Inhoud blog
  • DEBA meubelen trekt alles uit de kast!
  • Het combi-shirt van Mayerline
  • Arte en Moooi openen deuren van Green House
  • Own Your Glow
  • La Biennale di Venezia
  • Weleda breidt manverzorging uit!
  • Aspria: technologische verzorging
  • Kartell & illycaffè
  • Water als centerpiece
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    27-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mousse intense

    Er waait een frisse wind door Mousse Intense van Côte d’Or.

     

     

     

     

    Côte d’Or vindt zijn tabletten Mousse Intense® opnieuw uit. De beroemde Belgische chocolatier komt met een nieuw melkchocoladerecept waarbij een fijn laagje melkchocolade wordt gecombineerd met chocolademousse. Mousse Intense Citroen® wordt in een nieuw kleedje gestoken, maar behoudt zijn zomers recept: een perfect huwelijk van citroencoulis en citroenmousse omgeven door een fijn, krokant laagje pure chocolade. Klassieke of innoverende chocoladerecepten… Côte d’Or vervult meer dan ooit de chocoladeverlangens van de Belgen en komt met een mousse om je vingers van af te likken. De kleine pralines van deze nieuwe tabletten Mousse Intense zullen ongetwijfeld in de smaak vallen!

     

    Mousse Intense Melkchocolade® is een lekkernij voor de liefhebbers van echte klassiekers. Het aroma van melkchocolade, favoriete smaak der Belgen, uit zich in een uniek recept waarbij krokantheid en smeuïgheid op een subtiele manier worden gecombineerd. De pralines, stuk voor stuk gevuld met een mousse van echte chocolade, zijn omhuld met een fijn laagje melkchocolade. De krokante chocolade en

    het verfijnde aroma van de mousse geven de melkchocolade extra smaaksensatie. Smulplezier voor iedereen gegarandeerd!

     

    Mousse Intense Citroen®, gelanceerd in 2009, krijgt een nieuw kleedje, zonder daarbij zijn luchtige, zomerse smaak te verliezen. Liefhebbers van innovatieve chocoladerecepten zullen helemaal weg zijn van het huwelijk van citroencoulis en smeuïge luchtige citroenmousse, omhuld door een krokant laagje pure chocolade. RVH.

    www.cotedor.be

     





    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vita Audio R1

    Vita Audio R1: Radio zag er nooit zo mooi uit

     

     

     

    Vita Audio presenteert zijn vernieuwde R1, een doorontwikkeling van het revolutionaire eerste ontwerp. Na zijn introductie in 2006 vergaarde de R1 allerlei prijzen en werd hij bejubeld omwille van zijn uitzonderlijke geluidskwaliteit en zijn hoogwaardige afwerking. De R1 werd een instant succes, niet in het minst te danken aan het exclusieve en vernieuwende designontwerp. Nu, vier jaar later, wordt de vernieuwde R1 ook in België geïntroduceerd.

    Het gaat nog steeds om een lifestyleproduct, een topradio voor de liefhebber van een superieure geluidskwaliteit en een discreet, maar oogstrelend design. Maar vergis u niet, achter het ontwerp gaat een hele filosofie schuil en elementen als klankkwaliteit en ergonomie werden absoluut niet uit het oog verloren. Zo is de R1, net als zijn grotere broers, vervat in een houten behuizing. Hout heeft namelijk de verdienste om niet te resoneren en een veel warmere klank te produceren dan plastic. Vita Audio kiest nooit voor de makkelijkste oplossing. Alles wordt in het werk gesteld om de klant een unieke auditieve en visuele ervaring te verschaffen. Getuige daarvan ook de afwerking van het frontpaneel in geborsteld aluminium. Niet voor niets werd de Vita Audio in de Britse pers omschreven als de Aston Martin onder de radio’s.

    De R1 is uitgerust met een FM Tuner met RDS functie, DAB en is zelfs klaar voor de toekomst dankzij de DAB+ ontvanger. Tevens is hij voorzien van een ingang voor externe audio bronnen (MP3 of draagbare CD speler) De versterker heeft een nominaal vermogen van 9 Watt.

    De R1 kan je namelijk ook inschakelen als wekkerradio. Dankzij zijn compacte afmetingen en klokfunctie met automatisch dimmend scherm, past de R1 op elk nachtkastje en verwent het zijn eigenaar met een superieur geluid bij het ontwaken. Daarnaast is het ook mogelijk om de R1 overal met je mee te nemen, dankzij de optionele oplaadbare batterij die je eenvoudig bevestigt op de achterkant van de behuizing. Ingepakt in de optionele trendy lederen draagtas is de R1 ideaal om mee te nemen op uitstap. RVH.





    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Latinique

    De nieuwe Latinique van Koelstra: Complete lichtgewicht

     

     

    De Nederlandse producent van trendy kinderwagens en accessoires, Koelstra, heeft de nieuwe versie van zijn Latinique klaar. Dat is een doorontwikkeling van de in 2009 gelanceerde en gelijknamige kinderwagen. Bij zijn introductie werd de Latinique meteen bekroond met de titel van “Best Baby and Infant product”.

    Deze kinderwagen is niet zomaar een kinderwagen, maar groeit als het ware mee met het kind. De bijpassende Nordic reiswieg is vanaf de geboorte te gebruiken op het Latinique onderstel, een lichtgewicht aluminium frame. Met het windzeil en geïntegreerd draagsysteem laat deze royale reiswieg zich makkelijk hanteren en biedt de nodige bescherming. Ook de Maxi Cosi kan makkelijk op het onderstel worden bevestigd, zodat u hem rechtstreeks vanuit de wagen kan overzetten op het onderstel.

    De stoffering is wasbaar, heeft UV-protectie en is vuil- en waterafstotend. De traploze verstelling van de rugleuning brengt het kindje eenvoudig in slaaphouding, zonder daarbij gewekt te worden.  Met het monteerbare Quickstep meerijdplankje kan grote broer of zus ook meegenieten van de comfortabele rit. Andere opties zijn de Rody voetenzak met zachte fleece-afwerking aan de binnenkant, de volledig uitgeruste Buddybag verzorgingstas en de parasol voor tijdens de meest zonnige dagen.

