Inhoud blog
  • Unieke Aalto-vazen
  • Jullie zijn het waard
  • Bell& Ross: the 05 Artline steel & gold
  • dnata zorgt voor een vlotte en veilige reis
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
  • Gigue FW24/25
  • Trixie-dierenvrtiendjes
  • Hannover
  • MSC World America: ultieme vakantiebestemming
  • 360° magic shows
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BA naar London

    British Airways vliegt voortaan nóg vaker van Brussel naar Londen

     

     

     

     

     

    Omdat 's zomers duidelijk méér klanten naar Londen willen reizen, kondigt British Airways vandaag aan dat het dagelijks twee extra vluchten inlegt van Brussel naar Londen.

     

    British Airways start vanaf 2 juli 2010 met deze extra vluchten van Brussel naar Terminal 5 van Londen Heathrow en zet daarvoor een vliegtuig type A 319 in, dat per vlucht 120 reizigers kan vervoeren. Elke week verzorgt British Airways dus voortaan 45 vluchten tussen Brussel en Londen.

     

    Zin in een dagje Londen met een bezoek aan dé trekpleisters van de stad zoals de Big Ben, de Tower Bridge, het Modern Tate Museum of Harrods? Dankzij de extra vluchten bedient BA u op uw wenken. Passagiers die naar één van de meer dan 150 bestemmingen van British Airways overal ter wereld reizen, kunnen bovendien kiezen uit méér vluchturen zodat hun overstap vlotter en sneller verloopt.

     

    Jean-Pierre Martin, Sales Manager British Airways Belux: "We zijn verheugd dat we onze klanten elke dag extra vluchten kunnen aanbieden. Op die manier kunnen zakenreizigers uiterst tijdsefficiënt voor één dag naar Londen en terug reizen. En uiteraard bieden deze extra vluchten onze world travellers nóg vlottere aansluitingen op onze verre bestemmingen."

    Terminal 5 ontvangt maandelijks gemiddeld bijna 2 miljoen passagiers en circa 15.000 vluchten. De service aan de klant is van topniveau. Reizigers die "shoppen" hoog op hun takenlijstje hebben staan, zijn hier aan het juiste adres: Terminal 5 is 's werelds meest exclusieve airport shopping mall met liefst 144 flagship stores en restaurants.

     

    De zes lounges - algemeen bekend als de 'Galleries' - geven een nieuwe dimensie aan comfort en luxe, speciaal voor BA-klanten die vliegen in First, Club World en Club Europe en voor leden van de BA Executive Club (Gold of Silver). Reizigers die wat tijd willen winnen, kunnen via ba.com online inchecken, een service waar reeds meer dan 25.000 klanten gebruik van maken. De website van BA is in 11 verschillende talen beschikbaar. Zomeraanbieding Brussel-London Heathrow, alle taksen inbegrepen: 145 euro. RVH.

    www.ba.com

    05-07-2010 om 08:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wanneer dieetvoeding flirt ...

    Wanneer dieetvoeding flirt met gastronomie…

     

     

     

    Stel je voor… een olie met een ongelooflijk hoog gehalte aan omega 3 en 6 in de perfecte verhouding van 2 tot 1, volledig natuurlijk, geproduceerd in België met een minimale impact op het milieu én gewoonweg heerlijk … Wel, dit product bestaat echt. Het is de koolzaadolie van Alvenat !

     

    Alvenat is de naam van het bedrijf dat opgericht werd door Emmanuel en Anne Lange, een dynamisch landbouwerskoppel uit de streek van Ciney met een prachtige boerderij die deels dateert uit 1768. Samen met Dominique Minguet, chef-kok bij Accor, zijn zij erin geslaagd om, binnen hun akkerbouw- en veeteeltactiviteit, een steeds groter aandeel toe te kennen aan koolzaad.

    Wat is koolzaad nu precies? Wel, iedereen heeft in de lente al wel eens die enorme velden vol felgele bloemen gezien. Dit zijn koolzaadvelden. Koolzaad is in de plantkunde beter bekend onder de naam brassica napus en behoort tot de Brassicaceae, de wetenschappelijke term voor de kruisbloemenfamilie of koolfamilie. Deze grasachtige, oliehoudende plant is ontstaan uit de kruising van de koolsoort brassica oleracea en raapzaad (brassica ampestris).

     

    De koolzaadteelt is uitermate geschikt voor de vrij arme Waalse bodem en heeft een heel bevredigende ecologische balans. Koolzaad vraagt een grote toevoer van stikstof, maar creëert wel een uiterst positief biologisch evenwicht door zijn ontwikkelingscyclus. Indien de olie op een 100% natuurlijke manier en koud geperst wordt zonder gebruik te maken van oplosmiddelen, zoals dat absoluut het geval is bij de olie van Alvenat, dan is het resultaat een olie met buitengewone voedingseigenschappen.

     

    De koolzaadolie van Alvenat is de enige in België geproduceerde koolzaadolie voor voedingsdoeleinden verkregen bij de eerste koude persing met een heel lage CO²-balans en een heel korte traceerbaarheid zonder conserveermiddelen en in geen geval afkomstig van ggo’s. Dankzij zijn dieet- en gastronomische kwaliteiten gebruiken heel wat vooraanstaande koks de heerlijke koolzaadolie van Alvenat. Als kers op de taart hebben Emmanuel Lange en Dominique Minguet naast de zuivere olie ook een heel assortiment gearomatiseerde olie ontwikkeld op basis van Alvenat-olie.

    Zo hebben we eerst de maceraten: citroen, citroen-sinaasappel, pompelmoes, tijm-marjolein, knoflook, Spaanse peper en Truffel: lichtjes gekruide smaak door de muskustoon ontstaan uit de maceratie van echte truffels.

    Tot de infusies behoren Fleur de Serpe, M’Dina en Aillade rose met de vinaigrette gariguette als extraatje. De Gariguette combineert de olie van Alvenat met mosterd, azijn, zorgvuldig geselecteerde specerijen en aromatische kruiden om een perfecte mix tot stand te brengen voor slaatjes of als finishing touch voor gegrilde vis of vlees.

