Inhoud blog
  • Artisano & Amato
  • Bell & Ross
  • Vier de lente met Belgische flair
  • Le Lame Lover
  • Moederdag
  • Veritas Care(s) about you
  • gespot op light+ Building
  • Ga voor een tijdloze, duurzame zomer met Aware
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    20-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maatjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    MARTIEN VAN DIJCK VAN RESTAURANT WOLFSLAAR, BREDA,

    UITGEROEPEN TOT BESTE MAATJE!

     

     

    AD Martien van Dijck van restaurant Wolfslaar uit Breda mag zich een jaar lang internationale maatjeskok noemen. Met zijn gerecht "Salade van Hollandse Nieuwe met struikselderij en groene appel, met een romige dressing van crème fraîche en sherry op krokante kruidenfiloplaatjes' won hij in Maastricht overtuigend de internationale kokswedstrijd "Beste Maatjes", waarin drie Belgische, Duitse en Nederlandse professionele chefkoks het tegen elkaar opnamen. Steffen Henssler van restaurant sushibar Henssler & Henssler, Hamburg werd tweede, Marcin Beaufort van Maison Vandamme, Brugge behaalde de derde plaats. Als beste land in het creatief bereiden van Hollandse Nieuwe koos de vakjury Nederland.

     

    De wedstrijd 'Beste Maatjes' die dit jaar voor de eerste keer werd uitgeschreven door het Nederlands Visbureau, moet koks stimuleren tot creatieve gerechten met haring. Duitsland, Nederland en België zijn de enige landen in de wereld waar de nieuwe haring wordt gegeten.  Dat Hollandse Nieuwe zich - buiten de klassieke maatjes aan de staart, met of zonder uitjes - voor heel wat verrassende gerechten leent, bleek woensdag 28 juni tijdens een spannende finale in de Hoge Hotelschool Maastricht.

     

    De jury was onder de indruk van de creativiteit en originaliteit die de laureaat tentoonspreidde. Luc Ouwehand, voorzitter van de jury: 'Het gerecht van Martien is helemaal af. De combinatie van de begeleidende ingrediënten zoals appel en struikselderij brengen de pure, natuurlijke smaak van de Hollandse Nieuwe perfect tot uiting.' Zelf was de chef-kok ook blij verrast met zijn overwinning: 'Ik ben er helemaal voor gegaan en alles is van een leien dakje verlopen tijdens de wedstrijd. Ik ben niettemin erg verrast dat ik als winnaar ben verkozen want ook mijn collega-chef-koks kwamen erg creatief uit de hoek. In mijn gerecht is de haring volledig in zijn waarde gebleven en ik denk dat dat de doorslag heeft gegeven bij de jury. Ik ben ook de enige die de haring in zijn geheel heeft verwerkt en niet heeft versneden.'

     

    Stefaan Daeninck (jurylid) over de Belgische deelname: "De Belgen creëerden elk een prachtig kookboek, met elk drie kleine haringvariaties. Maar misschien combineerden ze daardoor net te veel smaken. De creativiteit, smaak en presentatie van het gerecht van Marcin Beaufort verzekerde hem van een verdiende derde plaats. Vooral de Hollandse Nieuwe in panko gefrituurd met escabechesalade en koriander viel in de smaak." RVH.

     

     

    20-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.carrefour :korting jeugdkampen

     

    5% korting voor jeugdkampen

    in Carrefour-hypermarkten.

     

     

    De zomervakantie heeft een schitterende start genomen met zonovergoten dagen. Ook de eerste jeugdkampen hebben reeds hun tenten opgeslagen. Voldoende reden dus om jeugdverenigingen die een kamp organiseren, eraan te herinneren dat ze bij Carrefour een ongekende korting van maar liefst 5% krijgen op alle voedingsaankopen, en 20% op de producten van het merk Ecover. Bovendien kunnen ze ook deelnemen aan een fotowedstrijd die speciaal voor hen wordt georganiseerd.

    Tot en met 15 augustus kunnen de verantwoordelijken van een jeugdbeweging langsgaan bij het onthaal van een Carrefour-hypermarkt naar keuze, met hun lidkaart, identiteitskaart en een pasfoto. Ze ontvangen er meteen een voordeelkaart die één maand geldig is.

     

    Voor de fotowedstrijd worden alle grappige foto’s ingewacht, ze moeten voor 15 september 2006 worden ingezonden op het adres fotos_kamp@hyercarrefour.be

    Meer info over kortingen en fotowedstrijd op www.hypercarrefour.be

     

     

    20-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.coca cola

     

                                                                                                   

    COCA-COLA : OPTIMISME IN EEN FLESJE

    Innovatieve marketingcampagne legt link tussen Coke en optimisme

     

    “Taste the Coke Side of Life”. Dat is de slogan voor de innovatieve en geïntegreerde marketingcampagne die Coca-Cola in België en Luxemburg voert rond zijn bekendste merk: Coca-Cola. Met deze campagne wil Coca-Cola mensen uitnodigen om de dingen van hun positieve kant te bekijken. Want Coca-Cola is optimisme in een flesje.

