NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • CLUBSPORT-RACEWAGEN MET 700 PK VOOR 70 JAAR PORSCHE
  • RAĎKKÖNEN, WERELDKAMPIOEN 2007, LEERT ACHT WERELDTITELS HOE HET MOET.
  • HAMILTON START VANUIT POLE....
  • VETTEL - FERRARI - GEEFT HAMILTON WAARSCHUWING IN FP3
  • HAMILTON IN STORTREGEN OOK SNELST IN FP2 IN AUSTIN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    23-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLUBSPORT-RACEWAGEN MET 700 PK VOOR 70 JAAR PORSCHE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het gaat om een nieuwe uitvoering van de Porsche 935 die ten tijde van "La Formule Silhouette" uit de Porsche-fabriek van Weissach de actualiteit in reed. In die auto mocht ik voor het eerst naast Jochen Mass over het fabriekscircuit in Weissach razen. Donderdag 27 september jongstleden heeft Porsche de nieuwe 935 onthuld ter gelegenheid van het historische "Rennsport Reunion"-evenement op de Laguna Seca Raceway in Californië.

    De 515 kW (700 pk) sterke racewagen met een carrosserie die doet denken aan de legendarische Porsche 935/78 zal in een beperkte reeks van 77 stuks worden geproduceerd. "Deze spectaculaire auto is een verjaardagscadeau van Porsche Motorsport aan zijn fans over de hele wereld", zei Dr. Frank-Steffen Walliser, Vice-President Motorsport en GT-wagens. "Omdat de auto niet is gehomologeerd, moesten de ingenieurs en designers zich niet aan de gebruikelijke regels houden. Ze kregen dus veel vrijheid bij de ontwikkeling". (Walter Rombauts/Foto's: Porsche)

    Bijlagen:
    Clunsport-racewagen met 700 pk voor 70 jaar Porsche i231018.jpg (5 MB)   

    23-10-2018 om 17:48 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAĎKKÖNEN, WERELDKAMPIOEN 2007, LEERT ACHT WERELDTITELS HOE HET MOET.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De GP van USA begon weeral met een gele vlag - Alonso eruit - en een fikse dreun tussen titelpretendent Sebastien Vettel (Ferrari) en pechvogel Daniël Ricciardo (Red Bull) die voor de negende keer dit seizoen moest opgeven. In de start verschalkte de Fin Kimi Räikkönen (Ferrari) de regerende wereldkampioen Lewis Hamilton en zette een fors leiderschap in dat zou resulteren in een GP-zege. Zijn 21ste maar wel zijn eerste na ... 113 GP's sinds zijn zege in Australië 2013.

    Twee piloten keken tegen een inhaalrace aan. Eerst Sebastien Vettel die door een gridpenalty vanop vijfde plaats startte en als verdoken opdracht had deze GP te winnen opdat hij nog enige kans op een vijfde wereldtitel zou maken. De tweede piloot was Max Verstappen die vanop de 15de plaats wegflitste en snel als de bliksem in de voorhoede post vatte. De bandenwissels brachten aanvankelijk niet de verhoopte duels, maar op tien ronden van het einde brak de hel los. Lewis Hamilton, slecht gepit, moest vanop de vierde plaats naar de eindzege dingen.

    Bottas liet hem gedwee voorbij. Maar de viervoudige wereldkampioen keek dan tegen de achterkant van Max Verstappen's Red Bull aan. Een barrière voor iedere piloot sinds het wonderkind uit Hasselt de Formule 1 heeft omgewoeld. Op het moment dat Lewis Hamilton zijn aanvallen op Max inzette bleven er nog zes ronden te rijden. Aan de leiding reed dus nog steeds Kimi Räikkönen die eveneens de zegedrift van de Red Bullrijder in zijn nek voelde en soms de Red Bull groter in zijn achteruitkijkspiegels zag dan gewenst...

    Max sloeg herhaaldelijke aanvallen van Lewis af. Toen deze het genoeg achtte, kwam de finale "tijgersprong" van de Mercedesrijder !!! Max Verstappen hield stand waardoor Lewis Hamilton te breed uitging, tijd verloor en berustte in een derde plaats. Daardoor kan hij zich vandaag nog niet voor de vijfde keer wereldkampioen noemen. Mogelijk is dat voor volgende week in Mexico. Toen Kimi Räikkönen als wereldkampioen 2007 met Ferrari, het steigerend paard als eerste in Austin over de meet mende, werd men bij Ferrari haast gek van vreugde.

