Ik kom even terug op de reacties van enkele lezers i.v.m. onze BPost. Ik heb daar nl ook al enkele minder goede ervaringen mee gehad. Zo heb ik een abonnement op ’t Pallieterke, dat op donderdag verschijnt en The Economist die ik op vrijdag moet krijgen. Nadat het al verscheidene keren gebeurde dat ik de weekbladen pas ná het weekeinde kreeg, waardoor heel wat actueel nieuws verloren ging, ben ik eerst eens gaan protesteren bij het plaatselijk kantoor in Kasterlee en heb ik er daarna ook een brief naar geschreven. Dat heeft geholpen, want sindsdien krijg ik beide weekbladen vrij normaal (’t Pallieterke kwam soms nog op vrijdag, maar dat was dan tenminste nog vóór het weekeinde).
Deze week maakte ik dan iets anders mee. Op 3 september stuurde ik een brief met kaart en gelukwensen voor zijn verjaardag aan een schoonbroer in Borgerhout (jaja: familie in Borgerokko!). Ik maakte daarbij zelf een fout: ik vergat het bus-nummer van zijn serviceflat te melden. Daar kwam ik pas achter, toen ik dinsdag (13 oktober) de brief terug kreeg, wel bijna zes weken later!
Vorige week heb ik voor de eerste keer iets laten bestellen bij Bol.com (ik heb het niet zelf gedaan). Het ging om A3 mat fotokopieerpapier van Hp. In de gespecialiseerde zaak waar ik die vroeger kocht, had men het niet meer en kon men het ook niet meer bestellen. Bol.com had het nog wel...
|