Inhoud blog
  • Unieke Aalto-vazen
  • Jullie zijn het waard
  • Bell& Ross: the 05 Artline steel & gold
  • dnata zorgt voor een vlotte en veilige reis
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
  • Gigue FW24/25
  • Trixie-dierenvrtiendjes
  • Hannover
  • MSC World America: ultieme vakantiebestemming
  • 360° magic shows
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hartbufkes preuve
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    HARTBUFKES PREUVE

     

     

    Naar jaarlijkse traditie neemt het restaurant Ma Chambre, Eikerstraat 8 in de schaduw van de gebroeders van Eyck in Maaseik opnieuw deel aan de culinaire festiviteiten ‘hartbufkes preuve’.

    Frank Mach presenteert op 11,12 en 13 augustus een speciaal menu met keuze uit drie voorgerechten, twee tussengerechten, twee hoofdschotels en twee desserten. Als voorgerecht is er keuze uit een carpaccio van kalf, crème van tonijn en karpertjes, een carpaccio van ossenhaas met rucola en parmezaanschilfers of in olijfolie gebakken scampi’s.

    Bij de tussengerechten presenteert hij een spaghetti ‘vongolé’ of een verse ravioli met saliekruid. Bij de hoofdgerechten vinden we een baarsfilet met gekonfijte groenten en truffelaardappel of een ossenhaasfilet met zomertruffel. Er zijn ook zoete desserten of kaasschotel. Voor een driegangenmenu betaal je 34.5€, het viergangenmenu kost 39.54€. Ma Chambre is wegens jaarlijks verlof gesloten van 21 augustus tot en met 1 september ek. RVH.

     

     

     

     

     

     

    09-08-2006 om 22:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cloudies
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cloudies brengen je in de wolken

     

     

    Goed nieuws voor alle fans van de onweerstaanbare Smiths Snacks. Smiths lanceert z’n nieuwste hit: Cloudies Cream & Herbs.

    Cloudies zit boordevol smaak en is heerlijk licht van textuur. Cloudies Cream & Herbs kraakt knapperig vers, smelt zacht op je tong en verwent je met een heerlijke room- en kruidensmaak. Kortom, met Cloudies van Smiths ben je zo in de zevende hemel!

    Cloudies zijn bereid in 100% Sunseed™ olie, dit s een speciale zonnebloemolie met een hoger percentage onverzadigde vetzuren. Cloudies Cream & Herbs zijn vanaf 14 augustus verkrijgbaar bij de gebruikelijke verkooppunten. RVH.

    07-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.smiths
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Smiths voortaan in een nieuw kleedje:

     

    Smiths herlanceert zijn volledige productfolio. Smiths, het oudste merk van Smiths food group, wordt nieuw leven ingeblazen met een aangescherpte positionering, een nieuw logo, een nieuwe verpakking waarbij het merk centraal staat, nieuwe olie waarin de producten bereid worden en een nieuwe productintroductie.

     

    Met de herlancering van Smiths wordt een duidelijke merkpositionering neergezet voor Smiths, het paraplumerk voor snacks als Grills, Bugles, Mama mia’s en Ringlings. Smiths is één van de bekendste merken in de Benelux, en heeft voor de consument een bijzonder positieve connotatie. Consumenten associëren Smiths met nostalgie, authenticiteit, kwaliteit en gezelligheid. Met de nieuwe positionering worden deze elementen nog sterker in de verf gezet.

     

    De herlancering van Smiths komt er op de vooravond van de 50ste verjaardag van het Smiths merk in 2007. Smiths food group werd in 1957 opgericht door Gerrit Kistemaker voor de productie en distributie van aardappelchips. Sinds de oprichting tot nu kende de groep een sterke groei en is vandaag de dag onbetwist marktleider in het chips- en zoutjessegment in de Benelux. Sinds 1992 maakt het bedrijf deel uit van PepsiCo.

     

    Vanaf nu worden alle Smiths producten bereid met 100% SunSeed™, een speciale zonnebloemolie met een hoger percentage onverzadigde vetzuren. Natuurlijk behouden de producten dezelfde heerlijke smaak. Deze overgang past binnen het voeding- en gezondheidsbeleid ‘taste for tomorrow’ van Smiths food group BV. Samen met de herlancering van het Smiths merk wordt ook een nieuw product voorgesteld : Cloudies een lekker chipje in de vorm van een wolkje. RVH.

     

     

    07-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe lays
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe Lay’s beter van smaak en samenstelling

     

     

    Pepsico International kondigde zopas aan een groot deel van bekende merken, waaronder Lay’s chips, te gaan bereiden in SunSeed™ olie, een speciale olie met een verbeterde vetzuursamenstelling. Niet alleen worden de chips mede bereid met SunSeed™ olie en bevatten ze daardoor 50% minder verzadigde vetten, maar bovendien is ook de smaak verbeterd.

    Smaak is essentieel en bij Lay’s is men permanent op zoek naar de beste kwaliteit. Dat het beste altijd nog beter kan bewijst Lay’s nu met de verbeterde smaken Paprika, Cheese Onion, Cream & Onion en Pickles. Uitgebreide consumententests hebben aangetoond dat de nieuwe smaken nog lekkerder worden bevonden.

     

    SunSeed™ olie is een speciale variëteit van zonnebloemolie, die net als olijfolie een hoger percentage oleïnezuur heeft dan de normale zonnebloemolie. Dit onverzadigde vetzuur heeft een positief effect op het cholesterolgehalte in het bloed.

    Het blijft niet bij deze verbeteringen. De slogan ‘Taste for Tomorrow’ betekent dat men ook in de toekomst Lay’s blijft verbeteren en innoveren. RVH

    07-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mosselen galicie

     

    Haal de Spaanse keuken in huis met mosselen uit Galicië.

