Inhoud blog
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sun Valley

    Sun Valley wintercollectie 2013-2014 legt nadruk op vrijheid, reizen en freeride

    Felle kleuren en technisch design voor de 30ste verjaardag van SUN VALLEY!

     

     
    Deze winter stippelt SUN VALLEY haar pad verder uit, voortbouwend en steeds terugvallend op haar grote passie: de bergen. Geïnspireerd door vrijheid, skiën en hoge bergtoppen ontwikkelt SUN VALLEY al 30 jaar lang hoogwaardige skikledij. Het merk heeft door haar jarenlange ervaring een onberispelijke reputatie op vlak van ski- en freeridekleding. 

     

    De samenwerking tussen het merk en enkele van de beste atleten, loopt samen met de prestaties van de sporters en de techniek die het merk in huis heeft. Sinds 1995 is rider Seb Michaud het uithangbord van SUN VALLEY. Een relatie die heel wat skitrips en visibiliteit over de hele wereld voortbrengt. Ook Guilbaut Colas, wereldkampioen freestyleskiën in 2011, is ambassadeur van het merk. Hij mikt op een podiumplaats op de Olympische Winterspelen in Sotchi. Verder is SUN VALLEY partner van de Wereldbeker skiën voor dames in Courchevel en de Wereldbeker skiën in Mégève.

     

    De mannencollectie bestaat zowel uit kledij met GORE TEX®-membraan als stretch of geruite jacquard of zelfs gewaxte jeans. Kleuren zijn dit seizoen niet weg te denken: dennengroen, geel en terracottarood, oranje en lichtblauw sieren de piste.

    De vrouwencollectie heeft heel wat verschillende stoffen in huis : stretch, soft shell of GORE TEX®, gewaxte jeans met verschillende motieven en geruite jacquard-print. Ook hier is het aanbod bijzonder kleurrijk: groen, fuchsia, blauw, rood, en de klassiekers als donkergrijs, zwart en wit. 

     






    04-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pur natur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pur Natur voor de hele familie

     

    “Hoe meer zielen, hoe meer vreugde”, klinkt het bij Pur Natur. Vanaf nu geen vier, maar zes potjes heerlijke yoghurt natuur om de hele familie te plezieren. Pur Natur beantwoordt hiermee de vraag naar een familiepakket.

    De verpakking verandert dan wel, maar het authentieke recept blijft bewaard. De roeryoghurt wordt gemaakt op basis van biologische melk en smaakt heerlijk mild en zacht. Het natuurlijke vetgehalte zorgt voor een volle smaak.

    Zes maal lekker, gezond én puur natuur! NV Pur Natur, een familiebedrijf gesitueerd aan de voet van de Vlaamse Ardennen, staat garant voor hoogwaardige kwaliteitsproducten onder de merken Pur Natur en Mik. De Pur Natur yoghurt en verse kazen genieten een ongeëvenaarde smaakbeleving op basis van zorgvuldig geselecteerde biologische ingrediënten. www.purnatur.be

    04-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.poivre blanc collectie

    De Poivre Blanc wintercollectie 2013/2014: Vrouwelijkheid ten top !

     

     

    De nieuwe wintercollectie 2013/2014 van Poivre Blanc bestaat uit ski- en donskledij die geïnspireerd werd op juwelen. Alles draait om vrouwen en meisjes!
    Het winterseizoen nadert met rasse schreden en binnenkort kunnen we – tot grote vreugde van skiliefhebbers –  de eerste sneeuw verwachten. Het vrouwelijke deel van de wintersporters werd lang over het hoofd gezien door verschillende merken. Toch maken zij ongeveer de helft uit van de bezoekers van de skistations. Poivre Blanc legt voor de winter van 2013/2014 vrouwen in de watten (of eerder in dons!) door hen silhouetten aan te bieden die speciaal ontworpen werden met oog voor vrouwelijke details! 

     

    De Stretch-collectie is er voor vrouwen en meisjes (van 8 tot 16 jaar) en bestaat uit fluweelzachte aansluitende stoffen, de bekende stretchbroek, zeer vrouwelijk stukken zoals het skipak, en rock ’n roll-items zoals de perfecto met twee grote ritsen. Een collectie vol kledij die ideaal is voor het skiën of bergwandelen, maar evengoed gebruikt kan worden voor uitjes naar de stad!

    De collectie Nylon mengt sportieve flashy en felle kleuren (oranje, limoengroen, paars, ...) met elegante details zoals drukknopen en gouden of zilveren borduurwerk (verkrijgbaar in 10 kleuren). Het mooiste voorbeeld van deze combinatie is de donsjas 1003 met meerdere borduursels, waardoor de jas een hedendaagse Azteek-look krijgt. Voor de allerkleinste meisjes zijn er afbeeldingen van een geborduurd hertje dat een kroon draagt, de prinses van de skipiste!

     

    Elk stuk is gevoerd met echt of synthetisch bont, en heeft enkele handige extraatjes die het comfort ten goede komen: afneembare kap, verstelbare riemen, extra afneembare kraag in fleece, zakjes voor de skipas, verschillende binnenzakken, polsbescherming... Naast dit oog voor detail biedt Poivre Blanc ook een uitstekende thermische isolatie en ademende en waterdichte stoffen, die deze collectie een technische dimensie verlenen.     

     

    De legendarische donsjassen die al 10 jaar lang spontaan beschreven worden als ‘comfortabel’ en ‘lekker warm’ (20% veren en 80% dons), zijn er dit jaar in herfstkleuren als oranje, bordeaux, bruin, beige,... De glans van de gebruikte stoffen zorgt voor leuke effecten. De accessoires van Poivre Blanc maken je outfit compleet ! Coltruien in fleece, mutsen, bontmutsen, handschoenen, sjaals, wanten, schoenen, slippers, sokken, ... Om je warme outfit tot in de puntjes af te werken en bovendien verkrijgbaar in verschillende kleuren. Zowel voor op de piste als in de stad!

     

    Hoewel vrouwen de plak zwaaien in deze nieuwe collectie, worden de jongens niet vergeten! In de Stretch-lijn zijn ook de officiële Swiss Ski cross-tenues gesponsord door Poivre Blanc opgenomen, met kleuren en snits die door de meest ervaren freeriders gesmaakt worden! De Nylon-lijn bestaat in een gamma van 10 intense kleuren, en werd versierd met patches en badges, vlaggen en andere vintage symbolen (helikopter, kompas, breedtegraad) uit het leven van bergavonturiers. De Duvet-lijn bestaat uit ‘preppy’ donsjassen met badges, en is ideaal voor ijskoude dagen op de piste of om dagelijks de weg naar school mee af te leggen tijdens de winter. Uiteraard zijn alle accessoires ook verkrijgbaar voor jongens.





    03-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon naar Curacao

    CORENDON GAAT NAAR CURAÇAO

     

    Corendon International Travel/ Stip Reizen en KLM Royal Dutch Airlines maakten bekend dat zij vanaf 2 januari 2014 een unieke samenwerking aangaan. De twee partijen gaan elkaar versterken op de route Amsterdam-Curaçao. Vanaf 2 januari worden daarbij ook drie keer per week stoelen ingezet voor klanten van Corendon. Zowel KLM als Corendon vinden het een uitstekende aanvulling op hun huidige aanbod. Belgische klanten die met Corendon naar Curaçao wensen te reizen krijgen gratis parking aangeboden op de luchthaven van Schiphol.

