Inhoud blog
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    02-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kask

    KASK - de ster van de skipiste

     

     

    Of het nu om de Class Shadow, de Lifestyle of de Stealth gaat, de helmen uit de nieuwe KASK-wintercollectie stellen alledrie comfort, innovatie, veiligheid en elegantie centraal. Het zijn dan ook de waarden die het Italiaanse merk sinds haar ontstaan uitdraagt en waar het mee uitpakt voor 2013-2014. Voorzien van een panoramisch vizier, een uitmuntend ventilatiesysteem of Swarovski-diamanten? Kask heeft voor ieder wat wils!

     

    De Class Shadow werd op de voorbije ISPO awards bekroond met een gouden medaille in de categorie ‘skihelmen’. Deze prijs is een belangrijke internationale erkenning voor kask. De ISPO-jury verantwoordde haar keuze als volgt : « Kask combineert de hoogste veiligheidsstandaarden en een perfecte zichtprestatie in één pakket.” Het panoramische vizier, de uitstekende ventilatie en de zachte oorpads maken van de Class Shadow een innoverende helm op vlak van comfort en elegantie.

     

    De Stealth-helm beantwoordt dankzij twee grote innovaties aan de noden van de meest veeleisende skiërs. Zo is de helm voorzien van een verschuifbare bril, zodat het vizier makkelijk en snel aangepast kan worden. Het vizier bestaat in verschillende tinten (oranje, spiegel, transparant of verzilverd), zodat het zicht tijdens alle weersomstandigheden optimaal blijft. Het tweede snufje is het actief ventilatiesysteem dat toelaat om makkelijk de luchttoevoer in de helm aan te passen. De ergonomische oorpads, het comfortabel en ademend binnenwerk en de band met micrometrisch verstellingssysteem maken deze helm af. De helmen uit deze collectie bestaan in verschillende kleuren. Verkrijgbaar in zwart, wit, zwart en wit, of antraciet.

     

    De Lifestyle-collectie toont het unieke karakter van de Italiaanse mode. De elegantie van de collectie wordt benadrukt door de SWAROVSKI-elementen die manueel op de helm werden aangebracht. De lederen voering aan de kin en de oorpads uit ecologisch bont maken de helm nog unieker. Bij dit exclusieve ontwerp hoort de beste technologie. Het uitneembare binnenwerk in zijdefluweel en een speciaal ventilatiesysteem maken de helm uitzonderlijk comfortabel, licht en ademend. De helm is uitgerust met een spiegelvizier zodat het zicht bij de meest uiteenlopende weersomstandigheden perfect blijft. Verkrijgbaar in twee versies: Lifestyle Lady (in zwart of wit), met een bijhorende tas en zakje. De Lifestyle in zwart wordt geleverd met paar zwarte Lifestyle-handschoenen.

     

     





    02-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Witte uit het zuiden, witte Côtes du Rhône

    Witte uit het zuiden, witte Côtes du Rhône...

     

    Het zijn lang miskende wijnen gebleven, maar inmiddels worden ze terecht als een ontdekking beschouwd, vanwege hun typische karakter, hun frisheid en hun subtiliteit.

    En of het nu om een noordelijke cru gaat dan wel om een cuvée uit de zuidelijke Rhône, de gebruikte druiven laten hun terroir goed tot zijn recht komen. Bovendien strooien deze wijnen met een meer dan gemiddelde gulheid uiteenlopende sensuele genoegens in het rond.

    Uitstekende wijnen voor aan tafel - Wijnen van de Rhône(vallei) hebben nogal wat troeven… De diversiteit van de terroirs is daar al een eerste van en die heeft te maken met bodem, hoogte, klimaat, ligging... Een tweede is de fraaie waaier aan druivensoorten, gaande van de bekende viognier, roussanne, grenache en vermentino, tot de bescheidener bourboulenc, marsanne, clairette, … en tal van nog zeldzamere soorten.

    Ook qua vinificatie gaat het van een eenvoudige betonnen kuip, die vooral de zuivere fruitigheid tot expressie brengt, tot een gericht en subtiel spel met houten vaten, om de wijn een zo geraffineerd mogelijke structuur te geven. Ook assemblages van twee of meer druiven vergroten nog de complexiteit en de waaier aan mogelijkheden.

    Al die troeven bieden de liefhebber alleen maar meer kans om bij zowat elk recept de perfecte wijn te vinden. Vroege asperges met een aromatische roussanne, bijvoorbeeld, of blanquette vergezeld van een viognier... De keuze lijkt onbeperkt.

    Wit voor elke gelegenheid. Van noord naar zuid komen we door appellations met stuk voor stuk een gamma van wijnen dat reikt van de fles voor courant gebruik tot uitzonderlijke topwijnen. Men kan zwichten voor een witte Hermitage of de voorkeur geven aan een Saint- Joseph, overhellen naar de volheid van een Vacqueyras van grenache of de elegantie van een Côtes du Rhône Villages van cairanne. Of nog, vallen voor de onstuimigheid van een Côtes du Rhône uit de Gard, genre Signargues... Laudun of Chusclan leveren dan weer goede witte voor dagelijks gebruik en menige Côtes du Rhône Villages heeft een fruitigheid die meteen vrolijk stemt.

    Een glas witte Côtes du Rhône, meer moet dat niet zijn om gezelligheid rond de tafel te krijgen... Als je nog maar denkt aan een fles ontkurken zie je zo de vrienden opduiken met wie je een feestje kunt bouwen. Plezier verschaffen zonder jezelf te vergeten, is de prioriteit. Een Côtes du Rhône zonder meer of een of andere Villages..., het zijn flessen vol gezelligheid. Hun aangename fruitigheid, hun boeket van bloemen en specerijen, hun frisheid, hun volheid van smaak... Ze hebben alles om de genodigden te behagen en hen in alle eenvoud een gezellige tijd te laten doorbrengen…

     





    02-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Travelbird & werelddierendag

    TRAVELBIRD VIERT WERELDDIERENDAG MET DIERVRIENDELIJK AANBOD

     

    Online reisaanbieder TravelBird lanceert naar aanleiding van Werelddierendag op 4 oktober een thema-aanbod met diervriendelijke hotels. De selectie bevat dan ook uitsluitend hotels waar honden welkom zijn. Zo kan je met je viervoeter gaan uitwaaien aan de kust, in het unieke natuurlandschap van de Luneburger Heide of tussen de wijngaarden in de Moezel. Met dit aanbod wil TravelBird mensen die graag hun huisdier meenemen op reis inspireren voor een weekendje weg zonder zorgen. Zeer bijzonder is ook het aanbod om een dagje de dieren in het SeaLife center in Blankenberge te verzorgen. Het aanbod ‘Diervriendelijk’ is boekbaar vanaf 27 september om 18u00. Boeken kan via www.travelbird.be.

    Op 4 oktober is het zover. Dan mogen we onze geliefde viervoeter weer in de bloemetjes zetten. Bij de meeste mensen blijft het verwennen van hun huisdier beperkt tot het serveren van zijn lievelingseten. Maar wie een hond in huis heeft weet maar al te goed dat je hem niet meer plezier kan doen dan met een stevige wandeling. En omdat het baasje ook graag eens in een andere omgeving wandelt, selecteerde TravelBird 6 speciale hondvriendelijke arrangementen.