     

    Taste the Coke Side of Life:

    Iedere dag moeten we keuzes maken. Coca-Cola wil mensen aanmoedigen om te kiezen voor het positieve, het optimisme. In een wereld vol van verboden, waar “nee” op de lippen ligt, wil het frisdrankenmerk er helpen aan herinneren dat er ook een “ja” bestaat. Coca-Cola nodigt mensen uit om het leven van die kant te proeven: Taste the Coke Side of Life.

     

    Coca-Cola zélf verfrist en smaakt lekker. Het geeft mensen een goed gevoel. Dat goede gevoel wil de campagne versterken.. Wie voor het merk kiest maakt een bewuste keuze voor méér aanstekelijk optimisme. Met deze marketingcampagne wil het merk een bescheiden aanzet geven tot een positieve kijk op de wereld. Deze innovatieve en geïntegreerde campagne is de lokale invulling van een wereldwijde marketinginspanning.

     

    De campagne loopt o.m. via TV en Horeca, maar vooral via tal van outdoormanifestaties. Op 65 Belgische festivaldagen zal Coca-Cola de aanwezigen verwennen met een “happiness clinic” . Jongeren kunnen er in een speciaal ingerichte tent even kunnen genieten van wat ze normaal gezien op een festival allemaal moeten missen. Ze kunnen er douchen, naar klassieke muziek luisteren met een koptelefoon, een massage krijgen door de 'happy nurses' van Coca-Cola,... RVH.

    www.cocacolabelgium.be

     

    20-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.accorplan

     

     

     

     

     

    De Accor-hotels in België en het Groothertogdom Luxemburg

    sluiten zich aan bij Plan België

    voor de bouw van een school in Cambodja

     

    Samen bouwen aan een betere toekomst

    voor kinderen overal ter wereld

     

     

    De Accor-hotels in België en het Groothertogdom Luxemburg bekostigen het schoolproject van Plan België te Siem Reap in Cambodja.  Voor elke nacht geboekt via de hoofdsite, of via de sites van de verschillende merken, voor een verblijf tot 31 augustus 2006 in een van de hotels van de Accor-keten*, wordt 1 Euro gestort aan Plan België. Van september tot en met november zal eveneens voor elk weekend geboekt via dezelfde sites 1 Euro gestort worden aan Plan België.

     

    Sedert 2004 hebben Accor en Plan, een internationale, kindgerichte ontwikkelingsorganisatie wereldwijd een innoverend partnerschap ontwikkeld. Accor nodigt, al zijn medewerkers, klanten en partners uit om in het kader van zijn liefdadigheidsbeleid, kinderen te sponsoren en ontwikkelingsprojecten te ondersteunen in de meest behoeftige gemeenschappen. Accor steunt zo de actie van Plan voor langetermijnhulp aan nog meer kinderen, families en gemeenschappen die behoren tot de armsten ter wereld.

     

    In België zijn Accor en Plan een samenwerking gestart voor de bouw van een lagere school in Siem Reap, niet ver van de Angkortempels in Cambodja. Ondanks een erg rijke cultuur en een bijzonder hoog toeristisch potentieel, heeft dit land nog maar een alfabetiseringsgraad van 68% (tegenover 97% bij ons). Met een voor 80% landelijke bevolking heerst er in Cambodja nog steeds kindersterfte, ondervoeding en gebrek aan belangstelling voor scholing. Slechts 70% van de kinderen gaan naar de lagere school en enkel 2% hiervan ronden de cyclus volledig af. Van het secundair onderwijs genieten maar 30% van de mannen en slechts 18% van de vrouwen. De school, die Plan België zal bouwen met de steun van Accor Hotels Belux, zou operationeel moeten zijn tegen half 2007. Ze zal 5 klassen tellen, een waterput en sanitaire voorzieningen, en zal minstens 225 leerlingen kunnen onthalen.

     

    Accor Services België bekostigde in 2005 de bouw van een school in Burkina Faso en dit jaar levert ze een bijdrage voor de aanleg van een vijftiental groentetuinen om de jongeren vertrouwd te maken met landarbeid. RVH.

    www.accorhotels.com

     

     

    20-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.park inn stockholm
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Park Inn Congress Centre maakt van Stockholm

    één van de modernste internationale congresbestemmingen

     

    Park Inn, één van de snelst groeiende en meest dynamische hotelketens in Europa, installeert zich in het hart van Stockholm in Zweden. Het nieuwe Park Inn Congress Centre zal bestaan uit een 4-sterren hotel en een state-of-art congrescentrum met internationale flair. De opening is voorzien in 2010.