    Corendon voegt met Curaçao een parel toe aan haar huidige aanbod. Het is de eerste long haul bestemming die Corendon gaat aanbieden. Vanaf 2 januari 2014 worden er door Corendon volledig verzorgde pakketreizen vanaf 639 euro aangeboden waarvan de vlucht uitgevoerd wordt door KLM Royal Dutch Airlines. Corendon heeft de beste hotels, bungalows en appartementen voor haar klanten geselecteerd, van all inclusive tot logies/ ontbijt, allemaal 4 sterren tot 5 sterren. Voor haar Belgische klanten biedt Corendon daarenboven gratis parking aan (ter waarde van 60 euro) op de parking Allure, vlakbij de luchthaven van Schiphol, wanneer ze een reis naar Curaçao boeken voor 30 september. Dit introductieaanbod op Curaçao is nu reeds boekbaar via corendon.be.

    Atilay Uslu, oprichter Corendon Vliegvakanties, laat weten: “Het is tijd voor Curaçao. Uit onze eigen klantenkring van Stip en Corendon, goed voor ongeveer 820.000 klanten, komt veel vraag naar de Nederlandse Antillen. Wij hopen dat er nu eindelijk gezonde concurrentie ontstaat op Curaçao, en dat we het toerisme naar een nòg hoger niveau kunnen tillen. De samenwerking tussen Corendon en KLM biedt onze klanten een ongeëvenaarde toegang tot eindeloze mogelijkheden. De ambitie van Corendon is om de komende jaren te blijven groeien en hierbij in te zetten op zowel nieuwe (long haul) bestemmingen als meer nicheproducten zoals stedentrips en exclusieve reizen. KLM is een geschikte partner in het realiseren van onze groeiambitie op long haul bestemmingen in de komende jaren.”  

    Corendon Holding is de snelst groeiende touroperator van de Benelux met naar verwachting € 280 miljoen omzet in 2013 bij een volume van 650.000 passagiers / vakantiegangers. Corendon heeft merken als Corendon Vliegvakanties, Corendon Golf, Corendon Groups & Incentives, GoMundo, GoFun jongerenreizen, Kids & Co en Karin’s choice. Corendon Airlines International/ Corendon Dutch Airlines. Met 28 aanvlieghavens in 91 steden vertrekken er vluchten vanuit Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Maastricht, Groningen en Brussel naar een keur aan verschillende (winter) zonbestemmingen in Europa, Noord Afrika en het Midden Oosten. De vloot van Corendon Airlines bestaat uit tien moderne vliegtuigen van het type B-737/800. www.corendon.be

    03-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Whiskywinkel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE LANCEERT ONLINE WHISKYWINKEL MET UNIEK ASSORTIMENT

     

    Delhaize start met de online verkoop van single malt en blended premium whisky’s op zijn website www.delhaizewineworld.com, er zijn meer dan 65 producten beschikbaar waaronder een dertigtal nieuwigheden en een vijftiental exclusieve producten.

    Whisky is een geliefde drank in België, dat is zeker. Het is zelfs het eerste type sterkedrank dat werd verkocht in het land. Gewapend met een expertise die opgebouwd is doorheen de jaren, van de botteling van scotch whisky’s tot de verkoop van single malts vanuit alle hoeken van de wereld, kan Delhaize met trots aankondigen dat het start met de verkoop van premium en exclusieve whisky’s op zijn site www.delhaizewineworld.com. Het is de website bij uitstek voor de liefhebbers van het genre die er bijna 80 verschillende whisky’s kunnen ontdekken en die hun kennis kunnen uitbreiden dankzij de gedetailleerde site.

    Een erkende expertise. De sterke band tussen Delhaize en whisky gaat al een tijdje terug. Aan het begin van de eeuw was Delhaize namelijk een van de enige distributeurs in Europa die gemachtigd was om Schotse single malts te bottelen buiten Schotland. Dit was een teken van erkenning van de Schotten die eerder terughoudend stonden tegenover het idee om hun “nationaal brouwsel” in de handen van vreemden te laten. Delhaize is deze expertise blijven ontwikkelen doorheen de jaren en de klanten profiteren daarvan mee. Vandaag biedt de winkelketen een assortiment van meer dan 50 whisky’s aan: blended, single malts, pure malts en bourbon uit Schotland, Ierland, België, Japan, de Verenigde Staten, enz. Wat Delhaize onderscheidt en onontbeerlijk maakt voor de liefhebbers is dat het enerzijds een twintigtal blended whisky’s aanbiedt en anderzijds een dertigtal single malts! Die naamsbekendheid wordt bevestigd door de talrijke whiskyclubs die regelmatig naar onze winkels komen om te kopen en om nieuwe producten te suggereren.

    Een nieuwe online whiskywinkel. In het licht van de evoluerende kennis en smaak van de klanten, die steeds op zoek zijn naar specifieke en zeldzame producten, kan Delhaize vandaag met veel genoegen aankondigen dat er een volledig nieuwe online winkel voor whisky’s opent op zijn site www.delhaizewineworld.com. Het lijkt wel een heuse schatkamer van Ali Baba waar de whiskyliefhebbers hun keuze kunnen maken uit 65 zorgvuldig geselecteerde producten! Bovenop een deel van het assortiment van single malts en blended premium dat beschikbaar is in de winkel biedt de website een dertigtal nieuwe producten aan waaronder vijftien exclusieve whisky’s in de grootdistributie. De website is handig en intuïtief en begeleidt de  klant via verschillende criteria: regio, smaak (houtachtig, bloemig, met turfsmaak,… ) en type (single malt, pure malt, bourbon,…) en toont gedetailleerde fiches per product. Ideaal voor beginnelingen of personen die op zoek zijn naar een origineel geschenk. Om de lancering van deze nieuwe winkel te vieren, biedt Delhaize een korting aan van 15% op een twintigtal producten tot 23 oktober. En omdat de whiskywereld constant evolueert, zijn er regelmatig nieuwigheden te ontdekken op de website, waaronder een uitzonderlijk originele aanbieding voor de eindejaarsfeesten.

    http://nl.delhaizewineworld.com/whisky

    Twee nieuwigheden die je absoluut moet ontdekken

    Voor de lancering van zijn nieuwe webshop heeft Delhaize de eer om exclusief twee nieuwe producten aan te bieden die de kenners ongetwijfeld gelukkig zullen maken: de Schotse single malt whisky Bruichladdich Scottish Barley en de Tennessee whisky Jack Daniel’s Master Distillers (beperkte oplage).

