Inhoud blog
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    06-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.park inn luik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LAETITIA BRISY, verkoopsdirecteur van het

    nieuwe PARK INN op luchthaven Luik.

     

     

     

     

    Na haar studies in Luik, verzeilde Laetitia Brisy in de hotelbranche waar ze diverse functies waarnam in Marokko, Martinique, Frans Polynesië, Frankrijk en Spanje. In 2003 keert ze terug naar Luik en wordt receptioniste in het Mercure hotel met promotie tot sales executive in februari 2005.

     

    Eind 2006 doet ze de overstap naar de Rezidor-keten die in België, vooral bekendheid geniet door de exploitatie van de Radisson SAS hotels. Binnen deze keten krijgt ze nu de functie van verkoopdirecteur toegewezen van het gloednieuwe Park Inn luchthaven Luik.

     

    Park Inn Luchthaven Luik zal 100 kamers tellen, een restaurant, 8 modulabele vergaderzalen, een businesscentrum en biedt evenzeer een fitnessruimte. De opening die wellicht volgens schema zal verlopen is voorzien voor einde maart 2007. Park Inn richt zich zowel tot de zakenreiziger als tot de doorsnee toerist.

    Park Inn Luik is de eerste vestiging van deze Rezidorbranche in België en staat voor een jonge en dynamische uitstraling. Kenmerkend zijn de frisse, functionele en comfortabele kamers. Park Inn bezit reeds 73 exploitaties in 17 landen in Europa, het Midden Oosten en Afrika.

     

    06-03-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grega egeltje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Aperitiefhapje 2. Egeltje van Meloen en Pata Grega Royal

     

    Ingrediënten

    - 1 meloen (Cavaillon)

    - 6 sneden Pata Grega Royal (Dik gesneden)

     

    Bereiding

    Snijd de meloen in 2, verwijder de pitten. Met behulp van een parisienne lepeltje haal je er zoveel bolletjes uit als je kunt.

    Snijd de Pata Grega Royal in Blokjes van ongeveer 1 cm.

    Maak de brochetjes van meloen en Pata Grega Royal op een houten stokje (tandenstokers).

     

    Afwerking

    Prik de brochetjes op de schil van de meloen zodat je een egeltje bekomt.

     

     

    05-03-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm1 miljoen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    VLM Airlines viert één miljoenste passagier op de route Antwerpen – London City

     

     

     

    VLM Airlines bereikte zopas een belangrijke mijlpaal in haar geschiedenis met het vervoeren van de miljoenste passagier op de lijn Antwerpen – London City.  Schepen voor cultuur en toerisme van Antwerpen, Dhr. Philip Heylen was aanwezig om de passagier te feliciteren.

     

    VLM Airlines opereerde haar allereerste vlucht van Antwerpen naar London City in 1993. Vandaag, 14 jaar later, viert de luchtvaartmaatschappij de één miljoenste passagier op deze gevestigde route. Hiermee onderstreept VLM Airlines het belang van de regionale Antwerpse luchthaven en de steeds groeiende populariteit van korte afstandsvluchten bij zakelijke reizigers.  De miljoenste passagier, Mevr. Louise Clifton werd verwelkomd door Schepen voor cultuur en toerisme van Antwerpen, Dhr. Philip Heylen en Dhr. Johan Vanneste, Managing Director van VLM Airlines.  Dhr. Eddy Cleirbaut, luchthavencommandant van de luchthaven van Antwerpen was tevens aanwezig bij deze feestelijke gebeurtenis.

     

    Mevr. Louise Clifton landde vorige week vrijdag in Antwerpen om hier een weekend met haar familie door te brengen en zei: “Antwerpen is werkelijk een schitterende stad met een waaier aan musea, winkels en restaurants.  Ik was aangenaam verrast door wat deze stad allemaal te bieden heeft en zal Antwerpen zeker aanraden bij familie en vrienden als ideale citytrip.  Ze voegt eraan toe: ‘De verbinding tussen London City en Antwerpen is bovendien ideaal en super snel, zeker omdat deze luchthaven zo dicht bij het centrum van de stad ligt.”

     

    De één miljoenste passagier ontving een fles champagne en een weekend trip voor twee in de Antwerpse stad inclusief twee retourtickets van VLM Airlines en een overnachting in het vier-sterren hotel Prinse Hotel. 

     

    Schepen voor cultuur en toersime van Antwerpen, Dhr. Philip Heylen onderstreept het belang van deze luchtverbinding voor Antwerpen en zegt: “Antwerpen wordt hoe langer hoe meer ontdekt als ideale citytrip en dankzij VLM Airlines kunnen wij een uitstekende verbinding aanbieden voor engelse toeristen. Onlangs werd Antwerpen  omschreven als ‘A gem of a city’ in een bekende engelse krant, wat niet minder dan edelsteen betekent en dus duidelijk maakt dat Antwerpen als stad heel wat troeven in handen heeft.” 

     

     

    VLM Airlines biedt de keuze uit zeven dagelijkse retourvluchten op weekdagen, één vlucht op zaterdag en twee vluchten ’s zondags van Antwerpen naar het centrum van de Britse hoofdstad. VLM Airlines biedt vanuit Antwerpen tevens rechtstreekse vluchten aan naar Manchester: vanuit Antwerpen wordt op weekdagen twee keer naar Manchester gevlogen en één keer op zondag.  De luchtvaartmaatschappij die de snelste verbinding naar het centrum van Londen aanbiedt en een uitstekende punctualiteit kan voorleggen, ziet het aantal passagiers steeds verder stijgen tussen deze twee steden. 

    www.flyvlm.com

     

    04-03-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.centerparcs ailette

    Met Le Lac d’Aillette introduceert Center Parcs

    een geheelnieuwe generatie vakantieparken.