    “Mensen die hun hond graag meenemen op reis worden vaak geconfronteerd met een beperkt aanbod of vinden hondvriendelijke hotels maar moeilijk terug”, zegt Erik Kuijpers, Country Manager België bij TravelBird. “Wij willen het hen makkelijk maken met ons aanbod ‘Diervriendelijk’ en zorgen ervoor dat zowel hond als baasje optimaal aan hun trekken komen. De hotels die we selecteerden zijn rustig gelegen, zodat je meteen kunt vertrekken voor urenlange wandelingen in de vrije natuur. Bij terugkeer in het hotel kan jij genieten van een heerlijke maaltijd of wellnessbehandeling, terwijl je trouwe viervoeter zich uitrust. Zowel jij als je hond zullen als herboren terug thuis komen”.

    Dierenverzorger voor één dag: Speciaal voor de kleinsten heeft TravelBird ook nog een bijzonder dierenarrangement opgenomen. Voor amper 49,50€ pp kunnen kinderen tussen 6 en 12 jaar een halve dag meelopen als dierenverzorger in SeaLife Blankenberge. Samen met het verzorgingsteam van SeaLife maken ze onder andere de kooien schoon, geven ze de pinguïns eten en leren ze zeehonden te dresseren. Een dagje die je kleine kapoen alvast niet snel zal vergeten.

    02-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Osprey
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met Osprey zit het avontuur gewoon in je rugzak !

     

     

     

    Osprey, dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte rugzakken en draagtassen, hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn producten. Ook voor ‘terug naar school’ en de wintercollectie is dit het geval. Bovendien worden comfort, toegankelijkheid en innoverende details aan alle creaties toegevoegd, zodat de producten stuk voor stuk een modern en uitgekiend design krijgen. Het vernieuwde gamma Kode-rugzakken werd speciaal ontworpen voor het wintersporten. De nieuwe Portal-lijn is dan weer de ideale metgezel voor verplaatsingen in en door de stad.

     

    In augustus lanceerde Osprey de nieuwe Portal-lijn, vol innoverende zakken en tassen. Portal is een slimme oplossing om (kantoor)spullen en werkbenodigdheden mee op pad te nemen en heeft een fris en uniek design. De Cyber Port™, Pixel Port™ en Beta Port™ hebben eigenschappen die helemaal nieuw zijn op de markt. Zo zijn ze uitgerust met een Port™-venster, dat toelaat om je tablet te bekijken en te gebruiken zonder deze uit je rugzak te moeten halen. Hij is dus ideaal voor gebruik onderweg en tijdens het pendelen met het openbaar vervoer. Vanaf nu kan iedereen zijn of haar tablet makkelijk en discreet gebruiken. Meer zelfs, sommige apps op de tablet, zoals het “fietslicht”, toveren de tas om tot een multifunctioneel gadget.

     

    Kode, het wintersportgamma van Osprey, werd opnieuw ontworpen en daarmee nog verbeterd. De tassen zijn nu uitgerust met gloednieuwe snufjes zoals een innoverend ski/snowboard-draagsysteem. Uiteraard is er ook een makkelijke en snelle toegang tot de inhoud voorzien: de zak kan gewoon naar voor worden gedraaid zonder de riem te moeten losmaken. Het is dus de ideale rugtas om mee te nemen op de stoeltjeslift en zeer praktisch voor zij die hun prestaties op de piste willen fotograferen of filmen.

     

    De tassen zijn beschikbaar met een capaciteit van 22, 32 of 42 liter. Ze werden ontworpen op basis van hoogwaardige materialen, en beschikken over nylon 420D van hoge dichtheid, wat de tassen sterk en robuust maakt, klaar voor intensief gebruik. Alle Kode-tassen bieden snelle toegang tot de binnenkant via de achterkant van de rugzak en hebben een draagsysteem voor de helm. Ze zijn beschikbaar in groen, rood en zwart.

     


    01-10-2013 om 17:56 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milan 3d

    MILAN 3D: GERIBD, MET KUILTJES OF GLAD!

     

    Met de driedimensionale pannen van GreenPan varieer je makkelijk, lekker en gezond. Een stevige steak, een malse moot zalm, beetgare groentjes of een omelet baveuse… We houden van variatie in de keuken en toveren het liefst elke dag iets anders op ons bord. Maar hoe we ook variëren met smaken en ingrediënten, voor de bereiding grijpen we meestal naar één en dezelfde pan. Maar het kan beter, lekkerder én gezonder, met de nieuwe 3D-pannen van GreenPanTM. Ontdek de collectie Milan, met telkens een aangepaste bodem voor een optimale vetverdeling!

    GreenPanTM is vandaag wereldwijd een referentie voor gezond koken. Dit jaar riep Test-Aankoop de Belgische potten en pannen met hun revolutionaire antikleeflaag trouwens voor de tweede keer uit tot ‘Beste Koop’. Vandaag doet GreenPanTM de culinaire wereld opnieuw watertanden met de driedimensionale pannen Milan 3D op maat van wat je kookt: I LOVE Meat and Poultry! - - I LOVE Fish and Veggies! - - I LOVE Eggs and Pancakes!

    Zo is de bodem specifiek aangepast aan het product en zijn bereidingswijze. Geribd, met kuiltjes of glad: elk oppervlak garandeert een optimale verdeling van de vetstof en draagt zo bij tot een beter bakresultaat en een langere levensduur van de pan. Nieuw ook is de inductiebodem Magneto. In traditionele inductiepannen wordt een speciale roestvrij-stalen plaat in de bodem aangebracht. De body van de Milan 3D-pannen daarentegen is één geheel, omdat de magnetische inductielaag erop wordt gesprayd. Daardoor is de pan niet alleen licht, maar beschikt hij ook over een uiterst stabiele bodem, milieuvriendelijk geproduceerd.

    De Milan 3D-pannen zijn verder uitgerust met een opvallende aluminium rand die deel uitmaakt van de nieuwe look & feel van GreenPanTM. Deze getrimde rand oogt elegant en beschermt de pan tegen mogelijke beschadigingen. Zo blijven de pannen in topvorm, zelfs na veelvuldig koken, afwassen en stapelen.

    Geribd voor vlees en gevogelte : Leg een T-bone of een flinke kippenbil in de pan en je merkt het meteen: de vetstof wordt door het gewicht naar de randen van de pan geduwd. Zo kan vlees of gevogelte in het midden nog rauw zijn, terwijl de rest wel perfect gaar is. Het geribde oppervlak van de ‘I LOVE Meat and Poultry!’-pan zorgt ervoor dat de vetstof zich over de hele pan kan verspreiden zodat elk stuk gelijkmatig bakt en een lekker bruin korstje krijgt.