    Bruichladdich Scottish Barley is afkomstig van het Schotse eiland Islay dat gekend is om zijn whisky’s met turfsmaak. Deze single malt is het tegenovergestelde van de whisky’s die op het eiland gedistilleerd worden. De distilleerderij van Bruichladdich staat bekend om zijn onafhankelijk karakter en beantwoordt slechts aan twee regels: smaak en lokale afkomst. De meester-distilleerder, Jim McEwan, een superster in whisky die al meerdere malen bekroond is voor zijn werk, omschrijft zijn filosofie als volgt: “We zijn ons altijd blijven verzetten tegen het stevig verankerde idee dat leeftijd een kwaliteitscriterium zou zijn. Wij maken alleen gebruik van Schotse gerst die langzaam wordt gedistilleerd in hoge distilleerkolven voordat het wordt gegoten in hoogwaardige eiken vaten die worden bewaard in magazijnen die zijn blootgesteld aan de stofregen van de Atlantische Oceaan. Waarom wachten tot het product mettertijd milder wordt? Want [...] als de perfectie zich aanbiedt, kun je niet anders dan eraan toegeven”.

    Deze whisky is gecreëerd door Jim McEwan om het klassieke, bloemige en elegante karakter van Bruichladdich aan te tonen. Hij is gemaakt van 100% Schotse gerst en bronwater van het eiland, heeft geen turfsmaak en is volledig natuurlijk (gewoon gefilterd en zonder kleurstoffen). Een whisky om gezellig te drinken met vrienden, als kennismaking met de Schotse terroir. Exclusief beschikbaar bij Delhaize tegen 49,99 €.

    De liefhebbers en verzamelaars van Amerikaanse whisky, in dit geval van Tennessee, kunnen bij Delhaize terecht voor een volledig andere ervaring: Jack Daniel’s Master Distillers #1, enkel beschikbaar bij Delhaize in beperkte oplage. Dit collector’s item is gelanceerd ter ere van de 160ste verjaardag van de geboorte van de oprichter van de bekende Amerikaanse whisky, Jasper Newton “Jack” Daniel, en is het eerste in een reeks van 7 flessen. Het is dus logisch dat deze eerste fles wordt opgedragen aan zijn maker om “het gouden tijdperk van Jack Daniel” te eren. Iedere fles wordt verkocht in een geschenkverpakking met een portret van Jack Daniel himself en is afgewerkt met gouden versieringen. Ideaal om cadeau te geven aan de liefhebbers. Exclusief beschikbaar bij Delhaize tegen 24,99 €.

     

     

    03-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kask

    KASK - de ster van de skipiste

     

     

    Of het nu om de Class Shadow, de Lifestyle of de Stealth gaat, de helmen uit de nieuwe KASK-wintercollectie stellen alledrie comfort, innovatie, veiligheid en elegantie centraal. Het zijn dan ook de waarden die het Italiaanse merk sinds haar ontstaan uitdraagt en waar het mee uitpakt voor 2013-2014. Voorzien van een panoramisch vizier, een uitmuntend ventilatiesysteem of Swarovski-diamanten? Kask heeft voor ieder wat wils!

     

    De Class Shadow werd op de voorbije ISPO awards bekroond met een gouden medaille in de categorie ‘skihelmen’. Deze prijs is een belangrijke internationale erkenning voor kask. De ISPO-jury verantwoordde haar keuze als volgt : « Kask combineert de hoogste veiligheidsstandaarden en een perfecte zichtprestatie in één pakket.” Het panoramische vizier, de uitstekende ventilatie en de zachte oorpads maken van de Class Shadow een innoverende helm op vlak van comfort en elegantie.

     

    De Stealth-helm beantwoordt dankzij twee grote innovaties aan de noden van de meest veeleisende skiërs. Zo is de helm voorzien van een verschuifbare bril, zodat het vizier makkelijk en snel aangepast kan worden. Het vizier bestaat in verschillende tinten (oranje, spiegel, transparant of verzilverd), zodat het zicht tijdens alle weersomstandigheden optimaal blijft. Het tweede snufje is het actief ventilatiesysteem dat toelaat om makkelijk de luchttoevoer in de helm aan te passen. De ergonomische oorpads, het comfortabel en ademend binnenwerk en de band met micrometrisch verstellingssysteem maken deze helm af. De helmen uit deze collectie bestaan in verschillende kleuren. Verkrijgbaar in zwart, wit, zwart en wit, of antraciet.

     

    De Lifestyle-collectie toont het unieke karakter van de Italiaanse mode. De elegantie van de collectie wordt benadrukt door de SWAROVSKI-elementen die manueel op de helm werden aangebracht. De lederen voering aan de kin en de oorpads uit ecologisch bont maken de helm nog unieker. Bij dit exclusieve ontwerp hoort de beste technologie. Het uitneembare binnenwerk in zijdefluweel en een speciaal ventilatiesysteem maken de helm uitzonderlijk comfortabel, licht en ademend. De helm is uitgerust met een spiegelvizier zodat het zicht bij de meest uiteenlopende weersomstandigheden perfect blijft. Verkrijgbaar in twee versies: Lifestyle Lady (in zwart of wit), met een bijhorende tas en zakje. De Lifestyle in zwart wordt geleverd met paar zwarte Lifestyle-handschoenen.

     

     





    02-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Witte uit het zuiden, witte Côtes du Rhône

    Witte uit het zuiden, witte Côtes du Rhône...

     

    Het zijn lang miskende wijnen gebleven, maar inmiddels worden ze terecht als een ontdekking beschouwd, vanwege hun typische karakter, hun frisheid en hun subtiliteit.

    En of het nu om een noordelijke cru gaat dan wel om een cuvée uit de zuidelijke Rhône, de gebruikte druiven laten hun terroir goed tot zijn recht komen. Bovendien strooien deze wijnen met een meer dan gemiddelde gulheid uiteenlopende sensuele genoegens in het rond.

    Uitstekende wijnen voor aan tafel - Wijnen van de Rhône(vallei) hebben nogal wat troeven… De diversiteit van de terroirs is daar al een eerste van en die heeft te maken met bodem, hoogte, klimaat, ligging... Een tweede is de fraaie waaier aan druivensoorten, gaande van de bekende viognier, roussanne, grenache en vermentino, tot de bescheidener bourboulenc, marsanne, clairette, … en tal van nog zeldzamere soorten.

    Ook qua vinificatie gaat het van een eenvoudige betonnen kuip, die vooral de zuivere fruitigheid tot expressie brengt, tot een gericht en subtiel spel met houten vaten, om de wijn een zo geraffineerd mogelijke structuur te geven. Ook assemblages van twee of meer druiven vergroten nog de complexiteit en de waaier aan mogelijkheden.

    Al die troeven bieden de liefhebber alleen maar meer kans om bij zowat elk recept de perfecte wijn te vinden. Vroege asperges met een aromatische roussanne, bijvoorbeeld, of blanquette vergezeld van een viognier... De keuze lijkt onbeperkt.

    Wit voor elke gelegenheid. Van noord naar zuid komen we door appellations met stuk voor stuk een gamma van wijnen dat reikt van de fles voor courant gebruik tot uitzonderlijke topwijnen. Men kan zwichten voor een witte Hermitage of de voorkeur geven aan een Saint- Joseph, overhellen naar de volheid van een Vacqueyras van grenache of de elegantie van een Côtes du Rhône Villages van cairanne. Of nog, vallen voor de onstuimigheid van een Côtes du Rhône uit de Gard, genre Signargues... Laudun of Chusclan leveren dan weer goede witte voor dagelijks gebruik en menige Côtes du Rhône Villages heeft een fruitigheid die meteen vrolijk stemt.