     

    De wereld wordt steeds kleiner. Steeds vaker ontstaan hierdoor trends die doorvertaald worden in de keuken, want mensen willen graag in restaurants en thuis eten wat ze in het buitenland hebben leren kennen. Wat te denken van bijvoorbeeld de hedendaagse voorkeur voor mediterrane en Zuid Europese gerechten? Koninklijke Prins & Dingemanse uit Yerseke volgt deze ontwikkelingen nauw en speelt daar op in. Hierdoor maken zij het mogelijk dat mensen het hele jaar door genieten van een steeds breder aanbod van mosselen.

     

    De gepatenteerde waterdichte verpakking, een uitvinding van Prins & Dingemanse maakt het mogelijk om mosselen van ver te halen. Zo leveren zij al Canadese en Noorse mosselen en nu ook Spaanse mosselen. Deze mosselen zijn afkomstig uit Galicië waar ze in hangcultuur worden gekweekt. Het is een ander ras dan Noord Europa gewend is, namelijk niet de Mytilus edulis maar de Mytilus galloprovincialis. Het voedsel voor deze mosselen, aangevoerd door de stromen vanuit de Atlantische Oceaan zorgt voor een warmrode kleur en een pittig zilte smaak. De mosselen worden gekweekt en waterdicht verpakt in Galicië in 1.5 kilo bak door Opmega-Megalmar, één van de grootste mosselcoörporaties waarmee Prins & Dingemanse een exclusieve overeenkomst heeft gesloten. Deze firma zorgt er voor dat de mosselen voldoen aan de door Prins & Dingemanse gestelde eisen. RVH.

    www.prinsendingemanse.com

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.siertoer

                Op de siertoer- zondag 17 september

     

     

    Weet u hoe planten groeien en welke weg ze afleggen voor u ze in de winkel koopt? Nieuwsgierig naar wat er zich in die glazen constructie afspeelt? Kortom, benieuwd hoe het er op een Vlaams sierteeltbedrijf aan toe gaat?

     

    In samenwerking met VLAM stellen op zondag 17 september 2006, een 50-tal Vlaamse sierteeltbedrijven en tuinbouwscholen hun deuren open voor het brede publiek. Een unieke gelegenheid om kennis te maken met de sierteelt, in al zijn aspecten!

     

    Deelnemende sierteelbedrijven worden weergevonden op www.opdesiertoer.be

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.daniel ost

    Daniël Ost Experience Days 2006

     

    Bloemenkunstenaar Daniël Ost voorstellen hoeft nauwelijks. Wereldwijd wordt hij geroemd omwille van zijn prachtige en originele bloemenkunstwerken. Hij wordt gevraagd van Brussel tot Tokio en van New York tot Kaapstad. In binnen- en buitenland wordt hij aanzien als de absolute top!

     

    Op vrijdag 10 november 2006 heeft opnieuw de Nocturne Daniël Ost plaat in de Tour & Taxis galerijen. Terwijl u geniet van de spectaculaire bloemsierstukken van Daniël Ost, wordt u culinair verwend door Serge Herman van sterrenrestaurant “Oud Sluis” in Sluis (*** Michelin) in samenwerking met HorecaCatering. Deelname: 100 euro p.p. (exclusief BTW). Inschrijvingen op www.danielostdays.be

     

    Vanaf zaterdag 11 november tot maandag 13 november worden op de Daniël Ost Experience Days de 40 monumentale bloemenkunstwerken geëxposeerd en zal er een unieke porseleincollectie van kunstenaar-ontwerper Piet Stockmans te zien zijn. Terwijl u de standen van een aantal luxemerken bezoekt, wordt u verwend met een glas champagne en koffie met gebak.

     

    Daniël Ost Experience Days 2006 – deelname 12€ (inclusief champagne & koffie)

    Zaterdag 11 november 2006 van 10 u. tot 18 u; Zondag 12 november 2006 van 10 u. tot 18 u.
    Maandag 13 november 2006 van 10 u. tot 18 u. Tour & Taxis – Picardstraat 3 - 1000 Brussel

    RVH.

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlm london

     

     

     

     

    VLM Airlines voegt 3 frequenties toe aan de route Amsterdam – London City

     

     

    VLM Airlines gaat vanaf 4 september 2006 drie frequenties toevoegen aan de route Amsterdam – London City, waardoor het totale aantal vluchten per weekdag op 9 komt. 

     

    VLM Airlines lanceerde de route Amsterdam – London City op 4 april 2005, met op elke weekdag drie vluchten. Vanaf 4 september, exact 17 maanden later, zal het aantal aangeboden frequenties op deze route stijgen naar negen vluchten per weekdag, twee op zondag en één vlucht op zaterdag.

     

    VLM Airlines vervoerde 31.100 passagiers in de loop van de acht eerste maanden van 2005 op deze route. In 2006 heeft de luchtvaartmaatschappij op zes maanden tijd al 36.100 passagiers vervoerd. Deze cijfers tonen aan dat er ontegensprekelijk een groeiende vraag is naar een snelle en efficiënte verbinding met hartje Londen vanuit Amsterdam.

     

    Met 9 vluchten vanuit Amsterdam en nog eens 10 vluchten vanuit Rotterdam biedt VLM Airlines elke weekdag in totaal 19 vluchten naar London City Airport. VLM Airlines heeft hiermee de hoogste vluchtfrequentie vanuit zowel Rotterdam als Amsterdam naar het centrum van Londen.