     

     

     

    Center Parcs opent in juli 2007 met haar nieuwe park Le Lac d’Ailette in de Franse regio Picardië, het grootste toeristische project in Europa. Op een uitgestrekt terrein van 84 ha in de buurt van Reims wordt de laatste hand gelegd aan een zeer gevarieerd, ultramodern vakantiepark. De investering in het project bedraagt in totaal 250 miljoen euro en voorziet in 861 cottages in uiteenlopende kleurschakeringen, gelegen rondom het Meer van Ailette.

     

    De bouwstijl van de cottages is geïnspireerd op traditionele Canadese huizen. Het hart van het park wordt gevormd door een haven, een overdekte wintertuin met restaurants en winkels, de Aqua Mundo en een enorme sport- en speelwereld. De Baluba, zoals de speciale speelwereld voor kinderen is genoemd, heeft een enorm opperlak van maar liefst 1000m². De cottages, de centrale faciliteiten en attracties waarvan de bouw in november 2005 begon, passen uitstekend bij het karakteristieke landschap van Picardië.

     

    Belangrijk onder deel van het park is, zoals de naam aangeeft, het schone water van het Lac d’Ailette. Dit enorme meer met een oppervlak van 140 ha is omgeven door een mooi zandstrand en biedt onuitputtelijke watersportmogelijkheden zoals kanoën, zeilen en zwemmen.

    Golfers kunnen bovendien hun hart ophalen op het nabijgelegen Golf International, een uitdagende baan met 27 holes.

    De eerste gasten van het nieuwe attractiepark worden verwacht begin augustus 2007.

     

    03-03-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ba bern

     

     

    British Airways start nieuwe verbinding naar Bern in Zwitserland

     

     

     

     

    Vanaf 16 april 2007 biedt British Airways een nieuwe rechtstreekse verbinding naar Bern, hoofdstad van Zwitserland. De vluchten zullen worden uitgevoerd door haar Scandinavische franchise partner SUN-AIR of Scandinavia A/S. De vluchten worden uitgevoerd met een Dornier 328 vliegtuig (32 plaatsen), onder de 'kleuren van British Airways', wat garant staat voor veiligheid en een perfecte dienstverlening aan boord.

     

     Vluchtschema: van maandag tot vrijdag 2 dagelijkse retourvluchten en op zondag een avondretourvlucht.

    Colin Talbot, Commercial Manager Benelux, zegt: 'We zijn zeer tevreden dat we erin geslaagd zijn om Bern als nieuwe bestemming aan ons netwerk toe te voegen omdat deze tot nu toe nog niet rechtstreeks vanuit Brussel bereikbaar was. De belangrijkste doelgroep voor de verbinding Brussel-Bern zijn business reizigers die tijd zullen kunnen besparen en niet meer eerst naar bijvoorbeeld Zürich of Geneva moeten vliegen wanneer ze  Bern als eindbestemming hebben.'

     

    Naast deze nieuwe verbinding met Bern, wordt ook, wegens het succes en de blijvend hoge vraag, de frequentie van de vluchten naar Billund, die eveneens door partner SUN-AIR worden uitgevoerd, verhoogd. Vanaf 16 april worden 4 dagelijkse vluchten uitgevoerd op weekdagen en 2 op zondag.

    www.ba.com

        

     

    03-03-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.chocolate
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Tweede editie voor Choco-Laté, het Brugs Chocoladefestival

    Chocolade creatievelingen kunnen dit jaar hun ei kwijt in een wedstrijd Chocolade Creaties

     

     

    Choco-Laté 2007 vindt plaats in het Paasweekend, van vrijdag 6 tot en met dinsdag 10 april 2007. Na een succesvolle debuuteditie in 2006 - maar liefst 14 000 bezoekers lieten zich tijdens het eerste Chocoladefestival onderdompelen in de chocolade - zal Choco-Laté ongetwijfeld opnieuw verrassen en verleiden.

     

    Uitbreiding naar de Beurshal aan 't Zand, een wedstrijd voor chocoladecreaties, een chocoladedorp voor kinderen, workshops voor keukenprinsen en -prinsessen en nog veel meer zullen de bezoeker ook dit jaar een onvergetelijke chocolade-ervaring bezorgen.

    Maar liefst 14 000 chocoladeliefhebbers uit binnen- en buitenland bezochten in mei 2006 de eerste editie van Choco-Laté, het Brugs Chocoladefestival. 72 exposanten en chocoladeanimaties palmden het Oud Sint-Janshospitaal in met originele chocolades uit alle hoeken van de wereld, verrukkelijke producten in alle vormen en smaken en onverwachte toepassingen als chocoladesculpturen, cacaomassages, en bodypainting.

     

    Brugge Chocoladehoofdstad

     

    Choco-Laté telt dit jaar een dag extra. Het feest van de zoete zonde zal plaatsvinden van vrijdag 6 april tot en met dinsdag 10 april, met daar middenin het Paasweekend. De drijvende kracht achter het Chocoladefestival is het Brugse Chocolademuseum Choco-Story. Daarnaast zetten ook de Stad Brugge en chocoladeproducent Belcolade opnieuw hun schouders onder het project. De drie partijen streven ernaar Brugge op de wereldkaart te zetten als dé chocoladehoofdstad, en zij zijn aardig op weg deze droom te realiseren.

     

    De tweede editie van Choco-Laté wil opnieuw de harten van duizenden chocoladeliefhebbers veroveren. Nieuwe originele ideeën, extra locaties, workshops, animaties en film zullen nieuwe bezoekers aantrekken én de bezoekers van de eerste editie verrassen.

