproducten steeds populairder in huis

     

    Ideal Standard speelt in op deze trend en stelt nieuwe strategie

    voor wellness thuis voor

     

    Steeds meer consumenten in Europa, die het kuren in hun huis willen binnenbrengen hebben reeds wellnessproducten geïnstalleerd, of zijn van plan dat te doen. Dit is één van de conclusies van de eerste fase van een nieuw onderzoek waartoe Ideal Standard de opdracht gaf. Ideal Standard is marktleider in het leveren van innovatieve, door design gedreven oplossingen voor badkamer en keuken. Het onderzoek, dat door Ipsos  werd gevoerd, omvatte vier Europese markten: Frankrijk, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk en telde 1.200 mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 20-70. De tweede en laatste fase van het onderzoek is vanaf juli 2006 beschikbaar.

     

    Voorlopige resultaten tonen het volgende aan:

    *40% van de respondenten brengt graag tijd in de badkamer door om te ontspannen, meteen ook de 4e meest populaire ontspanningsactiviteit na tv kijken (78%), wandelen (43%) en praten met vrienden/familie (42%).

    *Vrouwen ontspannen zich liever in de badkamer dan mannen (56% versus 24% resp.), terwijl evenveel mannen als vrouwen tv kijken om te relaxen.

    *Van de respondenten die regelmatig wellnessproducten gebruiken, zegt 62% dat vnl. te doen om te ontspannen, gevolgd door 48% die zo spierpijn probeert te verlichten en 32% die zich op die manier graag verzorgt en verwent.

    *Meer dan 1 respondent op 2 vindt wellnessproducten steeds meer betaalbaar worden en steeds meer standaard in de badkamer.

    *69% geeft aan dat er een definitieve trend is van kuren in huis binnen te brengen.

    *De voornaamste redenen om wellnessproducten voor thuisgebruik te (willen) kopen, zijn: geen planning vereist (38%), gebruiksgemak (35%) en meer privacy (27,5%)

     

    Twee topproducten in het gamma wellnessoplossingen voor thuis van Ideal Standard zijn het TRIS-systeem en het ‘WWW’-bad (World Wide Wellness). Het unieke TRIS-systeem is het eerste badkamerproduct dat een gamma wellnessopties in één badkamerunit combineert. De veelzijdige unit bevat een sauna, een stoomfunctie (hammam) en een variëteit aan douche-opties met hydrojets.

    ‘WWW’ bouwt verder op de ervaring en het leidersschap van Ideal Standard in het domein van de hydromassage door zowel hydro- als droge massage in hetzelfde bad te combineren. Het gebruikt innovatieve platte en droge jets om een volledige lichaamsmassage te geven.

     

    Alle wellnessproducten van Ideal Standard kunnen worden geïnstalleerd en aangepast voor gebruik in standaardbadkamers en zijn ontworpen om gebruiksvriendelijk te zijn en makkelijk te onderhouden. Het wellnessgamma is beschikbaar in heel Europa bij de distributeurs van Ideal Standard voor België is dat vanaf 2007. RVH.

    12-07-2006 om 22:06 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.one touch frisk

     

     

    One touch en veilig adem verfrissen met FRISK®

     

    Om de introductie van de nieuwe smaak Sweetmint White kracht bij te zetten investeert FRISK® , producent en verdeler van de wereldvermaarde muntjes, in de verdere verbetering van het consumentencomfort. Zo wordt momenteel de ‘carkit’ gelanceerd, een handig houdertje voor de hippe doosjes van FRISK®. Ideaal om in de auto met een simpele druk op de knop op een veilige manier de adem te verfrissen! Dit functionele gadget kan ook gekleefd worden op de computer, de koelkast of een ander ‘bijdehands’ oppervlak.

     

    Let op! Dit handige houdertje is niet verkrijgbaar in de handel. FRISK® zal dit gadget massaal verdelen via samplingacties en andere promotionele activiteiten. Achter het kleine muntje FRISK® schuilt een groots succesverhaal. Het bedrijf ontstond in 1986 toen de suikervrije powermint werd ontwikkeld door een Belgisch productontwikkelaar en een farmaceutisch bedrijf. Al snel werd het verfrissende muntje - vandaag opgenomen in de groep Perfetti Van Melle - razend populair en veroverde het wereldwijd een toonaangevende plaats in de zoetwarenmarkt. Met o.a. de introductie van een nieuw dispenserdoosje en de smaken Orange Mint White en Euca Menthol en heel recent de Sweetmint white wil FRISK® zich toeleggen op de expansie van de Europese markt. RVH.