     

    Het prestigieuze project zal gelegen zijn in het hart van Stockholm, grenzend aan het centraal station en het World Trade Centre. Het hotel en het congrescentrum zullen adembenemend zicht bieden op het Mölaren meer en het Stadhuis, bekend voor de jaarlijkse Nobel festiviteiten.

     

    Park Inn zal 420 comfortabele en goed uitgeruste kamers, een restaurant met internationale keuken waar ook tal van regionale en scandinavische specialiteiten aan bod komen, een bar en een fitnesscentrum bieden. Het auditorium van het congrescentrum zal een capaciteit hebben tot 3.000 deelnemers en de banketfaciliteiten zullen kunnen gaan tot 2.000 gasten.

     

    Het spectaculaire design en glinsterende dak zullen van het congrescentrum (13.700 m²) een exclusieve ontmoetingsplaats maken. Dit nieuwe project zal ertoe bijdragen Stockholm te plaatsen tussen de selecte groep van wereldsteden die congresfaciliteiten van zo’n formaat kunnen aanbieden.

     

    “We zijn trots om betrokken te zijn bij de ontwikkeling en het beheer van dit mooie project dat Stockholm nog beter zal profileren als één van de mooiste en attractieve wereldsteden”, zegt Kurt Ritter, President & CEO Rezidor SAS Hospitality, de moedermaatschappij van Park Inn. “Onze wortels liggen in Scandinavië, onze expertise is internationaal, en achter ons staat een combinatie van luchtvaartmaatschappijen, reiskantoren, cruiseschepen en algemene verkoop- en marketing diensten”, voegt hij hieraan toe.

     

    Rezidor SAS tekende een 20-jarige leasingovereenkomst voor de ontwikkeling en het beheer van het hotel en congresfaciliteiten onder het Park Inn logo. Achter dit project staat een consortium bestaande uit Niam Fond II, Cargill Value Investment en Jarl Asset Management. Het project omvat ook een kantoorgedeelte van ongeveer 26.000 m². White Architects uit Zweden werd gekozen om het hotel een unieke look te geven. www.rezidorsas.com. RVH.

     

     

     

     

    12-07-2006 om 23:16 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.magimix
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    MAGIMIX

     

    Magimix, de uitvinder van de keukenmachine, biedt met zijn laatste generatie keukenhulpen, iedereen de kans als een volmaakte chef-kok familie, vrienden en gasten te verrassen. De van professionele apparaten afgeleide Cuisine Système 4200 en 5200 zijn eenvoudig in gebruik, robuust en efficient, om brood te bakken als een bakker, een gebak te maken als een banketbakker en om als een traietur de lekkerste salades, taarten en tians te bereiden. Ze bieden je bovendien het volmaakte genot en pleizier van het koken. De laatste nieuwigheid is een Compact 3200 die alle functies in zich heeft.

    Extra keukenhulp is er met de M100 die voor uitstekende koffie zorgt, de Micro die de kleine lekkerbekken verwent en de Duo plus die zorgt voor 100% natuurlijke sappen. RVH.

    www.magimix.com

    12-07-2006 om 23:13 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn huis

     

    Meer dan 200 projecten voor open-huizen-weekend

    "Mijn Huis Mijn Architect"

     

     

     

    “Mijn Huis Mijn Architect”, het open-deur-weekend waarbij Belgische kwaliteitsvolle architectuur en architect centraal staan, kan rekenen op niet minder dan 200 ingezonden projecten. Dit open-deur-weekend (initiatief van de Orde van Architecten) gaat door op zaterdag 23 september en zondag 24 september telkens van 14u tot 18u.

     

    Het open-deur-weekend gaat gepaard met de uitgave van een catalogus waarin alle projecten beschreven zijn. Dit unieke naslagwerk zal men begin september kunnen aankopen in de betere krantenwinkel. RVH.

     

    12-07-2006 om 22:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.demeyere sauteuses
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Luchtige sauzen:

     

     

    Een smakelijke saus maken is niet altijd evident. De snelheid waarbij je de saus laat opkoken en reduceren is daarbij heel belangrijk. Als je het vocht te traag laat inkoken, kan je basis te ‘gecorseerd’ raken, wat een bittere smaak met zich brengt. Om dit te vermijden heb je allereerst een degelijke sauteuse nodig. Bovendien is deze sauspan ideaal om luchtige, schuimige sauzen te bereiden, de trend vandaag. Een goede sauteuse verzekert immers een perfecte warmtegeleiding in het hele oppervlak en de conische wanden laten vlot kloppen of mixen toe, met een schuimige saus als resultaat;

    De conische sauteuses van Demeyere werden speciaal ontwikkeld voor het bereiden van de fijnste sauzen en suddergerechten, en voor het aanstoven van groenten. Een perfect hulpmiddel dus om net als chef-kok Stefaan Daeninck je gasten te verrassen. RVH.

