Inhoud blog
  • Tulpentijd in Flevoland
  • Slaaptoerizzzzzzme in je eigen slaapkamer
  • Good Gorl blush elixir
  • Van zonnige lentedag tot fancy avondfeest
  • Sunny Cars innoveert
  • Designer outlets: Een lente met nieuwe collectie
  • DIY met Jung en MattoBoard
  • Marie's Corner
  • Bristol Mode to bright up your day
  • Mikado, developed by Vitra in Zwitserland
  • Jack & Jones
  • Doorkijker
  • Veritas retro club
  • Peace and love (voor stoffen):
  • Anita's Care SS24
  • Aloha Arte bottelt het paradijs
  • Camille brengt nieuwe 'Magie'-kledingscollectie uit met JBC
  • Het exterieur ontwaakt
  • Gespot door Pearle opticiens
  • LolaLiza lanceert zesdelige podcast
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    22-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe behangcollectie Wallpower Junior

    Eijffinger introduceert zijn splinternieuwe behangcollectie Wallpower Junior, die sinds enkele dagen in de winkels ligt. Een collectie met een scala aan achtergronden, herbruikbare muurstickers en spannende taferelen om een eigen verhaal mee te maken. Geschikt voor kleine, maar zeker ook voor grotere kinderen, voor jongens en voor meisjes.

    WALLPOWER JUNIOR

    Gebogen over de lijnen van je schoolschriftje, droom je ver weg. De stickers van de juf dansen van het papier, zweven door je kamer en beginnen op de muur aan een nieuw avontuur. Je ontmoet elfjes, indianen, flamingo’s en dinosaurussen in betoverende landschappen. Omringd door de fonkelende sterren in het heelal, zeil je over de uitgestrekte wereldzeeën. Hoor je de sirenes in de stad of ga je op ontdekkingsreis in het bos? Je ziet de schaduwen van de bomen, een paradijsvogel zit parmantig op zijn tak en hertjes en eenhoorns dartelen bij de waterval. Je favoriete woorden spatten in lichtpuntjes van de muur.

    Met Wallpower Junior maak je je eigen verhaal. Plak de herbruikbare muurstickers zelf op de muur en kies uit een scala aan taferelen of achtergronden. Van verweerd hout, een Bretonse streep, fijne ruitjes, robuust baksteen, vrolijke verfspatten tot magisch reëel. Zachte kleuren als roze, grijs en mint, tot sprekend blauw, groen en oker. Leef je uit en beleef met Wallpower Junior je eigen avontuur.









    22-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee nieuwe FINLEY mocktails

    ‘Spritz’ en ‘Royal’ voor een sprankelend eindejaar

     

     

    Voor al wie tijdens (én na) de feestdagen graag op gastronomische ontdekkingstocht gaat, hebben we uitstekend nieuws. FÏNLEY verrast met twee feestelijke nieuwe ‘mocktails’ op de kaart: caloriearm en ready-to-serve, maar minstens even stijlvol als hun meer geestrijke broertjes. Bovendien met een Belgisch tintje, want FÏNLEY wordt ontwikkeld in het R&D center van Coca-Cola in Anderlecht – na Atlanta het grootste innovatiecentrum van de groep.

    De eindejaarsfeesten komen in zicht, en dan is het voor heel wat mensen weer zoeken naar lekkere, originele drankjes om hun gasten te verwennen. Chefs, bartenders en mensen thuis experimenteren steeds vaker met alcoholvrije recepten. Ook FÏNLEY, de speciaal voor volwassenen ontwikkelde caloriearme ‘fijne bubbels’, pakt uit met 2 nieuwe mocktails: FÏNLEY Spritz (een licht bittere Italiaanse twist van bloedsinaasappel) en FÏNLEY Royal (feestelijke bubbels met een toets van witte druif en pompelmoes).

    Trend: mocktails in de lift

    “We merken inderdaad een grotere vraag naar de niet alcoholische versies van de populaire cocktails”, weet ook Bartender van het Jaar 2015 Jurgen Nobels. “Mensen gaan bewuster met alcohol om en je ziet nu dat mocktails overal in de lift zitten. Uiteraard een goeie zaak en uitdaging voor ons beroep. Als barman kan je immers evengoed creatief uit de hoek komen, en de mensen verrassen met een echt origineel niet alcoholisch alternatief.”

    FÏNLEY: 3 verrassende mocktails

    “Met FÏNLEY Mojito lanceerden we in 2015 onze eerste mocktail”, zegt Anouk Van Hauteghem, senior brand manager flavours bij Coca-Cola Services. “Dat was een instant succes, en vandaag zelfs de best verkochte FÏNLEY. Ook de nieuwe smaken scoren bijzonder goed in consumententests, dus onze verwachtingen zijn opnieuw hooggespannen.”

    Hoe ouder, hoe verfijnder: het succesverhaal FÏNLEY

    Op amper twee jaar heeft FÏNLEY een stevige stek veroverd als caloriearm en alcoholvrij alternatief voor volwassenen. “Niet toevallig, want met ouder worden zoeken we meer de verfijnde smaak en subtielere bubbels op”, beaamt Anouk. “En dat is precies wat FÏNLEY doet. Bovendien enkel met natuurlijke aroma’s, zonder toegevoegde bewaarmiddelen en gezoet met zoetstoffen van natuurlijke oorsprong”. FÏNLEY kwam het eerst op de markt in 2014 met de smaken pompelmoes-bloedappelsien en citroen-vlierbloesem, gevolgd door sinaasappel-cranberry.

    FÏNLEY Spritz en FÏNLEY Royal zijn beschikbaar vanaf mid-november in blikjes van 250ml.

    FÏNLEY Royal: Ingrediënten: Sprankelend water; vruchtensap uit concentraat (druif 4.5%, pompelmoes 0.5%); fructose; zuurteregelaars: wijnsteenzuur, melkzuur, azijnzuur; suiker; kleurstof : E150d; natuurlijke aroma's; zoetstof: steviolglycosiden.

    FÏNLEY Spritz: Ingrediënten: Sprankelend water; bloedsinaasappelsap uit concentraat 5% ; suiker; zuurteregelaars: citroenzuur, appelzuur, wijnsteenzuur; wortel- en saffloerconcentraat; natuurlijke aroma’s ; zoetstof: steviolglycosiden; stabiliseermiddel: johannesbroodpitmeel.





    21-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXKI: zelfs in desserts zitten groenten

    EXKI, de gezonde en lekkere restaurantketen heeft groenten altijd al een centrale plaats gegeven in al zijn recepten. En nu komt de verrassing … Exki gaat nog een stap verder en verwerkt voortaan ook in de desserts groenten.

    Al van kleins af krijgen we het er door onze ouders ingestampt: eerst je groenten opeten en dan pas een toetje. Sommigen kinderen worden als echte fijnproevers geboren en vinden dat best een goede deal, maar voor de meesten blijft het een loodzware opdracht ... Met het ouder worden gaan we echter beseffen hoe belangrijk groenten zijn voor een gezond eetpatroon. Onze smaak evolueert en als we eenmaal volwassen zijn, eten we deze bronnen van vitaminen en voedingsstoffen met veel plezier op. Daarom besloot EXKi om zijn desserts, en daarmee ook onze eetgewoonten, te veranderen!