    "Iceman", vaak verguisd en belasterd, leerde op zijn manier acht wereldtitels (Vettel en Hamilton) hoe je eens op een andere manier wint. Grote verliezer, tot het trieste toe, kwam Sebastien Vettel vierde aan. Er resten nog drie races en alsmaar minder kansen om Hamilton van een vijfde wereldtitel te houden. Stoffel Vandoorne "pakte" de dertiende plaats. Als landgenoot onthouden we hem niet dat te melden. Voor het overige moet het gezegd dat slechts tien piloten van de twintig geen figurantenrol spelen. Kimi Räikkönen, sinds mensenheugnis immers groots, onderstreepte die ijzige vaststelling. (Walter Rombauts/Foto:Fiat)

    01. Kimi Räikkönen (Ferrari)                         1 uur 34'18"643

    02. Max Verstappen (Red Bull)                      + 1"281

    03. Lewis Hamilton (Mercedes)                      + 2"342

    04. Sebastien Vettel (Ferrari)                        + 18"822

    05. Valtteri Bottas (Mercedes)                       + 24"744

    13. Stoffel Vandoorne (Mercedes)                  + 1 ronde

    Stand WK voor GP van Mexico:

    1. Lewis Hamilton              346 punten

    2. Sebastien Vettel            276

    3. Kimi Räikkönen             221

    21-10-2018 om 23:40 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON START VANUIT POLE....

    "Lewis Hamilton behoort tot de beste autocoureurs aller tijden. Hij mag in één adem worden genoemd met Ayrton Senna en Michaël Schumacher". Dat beweerde vorige dagen de Spanjaard Fernando Alonso. Hij vergat er Juan Manuel Fangio bij te vermelden. En ook Alain Prost, Niki Lauda, Stirling Moss en andere Jackie Stewart's. Maar het is een feit. De Brit ging nipt Sebastien Vettel vooraf die dus tweede werd. Maar door de gridpenalty omwille van een rode-vlagsituatie die de Duitser slecht inschatte moet hij drie plaatsen achteruit. Hij vangt de GP van Amerika vanaf de vijfde plaats aan.

    Max Verstappen (Red Bull) vanaf de vijftiende plaats op de grid. Hij kende technische pech (rechter-achterophanging stuk) en was voor geen mens nog aanspreekbaar. De Nederlandse Belg kampte tot dan uiteraard binnen de eerste vijf. Met - zoals alle snelsten - topsnelheden van 317 km/h die zelfs de dienstdoende helikopter niet kon volgen. Om Stoffel Vandoorne en Fernando Alonso te volgen was het niet moeilijk. Beiden haalden de Q2 niet. Onze landgenoot - volgend jaar met Pascal Wehrlein in de Formula E - was voor de zoveelste keer de traagste. Door zijn pole-position krijgt Lewis Hamilton nu toch wel echt greep op een vijfde titel. Alleen brute pech kan ervoor zorgen dat Sebastien Vettel de 67 punten verschil met nog vier races voor de wielen kan goedmaken. (Walter Rombauts)

    01. Lewis Hamilton (Mercedes)                      1'32"237

    02. Sebastien Vettel (Ferrari)                        1'32"298 (+0,061)

    03. Kimi Räikkönen (Ferrari)                         1'32"307

    04. Valtteri Bottas (Mercedes)                       1'32"616

    05. Daniël Ricciardo (Red Bull)                      1'33"494

    20. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault)      1'35"735

    21-10-2018 om 00:29 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VETTEL - FERRARI - GEEFT HAMILTON WAARSCHUWING IN FP3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De derde vrije oefeningen zagen in de Fin Kimi Räikkönen in de Ferrari een met de chrono goochelende "Iceman". Met 1'33"843 sarde hij de hele meute, vooral zijn eigen ploegmaat Sebastien Vettel. Natuurlijk ook Lewis Hamilton die zondag al wereldkampioen kan worden...Maar helemaal in het begin van dit laatste uur vrij testen, sprong Stoffel Vandoorne in de kijker door zich...derde (!) te plaatsen achter de twee Ferrari's. Weliswaar niet voor lang. De echt snelle jongens gingen elkaar te lijf met alle mogelijke bandencombinaties. Op het laatst monteerde Ferrari zelfs al gebruikte ultrasofts in de hoop ze zich nog vaster op het asfalt zouden kleven.

