Inhoud blog
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ortner - de massakachel - inbouwhaard

    Ze zien er uit als gewone inbouwhaarden, maar schijn bedriegt. Dit zijn echte massakachels die na een paar uur stoken voor 12 tot 24 uur heerlijke stralingswarmte blijven uitstralen. Deze hyper moderne warmtebatterijen vertonen een ultiem gebruiksgemak, een fenomenaal laag houtverbruik en minimale fijnstof emissies. Men kan de benodigde houthoeveelheid om de massa op te warmen in één keer stapelen, aansteken en klaar.

    In combinatie met de optionele automatische luchtsturing van Ortner kan men dit ook ‘s morgens doen en vervolgens naar het werk gaan. De verbranding wordt automatisch geregeld en ook de luchtaanvoer sluit automatisch wanneer het vuur uit is, zodat onnodig warmteverlies via de schoorsteen wordt vermeden. www.dury.com





    07-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slimme houthachels met bimetaal luchtregeling

    Zowel de consument als de overheid hebben wel wat vragen bij het reële rendement en de echte emissies wanneer houtkachels in real-life gebruikt worden. Dat is logisch omdat de luchtaanvoer bij labotesten uiteraard fijner afgestemd wordt dan bij de mensen thuis.

    Een bimetaalveer is een veer die bestaat uit 2 metalen die verschillend reageren op veranderingen in temperatuur. Dankzij zo’n bimetaalveer - die standaard voorzien is in alle Wiking kachels -kan de verbrandingstemperatuur constant gehouden worden, doordat de veer de luchtaanvoer automatisch bijregelt. Onafhankelijk van veranderingen in de schoorsteentrek of de hoeveelheid brandstof kan aldus een goede verbrandingskwaliteit ten alle tijde gegarandeerd worden. Zo wordt veel bespaard op het houtverbruik, worden de fijnstofemissies onder controle gehouden en blijft het glasraam steeds schoon.

    En zo kan het wonder van het vlammenspel u bekoren in combinatie met het prachtig scandinavisch design van deze zeer democratisch geprijsde, slimme houtkachels. www.dutry.com

    WIKING LUMA 1 wandmodel met zijruiten - Prijs excl 6 % of 21 % btw: € 1.800 - WIKING mini 2 - Prijs excl 6 % of 21 % btw: € 1.300 - WIKING miro 6 met speksteen - Prijs excl 6 % of 21 % btw: € 2.496





    06-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw 2018: Intuïrief ontspannen dankzij RainSelect - hansgrohe

    Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. Om je doucheruimte zo strak mogelijk te houden en je toch van al dat doucheplezier te laten genieten, introduceert hansgrohe RainSelect. Bij dat handige bedieningspaneel switch je snel en intuïtief tussen hand- en hoofddouche én tussen de verschillende straalsoorten.

    Dankzij de grote bedieningsknoppen is de hansgrohe RainSelect eenvoudig en intuïtief in gebruik.

    Een klein wellnesswalhalla, daar evolueert onze doucheruimte steeds vaker naartoe. We kiezen niet langer voor één kleine handdouche in een donkere kleine cel, maar voor licht, ruimte en luxe. Zo hebben we naast de praktische handdouche vandaag vaak ook een royale hoofddouche, liefst mét keuze uit verschillende straalsoorten. Die laat ons afwisselend en naar wens genieten van een watervalstraal, een volumineuze regendouche of een verkwikkende plensbui. Bij hansgrohe gebeurt dat met één druk op de knop dankzij RainSelect. Want tijdens het douchen moet je je hoofd leeg kunnen maken. Een intuïtieve douchebediening maakt dat mogelijk. Zo begin je verkwikt aan je ochtend of spoel je onder de douche dat laatste restje herinnering aan een drukke dag probleemloos weg. De beperkte inbouwdiepte levert extra ruimtewinst en bewegingsvrijheid op in de doucheruimte.

    Opgeruimde douche

    De ontwerpers van Phoenix Design gaven RainSelect een strak en intuïtief design mee. Ze wilden de douche niet alleen van een eenvoudige bediening voorzien, de badkamermuur moest ook een strakke en opgeruimde look hebben. Een opgeruimd hoofd begint namelijk met een opgeruimd huis. Door het gebruik van kwalitatief glas en metaal is de douche een eyecatcher voor elke badkamer. De fijne metalen afwerking benadrukt het lineaire karakter. De beperkte inbouwdiepte levert tot slot extra plaatswinst en bewegingsvrijheid in de doucheruimte op. De grote knoppen zijn even eenvoudig te bedienen als een lichtschakelaar.

    Net zo eenvoudig als het licht aandoen

    RainSelect laat je toe om op een eenvoudige manier alle mogelijkheden van je douchesysteem te bedienen. De grote knoppen van 70 x 70 mm maken het bedienen van de douche net zo gemakkelijk als bij een lichtschakelaar – puur intuïtief. Je hebt bovendien geen extra elektronische voorzieningen nodig., want de knoppen werken puur mechanisch dankzij de Select-technologie van hansgrohe. Ook kunnen de verschillende douchesystemen tegelijkertijd functioneren.

    Naast de knoppen om de verschillende douchefuncties te bedienen, zijn er ook twee draaiknoppen die de sterkte van de waterstraal en de temperatuur bepalen. Je kunt het debiet naar wens regelen en zelfs helemaal uitzetten voor een eenvoudige reiniging. De handige houder voor de handdouche maakt een extra douchestang en dus extra boorwerk overbodig.

    Wit, zwart of chroom

    De RainSelect is beschikbaar in twee modellen voor de douche, en er is een uitvoering voor bij een bad waarin je ook kunt douchen. Je hebt de keuze tussen drie afwerkingen: wit, zwart en spiegelglas in een chroomkleurige metalen omlijsting. Je kunt de RainSelect-douchebediening combineren met hoofddouches zoals de Rainmaker Select of andere modellen die een gelijkaardige designtaal gebruiken, of die werken met gelijkaardige materialen (zoals wit glas) om de look van je badkamer tot in de puntjes te verzorgen.

    RainSelect van hansgrohe: RainSelect afwerkset voor 2, 3, 4 of 5 functies, vanaf € 1 320 excl. btw. RainSelect inbouwlichaam voor 2, 3, 4 of 5 functies, vanaf € 750 excl. btw.

    Als onderdeel van de internationaal opererende Hansgrohe Groep is hansgrohe het premiummerk voor douches, douchesystemen, badkamer- en keukenkranen en spoelbakken. Met zijn vele award-winnende producten geeft hansgrohe vorm aan het water dat stroomt in de keuken en badkamer. Dat zijn precies ook de plaatsen waar mensen hun waardevolle tijd het liefste doorbrengen en de mooiste momenten met water beleven. Met die momenten in gedachten ontwikkelt hansgrohe baanbrekende oplossingen die uitstekend design, duurzame kwaliteit en intelligente functies combineren, voor een maximaal gebruikscomfort en -plezier. hansgrohe zet water om in een bijzondere ervaring. hansgrohe. Meet the beauty of water.