    De koolzaadolie van Alvenat is verkrijgbaar in delicatessenwinkels en bij de betere kruidenierszaak. RVH.

    www.alvenatproduction.com

     





    05-07-2010 om 08:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Biarritz hors sentiers

    « Biarritz hors sentiers… »

    Combineer Gezonde Lucht en 4 sterren comfort 

     

     

     

     

    Het Radisson Blu Hotel Biarritz creëerde speciaal voor de natuurliefhebbers een formule om 100% van een verblijf aan de kust te genieten: het « Biarritz hors sentiers… » arrangement wordt aangeboden aan 124 € per persoon per nacht (op basis van een dubbele kamer).

     

    Baskenland ontdek je te voet

    Wandelen in het achterland, genieten van de gezonde lucht tijdens de wandelingen langs pittoreske dorpjes, langsheen de kleine paadjes, de wegen naar Compostella of langs de smokkelroute. Ontdek een authentiek landschap, gemerkt door geschiedenis en tradities. Genieten van de wijde panorama’s langs de kustpaadjes of de spectaculaire zichten in de Baskische bergen.

     

    Het Radisson Blu Hotel, kijkt uit op het strand van de Baskische kust en ligt in het hart van de stad op 2 passen van de markt en avondanimaties. Het hotel biedt 150 kamers in een hedendaags design. Men kan er ook terecht in twee restaurants en bars: het Onyx Restaurant, met zijn internationale keuken met Baskische toetsen en het Transat Café, een echt balkon op de oceaan met een grill kaart en heerlijke salades. Ontspannen kan in het verwarmd zwembad, de spa, het fitnesscentrum, de speelzaal met Wii console en de cinemazaal die open is tijdens de schoolvakanties.

     

    Het « Biarritz hors sentiers… » arrangement bevat : één nacht in een 2-persoonskamer met zicht op Biarritz, het Super ontbijtbuffet in het restaurant, een gids « Wandelingen en trektochten in het Baskenland » (in het Frans), eEen picknick rugzak voor 2 personen, met een uitgebreide maaltijd van de Chef, mogelijkheid tot late check-out om 18.00u – btw. RVH.

    Reservaties en beschikbaarheid:

    Tel : 05 59 01 13 13 ou reservations.biarritz@radissonblu.com

    www.radissonblu.fr/hotel-biarritz/offres-speciales/wildside-biqzh





    02-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trouwen op Curacao
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    TROUWEN  OP  CURAÇAO

     

     

     

     

    Je gaat binnenkort trouwen en je zoekt een geschikte en originele locatie om dat te doen. Het Caribische eiland Curaçao is dé oplossing. Verrassend, dat wel, maar niet zo verwonderlijk, want Curaçao is een ideale bestemming voor een huwelijk en voor de huwelijksreis die erbij hoort. Curaçao garandeert je de ultieme weddingmoon en honeymoon ineen.

     

    In het huwelijksbootje stappen op Curaçao is niet eens zo moeilijk. Het kan in je eigen taal want er wordt op dit eiland ook Nederlands gesproken. Met een Belgische nationaliteit heb je geen speciale toelating nodig en op Curaçao kan je beroep doen op een professionele huwelijksplanner om alles vlot te laten verlopen. Er zijn ook reisorganisatoren in België die alles voor je kunnen regelen.

     

    Trouwen op Curaçao heeft als voordeel dat je er meteen één van de mooiste bestemmingen voor een huwelijksreis bovenop krijgt. Het kan ook een prijsgunstige reis worden want op Curaçao is er een zeer ruime keuze aan toeristische faciliteiten. Er zijn ook reisorganisatoren die huwelijksreizen aanbieden met kant en klare programma’s. Zo kan je bijvoorbeeld in een hotel aan het strand logeren waar alle trouwfaciliteiten aanwezig zijn en waar zelfs de meest romantische zielen worden verwend.

     

    Curaçao is een veilig eiland. Je hoeft helemaal geen schrik te hebben van de orkanen die het Caribische gebied regelmatig teisteren, want het eiland ligt buiten de orkaanzone. Een huwelijksreis naar Curaçao verloopt zorgeloos, want je hoeft niet op comfort van thuis in te boeten.

     

     

    Wat mag je nog meer verwachten op Curaçao? Het ganse jaar een schitterend klimaat, fantastische stranden, een heerlijke Caribische Zee om te zwemmen en een eerste klasse hotelinfrastructuur. Er is veel meer want Curaçao zal je ook bekoren met zijn ritme, dans en kleur, zijn tropische nachten onder de sterrenhemel, zijn fantastische gastronomie en internationale keuken en niet te vergeten zijn culturele bezienswaardigheden. RVH.

    www.curacao.com

    www.curacao.com/nl/Vakantievoorbereiding/Trouwen-Een-Echte-Caribische-Bruiloft/

    01-07-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.all sasons hotels

    all seasons: ook in België op hotel in stijl

     

     

     

     

    Klanten hechten steeds meer belang aan de inrichting en nemen al lang geen vrede meer met een gewone kamer. Een kamer moet emoties losweken, zodat de klanten er zich goed voelen. all seasons speelt in op die nieuwe behoefte. Alles ademt design: het meubilair, de nutsvoorzieningen, de verlichting en de inrichting van de ruimtes. De merkfilosofie en de bijbehorende aankleding is in elk hotel en in elk opzicht aanwezig: gebruiksgemak, kleuren, licht, energie, generositeit, gezelligheid en humor.

     

    Betaalbare hotels veronderstellen in de eerste plaats efficiënte en slimme oplossingen en oog voor de essentie. En dus is bij all seasons alles heel eenvoudig. Alles is zo opgevat dat de klant meteen vertrouwd raakt met de ruimtes, het meubilair en de omgeving. Wat design doet werken bij all seasons, is de harmonieuze combinatie van kleuren en licht, wat tot uiting komt in het spel van schaduwen en transparantie. Elementen waardoor een ontastbare energie de ruimte vult.