    Kom snel het nieuwe assortiment desserts met groenten ontdekken. Ze zijn verrassend zoet en overheerlijk! Wie het niet weet, zal nooit raden dat er rode biet in onze beroemde chocoladefondant verwerkt zit, of dat er zoete aardappel in de melkchocoladecrème is geglipt. En ja, er zit pompoen in onze amandelfinancier, en in de perencompote zit pastinaak verstopt! Exki verandert het beruchte zinnetje ‘eet je groenten op’ in ‘eet je dessert op', tot grote vreugde van jong en oud. Voortaan verslindt iedereen onze nagerechten zonder schuldgevoel! Suugesties: Compote van peer & pastinaak, dit dessert bevat 23% pastinaak; Financier van amandel & pompoen : dit dessert bevat 43% pompoen; Fondant van chocolade & rode biet : dit dessert bevat 21% rode biet; Pudding van melkchocolade & zoete aardappel, dit dessert bevat 62% zoete aardappel

    Land, Farm & Men is een jong bedrijf dat vastbesloten is om de biologische landbouw te dynamiseren door een valorisatieketen te ontwikkelen voor lokaal geproduceerde granen die uitsluitend bestemd zijn voor consumptie door de mens. De ontwikkelingsstrategie van het bedrijf vertrekt vanuit een agronomische basis: het geselecteerde aanbod van granen maakt het mogelijk om de grond zo optimaal mogelijk te gebruiken, en dit uitsluitend door de principes van de biologische landbouw toe te passen. Voor het seizoen 2016 werden honderd hectaren verbouwd en geëxploiteerd onder het merk ‘Graines de Curieux’.

    Het verhaal van EXKi begint in 1999, wanneer Nicolas, Frédéric en Arnaud, 3 vrienden met een passie voor lekker koken, samen op het idee komen om een kwaliteitsvol snelrestaurant op te starten dat zich toespitst op het gebruik van natuurlijke producten. Het trio opent de deuren van hun eerste restaurant op 9 januari 2001 aan de Naamsepoort in Brussel, wat het begin wordt van een mooi verhaal, want vandaag telt EXKi niet minder dan 85 restaurants in 6 verschillende landen!





    20-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flowertime

    Save the date: 11-15 augustus 2017, bloemen en fruit centraal tijdens Flowertime, een grandioos floraal evenement in het hartje van Brussel

    Het staat u misschien nog vers in het geheugen: de kleurige en kunstige bloementuin van de tweede editie van Flowertime in de zomer van 2015, op de Brusselse Grote Markt en in het Stadhuis. Die was een daverend succes en genoot een grote opkomst gedurende de vier dagen!

    Met veel plezier kondigen we u de derde editie aan van dit grootse internationaal planten- en bloemsierkunstevent. Het thema van dit jaar, zal zonder twijfel uw interesse wekken: bloemen en fruit, op en top zomer!

    Deze editie vindt plaats van 11 tot 15 augustus 2017, opnieuw op de Grote Markt en in het Stadhuis van Brussel. ’s Avonds kan het grote publiek genieten van de nocturnes in het Stadhuis, met degustaties en feestelijke activiteiten geheel in de sfeer van het evenement.

    Flowertime is een tweejaarlijks initiatief van de stad Brussel en de vzw Bloementapijt, organisator van de bekende Brusselse bloementapijten.

    Praktische informatie: Inhuldiging op 11 augustus 2017 - Van 11 tot 15 augustus 2017, van 10 tot 22 uur - Nocturnes voor groepen, van 19 tot 22 uur - Website: http://www.flowertime.brussels & http://www.flowercarpet.brussels

    19-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.illycaffè

    illy viert meer dan 80 jaar erfgoed en voortreffelijkheid met zijn Heritage collection.

     

     

    Een unieke collectie espressokopjes die mijlpalen in de ontwikkeling van illycaffè herdenken. Het verhaal van illycaffè begon lang geleden, in 1933, toen Francesco Illy zijn oog liet vallen op de stad Trieste om er een zaak te beginnen, vertrekkend van een eenvoudig idee: de beste koffie ter wereld aanbieden. illy viert nu meer dan tachtig jaar geschiedenis sinds de oprichting van het bedrijf met de lancering van de Heritage Collection: een unieke collectie espressokopjes die mijlpalen in de ontwikkeling van illycaffè herdenken.

    De zes espressokopjes van de nieuwe illy Heritage Collection vertellen het verhaal van de in Trieste gevestigde onderneming: hoe ze voor technologische vernieuwing zorgde en een revolutie ontketende in de manier waarop we koffie maken, erover denken en ervan genieten. Elk van de zes koffiekopjes staat voor weer een andere fase in de evolutie van het merk. Elk kopje is versierd met een historisch gouden illy-logo en de datum van het ontwerp.

    De zes espressokopjes van de illy Heritage Collection zijn vanaf half november 2016 te koop in illy-winkels en via de website www.illy.com voor € 60.







    18-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Recept HAK: tajine met kikkererwten, knolselder en spicy meatballs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De eerste koude dagen staan voor de deur! Laat je niet verrassen en pas alvast je voeding aan zodat je geen kans geeft aan die klassieke winterdip. Denk aan lekkere en gezonde voeding die je energie zal geven. HAK geeft je graag inspiratie voor lekkere winterse gerechten.

    Met het nieuw assortiment peulvruchten van HAK kan je oneindig veel variatie brengen op je bord in no time. Omdat ze boordevol vezels, plantaardige eiwitten en vitamines zitten, krijg je meteen een goede dosis energie binnen, ideaal om een winterdip tegen te gaan. Het aanbod bonen van HAK in stazakjes is bijzonder lekker en gemakkelijk in gebruik. Ze kunnen tal van gerechten verrijken of als hoofdingrediënt gebruikt worden.

    Chef Mitch Coldenhoff stelt je graag een Tajine met kikkererwten, knolselder en spicy meatballs voor. Een lekkere combinatie van HAK kikkererwten met knolselder en gekruide gehaktballetjes. Heerlijk verwarmend om tijdens de kille winterdagen van te genieten.

    Ingrediënten voor 4 personen: 1 kleine knolselder, 1 ajuin, 1 teentje look, 4dl kippenbouillon, 400g kikkererwten van HAK, 50g pijnboompitten, 2 el ras el hanout kruiden, 400g kippengehakt, 1 el sambal oelek, 1 el fijn gehakte koriander, peper en zout, olijfolie

    Bereiding:

    1.Schil de knolselder en snij in blokjes die ongeveer even groot zijn als de kikkererwten.

    2. Snipper de look en de ajuin fijn en fruit aan in olijfolie.

    3. Laat knolselder ook even mee stoven en voeg de ras el hanout toe.

    4. Blus met de bouillon en laat zachtjes sudderen tot de knolselder gaar is.

    5. Meng op het laatste de kikkererwten en pijnboompitten erdoor en breng op smaak met peper en zout.

    6. Meng het gehakt met de sambal oelek en koriander en maak er balletjes van. Bak ze op een zacht vuurtje gaar in olijfolie.