    Kuiltjes voor vis en groenten : Vis met de perfecte cuisson in één stuk uit de pan halen? Groenten beetgaar wokken? Niet altijd evident, maar met de extra dimensie van GreenPanTM lukt het probleemloos. De kuiltjes in de ‘I LOVE Fish and Veggies!’-pan zorgen dat er overal in de pan voldoende vetstof aanwezig blijft, ook tijdens het roerbakken. Resultaat: een sappig stuk vis en perfect gegaarde groentjes, netjes van de pan op het bord, mét smaak en zonder krassen.

    Glad voor eieren en pannenkoeken : Vloeibare, eiwitrijke ingrediënten vragen om een vlakke pan die 100% contact met de antikleeflaag mogelijk maakt. Alleen zo krijgen we die spiegeleitjes, omeletten en pannenkoeken mooi gebakken en zonder geknoei uit de pan. De ‘I LOVE Eggs and Pancakes!’-pan heeft een glad, effen oppervlak met een krasbestendige antikleeflaag. Dé garantie voor 100% bakgemak



    01-10-2013 om 17:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodexo promoot veggiedag

    Sodexo promoot Donderdag Veggiedag

     

    Sodexo moedigt duurzame en gezonde voeding verder aan dankzij een samenwerking met EVA vzw, de organisatie die vegetarisch eten stimuleert. Gesteund door EVA zal Sodexo Donderdag Veggiedag invoeren in verschillende sectoren. Dat betekent dat er elke donderdag naast het gewone aanbod nu ook een vegetarische maaltijd klaargemaakt wordt die bij de klanten actief gepromoot wordt.

    Sodexo engageert zich om ‘Donderdag Veggiedag’ te promoten in zowel scholen, bedrijven als rusthuizen. Sodexo heeft hiervoor een samenwerking ondertekend met EVA vzw, een sterke organisatie die gedurende meer dan tien jaar kennis en expertise verworven heeft op het gebied van plantaardige voeding en dankzij haar Donderdag Veggiedagcampagne intussen een gekende naam is geworden. Het doel van de ‘Donderdag Veggiedag’-campagne is om de mensen te stimuleren om een dag per week vegetarisch te eten en zo een gezonde, duurzame én lekkere keuze te maken.

    Sodexo en EVA, een sterke samenwerking: Momenteel nemen een aantal Sodexo-restaurants al deel aan Donderdag Veggiedag, maar door de samenwerking met EVA vzw kan dit verder uitgebreid worden. Na de lancering van de actie in de woonzorgcentra, springen ook scholen en bedrijven op de kar. In de restaurants zal het veggie- aanbod uitgebreid en gepromoot worden en zal de consument geïnformeerd worden over de voordelen van minder vlees eten. Donderdag Veggiedag blijft echter een vrije keuze. Wie dat echt wil, kan nog altijd een maaltijd met vlees of vis krijgen.

    HUB en ULB doen vanaf 26 september ook mee aan Donderdag Veggiedag. In de Nederlandstalige hogeschool en de Franstalige universiteit worden de restaurants door Sodexo uitgebaat. De vegetarische schotels zijn in samenwerking met EVA vzw getest en goedgekeurd en vanaf het begin van dit nieuwe academiejaar zal elke donderdag de dagschotel lekker en gezond vegetarisch zijn!

    De samenwerking tussen Sodexo België en EVA vzw is weer een belangrijke stap binnen het duurzame beleid van de Sodexo Groep. Sinds 2009 heeft de organisatie zich verbonden aan het ‘Better Tomorrow Plan’; een plan dat duurzame ontwikkeling stimuleert. Het Better Tomorrow Plan is van toepassing op de 34.300 sites in de 80 landen waarin de Groep aanwezig is en omvat 18 concrete engagementen, waarvan duurzame voeding een belangrijk onderdeel is.

    01-10-2013 om 17:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Star Flyer

    Steek de oceaan over met de Star Flyer en behaal je yachtmanbrevetten

     

     

    De kans om op volle oceaan de theoretische kennis van het navigeren te combineren met de praktijk is uniek. De Hogere Zeevaartschool Antwerpen, ATC Cruise Travel en Star Clippers gaan samen scheep op de Star Flyer. Die ontvangt de trainees die een negentien dagen lange opleiding willen volgen bij de hoogst gekwalificeerde lesgevers tijdens de zeilreis van St. Maarten naar Lissabon.

     

    Deze oceaanoversteek nodigt twee groepen zeilliefhebbers uit. Zij die hun kennis en ervaring willen boosten. En zij die van de weidsheid van de Atlantic houden. Deze zeemijlenvreters komen samen op de Star Flyer, een zeilend passagiersschip dat in België werd gebouwd.

     

    Zeven lesgevers, verbonden aan de Hogere zeevaartschool van Antwerpen en gespecialiseerd in zowel de professionele als de pleziervaartmaterie, geven tijdens de oversteek lessen. De onderwerpen zijn navigatie, terminologie, manoeuvres, astronavigatie, weerkunde op zee, veiligheid, reglementen en maritieme radiocommunicatie nl. “global maritime distress safety system” (GMDSS) voor de beroepsvaart “ restricted” of “general” operator certificaten. In de stopover op de Azoren en in de aankomsthaven Lissabon worden bootmaneuvers aangeleerd en getest op schaal van de pleziervaart. De sloepen van de Star Flyer zijn daar uitermate voor geschikt.

    Op de voorlaatste dag van de reis worden er aan boord proeven afgenomen waarmee de trainees een brevet Yachtman of Yachtnavigator kunnen behalen. Frisser van de lever examens afleggen is onmogelijk. Bovendien is de Star Flyer een te duchten zeilschip. Het is luxe ingericht voor de passagiers, maar voor de aspirant navigatoren wacht een volledig ingerichte navigatiehut en de beste, modernste apparatuur op vlak van positiebepaling, ontvangst van meteo-data, communicatie en veiligheid.

    Pleziervaarders die deze reis willen meemaken hoeven geen vaarbrevet te hebben. Door de modulaire aanpak is dit concept geschikt voor beginners zowel als voor brevethouders die hun kennis willen vervolmaken.

    De 20-daagse reis start op 8 april 2014 met vlucht Amsterdam-St Maarten en eindigt op 28 april in Lissabon met vlucht terug naar Brussel.

    Cruise Travel 03 236 89 39 of info@cruisetravel.be

     

    30-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Little Marcel

    Kleurrijke en tijdloze winter bij Little Marcel !

     

     

    Deze winter blijft Little Marcel trouw aan zijn stijl. Speels en tijdloos zijn de kernwoorden van deze collectie, boordevol kleurrijke streepjes, aansluitende modellen en een persoonlijke marine look. Mannen, vrouwen en kinderen hebben allemaal recht op een kleurrijke winter.

     

    Voor zijn wintercollectie koos Little Marcel Femme voor een brede waaier aan kleur : gaande van warme herfstkleuren tot pastels en zelfs erg levendige kleuren om de koude winterdagen op te fleuren. Dit seizoen koos Little Marcel voor een marinestijl met ludieke details als oranje, gele of blauwe lederen knopen, geborduurde en kleurrijke ‘army’ pins of de voering in een contrasterende print.