     

    Oud Sint-Janshospitaal & Beurshal

     

    Choco-Laté breidt in 2007 uit naar de Beurshal op 't Zand, die samen met het Oud Sint-Janshospitaal de kern van het chocoladefeest zal vormen. In het Oud-Sint Janshospitaal vindt de chocoladefan een walhalla aan chocoladeproducten, -toepassingen en creatieve uitspattingen. Nieuw zijn de workshops voor bezoekers, waarin chocoladespecialisten en topkoks hun geheimen blootgeven.

     

    De Beurshal, een nieuwe locatie, biedt heel wat nieuwigheden om te ontdekken; een chocoladedorp voor kinderen, de eerste Choco-Laté creatiewedstrijd, de Callebaut World Chocolate Masters, een uitgebreide expositie van chocoladestukken,...

     

    Contest Choco-Laté Creaties

    Choco-Laté organiseert dit jaar een wedstrijd voor chocoladecreaties. Student bakkers en chocolatiers, professionals én gedreven amateur chocoladeliefhebbers worden uitgenodigd om al hun creativiteit aan de dag te leggen in een originele chocoladecreatie. Thema van de wedstrijd is 'een hart voor chocolade'.

     

    Choco Kids Village

    Kinderen houden van chocolade en Choco-Laté houdt van kinderen. Nieuw dit jaar wordt het Choco Kids Village, waar de kinderen al spelenderwijs kunnen bijleren over chocolade en vooral, naar hartelust kunnen fantaseren en knutselen in workshops.

     

    World Chocolate Masters

    Chocoladeproducent Callebaut organiseert dit jaar op Choco-Laté zijn tweejaarlijkse selecties voor de internationale chocoladewedstrijd World Chocolate Masters, waar chocoladeprofessionals zich meten met elkaar in met de meest verbazingwekkende ontwerpen. De winnaar, die op Choco-Laté gekozen wordt, gaat in het najaar naar internationale finale in Parijs.

     

    Chocolade op het menu

    Ook tien restaurants in Brugge engageren zich bij de tweede editie van Choco-Laté om de bezoeker te laten kennismaken met chocolade in gastronomische bereidingen en menu's. Vanaf eind januari staan de gerechten op het menu staan bij de deelnemende restaurants. Wie kiest voor het chocolademenu, krijgt een heerlijk aandenken.

     

    Chocolate Symposium

    Op 2 maart, voorafgaand aan het Chocoladefestival, vindt het tweede Symposium voor de chocoladesector plaats. 'Chocolate Tomorrow' gaat in op de trends en evoluties in de chocoladesector en vormt hét platform voor de professional. Thema's van deze editie worden "Gezondheid, smaak en shopconcepten".

    www.choco-late.be

     

     

    03-03-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pasta
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwigheid uitgelekt: de pasta-inzet van Demeyere

     

     

     

    Lang konden ze hun geheim keukenwapen bij Demeyere niet verbergen. Logisch, want de nieuwe pasta-inzetten zijn uiterst handig, veilig én flexibel. Of je nu spaghetti bolognese, tagliatelle met zalm of penne all’arrabbiata maakt. Of... prei blancheert.

     

     

    De meeste mensen koken hun pasta rechtstreeks in de kookpot, gieten hem af als hij gaar is en serveren vervolgens. Niets mis mee, al is een grote pot kokend water omdraaien niet altijd even handig en veilig. De praktische pasta-inzetten van Demeyere maken hiermee komaf. Bovendien kan je in een mum van tijd pasta bijmaken als de honger van je gasten nog niet gestild is. En je hoeft je – dankzij de hoge randen – geen zorgen te maken dat het schuim op de spaghetti gaat overkoken.

     

     

    De inzetten zijn heel comfortabel om pasta te koken, maar lenen zich ook bij uitstek om grote hoeveelheden groenten te blancheren. Na het blancheren neem je de inzet gewoon uit de soeppot en laat je het water eruit lopen.

     

    De pasta-inzetten hebben een kwaliteit getekend Demeyere. Zo zijn ze gemaakt uit roestvrij staal 18/10. Voor elke Demeyere-reeks (Atlantis, Apollo, Sirocco en Mistral) is er een speciale pasta-inzet ontwikkeld, die dezelfde grepen en oppervlaktebehandeling heeft als de bijhorende soeppotten van die reeks. Alle pas-ta-inzetten hebben gelaste grepen uit roestvrij staal, zijn geschikt voor oven en vaatwasser en worden gele-verd met 30 jaar garantie.

     

    02-03-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.broodrolletje grega
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Aperitiefhapje 1. Broodrolletjes met Pata Grega Royal en Tuinkruiden

     

    Ingrediënten

    - 1 wit brood

    - 100gr verse tuinkruidenboter (boter met peterselie en bieslook)

    - 12 sneden Pata Grega Royal

     

    Bereiding

    Verwijder de korsten van het brood, besmeer het brood met kruidenboter en schik hierop de Pata Grega Royal. Rol de sneden brood op in de lengte tot je een cilinder bekomt.

    Verpak in zilverpapier en laat opstijven in de koelkast.

     

    Afwerking

    Snijd de broodrolletjes in schijfjes en presenteer deze op een schotel.

     

     

     

    01-03-2007 om 09:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm vanessa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

    Antwerpse wordt nieuwe ‘Flying Hero’ en krijgt haar eigen naam op een toestel van VLM Airlines

     

    Vanessa De Coster wordt de volgende ‘Flying Hero’ van VLM Airlines waarbij haar naam gedurende twee maanden op één van de 19 toestellen van VLM Airlines zal schitteren. 

     

    Twee jaar geleden introduceerde VLM Airlines een motiveringsprogramma voor alle werknemers die zich op uitzonderlijke wijze inzetten.  Het programma kreeg de naam ‘Flying Hero’ want de award die eraan gekoppeld is, is een bijzondere eer in de luchtvaartindustrie. Twee maanden lang wordt een vliegtuig van VLM Airlines genoemd naar de persoon in kwestie.

