Inhoud blog
  • BLOG WALTER'S AUTO CAHIERS STOPT VANDAAG.
  • EVERFUEL SLUIT WATERSTOF TANKSTATIONS IN SKANDINAVIË
  • OLIGARCH, NIET NOODZAKELIJK NEGATIEF, EERDER SLACHTOFFER VAN JALOERSHEID ?
  • TRANSPORAMA WINT NOG ABONNEES DANKZIJ GEDEGEN TESTVERSLAGEN
  • GP VAN JAPAN ZONDAG ZAL NIEUWE VRAGEN BEANTWOORDEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Walter's Auto Cahiers

    10-06-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOYOTA OOK SNELST IN NACHTELIJKE FP4 IN LE MANS

    Niet nummer 8 zoals in de Hyperpole, maar wel de Toyota nummer 7 heeft de laatste vrije trainingen in het donker als snelste afgesloten. Conway, Kobayashi, Lopez persten er 3'28"322 uit om als eerste van de vijf hypercars te staan. De Oreca's uit de LMP2 zitten de vijf hypercars figuurlijk op de hielen en in de GTE Pro is Chevrolet Corvette voorlopig de baas. In de GTE Am is het Porsche die de overhand houdt op een legertje Ferrari's. (wr)

    10-06-2022 om 18:30 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SERGIO PEREZ - RED BULL HONDA - SCHRIJFT SNELSTE CHRONO OP ZIJN REKENING IN FP1

    De recente winnaar van de chaotische GP van Monaco, de Mexicaan Sergio Perez, heeft in Baku in de eerste vrije trainingen voor de GP van Azerbeidzjan de best tijd gereden. Nadat Max Verstappen de lat op 1'45"810 legde, sloeg zijn ploegmaat Sergio Perez erin die nog iets hoger te leggen met 1'45"476. Charles Leclerc kon zich in weerwil van ongelooflijk "gestuiter" van de auto tussen de twee Red Bull's in plaatsen. Zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton (Mercedes) zit op de zesde tijd en zijn ploegmaat George Russell op de zevende.

    De FP1 werd getekend door twee "Virtual Safety Cars", de eerste kostte drie minuten rijtijd door Mick Schumacher wiens Haas met een waterlek aan de kant ging. De tweede VSC werd uitgelokt door Nicholas Latifi dewelke de motor van zijn Williams-Mercedes de geest hoorde geven. Bijzonder opvallend waren de heren Alonso en Ocon die de Alpine's ei zo na aansluiting doen vinden in de kopgroep. Even stond Fernando Alonso op P4 ! Maar dat hij vijfde staat in de FP1 is als een zege voor Alpine ! Persoonlijk is het voor de tweevoudige wereldkampioen (2005-2006) een genoegdoening Lewis voorbij te rijden. Menselijke botsingen blijven langer hangen dan materiële bazaar.

    De "porpoising" geraakt noch bij Ferrari, noch bij Mercedes en AlphaTauri opgelost. Vooral Pierre Gasly deed er openlijk zijn beklag over via de boordradio naar zijn ingenieur toe. Het verschijnsel is dat bij hoge snelheid (280-330 km/h) de wagenbodem herhaaldelijk tegen het asfalt "stuitert" waardoor de coureur heus tanden klappert. Het nieuwe grondeffect op de nieuwe F1's wordt niet zoals destijds in 1978 een omgekeerde vliegtuigvleugel als uitgangspunt te nemen (bedenker daarvan was Colin Chapman van Lotus) maar wel de nodige luchtversnelling te creëren door twee "tunnels" in de autobodem die smal beginnen en naar achteren toe breder uitlopen.