     

    Met Little Marcel Femme lanceert Little Marcel een chique en tijdloze capsulecollectie die tegelijkertijd stedelijk en vrouwelijk is. De strakke lijnen maken van de uitgesproken vrouwelijke silhouetten een look die niet alleen sober maar ook glamoureus en modern is. De kleuren en stoffen vormen samen een elegante en vlotte ‘cocooning’-stijl. Deze winter gaat Little Marcel Femme gehuld in delicate stoffen als kasjmier, zijde, katoen en linnen.

     

    De wintercollectie 2013-2014 van Petit Marcel zit boordevol kleur en ideeën ! Je vindt er alles wat je nodig hebt voor originele en comfortabele outfits. Dit jaar kan je combineren met de stijlen Preppy London, Héritage, American Life of Marin Rock. Uiteraard zijn de typische streepjes, de bekende marine stijl en sterretjes ook van de partij ! Ieder kledingstuk beschikt over een klein detail (borduurwerk, patch, print, …) die de stijl typeert. De materialen zijn zacht en erg aangenaam om te dragen. Perfect om onze schatten deze winter vrolijk warm te houden.

     

    ²De Mister Marcel wintercollectie bestaat uit tijdloze kledingstukken: basistukken in mooie materialen en een overvloed aan details voor elk deel van de collectie. Met 80% wol in ieder stuk uit deze kledinglijn, vormen draagcomfort en materiaalkwaliteit de rode draad. De typische blauw-wit-rode touch bevestigt de Frenchy inspiratie van Mister Marcel voor deze casual chique-stijl met een vleugje vintage. Mister Marcel zet de marine look weer op een moderne manier in

     





    29-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Killy

    Killy, een stijl met evenveel durf als de ontwerper

     

     

    Terug naar de bron, naar het hart van de Alpen dat de nieuwe wintercollectie 2013-2014 van Killy geïnspireerd heeft. De nieuwe wintercollectie 2013-2014 van Killy verwijst naar de waarden van de atleet Jean-Claude Killy en van zijn merk: durf, prestaties, engagement, uitmuntendheid en passie. Maar ze symboliseert vooral zijn techniek van de "katapult"-start. Hij was immers de enige die deze techniek beheerste aan het begin van zijn carrière. Hij had twee tot drie jaar nodig om de "katapult"-start te ontwikkelen. Bij deze aanpak stuwde hij zich vooruit, zowel met de benen als met de armen en stuurde daarbij zo goed mogelijk de mechaniek van het deurtje dat zijn tijd startte aan het einde van zijn omwenteling. Dankzij deze techniek won hij toen een seconde en talrijke wedstrijden. Vandaag kent iedereen deze techniek. Ze wordt hier gesymboliseerd door de diagonalen die men terugvindt in de volledige wintercollectie 2013-2014.

     

    Voor mannen heeft Killy winterkleding ontworpen die de prestaties, de innovatie, de perfectie en het engagement van het merk en van zijn stichter weergeeft.

    De elegantie, de durf, de uitmuntendheid en de passie van Killy, ook in de collectie voor vrouwen.

     



    28-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Durf groots te zijn

    Durf groots te zijn met Millet

     

     

    Al meer dan 60 jaar levert Millet kleding en uitrustingen voor fans van het hooggebergte. En voor ieder wat wils, of je nu houdt van alpinisme, bergsport, lange-afstandwandeltochten, trekking, skiën of zelfs fast hiking ! De wintercollectie 2013-2014 staat helemaal in het teken van durf. Je bent een ware waaghals als je helemaal solo de alpentrilogie beklimt dankzij het Mountaineering gamma of samen met het limited edition Trilogie gamma, of twee cols overwint dankzij de Ski-touring selectie of bovendien het aandurft om te riden langs de mythische Couloir des Cosmiques met de Ride-On collectie. Om dit allemaal aan te kunnen, heeft Millet verschillende maatschappelijk verantwoorde, duurzame, innovatieve en design producten ontworpen om iedereen zijn of haar overwinning te gunnen deze winter!

     

    De drie mythische Alpenpieken (de Eiger, de Matterhorn, Les Grandes Jorasses) helemaal solo beklimmen: Eric Escoffier is erin geslaagd. Om deze immense uitdaging tot een goed einde te brengen, had hij nood aan de juiste dosis innovatie, prestatie en moed. Millet heeft deze waardes verenigd en waargemaakt met het mountaineering gamma en de limited edition Trilogie serie. Deze collectie maakt gebruik van exclusieve materialen als de nieuwe Gore-Tex®Pro, die uitzonderlijk duurzaam en ademend is. Deze alpinismejassen voor extreme omstandigheden, de thermische bescherming en de schoenen uit deze collectie werden vervaardigd in de iconische kleuren die Eric Scoffier droeg tijdens zijn heroïsche klim.

    Dankzij de Gore-Tex® Pro 3L, is de beschermende jas Trilogy GTX Pro erg duurzaam en zeer ademend.

     

    De col du Chardonnet en col du Saleina zijn berucht voor steeds veranderende weercondities. De Ski-touring is ideaal voor lange afstandswandeltochten omdat ze nog lichter, vlot en ademend zijn.

    De mannelijke beschermingsvest Touring Neo biedt een 3-lagenstructuur. De sportieve snit biedt volledige vrijheid van beweging. Deze bestaat uit NeoShell®3L Stretch van Polartec® voor een uitzondelijke ademend resultaat.

    De mannelijke beschermingsvest Touring Shield ontworpen voor ski touring biedt een Polartec® Powershield light en stretch bescherming. Deze vest is zeer ademend en tegelijkertijd biedt hij een perfecte bescherming tegen alle weerelementen.

    De Matrix 30 MBS™ ski-touring rugzak won de gouden medaille tijdens de ISPO awards 2013. Hij wijkt totaal af van alle regels : zijn asymmetrisch design zorgt ervoor dat hij in perfect evenwicht is tijdens het diagonaal dragen van ski’s.

     

    De mythische couloir des Cosmiques is het embleem van de collectie Ride On. Deze collectie staat voor extra gewicht, garantie om weerstand te bieden aan de elementen en bewegingsvrijheid. De mannelijke Cosmic Couloir radicale vest bestaat uit Gore-tex® 3 lagen en werd ontworpen voor ski mountaineering. Deze jas beschikt over verstevendige bescherming aan de schouders, ellebogen en onderkant van de vest. De Gakona is een vrouwelijke freerider vest vervaardigd uit Gore-Tex® Soft Shell 3L. Deze jas biedt een ideale temperatuursregeling dankzij het geborsteld fleece aan de binnenkant.

    De Steep 30 Safety Pack is dé ideale rugzak voor modern ski-mountaineering. Hij biedt een makkelijk te bereiken veiligheidskit voor lawines met daarin verschillende onontbeerlijke alpinismefunctionaliteiten.





    27-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duc d'O

    Duc d’O breekt een lans voor de Belgische truffel

     

     

    De consument van vandaag is op zoek naar authentieke, eerlijke producten, bij voorkeur van eigen bodem. En toch blijken vele Belgen de delicatessen van eigen bodem niet altijd te kennen. Zoals de Belgische truffel, de enige echte truffel met een jasje van chocolade schilfers.