     

    Bij deze unieke incentive krijgen alle werknemers de kans om een collega binnen het bedrijf te nomineren.  De eer gaat naar diegene die iets bijzonders heeft verwezenlijkt of zich als hoogvlieger heeft laten opmerken en dus de award verdient. 

     

    Vanessa De Coster, 32 jaar en woonachtig in Borgerhout, is als Customer Care Executive verantwoordelijk voor alle vragen, klachten en complimenten van de klanten van VLM Airlines.  Haar taak bestaat erin om op een professionele manier deze aanvragen te beantwoorden binnen strikte tijdslimieten.  Haar enthousiasme en inzet worden door haar binnen- en buitenlandse collega’s geprezen en tevens krijgt Vanessa complimenten van de klanten zelf over de efficiëntie waarop zij de zaken afhandelt.  Vanessa slaagt erin om zelfs de moeilijkste en meest ontevreden klanten een vriendelijk en doeltreffend antwoord te bieden zodat deze in vele gevallen trouwe fans worden van VLM Airlines. 

     

     

     

     

     

    01-03-2007 om 09:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frietkot
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Trakteer je vrienden op een frietkot!

    Devos Lemmens schrijft wedstrijd uit en geeft 10 frietkoten weg

     

     

     

    Fans van knapperige goudgele frietjes verenigt u! Want vanaf 1 maart schrijft Devos Lemmens een onweerstaanbare wedstrijd uit. De inzet? Een écht frietkot bij je thuis, op smaak gebracht met de Frit’kot-sausjes van Devos Lemmens...

     

    Frietjes eten is altijd fun. En dus roept Devos Lemmens de fans van het eerste uur op om deel te nemen aan een ‘spraak/smaakmakende’ wedstrijd. Bedoeling is om een foto van jou en je familie, vrienden of collega’s in te sturen die onbetwistbaar bewijst dat je fan bent van Devos Lemmens. Hoe creatiever, gekker of leuker, hoe beter. Want een jury zal de tien grootste fans eren met een mobiel frietkot bij hun thuis – inclusief de nieuwe Frit’kot-sauzen van Devos Lem-mens. De winnaars mogen tot 80 vrienden uitnodigen om drie uur ongestoord te smikkelen en smullen van de échte frietkotsfeer bij hun thuis.

     

    Geldig deelnemen kan door je foto uiterlijk 16 april 2007 aan Devos Lemmens te bezorgen, via de website www.winafritkot.be of samen met het inschrijvingsformulier te sturen naar PB 10010 in 1160 Oudergem Hankar. Deze formulieren zijn te verkrijgen in de verschillende winkelpunten. De winnaars worden eind april telefonisch gecontacteerd om een datum af te spreken.

     

    De wedstrijd wordt op smaak gebracht met de nieuwste Frit’kot-sauzen van Devos Lemmens: Special, Mammout, Brasil en Samourai. Een troost voor wie niet wint: ze zijn ook gewoon verkrijgbaar in de winkel!

     

     

    01-03-2007 om 09:14 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ba first class

     

    VLIEGEN IN FIRST VAN BRITISH AIRWAYS NU NOG EXCLUSIEVER

     

     

     

     

    Reizen in luxe en van alle gemakken voorzien, dat is reizen in FIRST van British Airways. De perfecte dienstverlening in deze reisklasse is onlangs nog verder verbeterd, zodat vliegen met FIRST een unieke ervaring wordt.

     

    Het is alsof je in een hotel overnacht: dankzij de nieuwe 'Turndown Service' kunnen reizigers nu aan het cabinepersoneel vragen om op ieder moment hun bed op te maken met beddengoed van luxueus Egyptisch katoen. Een nieuwe superzachte matras zorgt voor extra comfort en met de vernieuwde voetensteun is het bed nu nog platter. Verder kan zelfs je kussen worden opgefrist met een aromatherapie spray die zorgt voor een ontspannen nachtrust. De passagiers ontvangen nieuw ontworpen nachtkleding, een paar slippers en een vernieuwde Anya Hindmarch-toilettas met producten van Kiehl's Since 1851 om zich na een heerlijke nacht slaap weer op te kunnen frissen.

    De Turndown service is beschikbaar op alle langeafstandsvluchten die na 19.30 uur vertrekken, op vluchten die langer dan 10 uur duren en op en aantal geselecteerde vluchten

     

    Ook het menu is verbeterd en biedt nu een uitgebreide keuze uit de Britse en internationale keuken, van complete haute cuisine maaltijden tot lichtere snacks en luxueuze tussendoortjes. Er is iedere dag een selectie verse vis beschikbaar, de 'Catch of the Day' en er staat zelfs kreeft op het menu!

     

    Surf eens naar http://www.britishairways.com/travel ......en beleef de 'First Experience'.

     

     

    British Airways is Best Airline volgens lezers van Amerikaans reismagazine

     

    Lezers van het Amerikaanse reistijdschrift Global Traveler USA hebben British Airways uitgeroepen tot Best Airline in the World. Lezers waren vooral onder de indruk van de nieuwe Club World van British Airways en prezen de gemakkelijke check-in en Fast Bag Drop waardoor zakenreizigers weinig tijd nodig hebben op het vliegveld.

    Ook de nieuwe flat bed in Club World doet het goed bij reizigers. Het bed is 25% breder en maar liefst twee meter lang. Club World won Best Business Class in 2004 en 2005.

    www.ba.com

     

     

    British Airways vliegt vanaf maart 2007 op Sarajevo en Dresden

     

    Vanaf maart 2007 voegt British Airways twee bijzondere bestemmingen toe aan haar reeds uitgebreide lijst van bestemmingen. Vanaf dan vliegt de luchtvaartmaatschappij dagelijks naar de Duitse stad Dresden en driemaal weeks naar de Bosnische stad Sarajevo, dit vanaf de luchthaven London Heathrow. Beide steden kenmerken zich door een geschiedenis van bombardementen en wederopbouw.