    17-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Batibouw 2017: 16 tot 26 februari 2017 in Brussles Expo

    Van donderdag 16 tot en met zondag 26 februari 2017 gaat BATIBOUW opnieuw van start. Een duizendtal exposanten uit de bouw-, renovatie- en woonsector vullen alle paleizen van Brussels Expo. Schrijf deze tiendaagse beurs alvast in uw agenda!

    BATIBOUW kondigt de start van een nieuw bouwjaar aan en stelt naar goede gewoonte heel wat nieuwigheden voor. ‘Meet the Experts & use your 5 senses’ is het hoofdthema en meteen ook de rode draad van BATIBOUW 2017. Dé grote meerwaarde van BATIBOUW is dat er specialisten uit alle sectoren aanwezig zijn onder één dak. De bezoekers kunnen de nieuwste producten en diensten niet alleen zien, maar ook voelen, ruiken, horen en proeven. Zo wordt naar de beurs gaan een echte beleving.

    Naast deze hoeksteen introduceert BATIBOUW 2017 nieuwe thema’s. Om bouwers en verbouwers heel wat kopzorgen te besparen, kunnen ze vanaf nu hun bezoek vergemakkelijken met behulp van Checklists. Opgesteld door professionals en opgedeeld per sector, zijn ze een niet te missen leidraad om veilig en voorbereid van start te gaan met een bouw- of renovatieproject.

    Good Deals – Good Investments: zo luidt het tweede kersverse thema van BATIBOUW 2017. Investeren in onroerend goed blijft een aantrekkelijke en betrouwbare belegging met een interessant economisch rendement. BATIBOUW is dé plaats bij uitstek om zich onder te dompelen in de wereld van vastgoedinvesteringen, of het nu gaat om nieuwbouw- of renovatieprojecten, huizen, appartementen of woonkredieten. Bovendien mogen goede saloncondities tijdens BATIBOUW niet ontbreken.

    Het derde nieuwe thema is Good Tools – Good Professionals – Good Projects. In Paleis 9 staan gereedschappen in de kijker. Professionals en particulieren krijgen de kans om in een beveiligde ruimte de nieuwste tools te ontdekken én te testen. Om de slaagkansen van een bouwproject te verhogen, is naast een goede samenwerking tussen architect, aannemer en bouwheer een andere driehoeksverhouding cruciaal, namelijk goed gereedschap – goede vakmannen – goed project.

    Praktische informatie - Plaats: Brussels Expo – Belgiëplein 1 – 1020 Brussel

    Openingsuren en dagen: Zaterdag 18 februari tot en met zondag 26 februari 2017 van 10 tot 18u30 - Nocturne op donderdag 23 februari 2017: 10u00 tot 23u00







    16-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 5 populairse roadtrips in Europa

    Roadtrippen is hot. Door een auto te huren op vakantie zie je vaak meer van het land en ben je vrij om te gaan en staan waar je wil. Uit het recent gepubliceerde trendrapport voor autoverhuur in het buitenland van Sunny Cars, blijkt dat vooral jongeren dit soort vakanties aantrekkelijk vinden. Maar niet alleen zij, want maar liefst 15% van alle Sunny Cars’ boekingen zijn one way-roadtrips. De autohuurspecialist zette daarom de 5 meest geboekte routes in Europa op een rijtje. Gordel aan? Zet je dan schrap voor een toertje Europa!

    Porto – Lissabon:

    De rondreis tussen charmant Porto en bruisend Lissabon is ideaal om het hart van Portugal te ontdekken. Op een relatief korte afstand wisselen natuur, steden en indrukwekkende kustlijnen zich af en zo blijft je rondreis boeiend. Hoogtepunten op deze route zijn de kleurrijke straatjes in Porto, het gebergte nabij Figueira de Foz, UNESCO-werelderfgoed in Sintra en charmante vissersdorpjes on the way. Een ander pluspunt van deze populaire roadtrip is de korte afstand: Porto-Lissabon of omgekeerd is zo’n 300 kilometer en dus kun je op je gemak stoppen waar je wil. Je kunt op deze route al een auto huren vanaf €185 per week bij Sunny Cars, inclusief alle verzekeringen en zonder extra boekingskosten. Ook terugbetaling Eigen Risico (ER) en schade aan glas-banden-bodem-dak (GBBD) is inbegrepen. Nice to know: alle auto’s hebben een extra bestuurder inbegrepen in de huursom!

    Sevilla – Malaga

    Nummer 2 op het lijstje van meest populaire roadtrips door Europa is Sevilla – Malaga. Deze trip laat je kennismaken met de meest zuidelijke kustlijnen van Spanje. Zo kun je je naast de historische steden Sevilla en Malaga verwachten aan de mooie uitzichten van de Costa del Sol, de alombekende rots van Gibraltar en enkele charmante havenstadjes. Tenminste, als je de meest zuidelijke (om)weg neemt naar Sevilla of Malaga. Je kunt ook langs het noorden gaan en Granada en het Sierra Nevada nationale park als tussenstop inlassen. Either way: de weg tussen Sevilla en Malaga is prachtig en zo’n 300 kilometer lang.

    Je kunt op deze route al een auto huren vanaf €239 per week bij Sunny Cars, inclusief alle verzekeringen en zonder extra boekingskosten. Ook terugbetaling ER en GBBD is inbegrepen. Nice to know: alle auto’s hebben een de vol-vol tankregeling, dus geen onverwachte aftankkosten!

    Split – Dubrovnik

    De weg tussen Split en Dubrovnik in Kroatië wordt niet voor niets “one of the best drives in the world” genoemd. De spectaculaire natuur onderweg kun je enkel met een auto ontdekken. Voor de 300 kilometer lange rit tussen de 2 historische steden neem je overigens best je tijd, want je zal gegarandeerd elke tien minuten willen stoppen voor een uitzichtfoto. Deze route loopt grotendeels langs slingerende kustwegen waarbij je van het ene waanzinnige uitzicht in het andere beland. Ook de vele gezellige kuststadjes als Makarska, Ploce en Zaton op je weg zijn absoluut de moeite waard voor een stop. Heb je extra tijd, kun je met een veerboot ook de nabijgelegen eilandjes bezoeken.

    Je kunt op deze route al een auto huren vanaf €176 per week bij Sunny Cars, inclusief alle verzekeringen en zonder extra boekingskosten. Ook terugbetaling ER en GBBD is inbegrepen. Nice to know: Als je ’n auto huurt op deze route, kun je dat zonder waarborg doen!

    Florence – Pisa

    Uiteraard mag ook een Zuiders ritje doorheen Toscane niet ontbreken in deze lijst. Als je het authentieke Firenze en het alombekende Pisa als start- en eindpunt neemt, kom je onderweg onder andere Lucca, Montecatini Terme en Pistoia tegen. Zo ontdek je het unieke landschap van wijngaarden, olijfbomen en Italiaanse agriturismi het best. Maak zeker ook geregeld een stop langs de lokale wijn- en olijfboer om wat voorraad in te slaan . Roadtrippers die zich op deze route écht willen uitleven, weten alvast welke auto te kiezen.. Fiat500 on its way!

    Je kunt op deze route al een auto huren vanaf €348 per week bij Sunny Cars, inclusief alle verzekeringen en zonder extra boekingskosten. Ook terugbetaling ER en GBBD is inbegrepen. Nice to know: Op deze route zijn er Fiat500’s en cabrio’s beschikbaar voor het ultieme Italiaanse roadtripgevoel.