    Nummer één in design in de sanitairsector (iF)

    In de huidige ranking van het International Forum Design (iF) van ‘s werelds beste bedrijven op het vlak van design, staat de Hansgrohe Group, met zijn merken AXOR en hansgrohe, op de 6e plaats tussen 2000 bedrijven. Met een score van 1040 punten doet de Hansgrohe Group het zelfs beter dan bekende merken als Audi, BMW of Apple. Deze positie bevestigt nogmaals de leidende positie van het bedrijf in de sanitaire sector. www.hansgrohe.com/design

     





    05-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Driekoningentaart van Saint-Aulaye

    Zaterdag 6 januari wordt ongetwijfeld een symbolische hoogdag voor bakkerij Saint-Aulaye ter gelegenheid van het Driekoningenfeest met als uitschieter een 100% ambachtelijke taart waarin 9 bonen verscholen zitten die elk een van de Brusselse symbolen weergeven.

    Het is in het atelier van het moederhuis van Saint-Aulaye in de Vanderkinderestraat dat men de honderden taarten bereidt die verkocht worden tussen 3 en 31 januari. Een absolute nieuwigheid dit jaar zijn de verborgen Brusselse monumenten in faience die de historisch boon vervangen. Hiervoor deed Jean-Louis Barré een beroep op de bekende faience maker van Clamecy, Jean-François Colas. Hij creëerde bonen die het Atomium, het Hortahuis, het Huis van Erasmus, het Stadhuis, het Trammuseum, de Cantillon-brouwerij, het observatorium en het kasteel Hertoginnendal voorstellen.

    Jean François Colas kwam in het begin van de jaren tachtig met het idee om traditionele boontjes voor bakkers en banketbakkers te vervangen door keramische creaties, een knowhow die op de markt wordt gebracht onder de naam "Fèves de Clamecy". Elk jaar worden er verschillende collecties geboren en vandaag zijn er enkele duizenden creaties ...

    Saint-Aulaye werd opgericht in 1986 in Elsene en is een ambachtelijke bakkerij. De naam is afkomstig van een klein stadje in de Dordogne waar Gerard Marciquet, de grondlegger van het huis, zijn leertijd maakte. De bakkerij werd in 2008 overgenomen door Fabien Grégoire en Jean-Louis Barré, beiden hadden al heel wat ervaring in de bakkerij.

    Fabien, metgezel van de Tour de France is de patissier van Sain-Aulaye. Hij leidt een team dat elke avond de creaties produceert die zowel de ogen als de smaakpapillen verwennen. Klassiek of nieuw, ze zijn 100% handgemaakt van de beste kwalitatieve ingrediënten!

    Jean-Louis, met 20 jaar ervaring in klantenservice (met inbegrip van zijn ervaring bij Harrods in Londen) adviseert en helpt de klanten te kiezen uit de talloze soorten brood en gebak. In 2014 vervoegde Frédéric Dupont, Compagnon Boulanger, het duo. Meel van La Minoterie Bouleau tot Nozay, water, zuurdesem, tijd en passie ... dit zijn de belangrijkste ingrediënten van het assortiment brood dat voor het huis wordt gemaakt.

    Na de opening van een American Street Bakery en de verhuizing van de Flagship Store naar de Vanderkinderestraat, biedt nu ook een derde Saint-Aulaye-winkel in Fort Jaco het hele assortiment aan.

    Voor de Saint-Aulaye taart kan men terecht op volgende adressen:

    Vanderkindere straat 377 - 1180 Brussel. Tel. +32 2 345 77 85. Van dinsdag tot zaterdag: van 7u tot 19u. Zondag van 7u tot 16u.

    Amerikaanse straat 130 - 1050 Brussel. Tel. +32 2 538 48 15. Dinsdag tot en met zaterdag van 7.30-18.30 uur. Zondag van 7.30 uur tot 13.00 uur. Enkel bakkerij.

    Waterloosesteenweg 1447 - 1180 Brussel. Tel. +32 2 374 69 85. Van woensdag tot zaterdag van 07:30 tot 18:30 uur. Zondag van 7:30 tot 14 uur





    04-01-2018 om 21:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ook in de driekoningentaart voor één persoon steekt een boon bij Carrefour
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zoals elk jaar zullen zowel grote als kleinere gezinnen ook in 2018 Driekoningen vieren. Met 90.000 kilo frangipanetaarten, ofwel 200.000 driekoningentaarten is Carrefour hierop voorzien. Ook in de taarten voor 1 persoon (die per 2 worden verkocht) steekt dit jaar een boon.

    Zoals elk jaar is het rond deze periode van het jaar alle hens aan dek in het atelier van Carrefour. De patissiers van Carrefour werken er namelijk dag en nacht aan 90.000 kilo frangipanetaarten, of 200.000 driekoningentaarten.

    Naast de klassieke frangipanetaart vindt men bij Carrefour nog andere driekoningentaarten, die in smaak en/of grootte verschillen, zoals de versie die op ambachtelijke wijze is gemaakt.

    In totaal biedt Carrefour 7 soorten aan: de klassieke frangipanetaart voor 6 personen; de klassieke frangipanetaart voor 8; de frangipanetaart voor 6, op ambachtelijke wijze gemaakt (premium); Frangipane/abrikozen voor 6, op ambachtelijke wijze gemaakt (premium); Driekoningentaart met appels voor 6; Driekoningentaart met appels voor 8 en 2 individuele frangipanetaarten (2 x 12 cm). Toch blijft de frangipanetaart voor 6 de ‘koning’ van de verkoop.

    Super-helden van DC Comics: Om koning of koningin te worden in 2018 zal men een superheld in zijn/haar taart moeten vinden. Er zijn namelijk elf personages van de film ‘Justice League’ verspreid in de taarten die door Carrefour worden verkocht. Ook in de individuele taarten die per 2 worden verkocht is één boon verstopt. Zo kan men als koppel ook zijn koning of zijn koningin bekronen.

     

     

    04-01-2018 om 21:32 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw 2018 - Dekon international brengt ode aan de industriële stijl

    » Cosentino breidt collectie ‘Industrial’ uit - » Drie nieuwe kleuren: Nilium, Radium en Orix - » Duurzame productieprocessen - » Te zien op Batibouw: hal 11, stand 118

    Geoxideerde metalen, ruwe cementoppervlakken, onregelmatige patronen … Cosentino, het bedrijf dat het ultracompacte oppervlak Dekton produceert, lanceert nieuwe designs die hulde brengen aan de industriële schoonheid. In de serie ‘Industrial’ werd Trilium al eerder internationaal geprezen. Nu komen daar nog drie krachtige kleuren bij: Nilium, Radium en Orix.

    “Dekton Industrial is ontworpen om na te denken over de schoonheid van metalen en cement in al hun fases”, zegt Daniel Germani, ontwerper van de collectie. “Het is een eerbetoon aan de ongelofelijk mooie imperfecties van het oxidatie- en slijtageproces dat bepaalde materialen doormaken. De technologie van Dekton geeft ons de nodige hulpmiddelen voor onderzoek en design. Het resultaat is een kleurenserie die de nadruk legt op de rijkdom en de intensiteit van een natuurlijk proces als oxidatie.”