    Typisch voor Koelstra, is de uitgebreide keuze aan kleuren, van klassiek tot uitermate hip: kobalt, pistache, zand, rood, grijs, zwart en marine.RVH. www.hebeco.be











    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Greatest holiday

     

    Radisson Blu lanceert “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd

    Win 365 nachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld!

     

     

     

    Radisson Blu Hotels & Resorts, deel van de Rezidor Hotel Group, lanceerde “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd! Inzet voor de winnaar is de uitzonderlijke prijs van 365 hotelnachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld! De prijs kan opgenomen worden met partner, vrienden, collega’s of familie en is geldig tot 2015. Voor Rezidor de eerste keer om zo’n uitgebreide multimediale marketing campagne te voeren !

     

    Kandidaten worden uitgenodigd om een initiële “pitch” te lanceren op www.greatestholiday.radissonblu.com met de reden waarom zij deze prijs verdienen te winnen. Ze kunnen video’s, foto’s en links toevoegen of Facebook of Twitter gebruiken om vrienden, familie en bezoekers van de website te motiveren om voor hen te stemmen. De kandidaat met de meeste stemmen op 24 juli 2010 wordt de winnaar.

     

    De unieke prijs, die kan zolang de winnaar de groep vergezelt, kan gedeeld worden met eender wie, kan opgenomen worden gelijk waar in de wereld, in meer dan 200 Radisson Blu Hotels. John Kennedy, Vice President Marketing & Customer Relationship Rezidor zegt, “Dit is een uitdagend avontuur voor ons, en een goede manier om met onze consumenten in contact te komen en ze te belonen met deze één-keer-in-je-leven eerste klasse Radisson Blu ervaring. We gebruiken allerlei media om deze wedstrijd te promoten en voor de eerste maal maken we gebruik van de voordelen van sociale media.” “De winnaar kan beslissen om deze exclusieve prijs op te nemen om een speciale gelegenheid te vieren met een veertigtal vrienden of kan maximaal van zijn of haar prijs genieten door verschillende vakanties te nemen met partner, familie of vrienden – of nog - hij of zij kan ook solo een groot deel van de wereld rond reizen. Aan hem of haar de keuze om de 365 Radisson Blu nachten in vijf jaar te spenderen”, vervolgt Kennedy.

     

    De Radisson Blu “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd wordt gepromoot via een reeks van mediakanalen – de microsite (www.greatestholiday.radissonblu.com), een YouTube video, de Radisson Blu website, print campagnes, advertenties op luchthavens in de belangrijkste Europese steden, online displays en sociale media met blogs, forums, Facebook en Twitter, in de hotels met posters en TV reclames in de kamers en eNewsletters naar verschillende databanken in juni en juli.RVH.

     www.greatestholiday.radissonblu.com/how-it-works

    www.radissonblu.com.

     

     

    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.new! all saasons
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    all seasons-hotels, groot in service, klein in prijs

     

     

     

     

    all seasons is niet alleen een nieuw merk in de hotelsector. Het is een revolutie in voordelig reizen. Een merk waarbij u niet meer hoeft te kiezen tussen het karakter en de kwaliteit van uw verblijf. De Prijs voor Beste Innovatie in voordelige hotels op de Hospitality Awards voor originele hotelconcepten bewijst het: all seasons ontving de prijs slechts enkele maanden na de lancering in Frankrijk.

     

    Merk in volle expansie: praktisch, op mensenmaat en bereikbaar: all seasons-hotels zijn middelgrote hotels (maximaal 150 kamers in Europa en 200 in Azië) en liggen in stadscentra. In Europa wordt 95 % van de hotels in de vorm van franchising uitgebaat, in de zone Azië –Stille Oceaan zijn dit vooral managementcontracten. Het netwerk werd eind 2007 gelanceerd en telde eind april 2010 al meer dan 80 hotels in acht landen: Frankrijk, Duitsland, Italië, Verenigd Koninkrijk, Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesië. De dynamische uitbouw van het Europese netwerk spitst zich vandaag toe op nieuwe markten: België, Spanje, Luxemburg, Nederland en Zwitserland.

     

    Voor all seasons er was, kon een voordelig hotel kiezen wel eens tegenvallen. Originaliteit, karakter, persoonlijkheid,  of toch maar comfort, veiligheid en kwaliteit? Vandaag hoeft u enkel nog te kiezen tussen het typische karakter en de charme van de onafhankelijke hotels en de knowhow in de hotelsector van een grote groep.  all seasons vindt voordelige hotels opnieuw uit door zowel zakelijke klanten als gewone reizigers een beter aanbod voor te schotelen. Tegen een voordelige prijs genieten klanten van een pakket met kamer, ontbijt à volonté in buffetvorm, tal van kleine extra attenties en snelle internetaansluiting zonder extra kosten.

     

    In de lobby bevindt zich een interactieve zuil met toegang tot het gastenboek waarin klanten hun indrukken over all seasons kunnen neerpennen. De gemeenschappelijke ruimtes van de all seasons hotels kregen stuk voor stuk een warme aankleding. Zo heeft de lobby van elk hotel ook een lounge corner waar de gasten terechtkunnen voor koude en warme dranken, kranten en magazines. Allemaal gratis. De open ruimtes met moduleerbaar meubilair en een innoverend design creëren een weergaloos gevoel van welbehagen en comfort in een betaalbaar hotel.

     

    all seasons is een merk dat de zekerheid biedt van een grote internationale groep in combinatie met de eigenschappen van onafhankelijke hoteluitbating. Met zijn all-inaanbod, een merk met een engagement en een dynamische evolutie wil all seasons een nieuwe wind laten waaien in de sector van de onafhankelijke en betaalbare hotels. Vandaar ook de snelle evolutie afgestemd op de mobiliteit van de klant. RVH.

    www.all-seasons-hotels.com

    26-06-2010 om 12:52 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Epicuriales
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lionel Richard, Executive Chef in het Radisson Blu Balmoral Hotel uitgenodigd op het Gastronomisch Festival « Les Epicuriales » in Bordeaux

     

     

     

    Begin juli wordt Lionel Richard, achter het fornuis in het Radisson Blu Balmoral Hotel in Spa, uitgenodigd door Pascal Nibaudeau, Executive Chef in het Regent Grand Hotel in Bordeaux om deel te nemen aan het bekende gastronomische festival “Les Epicuriales”.