    Palermo – Catania

    Wie van een gezonde combinatie tussen natuur en gastronomie houdt, trekt voor een roadtrip best naar Sicilië. Naast veel pizza & pasta, wijngaarden en authentieke vismarktjes, vind je er het Etna-gebergte. De hoogteverschillen zorgen vooral in de omgeving van Catania voor uitzonderlijke uitzichten, die je met een auto gemakkelijk kunt bereiken. Je zet je reis vervolgens voort richting het pittoreske Caltanissetta in het midden van het eiland, om te eindigen in havenstad Palermo. 220 kilometer puur genieten!

    Je kunt op deze route al een auto huren vanaf €248 per week bij Sunny Cars, inclusief alle verzekeringen en zonder extra boekingskosten. Ook terugbetaling ER en GBBD is inbegrepen. Nice to know: Alle huurauto’s op deze route hebben een extra bestuurder inbegrepen in de huursom!

    Bij Sunny Cars huren mensen hun vakantieauto all-in. Een glimlach is standaard inbegrepen! Het bedrijf hanteert een unieke all-in-formule, waarbij all-in ook echt all-in betekent; van boekingskosten tot verzekeringen en van voorwaarden tot afhandeling bij schade. Sunny Cars is in 1991 in Duitsland opgericht en behoort tot de grootste autohuurspecialisten in Europa. Ze biedt haar klanten wereldwijd een breed aanbod all-inclusive huurauto’s op meer dan 8.000 bestemmingen in meer dan 120 landen. Sunny Cars werkt exclusief samen met lokale partners die voldoen aan de hoge kwaliteits- en service-eisen die zij stelt. De onafhankelijke specialist is actief in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg en Zwitserland waar zij haar huurauto´s via reisbureaus en online aanbiedt. Sunny Cars won al 2 Zoover Awards en nam in 2014 en 2015 de Vakantie Award in ontvangst.

    Voor meer informatie: www.sunnycars.be.







    15-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vroeg boeken ook populair voor vakantiewoningen

    Interhome ziet aantal vroegboekers elk jaar stijgen

     

    Wie denkt dat vroeg boeken enkel populair is voor vliegvakanties heeft het mis. Ook lang op voorhand je vakantiewoning vastleggen, blijkt namelijk steeds populairder bij de Belg. Dat merkt Interhome, de grootste vakantiewoningaanbieder in Europa. Meer dan de helft van haar klanten boekt nu al meer dan 6 maanden op voorhand, terwijl dit enkele jaren terug nog een stuk lager lag. Reden hiervoor is de populariteit van vakantiewoningen in Zuid-Europa. First come, first serve. En dat heeft de Belg gemerkt: grote vakantiewoningen, met zicht op zee en een privé-zwembad zijn snel de deur uit. Op zoek naar een vakantiewoning voor de zomer van 2017? Dan neem je nu best al een kijkje.

    Als je echt voor je droom-vakantiewoning in het buitenland wil gaan, moet je er steeds vroeger bij zijn. Wie zijn boekingsgedrag uitstelt wordt almaar vaker geconfronteerd met een beperkter aanbod of een woning die niet langer beschikbaar is in de gewenste periode. “Elke vakantiewoning is uniek”, zegt Thibault Van Look, Commercial Sales Manager van Interhome België. “Anders dan bij vliegvakanties, is het aanbod weg wanneer iemand je voor is met boeken in dezelfde periode. Zo kan je voorkeurswoning al snel de deur uit zijn. De Belg lijkt dit stilaan te beseffen en boekt daarom steeds vroeger. Afgelopen jaar boekte meer dan 50% van de Belgen een half jaar op voorhand, en een niet te negeren 15% deed dat zelfs 9 maanden voor vertrek.”.

    Populariteit Zuid-Europa voornaamste trigger

    Eén van de redenen waarom mensen almaar vroeger hun vakantiewoning boeken is de populariteit van de Zuid-Europese bestemmingen, met op kop Spanje. De vakantiebestemmingen die het over het algemeen goed doen bij de touroperators zijn vaak ook de bestemmingen die goed scoren bij de verhuur van vakantiewoningen. Dit betekent dat het aanbod vaak de vraag niet meer kan volgen. Om zeker te zijn van zijn ideale vakantiewoning gaat de Belg dus noodgedwongen steeds vroeger op huizenjacht. En dit ondanks het feit dat er – in tegenstelling tot de pakketreizen – geen echte vroegboekkorting te rapen valt.

    Ook financieel voordeel bij vroeg boeken

    Toch kan vroeg boeken ook een verschil in de portemonnee maken. “Wie meer dan 9 maanden op voorhand boekt heeft nog keuze uit zowat 85% van het aanbod. Tussen dit ruime aanbod aan woningen zit er vaak een enorm prijsverschil, zelfs bij woningen die aan dezelfde zoekcriteria voldoen. Tot slot geven we de vroege boekers nog een extra stimulans door hen 10% korting toe te kennen op een ruim aanbod van onze woningen. Op die manier betekent eerste keus vaak ook beste keus”, besluit Thibault Van Look.

    Interhome is een verhuurder van vakantiewoningen met een aanbod van 33.000 huizen, chalets en appartementen in 33 verschillende landen. Traditioneel is Interhome het sterkst vertegenwoordigd in Europa. Het Zwitserse bedrijf onderscheidt zich van haar concurrenten dankzij haar stevige netwerk van eigen servicekantoren. Interhome werd in 1965 in Zwitserland opgericht en viert in 2015 haar 50ste verjaardag. Moedermaatschappij Interhome AG is gevestigd in Zürich en is voor de volle 100 procent eigendom van Hotelplan Holding AG. Dat is op haar beurt eigendom van Migros, de grootste retailorganisatie van Zwitserland. De Belgische zetel van Interhome is gevestigd in Diegem. Meer info: www.interhome.be







    14-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delacre bestaat 125 jaar en bereidt een nog feestelijker eindejaar voor!

    Huis Delacre bekroont een uitzonderlijk jaar – de 125e verjaardag van het bedrijf – met een bijzonder genereus gamma ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten.

    Winterse maar evenzeer warme designs : De traditionele metalen koekjestrommel van Delacre verschijnt in een rijk gevarieerde garderobe die het jaareinde van 2016 karakteriseert, en met zestien onweerstaanbare smaken waaronder uiteraard de iconische koekjes Biarritz, Brazil, Cigarette Russe, Délichoc, Marquisette, Matadi, Nordica. Deze kilo overheerlijk lekkers zit verpakt in drie winterse sportuitrustingen…

    En waarom zou je jezelf geen extra pleziertje gunnen? Delacre pakt nu meteen ook uit met de Shoebox Winter Sport (400g) in de kleuren van het seizoen. Kiezen maar: de vos of de sneeuwman?

    Alle koekjestrommels van deze eindejaarscollectie zijn vanaf nu beschikbaar in de supermarkten. De adviesprijs voor verkoop is € 8,39 voor de Shoebox Winter Sport en € 11,99 voor de Tea Time KG Winter Sport.