     

    Dat het begrip “Belgische truffel” niet zo bekend is, blijkt uit een onderzoek van het bureau Why5 dat in opdracht van de Belgische truffelfabrikant Duc d’O werd gevoerd. De resultaten brachten aan het licht dat de Belg verlekkerd is op de schilfertruffel, zonder te weten dat deze truffel behoort tot onze nationale trots. Uit de antwoorden bleek ook waarom de consument deze truffel zo lekker vindt, wie hem eet en wanneer en hoe hij genuttigd wordt. Een smakelijke enquête met verrassende resultaten.

     

    Op de vraag wat een Belgische truffel is, bleef driekwart van de ondervraagden het juiste antwoord schuldig. Bij nader inzien had 97 % al een Belgische truffel geproefd en lekker bevonden. 43 % verwarde hem met de Franse truffel, de truffel met een laagje cacaopoeder. Drie zaken maken de Belgische truffel zo bijzonder: het feit dat hij gemaakt is van Belgische chocolade, zijn zachte romige textuur die smelt in de mond en zijn jasje van chocoladeschilfers. Dankzij het proces waarbij de truffel gerold wordt in chocoladeschilfers, is geen enkele Belgische truffel identiek. Dat maakt hem zo uniek.

     

    Gemiddeld eet de Belg 6,2 keer per jaar Belgische truffels, 46% houdt het dan per smulmoment bij een paar truffels, beheerste fijnproevers hebben zelfs de discipline om hun zoete zonde tot één exemplaar te beperken. 15 % eet er naar eigen zeggen “net genoeg” en evenveel respondenten vinden dat ze “net iets teveel” eten – beide uitspraken zijn uiteraard persoonlijk en relatief – en 6 % weet eenmaal begonnen van geen ophouden en kan gerust een hele doos aan.

     

    De belangrijkste momenten waarop truffels gegeten worden concentreren zich rond familiemomenten zoals familiefeesten, de feestdagen en familiebezoeken. Er hoeft ook niet meteen een aanleiding te zijn: velen vinden een gezellig winteravond al een gedroomd excuus om de truffels boven te halen en 63 % begeeft zich zomaar aan de truffel, bij wijze van pure zelfverwennerij. Truffels worden geschonken bij wijze van kleine attentie (61 %), als cadeautje voor een informele gelegenheid (71 %), bij een formele gelegenheid (58 %) en bij een verjaardag of moeder/vaderdag (53 %).

     

    Conclusie: de Belgische truffel is pure emotie

    Geven, delen, genieten, gezellige familiemomenten, feesten…het zijn allemaal positieve emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels. De Belgische truffel mag dan ook als naam te weinig bekend zijn, het product zelf wordt algemeen gewaardeerd om zijn authentieke smaak, zijn zachte vulling, zijn heerlijke chocoladeschilfers en ook omwille van zijn imago: een Belgische truffel staat voor een nobel, chic en ambachtelijk product. Geven, delen, genieten, gezellige familiemomenten, feesten…het zijn allemaal positieve emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels.

     





    26-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cully & Sully
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cully & Sully, zalige soep

     

     

    Consumenten zijn steeds meer op zoek naar producten die hen een goed gevoel geven. Dankzij dit gamma verse soepen waait er voortaan een nieuwe, natuurlijke wind door de Belgische markt. Vanaf september kunnen lekkerbekken smullen van de verfijnde smaak en smeuïge textuur van de verse soepen van Cully & Sully.

     

    De bedenkers Cullen Allen en Colum O’Sullivan uit Ierland werden al van kleins af ondergedompeld in de wondere wereld van lekker eten. Ze willen maar één ding: authentieke soepen bereiden die liefhebbers van lekker eten doen watertanden. Deze veloutés bestaan uit een heerlijke mix van zorgvuldig uitgekozen verse groenten en kruiden. Die geven elk product zijn typische smaak en uitzonderlijke textuur.

     

    Het gamma bestaat uit zes overheerlijke verse soepen: de Velouté met Wortel, Honing en Koriander, de Romige Velouté met Tomaat en Basilicum, de Velouté met Groenten, de Velouté met Kip en Groenten, de Champignonsoep en de Thaise kippensoep zullen heel wat lunchpauzes op kantoor of lichte maaltijden thuis opvrolijken. De soepen zijn zo samengesteld dat ook vegetariërs of consumenten met een glutenintolerantie van deze lekkernij kunnen genieten.

     

    Ze zijn verpakt in leuke zwarte herbruikbare potten van 400g. Je kunt ze dus gewoon in de microgolfoven opwarmen, wanneer je er maar zin in hebt. Bovendien krijg je bij één soep alvast 2 van de 5 aanbevolen porties fruit en groenten per dag binnen!

    Cully & Sully heeft Delhaize al overtuigd, deze heerlijke soepen zullen exclusief verkrijgbaar zijn in alle Delhaize winkels. Wacht dus niet langer en laat u verleiden door deze smaakvolle soepen die al heel wat Europese smaakprijzen in de wacht hebben gesleept!

     

     

    26-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van het meer van Annecy naar de skipiste

    Eider, van het meer van Annecy naar de skipiste!

     

     

    Eider werd opgericht in 1962, niet ver van het meer van Annecy in de Franse Alpen. Geen wonder dus, dat het merk gespecialiseerd is in (berg)sport- en outdoorkledij. Alle Eider-collecties worden ontworpen en vervaardigd in het atelier in Annecy. De passie voor de bergen gecombineerd met de meer dan 50 jaar ervaring van het merk zorgen elk seizoen opnieuw voor de meest innoverende collecties, uitgerust met de beste technologie.

     

    Deze winter lanceert Eider haar nieuwe kledinglijn « Annecy Living ». Deze staat voor een authentieke outdoorlevensstijl met een hedendaagse, stedelijke toets. De collectie met verfijnde snit werd ontworpen vertrekkende van technische materialen, die de kledij een innoverende look geven.

     

    De SNOWSPORTS-collectie bestaat uit drie lijnen, en is er voor skiërs van elk niveau. Het nieuwe en meest exclusieve gamma heet “Cross Over Series”, een lijn met de meest veelzijdige skikleding ooit. Ze brengt de noodzakelijke snufjes voor het skiën samen met een stijlvol design waarmee je zo de winterkou van de stad in kan. De Kanda-jas en broek zijn hier de perfecte voorbeelden van. Freeriders en ervaren skiërs die graag grote vlaktes, steile hellingen en verse sneeuw opzoeken, vinden zeker hun gading in de “Wide Angle”lijn. De uitrusting die deze lijn biedt, zoals de Spencer-jas en broek, heeft een ademende werking en zorgt tegelijk voor een maximale bescherming dankzij de Gore-Tex Pro 3 layers. De “Focus”lijn is er voor skiërs die van snelheid en slides houden. De Nagako-jas en Courmayeur-broek, uitgerust met de Defender® Stretch-technologie, beantwoorden aan de verwachtingen van de meest veeleisende skiërs.