    Dekton, met de D van duurzaamheid

    Met deze nieuwe designs zet Germani meer dan een sterk staaltje ontwerpen neer. De kleuren passen ook perfect in het duurzaamheidsbeleid waarmee Cosentino volop inzet op een ecologisch verantwoord productieproces. Als een van de duurzame maatregelen streeft het bedrijf ernaar afval te beperken en uiteindelijk met een efficiënt productieproces zero waste te bereiken. Net daarop scoort Dekton Industrial uitstekend: twee kleuren uit die reeks, Radium en Trilium, worden voor maar liefst 80% gefabriceerd met gerecycleerde materialen.

    Vier kleuren met karakter

    Ruw, karakteristiek en urban, zo kun je de collectie Dekton Industrial omschrijven. De reeks telt nu vier ecologisch geproduceerde kleuren, die allemaal een eigen persoonlijkheid hebben: Trilium (al gelanceerd in 2016) en nieuwkomers Radium, Nilium en Orix.

    Trilium scoorde in 2016 verschillende prijzen, waaronder de prestigieuze German Design Award. Die award vormt nog altijd een prachtige beloning voor de eerste milieuvriendelijke kleur die Dekton lanceerde. Trilium biedt een mix van kleuren, geïnspireerd op vulkanisch gesteente met diepzwarte en grijze tinten.

    Een eerste toevoeging aan de collectie is Radium, gebaseerd op een geoxideerde stalen plaat. Het resultaat geeft een warme uitstraling van bruine en oranje kleurschakeringen, harmonieus gecombineerd met blauw- en groentinten. Ook Radium blinkt uit in duurzaamheid door het grote aandeel gerecycleerde materialen.

    Nilium is het minimalistische onderdeel van de serie. De kleur haalt zijn inspiratie bij staal, in een subtiele mix van witte en zilvergrijze schakeringen. Het materiaal geeft op een verfijnde manier de warme kleuren weer die verschijnen aan het begin van het oxidatieproces.

    En last but not least: Orix. Die grijze kleurschakering is gebaseerd op de robuuste look van een stuk cement. Het materiaal onderscheidt zich van de rest door zijn koele karakter waar een industriële schoonheid in schuilt. De kleurencombinatie van grijs, blauw en groen verenigt uitstekend een chique, hedendaagse uitstraling met een zweem oude industriële look.

    De finishing touch

    Dekton Industrial heeft een unieke matglanzende afwerking die het uitgesproken karakter van de designs nog beter tot uiting doet komen. Naargelang de lichtinval tonen de materialen zich in verschillende kleurspectra. Dat voegt een tikje spektakel toe.

    Nog meer nieuws op Batibouw...

    Cosentino stelt op Batibouw 2018 nog meer verrassende nieuwigheden voor. In de Silestone-familie krijgt de collectie Eternal er immers enkele spiksplinternieuwe kleuren bij, vernieuwend als altijd. De reeks natuurlijke kwartsoppervlakken veroverde op de vorige editie van Batibouw al alle harten met haar tijdloze marmermotieven en met de indrukwekkende schoonheid van de authentieke aderpatronen, en dit jaar voegt Silestone daar nog een paar absolute blikvangers aan toe. Stay tuned!

    Cosentino, een internationaal, toonaangevend bedrijf dat op verantwoorde wijze vernieuwende oppervlakken van topkwaliteit ontwikkelt, is 's werelds grootste producent van kwartsoppervlakken. De familiebedrijfsgroep is volledig in Spaanse handen en spitst zich toe op het ontwerp, de productie en de distributie van architectonische en decoratieve oppervlakken.

    Het bedrijf creëert merken en definieert trendsettende producten die als doel hebben vernieuwende en functionele oplossingen aan te dragen voor woningen en openbare ruimtes, met criteria als aandacht voor design, innovatie en respect voor het milieu. Vandaag is het Spaanse bedrijf aanwezig in de hele wereld, met vestigingen in een dertigtal landen.

     

     

     







    04-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw 2018 - AXOR shower-heaven: groots doucheplezier

    AXOR lanceert de Rolls-Royce der hoofddouches. De AXOR ShowerHeaven 1200 / 300 4jet wil je de meest luxueuze douche-ervaring ooit bezorgen. Dat doet de hoofddouche door een heus waterspektakel te creëren — licht en beweging inbegrepen. Een symfonie met maar liefst drie straalsoorten staat op het programma. Dit uitgekiende staaltje puristisch design en state-of-the-art-engineering werd ontwikkeld in samenwerking met Phoenix Design.

    De AXOR ShowerHeaven meet maar liefst 1,2 meter bij 30 cm. Dankzij die royale oppervlakte, biedt de hoofddouche ruim plaats aan maar liefst drie straalsoorten, schitterend in de kijker gezet dankzij de geïntegreerde ledverlichting. Die kun je alle drie apart selecteren of tegelijk laten stromen voor een onvergetelijke douche-ervaring. Opvallend zijn de 2 x 2 openklappende zijsproeiers. Wanneer die zich openvouwen, stroomt de gloednieuwe PowderRain-straal naar beneden (zie lager). Wil je genieten van een verkwikkende regenbui, dan selecteer je de Rain-straal die uit het middengedeelte van de ShowerHeaven komt. Tot slot kun je ook genieten van een krachtige massagestraal, de mono. Die daalt recht uit het hart van het toestel stevig op je neer.

    Zijdezachte douchestraal

    De PowderRain is een gloednieuwe straalsoort die AXOR voorbehoudt voor zijn meest luxueuze douchesystemen. De douchekop (bij de ShowerHeaven zijn dat de uitklappende zijsproeiers) is bezaaid met fijne siliconen nopjes. Hieruit vloeien zijdezachte, piepkleine regendruppels die je van kop tot teen omhullen. Alsof je in een cocon zit waarin je geaaid wordt door talloze donsveertjes. Zacht, zorgzaam en toch krachtig. En in tegenstelling tot bij een gewone douchebeurt spatten de waterdruppels niet op wanneer ze je huid raken. Doordat ze microfijn en licht zijn, blijven ze er net beter op liggen, waardoor de PowderRain je letterlijk natter maakt dan elke andere douche. AXOR ShowerHeaven 1200 / 300 4jet met verlichting 2700 K. Vanaf € 9 755, btw niet inbegrepen.

    AXOR

    Met oog voor precisie ontwikkelt, construeert en produceert AXOR kraanwerk, douchekoppen en accessoires voor luxueuze badkamers en keukens. Dankzij zijn hoogstaande esthetiek en technologische knowhow creëert het merk volgens een avant-gardebenadering unieke stukken en collecties waarvan sommige beschouwd worden als klassiekers binnen het badkamerdesign.