     

     

    12-07-2006 om 21:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.frisk

     

     

    Zachte munt zorgt voor frisse smaak

    FRISK® lanceert nieuwe smaak Sweetmint White

     

    Om zijn reputatie als innovatieve trendsetter alle eer aan te doen, lanceert het gekende ademfrisse merk FRISK® een totaal nieuwe smaak. Onder de  naam Sweetmint White beantwoordt FRISK® aan de sterk stijgende vraag naar muntjes met een iets zachter en toch verfrissend muntaroma. De toevoeging van een vanille-extract tempert niet alleen de hevigheid van krachtige munt, maar biedt bovendien een zachte, zoete touch in de smaak. Als extraatje werd bovendien een ingrediënt toegevoegd met een speciaal ‘whitening effect’

     

    FRISK® wil met de Sweetmint White een totaal nieuwe doelgroep aanspreken. Het zijn vooral dames en jongeren die nog op zoek zijn naar een iets subtielere muntsmaak. Zij wensen liever een muntje met een zachtere smaak, dat langzaam tintelt op de tong en toch een stevige verfrissing van de mond garandeert ...

     

    Sweetmint White is te koop bij Carrefour, Intermarché, Makro, Mestdagh en ook de ‘‘out of home’ verkoopspunten (krantenwinkels, benzinestations, enz.). De nieuwe smaak wordt aangeboden per stuk (single), per 2 (duo-pack), in 12-count en in 24-count. RVH.

     

    12-07-2006 om 21:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weerbeelden

    Regionale tv promoot kusttoerisme.

     

    De RMM, de West-Vlaamse mediamaatschappij die o.a. Focus Tv en WTV overkoepelt, zendt tijdens de zomervakantie opnieuw weerbeelden uit negen Vlaamse kustgemeenten uit. Dit initiatief werd vorig jaar voor het eerst met succes getest en moet o.m. het kusttoerisme mee helpen promoten. De beelden komen van digitale Mobotix-camera’s.

    Tot eind september zijn deze weerbeelden tussen 12 en 18 uur om het halfuur beschikbaar op WTV en Focus TV. In het binnenland kan len de beelden bekijken op www.meteokust.be en www.meteoonline.be RVH.

     

    05-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.somfy

     

    Het comfort van automatische zonwering.

     

     

    Nu het goede weer eindelijk ons land heeft bereikt, wil je op het terras maximaal genieten van de zon, het gezelschap en een fris gekoeld drankje, maar ook een heerlijke maaltijd … Op zo’n momenten werk je jezef niet in het zweet om het zware zonnescherm handmatig open of dicht te doen! Somfy, de marktleider in elektrische bedieningen voor onder meer zonwering, rolluiken, tuinhekken en garagepoorten, biedt je dé oplssing om de zomer aangenamer te maken. Je zonwering zal volledig automatisch openen en weer dicht gaan in functie van de gedetecteerde hoeveelheid licht, wind en vochtigheid! Van optimaal comfort gesproken …RVH. www.somfy.be

     

    05-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grohe

    GROHE TURBOSTAT®

     

     

    Met de nieuwe Grohe kranen, TurboStat® geniet je volop van je douche. Automatisch de juiste temperatuur, snel en precies! Niet te koud, niet te warm! Gewoon perfect Grohe.

    Veiligheid en comfort gaan hand in hand bij de nieuwe generatie thermostaatkranen van Grohe. De sterk verbeterde versies van de Grohe thermostaten worden aan de buitenzijde niet warmer dan de ingestelde temperatuur, zorgen voor een uitstekende temperatuur-regeling, hebben een kindvriendelijke temperatuurbegrenzer en bieden een ergonomisch bedieningsgemak. Maar er is niet alleen aan de techniek gedacht; ook het design heeft een ergonomisch modern jasje gekregen.

    De drie Grohe thermostaatkranen Grohtherm 1000, Grohtherm 2000 en Grohtherm 3000 zijn verkrijgbaar voor douche en bad. www.GROHE.be RVH.

     

    05-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sudamerica

    SUDAMERICATOURS

     

     

    Sudamerica Tours heeft net zijn nieuwe brochure 2006/2007 uitgebracht, gebaseerd op een nieuw concept en aangepast aan de nieuwe technologieën en het Internet. De nieuwe manier van werken stelt Sudamerica Tours in staat om een steentje bij te dragen aan het milieu en de papierberg te verminderen.