    In ieder geval werd de FP3 een geluksuurtje voor het Italiaanse icoon. Meteen ook voor Vettel die de WK-leider op 0,073" van zich afhield. Lewis, die al vijf keer won in Austin, ligt er niet van wakker. Straks om 23 uur onze tijd worden de kwalificaties voor de "pole" gereden. Zoals gewoonlijk zal er dan hoogspanning in de lucht hangen, zonder stroomboten maar misschien wel met een flitsende hemel. Want in Austin is een onweertje nooit uit de lucht. Als dat fenomeen het circuit onderdompelt in water dan komt er gedonder van. Zelfs chronowijzers gaan dan rare standen geven. De GP van Amerika die zondag wordt gereden is de vierde laatste wedstrijd van het lange seizoen. Vettel staat 67 punten achter op Hamilton. Zo begint in ieder geval de koers.(Walter Rombauts)

    01. Sebastien Vettel (Ferrari)                                  1'33"797

    02. Kimi Räikkönen (Ferrari)                                   1'33"843

    03. Lewis Hamilton (Mercedes)                                1'33"870

    04. Valtteri Bottas (Mercedes)                                 1'34"556

    05. Max Verstappen (Red Bull)                                1'34"703

    18. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault)                1'36"332

    20-10-2018 om 21:43 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON IN STORTREGEN OOK SNELST IN FP2 IN AUSTIN

    De tweede vrije training in Austin voor de GP van Amerika werd onder stortregens gereden. Eigenlijk kwamen pas na de helft van de verstreken tijd de auto's op de baan. Regerend wereldkampioen Lewis Hamilton reed in zijn Mercedes probleemloos de snelste tijd in 1'48"716. De Fransman Pierre Gasley, volgend jaar ploegmaat van Max Verstappen, bracht zijn Toro Rosso-Honda...op de tweede chrono. Onze landgenoot Stoffel Vandoorne wist zich in deze apocalyptische zondvloed op de achtste stek te rijden. Plots wordt hij door iedereen geprezen.(wr)

    1. Lewis Hamilton (Mercedes)                          1'48"716

    2. Pierre Gasley (Toro Rosso-Honda)                1'49"728

    3. Max Verstappen (Red Bull)                          1'49"798

    4. Fernando Alonso (Mc Laren-Renault)            1'51"728

    5. Nico Hülkenberg (Renault)                          1'52"208

    8. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault)          1'53"354

    20-10-2018 om 07:12 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON SNELSTE IN FP1....IN AUSTIN VOOR USA-GP

    Het kan geen nieuws meer zijn dat de Brit, viervoudig wereldkampioen F1 sinds 2008, nu ook de snelste was in de FP1 in Austin voor de GP van Amerika. Het is ook al geen nieuws meer dat Stoffel Vandoorne naar de Formula E gaat. Als iedereen zijn brood maar verdient. Verder is er over de F1 van vandaag en die na 2020 niet veel te vertellen. Want àls je dat zou doen wordt je als journalist gevierendeeld, op z'n minst. Vroeger was het "simpel" monddood gemaakt door de "upperclass", maar nu schiet er niets meer van je over.

    Dus houden we het braaf. Hoewel ik moet zeggen dat ik in de jaren '70' na een kritisch artikel eens werd opgebeld, door een aan te duiden bron, met de dreiging mijn vingers af te kappen zodat ik niet meer kon schrijven, tenzij met mijn knokkels ofe via de pen van mijn vrouw... Persvrijheid bestaat al héél lang niet meer. Hamilton en Mercedes snelst. En Bottas zéker daarachter. (wr)

    19-10-2018 om 22:51 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP VAN USA IN AUSTIN KAN ENKEL NOG EEN TROOSTRACE OPLEVEREN

    Vanaf straks 10 uur local time beginnen de eerste trainingen om de GP Van Amerika in Austi, Texas. Journalistenspinsels hebben de kolommen gevuld. Het moest wel, om den brode, althans voor degenen die geen achtënveertig jaar beroepsschrijven en 68 jaar beroepsplooien in het vege lijf of de al dan niet broodwinnende pen hebben. Regerend wereldkampioen Lewis Hamilton (Mercedes) telt 67 punten voorsprong op viervoudig wereldkampioen Vettel (Ferrari) en daarmee is voor kenners alles gezegd.