     

    Op basis van een van de 4 bestaande conceptkamers, verrijkt elke designer het all seasons-universum, hij eigent het zich en vult het anders in om telkens weer een totaal nieuwe ruimte te creëren. Ruimte optimaal benutten is bij all seasons een erezaak. In combinatie met kleurtoetsen en een subtiel spel van transparantie en lichtgevendheid creëert dat een unieke sfeer met een mix van warmte en emoties.

     

    De all seasons-hotels hebben verschillende interessante aanbiedingen zoals de dinsdagen bij all seasons, de gezinspromo, advanced booking D-2, garantie beste prijs, garantie, e.a. tijdelijke acties

     

    België en het Groot Hertogdom Luxemburg worden volwaardige partners in het nieuwe hotelsegment van de Accorgroep. Op zeer korte termijn worden hier maar liefst 5 all seasons geopend. Het Agorahotel op het Astridplein in Antwerpen opent per 1 oktober alle eerste. Nadien komen het Mercurehotel Luxemburg center, het all seasons in St. Idesbald en in Zeebrugge waar onlangs de eerste steen van het nieuwe hotel werd gelegd. Antwerpen krijgt nog dit jaar een twee all seasons, de contracten zijn getekend maar aangezien nog geen precieze duidelijkheid bestaat omtrent de definitieve naam, worden nog geen data vrijgegeven. De h Van Swieten onderstreepte wel dat het ook hier om een hotel in de Antwerpse stationsbuurt gaat.

    Brussel blijft geenszins achterwege, maar hier leidden de diverse onderhandelingen nog niet tot definitieve contracten. Na het zomerreces zijn hier meer details ter beschikking. RVH.

    www.all-seasons-hotels.com

     

     

    30-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.privé jet

    Nieuwe privé jet service voor British Airways klanten

     

     

     

    British Airways en CitationAir lanceren een nieuwe exclusieve privé jet service voor British Airways klanten die vliegen binnen Noord-Amerika en de Caraïben.

     

     Reizigers kunnen genieten van de "PrivateConnect" service, die hen toegang biedt tot een netwerk van privé-vliegtuigen van CitationAir. Andere voordelen zijn online registratie en een speciaal telefoonnummer dat BA reizigers toelaat te boeken via een "betaal en vertrek"principe met hun kredietkaart. Zo vermijden reizigers de torenhoge taksen en lange termijn overeenkomsten die dikwijls verbonden zijn aan huur van privé-vliegtuigen. RVH.

    www.flyprivateconnect.com

     





    30-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Website voor kids

    Een nieuwe website voor kinderen ziet het licht bij de FTLB !

     

     

     

     

    Bevalling zonder ruggenprik van tweelingen, een Franstalige en een Nederlandstalige ! De website www.arden-pow-wow.be is geboren. Alle kinderen verheugen er zich al op.

     

    In deze economisch en ecologisch onzekere tijden heerst er een meedogenloze concurrentiestrijd tussen de Europese bestemmingen. Vandaar het belang «  de Echte Ardennen » te positioneren  als een bevoorrechte bestemming voor korte en middellange verblijven op de Europese markt van het toerisme gericht op families en kinderen. 

     

    De werkelijkheid, niet alleen in cijfers uitgedrukt, getuigt van het historisch belang van het toerisme voor kinderen in Belgisch Luxemburg. Onder de familieverblijven vinden we hotels, vakantiehuizen en gastenkamers, campings, verblijven in het kader van sociaal toerisme, vakantiedorpen, Jeugdherbergen en verblijven voor groepen, tweede verblijven en staanplaatsen voor stacaravans.

    De familieattracties onthalen gemiddeld 860.000 bezoekers per jaar. Het groot aantal rivieren, speelpleinen, pedagogische boerderijen, didactische wandelingen en bossen hebben een grote aantrekkingskracht op ouders en hun kinderen.

     

    Na het opstarten van de site www.ardenne-break.be, met zijn leuke ideeën voor koppels, heeft de FTLB dus een nieuw marketing initiatief genomen : de website www.ardenne-pow-wow.be, « mijn stam in Belgisch Luxemburg ». De pow-wow is een «  familiebijeenkomst «  bij de Amerikaanse Indianen, die zelf vaak de symbiose van mens en natuur ter sprake brengen. De naam staat ook synoniem voor avontuur zoals in de verhalen over Peter Pan en zijn ingebeelde wereld… 

     

    De site en de slogan nodigen de families en hun kinderen uit te vertrekken, onafhankelijk van het weer en de seizoenen, op zoek naar leuke ideeën in de sporen van  Doubie, het hertenkalf voor de kleine ontdekkertjes van  0 tot 3 jaar , Marki, het everjong voor de avonturiers van  3 tot 6 jaar  en Hubert, de Uil voor de stoutmoedigen van  6 tot 12 jaar. De aantrekkingskracht van de site zal nog groeien door ze een meer Europese dimensie te geven. RVH.

    www.arden-pow-wow.be

    30-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pour Elle Light: annayake

    Annayake: Pour Elle Light

     

     

     

     

    Tien jaar geleden creëerde Annayake haar eerste parfum voor vrouwen : Pour Elle. Een eau de parfum dat dankzij haar frisse, sprankelende, groene bloemnoten een groot succes werd. De geurnoten stralen de rust uit van een Japanse tuin en mengen zich met de kalmerende en krachtgevende noten van thee en kostbaar hout.

     

    Om dit tienjarig jubileum te vieren, introduceert Annayake een gelimiteerde oplage van een lichte eau de toilette, geïinspireerd op het eau de parfum Pour Elle: pour Elle Light.