    De brochure heeft ook een nieuw concept. Ze is niet ingedeeld per bestemming maar thematisch, per reisformule. Deze nieuwe indeling brengt u onmidellijk naar uw favoriete reisformule, individuele rondreizen, begeleide groepsreizen, fly and drive formules, cruises, trekking, legendarische treinen, ecotoerisme, charmehotels, …

    De wonderlijke wereld van Zuid-Amerika, eveneens overgoten met exotische cocktails en duizenden smaakpaletten, ligt op amper drie kliekjes ver … www.sudamericatours.be   RVH.

     

    05-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laurence sybe radisson sas palace spa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Laurence Syben, Radisson SAS Palace Spa,

    Nieuw lid van Union belge des barman (UBB).

     

    Laurence Syben, geboren in Luik in 1978, startte haar professionele carrière als barmeid in 2004 in het Radisson SAS Palace hotel in Spa. Dankzij diverse extra stages en eigen beroepservaring legde ze zopas met succes de praktische en theoretische proeven af en promoveert derhalve tot “barman” en lid van de UBB, de professionele organisatie van Belgische barmen. Een lidmaatschap dat de ambitieuze Laurence toegang verleent tot nationale en internationale competities.

     

    UBB werd in 1961 opgericht enerzijds om de beroepstitel veilig te stellen en anderzijds om de diverse inspanningen van de leden te revaloriseren. Het is trouwens de enige Belgische professionele beroepsvereniging van barman die door de IBA, International Bartenders association is erkend. UBB verdedigt tevens de kunst van het shaken en stuurt aan op een respect voor de regels en recepten waarbij het traditionele aan hedendaagse trends wordt gekoppeld ter veredeling van de ‘kunst van het drinken’.

     

    Voor haar praktische proeven creëerde Laurence een nieuwe cocktail “Pom’it up”, een cocktail op basis van wodka, appellikeur, kruiden en kaneel. Andere preferentiële cocktails van Laurence zijn:

    -          spice rhum: rum, appelsiensap, kruiden en kaneel

    -          strawberry palace cocktail: malibu, amaretto, verse aardbeien, pompelmoessap en een vleugje room

    -          kiss me quick: wodka, passoa, sap van roze pompelmoes en crème de cassis

     

    Proeven en genieten van al deze heerlijke drankjes in het RadissonSAS Palace in Spa, Place Royale 39 - 4900 Spa .RVH. www.radissonsas.com

     

     

     

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sofitel bangkok

    SOFITEL GRAND SUKHUMVIT BANGKOK

     

    Het nieuwe Sofitel in Bangkok biedt 386 kamers waarvan 241 suites en ligt in de wijk Soi 6 een der voornaamste districten van de Thaise hoofdstad. Grand Sukhumvit Sofitel beschikt over de meest recente high tech en verwelkomt zowel zakenlui als toeristen., maar evenzeer gasten die er langere tijd willen verblijven.

    Het restaurant Café de Nimes biedt 24:24 uur een uitgelezen selectie van moderne topgastronomie, gekoppeld aan talloze Thaise en exotische bereidingen. Vanaf september wordt de zondagse brunch opgeluisterd door een live jazzband. Diegene die van een snelle hap wensen te genieten kunnen terecht in ‘Hot bread Deli’, een eigentijdse broodjesbar met sandwiches, zoetigheden en fijne patisserie. RVH.

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.world of duravit

    Flexibele badkameroplossingen:

     

    In de nieuwe documentatiebrochure “world of Duravit” ligt de klemtoon op hotelprojecten. De brochure toont op indrukwekkende wijze hoe Duravit design, functionaliteit en de hoogste kwaliteitsnormen in de badkamer als doorslaggevende elementen gebruikt.

    De brochure “world of Duravit” toont tijdens een fascinerende internationale ontdekkingsreis dat ondanks sterk wisselende omgevingen, flexibiliteit een absolute troef is. RVH.

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duravit

    Five+Sensotel:

     

    Het tentoonstellingsproject Five+Sensotel in Londen, presenteerde de vijfsterren hotelkamer van de toekomst. Architect en ontwerper Yasmine Mahmoudieh bedacht een concept voor de hotelkamer als plaats voor zinnelijke ervaringen. Innovatieve oplossingen spreken met geuren, materialen en functionele details alle vijf zintuigen aan, waarbij de hotelgast afhankelijk van hoe hij zich voelt – een geheel persoonlijke, aangename sfeer kan creëren.