     





    25-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Martinhal

    PORTUGEES VIJFSTERRENRESORT WINT TWEE “WORLD TRAVEL AWARDS”

    Martinhal blinkt uit in luxe familievakanties

     

     

    Het Portugese Martinhal Beach Resort & Hotel heeft twee World Travel Awards gewonnen voor “Europe’s leading villa resort” en ‘Portugal’s leading family resort’. Het is het tweede jaar op rij dat Martinhal in de prijzen valt bij deze prestigieuze verkiezingen. Het Portugese vijfsterrenresort biedt families en koppels hoge vakantiekwaliteit met haar ruim opgezette hotel, vakantiehuisjes, wellness, outdooractiviteiten, gastronomie én gastvrijheid.

     

    De World Travel Awards, ook wel de “Oscars van de reisbranche” genoemd, vonden dit jaar plaats in het Turkse Antalya. Elk jaar worden er 100 onderscheidingen uitgereikt aan de koplopers van Europa’s reisindustrie. De jury bestaat uit de reisindustrie en het publiek. De World Travel Awards zijn in 1993 opgericht om uitmuntende prestaties in de toeristische industrie te erkennen, te belonen en te vieren. De “award-show” bestaat dit jaar 20 jaar en een WTA wordt beschouwd als de hoogste prestatie die een reisproduct kan ontvangen. 

     

    Aan een 700 meter lang strand in de Algarve ligt het luxueuze Martinhal Beach Resort & Hotel. Met 300 zondagen, veel luxe en persoonlijke aandacht is dit hotel een oase van ontspanning. Martinhal beschikt over 37 luxe hotelkamers, 132 stijlvolle huizen in Martinhal Village opgedeeld in 4 verschillende types: Ocean Houses, Bay Houses, Garden Houses en Pinewoods Houses, 45 luxe villa’s met privézwembaden en 23 Vilas Mimosa huisjes in een meer Portugese traditionele stijl. Het resort is winnaar van de TripAdvisor Traveller’s Choice Award 2013 in de categorie ‘luxehotels in Portugal’ én winnaar van de World Travel Award 2012 in de categorie ‘Europe’s Leading Villa Resort’. Het resort ligt in het nationale natuurpark Costa-Vicentina en heeft drie restaurants: O Terraço, As Dunas en Os Gambozinos waar (kindvriendelijke) gerechten uit de Portugese keuken evenals versgevangen vis en zeevruchten worden geserveerd. Er zijn vijf grote zwembaden waaronder het familiezwembad Village Pool en het sportzwembad Club 98, een eigen spa, talloze sportvelden, strand van 700 meter en een unieke baai Martinhal Bay speciaal voor (water)sportliefhebbers om te kajakken, snorkelen, zeilen of windsurfen. Surfen kan dan weer op één van de 22 andere stranden in een omgeving. Sagres is ook een trekpleister voor cultuur, met het Fort van de historische ontdekkingsreiziger Hendrik de Zeevaarder. www.martinhal.com





    25-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verstelbaar wc

    Verstelbaar WC biedt comfort voor elke leeftijd

     

     

     

    Viega heeft als eerste een in de hoogte verstelbaar wc-element ontwikkeld met voorwandmontage. ‘Eco Plus’ is een grote troef voor ziekenhuizen of rusthuizen, maar past ook perfect bij de in opmars zijnde ‘meergeneratiewoningen’. Al die verschillende noden vragen om flexibele oplossingen in de woninginrichting. Het toilet kan telkens met één druk op de knop traploos en zonder elektronische aandrijving in de hoogte worden versteld.


    Een te laag toilet is voor lange mensen al erg oncomfortabel, maar omgekeerd is het nog een stuk problematischer. Het nieuwe wc-element Eco Plus van Viega past hier op een elegante manier perfect een mouw aan. Net zoals een bureaustoel kan de hoogte door middel van een gasveer aangepast worden. Met behulp van het eigen – zelfs heel lichte - lichaamsgewicht kan de gebruiker zelf de hoogte tussen 40 cm en 48 cm aanpassen. Het element kan trouwens met alle gangbare keramiek worden gecombineerd, en dankzij de gladde binnenzijde van de flexibele afvoerbuis is de afvoer obstructievrij.


    Vertrouwde en eenvoudige montage: De installatie van het wc-element verloopt volgens hetzelfde principe als bij andere Viega Eco Plus-modules. Ook de bekende systeemmaat met een breedte van 490 mm en een hoogte van 1.130 mm is hetzelfde. Nadat het wc-element is gemonteerd, kan de tegelzetter met een speciaal meegeleverde afdekking tot aan de opening voor de bedieningsplaat doorwerken. De installateur plaatst vervolgens de kunststof dekplaat met afdichting en brengt vervolgens de glasplaat aan.

     

    De in hoogte verstelbare WC werkt met de vertrouwde Viega inbouwspoelkasttechnologie, die met alle gangbare keramiek kan worden gecombineerd.  Met één druk op de knop kan de zithoogte van de wc individueel worden ingesteld op een hoogte tussen 40 en 48 cm.








    24-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warme olympische zomer

    ODLO zorgt voor een warme en Olympische winter !

     

     

    Deze winter heeft Odlo zich laten inspireren door zijn atleten, die zich tijdens hun training en in wedstrijden, ongeacht het weer, hun grenzen verleggen om hun sportieve passie te kunnen beleven. Odlo weet dat de passie voor die beweging niet alleen zijn atleten motiveert om ongeacht de winterse omstandigheden uitgebreid in de stad te gaan lopen of in de bergen te gaan skiën tot zonsondergang. Voor dit seizoen heeft Odlo daarom een nieuwe en richtinggevende technologie ontwikkeld, die het voor actieve mensen mogelijk maakt hun passie nog langer te beleven. Achter Odlo staan mensen die weten waar het bij de ontwikkeling van kleding om draait. Mensen die actief onderweg zijn, vol passie voor de sport en ook graag zelf hun grenzen opzoeken. Dat is de beste voorwaarde voor een authentiek merk.

     

    Wanneer de passie oplaait, wanneer de dag niet lang genoeg kan zijn om de skipiste nog één keertje meer af te dalen, dan komt Muscle Force in het spel. Want langer skiën is vanaf nu mogelijk. Dankzij doelgerichte spierondersteuning, efficiënte klimaatregeling en effectieve isolatie. Dit is wat het nieuwe spierondersteunende ondergoed Muscle Force belooft. Muscle Force is het nieuwe hightechondergoed, dat ODLO speciaal voor alpineskiën heeft ontwikkeld. De spieren blijven langer veerkrachtig voor veel langer skiplezier. Het skiondergoed beschikt over drie specifieke functies, in duidelijk gedefinieerde lichaamszones: spierondersteuning, een snelle droogtijd en temperatuurregeling. Enkel op plekken waar het lichaam ze nodig heeft. De doelgerichte spierondersteuning bevindt zich aan de dijen en aan de boven- en onderarmen.

    De nieuwe Muscle Force collectie bestaat uit een shirt met lange mouwen, een tight met lange pijpen en een ¾ tight, telkens voor dames en heren, in telkens 2 kleuren. Voor het optimale functioneren door een perfecte pasvorm bestaat ervoor Muscle Force een eigen maattabel.