    In het lastenboek van de FIA is er blijkbaar niet aan gedacht dit te combineren met een - hydraulische - actieve ophanging, zoals destijds wel het geval was. Nu kijkt iedereen op het fenomeen. En weinigen kunnen er - zonder reglementswijziging - iets aan doen. Straks is er de FP2 met Sergio Perez als "doorn in het oog van Max Verstappen". Vorig jaar moest de Limburger opgeven en won Sergio Perez de GP van Azerbeidzjan. Een waarborg is de eerste snelle tijd niet, want de geschiedenis van deze in 2016 opgenomen GP laat zien dat tot nu toe dat geen enkele coureur hem tweemaal won. (Walter Rombauts/Foto: Alpine)

    FP1:

    1. Sergio Perez (Red Bull-Honda)                       1'45"476

    2. Charles Leclerc (Ferrari)                                1'45"603

    3. Max Verstappen (Red Bull-Honda)                  1'45"810

    4. Carlos Sainz (Ferrari)                                    1'46"012

    5. Fernando Alonso (Alpine-Renault)                  1'46"571

    10-06-2022 om 14:57 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ALONSO ZAL RECORD VAN SCHUMACHER BREKEN IN GP VAN AZERBEIDZJAN

    Morgen beginnen de eerste oefeningen om de GP van Azerbeidzjan op het 6,003 km lange stratencircuit van Baku. Er is geen vergelijk met Monaco, want snelle en trage gedeelten wisselen zich af en vragen om een accent van stabiliteit op de bolide te leggen. In deze achtste GP van het lange WK F1 2022 zal de Spanjaard Fernando Alonso zijn 342ste GP rijden waarmee hij het record van Michaël Schumacher zal breken. Toch is hij dan nog acht GP's verwijdert van de absolute recordhouder, de Fin Kimi Räikkönen die in 2007 wereldkampioen werd met Ferrari.

    Uiteraard ontploft opnieuw een bikkelharde strijd tussen Ferrari, Red Bull-Honda en Mercedes. Dat zijn de eerste drie merken die het wereldkampioenschap van de constructeurs aanvoeren. Bij de coureurs ziet Max Verstappen niet zonder enige argwaan dat zijn teamgenoot op 15 WK-punten is genaderd door zijn zege in Monaco. Wellicht is die ongerustheid gegrond. Vader Verstappen, "Jos-the-Boss" voor ingewijden, heeft giftige taal gesproken aan het adres van de teamleiding van Red Bull. Christian Horner, met name, is ook niet de simpelste geest en vindt Max een "goeie". Met inbegrip de vaststelling dat Max Verstappen nu met de nieuwe auto's zijn leeftijdgenoten naast hem en soms voor hem ziet rijden. Er is in concreto geen zichtbare éénmans-dominantie meer te zien in het veld.

    Gedeeltelijk komt dat ook omdat "technisch falen" opnieuw zijn intrede heeft gedaan in de F1. Charles Leclerc, Max Verstappen en ook anderen hebben dit al moeten ondervinden. Morgen is er dus een eerste steekproef hoe "het schandaal van Monaco" is verteerd en welke antwoorden de teams hebben op DRS-problematiek (Red Bull) of de "porpoising" (Mercedes). Nu de naam van de Ster valt, die 1 miljoen verkochte wagens terugroept wegens remproblemen; heeft een sportschoenenmerk Puma, een affiche achter hun uitstalramen staan waarop Lewis Hamilton staat met daarbij "Acht keer wereldkampioen". De GP van Azerbeidzjan wordt dit jaar voor de zevende keer gereden. Niemand won hem tot vandaag twee keer. De GP verandert de straten van Baku in de adderpoel die de F1 is. Waarvoor maar weinigen terugdeinzen om er zich in te wentelen. Nooit eerder was de F1 perverser. (Walter Rombauts/ Foto: Alpine)

    WK-stand Piloten:

    1. Max Verstappen                      125 punten

    2. Charles Leclerc                       116

    3. Sergio Perez                           110

    WK-stand Constructeurs:

    1. Red Bull                                  235 punten

    2. Ferrari                                    199

    3. Mercedes                                134

    Bijlagen:
    Esteban Ocon tracht samen met Alonso Alpine naar voor te brengen in het Constructeurskampioenschap 9622 1.jpg (4.9 MB)   

    09-06-2022 om 18:08 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMERIKAANSE GLICKENHAUS TEMPERT MET SNELSTE TIJD IN FP2 EVEN TOYOTA RAFFINEMENT