     

    28-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.asperges
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Feestelijke lenterecepten met Breydelham & Breydelspek:

    Asperges op het menu

     

     

    Pakketje van zeewolf in Breydelham met zongedroogde tomaten en Mechelse asperges in hun jus

    Recept van Guido Neirinck, restaurant De Gouden Klokke, Waarmaarde-Avelgem

     

     

    • Ingrediënten voor 4 personen:

    600 g zeewolf

    6 dunne sneden Breydelham

    16 blaadjes koningskruid

    2 sneden wit brood voor korstjes

    16 Mechelse asperges

    100 g zongedroogde tomaten

    2 sneden Breydelspek

    4 kerstomaatjes

    ¼ liter room

     

    • Bereiding:

    Schil de witte asperges en breek het harde uiteinde af. Kook de asperges in licht gezouten water met een weinig suiker en laat ze afkoelen in hun jus.

    Kook de uiteindes en de schillen van de asperges met de room en enkele blaadjes koningskruid. Laat dit een half uur trekken en haal het vervolgens door een fijne zeef.

    Mix de gedroogde tomaatjes in een mixer of blender met wat olijfolie en een snuifje Provençaalse kruiden.

    Snij 2 sneden Breydelham overlangs in twee en laat deze in een oven van 120°C tussen twee ovenplaten drogen gedurende een klein uurtje.

    Maak met het brood hele fijne korstjes en bak af in wat boter. Snij het Breydelspek eveneens heel fijn en bak kort af in een weinig boter. Voeg de korstjes en het Breydelspek samen en laat het geheel uitlekken in een zeef om later te gebruiken als garnituur.

    Wrijf de zeewolf in met de pesto van tomaten en verpak dit in een fijne snede Breydelham. Bak dit af in een antikleefpan met wat olijfolie. Laat mooi kleuren aan beide kanten.

    Vervolgens laat je dit nog een 8 tal minuten verder garen in een oven van 200°C.

     

    • Afwerking:

    Verwarm grote diepe borden. Op de bodem verdeel je de schuin versneden asperges, de jus van de asperges laat je kort inkoken en je werkt af met enkele klontjes boter. Mix dit kort schuimig en verdeel over de asperges.

    Leg de vis er middenin en geef een inkeping.

    Werk af met een gedroogde snede Breydelham, een kerstomaatje met een takje gefrituurd koningskruid. Bestrooi het geheel rijkelijk met korstjes en Breydelspek.

     

    Over vleeswarenproducent Antonio

    De bvba Antonio, sinds 1989 gevestigd in het Oost-Vlaamse Gavere, legt de nadruk op productie van Breydelham en Breydelspek. Met deze ambachtelijke, ovengebakken specialiteiten heeft de onderneming haar positie op de Belgische markt fors versterkt. Naast de binnenlandse markt wint ook de export aan belang, met als voornaamste afzetlanden Frankrijk, Nederland, Duitsland en Ierland.

    Bij Breydelham en Breydelspek primeert kwaliteit boven kwantiteit. Zorgvuldig geselecteerde ingrediënten, een zelf samengestelde kruidenmix en een artisanale bereidingswijze zijn de basiskenmerken van dit succesverhaal.

    Door het ver doorgedreven productiecontrolesysteem voldoen deze specialiteiten aan de hoogste normen op het vlak van voedselveiligheid.

    www.breydelham.be of www.breydelspek.be            

    28-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.truffels leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    NIEUWE CHOCOLADETRUFFELS:

    100% LEONIDAS TRADITIE

     

     

     

    Het is algemeen geweten dat de artisanale chocolatiers van Leonidas telkens weer blijven verrassen en innoveren. Ditmaal zijn het de truffels die in de kijker worden gezet. Een heerlijke lekkernij … voor een nog intenser genot …

     

    Aangezien chocolade een lekkernij is die zich makkelijk aan verschillende smaken aanpast, heeft Chocolatier Leonidas er eens te meer voor gekozen om onze zintuigen te prikkelen, door nieuwe smaken toe te kennen aan een product dat hun zeer dierbaar is, de truffel.

     

    Maar wat is het geheim van deze nieuwe chocoladesmaken die door Leonidas als ware schatten worden beschermd? Hét symbool van zachtheid is de Truffel natuur, die gevuld met een ganache van zwarte- en melkchocolade en gehuld in zwarte chocolade en cacaopoeder, letterlijk smelt in de mond.

    De truffel Koffie-Karamel is op haar beurt gevuld met een ganache van zwarte- en melkchocolade met een koffie-karamel-smaak, en is gehuld in zwarte chocolade en een laagje kristallen cacaopoeder. Zeker niet te vergeten is de Zwarte truffel, die is samengesteld uit een ganache van zwarte chocolade en 72% Sao Tomé, en gehuld is in zwarte chocolade en zwart cacaopoeder.

    Kortom, een voluptueus recept dat ontegensprekelijk furore zal maken, temeer omdat Leonidas altijd haar producten bereidt op basis van de meest verse ingrediënten.

     

    27-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mondial du pain
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mondial du pain

     

     

     

     

    Voor de eerste maal werd “Mondial du pain” georganiseerd tijdens “SIRHA” één van de grootste voedingsbeurzen van Frankrijk, zelfs van Europa. Enkele M.O.F bakkers onder de naam “Ambassadeurs de la Boulangerie” staken de handen in elkaar om dit nieuwe evenement te organiseren.

     

    Met hun initiatief willen ze uitbreiden naar de rest van de wereld om zo tot een internationale vereniging te komen. Het is hierbij de absolute bedoeling om ook de bakker, naast de banketbakker als volwaardig vakman te beschouwen.