    Alle stukken samen geven vorm aan de claim ‘Vorm volgt perfectie’: het ontwerpproces eindigt pas wanneer je niets meer kunt toevoegen of wegnemen. De trendsettende designobjecten voor de badkamer en keuken worden volgens dit recept al meer dan twintig jaar ontwikkeld in samenwerking met gerenommeerde designers als Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud en Patricia Urquiola. AXOR is een merk van de Hansgrohe Group. www.axor-design.com

     

     





    03-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wander Concept Store met thema ‘Millennial Pink’ brengt design naar het grote publiek

    » Tweede editie van het Wander Trade Event - » Conceptstore in een leegstaande kerk - » In het teken van 'Millennial Pink'

    Op 27, 28 en 29 januari zet in Sint-Niklaas de Wander Concept Store haar deuren open voor het grote publiek, in het kader van het Wander Trade Event. Gedurende drie dagen stelt deze pop-up conceptstore het beste en het nieuwste uit de interieur- en designwereld van lente-zomer 2018 voor, in een hoogst creatieve setting.

    De hele driedaagse is gehuld in dé trendkleur van het moment en tevens het thema van het event: ‘Millennial Pink’. En alsof dat nog niet genoeg is, vindt het event plaats in het unieke decor van de Wander Church, een kerk die al 10 jaar leegstaat en voor de gelegenheid vrij toegankelijk is voor het grote publiek.

    Wander Trade Event & Concept Store

    Na een succesvolle eerste editie eind augustus is Wander Trade Event in 2018 aan haar tweede editie toe. Het concept blijft hetzelfde: een inspirerend B2B-event voor retailers, bloggers en interieurarchitecten die alle nieuwste trends en producten op het vlak van interieur, design, gifts en concepts willen opsporen. Dat B2B-gedeelte vindt plaats in een eventhal onder de naam Wander Haus.

    Nieuw is het tweede luik, op 200 m van de eerste locatie en open voor het grote publiek: de Wander Concept Store. Die is te vinden in de Wander Church en is gratis toegankelijk voor iedereen met een hart voor design – zowel consumenten als professionelen. In de conceptstore krijgen alle designliefhebbers een blik op de collecties lente/zomer 2018 (producten die nog niet in de winkels liggen) in het thema ‘Millennial Pink’, zorgvuldig geselecteerd bij de merken en jonge ontwerpers die deelnemen aan Wander Trade Event in Wander Haus.

    Millennial Pink: de roze draad in het event

    Het hele event is gehuld in een jasje van roze, want zowel de Wander Concept Store als het Trade Event draaien om één kleurtoon: ‘Millennial Pink’. Roze – of toch een tint die in de buurt van een blanke huidskleur komt – is inderdaad de trendkleur van het moment, die de wereld van mode en interieurdesign in haar greep houdt. De tint wordt ook wel ‘Tumblr Pink’ genoemd, omdat hij populair is bij bloggers en instagrammers. Als tweede bijnaam kreeg de kleur ‘post-happy’, na de lange crisis waarin we vooral donkere kleuren zagen: grijs, zwart, bruin.

    De hele conceptstore wordt gecureerd door de Wander Stylisten, die uit het grote aanbod van deelnemers de juiste stukken in de installatie integreren. Zij inspireren op deze manier de bezoekers met zowel de locatie-installatie als met de tentoongestelde producten, waaronder je overigens heel wat stuks ontdekt die pas een paar maand later in de winkel zullen liggen.

    Een creatieve locatie met een verhaal

    De pop-up conceptstore strijkt met haar roze trendwereld neer in de Wander Church, een oude kerk op slechts 200 m van het gebouw waar de Wanderbeurs nieuwigheden tentoonstelt voor het professionele publiek. Die creatieve locatie heeft zo’n 10 jaar leeggestaan en zal vanaf april volledig verbouwd worden tot cultuurcentrum. Maar eind januari is dit nog even dé place to be voor het brede designminnende publiek, dat al wil kennismaken met de trends van het voorjaar en de zomer van 2018.

    Wander Trade Event omvat:

    Wander Church: Gratis toegankelijk voor consumenten en professionelen. Een leegstaande paterskerk waar voor de gelegenheid een conceptstore onder het thema ‘Millennial Pink’ wordt gebouwd en waar gecureerde nieuwigheden lente/zomer 2018 in een installatie worden getoond. Wanneer: zaterdag 27, zondag 28 & maandag 29 januari van 11.00 tot 18.00 u. Toegang: gratis voor iedereen.

    Wander Haus: Enkel toegankelijk voor een professioneel doelpubliek na registratie. Meer dan 90 lifestylemerken stellen hun nieuwste collecties lente-herfst 18 voor aan retailers, interieurarchitecten en pers. Hier vindt ook een apart lezingprogramma ‘Wander Talks’ plaats. Wanneer: zondag 28 & maandag 29 januari van 10.00 tot 19.00 u. Toegang: enkel professionelen na registratie

    Meer info over het hele event: www.wanderevent.be

     

     

     





    02-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.new year
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    01-01-2018 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hilton Denver
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hilton Denver City Center onthult torenhoge hospitality

     

    Het nieuwe Hilton Denver City Centre is een modern en luxueus toevluchtsoord in het hart van de stad. Door de opening krijgt Denver een hotel met 613 kamers, 20 verdiepingen hoog is en beschikt over pas gerenoveerde openbare ruimtes, kamers en eetgelegenheden na een meerfasige renovatie die $ 27 miljoen kostte. Een project waarop de Mile High City meer dan fier mag zijn.

    "We zijn verheugd om onze aanwezigheid in een van de meest schilderachtige en snelst groeiende steden van het land te versterken", aldus David C. Marr, senior vice president en global head, full-service merken, Hilton bij de opening van het hotel. "Met zijn adembenemende uitzicht op de bergen en de stad, modern ingerichte ruimtes en een locatie in het hart van Denver, is Hilton Denver City Centre de perfecte aanvulling voor het vlaggenschipmerk van Hilton."

    Hilton Denver City Centre torent hoog boven de Mile High City uit en biedt een adembenemend uitzicht op de Rocky Mountains en de skyline van de stad. Het is gunstig gelegen nabij de belangrijkste bezienswaardigheden in de stad, waaronder het Colorado Convention Center, 16th Street Mall, Pepsi Center, Sports Authority Field en het Denver Art Museum. Het hotel heeft 581 kamers en 32 suites en een uitgebreide, flexibele evenementenruimte, ideaal voor conferenties, bruiloften en recepties.

    "We hebben een hotel gecreëerd met onderscheidende persoonlijke service die een ongeëvenaarde ervaring zal bieden in deze bloeiende markt", zegt James L. Francis, president en chief executive officer van Chesapeake Lodging Trust. "Hilton Denver City Centre presenteren, is onze samenwerking met Hilton symboliseren."

    Het hotel is eigendom van Chesapeake Lodging Trust, een zelfverzekerde vastgoedbeleggingsvennootschap met een focus op beleggingen, voornamelijk in luxe hotels in de belangrijkste zakelijke en congresmarkten en, op selectieve basis, premium select-service hotels in stedelijke omgevingen of unieke locaties in de Verenigde Staten. The Trust bezit 21 hotels met een totaal van 6.472 kamers in acht staten en het District of Columbia.