     

    Elke chef uit de regio van Bordeaux mag een collega uitnodigen om deel te nemen aan dit grootse evenement. De keuze van Pascal viel op Lionel. Hij zal er tijdens het weekend van 2, 3 en 4 juli een driegangen menu bereiden op basis van een aantal Belgische producten. Pascal, op zijn beurt, zal later dit jaar te gast zijn in het Radisson Blu Balmoral Hotel bij de opening van het jachtseizoen waar hij een uitzonderlijk gerecht zal voorstellen in het Entre Terre et Mer restaurant.

     

    Lionel en Pascal leerden elkaar kennen tijdens hun periode bij Yves Mattagne in het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel. Ze werkten er samen in het Sea Grill restaurant. Als pupillen van de tweesterren chef kregen ze de kans om zich verder te ontwikkelen binnen de hotelgroep en weken ze uit - Lionel naar het Entre Terre & Mer in het Radisson Blu Balmoral Hotel in Spa en Pascal opende de Pressoir d’Argent in het Regent Grand Hotel in Bordeaux.

     

    De keuken van Pascal Nibaudeau richt zich voornamelijk tot verse zeeproducten van de beste kwaliteit. De smaken blijven puur, eenvoudig, een streling voor de smaakpapillen. In 2010 behaalde hij zijn eerste ster. Lionel Richard, van zijn kant, biedt in zijn “Entre Terre & Mer” een keuken gebaseerd op de combinatie van regionale producten en producten uit de zee, zoals de naam het zegt.

     

    Lionel Richard: “Het is een echte eer voor me om samen met Pascal deel te kunnen nemen aan de Epicuriales, we zijn steeds in contact gebleven en de beste vrienden geworden. Ik verheug me er dan ook op om hem aan de bewoners van Spa en omstreken te kunnen voorstellen tijdens de opening van het jachtseizoen in het Radisson Blu Balmoral hotel in Spa later dit jaar.” RVH.

     www.rezidor.com.

    26-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk vlakbij

    VLAKBIJ EN GEMAKKELIJK BEREIKBAAR MET DE WAGEN

    FRANKRIJK IS MEER DAN OOIT DE FAVORIETE VAKANTIEBESTEMMING

     

     

     

    Op amper een dagje rijden verwelkomen het Canse achterland, het departement Charente-Maritime of de Savoie de Belgische vakantiegangers voor een onvergetelijk verblijf in een upscale all-inclusive By Club Med kader. Unieke en royale vakantieverblijven om maximaal van te genieten zonder extra’s te moeten uitgeven.

     

    Deze zomer nodigt Club Med de Belgen uit om Frankrijk en zijn talrijke troeven te (her)ontdekken en dit dankzij mooie kortingen voor elke reservatie tussen 1 juni en 4 juli 2010 in de Clubdorpen Opio en Provence, La Palmyre Atlantique en Peisey-Vallandry in de Savoie.

     

    Het Clubdorp van Opio, gelegen in de Provence nabij Saint-Paul-de-Vence, beschikt over een prachtig, 50 hectare groot resort omgeven door olijfgaarden. Dit Clubdorp voor families biedt professionele, ludieke en educatieve opvang en begeleiding voor kinderen van alle leeftijden.

     

    La Palmyre Atlantique is genieten van sport en ontspanning met het hele gezin (3 Drietanden Familie, opvang en begeleiding van kinderen tussen 2 en 18 jaar). Het Clubdorp van La Palmyre Atlantique is gelegen tegenover de vuurtoren van Cordouan en te midden van een 8000 hectare groot dennenbos. Volwassen kunnen zich uitleven tijdens een van de vele watersporten, door het golfparcours te ontdekken of door zich te laten verwennen in het schoonheidscentrum Club Med by L’Occitane (met hammam, sauna en verzorgingsbehandelingen). Kinderen vanaf 2 jaar genieten van opvang en begeleiding aangepast aan hun leeftijdsgroep. De allergrootsten kunnen initiatielessen zeilen of tennis volgen.

     

    Peisey-Vallandry, de luxe zich in de bergen met het hele gezin te herbronnen (4 Drietanden, opvang en begeleiding van kinderen tussen 4 en 18 jaar).  Peisey-Vallandry staat voor luxe door families die zich tijdens de zomer willen herbronnen comfort, welzijn en sport aan te bieden. Het Clubdorp biedt een brede waaier sportactiviteiten: nordic walking, themawandelingen, rafting, mountainbiking…

    Welzijn staat centraal in dit Clubdorp met zijn prestigieuze schoonheidscentrum Club Med Nuxe. In dit prachtige centrum kan je te midden van de bergen genieten van exclusieve verzorgingsbehandelingen en heerlijke ontspanningsmomenten. RVH.

    www.clubmed.be  - callcenter 070 660 660.

     

     

     

     

     

     

    26-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel China

    Sofitel in China

     

     

     

     

     

    Het merk, met nu al 23 hotels in China, consolideert zijn aanwezigheid op de markt met deze nieuwe aanwinst. De overeenkomst is getekend in een periode van uitbreiding, want het merk heeft zopas twee nieuwe Chinese locaties aangekondigd: Sofitel Lianyungang Suning Galaxy en Sofitel Haikou, die de deuren openen in respectievelijk 2013 en 2014. Daarnaast worden nog eens twee hotels geopend eind 2010, begin 2011: Sofitel Dongguan Humen Oriental en Sofitel Guangzhou Sunrich.

     

    Sofitel-hotels -Franse elegantie van wereldklasse

     

    Sofitel is de enige Franse luxehotelketen die op vijf continenten en in bijna 40 landen is gevestigd, met 130 adressen en meer dan 30.000 kamers. Sofitel biedt eigentijdse hotels en resorts aangepast aan de meer veeleisende en veelzijdige klanten van vandaag, die schoonheid, kwaliteit en uitmuntendheid verwachten en waarderen. Of het nu in het hart van grote steden is als Parijs, Londen, New York of Peking, of ingebed in het pittoreske landschap van Marokko, Egypte, de Fiji-eilanden of Thailand, elk Sofitel-hotel laat u proeven van de echte Franse art de vivre. RVH.

    www.sofitel.com

     

     

     





    25-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Creuset mini

    Le Creuset®: nieuwe formaten, nieuwe keuken:

     

     

     

    Met hun nieuwe formaten, 8 of 14 cm, zijn de nieuwe stoofpannetjes van Le Creuset® een lust voor het oog en voor de tong! Alleen of met meer, de stoofpannetjes passen zich aan uw wensen aan.