    Een glas witte Côtes du Rhône, meer moet dat niet zijn om gezelligheid rond de tafel te krijgen... Als je nog maar denkt aan een fles ontkurken zie je zo de vrienden opduiken met wie je een feestje kunt bouwen. Plezier verschaffen zonder jezelf te vergeten, is de prioriteit. Een Côtes du Rhône zonder meer of een of andere Villages..., het zijn flessen vol gezelligheid. Hun aangename fruitigheid, hun boeket van bloemen en specerijen, hun frisheid, hun volheid van smaak... Ze hebben alles om de genodigden te behagen en hen in alle eenvoud een gezellige tijd te laten doorbrengen…

     





    02-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Travelbird & werelddierendag

    TRAVELBIRD VIERT WERELDDIERENDAG MET DIERVRIENDELIJK AANBOD

     

    Online reisaanbieder TravelBird lanceert naar aanleiding van Werelddierendag op 4 oktober een thema-aanbod met diervriendelijke hotels. De selectie bevat dan ook uitsluitend hotels waar honden welkom zijn. Zo kan je met je viervoeter gaan uitwaaien aan de kust, in het unieke natuurlandschap van de Luneburger Heide of tussen de wijngaarden in de Moezel. Met dit aanbod wil TravelBird mensen die graag hun huisdier meenemen op reis inspireren voor een weekendje weg zonder zorgen. Zeer bijzonder is ook het aanbod om een dagje de dieren in het SeaLife center in Blankenberge te verzorgen. Het aanbod ‘Diervriendelijk’ is boekbaar vanaf 27 september om 18u00. Boeken kan via www.travelbird.be.

    Op 4 oktober is het zover. Dan mogen we onze geliefde viervoeter weer in de bloemetjes zetten. Bij de meeste mensen blijft het verwennen van hun huisdier beperkt tot het serveren van zijn lievelingseten. Maar wie een hond in huis heeft weet maar al te goed dat je hem niet meer plezier kan doen dan met een stevige wandeling. En omdat het baasje ook graag eens in een andere omgeving wandelt, selecteerde TravelBird 6 speciale hondvriendelijke arrangementen.

    “Mensen die hun hond graag meenemen op reis worden vaak geconfronteerd met een beperkt aanbod of vinden hondvriendelijke hotels maar moeilijk terug”, zegt Erik Kuijpers, Country Manager België bij TravelBird. “Wij willen het hen makkelijk maken met ons aanbod ‘Diervriendelijk’ en zorgen ervoor dat zowel hond als baasje optimaal aan hun trekken komen. De hotels die we selecteerden zijn rustig gelegen, zodat je meteen kunt vertrekken voor urenlange wandelingen in de vrije natuur. Bij terugkeer in het hotel kan jij genieten van een heerlijke maaltijd of wellnessbehandeling, terwijl je trouwe viervoeter zich uitrust. Zowel jij als je hond zullen als herboren terug thuis komen”.

    Dierenverzorger voor één dag: Speciaal voor de kleinsten heeft TravelBird ook nog een bijzonder dierenarrangement opgenomen. Voor amper 49,50€ pp kunnen kinderen tussen 6 en 12 jaar een halve dag meelopen als dierenverzorger in SeaLife Blankenberge. Samen met het verzorgingsteam van SeaLife maken ze onder andere de kooien schoon, geven ze de pinguïns eten en leren ze zeehonden te dresseren. Een dagje die je kleine kapoen alvast niet snel zal vergeten.

    02-10-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Osprey
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met Osprey zit het avontuur gewoon in je rugzak !

     

     

     

    Osprey, dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte rugzakken en draagtassen, hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn producten. Ook voor ‘terug naar school’ en de wintercollectie is dit het geval. Bovendien worden comfort, toegankelijkheid en innoverende details aan alle creaties toegevoegd, zodat de producten stuk voor stuk een modern en uitgekiend design krijgen. Het vernieuwde gamma Kode-rugzakken werd speciaal ontworpen voor het wintersporten. De nieuwe Portal-lijn is dan weer de ideale metgezel voor verplaatsingen in en door de stad.

     

    In augustus lanceerde Osprey de nieuwe Portal-lijn, vol innoverende zakken en tassen. Portal is een slimme oplossing om (kantoor)spullen en werkbenodigdheden mee op pad te nemen en heeft een fris en uniek design. De Cyber Port™, Pixel Port™ en Beta Port™ hebben eigenschappen die helemaal nieuw zijn op de markt. Zo zijn ze uitgerust met een Port™-venster, dat toelaat om je tablet te bekijken en te gebruiken zonder deze uit je rugzak te moeten halen. Hij is dus ideaal voor gebruik onderweg en tijdens het pendelen met het openbaar vervoer. Vanaf nu kan iedereen zijn of haar tablet makkelijk en discreet gebruiken. Meer zelfs, sommige apps op de tablet, zoals het “fietslicht”, toveren de tas om tot een multifunctioneel gadget.

     

    Kode, het wintersportgamma van Osprey, werd opnieuw ontworpen en daarmee nog verbeterd. De tassen zijn nu uitgerust met gloednieuwe snufjes zoals een innoverend ski/snowboard-draagsysteem. Uiteraard is er ook een makkelijke en snelle toegang tot de inhoud voorzien: de zak kan gewoon naar voor worden gedraaid zonder de riem te moeten losmaken. Het is dus de ideale rugtas om mee te nemen op de stoeltjeslift en zeer praktisch voor zij die hun prestaties op de piste willen fotograferen of filmen.

     

    De tassen zijn beschikbaar met een capaciteit van 22, 32 of 42 liter. Ze werden ontworpen op basis van hoogwaardige materialen, en beschikken over nylon 420D van hoge dichtheid, wat de tassen sterk en robuust maakt, klaar voor intensief gebruik. Alle Kode-tassen bieden snelle toegang tot de binnenkant via de achterkant van de rugzak en hebben een draagsysteem voor de helm. Ze zijn beschikbaar in groen, rood en zwart.

     


    01-10-2013 om 17:56 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milan 3d

    MILAN 3D: GERIBD, MET KUILTJES OF GLAD!

     

    Met de driedimensionale pannen van GreenPan varieer je makkelijk, lekker en gezond. Een stevige steak, een malse moot zalm, beetgare groentjes of een omelet baveuse… We houden van variatie in de keuken en toveren het liefst elke dag iets anders op ons bord. Maar hoe we ook variëren met smaken en ingrediënten, voor de bereiding grijpen we meestal naar één en dezelfde pan. Maar het kan beter, lekkerder én gezonder, met de nieuwe 3D-pannen van GreenPanTM. Ontdek de collectie Milan, met telkens een aangepaste bodem voor een optimale vetverdeling!