    Glickenhaus heeft Toyota even onder de knie gekregen in de tweede vrije trainingen in Le Mans. Derde "Hypercar" (er zijn er maar vijf) is de Alpine A480 met Gibsonmotor. Op de zesde plaats en eerste staat WRT Oreca-Gibson LMP2 met Gelael, Frijns, Rast) die bij een eventueel technisch falen van veel Hypercar-software wel eens voor de algemene overwinning kunnen gaan. Le Mans is iets anders dan de Formule 1. De deelnemers zijn in de meeste gevallen bij gebrek aan gewicht omhoog gevallen rijkeluiszoontjes, behoudens natuurlijk de goed betaalde talenten, echte autocoureurs, die als "haas" moeten dienen om de verloren tijd van de "heren" dicht te rijden. Dat was vroeger bij ons een Bas Leinders, een Didier Theys en een Eric Van de Poele. Zij hebben allen die moeilijke opdracht van de "rijken" met meer dan glans volbracht. Van de meer dan 150 piloten die deelnemen aan de 24 H van Le Mans zijn geen 10% "autocoureur".

    Anders is het dan weer met Laurens Vanthoor, lid van wat je de Limburgse Verstappen-familie zou kunnen noemen. Hij is succesvol fabriekscoureur bij het huis Porsche in Weissach, Stuttgart. Hij heeft me ooit verteld dat de Formule 1 zijn opperste doel was, net als Nico Verdonck, maar Laurens was wijs genoeg om "de weg naar Le Mans" te kiezen. M.a.w. een zekerheid in de autosportwereld, in de WEC, en andere edelweissen van autoraces op te bouwen waarmee je kan leven. En goed kan leven.

    Resultaten behalen, testkilometers opbouwen waarmee het product - in zijn geval Porsche - seriematig kan worden verbeterd. In de journalistiek gold een beetje dezelfde wet. De vader van Jacky Ickx, Jacques Ickx, kon met Pierre Stasse van "Les Sports" en een brommerhandel de "front page" halen. "Frontpage, kaviaar en champagne". Miste je die dan was het een sandwich, liefst vanuit de hand van een autoconstructeur zodat die niets kostte. Ik heb er zo tientallen gekend. Er zorg voor dragend dat ik nimmer de "front page" zou missen. Met Jacky Stewart, Alain Prost, Enzo Ferrari, Nubuhiko Kawamoto, Kenichi Yamamoto, Niki Lauda, Agira Suzuki, Carlos Reutemann...Thierry Boutsen en net niet met Jacky Ickx. Omdat het journalistieke verraad even sterk leeft als in de cockpit. En technische kennis het altijd moet onderdoen van show. Sla er de eerste bladzijde van de Bijbel maar eens op na. Enfin...

    De Oreca-Gibson van WRT in LMP2 bedreigt dus de "Hypercars". In de GTE Pro zijn Cassaure, Garcia, Taylor met een Chevrolet Corvette de beste. In de GTE Am gaat de eer naar Cairoli, Pedersen, Leutwiler. Glickenhaus tempert even de glans van Toyota. Zondag namiddag zullen we zien of dat sprookje is blijven duren. Vergeten we niet dat Toyota één van de beste, zoniet de beste autoconstructeur ter wereld is. Zoals Porsche geboren is via de VW Kever, de "volkswagen" voor Hitler in de genialiteit van Ferdinand Porsche sr. Porsche komt volgend jaar opnieuw naar Le Mans, het Mekka van de industriële autosport. Peugeot zal er ook zijn. Het familiale verhaal van de familie Peugeot is gelijk aan dat van de families Toyoda, Porsche en Piëch. Een prestigieuze familie-aangelegenheid waar die "Verzwiegenheit" het hoogste goed is. (Walter Rombauts/Foto: Alpine)

    Bijlagen:
    Fernando Alonso denkt na waarom hij in Azerbeidzjan is en niet in Le Mans in die Toyota waarmee hij voor twee jaar won... 9622 1.jpg (3.4 MB)   