     

    Een eau de toilette die een frisse lichte voorjaarssfeer ademt dankzij de hesperide in de topnoot. Dit maakt haar nog frisser dan Pour Elle. Bovendien geeft de toevoeging van citroen deze eau de toilette een tintelende uitstraling. In het hart accentueert een nieuw akkoord van bloemen en waterbladeren de frisheid van de waterlelie. De basis bevat minder hout- en ambernoten dan Pour Elle en wordt extra verzacht door een toevoeging van witte muskus en een extract van scharlei.

     

    De op Japan geïnspireerde flacon, in 2000 ontworpen door Federico Restrepo, is eveneens in een nieuw jasje gestoken: de flacon hult zich met zijn asymmetrische lijnen voor de gelegenheid in een sluier van bevroren dauw, een weerspigeling van de frisheid en zachtheid van pour Elle Light.

    Het woord Light is geschreven met een kwastje, om de flacon nog meer lichtheid, subtiliteit en frisheid te geven. Pour Elle Light is een parfum getekend door Henri Bergia en Eric Fracapane, parfumeurs –expressions parfumées. RVH.

    www.annayake.com





    29-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park Inn by Rasisson

    Park Inn wordt “Park Inn by Radisson”

     

     

     

     

    The Rezidor Hotel Group, één van de snelst groeiende hotelbedrijven in de wereld, kondigt een nieuwe naam aan voor zijn middensegment hotelmerk Park Inn. Park Inn wordt vanaf heden Park Inn by Radisson. “Deze nieuwe naam ligt in de lijn van onze beslissing om verder te investeren in onze twee core merken. Park Inn is nog jong, we lanceerden het pas begin 2003 en bouwden het dusver uit tot meer dan 140 hotels met meer dan 26.000 kamers in beheer of onder ontwikkeling doorheen EMEA. De link met het sterke en goed gereputeerde Radisson zal Park Inn helpen om nog sneller te groeien en nog efficiënter te werken. We vertrouwen erop dat dit zal bijdragen tot een betere bekendheid van beide merken – Radisson en Park Inn”, aldus Kurt Ritter, President & CEO Rezidor.

     

    Park Inn werd ontwikkeld als een fris en dynamisch middensegment merk – met kleur in het leven en het beste bieden van het essentiële in een hotelervaring. Het concept bewees zijn succes. In 2009 won Park Inn de prestigieuze J.D. Power Award voor de hoogste klantentevredenheid in zijn categorie in Europa. Ook het designbewuste Eerste Klasse en Full Service Radisson merk deed het goed: in de lente van 2010 werd het tot het grootste hogere klasse hotelmerk in Europa benoemd en stak daarbij Hilton voorbij.

     

    De nieuwe naam zal het eerst geïntroduceerd worden in het Verenigd Koninkrijk, thuismarkt voor Park Inn, en zal verder ingevoerd worden doorheen Europa, het Midden Oosten en Afrika. “We zullen de naamsverandering geleidelijk aan doorvoeren om verspilling van papier en uithangborden te vermijden en we zullen ervoor zorgen dat eventuele last beperkt blijft”, zegt Kurt Ritter. Een uitgekiende marketing en verkoopscampagne zal de transitie van Park naar Park Inn by Radisson die tegen eind 2011 moet afgerond zijn ondersteunen. RVH.

    www.rezidor.com.

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winter Thomas Cook

    Thomas Cook is nu al klaar voor de winterafreizen

     

     

     

     

    Het startschot voor de last minutes van touroperator Thomas Cook moet nog worden gegeven. Toch staan ze nu al klaar met een groot deel van het aanbod wintersport en citytrips voor afreizen tot eind april 2011. Als je zeker wil zijn van je kamer in één van de populaire wintersporthotels of een citytrip met een lage transportprijs wil boeken, dan kan je er niet snel genoeg bij zijn.


    Op de gedrukte reisbrochures van Thomas Cook voor winter 2010-2011 is het nog even wachten. Toch kan je nu al bij je reisagent terecht voor wintersport en citytripboekingen voor afreizen tot eind april 2011.


    Populaire wintersporthotels zijn in een mum van tijd al volzet. Veel klanten keren jaar na jaar terug naar hun favoriete hotel en boeken dus al voor het verschijnen van de brochures. Als je dus zeker gaat skiën tijdens een vakantieperiode in één of ander gerenommeerd skigebied, dan is het ten zeerste aan te raden om er vroeg bij te zijn.

    Wie goedkoop op citytrip wil wacht best niet op last minutes. De meeste citytrips uit het aanbod van Thomas Cook worden gecombineerd met lijnvluchten. Hoe langer voor afreis je zo’n vlucht boekt, hoe goedkoper je ticket.

    Tot de favorieten behoren het Parkhotel Silvretta****(*) in het populaire skigebied Klosters. In Sölden, hét skigebied bij uitstek in Oostenrijk, met een ongeëvenaarde après-ski sfeer is hotel Regina populair bij families. Hotel Araucaria **** in Plagne centre wordt bijzonder gewaardeerd omwille van de uitstekende ligging en een hoogstaande culinaire beleving. Paradiski is het familieskigebied van Frankrijk met sneeuwgarantie.

     

    Citytrips voor de komende herfst en winter zijn reeds beschikbaar in Rome, Il Granaio 2*, Venetië Da Bruno 3*, Barcelona Oasis 2* en Praag hotel Embassy 4*. Het aanbod omvat zowel kortingen als gratis extra nachten. RVH.

    29-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.all seasons international
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    all seasons: internationale expansie

     

     

     

     

    De Europese ambities van all seasons zijn zonneklaar: meer dan 100 hotels tegen eind 2010 en een groei van 40 tot 60 hotels per jaar tussen 2010 en 2015. Een ontwikkeling voornamelijk via franchising door omvorming van bestaande hotels.