     

    VLM Airlines is actief sinds 1993 en biedt lijndiensten aan vanuit Amsterdam, Antwerpen, Brussel, Jersey, Isle of Man, Liverpool, Luxemburg, Manchester, Rotterdam met bestemming London City. Vanuit Rotterdam worden er ook dagelijkse vluchten aangeboden naar Hamburg. In de zomermaanden worden rechtstreekse vluchten aangeboden op de Kanaaleilanden vanuit  Rotterdam. Hiernaast organiseert VLM Airlines een groot aantal bedrijfscharters naar uiteenlopende bestemmingen in Europa. De onderneming genereerde over 2004 voor de zevende keer op rij winst en heeft 375 personen in dienst. Het totaal aantal passagiers van VLM Airlines nam tussen 2004 en 2005 met 12 % toe tot 625.300.

    In januari 2006, kreeg VLM Airlines de titel van Regionale Luchtvaartmaatschappij van het jaar uitgereikt door het magazine Air Transport World. RVH.

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.habanos

     

    Habanos lanceert wereldwijd de Edicion Limitada 2006

     

    Ter gelegenheid van het vijfjarig jubileum van het “limited edition” concept , brengt het Cubaans-Spaanse bedrijf Habanos S.A. dit jaar 3 type gelimiteerde uitgaven op de markt: de Cohiba Piramide, de Montecristo Robusto en de Partagas Serie D No. 3. Deze sigaren zijn voorzien van één merkbanderol en één banderol met de tekst ‘Edicion Limitada 2006’ . Ze worden geleverd in een kist voorzien van een speciaal zegel.

     

    Vijf jaar geleden startte Habanos, de wereldwijde verkoop- en marketingorganisatie van Cubaanse sigaren, het concept ‘Edicion Limitada’. Ter gelegenheid van dit jubileum worden de meest succesvolle gelimiteerde uitgaven van de afgelopen vijf jaar op gepaste wijze eer aan gedaan. De Cohiba Piramide, de Montecristo Robusto en de Partagas Serie D No. 3 worden in 2006 in limited edition op de markt gebracht.

     

    Sinds 2000 heeft Habanos 24 gelimiteerde modellen van de merken Cohiba, Montecristo, Partagas, Romeo y Julieta, Hoyo de Monterrey en H. Upmann op de markt gebracht. Bijzonder aan de ‘Edicion Limitada’ is dat ze zich onderscheidt door formaten die normaal niet voorkomen in het portfolio van het betreffende merk en die tevens gekarakteriseerd worden door een speciale methode van vervaardiging. Zo worden de dekbladeren zorgvuldig geselecteerd uit de beste tabaksplantages van Cuba en ondergaan ze een rijpingsproces van twee jaar. Hierdoor krijgt de sigaar een donkerdere kleur en is de Limitada uniek in zijn soort.

     

    De ‘Ediciones Limitadas’ worden in een unieke verpakking op de markt gebracht.

    Zo komt de Cohiba Piramide (50 x 156 mm) per 10 stuks verpakt in een bijzonder houten kist met een donkere vernislaag en zegel, speciaal ontworpen voor deze gelegenheid. De Montecristo Robusto (50 x 124 mm) komt op de markt in een halfgrote ongeverniste kist met 25 sigaren. De Partagas Serie D No. 3 bestaat uit 25 dikke coronas en komen in eenzelfde type kist.

     

    De limitadas van Partagas en Montecristo zullen via Cubacigar, exclusief distributeur van Cubaanse sigaren in de Benelux, begin augustus op de markt verschijnen. De Cohiba komt vanaf november 2006 beschikbaar voor de Beneluxmarkt. RVH.

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.frisk 20

     

     

     

    FRISK® kiest na 20 jaar voor eigen productievestiging

    Groot succes in Japan houdt aan, China is ‘next …’

     

     

    FRISK®, het toonaangevende ademverfrissende merk van Belgische origine, bestaat precies 20 jaar en heeft in die periode nagenoeg de hele wereld ingepalmd. Onder meer in Japan is FRISK® één van de meest dominante zoetwarenmerken in de winkelrekken. De viering van 20 jaar FRISK® valt samen met een zeer belangrijke wending in de bedrijfsgeschiedenis: de productie van de populaire muntjes wordt vanaf heden immers in eigen handen genomen en gebeurt vanuit een gloednieuwe vestiging in Sittard. Het Italiaanse moederbedrijf, Perfetti Van Melle, investeert hiervoor 2,7 miljoen euro.

     

    Succesverhaal van 20 jaar

    Het was 1986 toen een Belgische productontwikkelaar uit de buurt van Leuven in samenwerking met een farmaceutisch bedrijf een suikervrije “powermint” uitvond en op de markt bracht. Het krachtige muntje was meteen een succes bij de Leuvense studenten, en begon van daaruit aan een verovering van de hele wereld. Al snel werd FRISK® een onderdeel van de internationale zoetwarengroep Perfetti Van Melle, die tot op heden de diverse productcategorieën van FRISK® tot zijn vaandeldragers mag rekenen. Na de tabletjes met muntsmaak breidde het gamma immers uit met tal van andere smaken, en werden er tevens kauwgom en liquids aan het assortiment toegevoegd. Deze liquids en de premium gum kregen begin dit jaar nog de onderscheiding ‘Product van het jaar’. Ook op vlak van verpakking (dispenser doosjes, etc.) toonde FRISK® zich steeds bijzonder innovatief.

     

    De ingrijpende omschakeling naar een eigen productie- en interne R&D-afdeling betekent niet dat FRISK® zijn voortrekkersrol als innovatieve marktspeler tijdelijk loslaat. De ambities zijn integendeel groter dan ooit. Zo komt er in het najaar een verbeterde versie van het FRISK®-doosje op  de markt. De visibiliteit ervan in het winkelpunt zal worden verhoogd door de keuze voor een witter materiaal in plaats van het huidige parelmoer effect. Daarbovenop wordt het doosje gepolijst waardoor het frisser en aantrekkelijker oogt.