     

    Een ideaal formaat voor uw aperitiefhapjes en cocktails! Of het nu om een brunch, een borreldiner, of een cocktailparty gaat, de “mini’s en bouche” van Le Creuset® zullen uw gasten doen smelten van genot! Klein en schattig als ze zijn, vullen ze met een formaat van 8cm en heel trendy kleuren het gamma van de ministoofpannetjes aan.

     

    Green mini’s is een nieuw koffertje, in een bepekte oplage van 3 ministoofpannetjes in frisse lentekleuren: laurier, basilicum en anijs. Mooie stoofpannetjes dus om lekker te eten of wanneer het welzijn een tafelgenoot wordt.

    De ministoofpannetjes uit het gama ‘Matière’ krijgen er een nieuwe mini bij: Terre Naturelle, de nieuwste kleur van het gamma (steengrijs, ebbenhoutzwart en zuiver wit). Dit kwartet geïnsipreerd op de natuurelementen, zorgt in uw keuken voor een terugkeer naar de natuur.

     

    Het individuele stoofpannetje van Le Creuset® in gietijzer of aardewerk, van 14 cm, stelt u in staat met één of meerdere exemplaren, een volledige maaltijd aan te bieden die tot het grootste plezier van de gasten, rechtstreeks uit het schoteltje genuttigd kan worden. RVH.

    www.lecreuset.com









    25-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rezidor 50

    The Rezidor Hotel Group viert 50ste verjaardag

    Het eerste SAS Royal Hotel in Kopenhagen opende in 1960

     

     

    The Rezidor Hotel Group viert zijn 50ste verjaardag: op 1 juli 1960 opende het SAS Royal Hotel in Kopenhagen – het eerste hotel van de groep - zijn deuren en werd Rezidor geboren. Vandaag staat de groep voor 5 verschillende merken en meer dan 400 hotels in beheer of ontwikkeling met meer dan 86.300 kamers in 62 landen doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika, en is het één van de snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld. “Rezidor ontwikkelde van een kleinschalige Scandinavische groep en “new kid on the block” tot een erkende internationale speler. We kijken terug op een succesvolle geschiedenis en zien uit naar een belovende toekomst en een verdere winstgevende groei in nieuwe en groeiende markten”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    ’s Werelds eerste design hotel

    Het SAS Royal Hotel Kopenhagen (vandaag: Radisson Blu Royal Hotel Kopenhagen, 260 kamers) was het eerste design hotel in de wereld: de legendarische Arne Jacobsen (1902-1971) stond in voor de look van het SAS hotel. Als gevolg op de inwijding van de nieuwe vliegroute tussen de VS en Scandinavië, wou de vliegmaatschappij SAS een complex bouwen naast de Tivoli Gardens en het Centraal Station waar het beste van de Scandinavische design zou tentoongesteld worden, met een luxe hotel, een reisagentschap en een passagiersterminal onder één dak. Achter de elegante buitengevel creëerde Arne Jacobsen een voorbeeld van - in die tijd - het futuristische Deense design : sommige van de bekende stukken werden speciaal gecreëerd voor het hotel – zijn Egg Chairs en Swan Chairs zijn ondertussen echte verzamelstukken geworden in de hele wereld. Kamer 606 in het hotel werd in haar originele staat behouden en is ondertussen één van de meest herkenbare en gefotografeerde hotelkamers in de wereld.

     

    Het hotel is echter niet enkel een design icoon, het heeft ook een familiegeschiedenis: zijn eerste en meest bekende Algemeen directeur was de Zwitserse hotelier Alberto Kappenberger die samen met zijn vrouw en kinderen meer dan 20 jaar in een suite op de 20ste verdieping woonde. Zijn zoon Roy Al Kappenberger, die opgroeide in het hotel en reeds piccolo was op zijn vierde, is vandaag Algemeen Directeur in het hotel – hij kent het hotel dan ook langs  binnen en langs buiten !  Het Italiaanse gastronomische restaurant Alberto K op de 20ste verdieping werd naar zijn vader genoemd, is volledig ingericht met Arne Jacobsen design en gebruikt nog steeds het originele bestek van bij de opening van het hotel. RVH.

    www.radissonblu.com/royalhotel-copenhagen



    25-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inspired by Iceland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    IJSLAND LANCEERT CAMPAGNE: INSPIRED BY ICELAND

     

     

     

    De recente vulkaanuitbarsting in IJsland had uiteraard gevolgen voor de toeristische activiteit: het aantal annuleringen viel best mee maar er was wel een stevige terugval van het aantal boekingen. Nu de vulkaan zich rustig houdt, trekken de boekingen weer aan en met de lancering van de campagne INSPIRED BY ICELAND zijn de toeristische autoriteiten ervan overtuigd dat er de komende maanden evenveel toeristen naar IJsland zullen reizen als vorig jaar.

    Tijdens een sterk informatieve persconferentie werd aangetoond dat IJsland een veilig land is om op reis te gaan, dat toeristen helemaal niets te vrezen hebben van vulkanen. De eerste spreker was Katrín Júlíusdóttir, minister van industrie, energie en toerisme. “IJsland is een groot land en de getroffen regio is maar 2% van het grondgebied. Daarenboven is er geen veiligheidsprobleem omdat IJsland goed is voorbereid en over de nodige expertise beschikt om met dit natuurfenomeen om te gaan. Voor ons is vulkanische activiteit een heel gewoon gegeven”.

    De uitbarsting van de vulkaan Eyjafjallajökull en het verstoren van het Europese luchtruim hebben uiteraard het beeld van IJsland gekleurd. De Icelandic Tourist Board is daarom gestart met de campagne Inspired by Iceland. Het doel is aantonen dat IJsland een veilig land is om te reizen en aarzeling of vrees weg te nemen.

    De campagne valt op door zijn originaliteit. Alle IJslanders worden erbij betrokken, zij zijn de ambassadeurs van hun land. De campagne wordt vooral gevoerd langs digitale weg waarbij ondermeer een wervelend filmpje aantoont dat het leven in IJsland normaal verloopt en dat ook alle toeristische sites open zijn.