    GreenPanTM is vandaag wereldwijd een referentie voor gezond koken. Dit jaar riep Test-Aankoop de Belgische potten en pannen met hun revolutionaire antikleeflaag trouwens voor de tweede keer uit tot ‘Beste Koop’. Vandaag doet GreenPanTM de culinaire wereld opnieuw watertanden met de driedimensionale pannen Milan 3D op maat van wat je kookt: I LOVE Meat and Poultry! - - I LOVE Fish and Veggies! - - I LOVE Eggs and Pancakes!

    Zo is de bodem specifiek aangepast aan het product en zijn bereidingswijze. Geribd, met kuiltjes of glad: elk oppervlak garandeert een optimale verdeling van de vetstof en draagt zo bij tot een beter bakresultaat en een langere levensduur van de pan. Nieuw ook is de inductiebodem Magneto. In traditionele inductiepannen wordt een speciale roestvrij-stalen plaat in de bodem aangebracht. De body van de Milan 3D-pannen daarentegen is één geheel, omdat de magnetische inductielaag erop wordt gesprayd. Daardoor is de pan niet alleen licht, maar beschikt hij ook over een uiterst stabiele bodem, milieuvriendelijk geproduceerd.

    De Milan 3D-pannen zijn verder uitgerust met een opvallende aluminium rand die deel uitmaakt van de nieuwe look & feel van GreenPanTM. Deze getrimde rand oogt elegant en beschermt de pan tegen mogelijke beschadigingen. Zo blijven de pannen in topvorm, zelfs na veelvuldig koken, afwassen en stapelen.

    Geribd voor vlees en gevogelte : Leg een T-bone of een flinke kippenbil in de pan en je merkt het meteen: de vetstof wordt door het gewicht naar de randen van de pan geduwd. Zo kan vlees of gevogelte in het midden nog rauw zijn, terwijl de rest wel perfect gaar is. Het geribde oppervlak van de ‘I LOVE Meat and Poultry!’-pan zorgt ervoor dat de vetstof zich over de hele pan kan verspreiden zodat elk stuk gelijkmatig bakt en een lekker bruin korstje krijgt.

    Kuiltjes voor vis en groenten : Vis met de perfecte cuisson in één stuk uit de pan halen? Groenten beetgaar wokken? Niet altijd evident, maar met de extra dimensie van GreenPanTM lukt het probleemloos. De kuiltjes in de ‘I LOVE Fish and Veggies!’-pan zorgen dat er overal in de pan voldoende vetstof aanwezig blijft, ook tijdens het roerbakken. Resultaat: een sappig stuk vis en perfect gegaarde groentjes, netjes van de pan op het bord, mét smaak en zonder krassen.

    Glad voor eieren en pannenkoeken : Vloeibare, eiwitrijke ingrediënten vragen om een vlakke pan die 100% contact met de antikleeflaag mogelijk maakt. Alleen zo krijgen we die spiegeleitjes, omeletten en pannenkoeken mooi gebakken en zonder geknoei uit de pan. De ‘I LOVE Eggs and Pancakes!’-pan heeft een glad, effen oppervlak met een krasbestendige antikleeflaag. Dé garantie voor 100% bakgemak



    01-10-2013 om 17:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sodexo promoot veggiedag

    Sodexo promoot Donderdag Veggiedag

     

    Sodexo moedigt duurzame en gezonde voeding verder aan dankzij een samenwerking met EVA vzw, de organisatie die vegetarisch eten stimuleert. Gesteund door EVA zal Sodexo Donderdag Veggiedag invoeren in verschillende sectoren. Dat betekent dat er elke donderdag naast het gewone aanbod nu ook een vegetarische maaltijd klaargemaakt wordt die bij de klanten actief gepromoot wordt.

    Sodexo engageert zich om ‘Donderdag Veggiedag’ te promoten in zowel scholen, bedrijven als rusthuizen. Sodexo heeft hiervoor een samenwerking ondertekend met EVA vzw, een sterke organisatie die gedurende meer dan tien jaar kennis en expertise verworven heeft op het gebied van plantaardige voeding en dankzij haar Donderdag Veggiedagcampagne intussen een gekende naam is geworden. Het doel van de ‘Donderdag Veggiedag’-campagne is om de mensen te stimuleren om een dag per week vegetarisch te eten en zo een gezonde, duurzame én lekkere keuze te maken.

    Sodexo en EVA, een sterke samenwerking: Momenteel nemen een aantal Sodexo-restaurants al deel aan Donderdag Veggiedag, maar door de samenwerking met EVA vzw kan dit verder uitgebreid worden. Na de lancering van de actie in de woonzorgcentra, springen ook scholen en bedrijven op de kar. In de restaurants zal het veggie- aanbod uitgebreid en gepromoot worden en zal de consument geïnformeerd worden over de voordelen van minder vlees eten. Donderdag Veggiedag blijft echter een vrije keuze. Wie dat echt wil, kan nog altijd een maaltijd met vlees of vis krijgen.

    HUB en ULB doen vanaf 26 september ook mee aan Donderdag Veggiedag. In de Nederlandstalige hogeschool en de Franstalige universiteit worden de restaurants door Sodexo uitgebaat. De vegetarische schotels zijn in samenwerking met EVA vzw getest en goedgekeurd en vanaf het begin van dit nieuwe academiejaar zal elke donderdag de dagschotel lekker en gezond vegetarisch zijn!

    De samenwerking tussen Sodexo België en EVA vzw is weer een belangrijke stap binnen het duurzame beleid van de Sodexo Groep. Sinds 2009 heeft de organisatie zich verbonden aan het ‘Better Tomorrow Plan’; een plan dat duurzame ontwikkeling stimuleert. Het Better Tomorrow Plan is van toepassing op de 34.300 sites in de 80 landen waarin de Groep aanwezig is en omvat 18 concrete engagementen, waarvan duurzame voeding een belangrijk onderdeel is.

    01-10-2013 om 17:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Star Flyer

    Steek de oceaan over met de Star Flyer en behaal je yachtmanbrevetten

     

     

    De kans om op volle oceaan de theoretische kennis van het navigeren te combineren met de praktijk is uniek. De Hogere Zeevaartschool Antwerpen, ATC Cruise Travel en Star Clippers gaan samen scheep op de Star Flyer. Die ontvangt de trainees die een negentien dagen lange opleiding willen volgen bij de hoogst gekwalificeerde lesgevers tijdens de zeilreis van St. Maarten naar Lissabon.

     

    Deze oceaanoversteek nodigt twee groepen zeilliefhebbers uit. Zij die hun kennis en ervaring willen boosten. En zij die van de weidsheid van de Atlantic houden. Deze zeemijlenvreters komen samen op de Star Flyer, een zeilend passagiersschip dat in België werd gebouwd.

     

    Zeven lesgevers, verbonden aan de Hogere zeevaartschool van Antwerpen en gespecialiseerd in zowel de professionele als de pleziervaartmaterie, geven tijdens de oversteek lessen. De onderwerpen zijn navigatie, terminologie, manoeuvres, astronavigatie, weerkunde op zee, veiligheid, reglementen en maritieme radiocommunicatie nl. “global maritime distress safety system” (GMDSS) voor de beroepsvaart “ restricted” of “general” operator certificaten. In de stopover op de Azoren en in de aankomsthaven Lissabon worden bootmaneuvers aangeleerd en getest op schaal van de pleziervaart. De sloepen van de Star Flyer zijn daar uitermate voor geschikt.