    31-12-2017 om 08:52 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tru by Hilton
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het Tru by Hilton Las Vegas Airport is handig gelegen ten opzichte van de luchthaven en brengt moderne flair naar de woestijn. Tru by Hilton Las Vegas Airport ligt op minder dan 5 km van de Vegas Strip en biedt toegang tot een aantal van de meest opwindende restaurants en toeristische attracties van het land. Met meer dan 470 hotels in verschillende ontwikkelingsstadia heeft Tru by Hilton de snelst groeiende pijplijn in de geschiedenis van de horeca bereikt.

    "Tru by Hilton is een echte pionier in het middensegment en de allereerste die voldoet aan de behoeften van een voorheen achtergestelde groep reizigers die eenvoud en waarde nastreven zonder afbreuk te doen aan kwaliteit en design," aldus Alexandra Jaritz, Global head, Tru by Hilton . "We zijn ongelooflijk verheugd om onze westerse expansie voort te zetten met Tru by Hilton Las Vegas Airport. Deze opening van het pand is een bewijs van onze robuuste pijplijn en we kijken ernaar uit om dit momentum verder te zetten in 2018."

    Eigendom van de United Brotherhood of Carpenters biedt dit zes verdiepingen tellende hotel, 166 kamers en een gratis 24-uurspendeldienst met haltes op de luchthaven en de Strip. Gasten kunnen genieten van een comfortabele, pittige en betaalbare hotelervaring met gemakkelijke toegang tot alles wat Las Vegas te bieden heeft. Het hotel ligt ook op een steenworp afstand van het International Training Centre (ITC) van United Brotherhood of Carpenters (UBC), een ongelooflijke, ultramoderne faciliteit van meer dan een miljoen vierkante meter, ook beheerd door Prism Hotels & Resorts.

    Tru by Hilton is van begin af aan ontwikkeld met behulp van feedback van consumenten en eigenaars en werd op de markt gebracht in slechts 16 maanden vanaf de lancering op de Americas Lodging Investment Summit (ALIS). Tru by Hilton is een gloednieuwe hotelervaring die levendig, betaalbaar en jong is, energiek, maar ook ontspannend en comfortabel.

    Tru van Hilton denkt anders en is een ‘game changer’ in het middensegment met o.m. Reimagined, een uitgebreide lobby met meer openbare ruimte om te werken, spelletjes te spelen, te eten of te loungen. Het ontbijt werd opnieuw uitgevonden met een zelfgebouwde gratis "Top It" -ontbijtbar met 30 zoete en hartige toppings, zodat gasten hun eigen gezonde of heerlijke ochtendmeesters kunnen creëren. De kamers zijn kleiner en efficiënter ingericht met comfortabele bedden en een 55-inch tv. De heldere badkamers hebben ruime douches en premium toiletartikelen. Nationale en lokale merk gastronomische hapjes en drankjes zijn 24/7 beschikbaar in de "Eat. & Sip" markt in het hart van de lobby. Tech-savvy hotel met mobiel inchecken, Digital Key, gratis Wi-Fi, muren voor sociale media, lobby- en markttablets, fitnesscentrum dat gebruikmaakt van de nieuwste fitnesstrends door barre, TRX-bands, losse gewichten, cardio- en flexibiliteitstoestellen.

    31-12-2017 om 08:51 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie Méro lente/zomer 2018: white brownies

    Het thema White Brownies bijt de spits af en bezorgt ons de eerste lentekriebels. Zachte en heldere tinten als soft bruin en stralend wit binden de strijd aan tegen koning Winter en laten ons vaarwel zeggen aan de grijze, sombere dagen. Fuchsia neemt een afwachtende houding aan maar treedt dan, als felgekleurde bondgenoot, uit de schaduw. Het lente-offensief lijkt definitief losgebarsten!

     







    30-12-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC cruises doopt MSC Seaside in haven van Miami

    Cruiserederij sluit partnerships met Andrea Bocelli Foundation en restaurateur Joe Bastianich

    Op 21 december werd MSC Seaside, het schip dat in het kielzog van de zon vaart, in de haven van Miami gedoopt. Dit vernieuwende cruiseschip is het tweede dat de Europese cruiserederij de afgelopen zes maanden in gebruik neemt. Tussen 2017 en 2026 zal MSC Cruises in totaal 12 nieuwe megaschepen toevoegen aan haar vloot. Een primeur in de sector.

    Pierfrancesco Vago, MSC Cruises Executive Chairman: “De doop van MSC Seaside is een mijlpaal voor MSC Cruises en de hele sector. De unieke Seaside-klasse werd ontworpen om onze gasten dichter bij de zee te brengen én om de grenzen van de maritieme en klantgerichte technologie te verleggen – op een manier dat enkel een cruiserederij met meer dan 300 jaar maritieme traditie dat kan. MSC Seaside werd ontworpen als vlaggenschip voor de volgende fase van onze groei in Noord-Amerika.”

    MSC Cruises kondigde ook twee nieuwe partnerships aan, specifiek voor MSC Seaside en de Noord-Amerikaanse markt. Via de Andrea Bocelli Foundation (ABF) kunnen gasten van MSC Cruises giften doen om het waardevolle werk van ABF te ondersteunen in Haïti. Tijdens de doop van het schip stapte de wereldberoemde tenor Andrea Bocelli op het podium, samen met 30 kinderen van het koor Voices of Haiti. Daarnaast gaat MSC Cruises ook samenwerken met Joe Bastianich, eigenaar van succesvolle restaurants in New York, auteur en gewezen tv-kok in Masterchef. Bastianich zal exclusief voor MSC Seaside gerechten creëren.

    Om de ingebruikname van MSC Seaside te vieren, organiseerde MSC Cruises een event in Port Miami. Tijdens de ceremonie bracht Latin-zanger Ricky Martin een aantal van zijn populairste hits. Ook Dan Marino, voormalig quarterback bij de Miami Dolphins, zorgde voor een gastoptreden. Het orgelpunt van de avond was de aloude traditie om een fles champagne te breken tegen de boeg van het schip, want MSC Seaside werd officieel gedoopt met een luide knal. Zoals altijd was Sophia Loren peettante, voor de 12e keer van een schip van MSC Cruises.

    Maar dé ster van de avond was natuurlijk MSC Seaside zelf. Het schip, geïnspireerd op de architectuur en de levensstijl van Miami, is ronduit uniek en biedt de gasten entertainment van wereldklasse, internationale restaurantconcepten, wellness, buitengewone faciliteiten voor gezinnen, een privéjachtclub en uitgestrekte buitenruimtes. MSC Seaside zal het jaar rond vanuit Miami naar de Caraïbische Zee varen en biedt vanaf 23 december 2017 een verblijf van 7 nachten aan op de oost- en westroutes in de Caraïben.

     







    29-12-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anita Activa & Chantelle

    High end sports bra: de nieuwe momentum pro

    In de nieuwe momentum pro zijn de hoogfunctionele highlights van de Anita Active sportbeha's verenigd. Een must-have dus voor professionele boksster en gezicht van de campagne, Christina Hammer. De naadloos gevormde cups van hightechmateriaal met de innovatieve Deltapad schuimcups worden gecombineerd met het ergonomische X-back schouderbandsysteem van de dynamiX star. Voor de unieke functionaliteit van deze premium-sportbeha is een voortreffelijke symbiose ontstaan tussen het exclusief voor Anita ontwikkelde materiaal en de geperfectioneerde pasvorm: de cups van Eyelet en frottee nemen het vocht op en zorgen samen met de verhullende en ademende DeltaPad voor een uitstekende steun en een bijzonder prettig lichaamsklimaat. Het Anita Sweat Management is ook te vinden in het rugpand, dat is voorzien van sneldrogend CoolMax® net-materiaal.