     

    Aan de wedstrijd die twee dagen duurde, namen 12 landenteams uit de 5 continenten deel, op zich reeds een hoogdag voor de bakkerswereld. De ploegen werden samengesteld uit een ervaren iemand en een leerling. Hierdoor konden ook de jongeren proeven én van de wedstrijdstress en konden ze internationale ervaring opdoen.

    Ons land werd vertegenwoordigd door Guido Devillé en Sabrina Vranken, beide van hotelschool Elishout in Anderlecht. In de toekomst zal de selectie trouwens gekoppeld worden aan het “Belgian championship aspirant baker”. Een van de finalisten zal samen met zijn mentor deelnemen onder de vlag van”Aspirant baker”. Mondial du pain wordt ook om de twee jaar georganiseerd.

    Guido en Sabrina behaalden een verdienstelijke vierde plaats. Op het podium, Italië, Zwitserland en Frankrijk, alle drie met bijzonder traditionele producten. Een croissant, een chocoladebroodje en koeken uit een vierkant zijn de winnende producten. België zoekt het aldus Guido Devillé, wellicht net iets te ver en wil te vernieuwend werken.

     

    Op artistiek vlak stak de Belgische presentatie met kop en schouder boven de concurrenten uit. België profileren met“Manneke Pis”, friet en bier is ongetwijfeld een voltreffer. Ook Sabrina viel op bij de organisatie en jury, die haar als een visitekaartje voor het beroep typeerde. Eerst en vooral knap, maar ook de uitstraling, nuchterheid en inzet en de manier van communiceren met gelijk wie in gelijk welke taal. Ze kreeg een paar aanbiedingen om in het buitenland stages te gaan lopen, zelfs een werkaanbieding. Beloningen die een podiumplaats  waard zijn. Sabrina verduidelijkt: “Voor mij is dit een interessant leertraject, met wat ontgoocheling voor de 4de plaats, maar gesterkt om de dag nadien er weer tegenaan gaan. Als 20-jarige heb ik nog heel wat tijd om bij te leren en hoopvol naar de toekomst te kijken”

     

    Voor Guido was dit de laatste wedstrijd. Hij gaat zich nu vooral bezighouden met de promotie van het beroep van bakker, en de begeleiding van jongeren naar bakkerij-wedstrijden toe. De internationale ervaring, het zoekwerk en uitwisselingen zijn een rijkdom zowel voor de jongeren als voor de begeleider, die ze je niet meer kunnen afpakken.

     

    Vanaf juni start de voorbereiding van het Europees kampioenschap voor jongeren dat dit jaar in Zweden doorgaat. Daar zullen Wim Cardon en Sabrina Vranken deel uitmaken van de Belgische ploeg.

     

    26-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ba best

     

     

    British Airways vliegt vanaf maart 2007 op Sarajevo en Dresden

     

     

     

    Vanaf maart 2007 voegt British Airways twee bijzondere bestemmingen toe aan haar reeds uitgebreide lijst van bestemmingen. Vanaf dan vliegt de luchtvaartmaatschappij dagelijks naar de Duitse stad Dresden en driemaal weeks naar de Bosnische stad Sarajevo, dit vanaf de luchthaven London Heathrow. Beide steden kenmerken zich door een geschiedenis van bombardementen en wederopbouw.

     

    Dresden

     

    Dresden is een relatief onbekende stad in het Oosten van Duitsland. De stad is de hoofdstad van de deelstaat Saksen. Een bombardement door Engelse geallieerden verwoestte grote delen van de stad waaronder ook historisch belangrijke gebouwen. Inmiddels heeft Dresden door een bijzondere wederopbouw haar grandeur van voor de Tweede Wereldoorlog weer terug.

     

    Sarajevo

     

    Sarajevo is de hoofdstad van Bosnië en Herzegovina, dat in 1992 onafhankelijk werd van Joegoslavië. Na 4 jaar van bombardementen en beschietingen, is in 1996 wanneer de belegering officieel eindigt, bijna geen gebouw onbeschadigd. Tegenwoordig zijn echter alle ruines opgeknapt en kenmerkt Sarajevo zich door een niet te stuiten enthousiasme en optimisme. De stad bruist aan alle kanten en is weer het toneel van internationale festiviteiten zoals het Sarajevo Filmfestival. Bovendien heeft Sarajevo zich kandidaat gesteld voor de Winterspelen van 2014.

     

    Op www.ba.com kunnen reizigers naast vliegtickets naar Dresden en Sarajevo ook hotelaccommodatie boeken. Tevens kunnen passagiers hier online inchecken en hun boarding pass uitdraaien.

     

    26-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.asperges
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Feestelijke lenterecepten met Breydelham & Breydelspek:

    Asperges op het menu

     

     

    Ragoût van Mechelse asperges, Breydelspekreepjes met gepocheerd ei en hollandaisesaus

    Recept van Bert Deboeverie, restaurant Deboeveries, Deurle

     

     

    • Ingrediënten voor 4 personen:

    1 bundel dikke witte asperges

    4 dagverse eieren

    azijn

    4 dikke sneden wit brood

    200 g Breydelspek

    bieslook

    1 eierdooier

    een scheutje witte wijn

    citroensap

    200 g geklaarde boter

    peper en zout

     

     

    • Bereiding:

    Schil de asperges met een dunschiller en snij ze schuin in stukken van 2 cm. Stoom of kook ze gaar. Snij de korst van het brood en snij het brood vervolgens in blokjes van ongeveer 1 cm. Bak deze bruin in een hete pan met wat olijfolie en een beetje boter. Snij ook het spek in

    kleine blokjes en bak deze mee met de broodcroutons.

    Maak een hollandaisesaus door een eigeel met een scheutje witte wijn en wat citroensap op het vuur stevig op te kloppen. Roer dit mengsel verder op met wat geklaarde boter tot je een mooie saus krijgt. Breng op smaak met peper en zout.