    Op de voorlaatste dag van de reis worden er aan boord proeven afgenomen waarmee de trainees een brevet Yachtman of Yachtnavigator kunnen behalen. Frisser van de lever examens afleggen is onmogelijk. Bovendien is de Star Flyer een te duchten zeilschip. Het is luxe ingericht voor de passagiers, maar voor de aspirant navigatoren wacht een volledig ingerichte navigatiehut en de beste, modernste apparatuur op vlak van positiebepaling, ontvangst van meteo-data, communicatie en veiligheid.

    Pleziervaarders die deze reis willen meemaken hoeven geen vaarbrevet te hebben. Door de modulaire aanpak is dit concept geschikt voor beginners zowel als voor brevethouders die hun kennis willen vervolmaken.

    De 20-daagse reis start op 8 april 2014 met vlucht Amsterdam-St Maarten en eindigt op 28 april in Lissabon met vlucht terug naar Brussel.

    Cruise Travel 03 236 89 39 of info@cruisetravel.be

     

    30-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Little Marcel

    Kleurrijke en tijdloze winter bij Little Marcel !

     

     

    Deze winter blijft Little Marcel trouw aan zijn stijl. Speels en tijdloos zijn de kernwoorden van deze collectie, boordevol kleurrijke streepjes, aansluitende modellen en een persoonlijke marine look. Mannen, vrouwen en kinderen hebben allemaal recht op een kleurrijke winter.

     

    Voor zijn wintercollectie koos Little Marcel Femme voor een brede waaier aan kleur : gaande van warme herfstkleuren tot pastels en zelfs erg levendige kleuren om de koude winterdagen op te fleuren. Dit seizoen koos Little Marcel voor een marinestijl met ludieke details als oranje, gele of blauwe lederen knopen, geborduurde en kleurrijke ‘army’ pins of de voering in een contrasterende print.

     

    Met Little Marcel Femme lanceert Little Marcel een chique en tijdloze capsulecollectie die tegelijkertijd stedelijk en vrouwelijk is. De strakke lijnen maken van de uitgesproken vrouwelijke silhouetten een look die niet alleen sober maar ook glamoureus en modern is. De kleuren en stoffen vormen samen een elegante en vlotte ‘cocooning’-stijl. Deze winter gaat Little Marcel Femme gehuld in delicate stoffen als kasjmier, zijde, katoen en linnen.

     

    De wintercollectie 2013-2014 van Petit Marcel zit boordevol kleur en ideeën ! Je vindt er alles wat je nodig hebt voor originele en comfortabele outfits. Dit jaar kan je combineren met de stijlen Preppy London, Héritage, American Life of Marin Rock. Uiteraard zijn de typische streepjes, de bekende marine stijl en sterretjes ook van de partij ! Ieder kledingstuk beschikt over een klein detail (borduurwerk, patch, print, …) die de stijl typeert. De materialen zijn zacht en erg aangenaam om te dragen. Perfect om onze schatten deze winter vrolijk warm te houden.

     

    ²De Mister Marcel wintercollectie bestaat uit tijdloze kledingstukken: basistukken in mooie materialen en een overvloed aan details voor elk deel van de collectie. Met 80% wol in ieder stuk uit deze kledinglijn, vormen draagcomfort en materiaalkwaliteit de rode draad. De typische blauw-wit-rode touch bevestigt de Frenchy inspiratie van Mister Marcel voor deze casual chique-stijl met een vleugje vintage. Mister Marcel zet de marine look weer op een moderne manier in

     





    29-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Killy

    Killy, een stijl met evenveel durf als de ontwerper

     

     

    Terug naar de bron, naar het hart van de Alpen dat de nieuwe wintercollectie 2013-2014 van Killy geïnspireerd heeft. De nieuwe wintercollectie 2013-2014 van Killy verwijst naar de waarden van de atleet Jean-Claude Killy en van zijn merk: durf, prestaties, engagement, uitmuntendheid en passie. Maar ze symboliseert vooral zijn techniek van de "katapult"-start. Hij was immers de enige die deze techniek beheerste aan het begin van zijn carrière. Hij had twee tot drie jaar nodig om de "katapult"-start te ontwikkelen. Bij deze aanpak stuwde hij zich vooruit, zowel met de benen als met de armen en stuurde daarbij zo goed mogelijk de mechaniek van het deurtje dat zijn tijd startte aan het einde van zijn omwenteling. Dankzij deze techniek won hij toen een seconde en talrijke wedstrijden. Vandaag kent iedereen deze techniek. Ze wordt hier gesymboliseerd door de diagonalen die men terugvindt in de volledige wintercollectie 2013-2014.

     

    Voor mannen heeft Killy winterkleding ontworpen die de prestaties, de innovatie, de perfectie en het engagement van het merk en van zijn stichter weergeeft.

    De elegantie, de durf, de uitmuntendheid en de passie van Killy, ook in de collectie voor vrouwen.

     



    28-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Durf groots te zijn

    Durf groots te zijn met Millet

     

     

    Al meer dan 60 jaar levert Millet kleding en uitrustingen voor fans van het hooggebergte. En voor ieder wat wils, of je nu houdt van alpinisme, bergsport, lange-afstandwandeltochten, trekking, skiën of zelfs fast hiking ! De wintercollectie 2013-2014 staat helemaal in het teken van durf. Je bent een ware waaghals als je helemaal solo de alpentrilogie beklimt dankzij het Mountaineering gamma of samen met het limited edition Trilogie gamma, of twee cols overwint dankzij de Ski-touring selectie of bovendien het aandurft om te riden langs de mythische Couloir des Cosmiques met de Ride-On collectie. Om dit allemaal aan te kunnen, heeft Millet verschillende maatschappelijk verantwoorde, duurzame, innovatieve en design producten ontworpen om iedereen zijn of haar overwinning te gunnen deze winter!

     

    De drie mythische Alpenpieken (de Eiger, de Matterhorn, Les Grandes Jorasses) helemaal solo beklimmen: Eric Escoffier is erin geslaagd. Om deze immense uitdaging tot een goed einde te brengen, had hij nood aan de juiste dosis innovatie, prestatie en moed. Millet heeft deze waardes verenigd en waargemaakt met het mountaineering gamma en de limited edition Trilogie serie. Deze collectie maakt gebruik van exclusieve materialen als de nieuwe Gore-Tex®Pro, die uitzonderlijk duurzaam en ademend is. Deze alpinismejassen voor extreme omstandigheden, de thermische bescherming en de schoenen uit deze collectie werden vervaardigd in de iconische kleuren die Eric Scoffier droeg tijdens zijn heroïsche klim.

    Dankzij de Gore-Tex® Pro 3L, is de beschermende jas Trilogy GTX Pro erg duurzaam en zeer ademend.