    … en vergeet ook niet de onmisbare '125 jaar'-editie die een nieuwe mijlpaal vereeuwigt voor het geweldige avontuur dat Charles Delacre in 1891 lanceerde in België. Deze twee speciale '125 jaar'-uitgaves staan vanaf half november voor € 11,99 te koop in alle verkooppunten.

    Een uitzonderlijk jaar verdient een uitzonderlijke collectie! De lekkere pleziertjes van Delacre verschijnen nu ook in een 380g-verpakking: nóg een kans om zich onder te dompelen in de betoverende kerstsfeer. Sweet Pleasure: tien lekkere Delacre-koekjes met Belgische chocolade in een gouden verpakking. Het ultieme geschenk om weg te geven (of om voor jezelf te houden…). De Sweet Pleasure (380g) is nu al beschikbaar in de supermarkten. Adviesprijs: € 7,99.

    Deze collectie zou niet compleet zijn zonder Christmas Time: heerlijke zandkoekjes met een dun laagje melkchocolade, versierd met motiefjes die verwijzen naar deze eindejaarsperiode: het grootste genoegen voor jong én oud. Nu al beschikbaar in je favoriete winkel. Adviesprijs € 3,99.







    13-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'Occitane: Cedrat in het spoor van de man

    Elke ochtend begint een nieuw avontuur. De man die L’Homme Cologne Cédrat draagt moet een vrij leven leiden zonder grenzen, waarin niets hem tegenhoudt. Het enige wat hem leidt is zijn diepe verlangen om de wereld te ontdekken. Hij is altijd klaar voor vertrek,betoverd door de zilte geuren van de zee. Onze eeuwige globetrotter lijkt eigenlijk veel op de vrucht van de sukadeboom zelf. Onder de bobbelige schil van deze citrusvrucht ligt een natuurlijke gulheid.

    Het is niet moeilijk je de blijvende indruk van deze reizen voor te stellen. Misschien vertellen een paar littekens over de onverschrokken aard van deze man, beter dan hij dat zelf zou kunnen, en over dagen waarin hij zich overgaf aan de grillen van de wind uit het noorden. Hij is misschien geboren in Arles maar de man die L’Homme Cologne Cédrat draagt, heeft geen duidelijke wortels. Hij noemt zowel het land als de zee zijn thuis.

               









    12-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.L'Occitane: eyes of the world

    Sinds haar oprichting is L´OCCITANE een maatschappelijk betrokken organisatie die zich inzet voor de medemens, gedreven door de kernwaarden authenticiteit, zintuiglijkheid en respect. Haar strijd om het vergroten van de bewustwording over te voorkomen blindheid en het verbeteren van de integratie van visueel gehandicapten, begon al in 1997 met de vermelding van de productnamen in braille op de verpakkingen. Deze inzet, die voortkomt uit de menselijkheid van oprichter Olivier Baussan van L´OCCITANE, die geleid wordt door zijn passie voor de bewuste keuze van nieuwe gemeenschappen en gebieden.

    Dit jaar zetten we in op een grootschalig project met een lokale partner ´EYES FOR THE WORLD®´. Dit is een belangrijke non pro­ t stichting die vindt dat iedereen ter wereld het recht heeft om goed te kunnen zien. De stichting heeft als uitdaging mensen met een visuele handicap te helpen met zelf-verstelbare brillen. Met de hulp van de L’OCCITANE Foundation zal ‘EYES FOR THE WORLD’ tegen de lente 2017 ongeveer 3.500 oogtesten hebben uitgevoerd en ongeveer 500 brillen uitgedeeld aan kansarmen en dit in 5 belangrijke steden in de Benelux, namelijk Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen, Brussel en Luxemburg stad. Bij aankoop van een giftset vanaf €39 in een L’OCCITANE boetiek wordt 1€ gedoneerd aan EYES FOR THE WORLD.





    11-11-2016 om 17:36 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kinderen baas in de keuken in het nieuwe kookboek van Colruyt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In het nieuwe kookboek van Colruyt zwaaien kinderen de plak in de keuken. Daarom staan in ‘Koken is kinderspel’ alleen recepten voor kleine chef-koks. Het kookboek daagt kinderen tussen 6 en 10 jaar uit om gevarieerde en volwaardige gerechten op tafel te zetten. Af en toe mogen ze taakjes uitdelen aan een meer ervaren hulpkok, maar het merendeel kunnen ze zelf. Op die manier wil Colruyt kinderen enthousiast maken om te koken en ze bewust leren omgaan met voeding.

    Suggestie van de klant: Niet alleen Colruyt vond dat het tijd was voor een kookboek dat kinderen aan het koken zet. Hélène Thonnart van het kookteam van Colruyt legt uit: “Ouders en grootouders vroegen ons regelmatig naar zo’n kookboek. Eentje waarmee ze samen met hun kinderen en kleinkinderen aan de slag konden in de keuken. Want koken is voor veel klanten een familie-ervaring, iets wat ze graag willen delen met de volgende generatie.”

    Groentevreters gezocht: Een kookboek voor kinderen vraagt wel om een iets andere aanpak. “We willen kinderen echt enthousiast maken om te leren koken”, vertelt Hélène. “Daarom stellen we koken voor als een avontuur, een spel met allerlei boeiende uitdagingen. ”Koken is kinderspel is opgebouwd in 5 hoofdstukken met telkens een andere kookopdracht. Hélène: “In het deel ‘Word een echte groentevreter’ dagen we kinderen uit om te tonen dat ze wel groenten lusten. Dat lukt misschien iets makkelijker met recepten als pita voor coole kikkers of bommetjes met superzaad.” Daarnaast begeleidt een robotfiguurtje de kinderen spelenderwijs door het kookboek. Robocook speelt ook de hoofdrol in 10 kookfilmpjes, te zien op colruyt.be/kids.

    Ook getest door kinderen

    Een leuk figuurtje en speelse titels spreken kinderen al meer aan, maar Colruyt wil dat kinderen ook echt met het kookboek aan de slag kunnen gaan. Daarom zijn alle recepten op maat van kinderen geschreven. “Ze zijn stap voor stap uitgewerkt in woord én beeld”, vertelt Hélène. “We gebruiken zeker geen moeilijke keukenbegrippen en we duiden ook altijd aan wanneer ze het best hulp vragen.”

    Een eerste versie van het kookboek werd uitgetest door een groep kinderen van 6 tot 10 jaar tijdens twee kookworkshops van Colruyt Group Academy. “Onze proefpersonen en hun ouders reageerden alvast heel enthousiast”, zegt Hélène. “Zo enthousiast dat we ‘Koken is kinderspel’ als workshop opnemen in het programma van de Academy, in het voorjaar van 2017.”

    Van keuken tot klas

    Het kookboek ‘Koken is kinderspel’ sluit aan bij de andere initiatieven die Colruyt neemt om kinderen bewust te betrekken bij koken en voeding in het algemeen. Via Cooking Class bijvoorbeeld biedt Colruyt scholen een gebruiksklaar lesprogramma aan over evenwichtige voeding en koken op school.