    De Amerikaanse GP, sinds maart 2017 thuisland van Liberty Media, kan voor een geniaal man als Vettel slechts een troostrace worden. De eerder bescheiden Duitser leeft met een schuldgevoel. Hij moest het zijn geweest die de vijf titels van de Argentijn Juan Manuel Fangio moest hebben geëvenaard. Waarom precies hij ? Omdat hij nog het profiel heeft van de evengoed levensgenieters als destijds maar ook die vanzelfsprekende voornaamheid die hij uitstraalt.

    Ook als hij heeft gevloekt. Mogelijk moet hij dit weekend dat weer herhaaldelijk doen. Maar in Amerika zetten ze daarvoor dan .... in de tekst. In Duitsland, "home of Mercedes" wordt het al eens helemaal gezegd. Soms moet dat. Zoals ook vader Jos Verstappen soms in alle talen doet en dat heeft geleerd nadat hij in 1995 officieel testrijder werd bij Benetton en daarna ploegmaat van - jawel - zevenvoudig wereldkampioen Michaël Schumacher. Diens zoon Mick is nu Europees F3-kampioen en aan de einder lonkt de F1. Morgen eerst GP van USA.(Walter Rombauts)

    19-10-2018 om 00:52 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORD FIESTA SPRINT CUP-FINALE IN HET NEDERLANDSE ASSEN

    Dit weekend wordt de finale van de eerste uitgave van de Belgische Ford Fiesta Sprint Cup gereden op het TT Circuit Assen bij onze noorderburen. Rekenkundig komen alleen nog Kenny Herremans, Martin Leburton, Ayrton Redant en Jens Verbesselt nog in aanmerking voor de eerste Belgische titel in deze nieuwe sprintdiscipline. De eerste race start zondag 21 oktober a.s. om 12.05 en de tweede om 16.35 uur. Om 17.05 uur kennen we dan de namen van drie kampioenen.(Walter Rombauts/Foto's: Ford Dealerships)

    Stand in kampioenschap:

    1. Stienes Longin                        110 punten

    2. Kenny Herremans                   105

    3. Martin Leburton                       98

    4. Ayrton Redant                         95

    5. Jens Verbesselt                       92

    Ford Dealer Team Championship:

    1. FordStore Feyaerts                                            146 punten

    2. Ford Van den Bossche                                        110

    3. Ford Geeraerts, Vanspringel Motorsport               104

    5. Ford Garage Trading                                            99

    Bijlagen:
    Kenny Herremans, nu tweede in het kampioenschap, hoopt zondag in Assen de eerste FFSC-titel te behalen. i171018.JPG (1.3 MB)   

    17-10-2018 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON WINT MEESTERLIJK CHAOTISCHE GP VAN JAPAN

    Zoals we gewend zijn in de F1 verknallen de eerste ronden de race doordat een safety car moet uitrukken. Max Verstappen verremde zich en kegelde Räikkönen uit de baan. Straftijd 5" voor de Red Bullman. Dus begon de GP van Japan eigenlijk pas in de achtste van drieënvijftig ronden. Lewis Hamilton, snelste in de vrije trainingen, polesitter, nam resoluut de leiding van de meute waarin Vettel (Ferrari) - achtste gestart - moeite had om zich naar voor te rijden. Toen hij Max Verstappen (Red Bull) moet zien voorbij te komen kon hij op de verwachte weerstand van de Nederlander rekenen.

    Toch zette Vettel aan de binnenkant zijn "rush" voort en raakte Max Verstappen. Met schade aan de Ferrari, straf van de stewards en teruggevallen op de 19de plaats... Tegen het eind van Hamilton's rijles bedreigde Max Verstappen nog Valtteri Bottas die de overhand hield voor de tweede plaats. Daniël Ricciardo startte vijftiende en finishte vierde waardoor hij tot "Driver of the Day" werd uitgeroepen. De man die deze onderscheiding vanzelf toekomt is Hamilton, straks vijf keer wereldkampioen.