    Duravit leverde als partner in het concept de badkamer van de toekomst. Of het nu gaat om een verkwikkende ochtenddouche of een weldadig bubbelbad voor het ontspannen van lichaam en geest, de badkamer biedt veel meer dan alleen de mogelijkheid het lichaam te verzorgen, het is een oase van wellness geworden, die elke hotelgast genot en plezier belooft.

    Via een bedieningspaneel in de rand van het bad kan de gast kiezen uit diverse massageprogramma’s om zich door het warme, bruisende water te laten verwennen. Daarbij zorgt een sfeervol gekleurd licht voor aangename ontspanning. Vijf in de zijwand verzonken lichtpunten verlichten het water met een sfeervol kleurenspel. RVH.

     

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ananas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ananas, symbool van gastvrijheid.

     

    Ze lijkt op een grote dennenappel met een bos harde groene bladeren op haar kruin. Maar onder de geschubde schil schuilt een ware bron aan vitaminen en vezels. Geen wonder dus dat de tropische ananas altijd al een geliefde vrucht was. ’s Werelds grootste ananasproducent Dole – die vanuit de voornaamste exportlanden, Honduras, Costa Rica en Equador de nieuwe, zoete variëteit Super Sweet exporteert – neemt je mee op ontdekkingstocht en geeft enkele handige tips en leuke weetjes.

     

    Ananas is een caloriearme vitaminebom. Met amper 51 kcal per 100g is de ananas caloriearm omdat ze haast geen eiwitten en vetten bevat en weinig koolhydraten. Maar bovendien is de ananas zeer gezond. Zo is de vrucht rijk aan vitaminen ( A, E, K, B1, B6, foliumzuur en vooral zeer veel vitamine C) en mineralen ( natrium, kalium, calcium, magnesium, fosfor, chloor, ijzer, zink, koper, mangaan en fluor). Verder bevat de ananas veel vezels die de darmtransit en dus de spijsvertering bevorderen.

     

    Als je een verse ananas bij zuivelproducten voegt, doe dat dan vlak voor je het gerecht of dessert serveert. Anders is de kans groot dat de mix gaat klonteren of waterig wordt. Wel lenen ananassen zich uitstekend voor vleesmarinades, ze zorgen voor een zachte, zoete smaak en maken taai vlees mals dankzij hun eiwitsplitsend enzym. Ook heerlijk bij gevogelte, zeevruchten of zuurzoete bereidingen. Ananas is alvast bijzonder populair in Antilliaanse, Creoolse en Aziatische keukens. RVH. www.doleeurope.com

     

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.neuhaus napolitains
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Neuhaus vergroot assortiment Napolitains:

     

    De Napolitains, de vierkante chocolaatjes die meestal bij de koffie worden geserveerd, vallen geweldig in de smaak bij het publiek. Er is altijd vraag naar meer en dus besloot Neuhaus het gamma uit te breiden met onweerstaanbare smaken uit de hele wereld, van Madagaskar tot Venezuela en het Afrikaanse continent. Kenners en liefhebbers kunnen al reikhalzend uitkijken naar de Napolitains Origines, maar ook het nieuwe assortiment Napolitains zonder toegevoegde suiker zal hen ongetwijfeld bekoren.

     

    De expertise van pralinespecialist Neuhaus is wereldwijd befaamd. Daarom creëerde Neuhaus 4 nieuwe, verrukkelijke Napolitains origines:

    Madagaskar Vanille Bourbon: uit de duizenden aroma’s van het eiland Madagscar koos Neuhaus een assortiment cacaobonen met betoverende namen zoals Forestaro, Trinitario en Criollo. De krachtige smaak van deze variëteiten wordt gecombineerd met romige melk en de beroemde ‘bourbonvanille’.

    Occumare Venezuela 71%: het raffinement van deze selectie krachtige en zuivere cacoa Occumare werd al door de Maya’s gewaardeerd en staat borg voor een palet van ontelbare verschillende smaken die eindeloos plezier garanderen bij elk degustatiemoment.

    Sao Tomé 75%: deze cacaoboon van het type Forestaro is afkomstig van het eiland Sao Tomé, golf van Guinea, en vormt de basis van een chocolade met pittig aroma, een ietwat bittere smaak en een fruitige nasmaak. Een wonderlijke ontdekkingsreis voor de smaakpapillen.

    West Afrika 73%: de chocolade die Neuhaus creëerde op basis van deze selectie West-Afrikaanse cacaobonen heeft een aroma met een kruidige toets en bezorgt de chocoladeliefhebber een ultiem moment van verleidelijk en sensueel genot.