    Enkele gegevens over Colruyt Lekker Koken

    Colruyt Lekker Koken is het culinaire inspiratieplatform van Colruyt Laagste Prijzen. Het kookteam van Colruyt wil zijn klanten dagelijks inspireren in de keuken. Met eenvoudige recepten, evenwichtige weekmenu’s, kookworkshops voor jong en oud …  

    Aantal recepten online: meer dan 6.400 - Aantal kookboeken uitgebracht: 34 kookboeken in een periode van 30 jaar - Aantal exemplaren verkocht: 4 miljoen exemplaren

    ‘Koken is kinderspel’ telt 164 blz. en is nu verkrijgbaar in alle Colruyt-winkels voor € 11,95.

     

     

     

    11-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'slow travel' naar en in Corsica met Corsica Linea

    Vakantie betekent ontspannen, vanaf het moment dat je de voordeur achter je dichtslaat. Het is heerlijk om zonder tijdsbesef te reizen, op het ritme van de dag. Kies voor een rustvakantie in Corsica en voor de combinatie trein-ferry om er zorgeloos naartoe te reizen. Bovendien kun je op deze manier voortdurend genieten van prachtige landschappen. Bij Corsica Linea, de ferrymaatschappij voor Corsica, is de reservatiedienst voor volgende zomer nu al open

    Geen hectische doortocht : De ferry’s naar Corsica vertrekken vanuit de Zuid-Franse havens. Veel mensen ontzien de lange rit (+1.000 km) naar de Middellandse Zee en daarenboven moet je op de Franse autowegen behoorlijk wat tolgeld betalen (Brussel-Marseille € 109 h/t). Een fantastisch alternatief is de trein, de TGV van Brussel naar Marseille waar de ferry van Corsica Linea wacht. Je vertrekt zonder stress, je zitje op de trein is gereserveerd, files onderweg hoef je niet te vrezen. Kortom, de hectische rit met de auto wordt vervangen door een ontspannen treinreis. Onderweg geniet je van het mooie landschap of van een spannend boek. De trein doet er maar 5u30 over tussen Brussel en Marseille!

    Mini Cruise: Aangekomen in Marseille gaat de reis op een rustige manier verder. Met Corsica Linea is elke vakantieregio op l’Ile de Beauté goed bereikbaar want de rederij heeft nachtelijke overtochten naar vier havens in Corsica: Ajaccio, Bastia, L’Île Rousse en Porto Vecchio. Je voelt je meteen in vakantiestemming door de activiteiten aan boord, het vriendelijke personeel, de kwaliteitsvolle dienstverlening, de heerlijke maatlijden en nette kajuiten.

    Idyllische treinritten: ’s Ochtends kom je aan op het eiland, klaar voor een volgende onvergetelijke belevenis. Reis door Corsica in alle rust met de trein. Er zijn diverse treinverbindingen tussen het noorden en het zuiden, door fantastische landschappen. Zo kan je van Bastia naar Ajaccio en verder naar Calvi en Mezzana of L’îLe Rousse. Je hoeft niet per se terug te keren naar de aankomsthaven, want dankzij het ruime aanbod ferry-verbindingen, kun je kiezen voor een andere vertrekplaats. Start bijvoorbeeld in het noorden, neem de trein naar het zuiden om van daaruit terug naar Marseille te varen.

    Slow travel voor iedereen: De reisformule trein-ferry naar Corsica is vanwege de rust en het comfort voor heel wat reizigers weggelegd. Kinderen zullen ongetwijfeld de vrijheid op de trein verkiezen boven het urenlange wachten op de achterbank van de auto. Zo wordt het ook voor de ouders aangenamer. Ben je 60 en meer, dan kun je bij Corsica Linea een mooie seniorenkorting verkrijgen, die het ganse jaar van toepassing is. Die korting wordt bij de reservatie automatisch berekend.

     

    Kortom, reizen naar Corsica, op je gemak en zonder zorgen, dat doe je met de trein en met de ferry van Corsica Linea bij wie de reservaties voor volgende zomer nu al open zijn. Vroegen boeken is de boodschap, hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper de reis!

    Informatie en reservering in je reisagentschap of bij Corsica Linea. Tel. : 02 549 08 80, resa.benelux@corsicalinea.com . Bijkomende info (dienstregelingen): www.corsicalinea.com  en www.corsicalinea.be

    11-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sultanaat Oman in top 10 van reisbestemmingen 2017

    Lonely Planet, de wereldbekende uitgever die jaarlijks zo’n zes miljoen reisgidsen verkoopt, heeft zijn TOP 10 lijst van reisbestemmingen voor 2017 bekend gemaakt. Bij de ‘best-in-travel-countries’ die je absoluut moet zien staat op plaats acht het sultanaat Oman.

    Canada, Colombia en Finland bezetten plaatsen één, twee en drie. Daarna volgen Dominica, Nepal, Bermuda en Mongolië. Op plaatsen negen en tien vinden we Myanmar en Ethiopië.

    Acht is dus voor Oman, het sultanaat op het Arabisch Schiereiland dat je eigenlijk als eerste van de tien zou kunnen bezoeken. Want Oman is een ideale winterzon bestemming, met andere woorden, je kunt er in de komende weken en maanden naartoe, eventjes onze winter ruilen voor het heerlijk warme Oman. Het is vandaag 32°C in Muscat, de hoofdstad van het land. Je krijgt zin om meteen je koffers pakken.

    Oman bij de Top 10 bestemmingen voor 2017! Eigenlijk is dat niet verwonderlijk gezien de onvoorstelbare natuurpracht en de culturele rijkdom. Dat Oman alleen maar woestijn zou zijn, is een misvatting. Het landschap is gevarieerd, inderdaad met een prachtige woestijn, maar ook met bergketens tot drieduizend meter hoog, weelderig groene valleien en wadi’s, een fantastische kustlijn waar je geniet van zon en zee terwijl men in België bibbert van de koude.

    Niet alleen Lonely Planet schuift Oman naar voor als top-reisbestemming. Ook het World Economic Forum (bijeenkomst van de CEO’s van de grootste bedrijven ter wereld, beleidsmakers, journalisten, professoren) plaatst Oman in een lijstje van toppers. Maar hier gaat het om de meest veilige bestemmingen ter wereld. Oman krijgt een mooie negende plaats. Dat zal veel mensen verwonderen want het sultanaat ligt in de woelige regio Midden-Oosten. Maar wie eerder al naar Oman reisde zal bevestigen dat men er zich altijd en op elke plaats veilig voelt. Daarenboven worden de toeristen door de gastvrije Omani met open armen ontvangen.

    Kortom, Oman is een fantastische en een veilige reisbestemming. Dat is het betrouwbare oordeel van organisaties met naam en faam: Lonely Planet en World Economic Forum. Wie plannen heeft om in de komende weken naar warmere oorden op reis te gaan, weet meteen waar naartoe. By by wind, regen, vrieskou, mist en miezerigheid. Ons wacht de warmte, de zon én het avontuur in Oman !

    Info: www.visitoman.be

    Het sultanaat Oman, met als hoofdstad Muscat, maakt deel uit van het Arabisch schiereiland. Het is een veilige reisbestemming die aangenaam verrast, met een onvoorstelbare en gevarieerde natuurpracht, een culturele rijkdom zonder weerga en daar bovenop een gastvrije bevolking en een goede toeristische infrastructuur. Oman in één woord: GEWELDIG !