    Pocheer de eitjes gedurende ongeveer 3 minuten in water (net onder het kookpunt) waar je een scheutje azijn aan toevoegt. Doe ze schrikken in koud water.

     

    Dresseer de borden met de ragout van asperges, leg daarop het gepocheerde ei met een lepeltje hollandaise-saus erover en daar rond enkele broodcroutons met spek. Werk het bord af met enkele sprietjes bieslook.

     

    26-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sint antonius award
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sint Antonius-award.

     

     

    Varkensvlees is de meest gegeten vleessoort in België. Het blijft echter vooral een product voor de dagelijkse keuken, niet voor restaurants. Uitzonderingen niet te na gesproken staat varkensvlees op weinig menukaarten van de betere restaurants. Om hieraan te verhelpen heeft VLAM in 1998 een campagne in het leven geroepen, de uitreiking van de Antonius-award is er een onderdeel van.

     

    Voor de laureaat van 2006-2007 werd gezocht in het milieu van de betere Brasseries, die zelf hun kandidatuur moesten indienen. De keuze van de leden van het Broederschap van Sint-Antonius, na onderzoek van de kandidaturen en het ter plekke uitproeven van de diverse bereidingen, viel op brasserie-restaurant La Paix in Anderlecht.

    Het product in casus varkensvlees staat centraal bij David Martin en hij weet het beste van die producten naar boven te brengen. Zijn brasserie-restaurant doet misschien wel wat nostalgisch aan, maar gasten kunnen er ontspannen genieten van verrassende gerechten, met vaak heel gewone ingrediënten. Martin heeft ruime ervaring en werkte o.m. bij Bruneau en was laureaat van de Prosper Montagnéprijs.

     

    De Broederschap van Sint-Antonius, opgericht in 1988 heeft drie doelstellingen: het gebruik van varkensvlees en vleeswaren op basis van varkensvlees in de gastronomie bevorderen; de studie van de culturele en historische rol van het varken in de samenleving; vriendschappelijke relaties van wetenschappelijke, culturele en gastronomische aard creëren tussen leden van het Broederschap en de sympathisanten

    25-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm internet

     

    VLM Airlines lanceert internet check-in en

    verbetert website flyvlm.com

     

     

    VLM Airlines biedt passagiers voortaan de mogelijkheid om in te checken via internet op het overgrote deel van het netwerk. De luchtvaartmaatschappij past eveneens zijn website aan waardoor zakenmensen nog vlotter on line kunnen boeken.

     

    Internet check-in

    Met de lancering van internet check-in komt VLM Airlines tegemoet aan de stijgende vraag van zakenmensen. Internet check-in zal VLM Airlines klanten de mogelijkheid bieden om van thuis uit of op kantoor in te checken en om een stoel naar keuze te selecteren voor hun volgende vlucht. VLM Airlines biedt de mogelijkheid om via internet  in te checken vanaf 30 uur tot 2 uur voor vertrek via de website flyvlm.com. Internet check-in zal klanten toelaten om zelf hun instapkaart met barcode te printen, waardoor ze zich meteen in de luchthaven van vertrek naar de veiligheidscontrolezone en de gate kunnen begeven.

     

    VLM Airlines biedt vandaag elektronische check-in aan op alle vluchten met uitzondering van de vluchten die vertrekken uit Luxemburg, Brussel en Jersey.

     

    Verbeterde website flyvlm.com

    Het aantal online reservaties nam het afgelopen jaar toe met 34% in vergelijking tot 2005. De website heeft twee jaar na de laatste opknapbeurt ook een volledig nieuwe revisie ondergaan. De lay-out en het gebruik van de website zijn vernieuwd, verbeteringen werden aangebracht die hebben bijgedragen tot het gebruiksgemak en de doorzichtigheid van het online reservatiesysteem.

    Het online systeem biedt nu ook een bredere waaier van tarieven aan die de passagier toelaat om beter een gepast tarief te kiezen, rekening houdend met de gewenste flexibiliteit naar aanpassingen en annulaties toe.

     

    Rony Timmermans, Executive Director Finance and Commerce, zegt: “Bij VLM Airlines kijken we steeds uit naar manieren om de totale reistijd van onze klanten te verbeteren en te verkorten. Met de introductie van internet check-in en een verbeterd on line boekingssysteem hopen we de drukke zakenreiziger te helpen extra tijd te winnen tijdens het vliegen met VLM Airlines. Dit geeft ons ook de mogelijkheid om de reiservaring van de reiziger ten opzichte van de maatschappij verder te verbeteren.”

     

     

    25-02-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.restaurant cedric knokke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    RESTAURANT CEDRIC - KNOKKE

     

     

     

     

     

    Sinds 2000, het jaar waarin Cédric Poncelet zijn restaurant opende, is hij niet meer weg te denken uit het leven van Knokke. Zijn kooktalent, zijn spontane vriendelijkheid en het respect voor zijn beroep hebben hem niet alleen verzekerd van een trouwe plaatselijke klantenkring, maar ook van het geregeld bezoek van gastronomen uit Brussel, Luik, Antwerpen, Brugge, Gent….

     

    Cédric behoort tot de generatie van jonge chefs die zichzelve voortdurend in vraag stellen. Vanuit deze optiek en de bekommernis om steeds beter te presteren, vernieuwde hij de inrichting van zijn zaak  en wijzigde hij de infrastructuur van zijn restaurant. De structurele wijzigingen zijn overduidelijk. Het terras ontworpen door Peter van Roy is een bijzonder leuke aanvulling, het dak kan ’s zomers zelfs worden opengeschoven. Het heeft zonder enige twijfel de aantrekkingskracht enorm versterkt en talloze gasten vinden er een aangenaam plekje om rustig van Cedrics’ rijke tafelen te genieten.