    09-06-2022 om 13:33 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRENDON HARTLEY GEEFT TOYOTA DE POLE CADEAU VOOR 90STE 24 UREN VAN LE MANS

    De "hyperpole" in La Sarthe was spannend, het reglement streng toegepast en even leek het erop dat de Alpine A480 de twee andere hypercars Toyota en Glickenhaus een neus zou zetten. Maar nadat Kobayashi in de Toyota #7 het snelst was, zette Brendon Hartley de gelijknamige auto maar met #8 op de pole: 3'24"408 ! De Alpine A480, ernstig kanshebber op de zege wegens technische betrouwbaarheid, start vanaf de derde positie. In de LMP2 zorgde Robin Frijns dat het Belgische WRT met de Oreca-Gibson #31 op de pole in LMP2 start. In de GTE pro is het Chevrolet Corvette die zijn story sinds 1953 bevestigt en vanaf de eerste plek in die categorie start. Het was Nick Tandy in de Corvette #64 die voor de snelste chrono zorgde. (wr)

    09-06-2022 om 00:00 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOYOTA NIPT SNELLER DAN GLICKENHAUS IN EERSTE TRAINING IN LE MANS

    Mte 3'29"441 heeft Toyota de snelste tijd gereden in de eerste oefeningen om de 24 Uren van Le Mans. Dat is het trio Buemi, Hartley en Hirakawa. De tweede, eveneens een hypercar, werd de Glickenhaus in 3'29"917 met Briscoe, Westrock en Mailleux aan boord. De eerste LMP2 werd vierde, met name de Oreca-Gibson van Lynn,Jarvis en Pierson. Straks om 22 uur wordt er opnieuw gereden tot middernacht. De Fransen hopen dat de Alpine Z480 van Negrão, Vaxivière en Lapierre dan meer vooraan zal rijden. (wr)

    08-06-2022 om 18:30 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG EERSTE KRACHTPEILINGEN IN OEFENINGEN VOOR 24H LE MANS

    Vanmiddag van 14 tot 17 uur en vanavond van 22 uur tot middernacht worden de eerste oefeningen gereden met het oog op de 90ste "24 Uren van Le Mans", dit sinds 1923. Het gaat tussen het Japanse Toyota en de Amerikaanse Glickenhaus. Met Alpine A480 als "derde hond met het been". Alpine speelt met de Gibsonmotor vooral op bedrijfszekerheid en een tikkeltje minder op absolute topsnelheden. Dat bracht de auto vorig jaar op de derde plaats. Mocht alles mis gaan voor deze krachtpatsers, dan kan de winnaar zondagnamiddag nog wel eens uit de LMP 2 komen. In ieder geval weten we vanavond hoe we het eerste plaatje moeten bekijken.(wr)

    08-06-2022 om 10:45 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEMORIES, EEN SOUVENIR VAN DE TOKYO MOTO SHOW 2003...

    De Tokyo Motor Show stond altijd garant voor spektaculaire conceptcars. Hier is er één van de vele Toyota's.

    Bijlagen:
    TOYOTA PM02 i26522 1.jpg (184.1 KB)   

    07-06-2022 om 08:19 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIBERTY MEDIA GROTE WINNAAR VAN STRIJD VOOR F1 TV-RECHTEN IN 2023

    Momenteel bevinden de uitzendrechten van de in Amerika steeds populairder wordende F1 in handen van ESPN. En dat sinds 2017, het jaar dat de Formule 1 in handen is gekomen van het Amerikaanse Liberty Media. Voor 2023 verwachten deze eigenaars een inkomstenbron van 1 miljoen dollar. Op dit ogenblik is bekend dat ESPN, dat de F1 overnam in 2017 van NBCUniversal, 70 miljoen dollar op tafl te willen leggen. Dat bedrag lijkt een fooi  te worden in vergelijking wat Betflix en Amazon tegen elkaar opbieden.