    De tweedelige, dubbel gevoerde rugpand zorgt voor maximale stabiliteit bij intensieve belastingen en bewegingsvrijheid bij de arm. Door de brede X van de schouderbanden kan de beha wijd worden geopend: het Easy on & off mechanisme van de X-back – enorm comfortabel bij het aan- en uittrekken. De ergonomisch gevormde gepolsterde schouderbandjes liggen ver van de hals, zodat onaangename spanningen worden voorkomen. De haakjes zijn aan de voorkant aangebracht en kunnen daardoor optimaal en eenvoudig worden versteld. Bij de beha past een mooie sportslip met netmateriaal aan de zijden, waardoor het vocht van het lichaam wordt weggevoerd.

    Prijs : beha 99,95 euro - slip 26,95 euro

     

    Chantelle SS18 : Delicate Beauty

    Simpel casual of aangeboren elegantie, de Parijse attitude is net zo fascinerend als ondefinieerbaar. Chantelle drukt deze ontastbare attitude goed uit in deze delicate beauty categorie. Door lingerie te creëren die er zowel goed uitziet als goed aanvoelt.

    Kant, borduurwerk, patronen en kleuren worden gecombineerd met een uitzonderlijk ontwerp om de perfecte look en pasvorm te creëren. Details zorgen voor de: 'je ne sais quoi'. Wat dit een typische Parijse stijl geeft.

     

     













    28-12-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk: 5 niet te missen evenementen in januari
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Frankrijk start 2018 in stijl! Terwijl Grenoble de 50e verjaardag van de Olympische Winterspelen viert en de Pic du Midi alles vanop grote hoogte bekijkt, opent in de Franse Ardennen een museum over de grote oorlogen en staan in Angoulême voor de 45e keer strips in de kijker.

    1 januari – Het nieuwe uitkijkplatform op de Pic du Midi: Zin om eens op 2.877 m hoogte boven een afgrond te wandelen? Op naar de Pic du Midi dan! Vanaf januari 2018 kan je er het nieuwe uitkijkplatform ontdekken, een 10 m lange metalen brug met een uniek uitzicht op de Pyreneeën. Combineer deze adrenalinekick met een bezoek aan het nieuwe panoramische restaurant met privéterras voor een gegarandeerd onvergetelijke ervaring! Meer info: www.picdumidi.com

    Van 1 januari tot 2 juni – 50e verjaardag Olympische Winterspelen in Grenoble: Op 6 februari is het exact 50 jaar geleden dat de Olympische Winterspelen in Grenoble gehouden werden. Van 1 januari tot het einde van de zomer organiseert de stad voor de gelegenheid allerlei sportieve en culturele evenementen. Tentoonstellingen, theatervoorstellingen, optredens, festivals, rondleidingen en sportevents: een rijkgevuld programma voor jong en oud! Het hoogtepunt van de feestelijkheden is een fantastich klank- en lichtspektakel op 6 februari, de startdatum van de Olympische Winterspelen van 1968. Meer info: www.50ansjogrenoble.fr

    Carnaval van Duinkerke – Van 6 januari tot 8 april: Het carnaval van Duinkerke is ook in 2018 weer van de partij! Haring gooien vanaf het balkon van het stadhuis, de traditionele “bandes”, carnavalsstoeten, muziekconcerten... Vanaf 6 januari valt er drie maanden lang veel te beleven in de straten van Duinkerke. Elke vrijdag- en zaterdagavond kan je tot in de kleine uurtjes gaan dansen op een carnavalsbal. Van 11 tot 13 februari gooien de inwoners dan weer alle remmen los tijdens “Les Trois Joyeuses”. Deze feestelijke driedaagse eindigt met de “rigodon final”, een groots meezingfeest. Meer info : http://carnaval-de-dunkerque.info

    Opening van het museum Guerre et Paix in de Ardennen – 23 januari. Het museum Guerre et Paix (Oorlog en Vrede) in Novion-Porcion draait rond de drie grote conflicten (1870-1871, 1914-1918 en 1939-1945) die de Ardennen getekend hebben. Het museum opent na 10 jaar renovatiewerken op 23 januari de deuren opnieuw voor het grote publiek. Het nieuwe parcours toont 16.000 voorwerpen, waaronder 150 uniformen en 50 zware machines, grote projecties en interactieve kaarten. Het museum van bijna 5.000 m² biedt een gevarieerde kijk op de geschiedenis. Meer info: www.guerreetpaix.fr

    45e Internationaal Stripfestival in Angoulême – Van 25 tot 28 janauri 2018: Het Internationaal Stripfestival is al aan zijn 45e editie toe! Angoulême zet dit jaar de manga in de kijker, met de aanwezigheid van de beroemde mangaka’s Naoki Urasawa en Hiro Mashima. Zoals elk jaar staan er ook nog heel wat andere activiteiten op het programma. Ontmoet bijvoorbeeld striptekenaars Emmanuel Guibert, Marion Montaigne of Cosey, die vorig jaar nog de Grand Prix van het festival won. Een niet te missen event! Meer info: www.bdangouleme.com

    Atout France - Franse dienst voor toerisme - http://france.fr/nl





    27-12-2017 om 08:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ultra luxe cruisemaatschappij Seabuorn stelt programma van wellness cruises voor

    Seabourn, ’s werelds beste ultra luxe cruisemaatschappij, zet volgend jaar nog meer in op welzijn en mindfulness met twee gloednieuwe Wellness Cruises met Dr. Andrew Weil. Op elk van deze cruises richting Alaska en Griekenland is er het exclusieve mindfulnessprogramma Spa & Wellness with Dr. Andrew Weil met boeiende experts in integratieve geneeskunde en Dr. Weil, een gevierde arts, auteur van bestsellers en partner van Seabourn.

    “De blijvende groei van het wellnesstoerisme wijst op het belang van welzijn en gezondheid voor veel reizigers en zeker onze Seabourngasten,” zegt Richard Meadows, president bij Seabourn. “Door het opmerkelijke succes van het Spa & Wellness programma met Dr. Andrew Weil op onze schepen namen we hem aan boord om cruises naar geweldige bestemmingen zoals Alaska en Griekenland samen te stellen die nog meer focussen op spa en wellness. Met de schitterende natuur en cultuur van deze bestemmingen op de achtergrond kunnen reizigers hun welzijn versterken. Seabourn zet zich permanent in om zijn reizigers een goed gevoel te geven.”

    Op het programma staan een aantal gratis wellness-seminaries en interactieve sessies onder leiding van Dr. Weil en zijn team, met onder meer een Mindful Living coach. Er worden ook optionele, te betalen excursies aan wal georganiseerd. Zo verrijkt wellness het aanbod op de bestemmingen.