     

    De zomer is voor vele het signaal om aandacht aan hun figuur te besteden. Chocolatier Neuhaus gunt hen dit moment van intens geluk en verwent hen met Napolitains zonder toegevoegde suiker, die bereid werden met maltitol. RVH.

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mercure zomermenu
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Deze zomer stelen primeurgroentes de show
    op Mercure’s nieuwe degustatieborden

     

     

    De “Mercure degustatieborden”, gelanceerd eind maart 2006, zijn een 100% Belgisch concept: op één bord proeft u vijf specialiteiten bedacht door de chefs van de vijf Belgische Mercure-restaurants. Een originele manier om gastronomisch te genieten met één gang, terwijl u vijf originele recepten met één gemeenschappelijk ingrediënt kunt ontdekken.

     

    Voor het zomers ‘degustatiebord’ koos Mercure voor primeurgroentes geserveerd met heerlijk lamsvlees:

     

    Lamszadel gevuld met champignons
    (een recept van Joel Poliart van het Mercure Louvain-La-Neuve)

    Tagliatelle van asperges met olijfolie en pijnboompitten
    (een recept van Edmond Desmet van het Mercure Brussels Airport)

    Flan van erwtjes en een millefeuille van rode biet
    (een recept van Daniel Bormans van het Mercure Dinant Castel de Pont-à-Lesse)

    Raap gevuld met mousseline van jonge worteltjes
    (een recept van Victor Djisso van het Mercure Liège)

    Primeuraardappeltjes gebakken in rozemarijnboter
    (een recept van Serge Chevalier van het Mercure Mons)

     

    Dit zomerse proefbord wordt de hele maand juni aangeboden in de 5 Belgische Mercure-hotels voor de prijs van 24 euro.

     

    Binnen Accor vertegenwoordigt Mercure de regionale verankering met 750 hotels ingedeeld in drie standingniveaus, die sterk betrokken zijn bij hun stad of streek. Accor is in België aanwezig met 5 hotels (445 kamers). RVH.

    www.mercure.com of www.accorhotels.com.

     

     

     

     

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cola alu botlle

    Derde Alu bottle van Coca-cola:

     

    Optimisme in african style. Daar draait het design van de derde alu bottle uit de Magnificent 5 reeks om. Na de eerste twee ontwerpen van Designers republic (UK) en Lobo (Brazilië), creëerden de Zuid-Afrikaanse designagentschappen REX en Tennant McKay een organisch kreurrijk design.

    Optimisme heeft zijn wortels in de omgeving waarin je leeft, zegt Ruda Botha, founding partner van REX. Voor de Zuid-Afrikaanse artiesten was de enorme culturele rijkdom van Agrika de inspratiebron voor het nieuwe design. Zij gingen dan ook te rade in de Afrikaanse mythologie. De jonge en creatieve designteams toverden vloeiende vormen in de tinten oranje, bruin en groen op het alu flesje te voorschijn. Het resultaat is een unieke Afrikaanse esthetiek met een eigen interpretatie van optimisme. RVH.

     

     

    29-06-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sn cabin crew

     

     

     

    SN Brussels Airlines heeft beste Europese Cabin Staff

     

     

    SN Brussels Airlines heeft van alle Europese luchtvaartmaatschappijen de beste Cabin Crew. Dat blijkt uit een grote enquête van het onafhankelijk Britse onderzoeksorgaan Skytrax. De zeer bekende Britse audit organisatie, ook wel als ‘de Michelin van de luchtvaart’ omschreven,  hield in haar beoordeling rekening met criteria zoals service, efficiëntie, aandacht voor safety, problem solving, enthousiasme, vriendelijkheid en talenkennis.

     

    SN Brussels Airlines scoort in de populaire Skytrax enquête het beste van alle Europese luchtvaartmaatschappijen. De Portugese luchtvaartmaatschappij PGA Portugalia eindigde tweede en Luxair prijkt op de derde plaats.  Ook in andere werelddelen werden luchtvaartmaatschappijen onderscheiden. Zo ging in Azië de eerste prijs naar Thai Airways.

     

    In totaal werden zestien criteria gehanteerd tijdens de enquête. Ondermeer de verwelkoming van de passagiers, de toepassing van de safety procedures, de efficiëntie van de maaltijd- en drankenservice, de discipline plus vriendelijkheid en het enthousiasme van het personeel en de talenkennis werden beoordeeld. Deze officiële enquêteresultaten van Skytrax bevestigen dat ‘Passionate about you’ meer is dan een slogan voor SN Brussels Airlines. RVH.

     

    23-06-2006 om 08:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!