     

    10-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kidizoom Selfie cam, de leukste foto's en filmpjes, zelf gemaakt

    Say Selfie! Voor meiden van 6 tot 14 jaar ontwikkelde VTech een selfiestick met een complete Selfie Cam, een superslimme camera met een 180-graden draaibare lens en eindeloos veel mogelijkheden om de leukste momenten van de dag vast te leggen en deze toffe gadget heeft nu al de nominatie Speelgoed van het Jaar 2016 in the pocket!

    Foto’s en filmpjes maken, beeld bewerken, slideshows samenstellen; het kan allemaal met de stevige en stijlvolle Selfie Cam. Het resultaat is meteen terug te zien op het heldere LCD-scherm. Grappig extraatje zijn de geïntegreerde make-up studio, kapsalon en de muzikale diashow. De Selfie Cam heeft drie extra spelletjes, voor de momenten dat ze zichzelf of hun vriendinnen eventjes zat zijn. De Selfie Cam zelf is overigens onvermoeibaar, dankzij de ingebouwde oplaadbare accu.

    Adviesverkoopprijs: VTech Kidizoom Selfie Cam € 59,95.





    10-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het summum van romantiek

    Stel je even voor: alle andere passagiers slapen nog. Het houten dek van de viermaster is verlaten. Enkel de stuurman staat aan het roer. Een zachte zeebries geeft de zeilen een mooie bolle vorm. Links en rechts zie je een eiland, met zacht glooiende bergtoppen. Ze zijn bedekt met een tapijt van tropische vegetatie. Het water van de zee lijkt wel zilver. Het zal niet lang meer duren of daar is een nieuwe dag. Het is nog vroeg en toch is het al heerlijk zwoel. Het ruisen van het schip dat door het water klieft zorgt voor een euforisch gevoel. Op dit sacrale moment is elk woord er een te veel. Samen geniet je van die ene, eerste zonnestraal.

    Reizen met een zeilschip van Star Clippers, dat is het summum van romantiek. De rederij heeft twee prachtige viermasters en een vijfmaster die de perfecte mix zijn tussen respect voor de grote zeilschepen van vroeger en al het comfort van nu. De Zweedse eigenaar van Star Clippers, Mikael Krafft is een verwoed zeiler en heeft zijn passie kunnen vertalen in een van de mooiste cruise-ervaringen die er zijn. Niks kan tippen aan het moment waarop de zeilen worden gehesen om naar een volgende bestemming te varen.

    Elke cruise met Star Clippers brengt gelijkgestemden samen; mensen die van de zee houden. Dat voel je ook in de contacten aan boord. Omdat er maximaal 170 of 227 passagiers zijn, afhankelijk van welk schip, is de sfeer veel intiem en informeel. In het restaurant ben je vrij om te zitten waar je wil, wanneer je wil en met je wil. In feite past de term "yachting" beter dan "cruise".

    De zeilschepen zetten meestal koers naar plaatsen waar de grote schepen niet komen: sfeervolle haventjes, idyllische eilanden en exotische stranden. Er is ook telkens voldoende tijd om de bestemmingen met zijn tweeën te verkennen.

    Het is ongetwijfeld een ideale vakantie voor wie op zoek is naar een originele huwelijksreis, of een reis om een huwelijksverjaardag te vieren. En waarom niet, om als koppel eens helemaal te gaan voor een romantische getaway? Misschien willen jullie wel op reis met Sint Valentijn? De drie schepen van Star Clippers vind je het komende half jaar in de exotische wateren van de Caraïben en in Zuidoost-Azië.

    De Royal Clipper (vijfmaster met 114 hutten) zal deze winter de mooiste eilanden van de Caraïben bezoeken: Antigua, île des Santes, Ste Lucie etc.. Er zijn ook cruises van twee weken met aanlopen in Aruba, Bonaire en Curaçao, en naar de Britse Maagdeneilanden.

    De Star Flyer (viermaster met 85 hutten) biedt de kans om Cuba te ontdekken. Maar ook de Schatten Eilanden en de Benedenwindse Eilanden met vertrek vanuit Sint Maarten. Bij enkele reizen wordt ook koers gezet naar het Panamakanaal, Venezuela en Colombia.

    De Star Clipper (viermaster met 85 hutten) maakt cruises naar de droomeilanden in de Andaman Zee, tussen Phuket (Thailand) en Singapore. Het schip blijft in Zuidoost-Azië in de zomer met o.a. cruises rond Bali, een van de topbestemmingen voor huwelijksreizen.

    Goed om weten:

    Star Clippers heeft interessante vroegboekkortingen tot 20% indien je voor 31 januari 2017 boekt.

    Aan boord is er een speciaal huwelijksreispakket voor pasgetrouwden. De reder biedt een gratis fles Champagne, een assortiment fruit en versnaperingen, ook nog 50 euro "onboard credit" voor de bruid en een certificaat van de kapitein.

    Ontdek exclusieve all-in cruise package inclusief vluchten, transfers en pre/post cruise hotelverblijf in de brochures van de Tour Operator partners. Brochures, posters en displays kan u online bestellen via www.connect2.be Een virtueel bezoek en foto’s vindt u op www.starclippers.com

     

    10-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cocoonen met BRAX

    Knus in je cocon. In materialen met een ultieme feel-goodfactor en comfortabele snits als bonus. Het ziet er allemaal relaxed en ongedwongen uit, maar je kan er ook prima de deur mee uit. Comfort hoeft immers niet in te boeten aan stijl. Verre van: de lijnen zijn rechttoe, rechtaan, no-nonsense en verfijnd. Even stoom aflaten, tijd nemen om te genieten – daar draait alles om. Kwaliteit en fijne snits ademen een gevoel van luxe uit, maar op een discrete, ontspannen manier. Er is geen opsmuk, het silhouet is rank en eenvoudig. Jersey en wol spelen een hoofdrol. Grijs blijft het kleurenpalet domineren, variërend van bleekgrijs tot antraciet. Combinaties in gebroken wit en pastelroze zorgen voor een vrouwelijke toets, terwijl camel vooral onder de jassen prominent aanwezig is.

     

    Diam's contour 360°:

    De panty van DIM die het figuur hertekent van de tenen tot de taille. De iconische lijn Diam's van DIM is al bijna 30 jaar op de markt. Om zijn onbetwiste leiderschap op het gebied van ‘shaping’ te consolideren, krijgt Diam's er een nieuwigheid bij: Diam's Contour 360°. De strakke weving zorgt voor een stevige vorm over de hele lengte van het been, wat resulteert in een beter, slanker figuur. Het dichte maaswerk houdt alles stevig op zijn plaats ter hoogte van de heupen, de buik en onder de billen. Het dichte weefsel verleent op zijn beurt een fraaie vorm aan het volledige been.

    Diam's Contour 306°: Figuurcorrigerende panty - Smallere taille - Plattere buik - Tilt de billen op - Brengt de heupen in model - Slankere benen - Geweven met Lycra®-vezels

     

    Luxottica :: Class of 2016

    Maak kennis met de campagne ‘Class of 2016’. Dit jaar hebben trendsetters en een greepje gekke creatievelingen zich tot doel gesteld om de ‘brave’ studenten van 2016 te overtuigen dat men een bril kan dragen en er toch hip kan uitzien.