     

    12-07-2006 om 22:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.demeyere duogrill
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    De Duogrill:

     

     

    De duogrill van Demeyere is een perfecte ‘teppan’. Bovendien is hij niet alleen geschikt voor Teppanyaki maar leent hij zich ook voor het bakken van meerdere steaks, statés, kebab, een grote vis, 4 zeetongen of een complete brunch. Op deze grill maak je zonder problemen grote hoeveelheden scampi, meerdere croque monsieurs, een grote omelet of een paar spiegeleieren klaar. In de oven is de duogrill dan weer perfect om pizza in te bereiden.

    De duogrill van Demyeren werkt op twee bekken van het fornuis tegelijkertijd en past ook in de oven. Hij is vaatwasbestendig en geschikt voor alle types fornuizen, inclusief inductie. Als extraatje is deze duogrill zonder meer dubbel zo trendy… RVH. www.demeyere.be

     

    12-07-2006 om 22:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wijnen carrefour
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Carrefour en GB Selection:

    Nieuw kwaliteitslabel voor gamma wijnen aan aantrekkelijke prijzen

    38 gesmaakte wijnen uit Frankrijk

     

    Onder het kwaliteitslabel Carrefour Selection en GB Selection, presenteren de gelijknamige hyper- en supermarkten een aantal Franse wijnen aan een optimale verhouding prijs/kwaliteit. De wijnen werden geselecteerd door eigen specialisten en illustreren de expertise van Carrefour en GB op gebied van wijn. In totaal stellen Carrefour en GB Selection 38 wijnen voor uit zowat alle Franse wijnstreken en van verschillende gecontroleerde origines (de zogenaamde AOC's), waarvan 20 rode, 12 witte en 6 roséwijnen. Voor zomerse etentjes en barbecues staan o.a. een Bordeaux Blanc Sec, een Vin de pays Cinsault Rosé en een fruitige Fitou op het menu. De wijnen uit dit gamma worden exclusief geproduceerd voor de Groep Carrefour. Systematische tests en regelmatige controles garanderen een lekkere wijn voor een zachte prijs.

    Belangrijk om weten: liefhebbers vinden in het gamma Carrefour Selection en GB Selection heel het jaar door hun gading. De selectie bevat immers wijnen voor elk (culinair) seizoen.

     

    Zomerse geneugten

     

    Zo is er een aantal klassiekers dat zich bijzonder laten smaken bij zomerse gerechten en tijdens het barbecueseizoen. Een greep uit het aanbod:

     

    Witte wijnen

    Vin de Pays d'Oc Sauvignon : deze wijn wordt geproduceerd op meer dan 300.000 ha wijngaard langs de Middellandse Zee, verspreid over 4 departementen: Gard, Aude, Hérault en Pyrénées-Orientales.

    AOC Muscadet Sèvre-et-Maine sur Lie : een witte Muscadet met een geelgroene kleur, die zijn naam dankt aan de beide rivieren die doorheen de streek lopen. Traditioneel bewaarden de streekbewoners het beste vat van de oogst voor grote familiefeesten. De "huwelijksvaten" werden zonder decantering geconserveerd, wat de wijn een bijzonder karakter gaf.

    Bordeaux Blanc Sec : een witte Bordeaux van drie soorten druiven: Sauvignon (50%), Sémillon (40%) en Muscadelle (10%). Hij wordt getypeerd door een goudgeelgroene kleur.

     

    Roséwijnen

    Vin de Pays d'Oc Cinsault Rosé (ook te verkrijgen als Bag-in-Box): een Cinsault die, net als de eerder vermelde Sauvignon, uit de streek van de Vins de Pays d'Oc stamt. Hij  is sterk vertegenwoordigd in de wijngaarden van de Languedoc-Roussillon. Dankzij de fleurige en fruitige noten, is het een frisse, pittige rosé met een uitgesproken fruitsmaak van aardbeien en frambozen.

    AOC Côtes de Provence Rosé : De wijngaard van de Côtes de Provence strekt zich uit over 18.000 ha, van de monding van de Rhône tot de maritieme alpen. De samenstelling van deze welbepaalde wijn kan verschillende druiven bevatten: de Grenache, Syrah, Cinsault, Mourvèdre, Carignan evenals de Tibourenc. Het is een wijn met een felroze kleur en volle smaak, met een kenmerkend boeket dat herinnert aan het maquis en de aroma's van de Provence.

     

    Rode wijnen

    Vin de Pays d'Oc Merlot: een paarsrode wijn van 100% Merlot-druiven met een zacht Mediterraans karakter, waarin de dominante noten van rood fruit als kersen, aardbei en zwarte bes worden verzacht door een kruidige toets.

    AOC Fitou: De Fitou wordt geproduceerd in een gebied van ongeveer 2.600 ha, verdeeld over twee duidelijk afgebakende gebieden: één langs de kust van de Middellandse Zee en één in het hart van het massief van de Corbières.