     

    De col du Chardonnet en col du Saleina zijn berucht voor steeds veranderende weercondities. De Ski-touring is ideaal voor lange afstandswandeltochten omdat ze nog lichter, vlot en ademend zijn.

    De mannelijke beschermingsvest Touring Neo biedt een 3-lagenstructuur. De sportieve snit biedt volledige vrijheid van beweging. Deze bestaat uit NeoShell®3L Stretch van Polartec® voor een uitzondelijke ademend resultaat.

    De mannelijke beschermingsvest Touring Shield ontworpen voor ski touring biedt een Polartec® Powershield light en stretch bescherming. Deze vest is zeer ademend en tegelijkertijd biedt hij een perfecte bescherming tegen alle weerelementen.

    De Matrix 30 MBS™ ski-touring rugzak won de gouden medaille tijdens de ISPO awards 2013. Hij wijkt totaal af van alle regels : zijn asymmetrisch design zorgt ervoor dat hij in perfect evenwicht is tijdens het diagonaal dragen van ski’s.

     

    De mythische couloir des Cosmiques is het embleem van de collectie Ride On. Deze collectie staat voor extra gewicht, garantie om weerstand te bieden aan de elementen en bewegingsvrijheid. De mannelijke Cosmic Couloir radicale vest bestaat uit Gore-tex® 3 lagen en werd ontworpen voor ski mountaineering. Deze jas beschikt over verstevendige bescherming aan de schouders, ellebogen en onderkant van de vest. De Gakona is een vrouwelijke freerider vest vervaardigd uit Gore-Tex® Soft Shell 3L. Deze jas biedt een ideale temperatuursregeling dankzij het geborsteld fleece aan de binnenkant.

    De Steep 30 Safety Pack is dé ideale rugzak voor modern ski-mountaineering. Hij biedt een makkelijk te bereiken veiligheidskit voor lawines met daarin verschillende onontbeerlijke alpinismefunctionaliteiten.





    27-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duc d'O

    Duc d’O breekt een lans voor de Belgische truffel

     

     

    De consument van vandaag is op zoek naar authentieke, eerlijke producten, bij voorkeur van eigen bodem. En toch blijken vele Belgen de delicatessen van eigen bodem niet altijd te kennen. Zoals de Belgische truffel, de enige echte truffel met een jasje van chocolade schilfers.

     

    Dat het begrip “Belgische truffel” niet zo bekend is, blijkt uit een onderzoek van het bureau Why5 dat in opdracht van de Belgische truffelfabrikant Duc d’O werd gevoerd. De resultaten brachten aan het licht dat de Belg verlekkerd is op de schilfertruffel, zonder te weten dat deze truffel behoort tot onze nationale trots. Uit de antwoorden bleek ook waarom de consument deze truffel zo lekker vindt, wie hem eet en wanneer en hoe hij genuttigd wordt. Een smakelijke enquête met verrassende resultaten.

     

    Op de vraag wat een Belgische truffel is, bleef driekwart van de ondervraagden het juiste antwoord schuldig. Bij nader inzien had 97 % al een Belgische truffel geproefd en lekker bevonden. 43 % verwarde hem met de Franse truffel, de truffel met een laagje cacaopoeder. Drie zaken maken de Belgische truffel zo bijzonder: het feit dat hij gemaakt is van Belgische chocolade, zijn zachte romige textuur die smelt in de mond en zijn jasje van chocoladeschilfers. Dankzij het proces waarbij de truffel gerold wordt in chocoladeschilfers, is geen enkele Belgische truffel identiek. Dat maakt hem zo uniek.

     

    Gemiddeld eet de Belg 6,2 keer per jaar Belgische truffels, 46% houdt het dan per smulmoment bij een paar truffels, beheerste fijnproevers hebben zelfs de discipline om hun zoete zonde tot één exemplaar te beperken. 15 % eet er naar eigen zeggen “net genoeg” en evenveel respondenten vinden dat ze “net iets teveel” eten – beide uitspraken zijn uiteraard persoonlijk en relatief – en 6 % weet eenmaal begonnen van geen ophouden en kan gerust een hele doos aan.

     

    De belangrijkste momenten waarop truffels gegeten worden concentreren zich rond familiemomenten zoals familiefeesten, de feestdagen en familiebezoeken. Er hoeft ook niet meteen een aanleiding te zijn: velen vinden een gezellig winteravond al een gedroomd excuus om de truffels boven te halen en 63 % begeeft zich zomaar aan de truffel, bij wijze van pure zelfverwennerij. Truffels worden geschonken bij wijze van kleine attentie (61 %), als cadeautje voor een informele gelegenheid (71 %), bij een formele gelegenheid (58 %) en bij een verjaardag of moeder/vaderdag (53 %).

     

    Conclusie: de Belgische truffel is pure emotie

    Geven, delen, genieten, gezellige familiemomenten, feesten…het zijn allemaal positieve emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels. De Belgische truffel mag dan ook als naam te weinig bekend zijn, het product zelf wordt algemeen gewaardeerd om zijn authentieke smaak, zijn zachte vulling, zijn heerlijke chocoladeschilfers en ook omwille van zijn imago: een Belgische truffel staat voor een nobel, chic en ambachtelijk product. Geven, delen, genieten, gezellige familiemomenten, feesten…het zijn allemaal positieve emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels.

     





    26-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cully & Sully
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cully & Sully, zalige soep

     

     

    Consumenten zijn steeds meer op zoek naar producten die hen een goed gevoel geven. Dankzij dit gamma verse soepen waait er voortaan een nieuwe, natuurlijke wind door de Belgische markt. Vanaf september kunnen lekkerbekken smullen van de verfijnde smaak en smeuïge textuur van de verse soepen van Cully & Sully.

     

    De bedenkers Cullen Allen en Colum O’Sullivan uit Ierland werden al van kleins af ondergedompeld in de wondere wereld van lekker eten. Ze willen maar één ding: authentieke soepen bereiden die liefhebbers van lekker eten doen watertanden. Deze veloutés bestaan uit een heerlijke mix van zorgvuldig uitgekozen verse groenten en kruiden. Die geven elk product zijn typische smaak en uitzonderlijke textuur.

     

    Het gamma bestaat uit zes overheerlijke verse soepen: de Velouté met Wortel, Honing en Koriander, de Romige Velouté met Tomaat en Basilicum, de Velouté met Groenten, de Velouté met Kip en Groenten, de Champignonsoep en de Thaise kippensoep zullen heel wat lunchpauzes op kantoor of lichte maaltijden thuis opvrolijken. De soepen zijn zo samengesteld dat ook vegetariërs of consumenten met een glutenintolerantie van deze lekkernij kunnen genieten.

     

    Ze zijn verpakt in leuke zwarte herbruikbare potten van 400g. Je kunt ze dus gewoon in de microgolfoven opwarmen, wanneer je er maar zin in hebt. Bovendien krijg je bij één soep alvast 2 van de 5 aanbevolen porties fruit en groenten per dag binnen!

    Cully & Sully heeft Delhaize al overtuigd, deze heerlijke soepen zullen exclusief verkrijgbaar zijn in alle Delhaize winkels. Wacht dus niet langer en laat u verleiden door deze smaakvolle soepen die al heel wat Europese smaakprijzen in de wacht hebben gesleept!