     

    De extra ruimte van het terras, bood de kans om in de eetzaal een behaaglijk salon in bibliotheekstijl uit te bouwen, waar de klanten desgewenst van het aperitief en de koffie kunnen genieten. Herwig Hostens, verantwoordelijk voor de binnenhuisinrichting, opteerde voor lichtgrijze en tabaksbruine tinten, waardoor het chique meubilair beslist tot zijn recht komt. De antieke kroonluchters zorgen voor een geraffineerde sfeer en kronen zich tot verzamelobject. Het cosy gevoel wordt extra onderlijnd door sobere muurversieringen, terwijl de lichtgrijze overgordijnen de intimiteit van het interieur extra aanvullen. Het elegant gedrapeerde, smetteloos witte tafellinnen en het boeket verse bloemen doen je vol verwachting uitkijken naar de komende tafelgenoegens.

     

    In de zaal heerst Olivier Dereu die tevens als volleerd wijnkelner fungeert. Olivier debuteerde als ‘commis de salle’ bij Pierre Romeyer, nadien was hij twee jaar ‘chef de rang’ en wijnkelner in Comme chez Soi bij Pierre Wijnants. Dezelfde functies vervult hij gedurende vijf jaar in de Villa Lorraine, de lokroep van de kust beantwoordt Olivier door gedurende vier jaar als maître d’hôtel aan de slag te gaan in L’Esmeralda in Knokke. De culinaire loopbaan van Olivier wordt aangevuld met stages in L’Oasis van Michel Bleys, Chez Marius en Provence en Lucas-Carton in Parijs. Voor chef Cédric Poncelet is het dan ook een makkie om zich volop op zijn domein, de keuken te concentreren.

     

     

    Cedric werd in 1975 geboren en volgde de middelbare school in Dison, omdat hij zich aangetrokken voelde tot de gastronomie liep hij van 1990 tot 1993 school in de Notre Dame in Heusy en deed zijn eerste horeca-ervaring op in ‘Aux Etangs de la Vieille Ferme’ in Herve. Toch trok vooral Knokke hem aan en hij speelde het klaar om aan de slag te gaan in La Réserve. Vrij snel keert hij naar Brussel terug en vindt werk in de Villa Lorraine, restaurant waar hij ontdekt wordt door Michel Haquin, deze biedt hem een plaats in Le Trèfle à Quatre van het Château du Lac in Genval.

    Cédric Poncelet wou evenwel internationale ervaring opdoen en werd assistant-manager van het restaurant Le Gavroche in Londen, om nadien sommelier te worden in het restaurant Windows van het Hilton Park Lane London. Nadien verzeilt hij als manager-kok in het restaurant Les Champs-Elysées op Cyprus. Op aanraden van Pierre Fonteyne volgt hij een stage bij Bruneau om nadien samen met Pierre Fonteyne een bar-restaurant ‘The Griffin’s’ op het Oosthoekplein in Knokke te leiden. Hier vindt hij een geschikte locatie en opent zijn eigen restaurant “Cédric”.

    Actief in een open keuken waardoor de gasten alle bereidingen kunnen volgen, serveert Cédric permanent twee verschillende menu’s, nl het menu prestige en het menu de la Mer. De samenstelling van deze voltreffers, verandert om de veertien dagen. Er is eveneens een dagelijkse lunch, samengesteld op basis van dagverse marktproducten en de gasten kunnen er eveneens à la carte eten. Allerhande visbereidingen zijn Cédric’s favorieten maar ook tal van vleesbereidingen vormen een aangename verrassing. Bij tal van gelegenheden verrast Cédric zijn gasten met speciale menu’s die zowel productgebonden, bv hoppescheuten of asperges in het daglicht stellen maar evengoed Valentijn, Carnaval, Pasen of andere thema’s meekrijgen.

    Proevertjes en desserten tovert Cédric met grote creativiteit op het bord, maar ook deze ‘kleine’ recepten zorgen voor een rijk smaakaroma en een aanlokkelijk kleurenpalet.

    Restaurant Cédric – Koningslaan 230 a – 8300 Knokke – tel 050-60 77 95

    24-02-2007 om 21:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.coke light
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Europese primeur:

    Coke Light en GLAM*IT brengen frisdrankflesje mét magazine.

     

     

     

    Coke Light en GAM*IT brengen een frisdrankflesje op de markt dat meteen ook een op maat gemaakt magazine bevat. Een dergelijke verregaande samenwerking tussen een magazine en een frisdrank is een absolute Europese primeur. Deze verpakkingsinnovatie past dan ook in de nieuwe campagne van Coke light die jonge vrouwen wil inspireren om zelfzeker en met de glimlach door het leven te gaan.

     

    In april 2007 wordt op ieder 0.5l PET flesje van Coke light een gratis exemplaar van een mini-GLAM*IT magazine aangebracht. Het betreft de flesjes die gekoeld worden verkocht. Exclusief voor dit project, werd een speciale editie van het trendsettende magazine gecreëerd. Het magazine verrast met bijzondere content, die ook in lijn ligt met de nieuw campagne van Coke Light in 2007.

     

    Coke light wil immers jonge vrouwen inspireren om het leven complexloos en plezierig op te nemen. Volledig in deze filosofie, staat GLAM*IT vol met tips & tricks om onbezorgd en prettig door het leven te gaan. Een nummer met hoge ‘feelgood’ factor! Je leest er alles over de 6 beste light trends in modeland, ‘how’s your sex appeal’ en Brusselse hotspots.

     

    Dat een flesje Coke Light en een GLAM*IT beide in een handtas passen, is geen toeval. Vrouwen zijn altijd te vinden voor een stuk ontspanning in de dagelijkse rush. De magazine bottle ‘maakt’ hun feel good moment.

     

    24-02-2007 om 21:58 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!