     

    ‘Reach out and feel the Games’ – Olympische Spelen zijn het hoogtepunt in de carrière van een atleet of atlete: het voelen van deze olympische spirit en op dag X de beste prestatie afleveren – dat zijn onvergetelijke momenten. Opdat de atleten zich ongestoord kunnen concentreren op hun wedstrijd, heeft Odlo een uniek renpak en een eigen Olympische collectie ontwikkeld die op de Olympische Spelen van 2014 in Sochi voor het eerst zullen worden gedragen: de best mogelijke uitrusting voor de Spelen.

     

    De highlights van deze lijn zijn het winddichte langlaufjas Frequency X en de bijbehorende microvezelbroek Energy X met elastische inzetstukken en de Sochi softshelljas. De lijn wordt aangevuld door bijbehorend naadloos Evolution ondergoed in een cool ruitjesdesign, tussenlagen en accessoires. De producten van deze collectie liggen vanaf 15 oktober 2013 bij de winkelier en biedt een tastbare merkbeleving dat de fans en de consumenten dichter bij de Olympische Spelen en de atleten brengt.

     

    Ongeacht de weersomstandigheden of de intensiteit van de beweging, met het tec shirt-concept biedt ODLO het perfecte antwoord op elke situatie. De basis is het temperaturecontrol-system, dat zijn doeltreffendheid reeds bewezen heeft voor de ondergoedlijn.

     

    Midlayers (tussenlagen) hebben een klimaatregulerende functie en zijn als tweede laag een belangrijk onderdeel van het functionele meerlagenprincipe. De Active-lijn werd ontwikkeld voor wintersporters die naast functionaliteit veel belang hechten aan kwaliteit. De highlight van deze lijn is de ENERGETIC, een stretch fleece met opstaande kraag en een halve zip in warm-kwaliteit. De zip is schuin weggewerkt om meer comfort te geven onder de kin en is voorzien van een pocket op de borst.

     

    Accessoires zijn klein van formaat, maar hebben een groot effect. Ze maken een sportuitrusting niet alleen visueel volledig af. Ze zorgen er ook voor dat de atleet op vlak van warmteregulatie steeds in zijn ideale comfortzone blijft. Functionele accessoires voorkomen warmteverlies en beschermen tegen de grillen van het weer zoals sneeuw, koude, wind, regen en zon. Toppers deze winter zijn de INTENSITY gloves en hats, en de hat POLYKNIT.

     

     





    23-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huisdier op vakantie

    Steeds meer Belgen nemen huisdier mee op vakantie

    Huisdieren welkom in vakantiewoningen Belvilla

     

     

    Een huisdier meenemen op reis, is niet altijd evident, zeker niet als je in een hotel logeert. Belvilla, specialist in vakantiewoningen, heet de huisdieren welkom, want in niet minder dan achtduizend vakantiewoningen mogen de viervoeters hun baasjes vergezellen. Naar aanleiding van Werelddierendag op 4 oktober aanstaande nam Belvilla het reisgedrag van de Belgen onder de loep en kwam tot een interessante conclusie.

     

    Huisdieren gaan vooral in de zomermaanden massaal mee met hun Belgische baasjes die vooral een vakantiewoning boeken in België, Frankrijk, Duitsland, Nederland en Oostenrijk. 46 % van de huisdieren verblijft in een vakantiewoning in België. Op internationaal vlak zien we in 2013 een groei van 7% (t.o.v. 2012) van reizigers die hun hond of kat meenemen. Voor de Belgen gaat het zelfs om een groei van 15%! Een opmerkelijk verschil. Bij één op de vijf boekingen van een vakantiewoning gaat een huisdier mee.

     

    Of Werelddierendag bovenstaande cijfers beïnvloedt? Zeker, want dan gaat zelfs bij één op vier boekingen een huisdier mee. Met andere woorden, dieren krijgen op 4 oktober een fantastisch geschenk: een verblijf in een vakantiewoning van Belvilla. Dit jaar valt 4 oktober bovendien op een vrijdag, het mogelijke begin van een leuk weekend aan zee, in de Ardennen, in binnen- of buitenland. 

     

    Het vinden van een geschikte vakantiewoning is eenvoudig via de door Belvilla speciaal hiervoor ontwikkelde themapagina www.belvilla.be/vakantiehuis-met-hond. Hier krijgt de bezoeker een overzicht te zien van vakantiewoningen waar niet één, maar ook twee of drie huisdieren het weekend van hun dromen gerealiseerd zien.

     

    Honden en wie weet katten, zijn graag bij ‘hun mensen’. Wellicht doet het er niet toe naar waar en voor hoelang ze mee gaan op vakantie. Alhoewel, het warme haardvuur of het groen rond een vakantiewoning van Belvilla weten ze wel te appreciëren. En dus blijft je trouwe viervoeter niet thuis maar hij gaat gezellig mee om samen te genieten, te rennen, wandelen, stoeien. En je kat, die zal als nooit voorheen spinnen, met dank aan Belvilla.

     

    23-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wout Bru

    Holland America Line ontvangt Wout Bru aan boord als gastchef

     

     

    Als het om gastronomische hoogstandjes gaat dan is Wout Bru een kwaliteitslabel. De Belgische chef-kok reist binnenkort mee op twee cruises van Holland America Line waar hij op elke cruise een kookdemonstratie en workshop zal geven in het ‘Culinary Arts Center’ aan boord van het schip ms Rotterdam. Holland America Line streeft als premium cruisemaatschappij een hoge kwaliteit na van haar gastronomisch aanbod. Een samenwerking met Wout Bru past binnen dit streven.

     

    Wout Bru, niet alleen bekend van Restaurant Chez Bru en bijhorend Hotel Maison Bru, en diverse televisieprogramma’s, zal op de cruises ’10 nachten Heilig land Sojourn’ van 20-30 november 2013 en op de ‘11 nachten Iberisch avontuur’ van 11-22 december 2013 een kookdemonstratie van 45 minuten geven in het Culinary Arts Center, een ultramoderne demonstratiekeuken met zaal in theaterstijl. Er zijn een 120tal plaatsen beschikbaar voor de gasten en de deelname is gratis. Dit concept is aanwezig op de gehele vloot, 15 mid-size schepen, van Holland America Line. Daarnaast zal Wout per cruise ook een culinaire workshop geven die 90 minuten duurt en waaraan maximum 12 personen kunnen deelnemen à $ 29 per persoon. Inschrijven voor deze workshop gebeurd aan boord.

     

    De tarieven voor de cruise met het ms Rotterdam ‘10 nachten Heilig Land Sojourn’ starten vanaf € 649,- inclusief retourvlucht (van/naar Amsterdam)! Het betreft een reis in de Middellandse Zee met vertrek en aankomst in het Griekse Piraeus. Stopplaatsen zijn Kusadasi (bezoek aan Efeze), Rodos, Antalya (Zuid-Turkije), Ashdod (Jeruzalem) en Haifa, Limassol (Cyprus) en Heraklion (Kreta).