    Het Franse netwerk schoot in september 2007 uit de startblokken met het all seasons-hotel Evry Cathédrale en telde eind 2008 al 18 hotels. Eind 2009 stond de teller op 36. all seasons boorde in 2009 ook de Duitse markt aan, het opende er vijf hotels en breidt nog verder uit. Nog in 2009 ging het eerste all seasons-hotel in Londen open, het London Southwark Rose, en ook daar gaat de expansie voort. De groep is bovendien actief in Italië, waar het twee hotels opent: in Acireale (Sicilië) en in Venetië  (eind 2010).

    all seasons wil zich nu ook vestigen in België, Spanje, Luxemburg, Nederland en Zwitserland.

     

    In Oceanië en Azië  is all seasons al verscheidene jaren aanwezig met een netwerk van een dertigtal hotels in Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesië .

    De troeven van all seasons:

     

    Eenvoudig en gul: all seasons maakt het verschil met zijn all-informule tegen een voordelige prijs. Maar wat het merk écht uniek maakt, is dat alles veel meer inhoudt dan bij de concurrentie. In de lobby of de ontspanningsruimtes ontvangt men de gasten met twee speciaal voor all seasons ontworpen meubels: de lounge corner met gratis warme en koude dranken à volonté (water, thee en koffie), kranten en magazines, en de interactieve zuil: deze biedt toegang tot het internet en het interactieve all seasons-gastenboek en is herkenbaar aan zijn exclusief design.

     

    Warm onthaal: bij aankomst krijgt elke klant een bijzondere attentie, voor de allerkleinsten is er natuurlijk gedacht aan spelletjes en op de kamertelevisie zitten naast de nationale zenders ook een heleboel andere kanalen in het aanbod.

     

    Kwaliteitscharter: all seasons hanteert tal van instrumenten om een hoogstaande kwaliteit te garanderen. Zowel het telefoononthaal als de kwaliteit van de producten en de hygiëne staan onder toezicht van onafhankelijke en externe controleorganen.

     

    Speciaal voor gezinnen: In elk hotel werden 10 % van alle kamers aangepast aan de behoeften van gezinnen. De suites of gezinskamers beschikken over 4 slaapplaatsen en worden aangeboden tegen democratische prijzen.

    Om ouders een zorgeloos verblijf te garanderen, heeft all seasons ook gedacht aan veilig en aangepast meubilair zoals kinderstoeltjes, flessen-en schotelverwarmers, reisbedjes voor baby’s en een luiermatras. Alles op aanvraag en gratis verkrijgbaar. RVH.

    www.all-seasons-hotels.com

    28-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sensitive Contour des yeux

    Sensitive Annayake Contour des yeux

     

     

     

     

    Vandaag de dag wordt onze opperhuid blootgesteld aan stress en allerlei soorten agressieve invloeden, en blijkt steeds reactiever, vermoeider en sneller geïrriteerd.

     

    Special voor de opperhuid of deze gevoelige momenten heeft Annayake een verzorgingslijn gecreëerd die moet beantwoorden aan de essentiële behoeften van de beproefde huid.

    Sensitive, zonder parabenen, parfumvrij en hypoallergeen bestaat uit een Nettoyant Apaisant die de opperhuid wast zonder agressief te zijn voor de huid. Een Eau Apaisante die de opperhuid verfrist en zuivert en ontspant op elk moment van de dag  en een Soin Apaisant, een fijne, gladde en heel lichte crèmetextuur die de opperhuid kalmeert.

     

    Om precies de specifieke problemen van de huid rond de ogen te bestrijden, bevat Sensitive Soin Apaisant Contour des Yeux, twee krachtige actieve stoffen. Het bladerextract van Gingko Biloba bevordert de bloedcirculatie in de haarvaatjes, een goede microcirculatie gaat namelijk het verschijnen van kringen tegen. Anderzijds werkt Glycogeen, oorspronkelijk uit zee afkomstig, als een bron van energie door de huidcellen glucose te brengen. Deze actieve stof versterkt de beschermende barrière van de hoornlaag en beschermt de huid op die manier tegen agressieve invloeden van buiten.

     

    Sentive Soin Apaisant Contour des Yeux van Annayake is speciaal geschikt voor de gevoeligste huid, om te strijden tegen de eerste tekenen van huidveroudering rond de ogen. De oogcontour wordt optimaal gehydrateerd, kraaienpootjes verdwijnen, wallen en kringen vervagen en de ogen krijgen weer een jeugdige uitstraling …RVH.

    www.annayake.com

     







    28-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Club med all in

    UPSCALE VAKANTIEGELUK MET ALL-INCLUSIVE BY CLUB MED

     

     

     

    Het Summer Time aanbod van Club Med voorziet aanzienlijke kortingen per volwassene voor elke reservatie gedaan tussen 1 juni en 4 juli 2010 voor een verblijf tussen juni en eind oktober in 7 Clubdorpen aan de Middellandse zee.

     

    In dit aanbod zitten o.m. de vakantiedorpen van Hammamet en Agadir in Noord-Afrika. Het dorp in Hammamet, Tunesië, (3 Drietanden, opvang en begeleiding van kinderen tussen 4 maanden en 18 jaar) is gebouwd in Moorse stijl nabij de Golf van Hammamet, aan de rand van een 300 meter lang goudkleurig zandstrand. Van april tot oktober worden kinderen hier opgevangen en begeleid door professionele GO’s, terwijl de ouders de 3 golfparcours kunnen ontdekken, bestaande uit 18 holes of lekker kunnen relaxen in het Club Med schoonheidscentrum by Decléor.

     

    Het dorp in Agadir, Zuid-Marokko (3 Drietanden, opvang en begeleiding van kinderen tussen 4 maanden en 18 jaar), verwelkomt het hele jaar klein en groot in een uitzonderlijk kader, omgeven door 9 km strand. Sportliefhebbers vinden hun  gading in de golfschool of in de Ranch waar ze kunnen paardrijden, boogschieten, enz. Het volledig “nieuw ingerichte” Club Med schoonheidscentrum by Decléor biedt de gasten tot slot een moment van ontspanning en welzijn.