     

    Buiten de verbeterde versie van het doosje, wordt ook het FRISK®-logo onder de loep genomen. Er wordt gekozen voor een andere typografie, die moderner, strakker en jonger is, en toch het innovatieve en dynamische karakter van het merk behoudt. Doosjes met het vernieuwde FRISK®-logo zullen vanaf najaar 2006 de markt instromen. RVH.

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fashion food

     

    5e EDITIE VAN “S. PELLEGRINO FASHION FOOD”                        

     

    Nooit eerder kreeg voeding zoveel aandacht als nu. Dat blijkt ook uit de vijfde editie van “ S. Pellegrino Fashion Food” , de beurs die inspeelt op nieuwe trends in het restaurantwezen. Sinds 2004 biedt beursorganisator Arnaud de Meester de hoofdstad van Europa en haar restaurants eindelijk een mooie gelegenheid om hun knowhow te kunnen demonstreren. Dhr. de Meester organiseert de typisch Belgische beurs, waar zintuiglijk genot centraal staat, dit jaar zowel in Brussel als in Gent maar ook voor de eerste keer in Antwerpen. Binnenkort wil hij het concept ook in onze buurlanden introduceren.

     

    KUNST- & GASTRONOMIEBEURS

     

    Het wordt steeds duidelijker dat gastronomie en kunst nauw met elkaar verbonden zijn. Dat is niet nieuw: sinds Plato weten we dat het ‘Goede’ en het ‘Schone’ zich tot elkaar aangetrokken voelen, verdient lekker eten niet de aandacht van beeldende kunstenaars? Hebben esthetica en kunstwerken geen recht op verfijnde banketten? S.Pellegrino Fashion Food wil een brug slaan tussen beide disciplines. Het achterliggende idee: het grote publiek op één locatie laten kennismaken met de grote tenoren van de kunst en de gastronomie in België.

     

    EDITIE 2006

     

    Aangemoedigd door het succes van de vorige edities trok S. Pellegrino Fashion Food ook nu weer de nodige middelen uit om zijn ambities waar te maken. Voor de Antwerpse editie van Fashion Food zijn drie nocturnes gepland, van donderdag 21 tot en met zaterdag 23 september 2006, en dit in het unieke kader van de Waagnatie, beter bekend onder de naam “Hangar 29” – Rijnkaai 150 – 2000 Antwerpen. Toegngasprijs 7 euro.

     

    Vanaf 19.00 uur serveren de restaurants een assortiment van voor-, hoofd- en nagerechten in de vorm van verfijnde tapas. Vanaf 23.00 uur staat in de S. Pellegrino Fashion Food VIP Lounge een party met de hipste dj’s op het programma. Het tapasconcept is bedacht om de bezoekers aan te moedigen om voor één maaltijd verschillende restaurants aan te doen. Idealiter neem je het voorgerecht, het hoofdgerecht en het nagerecht in drie verschillende restaurants. Voor het degusteren van voedsel of drank is een origineel betaalmiddel bedacht: je betaalt met ‘food and drinktickets’ die aan de ingang te koop zijn voor de democratische prijs van 2,50 euro. Smullen maar! RVH.

    www.fashionfood.be

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.douwe egberts

     

    GROOTSTE BELGISCHE KOFFIE- EN MELKPRODUCENT SLAAN HANDEN IN ELKAAR

     

    Douwe Egberts en Campina introduceren Café Fresco, een ijskoude koffiedrank, bestaande uit de beste Arabica koffie van Douwe Egberts en verse melk van Campina. Het is de eerste keer dat de grootste Belgische koffieproducent en de nummer één op het vlak van melkproducten samenwerken. Beide organisaties willen met Café Fresco, zowel in België als in Nederland, een nieuw marktsegment creëren.

     

    Echte, krachtige Douwe Egberts koffie, gecombineerd met koude, verse Campina-melk, dat is het concept van Café Fresco. Buiten de landsgrenzen zijn ijskoude koffiedranken alvast een gigantisch succes. In Duitsland kan de verkoop rekenen op 50 miljoen eenheden per jaar. In Japan zijn ijskoude koffiedranken zelfs populairder dan cola. In België is dit marktsegment nog niet erg ontwikkeld. De goede resultaten in het buitenland bewijzen nochtans dat er een markt voor is. Volgens Douwe Egberts wordt dit bevestigd door een marktonderzoek dat zij begin dit jaar lieten uitvoeren. Zowel bij Douwe Egberts als bij Campina verwachten ze dan ook veel van Café Fresco.

     

    De markt van ijskoude koffiedranken is geen nichemarkt, zegt Campina. Café Fresco is in de eerste plaats voor jonge, actieve mensen die een opkikker zoeken voor onderweg. Maar ook thuis of op het werk zal Café Fresco in de smaak vallen. Doordat twee sterke merken als Douwe Egberts en Campina hun krachten bundelen, zal het product een breed publiek bereiken. Café Fresco is een nieuw product en kan daardoor in een nieuwe behoefte van de consument voorzien. Koffie wordt voornamelijk warm gedronken. De komst van een ijskoude koffiedrank zal dan ook alleen maar de markt vergroten. Café Fresco is verkrijgbaar in twee smaken: Cappuccino, met een pittige koffiesmaak en een vleugje cacao, en Macchiato, met een zacht romig karakter.

    www.cafefresco.info , www.douwe-egberts.be en www.campina.be.

     

     

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delhaize promo

     

    Alle aanbiedingen voortaan verzameld op www.delhaizepromo.be

     

    Delhaize maakt winkelen voor de klant nog interessanter en efficiënter. De prijsbewuste klant krijgt voortaan de mogelijkheid om van thuis uit een overzicht te hebben op alle promoties die in de Delhaize-winkels te vinden zijn. De gloednieuwe website www.delhaizepromo.be bundelt alle wekelijkse aanbiedingen zoals extra plus-punten, gratis producten bij aankoop van een bepaalde

    hoeveelheid, de beste marktprijzen, ... en biedt de klant de mogelijkheid om een eigen voordeellijst samen te stellen.