    Het project wil correctiebrillen promoten en aantonen dat een bril ook een mode-item kan zijn, ongeacht het seizoen. Een bril dragen is niet langer een noodzakelijk kwaad. Integendeel, vandaag is een bril een heus accessoire geworden. Brillen zijn alom aanwezig op modeshows en wereldwijd worden ze door modefreaks als heus accessoire gedragen. Een bril helpt hen om zich een bepaalde look aan te meten.

    De campagne Class of 2016 wil een knipoog zijn naar de traditionele afstudeerceremonies in de VS en toont ons een hele resem min of meer bekende gezichten uit de mode-, design- en muziekwereld die deze 21ste -eeuwse tendens op de kaart zetten. Iedereen speelt een rol in deze campagne, maar niet altijd deze die men had kunnen verwachten.

    De nieuwe klasvoorzitter is de coole new Yorkse kid Mike the Ruler, wiens bijtende culturele humor als leidraad dient voor zijn klasgenoten. De titel van Koningin van het jaar gaat naar Mae Lapres, het charismatische Frans-Canadese model met Chinese roots waarmee iedereen bevriend wil zin. De rol van nerd wordt dan weer gespeeld door de Ierse rapper Rejjie Snow, bekend om zijn vloeiende en scherpe teksten. De volgende Dreamer is niemand minder dan de fotograaf Gray Sorrenti, die gefascineerd is door de magie en het mysterie van het beeld. De nieuwe klas staat onder leiding van actrice, schrijfster en model Hari Nef, die als echte titularis haar studenten aanmoedigt om “vooral zichtzelf te zijn en zelfgenoegzaamheid te mijden “.

    Iris Apfle, de overbekende 93-jarige covergirl, speelt uiteraard de rol van Rebel: “ niets zo absurd als en modedictaat- het enige wat telt is wie wat waar en hoe draagt!”   Apfel heeft altijd al een bril gedragen en vindt een bril het toppunt van een modeaccessoire. De campagne werd geshoot door Fumi Nagasaka, in samenwerking met styliste Elizabeth Fraser-Bell.







    09-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas helpy Dandoy (en vice versa)

    Vanaf november ruilt sinterklaas zijn paard in tegen een grote fiets om de historische koekjesbakker te huldigen waar de Belgen terecht zo trots op zijn.

    Dandoy, de officiële leverancier van de lieve sint, zal van dan af de ambachtelijke koekjes en chocolade die de estheten en gourmets onder u zo nauw aan het hart liggen aan huis leveren met een prachtige bakfiets van rond 1900. U kunt uw kleine en grotere kinderen zo in feeststemming brengen, zelfs zonder te beschikken over een schoorsteen. Laat uw lekkere pakjes dus op een spectaculaire manier leveren!

    Het team van Hush Rush zal dan ook zijn beste beentje voorzetten in dit kader van sinterklaas. Magie en poëzie zullen heersen in de Brusselse gemeenten rond de winkels.

    Liefde voor het vak gaat voor alles bij Dandoy, dat wisten we al. Daarom zullen deze feestelijke leveringen winter en zomer doorgaan voor minstens een jaar.

    MAISON DANDOY Biscuit factory T. 32(2) 503 05 83 maisondandoy.com







    08-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie MĂ©ro

    Marie Méro brengt een stijlvolle partycollectie uit waarbij de spilfiguren magisch zwart en sprankelend zilver zijn. Het zwarte jurkje voor de eindejaarsfeesten blijft onmisbaar en is voor de gelegenheid uitgewerkt in een versie met verleidelijke cut-out details.Helemaal in en o zo vrouwelijk is de plissérok. Zelfs in een transparante bloes met rijk bloemendessin ben je in no-time partyproof!

    Achteraf gaat het feest gewoon door, want de stuks uit deze collectie zijn perfect doordraagbaar en hebben eindeloze combinatiemogelijkheden!

     

    BRAX gaat de veganistische toer op

    De mogelijkheden zijn nagenoeg eindeloos: een boterham met veganistisch beleg bij het ontbijt, een latte met sojamelk onderweg naar het werk en je favoriete cosmeticaproducten in een diervriendelijke variant … Enkele seizoenen geleden begon BRAX de hoogtepunten van het modeseizoen eveneens in veganistische uitvoeringen aan te bieden. Echt leder was verleden tijd. Voor zijn T-shirts, jasjes en vesten, maar ook voor zijn broeken en basics grijpt BRAX naar zogenaamd veganistisch leder als nappa of fluweel, desgewenst zelfs rijkelijk versierd. Het verschil is nauwelijks te zien, laat staan te voelen.

     

    Flower Elegance, een ode aan roze!

    Een sprankelend roze is dé nieuwe kleur in de Flower Elegance lijn van Playtex. Een levendige kleur vol energie voor een beha die over alle troeven van Playtex beschikt. Dankzij de omhullende cups, microkussens aan de uiteinden van de beugels en zachte, brede bandjes is comfort de hele dag door gegarandeerd. Het kantwerk met gesatineerd garen en een elegant strikje geven een verfijnde afwerking aan het geheel.

    De Flower Elegance in een donkerroze uitvoering is een van de mooiste ontwerpen van het seizoen. De diepe kleur in harmonie met verfijnde kanten bloemen staan voor vrouwelijkheid en karakter. De verstelbare, elastische bandjes, een rond rugstuk en voorgevormde beugelcups zorgen voor ultiem comfort. Een verfijnde beha voor een mooi vormgegeven, ronde buste!

     

    Fred Perry X Lavenham

    De Britse outdoor specialist Lavenham ontstond in 1969 in het dorpje Suffolk. De oprichter was een toegewijde ruiter die de eerste gewatteerde nylon voor op de rug van het paard lanceerde. Het familiebedrijf begon vervolgens ook gewatteerde jassen te maken met de geklede look van de ruiter in het achterhoofd. Vandaag worden de producten nog steeds in Engeland vervaardigd, waar mogelijk met Britse materialen.

    De gedeelde Britse geschiedenis en voorkeur voor productie en materiaalgebruik uit eigen land maakt deze samenwerking met Fred Perry tot een geslaagde capsulecollectie - functioneel maar toch gekleed.

     

    Caroline Biss: a touch of blue

    Ijsprinses versus barokke babe. Het nieuw jaar zetten we in met stoffen met brokaateffect, azuurblauw fluweel en statement kettingen. Wit is een verrassend maar stijlvol element voor onze eindejaarsgarderobe. Dompel je onder in het feestgedruis in stijl!

     

    LUXOTTICA EN INTEL LANCEREN SLIMME BRIL RADAR PACE

    Luxottica en Intel de Radar Pace™ lanceren een slimme bril voorzien van een realtime stemgestuurd coachingsysteem dat de manier waarop sporters hun prestaties registreren en beoordelen verandert.

    De Oakley Radar Pace™ brengt prestatiekenmerken en technologie samen. Het is een virtuele coach die hardlopers en fietsers gedurende hun hele training aanmoedigt - data wordt in realtime geïnterpreteerd waarna je live feedback krijgt over je prestaties en extra motivatie tijdens je training. Hij zorgt ervoor dat sporters vast kunnen houden aan een gestructureerd en dynamisch trainingsprogramma.

     











    07-11-2016 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!