     

    Het clubdorp Djerba la Fidèle, Tunesië (3 Drietanden, Clubdorp zonder opvang en begeleiding voor kinderen) is een 17 hectare groot Clubdorp, gelegen aan het mooiste strand van Djerba dat zich over 650 meter uitspreidt en het allerfijnste zand heeft. Het verwelkomt zijn gasten in een exclusief resort dat geheel in het teken staat

    van watersport en feest.

    Je kan ook op ontdekkingstocht in de Medina van Marrakech (3 Drietanden, Clubdorp zonder opvang en begeleiding voor kinderen). Dit Clubdorp ligt in het hart van de oude stad van Marrakech aan het historische Jemaa el-Fnâ plein, ontmoetingsplaats van handelslui, toeristen en straatartiesten. De intieme sfeer en Marokkaanse decoratie passen perfect bij de bijzondere ligging van dit Clubdorp. De ideale startplaats voor een ontdekkingstocht doorheen Marrakech en zijn bergachtige omgeving. RVH.

    www.clubmed.be  -  callcenter 070 660 660.


    UPSCALE VAKANTIEGELUK MET ALL-INCLUSIVE BY CLUB MED /2

    Lekker niets doen met het hele gezin

     

     

     

     

    Het Clubdorp van Napitia, gelegen in Calabrië, (3 Drietanden, opvang en begeleiding van kinderen tussen 4 maanden en 18 jaar), verwelkomt zijn gasten in een 20 hectare groot resort. De allerkleinsten kunnen er terecht in de Baby Club Med (van 4 maanden tot 2 jaar) waarvan het concept “Happy Nature” gebaseerd is op spel en ontdekkingstochten. “

     

    Kamarina, Sicilië (3 Drietanden, onthaal en begeleiding van kinderen tussen 2 en 18 jaar), gelegen te midden van strand en uitbundige vegetatie, strekt zich uit over een 96 hectare groot terrein. Het Clubdorp brengt ode aan de unieke sfeer en stijl van het

    grootste eiland van de Middellandse zee. Er staan eveneens excursies op het programma naar de mooiste plekken van dit eiland, waaronder naar Agrigento, Syracuse of de Etna. Liefhebbers van zalig niksdoen kunnen tot slot helemaal ontspannen in het schoonheidscentrum Club Med by Decléor of door en een verfrissend parcours uit te testen.

     

    Watersport en feest in Kemer (4 Drietanden, Clubdorp voor volwassenen), dit Clubdorp bevindt zich op een afgesloten resort, aan de voet van het Taurusgebergte. Sterk punt van dit Clubdorp: zijn waterski- en wakeboard school. Vakantiegangers kunnen hier eveneens heerlijk genieten in het Club Med schoonheidscentrum en in de cardiozaal van de Club Med Gym. De Club Med thema-avonden vormen een perfecte afsluiter van de dag. Sfeer gegarandeerd! RVH.

    www.clubmed.be  -  callcenter 070 660 660.

     

     

     

     

     

    28-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mentos

    Mentos zoekt en vindt verrassend keelsnoepje met verfrissende tussenlaag: Get Fresh

     

     

     

     

     

    Warm. Koud. Warm. Mentos zoekt en vindt verrassend keelsnoepje met verfrissende tussenlaag: Get Fresh Met Get Fresh mist Mentos zijn entree in het segment keelverzorging niet. De nieuwe suikervrije keelsnoepjes zijn dan ook een dubbele sensatie. Ze spelen met warm en koud dankzij de harde buitenlagen en de verfrissende tussenlaag. Mentos Get Fresh is verkrijgbaar in drie smaken: Red Fruit, Lemon en Cool Mint.

     

    Drie lagen en drie smaken, dat is het geheim van de nieuwe innovatie Mentos Get Fresh. En zo biedt de nummer één in zoetwaren met frismakers en kauwgum een spannend alternatief voor de vrij traditionele keelsnoepjes.

     

    Mentos Get Fresh is suikervrij en krijgt het Toothfriendly-logo. Op de verpakking - een handige fliptopbox - staat ook het logo 'Ik kies bewust' vermeld, wat op gezondere voeding duidt met minder zout, suiker of verzadigde vetten.

    Richtprijs Mentos Get Fresh: 1,59 euro. Verkrijgbaar in alle supermarkten, ook in tankstations, krantenshops en nachtwinkels. RVH.

    www.mentos.be

     





    28-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijnkoeler ravi

    Wijnkoeler Ravi schenkt wijn op de juiste temperatuur.

     

     

     

    De serveertemperatuur is een beslissende factor om van wijn te kunnen genieten en hem tot zijn recht te laten komen. Rode wijn wordt vaak te warm geschonken. De alcohol wordt op die manier geaccentueerd en het fruitige karakter van de wijn wordt gecamoufleerd. Het resultaat is dat de wijn aan evenwicht, persoonlijkheid en karakter moet inboeten.

     

    De wijnkoeler ravi werd eerst exclusief voor rode wijn ontwikkeld om de wijn in een oogwenk van kamertemperatuur tot keldertemperatuur te brengen, tussen 12 en 18 graden. De ravi kan ook witte wijn of rosé afkoelen die te lang op kamertemperatuur ligt. Na minstens 6 uur in de diepvriezer te hebben gelegen, kan hij op de hals van de fles worden gezet op het moment van het serveren. De wijn loopt door de  roestvrije, stalen buis van het apparaat en koelt zo af.

     

    De serveertemperatuur kan worden gecontroleerd dankzij een luchtklep. Door de vinger op de klep te plaatsen, kan het debiet verkleind worden. Hoe langer de wijn in de Ravi blijft, hoe koeler hij eruit zal komen.

     

    De Ravi is eenvoudig te reinigen met water. De binnenleiding is gemaakt in roestvrij staal dat ook gebruikt wordt bij het gistingsproces tijdens het maken van de wijn. Hierdoor heeft het toestel geen enkele invloed op de smaak en de geur van de wijn. RVH.

    www.girbal.be of www.lesoinduvin.com





    28-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mousse intense

    Er waait een frisse wind door Mousse Intense van Côte d’Or.