     

    'Leef zoals je wil': keuze van producten, keuze van budget

    Begin dit jaar lanceerde Delhaize de nieuwe slogan 'Leef zoals je wil'. Deze slogan duidt op de vrijheid van keuze die iedereen in de winkels heeft. De vrijheid om te kiezen wat je wil eten en hoeveel je wil betalen. Ongeacht de keuze is de klant altijd zeker dat het om producten van goede kwaliteit gaat. RVH

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delhaize winkelconcept

     

    Delhaize en Living Tomorrow kiezen winnend concept voor de winkel van de toekomst         Gekoelde opbergkastjes voor bestelde boodschappen

     

    Hoe ziet de Belgische consument het winkelen in de toekomst? Om die vraag te beantwoorden, lanceerden Delhaize en Living Tomorrow in januari 2006 de wedstrijd ‘ boodschappen doen in de toekomst’ . Het winnende concept is gekozen: opbergkastjes met koelvakken om boodschappen die besteld werden, in klaar te zetten. In het derde Huis van de Toekomst zal dit idee uitgevoerd worden als onderdeel van de winkel van de toekomst. Living Tomorrow 3 gaat eind dit jaar open.

     

    Winkelen in de toekomst draait rond identiteit, sfeer en gebruiksgemak

     

    In januari 2006 lanceerden Delhaize en Living Tomorrow een oproep aan alle consumenten om na te denken over hoe we boodschappen zullen doen in de toekomst. Op doe manier wou Delhaize de klant betrekken bij de concretisering van de winkel van de toekomst.

    De jury heeft uit alle inzendingen het concept van Olivier Ferrard gekozen als winnend idee. Vooral de idee van een “smart locker systeem – intelligente opbergkastjes” trok de aandacht van de jury. Klanten bestellen en betalen hun boodschappen online en ontvangen een email of SMS wanneer hun pakket gereed is. In de winkel wordt een ruimte voorbehouden die wordt ingericht met deze smart lockers. Deze kunnen door de klant 24 uur op 24 geopend worden met een persoonlijke code. De kastjes zijn samengesteld uit verschillende compartimenten voor droge, gekoelde en diepvriesproducten. Met dit concept richt Olivier Ferrard zich vooral tot studenten en jonge werkenden die gemak en tijdswinst belangrijk vinden.

    Bovendien stelde Olivier Ferrard voor om naast de smart lockers een gerobotiseerd systeem te plaatsen waar klanten 24 uur op 24 basisaankopen kunnen doen, zoals brood, boter of pasta.

     

    Een intelligente USB-stick

     

    De tweede prijs gaat naar Annelies Saron. Zij werkte een concept uit dat draait rond een intelligente USB-stick. De stick zorgt voor profielherkenning, roept het digitale boodschappenlijstje op en is een efficiënt betaalsysteem. Bovendien stelt Annelies Saron ook voor om op de digitale prijsetiketten ook de voedingswaarde van de producten aan te geven.

    Els Parton won de derde prijs met een concept dat de nadruk legt op plezier en efficiëntie tijdens het winkelen. Kinderen kunnen terecht in een speelhoek waar ze nieuwe kinderproducten kunnen ontdekken. De ouders kunnen winkelen met hun digitale boodschappenlijst en onderweg alle gewenste productinfo opvragen. Wachttijden aan de kassa worden vervangen door ontspanning in een wachtruimte met lectuur en degustaties. RVH.

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ambiance collectie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    « Ambiance » collectie van Screwpull :

     

    Twee nieuwe objecten voor de bar

    En steeds… de luxe met een « lounge » invloed

     

    Hoogwaardig geborsteld staal, matte weerspiegelingen en sensuele lijnen… De barbenodigdheden getekend Screwpull geven een onweerstaanbare zin naar comfortabele club zetels met een beetje soul muziek of een jazzy piano.

    Long drink, Julep, Buck of Daisy… Met een schijfje citroen, gekoeld of nog
    « on the rocks »… De variaties rond het cocktailthema zijn ontelbaar mits de goede benodigdheden bij de hand te hebben. Zo verdwijnt de bekwaamheid van de cocktail ten bate van een andere : die van het ontvangen, samen met vrienden een glas drinken.

     

    Bar set en Shaker : twee onmisbare nieuwigheden !

     

    De Bar set en Shaker, uitgedokterd in harmonie met de Screwpull filosofie, zijn tegelijk sober, sterk en makkelijk te hanteren. Vervaardigd uit inox van de beste kwaliteit, waarvan de dikte verstevigd werd (18/10e), verenigen zij elegantie, zuiverheid van de lijnen en gebruiksgemak.

     

    De Bar set: een set van onmisbaar gereedschap. Een ingenieus systeem : de cocktailbenodigdheden zijn magnetisch en hangen aan de houder. De set bevat een mesje, een ijstang, een zester, een cocktaillepel en een grote lepel : één kant om te bedienen en de andere om te laten uitlekken (ijsblokjes, olijven…)

     

    De Shaker: Het mythisch object van vakmensen, is uitgerust met een filtrerend rooster met schenktuit. Plaats het  afneembare roostertje voor de opening van de shaker –
    de schenktuit naar beneden - en giet. De cocktail loopt in het glas en
    het vruchtvlees, de ijsblokjes… blijven in de shaker.

     

    Alle barbenodigdheden van de « Ambiance » collectie genieten van de 5 jaar Screwpull waarborg. RVH.