    De eerste Wellness Cruise met Dr. Andrew Weil is Wellness in the Wilderness with Dr. Weil aan boord van het schip Seabourn Sojourn van 16 tot 28 juni 2018. Terwijl het schip ten noorden van Vancouver (British Columbia) voorbij indrukwekkende natuurwonderen vaart, zoals Sumner Strait, Seduction Point, Tracy Arm en Misty Fjords op weg naar Seward in Alaska, kunnen de gasten aan boord het Wellness Cruise programma volgen met meer dan 20 gratis lezingen en demonstraties. Ze wijzen de gasten de weg naar een gezond, tevreden en goed leven.

    Tijdens de cruise Origins of Wellness with Dr. Weil van 6 tot 20 oktober 2018 vaart Dr. Weil op de Middellandse Zee in de streek waar de integratieve geneeskunde is ontstaan. Op deze rondreis vanuit Piraeus (Athene) genieten de gasten op het schip Seabourn Odyssey adembenemende uitzichten langs de Griekse kustlijn, met o.m. Mykonos, Kreta, Naxos en Rhodos, evenals het Italiaanse Syracuse en Valletta op Malta. Het Wellness Cruise programma aan boord omvat meer dan 25 gratis workshops en discussies met autoriteiten over integratieve geneeskunde.

     

     

    Gasten kunnen de integratieve benadering van Dr. Weil altijd ontdekken dankzij het programma Spa & Wellness met Dr. Andrew Weil, dat eind 2017 op elke Seabourncruise beschikbaar zal zijn. Het programma is het resultaat van het partnership tussen Seabourn en The Onboard Spa by Steiner, en staat onder leiding van een Mindful Living coach, een gecertificeerde yoga- en meditatiespecialist. Zijn rol is de gasten te inspireren en te informeren van het begin tot het einde van de reis.

    Seabourn staat al jaar en dag gerangschikt onder ‘s werelds top reisopties door professionele criticasters en lezers van prestigieuze reispublicaties zoals Departures, Travel + Leisure and Condé Nast Traveler. De stijlvolle, onderscheidende cruisevakanties staan bekend om: Intieme schepen met de sfeer van een privéclub, Intuïtieve, persoonlijke service door gepassioneerde medewerkers die er alles aan doen om de verwachtingen van de gasten te overtreffen, Zorgvuldig samengestelde reizen naar alle zeven continenten met unieke belevenissen, Alle suites kijken uit op de oceaan en zijn luxueus ingericht, Gratis sterke drank en topwijnen zijn altijd aan boord verkrijgbaar,             Welkomstchampagne en gratis bar in de suite met producten volgens uw eigen voorkeur, Geen fooien vereist, noch verwacht, Het beste, meesterlijk ontworpen vakantieoord op zee, Gastronomie van wereldklasse dankzij een culinair partnership met Chef Thomas Keller, U betaalt geen toeslag voor bepaalde restaurants en dineert waar, wanneer en met wie u wenst, Seabourn Conversations brengt de gasten in contact met visionaire experts,          Ventures by Seabourn, optionele excursies aan wal, die uw ervaringen op de bestemming naar een hoger niveau tillen, Geselecteerde, doelgerichte en duurzame reiservaringen in samenwerking met UNESCO, Spa & Wellness by Dr. Andrew Weil, met een exclusief mindfulnessprogramma, Avondentertainment in samenwerking met Sir Tim Rice

    Seabourn is een trots lid van de World’s Leading Cruise Lines. Deze exclusieve alliantie omvat ook Carnival Cruise Lines, Holland America Line, Princess Cruises, Cunard Line en Costa Cruises. Seabourn is een merk van Carnival Corporation and plc (NYSE/LSE: CCL and NYSE: CUK) en ondersteunt de Ocean Conservation & Tourism Alliance, toegewijd aan opleiding en promotie van success cases ter bescherming van de marine omgeving.

     

     

     





    27-12-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.German design awads 2018: Grohe valt vier keer in de prijzen

    •GROHE ontvangt vier "Winner" awards tijdens de 2018 German Design Awards in de categorieen "Building and Elements", "Fair and Exhibition" en "Corporate Identity". •De internationaal gerenommeerde German Design Awards erkennen unieke designtrends in de designgerichte industrie en worden uitgereikt door een jury van 45 experts uit verschillende landen.

    De prestigieuze German Design Awards zijn een eerbetoon aan innovatieve producten en projecten, maar ook aan hun fabrikanten en ontwerpers die baanbrekend zijn in het Duitse en internationale designlandschap. De jury evalueert meer dan 5.000 inzendingen. De officiële prijsuitreiking van de German Design Awards 2018 vindt plaats op 9 februari 2018 in Frankfurt am Main, Duitsland.

    Winnaar in de categorie "Gebouw en elementen": GROHE Sense en Sense Guard: Met Sense en Sense Guard komt GROHE tegemoet aan een dringende behoefte van huishoudens: meer dan de helft van alle huishoudens heeft al minstens één geval van waterschade opgelopen dat in 93% van alle gevallen had kunnen worden voorkomen. Het geavanceerde GROHE waterveiligheidssysteem waarschuwt voor en vermindert de omvang van de waterschade. Vooral de combinatie van innovatieve technische functionaliteit en esthetisch ontwerp overtuigde de jury. De slimme watersensor GROHE Sense meet de kamertemperatuur en luchtvochtigheid en waarschuwt huiseigenaren bij kritieke afwijkingen. GROHE Sense Guard detecteert waterlekken in het huis en schakelt automatisch de watertoevoer uit.

    Winnaar in de categorie "Beurs en tentoonstelling": GROHE-stand op ISH 2017: De indrukwekkende GROHE-stand op ISH 2017 in Frankfurt am Main, 's werelds grootste vakbeurs en innovatieforum op het gebied van sanitair, verwarming, energie, klimaat- en installatietechniek en hernieuwbare energieën, wordt beloond met een Duitse designprijs. Met hun slogan “WATER. INTELLIGENCE. ENJOYMENT” positioneert GROHE zich als marktleider in de sector en toont het de digitale controleerbaarheid van water als innovatie in hun eigen imponerende hall.

    Winnaar in de categorie "Corporate Identity": GROHE-architectuuroplossingen: In elk nummer van de publicatieserie "GROHE Architekturlösungen", een bijlage van DBZ, een Duits bouwblad, worden speciale bouwprojecten en de daarin geïnstalleerde GROHE-producten gepresenteerd. Ook vragen over de architectuur worden beantwoord. Aangezien dit een van de belangrijkste communicatiemiddelen van het bedrijf is en een gerespecteerde merkwaarde vertegenwoordigt, wint GROHE in deze categorie.