    De granaatrode wijn ademt de rijke aroma's van kruiden en kreupelhout uit. Het gaat om een volle, elegante wijn met een uitgesproken karakter. Laat zich drinken bij gegrild en geroosterd vlees, wild en bereide gerechten als cassoulet en sterke kazen.

    AOC Corbières: De traditionele druiven voor de Corbières zijn de Cinsault, de Mourvèdre, de Grenache en de Syrah. Deze granaatrode wijn onthult een intens boeket van gekonfijt rood fruit en kreupelhout. Hij is intens doch evenwichtig en fruitig, met een mooie, lange afdronk. Ook deze wijn wordt gedronken bij gegrild en geroosterd vlees, wild en bereide gerechten als cassoulet en sterke kazen. RVH.

     

     

     

    12-07-2006 om 22:52 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson uniforms

     

    RADISSON SAS LANCEERT EEN NIEUWE STIJLVOLLE UNIFORM COLLECTIE

    De kledij maakt de man (vrouw)

     

    Teneinde zijn marktpositie als hedendaags hotelmerk verder te bevestigen en te verstevigen, lanceerde Radisson SAS een nieuwe stijlvolle uniformcollectie voor zijn Front Office werknemers.

     

    Fijne lijnen, duidelijke snit, moderne patronen en prints en mooie materialen creëren een elegante en subtiel betoverende look. Speciale accenten in de accessoires zoals dassen en sjaals, knopen in de huiskleuren –blauw en zwart- , strepen en plooien creëren een professionele look met een knipoog naar plezier en uitbundigheid.

     

    “Radisson SAS prijst zichzelf als stijlvol, innovatief, hedendaags, vriendelijk en niet-pretentieus full service hotelmerk. Eén van de manieren om dit te concretiseren is de look van onze hotels en onze medewerkers”, zegt Gordon McKinnon, Senior Vice President Merken bij Rezidor SAS Hospitality. “Onze uiteindelijke bedoeling was om een stijlvolle kledijcollectie (we spreken hierbij bewust niet van uniformen) te ontwikkelen die niet louter functioneel is, ma ar het Radisson SAS merk en zijn design echt positioneert”, aldus Gordon McKinnon.

     

    De echte essentie van de nieuwe collectie ligt in de juiste mix van het nieuwe gamma en accessoires. “We wilden een te eentonige en strenge look waarbij elkeen exact hetzelfde uniform draagt vermijden en onze medewerkers de keuze geven tussen de combinatie van verscheidene hemden, jassen, broeken, rokken, motieven, snits, materialen en accessoires naargelang hun eigen smaak en persoonlijkheid”, zegt David Dreschner, Vice President Aankoop bij Rezidor SAS Hospitality.

     

    De nieuwe collectie zal nog voor het einde van het jaar ingevoerd worden in alle 189 hotels in 49 landen. Het ontwerp- en productieproces werd gestart in de zomer van 2005. Een select team van ontwerpers en medewerkers uit de operationele, marketing-, en aankoopdiensten van Rezidor SAS Hospitality ontworpen samen een elegante, moderne en duurzame stijl, met respect voor individuele persoonlijkheid en comfort. RVH.

    www.radissonsas.com of www.rezidorsas.com.

     

    12-07-2006 om 22:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.franse wintersport

    Franse wintersporthappening in Antwerpen.

     

    Na 5 jaar aanwezigheid in Gent, verhuist de Franse Wintersporthappening naar Antwerpen. De  6de editie van het Salon zal doorgaan op 23 en 24 september in Antwerp Expo- hal 1 Jan Van Rijswijcklaan Antwerpen.

    Alle liefhebbers van wintersportevenementen kunnen er de verantwoordelijken van meer dan 30 Franse skistations ontmoeten die in België hun nieuwigheden voorstellen. De traditionele sfeer van de toch zeer moderne Franse skistations wordt weergevonden in een besneeuwd bergdorp van maar liefst 4000m².

     

    Uiteraard is er ook aan de après-ski gedacht: er zijn tombolas met verblijven in Franse skistations, waxen van skimateriaal met Twinner en een skipiste met echte sneeuw. Bij dit alles hoort vanzelfprekend een degustatie van talloze streekspecialiteiten die de sfeer van de après-ski verruimen. RVH.

     

    12-07-2006 om 22:48 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.megavino 2006

     

     

    Megavino 2006 : Eerst proeven, dán kopen!

    GASTLAND: PORTUGAL

     

    De herlancering van het grootste wijnsalon van het land heeft vorig jaar zijn start zeker niet gemist. Oordeel zelf: 9.000 m2 tentoonstellingsruimte, 19 vertegenwoordigde wijnlanden, meer dan 8.000 wijnen te proeven, 220 exposanten, 16.896 bezoekers met bovenop een  indrukwekkende persbelangstelling.