     

    05-08-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.barsey terras onder de sterren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Meesterkok Jean Philippe Bruneau

    31-07-2006 om 22:23 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.barsey terras onder de sterren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zomers !

    31-07-2006 om 22:22 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barsey - terras onder de sterren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    TERRAS ‘ONDER DE STERREN’

     

     

     

    Luxehotels hebben het voorrecht enkele privileges in petto te hebben… Als zomerse verademing stelt Barsey, het vooraanstaande restaurant van het Warwick Barsey Brussels, alle epicuristen de weergaloze troeven voor van een terras dat niet alleen goed verscholen ligt maar ook trendy is!

     

     

    Men vergeet er het stadsverkeer en men verliest er ook de tijd uit het oog, die maar al te snel voorbijvliegt.

    Want zoals de patio’s in zuiderse steden openbaart het terras van Barsey zich ook enkel aan de ingewijden. Eerst ervaart u al een waar genot als u door de prachtige ingang in Franse steen van het kleine luxehotel stapt. Dit wordt nog kracht bijgezet als u voorbij de bar en het restaurant komt, waar u kunt genieten van de rijkelijke, theatrale inrichting van de hand van Jacques Garcia. Een groot venster geeft uit op de onverwachte tuin van het luxehotel. Het rustgevende geluid van stromend water in de fontein, statige standbeelden met italianiserende allure, lommerrijke frisheid en een ware bloemenpracht… Onder grote terracottakleurige parasols staan tafels bedekt met smetteloos linnengoed die plaats bieden aan een veertigtal gasten. De sfeer is sereen en precies voldoende geraffineerd om te genieten van de onzegbare lichtheid van de zomeruren. Men komt hier om als lunch te genieten van een schotel Romeinse tomaten met parmezaan, een Barsey-salade of overheerlijke gebakken zeetongetjes. Voor het diner kan men zich laten verleiden tot langoustines, een emulsie van mierikswortel met bieslook, Sint-Jakobsschelpen met truffelvinaigrette, de beroemde rundcarpaccio van Harry’s Bar in Venetië, of de gebraden lamsfilet met saus op basis van paarse mosterd. Chef Jean-Philippe Bruneau heeft een elegante kaart samengesteld, waarvan de luxueuze eenvoud in de verf wordt gezet door zorgvuldig geselecteerde producten waarmee nieuwe samenstellingen en gevarieerde bereidingen te voorschijn worden getoverd.  

     

    Chef Jean-Philippe Bruneau, zoon van de sterrengrootmeester Bruneau, serveerde als voorgerecht een intense emincé van langoustines met fijn sausje en een toast van tonijn en ganzenlever met pittige olijfoliedruppels. De St Jacobsoester die als hoofdgerecht werd opgediend, kreeg een prachtig garnituur van witte Mechelse asperges en enkele fijne preisnippers, terwijl de fijne feilloze slibtongetjes, fruitige en goudgele frietjes als decoratie meekregen.

    De ontdekking van een Yarden Chardonnay 2003 uit de Israëlische Golan Heights, verhoogde zo mogelijk nog de culinaire rijkdom. De sterke natuurlijke druivensmaak leverde een gezegende afdronk die door de intense goudgele kleur werd bevestigd. Met een rijke moelleux au chocolat en een brioche van chocolade bewees de chef dat deze heerlijke Belgische specialiteit, ook in volle zomer menigeen kan bekoren

     

    Het terras van Barsey is ook de ideale plaats voor een aperitiefje en een avondje uit onder de sterren. Hier kan men zich aangenaam onttrekken aan de stadsmassa, terwijl men toch gezien en herkend wordt door al wie Brussel doet bruisen! Echt jammer dat de ‘bediening’ iets te zwak en té zomers uitviel voor dit klasse-etablissement. Barsey blijft hoe dan ook voor gastronomen en fijnproevers een aanbevolen adres.

     

     

    Barsey

    Louizalaan 381-383, 1000 Brussel. Tel. 02 641 51 36  www.barsey.be

    Terras open van 12u00 tot 14u00 en van 19u00 tot 22u00 van maandag tot en met vrijdag.  Op zaterdag van 19 tot 22 u. Gesloten op zondag. Dagschotel en koffie tegen 16 €, of 19 € voorafgegaan door een degustatie. 3-gangenmenu tegen 35 euro. Parking voor klanten. RVH.

                        

     

     

    31-07-2006 om 22:17 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.château Bertrand Branyere
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Château Bertrand Braneyre

     

     

    Château Bertrand Braneyre is een 18ha groot domein, waarvan 15,5 ha in productie. Dit domein is sinds 1993 eigendom van Ludwig Cooreman, die reeds 45 jaar het beroep van wijnhandelaar uitoefent.

     

    De bodem van het domein bestaat uit een mengsel van grind, oude zandlagen, kalk en klei, terwijl de druivenrassen verdeeld zijn over Cabernet Sauvignon, 65%, Merlot noir 2O%, Cabernet franc 10% en 5% Petit Verdot. Deze wijnstokken zijn gemiddeld 30jaar oud, per ha worden tussen de 5.000 en 8.000 wijnstokken aangeplant. Château Braneyre produceert jaarlijks gemiddeld 80.000 flessen.

    Elk jaar wordt drastisch gesnoeid, want hoe lager het rendement, hoe geconcentreerder en hoe kwalitatiever de wijn. Dat rendement schommelt gemiddeld rond de 40 tot 50 hl per ha. De druiven worden enkel geplukt als ze optimaal rijp zijn. Ze worden uitsluitend met de hand geplukt, tot tweemaal toe geselecteerd en vervolgens ontritst. Na een gisting van 2 tot 3 weken aan een gecontroleerde temperatuur van 30 graden in roestvrij stalen kuipen, rijpt de wijn 12 tot 15 maanden in eikenhouten vaten. Een derde van deze vaten zijn nieuw, tijdens de oogst en de vinificatie wordt steeds gelet op de optimale rijpheid van de tannines, een strenge temperatuurcontrole tijdens de eerste gisting, een goede melkzuurgisting en een perfect evenwicht van de wijn met nadruk op harmonie en elegantie.