    26-12-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Maison du Caviar bij Caspian Tradition

    Een gloednieuw distributiecentrum in het hart van de Brusselse Vroegmarkt. Gezien als een van de belangrijkste spelers op de Belgische markt – zo niet de belangrijkste –wanneer het over de verkoop van het zwarte goud gaat, of de eitjes van de steur, is La Maison du Caviar by Caspian Tradition doorheen de jaren niet meer weg te denken in de wereld van de Belgische gastronomie. In al die jaren breidde dit aanvankelijk klein bedrijf, dat in 1995 werd opgericht door Arya en Ahmad Razavi, stilaan uit en stelt het ondertussen een catalogus voor met daarin vrijwel uitsluitend topproducten waar de meest verwende en veeleisende gastronoom alleen maar van kan dromen.

    Hetzij in het ultramodern laboratorium in Waterloo of in het distributiecentrum op de Brusselse Vroegmarkt, dat overigens zopas werd uitgebreid, het is hier dat de meest veeleisende chef die enkel tevreden is met het allerbeste, dagelijks de delicatessen vindt waarnaar hij op zoek is. De uitbreiding van de beschikbare ruimte op Mabru, echt in de « buik » van de Europese hoofdstad, bleek voor het bedrijf een logische stap en een noodzaak waar gastronomen en chefs alleen maar blij om kunnen zijn.

    Kaviaar van alle origines, foie gras van de beste regio’s of de meest fijne gerookte vissoorten, het bedrijf kan prat gaan op een uitstekende reputatie. Maar het verdient ook beter gekend te zijn om zijn vele andere topproducten die zich weten te onderscheiden door hun opmerkelijke kwaliteit. Met de blik op het Verre Oosten, dankzij de overname van een Duitse firma die gespecialiseerd is in de import van producten om sushi te maken, bezit het bedrijf vandaag een hele reeks specialiteiten die uiteraard uit Japan komen, maar ook uit landen als China en Thailand.

    In het nieuw distributiecentrum dat in vergelijking met vroeger serieus werd uitgebreid, richt La Maison du Caviar by Caspian Tradition zich voortaan zowel tot professionals als particulieren.

    Kaviaar

    We weten jammer genoeg allemaal dat door de dramatische overbevissing en ernstige milieuproblemen het CITES, het organisme dat bedreigde soorten beschermt, de uitvoer van wilde steuren onmiddellijk moest verbieden van landen die historische kaviaarproducenten waren, zoals Iran en Rusland.

    Einde dus van de grote klassieke kaviaarvariëteiten waar tot die tijd liefhebbers van deze delicatesse van genoten, zoals de wilde eitjes van de beluga (van de steursoort Huso huso met de grootste en de duurste eitjes), van de oscietra (van de Acipenser gueldenstaedti, destijds ook zeer geliefd bij kenners) en van de sevruga (van de Acipenser stellatus met de kleinste en de meest toegankelijke eitjes, maar soms ook de meest verrassende ...)

    Gelukkig werden er ondertussen wereldwijd belangrijke inspanningen geleverd om verschillende steursoorten te kweken in de allerbeste omstandigheden, met de beste zorgen en ze op te voeden met het oog op een kwaliteitsvolle kaviaar. Zo vinden we in nogal wat landen, vooral in Europa, zeer interessante producten die gebaseerd zijn op de beste klimaatomstandigheden waarin de meest geschikte steuren gekweekt worden.

    Bezorgd om zijn cliënteel de mooiste producten te leveren die er op de markt voorhanden zijn, bevoorraadt de familie Ravazi zich in het merendeel van de landen waar steurkwekerijen gevestigd zijn die aan al hun strenge eisen voldoen. Zo reizen specialisten van La Maison du Caviar by Caspian Tradition speciaal naar die bepaalde bedrijven om ter plaatse de kweekprocedures en het kwaliteitsniveau te checken die aan hun extreem strenge eisen en criteria moeten voldoen.

    Zodoende biedt het huis een breed gamma kaviaar aan van de beste steurkwekerijen, zowel uit Iran (met steurkwekerijen die tot de familie behoren) als uit China, maar ook uit Finland, Italië, Duitsland, Frankrijk en zelfs ... België.

    Eitjes van andere vissoorten

    De meest gekende zijn wellicht de zalmeitjes, in Rusland beter gekend als «rode kaviaar», maar ook de foreleitjes zijn zeer fijn van smaak, net zoals de traditionale lompviseitjes, zowel de rode als de zwarte. Gereputeerd in Aziatische keukens zijn de masago, de eitjes van de lodde, diepgevroren of gepasteuriseerd en oranje van kleur of groen (met wasabi). Hetzelfde geldt voor de tobikko, de eitjes van de vliegende vis, die ook diepgevroren of gepasteuriseerd worden aangeboden, in het rood, goud, zwart, oranje of groen (eveneens met wasabi). Aan deze natuurlijke producten moet ook Avruga toegevoegd worden, een heerlijke bereiding op basis van haringeitjes, net zoals de Tzar caviar, een soort van surimi die op echte kaviaar lijkt.

    La Maison du Caviar by Caspian Tradition - Werkhuizenkaai 22 – 23G301-302 - 1000 Brussel

    Caspian Tradition - Avenue des Pâquerettes, 55 bte 36/37 1410 Waterloo

    Web : www.caspiantradition.com

     

     

     









    26-12-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.xmas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    25-12-2017 om 08:28 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips van Swiss Sense voor een goede nachtrust

    » Met welke factoren moet je rekening houden om een goede nachtrust te bekomen? - » Tips van Swiss Sense, expert op het gebied van slaapcomfort

    Wist je dat we maar liefst een derde van ons leven in bed spenderen? Een goed bed uitkiezen is dus zeker geen understatement! Daarnaast kan je ook rekening houden met een aantal andere factoren om je nachtrust te optimaliseren. Met deze tips van Swiss Sense slaap je voor de rest van je leven als een roos!

    De basis van alles

    Het belang van een goed matras onderschatten sommigen nog steeds, maar een comfortabel matras maakt écht het verschil. Zeker als je slecht slaapt of lichamelijke klachten hebt. Om te bepalen welk matras het best bij je past, moet je met bepaalde factoren rekening houden zoals je lichaamsgewicht, lengte, voorkeur voor warmte of koudte en je slaaphouding. Misschien is deze boxspring Capella Estolitto wel iets voor jou? Lees meer over dit übercomfy boxspringmodel!

    Verlichting

    Zorg voor goede verduisterende raambekleding en vermijd het gebruik van elektronica 30 minuten voordat je gaat slapen. Waarom? Licht prikkelt je zintuigen, waardoor je moeilijker zal slapen. Zelfs het licht van je alarmklok kan een storende factor zijn!

    Regelmaat

    Probeer op hetzelfde uur te gaan slapen en voldoende nachtrust te bekomen. Zo voorkom je een onrustige nacht!

    Stresserende dag

    Spanning en stress kunnen voor slaapproblemen zorgen. Probeer je voldoende te ontspannen vooraleer je in je bed kruipt door bijvoorbeeld een boek te lezen of aan yoga te doen.

    Work out

    Naast volledige ontspanning, kan sport je ook beter doen slapen. Een goede conditie zorgt ervoor dat je sneller en dieper in slaap valt. Let wel op: sporten vlak voordat je gaat slapen is niet aan te raden, anders houden vrijgekomen adrenaline en hormonen je alert en wakker. Meer info op SwissSense.be







    25-12-2017 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!