    Rikke Pedersen van het Institute of Earth Science, University of Iceland, boeide iedereen met een deskundige uiteenzetting over de vulkanische activiteiten in Ijsland. Er zijn 30 vulkanische zones en alles wordt er op de voet gevolgd via de meest geavanceerde meetsystemen.

    David Johannson, directeur Continental Europe Visit Iceland, onderstreepte dat de vulkanen van IJsland wondermooi zijn en tot de topbezienswaardigheden van het land behoren. Op het vlak van milieu is IJsland het meest nette, natuurrijke land van de wereld. In de Environmental Performance Index haalt IJsland een score van 93,5 op 100, onder andere dankzij de aanwezigheid van zuiver water, beschermde natuurgebieden, een degelijke gezondheidszorg en het gebruik van geothermische bronnen. Hij verwees ook naar de groei van het Belgische toerisme richting Ijsland, het stijgende aantal reizigers wordt o.m. in de hand gewerkt door de vlotte verbindingen met Icelandair vanuit Brussel. RVH.

    www.icelandair.be, belgium@icelandair.is

    www.visiticeland.com   

    25-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groenten en fruit

    Groente en fruit in elk seizoen, het plezier om te koken als een chef-kok

     

     

     

     

    Meer groente en fruit eten is een prioriteit voor een evenwichtige voeding. Magimix presenteert de Duo Salad & Juice, de sapcentrifuge met groentesnijder voor het raspen of in 2 of 4 mm dunne plakjes snijden, kortom het plezier van 5 verschillende groenten en vruchten per dag!

     

    In de lente heet u keuze uit Ananas, banaan, aardbei, abrikoos, aalbessen, meloen, perzik, frambozen. De zomer puilt uit van komkommer, radijs, tomaat, prei, tomaat, aubergine, paprika, courgette terwijl peer, passievrucht, mandarijn, druiven, mango, sinaasappel, en appel in de herfst volop aan bod komen. Ook in de winter zijn tal van groenten en fruit present met o.m. wortel, komkommer, boleten, broccoli, venkel, raapjes, champignons, ...

     

    Het toestel biedt exclusief 4 functies, groentesnijder voor het raspen of in 2 of 4 mm dunne plakes snijden van alle groenten, sapcentrifuge voor het ontrekken van een zuiver en helder sap aan groenten en fruit. De Smoothiemix is handig voor het bereiden van nectars, smoothies of sausen uit vruchten en groenten, terwijl de Citruspers met 2 perskegels voor grote of kleine citrusvruchten, ideaal is voor sinaasappels, citroenen enz.

     

    Een pluspunt is het feit dat de beste restaurants ter wereld de professionele uitvoering van dit toestel gebruiken. RVH.

    www.magimix.com





    25-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAN

    LAN Airlines' 10-jarig lidmaatschap onderstreept oneworld's leiderschap in Latijns-Amerika

     

    Oneworld viert deze maand de 10e verjaardag van de toetreding van LAN Airlines tot de alliantie en bevestigt tezelfdertijd haar streven om zowel 's werelds beste luchtvaartalliantie als de meest toonaangevende alliantie van Latijns-Amerika te blijven.

     

    Sinds LAN Airlines bij oneworld is aangesloten, traden ook drie van LAN's dochtermaatschappijen tot de alliantie toe. De eerste in de rij was LAN Peru, gevolgd door LAN Argentina en LAN Ecuador in 2007. Hiermee heeft oneworld in vergelijking met alle andere luchtvaartallianties het grootste netwerk van Zuid-Amerika. Voor het grootste deel van haar 10-jarig lidmaatschap was LAN de enige luchtvaartmaatschappij van Latijns-Amerika, die aangesloten was bij een wereldwijde luchtvaartalliantie.

     

    LAN heeft een sleutelrol gespeeld bij het vestigen van oneworld's leiderspositie, niet alleen in Zuid-Amerika maar in heel Latijns-Amerika. Sinds november 2009 heeft LAN Airlines bij het vervullen van deze taak het gezelschap gekregen van een nieuw oneworld -lid: Mexicana, de grootste luchtvaartmaatschappij van Mexico en Midden-Amerika.

     

    Oneworld's leidende rol inzake het bedienen van de regio wordt nog versterkt door twee andere carriers die Latijns-Amerika vanuit Noord-Amerika en Europa bedienen, nl. American Airlines en Iberia. En met LAN, Iberia en Mexicana als leden, is oneworld  tevens de grootste Spaanssprekende luchtvaartalliantie. RVH.

     

     

    25-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lufthansa

    Lufthansa lanceert twee extra dagelijkse vluchten tussen Brussel en Frankfurt

     

     

     

     

    Vanaf 28 oktober plant Lufthansa dagelijks twee extra vluchten tussen Brussel en Frankfurt. Doel van de luchtvaartmaatschappij: haar reizigers meer flexibiliteit bieden en de toegang tot het wereldwijde netwerk van Lufthansa en haar partners vergemakkelijken.

     

    Lufthansa heeft al meer dan 52 jaar een eigen stekje op de luchthaven van Brussel. Vanaf 28 oktober voegt de luchtvaartmaatschappij 2 extra dagelijkse vluchten naar Frankfurt toe. Dit brengt het aantal dagelijkse vluchten tussen Brussel en Frankfurt op tien. Dit is een aanvulling op de zes reeds bestaande dagelijkse vluchten tussen Brussel en München en de twee dagelijkse vluchten naar Stuttgart. Alle vluchten worden aangeboden in samenwerking (codeshare) met Brussels Airlines. All-in retourtickets zijn vanaf € 99 verkrijgbaar. De lancering van deze extra vluchten (vertrek 9.20 u. – aankomst 10.20 u. en vertrek 13.35 u. – aankomst 14.30 u.) vermindert niet alleen de overstaptijd in Frankfurt, maar zal er ook voor zorgen dat reizigers meer bestemmingen uit het wereldwijde netwerk van Lufthansa en zijn partners kunnen bereiken. Zo kunnen ze bijvoorbeeld gemakkelijk verder reizen naar Abu Dhabi, Port Hartcourt of zelfs Malabo.