     

    Bij de aankoop startte Ludwig met een tienjarenplan waarbij hij alles in het werk stelt om van Château Bertrand Braneyre een kwaliteitswijn te maken. Wijnkelders en vinificatiekelders worden hernieuwd. Hij laat een nieuwe voorraadkelder bouwen met een opslagcapaciteit topt 400.000 flessen. Veel aandacht gaat naar de nieuwste vinificatietechnieken, waaronder de aankoop van klimaatgecontroleerde roestvrijstalen gistingstanks en nieuwe eikenhouten vaten.

     

    Het aanbod bestaat uit een Château Bertrand Braneyre Vieilles vignes, Château Bertrand Braneyre Cuvée Evelyne, Château Braneyre Cuvée la Mouline en Médoc Les Prés Salés, la sélection Braneyre.

    Château Bertrand Braneyre vieilles vignes is een klassieke Médoc gemaakt van 30 jaar oude wijnstokken. Het is een elegante wijn die geurt naar kersen, bessen, zoethout met lichte vanilletoets. Hij is fris en evenwichtig met ronde tannines en kan tot 15 jaar worden bewaard.

    Château Bertrand Braneyre cuvée Evelyne is een assemblage van jonge wijnstokken die een fruitige, aromatische jonge wijn produceren met een complex boeket van rijp fruit. Deze wijn wordt best binnen de 7 jaar gedronken.

     

    Château Bertrand Braneyre Cuvée la Mouline is de ‘cuvée prestige’ van het huis, afkomstig van een 2 ha groot perceel beplant met 45 jaar oude wijnstokken Cabernet Sauvignon, op een kalkachtige leembodem vermengd met grind en zand. Deze topcuvée wordt tot in de puntjes verzorgd: de druiven worden tijdens de pluk voorzichtig in kleine kratjes gelegd, het sap ondergaat een gekoelde gisting zonder koolzuurgas. De opbrengsten liggen niet hoger dan 10 à 15 hl/ha. Zo’n 70% van deze cuvée rijpt in nieuwe eikenhouten vaten. Deze geconcentreerde wijn heeft een neus van rode bessen en zwart kers met een vanilleaccent. In de mond is hij zacht en elegant, met een uitgesproken kruidigheid. Hij bezit de structuur en charme van een grote Pauillac.

    Médoc les Prés salés, la sélection de Braneyre is een speciale selectie van de wijngaard ‘les prés salés’ gelegen aan de Gironde. Hij wordt gemaakt op basis van 60% Merlot en 40% Cabernet Sauvignon en rijpt gemiddeld 10 maanden in eikenhouten vaten. Het is een voluptueuze Médocwijn met ronde tannines en intense aroma’s van truffel en viooltjes.

     

     

     

    Fijnproevertjes:

     

    Godelieve Cooreman zorgt voor enkele schitterende gerechten die afhankelijk van het seizoen perfect bij deze wijnen aansluiten. Als lentegerecht is er “agneau du Château” waarvoor men een lamsschouder van uitmuntende kwaliteit nodig heeft, naast 100 gr broodkruimels van oud brood, peterselie, zout, peper, olijfolie, boter en sjalotten. In de zomer gaat de voorkeur uit naar een “poulet estival de Braneyre”. Hiervoor neemt ze een grote kip, 1 à 2 kroppen sla, 1/2 fles Château Bertrand Braneyre, de ingewanden van de kip met nog 3 à 4 extra levers, bouillon, 1 dessertlepel honig, notenolie, olijfolie en 50 gr ganzenlever.

     

    In de herfst worden de “noisettes de Marcassin du Vendangeur” bereid. Hiervoor gebruikt ze een everzwijnfilet van circa 800 gr, boter, witte wijn, vette room, zout, peper, 1 dessertlepel zacht paprikapoeder, 500 gr champignons, look, peterselie en 1 witte selder zonder blad. Ook het wintergerecht verwijst naar de wijn, nl. “ cailles de la vigneronne”. Net als de andere gerechten geldt ook deze bereiding voor 4 personen en neemt met 8 kwartels, boter, zout, peper, muskaatnoot, 100 gr fijngesneden spek, 2 dl room, 1 groene kool, 8 sneetjes brood zonder korst, 2 dl rode wijn en bouillon.

     

    Ludwig Cooreman heeft nog tal van plannen met zijn wijngoed. Nieuw is de combinatie wijn en cultuur. In twee van zijn kelders met wijnvaten organiseert hij een expositie van Belgische kunstenaars met internationale faam: Carlos Alberto uit Ecaussines en Bert de Keyzer uit Dilbeek zijn er momenteel te gast.

    Belgische wijnliefhebbers worden na afspraak graag op het kasteel ontvangen, ook groepen tot 30 personen zijn welkom, eveneens na afspraak. www.bertrand-braneyre.com RVH.

     

     

     

     

    31-07-2006 om 22:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.café de vaudeville
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Café du Vaudeville

     

     

    Het lot van Café du Vaudeville is onlosmakelijk verbonden met dat van de Koninginnegalerij waarvan het deel uitmaakt. Ze hebben niet alleen een theater uit de 19de eeuw gerenoveerd dat volledig in de vergeethoek was geraakt, maar tevens de conciërgewoning en de technische lokalen nieuw leven ingeblazen die zich onder het dak bevonden en volledig in verval waren geraakt.