    Dit jaar willen de organisatoren het nog beter doen! Er wordt o.m. gezorgd voor nog meer deelnemende landen, een nog groter wijnaanbod: 10.000 verschillende wijnen als objectief, nog meer animatie op het salon zelf met doorlopende proeverijen waarbij verschillende thema’s aan bod komen én met speciale aandacht voor de harmonie tussen wijn en gerechten

     

    Megavino 2006: in het teken van Portugal

     

    Voor deze 8e editie is Portugal gastland op Megavino. En dat zal de bezoeker geweten hebben! Een heus ‘Portugees dorp’ zal bestaan uit een 20-tal producenten en invoerders die u laten kennismaken met quasi alle Portugese wijnregio’s. Uiteraard bekenden als de Douro (die dit jaar zijn 250e verjaardag viert) en Dão, maar ook minder bekende wijngebieden als Colares, Estremadura, Ribatejo of pakweg Setubal komen ruimschots aan bod.

    De meeste aandacht gaat naar de gastregio binnen het Portugees dorp: Alentejo! Een vijftiental producenten zullen op een eigen stand van 108m2 hun mooiste wijnen voorstellen.

    En dan is er nog het Portugees restaurant waar u kunt genieten van typische Portugese streekproducten. Een samenwerking tussen de hotelschool CVO Elishout COOVI uit Anderlecht en hun collega’s uit Portugal. Kortom, het Portugees dorp staat garant voor het proeven én kopen van honderden Portugese wijnen in het gezelschap van de meest verfijnde gerechten!

     

    Nieuwe regio’s die voor het eerst hun opwachting maken op Megavino:

    * De Franse regio Corbières: een paviljoen met een tiental verschillende domeinen dat perfect de immense kwaliteitsverbetering én dynamiek van deze Zuid-Franse regio weet te illustreren.

    * Wokken met Cabernet d’Anjou en de betere Loire kazen met Sauvignon de Touraine. Natuurlijk is topchef Alain Trouba weer van de partij maar op een apart paviljoen zal u diverse wokgerechten kunnen proeven met de halfzoete en verleidelijke Cabernet d’Anjou rosé. En op nog een ander paviljoen maakt u kennis met een ganse resem sauvignonwijnen uit Tours, gekoppeld aan de fijnste Loirekazen. Wedden dat de Loire opnieuw één van de blikvangers wordt van Megavino 2006?

    * En de kleinere goden? Wijngebieden waar u quasi nog nooit van gehoord heeft maar toch staan ze op Megavino. We hebben het over Turkije, Marokko, Algerije tot zelfs Moldavië en Georgië! Juist die ruime verscheidenheid maakt Megavino zo attractief!

     

    Megavino 2006: de klassiekers!

     

    Uiteraard is Spanje opnieuw één van de grote blikvangers. In het Californisch paviljoen  staat de Cadillac klaar. De wereldwijnen met Chili, Zuid-Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland zitten gevoelig in de lift.

    Duitsland maakte vorig jaar met een prachtig paviljoen zijn première. Ook Oostenrijk komt terug, een beperkt paviljoen weliswaar maar met een kwalitatief bijzonder hoogstaand aanbod. Italië breidt uit! Quasi alle Italiaanse wijnregio’s tekenen present op deze 8e editie van Megavino. Bovendien staat de demokeuken in het teken van de beste Italiaanse chefs die er trendy gerechtjes uit hun kokmuts zullen toveren. Uiteraard in het gezelschap van een glas passende Italiaanse wijn!

     

    Megavino 2006 puilt uit van de animaties, maar biedt bovendien tal van themaproeverijen en kookworkshops. www.megavino.be  RVH.

     

     

     

    12-07-2006 om 22:11 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sofitel firenze

     

     

    SOFITEL FIRENZE

    BIEDT KUNSTLIEFHEBBERS EEN UNIEKE BUITENKANS.

     

     

    Tot 6 janauri 2007 biedt het Sofitel Firenze, de kunstliefhebbers een unieke buitenkans om de "Leonardo da Vinci" tentoonstelling in de Uffizi Gallery te bezoeken.

     

    Het package omvat twee overnachtingen in een superior kamerf met ontbijt, een exclusief boek overhet werk van Leonardo da Vinci, een welkomsdrink in de ‘Il Michelangelo’-bar, de taksen en twee VIP-toegangsbewijzen tot snelle toegang van het museum. De Uffizi Gallery bezit een enorm rijke collectie van werken van de meest vooraanstaande Italiaanse kunstenaars zoals Botticelli, Leonardo da Vinci, Michelangelo, en anderen. De eerste verdieping van het museum laat dagelijks slechts enkele duizenden bezoekers toe, met de VIP-tickets van Sofitel behoort men alvast tot de gelukkigen.

     

    De centrale ligging in het Oude stadsgedeelte maakt bovendien een ontdekking van Firenze mogelijk. Naast het museum liggen ook de katedraal, de shopping area en de meeste historische momumenten op nauwelijks een boogscheut afstand. Sofitel Fizence biedt met zijn benadering ‘art de vivre à la française’ een schitterende combinatie van kunst, cultuur, geschiedenis en culinaire geneugten. www.sofitel.com RVH.