     

    Ook zal het mogelijk zijn om naar Khartoem of Koeweit te reizen. Meer nog, de passagiers die uit Frankfurt vertrekken, zullen in Brussel nog meer Afrikaanse bestemmingen kunnen kiezen door over te stappen op partnermaatschappij Brussels

    Airlines. Deze laatste biedt vanaf juli 18 bestemmingen op het Afrikaanse continent aan vanuit Brussel.

     

    Deze zomer vliegt Lufthansa vanuit Frankfurt op een totaal van 166 bestemmingen in 75 landen. Samen met haar partners biedt Lufthansa vluchten naar 465 bestemmingen in 120 landen aan. RVH.

    www.lufthansa.com  

     

     

    25-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel chic picnic
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CHIC PICNIC & I LOVE CHOCOLATE,

    EEN HEERLIJKE WERELDREIS BIJ SOFITEL

     

     

     

    Omdat een verblijf in een Sofitel-hotel altijd een gelegenheid vormt om te genieten van een zinnelijke belevenis, tovert Sofitel elke reis om tot een originele, heerlijke trip en worden de gasten uitgenodigd om wereldwijd twee exclusieve aanbiedingen te ontdekken: Chic Picnic in het noordelijke en I Love Chocolate in het zuidelijke halfrond.

     

    In het noordelijke halfrond biedt Sofitel zijn gasten tijdens de zomerperiode voor hun verblijf een chique picknick aan, hét verfijnde idee van deze zomer…

    Chic Picnic van Sofitel is de ideale gelegenheid om op een andere manier van de lunch te genieten terwijl u de stad of de streek ontdekt. De gasten kunnen kiezen tussen natuur en cultuur op de meest charmante of pittoreske plekjes in de buurt: het strand van Santa Monica (Los Angeles), het Londense Hyde Park, de Jardins des Tuileries in Parijs of een boottocht op de beroemde Amsterdamse grachten… Stuk voor stuk zeer verschillende locaties, stuk voor stuk Sofitel-bestemmingen.

     

    De aanbieding Chic Picnic is geldig van 1 juni tot 31 augustus 2010 bij een verblijf van minstens 3 nachten en omvat: Overnachtingen met één gratis nacht per verblijf van vier nachten of twee gratis nachten per verblijf van acht nachten; een  verlengde uitchecktijd (tot 16.00 u.) en een heerlijke picknickmand om tijdens het verblijf van te genieten.

     

    I Love Chocolate, rijkelijk en heerlijk

    Iedereen houdt van chocolade. Klassiek of bereid op een andere, verrassende wijze: de smaak van chocolade symboliseert sensueel eetgenot en herinneringen aan de kindertijd. Liefhebbers van chocolade zullen smelten als ze de Sofitels heerlijke verblijfsformules in het teken van chocolade ontdekken in het exotische kader van hotels in Brazilië, Colombia, Australië en Frans-Polynesië.

    Pure chocolade, melkchocolade, subliem gebak, heerlijke koekjes of als warme drank: onze chef-koks verleggen de grenzen van hun creativiteit om de gasten te laten genieten van een chocoladebelevenis in alle mogelijke vormen, kleuren en bereidingen. Om deze aanbieding nog onweerstaanbaarder en verleidelijker te maken, biedt Sofitel een gratis derde overnachting aan.

     

    De aanbieding I Love Chocolate is geldig van 1 juni tot 31 augustus 2010 bij een verblijf van minstens 2 nachten en omvat: Een verfijnd verblijf van drie nachten in een van onze luxueuze hotels voor de prijs van twee; elke ochtend een heerlijk ontbijt in het restaurant; een chocoladetraktatie: warme chocolademelk, gebakjes en andere lekkernijen; verlengde uitchecktijd (tot 14.00 u.).

    In het kader van Sofitels unieke gastvrijheid zullen onze chef-koks deze aanbiedingen naargelang de bestemming op hun eigen wijze verzorgen en alle producten aan de specifieke wensen en smaken van de gasten aanpassen. RVH.

    www.sofitel-chicpicnic.com

    www.sofitel-ilovechocolate.com

     

     

    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Philips audioproducten

     

    NIEUW PHILIPSGAMMA VAN VASTE EN DRAAGBARE AUDIOPRODUCTEN: ONGELOOFLIJKE DETAILWEERGAVE EN AUTHENTIEKE KLANK

     

     

     

    Klank is iets kostbaars. Het is dus van kapitaal belang dat de zuiverheid ervan vastgelegd wordt. Pas als je het geringste detail kunt horen, hoe subtiel ook, kun je de passie van de artiest delen. We luisteren graag naar de authentieke, natuurgetrouwe details van klank, om er volledig te kunnen in opgaan tot we er kippenvel van krijgen.

    Een geluidssysteem zou de visie van de uitvoerder op zijn compositie getrouw moeten weergeven en je oren moeten laten zinderen wanneer je naar je favoriete muziek luistert of films bekijkt. Een hoogstaand geluidssysteem waakt erover dat wat je hoort altijd trouw is aan het origineel: authentiek, natuurlijk, kristalhelder en ongelooflijk zuiver.

     

    De jongste resultaten van het Philips expertteam zijn gebundeld in onze 2010 collectie, met technologieën die helemaal opgevat zijn rond authentieke klank. Technologieën als Soundsphere, met een audio crossover die interferenties tot een minimum beperkt voor een natuurlijker klinkend geluid; 360Sound, voor een onvergelijkbare cinematografische ervaring dankzij uniek gepositioneerde drivers die de hele kamer vullen met klank; AmbiSound, een dermate verfijnde technologie dat ze voor een diepere surroundklank zorgt met minder speakers; Bass Management-technologie voor diepe tonen zonder vervorming bij een hoog volume; en FullSound™ die geluidsdetails helder en evenwichtig overbrengt, wat de muziek een rijke en levendige dimensie verleent.

     

    Het Philipsgamma van hifi-microsystemen met SoundSphere-luidsprekers geeft je dat onbeschrijfelijke gevoel dat je enkel ervaart met authentieke muziek. Een zwevende tweeter, die niet langer in speakerbox zit, straalt de klank in alle richtingen uit, wat een ruimere, diepere klankindruk schept en je toelaat exact te horen waar de verschillende muzikanten staan. De SoundSphere-speakerdrivers staan op een unieke locatie opgesteld om interferenties tot een minimum te beperken. De muziek wordt bijgevolg natuurlijk weergegeven, trouw aan de manier waarop ze opgenomen werd. Je voelt dus alle emoties van een life-optreden alsof je er echt bij was.