     

     

     

     

    Côte d’Or vindt zijn tabletten Mousse Intense® opnieuw uit. De beroemde Belgische chocolatier komt met een nieuw melkchocoladerecept waarbij een fijn laagje melkchocolade wordt gecombineerd met chocolademousse. Mousse Intense Citroen® wordt in een nieuw kleedje gestoken, maar behoudt zijn zomers recept: een perfect huwelijk van citroencoulis en citroenmousse omgeven door een fijn, krokant laagje pure chocolade. Klassieke of innoverende chocoladerecepten… Côte d’Or vervult meer dan ooit de chocoladeverlangens van de Belgen en komt met een mousse om je vingers van af te likken. De kleine pralines van deze nieuwe tabletten Mousse Intense zullen ongetwijfeld in de smaak vallen!

     

    Mousse Intense Melkchocolade® is een lekkernij voor de liefhebbers van echte klassiekers. Het aroma van melkchocolade, favoriete smaak der Belgen, uit zich in een uniek recept waarbij krokantheid en smeuïgheid op een subtiele manier worden gecombineerd. De pralines, stuk voor stuk gevuld met een mousse van echte chocolade, zijn omhuld met een fijn laagje melkchocolade. De krokante chocolade en

    het verfijnde aroma van de mousse geven de melkchocolade extra smaaksensatie. Smulplezier voor iedereen gegarandeerd!

     

    Mousse Intense Citroen®, gelanceerd in 2009, krijgt een nieuw kleedje, zonder daarbij zijn luchtige, zomerse smaak te verliezen. Liefhebbers van innovatieve chocoladerecepten zullen helemaal weg zijn van het huwelijk van citroencoulis en smeuïge luchtige citroenmousse, omhuld door een krokant laagje pure chocolade. RVH.

    www.cotedor.be

     





    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vita Audio R1

    Vita Audio R1: Radio zag er nooit zo mooi uit

     

     

     

    Vita Audio presenteert zijn vernieuwde R1, een doorontwikkeling van het revolutionaire eerste ontwerp. Na zijn introductie in 2006 vergaarde de R1 allerlei prijzen en werd hij bejubeld omwille van zijn uitzonderlijke geluidskwaliteit en zijn hoogwaardige afwerking. De R1 werd een instant succes, niet in het minst te danken aan het exclusieve en vernieuwende designontwerp. Nu, vier jaar later, wordt de vernieuwde R1 ook in België geïntroduceerd.

    Het gaat nog steeds om een lifestyleproduct, een topradio voor de liefhebber van een superieure geluidskwaliteit en een discreet, maar oogstrelend design. Maar vergis u niet, achter het ontwerp gaat een hele filosofie schuil en elementen als klankkwaliteit en ergonomie werden absoluut niet uit het oog verloren. Zo is de R1, net als zijn grotere broers, vervat in een houten behuizing. Hout heeft namelijk de verdienste om niet te resoneren en een veel warmere klank te produceren dan plastic. Vita Audio kiest nooit voor de makkelijkste oplossing. Alles wordt in het werk gesteld om de klant een unieke auditieve en visuele ervaring te verschaffen. Getuige daarvan ook de afwerking van het frontpaneel in geborsteld aluminium. Niet voor niets werd de Vita Audio in de Britse pers omschreven als de Aston Martin onder de radio’s.

    De R1 is uitgerust met een FM Tuner met RDS functie, DAB en is zelfs klaar voor de toekomst dankzij de DAB+ ontvanger. Tevens is hij voorzien van een ingang voor externe audio bronnen (MP3 of draagbare CD speler) De versterker heeft een nominaal vermogen van 9 Watt.

    De R1 kan je namelijk ook inschakelen als wekkerradio. Dankzij zijn compacte afmetingen en klokfunctie met automatisch dimmend scherm, past de R1 op elk nachtkastje en verwent het zijn eigenaar met een superieur geluid bij het ontwaken. Daarnaast is het ook mogelijk om de R1 overal met je mee te nemen, dankzij de optionele oplaadbare batterij die je eenvoudig bevestigt op de achterkant van de behuizing. Ingepakt in de optionele trendy lederen draagtas is de R1 ideaal om mee te nemen op uitstap. RVH.





    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Latinique

    De nieuwe Latinique van Koelstra: Complete lichtgewicht

     

     

    De Nederlandse producent van trendy kinderwagens en accessoires, Koelstra, heeft de nieuwe versie van zijn Latinique klaar. Dat is een doorontwikkeling van de in 2009 gelanceerde en gelijknamige kinderwagen. Bij zijn introductie werd de Latinique meteen bekroond met de titel van “Best Baby and Infant product”.

    Deze kinderwagen is niet zomaar een kinderwagen, maar groeit als het ware mee met het kind. De bijpassende Nordic reiswieg is vanaf de geboorte te gebruiken op het Latinique onderstel, een lichtgewicht aluminium frame. Met het windzeil en geïntegreerd draagsysteem laat deze royale reiswieg zich makkelijk hanteren en biedt de nodige bescherming. Ook de Maxi Cosi kan makkelijk op het onderstel worden bevestigd, zodat u hem rechtstreeks vanuit de wagen kan overzetten op het onderstel.

    De stoffering is wasbaar, heeft UV-protectie en is vuil- en waterafstotend. De traploze verstelling van de rugleuning brengt het kindje eenvoudig in slaaphouding, zonder daarbij gewekt te worden.  Met het monteerbare Quickstep meerijdplankje kan grote broer of zus ook meegenieten van de comfortabele rit. Andere opties zijn de Rody voetenzak met zachte fleece-afwerking aan de binnenkant, de volledig uitgeruste Buddybag verzorgingstas en de parasol voor tijdens de meest zonnige dagen.