     

    12-07-2006 om 22:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.siedle

     

     

    Nieuwe functies voor Siedle-camera’s en -monitoren

    Nieuwe kwaliteit videocommunicatie

     

    De deurcommunicatiesystemen van Siedle zijn sinds kort voorzien van nieuwe camera’s en monitoren. Naast nieuwe functies bieden de nieuwe modellen een betere beeldkwaliteit en zijn de montage- en installatietijd verkort.

     

    Door de nieuwe functionaliteiten is het aantal modellen teruggebracht; twee monitoren en één inbouwcamera dekken het gehele toepassingsspectrum af.  De kenmerkende zoom-, zwenk- en knikfuncties van het camerabeeld van Siedle blijven behouden. De functies worden echter niet meer door de camera maar m.b.v. software door de monitor gerealiseerd. Net als een digitale camera kan het beeld worden vergroot en verschoven. Een verkeerd ingestelde camera door andere gebruikers behoort daarmee voorgoed tot het verleden.

    De nieuwe, hoogwaardige camera- en displaytechniek biedt verder een aantal bijkomende voordelen.  Zo ontbreken kwetsbare mechanische delen, gaan er geen stuursignalen meer over de busleiding en blijft de bekabeling dankzij de 1+n-techniek tot een minimum beperkt.

     

    Nieuwe parlofoons van Siedle

     

    Siedle vervangt de parlofoons voor de 1+n-techniek, de in-home-bus en Siedle-Multi door een nieuw gamma en is daarbij grondig te werk gegaan. De nieuwe telefoons ogen modern, zonder trendy te zijn. Volgens goede Siedle-traditie is hun design afgestemd op de functie en duurzaamheid van de toestellen. Saai is het design daarom niet bepaald, integendeel! Het designconcept biedt nagenoeg onbegrensde mogelijkheden voor de individuele vormgeving. RVH.

    12-07-2006 om 22:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gouden muts

    GOUDEN MUTS:

     

    Het zomermenu van restaurant De Gouden Muts in Aarschot loopt tot 15 augustus en brengt andermaal een ruime keuze aan streekproducten en zonnige groenten. De broers Rudy en Ralph van de Seylberg verrassen hun gasten o.m. met een Cannelloni van Gandaham met ricotta, geitenkaas en dragon in een vinaigrette van zongedroogde tomaten, een op Vlaamse wijze gebraden kabeljauwhaasje met tomaat en sjalot op een brandade en een parelhoenborst met een fondue van ganzenlever, gekarameliseerde worteltjes, een pomme Dauphine in een sausje van cassis en blauwe besjes.

    Het restaurant is gesloten van woensdag 16 augustus tot en met woensdag 6 september.

    De Gouden Muts, Jan van Ophemstraat 14 – 3200 Aarschot tel 016-562608

    12-07-2006 om 22:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ideal standard

     

    Onderzoek brengt nieuwe Europese trend op de voorgrond:

    wellnessproducten steeds populairder in huis

     

    Ideal Standard speelt in op deze trend en stelt nieuwe strategie

    voor wellness thuis voor

     

    Steeds meer consumenten in Europa, die het kuren in hun huis willen binnenbrengen hebben reeds wellnessproducten geïnstalleerd, of zijn van plan dat te doen. Dit is één van de conclusies van de eerste fase van een nieuw onderzoek waartoe Ideal Standard de opdracht gaf. Ideal Standard is marktleider in het leveren van innovatieve, door design gedreven oplossingen voor badkamer en keuken. Het onderzoek, dat door Ipsos  werd gevoerd, omvatte vier Europese markten: Frankrijk, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk en telde 1.200 mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 20-70. De tweede en laatste fase van het onderzoek is vanaf juli 2006 beschikbaar.

     

    Voorlopige resultaten tonen het volgende aan:

    *40% van de respondenten brengt graag tijd in de badkamer door om te ontspannen, meteen ook de 4e meest populaire ontspanningsactiviteit na tv kijken (78%), wandelen (43%) en praten met vrienden/familie (42%).

    *Vrouwen ontspannen zich liever in de badkamer dan mannen (56% versus 24% resp.), terwijl evenveel mannen als vrouwen tv kijken om te relaxen.

    *Van de respondenten die regelmatig wellnessproducten gebruiken, zegt 62% dat vnl. te doen om te ontspannen, gevolgd door 48% die zo spierpijn probeert te verlichten en 32% die zich op die manier graag verzorgt en verwent.

    *Meer dan 1 respondent op 2 vindt wellnessproducten steeds meer betaalbaar worden en steeds meer standaard in de badkamer.

    *69% geeft aan dat er een definitieve trend is van kuren in huis binnen te brengen.