     

    De nieuwe Philips Immersive Sound home theater met 360Sound, met ingebouwde blu-raydiscspeler laat je thuis de originele filmervaring beleven en vult de impact en de effecten van je vlakke televisie verder aan. Je gaat helemaal op in hetzelfde gevoel dat je in de bioscoop ervaart.

    Philips SoundBar home theater met Ambisound brengt de adembenemende klank van de bioscoop recht naar de huiskamer, dankzij de blu-raydiscspeler en state-of-the-arttechnologie. Resultaat: een hoogstaande klank zonder de gebruikelijke wanorde door luidsprekers en kabels. Philips heeft een compacte vormgeving ontwikkeld die de HD-klank door de hele kamer stuurt, wat een ruimere ideale luisterpositie creëert waar je van elke klank in zijn originele glorie kunt genieten.

     

    De Philips Heritage audio hifi-microsystemen, in een compact design, zijn gebaseerd op onze jarenlange obsessie met klankkwaliteit en getuigen van ons authentieke erfgoed op het vlak van klank. Ultramoderne audiotechnologie en hoogstaande materialen zorgen voor een zuiverdere muziekexpressie en een kwaliteit die verbluffend veel op het origineel lijkt.

     

    De collectie van Philips Fidelio dockingspeakers strekt zich uit van compacte tot centrale systemen die gelijk welke kamer vullen met een authentieke klank vanaf een iPhone of iPod. Het opvallende design verleent je ruimte niet alleen een noot van elegantie, maar biedt je tegelijk sensationele audioprestaties dankzij een zorgvuldige selectie van componenten, geluidstechnologieën en akoestische architectuur: de klank is verfijnd en gedetailleerd, zonder vervorming, ongeacht het volume, en vrij van interferenties van mobiele telefoons.

     

    Zelfs onderweg biedt de Philips GoGear Muse mp4-speler met Fullsond™ je een ongeëvenaarde meeslepende audiobeleving, met een rijke, levendige klank vol details. Voor deze speler zijn we nog een stap verder gegaan: het apparaat geeft elk

    geluidsdetail weer, maar blijft perfect helder en zuiver zelfs bij het hoogste volume. RVH.

     

     

     

     

     

     







    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Shanghai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    EEN PRACHTIG NIEUWE LOCATIE IN SHANGHAI

     

     

     

    Sofitel Luxury Hotels heeft recent een nieuwe beheersovereenkomst gesloten in China voor zijn toekomstig vlaggenschip in Shanghai, het Sofitel Shanghai Jing'an, dat in 2011 de deuren zal openen. Dit adres wordt het derde Sofitel in Shanghai, met nog een vierde aan de rand van de stad in Sheshan, en zal een van de meest luxueuze hotels van de stad worden met een iconisch ontwerp.

     

    Sofitel Shanghai Jing’an zal een ideale locatie genieten in het stadscentrum, op de kruising van de Pekingstraat (Beijing Lu) en de Jiangningstraat (Jiangning Lu), op slechts een paar stappen van de beroemde Nanjingstraat (Nanjing Lu). Deze zeer centrale locatie is omgeven door internationale hoofdkantoren, luxeboetieks en de populairste winkelcentra van de stad, zoals Puxi's vermaarde Plaza 66. Vlakbij vind je ook het voormalige Franse concessieterrein, musea en het congrescentrum van Shanghai. Tevens beschikt het gebouw op een aantal verdiepingen over de meest geavanceerde kantoorruimtes, waar de perfecte oplossingen worden geboden aan zowel lokale bedrijven als multinationals.

     

    Het toekomstige Sofitel Shanghai Jing’an zal 32 van de 61 verdiepingen van het gebouw innemen, met 515 kamers waarvan 82 suites, van verdieping 29 tot 55. Op de benedenverdieping en eerste verdieping komen de Lobby Lounge en twee restaurants, het ene internationaal, het andere gewijd aan de gevarieerde Chinese keuken. Op de 55e en hoogste verdieping komen een bar en een restaurant met een vernieuwend concept dat het strakke, moderne decor van het hotel perfect weerspiegelt, met hangende tuinen en een buitengewoon uitzicht op het oostelijke en westelijke stadsdeel.

     

    Sofitel Shanghai Jing’an zal tevens 1.500 m2 wijden aan wellness, met So SPA, So FIT, een overdekt zwembad en een schoonheidssalon. Ten slotte zal op de tweede verdieping 2.900 m2 worden ingericht voor zaken, met een grote en een kleine balzaal, een waaier van moduleerbare ruimtes en een zakencentrum.

     

    “Ik ben bijzonder opgetogen om dit heuse vlaggenschip te mogen verwelkomen in het Sofitel-netwerk. Sofitel Shanghai Jing’an zal dankzij de uitstekende ligging een waardevolle aanwinst zijn voor het merk, zowel in China als daarbuiten. Na Sofitel Wanda in Peking zal dit hotel ons tweede pronkstuk zijn in een land waar Sofitel al sterk aanwezig is", aldus Robert Gaymer Jones, COO van Sofitel Monde. RVH.

    www.sofitel.com

    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Didier Boehlen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DIDIER BOEHLEN NIEUWE ALGEMEEN DIRECTEUR VAN HET Radisson BLU Astrid hotel en het Park inn IN ANTWERPEN

     

     

     

     

     Didier Boehlen werd benoemd tot Algemeen Directeur van het Radisson Blu Astrid Hotel en het rechtover gelegen Park Inn hotel in Antwerpen.

     

    Didier Boehlen (°1977) heeft een uitgebreide ervaring in de hotelindustrie. Hij was o.a. Operations Manager in het Radisson Blu Resort in Taba (Egypte) waar hij meehielp bij de opening van het hotel in 2002. In 2003 werd hij getransfereerd naar het Radisson Blu Hotel in Muscat (Oman) als F&B Manager, in 2004 werd hij er gepromoveerd tot Executive Assistant Manager. In 2006 werd hij Algemeen Directeur van het Park Inn Thurrock in het Verenigd Koninkrijk. In 2007 keerde hij terug naar België, zijn thuisland, als Algemeen Directeur van het Radisson SAS Hotel in Hasselt.