    In tegenstelling tot de in Europa ten dode opgecshreven GP's in de nabije toekoms - zelfs Monaco ! - groeit de populariteit in de USA. Dat komt omdat Liberty Media de GP van Miami op de kalender heeft Geïntroduceerd, maar ook in 2023 naast de GP van Amerika in Austin ook de GP van Las Vegas op zaterdagavond laat doorgaan. Een technisch vernuftige industriële sport is na 70 jaar omgetuned tot een Barnumachtig gegeven. Geld wint altijd. En wie heeft dat ? Amazon, Netflix - nu wat tanend - en wie weet welke kapers er op de kust nog bijkomen.... (Walter Rombauts)

    07-06-2022 om 05:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOYOTA GR010 HYBRID SNELSTE OP TESTDAG IN LE MANS

    De Formule 1 zal moeten dulden dat er minstens evenveel aandacht gaat naar de 24 Uren van Le Mans, nu zaterdag en zondag. Op de testdag van gisteren spelde Toyota GR010 Hybrid met het nummer 7 de wet. De piloten Conway, Kobayaschi en Lopez persten er 3'31"628 uit over het 13,626 km lange circuit. De Amerikaanse Glickenhauser snoepte de tweede plaats af van de tweede Toyota met 3'31"735. Vooral "ancien" in La Sarthe, Romain Dumas liet zijn ploegmaats Derani en Pla zien hoe je dat doet.

    Met Glickenhauser krijgen de LMH (Le Mans Hypercars) een duidelijker beeld, maar het is en blijft tot volgend jaar wachten op de Peugeot en de Porsche die Toyota echt zullen bedreigen. Natuurlijk mogen we ook Alpine niet vergeten. De auto gaf vorig jaar meer dan een betrouwbare indruk en de huidige A 480-Gibson oogt op 12 juni naar een podiumplaats algemeen. Met Lapierre, Negrão en Vaxivière als coureurs. Het hele voornoemde groepje wordt op zich nog eens bedreigd door een legertje LMP2-auto's waarvan gisteren een Oreca-Gibson #22 in 3'32"099 de snelste was.

    Tot slot is er nog de LMGTE Pro waarin de Chevrolet #64 met 3'54"001 snelst was. In deze catergorie zal onze landgenoot Laurens Vanthoor, fabrieksrijder bij Porsche, behoudens pech zeker potten breken. In de LMGTE Am-klasse uiteindelijk, was het een Ferrari 488 GTE #57 die met 3'54"827 bovenaan de tabellen staat. (wr)

    Bijlagen:
    Porsche is zeer goed vertegenwoordigd in Le Mans in de GTE Pro en GTE Am-klasse 6622.jpg (180.2 KB)   

    06-06-2022 om 18:11 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KOOP NOOIT DE BESTE AUTO VAN DE WERELD, WANT EENS JE HEBT BETAALD MINACHTEN ZE JE

    Ik ben ouder dan het merk Porsche officieel is. Door het toeval heb ik twee van de meest uitzonderlijke Porsche's te kunnen/mogen kopen en in het verleden rijden zoals de legendarische Porsche 959 waarmee ik samen met Pierre Dieudonné, elks apart welteverstaan, onder 10' doken op de groene hel met zijn 176 bochten, 22,4 km lang. Het zijn de beste auto's ter wereld. De boxermotor van dewelke de resultante "nul" is na een arbeidsslag kan niet worden verbeterd.

    Moderne klanten bij Porsche staan daar niet bij stil en het in dienstzijnde personeel nog minder. Het is spijtig dat Porsche van luchtkoeling naar vloeistofkoeling is overgegaan. Vandaag Posrche-klant zijn is dramatisch. Mocht wijlen Roland D'Iederen nog leven, ik zou hem verslag uitbrengen. Als je niet in smoking komt vervallen zelfs gemaakte afspraken, al kom je er van 155 km ver van. Ik ga de naam niet citeren: maar de begoede klant is er lucht. De beste auto ter wereld in handen van onbenullen. Nieet van Weeissach natuurlijk, maar die in wat men België noemt. (wr)

    10-03-2023 om 23:24 geschreven door walter rombauts

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 26/12-01/01 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 17/12-23/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!