    *De voornaamste redenen om wellnessproducten voor thuisgebruik te (willen) kopen, zijn: geen planning vereist (38%), gebruiksgemak (35%) en meer privacy (27,5%)

     

    Twee topproducten in het gamma wellnessoplossingen voor thuis van Ideal Standard zijn het TRIS-systeem en het ‘WWW’-bad (World Wide Wellness). Het unieke TRIS-systeem is het eerste badkamerproduct dat een gamma wellnessopties in één badkamerunit combineert. De veelzijdige unit bevat een sauna, een stoomfunctie (hammam) en een variëteit aan douche-opties met hydrojets.

    ‘WWW’ bouwt verder op de ervaring en het leidersschap van Ideal Standard in het domein van de hydromassage door zowel hydro- als droge massage in hetzelfde bad te combineren. Het gebruikt innovatieve platte en droge jets om een volledige lichaamsmassage te geven.

     

    Alle wellnessproducten van Ideal Standard kunnen worden geïnstalleerd en aangepast voor gebruik in standaardbadkamers en zijn ontworpen om gebruiksvriendelijk te zijn en makkelijk te onderhouden. Het wellnessgamma is beschikbaar in heel Europa bij de distributeurs van Ideal Standard voor België is dat vanaf 2007. RVH.

    12-07-2006 om 22:06 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.one touch frisk

     

     

    One touch en veilig adem verfrissen met FRISK®

     

    Om de introductie van de nieuwe smaak Sweetmint White kracht bij te zetten investeert FRISK® , producent en verdeler van de wereldvermaarde muntjes, in de verdere verbetering van het consumentencomfort. Zo wordt momenteel de ‘carkit’ gelanceerd, een handig houdertje voor de hippe doosjes van FRISK®. Ideaal om in de auto met een simpele druk op de knop op een veilige manier de adem te verfrissen! Dit functionele gadget kan ook gekleefd worden op de computer, de koelkast of een ander ‘bijdehands’ oppervlak.

     

    Let op! Dit handige houdertje is niet verkrijgbaar in de handel. FRISK® zal dit gadget massaal verdelen via samplingacties en andere promotionele activiteiten. Achter het kleine muntje FRISK® schuilt een groots succesverhaal. Het bedrijf ontstond in 1986 toen de suikervrije powermint werd ontwikkeld door een Belgisch productontwikkelaar en een farmaceutisch bedrijf. Al snel werd het verfrissende muntje - vandaag opgenomen in de groep Perfetti Van Melle - razend populair en veroverde het wereldwijd een toonaangevende plaats in de zoetwarenmarkt. Met o.a. de introductie van een nieuw dispenserdoosje en de smaken Orange Mint White en Euca Menthol en heel recent de Sweetmint white wil FRISK® zich toeleggen op de expansie van de Europese markt. RVH.

     

     

    12-07-2006 om 21:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.frisk

     

     

    Zachte munt zorgt voor frisse smaak

    FRISK® lanceert nieuwe smaak Sweetmint White

     

    Om zijn reputatie als innovatieve trendsetter alle eer aan te doen, lanceert het gekende ademfrisse merk FRISK® een totaal nieuwe smaak. Onder de  naam Sweetmint White beantwoordt FRISK® aan de sterk stijgende vraag naar muntjes met een iets zachter en toch verfrissend muntaroma. De toevoeging van een vanille-extract tempert niet alleen de hevigheid van krachtige munt, maar biedt bovendien een zachte, zoete touch in de smaak. Als extraatje werd bovendien een ingrediënt toegevoegd met een speciaal ‘whitening effect’

     

    FRISK® wil met de Sweetmint White een totaal nieuwe doelgroep aanspreken. Het zijn vooral dames en jongeren die nog op zoek zijn naar een iets subtielere muntsmaak. Zij wensen liever een muntje met een zachtere smaak, dat langzaam tintelt op de tong en toch een stevige verfrissing van de mond garandeert ...

     

    Sweetmint White is te koop bij Carrefour, Intermarché, Makro, Mestdagh en ook de ‘‘out of home’ verkoopspunten (krantenwinkels, benzinestations, enz.). De nieuwe smaak wordt aangeboden per stuk (single), per 2 (duo-pack), in 12-count en in 24-count. RVH.

     

    12-07-2006 om 21:59 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weerbeelden

    Regionale tv promoot kusttoerisme.

     

    De RMM, de West-Vlaamse mediamaatschappij die o.a. Focus Tv en WTV overkoepelt, zendt tijdens de zomervakantie opnieuw weerbeelden uit negen Vlaamse kustgemeenten uit. Dit initiatief werd vorig jaar voor het eerst met succes getest en moet o.m. het kusttoerisme mee helpen promoten. De beelden komen van digitale Mobotix-camera’s.

    Tot eind september zijn deze weerbeelden tussen 12 en 18 uur om het halfuur beschikbaar op WTV en Focus TV. In het binnenland kan len de beelden bekijken op www.meteokust.be en www.meteoonline.be RVH.

     

    05-07-2006 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!