    In de 41ste ronde kwam er nog een kortstondige safetycar omdat Charles Leclerc's Sauber op de baan stil was gevallen na een zandbakuitstapje. Sinds de dood van Jules Bianchi inn 2014 neemt men in Suzuka niet het minste risico meer en wordt bij het minste geneutraliseerd. Sebastien Vettel reed zich vanuit de laatste plaats uiteindelijk op de zesde, maar ziet zijn puntenachterstand oplopen tot 67 tegenover Lewis Hamilton in de stand om de wereldtitel. Vettel's kansen op een vijfde wereldtitel zijn nihil geworden. Stoffel Vandoorne finishte vijftiende, weliswaar omdat hij alleen Lance Stroll en Sergey Sirotkin in hun gehandicapte Williams' achter zich kon houden. De volgende GP is die van USA binnen veertien dagen.(Walter Rombauts)

    01. Lewis Hamilton (Mercedes)              1 uur 28'53"

    02. Valtteri Bottas (Mercedes)               + 12"919

    03. Max Verstappen (Red Bull)              + 14"295

    04. Daniël Ricciardo (Red Bull)              + 19"495

    05. Kimi Räikkönen (Ferrari)                 + 50"998

    15. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault) op één ronde

    WK-stand voor GP van USA:

    1. Hamilton             331 punten

    2. Vettel                 264

    3. Bottas                207

               

    07-10-2018 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAMILTON IN POLE, VETTEL VERLIEST HET NOORDEN

    In het land van de Rijzende Zon heeft Sebastien Vettel (Ferrari) het noorden verloren. Hij reed een ronde als was ie dronken. Natuurlijk was dat niet het geval maar de viervoudige Duitse wereldkampioen zwicht wellicht onder het besef dat zijn kansen op een vijfde wereldtitel slinken. In de Q1 reed Vandoorne zowaar weer de twintigste tijd en Lewis Hamilton de eerste. De Brit, die 50 punten voorstaat op Vettel in de WK-stand klokte zogoed als direct 1'28"702, nog voor Marcus Erisson zijn wagen in de prak reed. Zes minuten werd de sessie onderbroken. Na de restart werd het duidelijk dat Alonso, Hülkenberg, Ericsson, Sirotkin en Vandoorne minder dan een figurantenrol speelden. Door het ongeval van Ericsson komt die op de 20ste en Vandoorne op de 19de plaats.

    De Q2 werd geanimeerd door Valtteri Bottas die zijn kopman - na de teamorders in Rusland kan dat worden gezegd - verschalkte met 1'27"987 ! De Fin houdt dus toch nog steeds een stok achter de deur. Maar dat was niet naar de zin van Lewis Hamilton die de tijdklokken naar 1'27"760 dwong. Omdat Vettel in de Q3 over de omloop zwalpte (1'32"192) door een foute bandenkeuze van Ferrari, en niet verder dan 9de geraakte, was de vreugde groot in het Mercedeskamp.

    Lewis Hamilton start op pole morgen in de GP van Japan in Suzuka, letterlijk de achtertuin van Honda. Tweede Bottas en derde die sakkerse Max Verstappen (Red Bull). Zijn ploegmaat Daniël Ricciardo verdween al eerder in de mist, de tiende keer dit jaar geloof ik dat de Australiër niet aan bod komt. Het is duidelijk dat Vettel's titelkansen nog zogoed als nihil worden. Opvallend in het lijstje is de vijfde plaats van de Fransman Romain Grosjean met de Haas. (Walter Rombauts)

    01. Lewis Hamilton (Mercedes)                       1'27"760

    02. Valtteri Bottas (Mercedes)                        1'28"059

    03. Max Verstappen (Red Bull)                       1'29"057

    04. Kimi Räikkönen (Ferrari)                          1'29"521

    05. Romain Grosjean (Haas)                          1'29"761

    19. Stoffel Vandoorne (Mc Laren-Renault)       1'31"041

    06-10-2018 om 09:49 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!