    De ‘11 nachten Iberisch Avontuur,’ eveneens met ms Rotterdam, start in Civitavecchia (Rome) en eindigt in Rotterdam. Tarief voor deze cruise start vanaf € 599,- inclusief de vliegreis (van Amsterdam). Langs de route niets dan hoogtepunten zoals de rots van Gibraltar en het Zuid-Spaanse Cadiz. In Lissabon reis je via prachtige kloosters en paleizen naar de tijd van zeevaarders en machtige koningen. In Porto proef je de lekkerste wijnen en geniet je van idyllische landschappen.

     

    De workshops en demonstraties van Wout Bru maken deel uit van een veel ruimer, ambitieus culinair programma dat Holland America Line aanbiedt aan haar gasten.

    Binnen de cruise industrie neemt Holland America Line het voortouw in het nemen van culinaire initiatieven door het samenbrengen van 5 prominente topchefs in een Culinaire Raad die bestaat uit gekende chefs uit New York, Chicago en de Nederlandse topchef Jonnie Boer (van het 3-sterren Michelin restaurant De Librije, Zwolle). Op de agenda van hun bijeenkomsten staat: uitwisselen van ervaringen, actuele culinaire trends en het creëren van nieuwe gerechten voor de keuken van Holland America Line.

     

    Eén avond per cruise worden decor, menu’s, wijnen en tafeldecoratie in het fine dine restaurant ‘Pinnacle Grill’ zodanig veranderd dat de gasten de echte sfeer beleven van het befaamde toprestaurant Le Cirque in New York. Eenzelfde concept wordt toegepast op het ms Rotterdam en ms Eurodam (eveneens in de Pinaccle Grill) waar men zich één avond per cruise in het driesterren restaurant De Librije van topchef Jonnie Boer waant. Op de wijnkaart prijkt een selectie van wijnen die speciaal door de Librije zijn gekozen. www.hollandamerica.com.

    22-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spa Monopole

    Spa Monopole huldigt zijn nieuwe bezoekerscentrum in:

    Het Eaudyssée de Spa - Van regendruppel tot in de fles, het parcours van het natuurlijk mineraalwater van Spa

     

     

     

    Spa Monopole heeft zijn nieuwe bezoekerscentrum het Eaudyssée de Spa ingehuldigd. Met een pedagogische aanpak zet het centrum de voordelen van natuurlijk mineraalwater in de kijker, alsook het belang van een duurzame beheer van de natuurlijke waterbronnen. Kinderen en volwassenen kunnen op deze manier de magie van het parcours van het natuurlijk mineraalwater van Spa ontdekken, van de regendruppel tot in de fles. Spa Monopole mikt met het Eaudyssée de Spa op ongeveer 25.000 bezoekers per jaar en wil hiermee het toeristisch aanbod van de regio verrijken.

     

    Twee jaar na de sluiting van zijn vroegere museum, brengt Spa Monopole vernieuwing met de opening van het Eaudyssée de Spa. Deze nieuwe bezoekersruimte die zowel in het Frans als Nederlands werd opgezet, werd met een officiële ceremonie in aanwezigheid van drie ministers ingehuldigd. De ministeriële inhuldiging toont het belang aan van deze nieuwe pedagogische ruimte en nieuwe toeristische attractie in de stad en de regio rond Spa, maar ook het belang van de inspanningen van de laatste grote onafhankelijke familiale mineraalwaterproducent in België die een economische referentie is op vlak van werkgelegenheid en milieubescherming.

     

    Op een oppervlakte van 700m2 onthult dit nieuwe centrum voor klein en groot de geheimen van de puurheid en de kwaliteit van het natuurlijke mineraalwater van Spa. Met verschillende modules wil het Eaudyssée de Spa antwoorden op de vragen van de bezoekers over het belang van water voor onze aarde en het menselijk lichaam, de natuurlijke zuivering van water, de bescherming van natuurlijk mineraalwater, de verschillende types water, de botteling en de recyclage van flessen. Het parcours biedt de bezoekers een kijk op de productielijnen van de fabriek van Spa Monopole.

     

    Met dit hedendaags, modern centrum, dat exclusief voor groepen (minimum 20 personen) toegankelijk is van maandag tot vrijdag, richt Spadel zich vooral op leerlingen van de laatste jaren van de lagere school (4e, 5e en 6e jaar) en de bosklassen. Speciaal voor hen werd een ludiek ontdekkingsspel bedacht, zowel in het Frans als in het Nederlands. Elke groep kinderen kan over een digitale tablet beschikken waarmee ze de QR-codes kunnen scannen op de borden langs het parcours. Door de codes te scannen, krijgen de kinderen bijkomende informatie om de kwisvragen te kunnen beantwoorden en zo al spelend bij te leren. De tablet biedt ook de mogelijkheid om informatie in het Duits te selecteren.

     

    Spa Monopole rekent op het uitstekend imago van zijn merken natuurlijk mineraalwater, die tenslotte producten zijn van eigen bodem, om België verder te versterken op vlak van toerisme en economie en om hiermee ongeveer 25.000 bezoekers per jaar te verwelkomen, zowel uit heel ons land als onze buurlanden.

     

    Fabriek van Spa Monopole - Rue Auguste Laporte 34 - 4900 Spa

    www.eaudysseedespa.be





    22-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michelin op IAA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Michelin op de 65e IAA Frankfurt

     

     

     

    Tijdens de 65e IAA Frankfurt, staat innovatie van banden wederom centraal op de Michelin stand. De filosofie van de R&D teams van de Groep omvat het omzetten van de ontwikkelde technologieën voor de autosport naar producten voor het grote publiek.

     

    De Michelin Groep heeft aangekondigd actief deel te nemen aan de FIA Formula E. Het belang van technologie tijdens deze raceklasse (waar uitsluitend volledig elektrische wagens aan deelnemen), het feit dat deze races in stadscentra worden gehouden, en de introductie van 18 inch banden op eenzitters, vormen technische uitdagingen voor de ontwikkeling van nieuwe banden. Michelin’s betrokkenheid daarbij laat zien dat autoraces concrete antwoorden kunnen bieden op problemen rond de mobiliteit van mensen en goederen.

     

    Michelin’s nieuwe band voor ultrahoge prestaties, de MICHELIN Pilot Sport Cup 2, is als enige gehomologeerd voor twee bijzondere nieuwe wagens die op de IAA worden gepresenteerd, namelijk de Ferrari 458 Speciale en de Porsche 918 Spyder.

    In het kader van de MICHELIN Total Performance strategie, waardoor meer prestaties in één band kunnen worden samengebracht, zal de nieuwe Peugeot 308 worden uitgerust op MICHELIN Energy Saver + en MICHELIN Pilot Sport 3 banden. Deze auto wordt daardoor energiezuiniger, terwijl hij ook qua veiligheid, handling en levensduur uitstekend presteert.

     

    Deze MICHELIN Total Performance strategie is ook toegepast bij een conceptauto zoals de Peugeot 208 HYbrid FE. Daarvoor heeft Michelin een gamma banden in nieuwe afmetingen ontwikkeld: ze zijn hoger en tegelijkertijd smaller (met een grote hieldiameter). Op die manier kunnen meerdere, ogenschijnlijk tegenstrijdige, prestaties tegelijk worden verbeterd.

    22-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!