    Deze verbluffende verrijzenis is dus drievoudig: een authentiek theater uit de eeuw van Victor Hugo, een literair café en een al niet minder literair restaurant dat bovendien, naast een uniek uitzicht, eindeloze mogelijkheden biedt voor vergaderingen, evenementen en ontmoetingsruimtes. Deze zalen grenzen namelijk aan elkaar en lopen zelfs door in de kelder, langs een ontdekkingsparcours dat volkomen onbekend is bij het publiek en baadt in een sfeer van gewelfde kelders en een roman van Eugène Sue waardig. Inderdaad, als je erover nadenkt is het Café du Vaudeville een beetje de mysteries van Brussel …

     

    De smalle gevel van het Café du Vaudeville verraadt niets van de rijkdom van de verdieping. Voorbij de toonbank van de keukens komt men aan een trap die uitkomt op de lange bar van de gang. Deze geeft uit op drie zalen met laag plafond, indirecte verlichting en een onmiskenbare theatrale sfeer. Elk onderscheidt zich door zijn naam, geïnspireerd op de illustere personages die de hoofdstad hebben bezocht: Marx, Engels, Victor Hugo, Magritte en Rimbaud…

    De Magritte-zaal herbergt uiteraard een monumentaal schilderij van de hand van Emile Vercruyssen dat een eerbetoon brengt aan de vader van het Belgisch surrealisme via een santenkraam van bolhoeden in de stijl van de meester. De zaal die aan Marx is gewijd, toont zijn portret in medaillon naast dat van Engels, en die van Hugo heeft muren bedekt met citaten uit zijn reisdagboeken. In de drie gevallen is de sfeer die de decorateur, Philippe Guilmin, voor ogen had, onmiskenbaar intiem met zijn naar oude stijl ingekaderde pseudo-libretto’s, zijn lampen in de vorm van vergulde zwanenvleugels uitgevoerd volgens de regels van de geelgieterij, zijn lage tafels en zwarte lederen Chesterfields. Voeg hier nog de knarsende oude plankenvloer aan toe, de kapvensters in halvemaanvorm ter hoogte van de kariatiden van de galerieën, een volkomen onnavolgbare sfeer en u krijgt de mooiste melodie van de daken van Brussel in de schaduw waarvan men gewoon een glas kan drinken terwijl met de wereld redt of elk uur van de dag overvloedig de innerlijke mens kan versterken, want de keuken is ononderbroken open.

     

    Tegen de gewoontes in, stuurt de keuken alles naar de eerste verdieping, waarbij het gelijkvloerse saladebuffet de honger opwekt. Het uitgangspunt was een snelle brasserie-keuken aanbieden, vooral rond de ogenblikken van de opvoeringen. Het cliënteel heeft daar anders over beslist door onverwachte convergenties op te wekken. Bijgestaan door Dorian, is Bruno Lesbats, de chef van de Mess, een handje komen toesteken in de Vaudeville. We vinden hier dus een leidmotief dat de Mess dierbaar is, met een uiterst nauwkeurige uitvoering op basis van goede grondstoffen, het gevoel voor smaak en uiteraard, de goede ideeën van de Mess die naar de Vaudeville komen overgewaaid.

    De drietalige kaart doet eerst dienst als agenda met, voor elke dag, de weeklunches tegen 9,5€, het restaurant biedt van 12 tot 14.30 en van 18.30 tot 24.00 u talloze suggesties aan, geïnspireerd op de klassieke succesformules: Ardense kroketten of garnaalkroketjes, lasagne, tussenribstuk met huisverse béarnaise, rundstartaar, balletjes met witloof, maar ook ovenschotel van bloedpens met appelen en koninklijke kabeljauw met mousselinesaus zonder de alombekende mosselen marinières te vergeten.

    Wij opteerden voor garnaalkroketten met tomaat en kruiden naast een duizendblad van ganzenlever, raketsla en filet d’anvers. Garnalen waren er alvast te over in de kroketten, iets wat menigmaal totaal anders is, ook de fijne tomaatblokjes boden een heerlijk aroma. Ons duizendblad puilde uit van overheerlijke pesto terwijl het geheel een champignonhoedje meekreeg. Als hoofdgerechten viel de keuze op een koninklijke kabeljauw en gegrilde tonijn.  Jammer dat de mousselinesaus net een ietsje te zoet om de kabeljauw alle koninklijke allures mee te geven, de tonijn feilloos rosé gepresenteerd, kreeg een spetterende spaghetti van mediterrane groenten en heerlijke olijfoliën.

    Buiten de diensturen worden er vanaf 11 uur ’s ochtends tot het sluitingsuur om middernacht, snacks aangeboden. Ook hierin verleiding te over met drie verschillende foccacia’s, huisverse frieten, sandwiches, taarten, pannenkoeken en natuurlijk, de onnavolgbare Brusselse wafels waarvan het huis een authentiek traditioneel recept heeft opgesnord en die kunnen worden besteld met chocolade, slagroom, fruit, roomijs of karamel. Verder kan men als dessert kiezen uit niet gebrande crème, fruit melba, taramisu van speculaas, ijskoffie of een Rode Dame met coulis van Cuberdon, die in de vorm van een gebakje, één van de laatste nieuwe trends vormt. Deze tea-roomroeping van het Café du Vaudeville is nog meer gerechtvaardigd aangezien het terras van de zaak plaats biedt voor veertig couverts om de sfeer van de Koninginnegalerij op te snuiven. Naast desserts of een eenvoudige maaltijd kan men er van talloze salades proeven: vaudeville, scampi, caprese, vegetarisch of Belgo.

     

    Le Café du Vaudeville – Koninginnegalerij 11 – 1000 Brussel

    Tel 02-511 23 45 – open van 11 tot 24 uur- gesloten op zondag.

     

     

    31-07-2006 om 22:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!