     

     

    26-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van het meer van Annecy naar de skipiste

    Eider, van het meer van Annecy naar de skipiste!

     

     

    Eider werd opgericht in 1962, niet ver van het meer van Annecy in de Franse Alpen. Geen wonder dus, dat het merk gespecialiseerd is in (berg)sport- en outdoorkledij. Alle Eider-collecties worden ontworpen en vervaardigd in het atelier in Annecy. De passie voor de bergen gecombineerd met de meer dan 50 jaar ervaring van het merk zorgen elk seizoen opnieuw voor de meest innoverende collecties, uitgerust met de beste technologie.

     

    Deze winter lanceert Eider haar nieuwe kledinglijn « Annecy Living ». Deze staat voor een authentieke outdoorlevensstijl met een hedendaagse, stedelijke toets. De collectie met verfijnde snit werd ontworpen vertrekkende van technische materialen, die de kledij een innoverende look geven.

     

    De SNOWSPORTS-collectie bestaat uit drie lijnen, en is er voor skiërs van elk niveau. Het nieuwe en meest exclusieve gamma heet “Cross Over Series”, een lijn met de meest veelzijdige skikleding ooit. Ze brengt de noodzakelijke snufjes voor het skiën samen met een stijlvol design waarmee je zo de winterkou van de stad in kan. De Kanda-jas en broek zijn hier de perfecte voorbeelden van. Freeriders en ervaren skiërs die graag grote vlaktes, steile hellingen en verse sneeuw opzoeken, vinden zeker hun gading in de “Wide Angle”lijn. De uitrusting die deze lijn biedt, zoals de Spencer-jas en broek, heeft een ademende werking en zorgt tegelijk voor een maximale bescherming dankzij de Gore-Tex Pro 3 layers. De “Focus”lijn is er voor skiërs die van snelheid en slides houden. De Nagako-jas en Courmayeur-broek, uitgerust met de Defender® Stretch-technologie, beantwoorden aan de verwachtingen van de meest veeleisende skiërs.

     





    25-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Martinhal

    PORTUGEES VIJFSTERRENRESORT WINT TWEE “WORLD TRAVEL AWARDS”

    Martinhal blinkt uit in luxe familievakanties

     

     

    Het Portugese Martinhal Beach Resort & Hotel heeft twee World Travel Awards gewonnen voor “Europe’s leading villa resort” en ‘Portugal’s leading family resort’. Het is het tweede jaar op rij dat Martinhal in de prijzen valt bij deze prestigieuze verkiezingen. Het Portugese vijfsterrenresort biedt families en koppels hoge vakantiekwaliteit met haar ruim opgezette hotel, vakantiehuisjes, wellness, outdooractiviteiten, gastronomie én gastvrijheid.

     

    De World Travel Awards, ook wel de “Oscars van de reisbranche” genoemd, vonden dit jaar plaats in het Turkse Antalya. Elk jaar worden er 100 onderscheidingen uitgereikt aan de koplopers van Europa’s reisindustrie. De jury bestaat uit de reisindustrie en het publiek. De World Travel Awards zijn in 1993 opgericht om uitmuntende prestaties in de toeristische industrie te erkennen, te belonen en te vieren. De “award-show” bestaat dit jaar 20 jaar en een WTA wordt beschouwd als de hoogste prestatie die een reisproduct kan ontvangen. 

     

    Aan een 700 meter lang strand in de Algarve ligt het luxueuze Martinhal Beach Resort & Hotel. Met 300 zondagen, veel luxe en persoonlijke aandacht is dit hotel een oase van ontspanning. Martinhal beschikt over 37 luxe hotelkamers, 132 stijlvolle huizen in Martinhal Village opgedeeld in 4 verschillende types: Ocean Houses, Bay Houses, Garden Houses en Pinewoods Houses, 45 luxe villa’s met privézwembaden en 23 Vilas Mimosa huisjes in een meer Portugese traditionele stijl. Het resort is winnaar van de TripAdvisor Traveller’s Choice Award 2013 in de categorie ‘luxehotels in Portugal’ én winnaar van de World Travel Award 2012 in de categorie ‘Europe’s Leading Villa Resort’. Het resort ligt in het nationale natuurpark Costa-Vicentina en heeft drie restaurants: O Terraço, As Dunas en Os Gambozinos waar (kindvriendelijke) gerechten uit de Portugese keuken evenals versgevangen vis en zeevruchten worden geserveerd. Er zijn vijf grote zwembaden waaronder het familiezwembad Village Pool en het sportzwembad Club 98, een eigen spa, talloze sportvelden, strand van 700 meter en een unieke baai Martinhal Bay speciaal voor (water)sportliefhebbers om te kajakken, snorkelen, zeilen of windsurfen. Surfen kan dan weer op één van de 22 andere stranden in een omgeving. Sagres is ook een trekpleister voor cultuur, met het Fort van de historische ontdekkingsreiziger Hendrik de Zeevaarder. www.martinhal.com





    25-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verstelbaar wc

    Verstelbaar WC biedt comfort voor elke leeftijd

     

     

     

    Viega heeft als eerste een in de hoogte verstelbaar wc-element ontwikkeld met voorwandmontage. ‘Eco Plus’ is een grote troef voor ziekenhuizen of rusthuizen, maar past ook perfect bij de in opmars zijnde ‘meergeneratiewoningen’. Al die verschillende noden vragen om flexibele oplossingen in de woninginrichting. Het toilet kan telkens met één druk op de knop traploos en zonder elektronische aandrijving in de hoogte worden versteld.


    Een te laag toilet is voor lange mensen al erg oncomfortabel, maar omgekeerd is het nog een stuk problematischer. Het nieuwe wc-element Eco Plus van Viega past hier op een elegante manier perfect een mouw aan. Net zoals een bureaustoel kan de hoogte door middel van een gasveer aangepast worden. Met behulp van het eigen – zelfs heel lichte - lichaamsgewicht kan de gebruiker zelf de hoogte tussen 40 cm en 48 cm aanpassen. Het element kan trouwens met alle gangbare keramiek worden gecombineerd, en dankzij de gladde binnenzijde van de flexibele afvoerbuis is de afvoer obstructievrij.


    Vertrouwde en eenvoudige montage: De installatie van het wc-element verloopt volgens hetzelfde principe als bij andere Viega Eco Plus-modules. Ook de bekende systeemmaat met een breedte van 490 mm en een hoogte van 1.130 mm is hetzelfde. Nadat het wc-element is gemonteerd, kan de tegelzetter met een speciaal meegeleverde afdekking tot aan de opening voor de bedieningsplaat doorwerken. De installateur plaatst vervolgens de kunststof dekplaat met afdichting en brengt vervolgens de glasplaat aan.

     

    De in hoogte verstelbare WC werkt met de vertrouwde Viega inbouwspoelkasttechnologie, die met alle gangbare keramiek kan worden gecombineerd.  Met één druk op de knop kan de zithoogte van de wc individueel worden ingesteld op een hoogte tussen 40 en 48 cm.








    24-09-2013 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!