     

    Vanaf 1 juni 2010 staat hij, als Algemeen Directeur in voor het dagelijks beheer van het Radisson Blu Astrid Hotel en het rechtover gelegen Park Inn in Antwerpen. Hij rapporteert aan Willem van der Zee, Regionaal Directeur Benelux & Frankrijk Rezidor.

     

    Didier Boehlen: “Ik ben blij, als Antwerpenaar, terug te komen in mijn geboortestad en zie er naar uit om samen met mijn team beide Rezidor hotels verder uit te bouwen tot dé referenties in hun markten.”

     

    Didier Boehlen behaalde een diploma “Hotelmanagement” aan de Hotelschool in Lausanne. Hij spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels. Didier woont in Antwerpen, is getrouwd en heeft 2 kinderen.

     

    Hij volgt Frank Cops  op die zijn hotelcarrière verder uitbouwt als owner representative voor Elbit Hotel Division Europe, eigenaar van verschillende hotels in Europa onder de merknamen Radisson Blu, Park Inn, Park Plaza en B-Apart. RVH.

     www.rezidor.com.

    24-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Last minutes

    Thomas Cook pakt uit met Quality Last Minutes

     

     

     

     

     

    Thomas Cook is in volle voorbereiding van het last minute seizoen. Ze trekken deze zomer de kaart van de kwaliteit en pakken uit met de Quality Last Minutes. Dit zijn aanbiedingen aan vlijmscherpe prijzen, maar met kwaliteitsgarantie.

     

     


    Wat zijn Quality Last Minutes?

     

    De reisaanbiedingen onder de noemer Quality Last Minutes bieden altijd minstens 15% korting t.o.v. de brochure prijs. Wekelijks op donderdag wordt een top 5 gepubliceerd met een korting van minstens 25%.


    Belangrijk bij de Quality Last Minutes is dat hier enkel hotels in opgenomen worden waarvan de klantentevredenheidsscore minimum 7/10 bedraagt. Deze score wordt gemeten via de quality afdeling van Thomas Cook en houdt tevens rekening met de scores van Zoover, een onafhankelijke instantie die de tevredenheid over accommodaties wereldwijd afficheert op basis van consumentenscores.


    Na afloop van de reis ontvangt de klant van Thomas Cook een tevredenheidenquête. Jaar na jaar worden die scores bijgehouden en de hotels geëvalueerd. Thomas Cook hecht heel veel belang aan de mening van de klant en stuurt waar nodig bij zodat je zeker kan zijn van een kwalitatieve welverdiende vakantie.


    Bij de reisagent of via www.thomascook.be kan je nu al Quality Last Minutes reserveren met afreizen tot eind juni. Die met afreis in juli worden binnen 2 weken bekendgemaakt. Wil je op de hoogte blijven van de Quality Last Minutes, schrijf je dan in op de nieuwsbrief van Thomas Cook en je zal wekelijks het lijstje in je mailbox ontvangen. RVH

    www.thomascook.be

     

     

    23-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Canadees oorlogsdrama
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Canadees oorlogsdrama over Wereldoorlog I

     

     

     

    Op 29 juni komt The Battle of Passchendaele uit op DVD en Blu-ray. Dit indrukwekkende oorlogsdrama van de Canadese regisseur Paul Gross is gebaseerd op de verhalen van zijn getraumatiseerde grootvader. Die vocht tijdens Wereldoorlog I in de gruwel van een van de bloedigste veldslagen ooit: de Slag bij Passendale.

    November, 1917. Na vier maanden van keiharde gevechten tegen de Duitsers weten de Canadese troepen het Belgische stadje Passchendaele in te nemen. De strijd die daarvoor geleverd werd, staat tegenwoordig symbool voor zowel de ongelooflijke gruwel als de heldenmoed die de Eerste Wereldoorlog kenmerkten.

     

    Regisseur Paul Gross, vertelt zijn grootvaders verhaal door de ogen van de jonge sergeant Michael Dunne (Paul Gross), die naar het front reist om aan de zijde van zijn zwager te vechten.

    Passendale, een landelijk dorpje in West-Vlaanderen, is sinds de Eerste Wereldoorlog  een begrip: honderdduizenden soldaten sneuvelden er op het slagveld. Getuige daarvan is de begraafplaats Tyne Cot Cemetery, de grootste Britse militaire begraafplaats op het Europese vasteland, met 11 952 graven, waarvan 70% van onbekenden en vier met een Duitse nationialteit. Passendale heeft ook nog een New British Cemetery, een Canadian Memorial en een New Zealand Forces Memorial.

     

    Omdat het Britse leger stafkaarten gebruikte met de oude schrijfwijzen van de Vlaamse plaatsnamen, is Passendale in de internationale  oorlogsliteratuur bekend als Passchendaele.

     

    Gedurende de Eerste Wereldoorlog werd het dorp totaal verwoest. De Slag om Passendale werd beschreven als een hel van modder en vuur, één der bloedigste veldslagen aller tijden, die duurde van 4 oktober tot 6 november 1917. Op 28 september 1918 werd het dorp definitief op de Duitsers heroverd door het 4e Regiment Karabiniers en door de Grenadiers.

     

    De totale Britse verliezen aan het Westelijk Front bedroegen 448 614 man aan doden, gewonden, zieken, deserteurs, vermisten en krijgsgevangenen. De totale Duitse verliezen in Vlaanderen gedurende dezelfde periode bedroegen 270 710 man. Bij de Fransen vielen ongeveer 8 500 doden, de overige verliezen zijn niet bekend. In totaal verloren dus een ruwe 450.000 man het leven in de slag bij Passendale. Een overweldigend aantal slachtoffers in verhouding tot de slechts acht kilometer die het front verschoven is, maar helaas geen uitzondering in deze oorlog.

     

    The Battle of Passchendaele ontving wereldwijd positieve reviews. De levensecht gefilmde gevechtscenes werden zelfs vergeleken met de openeningsscene van Saving Private Ryan (Steven Spielberg, 1998). Een absolute aanrader! RVH.

     

    Distributor Dutch Film Works

    Product: DVD & Blu-ray

    Release Date: 29 June 2010

     

    23-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!