    Typisch voor Koelstra, is de uitgebreide keuze aan kleuren, van klassiek tot uitermate hip: kobalt, pistache, zand, rood, grijs, zwart en marine.RVH. www.hebeco.be











    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Greatest holiday

     

    Radisson Blu lanceert “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd

    Win 365 nachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld!

     

     

     

    Radisson Blu Hotels & Resorts, deel van de Rezidor Hotel Group, lanceerde “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd! Inzet voor de winnaar is de uitzonderlijke prijs van 365 hotelnachten in gelijk welk Radisson Blu hotel in de wereld! De prijs kan opgenomen worden met partner, vrienden, collega’s of familie en is geldig tot 2015. Voor Rezidor de eerste keer om zo’n uitgebreide multimediale marketing campagne te voeren !

     

    Kandidaten worden uitgenodigd om een initiële “pitch” te lanceren op www.greatestholiday.radissonblu.com met de reden waarom zij deze prijs verdienen te winnen. Ze kunnen video’s, foto’s en links toevoegen of Facebook of Twitter gebruiken om vrienden, familie en bezoekers van de website te motiveren om voor hen te stemmen. De kandidaat met de meeste stemmen op 24 juli 2010 wordt de winnaar.

     

    De unieke prijs, die kan zolang de winnaar de groep vergezelt, kan gedeeld worden met eender wie, kan opgenomen worden gelijk waar in de wereld, in meer dan 200 Radisson Blu Hotels. John Kennedy, Vice President Marketing & Customer Relationship Rezidor zegt, “Dit is een uitdagend avontuur voor ons, en een goede manier om met onze consumenten in contact te komen en ze te belonen met deze één-keer-in-je-leven eerste klasse Radisson Blu ervaring. We gebruiken allerlei media om deze wedstrijd te promoten en voor de eerste maal maken we gebruik van de voordelen van sociale media.” “De winnaar kan beslissen om deze exclusieve prijs op te nemen om een speciale gelegenheid te vieren met een veertigtal vrienden of kan maximaal van zijn of haar prijs genieten door verschillende vakanties te nemen met partner, familie of vrienden – of nog - hij of zij kan ook solo een groot deel van de wereld rond reizen. Aan hem of haar de keuze om de 365 Radisson Blu nachten in vijf jaar te spenderen”, vervolgt Kennedy.

     

    De Radisson Blu “The Greatest Holiday in the World” wedstrijd wordt gepromoot via een reeks van mediakanalen – de microsite (www.greatestholiday.radissonblu.com), een YouTube video, de Radisson Blu website, print campagnes, advertenties op luchthavens in de belangrijkste Europese steden, online displays en sociale media met blogs, forums, Facebook en Twitter, in de hotels met posters en TV reclames in de kamers en eNewsletters naar verschillende databanken in juni en juli.RVH.

     www.greatestholiday.radissonblu.com/how-it-works

    www.radissonblu.com.

     

     

    27-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.new! all saasons
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    all seasons-hotels, groot in service, klein in prijs

     

     

     

     

    all seasons is niet alleen een nieuw merk in de hotelsector. Het is een revolutie in voordelig reizen. Een merk waarbij u niet meer hoeft te kiezen tussen het karakter en de kwaliteit van uw verblijf. De Prijs voor Beste Innovatie in voordelige hotels op de Hospitality Awards voor originele hotelconcepten bewijst het: all seasons ontving de prijs slechts enkele maanden na de lancering in Frankrijk.

     

    Merk in volle expansie: praktisch, op mensenmaat en bereikbaar: all seasons-hotels zijn middelgrote hotels (maximaal 150 kamers in Europa en 200 in Azië) en liggen in stadscentra. In Europa wordt 95 % van de hotels in de vorm van franchising uitgebaat, in de zone Azië –Stille Oceaan zijn dit vooral managementcontracten. Het netwerk werd eind 2007 gelanceerd en telde eind april 2010 al meer dan 80 hotels in acht landen: Frankrijk, Duitsland, Italië, Verenigd Koninkrijk, Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand en Indonesië. De dynamische uitbouw van het Europese netwerk spitst zich vandaag toe op nieuwe markten: België, Spanje, Luxemburg, Nederland en Zwitserland.

     

    Voor all seasons er was, kon een voordelig hotel kiezen wel eens tegenvallen. Originaliteit, karakter, persoonlijkheid,  of toch maar comfort, veiligheid en kwaliteit? Vandaag hoeft u enkel nog te kiezen tussen het typische karakter en de charme van de onafhankelijke hotels en de knowhow in de hotelsector van een grote groep.  all seasons vindt voordelige hotels opnieuw uit door zowel zakelijke klanten als gewone reizigers een beter aanbod voor te schotelen. Tegen een voordelige prijs genieten klanten van een pakket met kamer, ontbijt à volonté in buffetvorm, tal van kleine extra attenties en snelle internetaansluiting zonder extra kosten.

     

    In de lobby bevindt zich een interactieve zuil met toegang tot het gastenboek waarin klanten hun indrukken over all seasons kunnen neerpennen. De gemeenschappelijke ruimtes van de all seasons hotels kregen stuk voor stuk een warme aankleding. Zo heeft de lobby van elk hotel ook een lounge corner waar de gasten terechtkunnen voor koude en warme dranken, kranten en magazines. Allemaal gratis. De open ruimtes met moduleerbaar meubilair en een innoverend design creëren een weergaloos gevoel van welbehagen en comfort in een betaalbaar hotel.

     

    all seasons is een merk dat de zekerheid biedt van een grote internationale groep in combinatie met de eigenschappen van onafhankelijke hoteluitbating. Met zijn all-inaanbod, een merk met een engagement en een dynamische evolutie wil all seasons een nieuwe wind laten waaien in de sector van de onafhankelijke en betaalbare hotels. Vandaar ook de snelle evolutie afgestemd op de mobiliteit van de klant. RVH.

    www.all-seasons-hotels.com

    26-06-2010 om 12:52 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!